Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
WHISPER (ΟΘΩΝΑΣ) Δραστήριο μέλος

 207 RC
Ένταξη: 17 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 283 Τόπος: Α.ΠΑΤΗΣΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Φεβ 2008, 11:43:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μα μου φαινεται χαζο να ειναι μονο και μονο για ομορφια κατι τετοιο!τωρα μονο με το προγραμμα λετε να χρειαζονται τα συγκεκριμενα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Φεβ 2008, 20:29:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
coolant hoses λεει παιδες μην μπερδευεστε.Του ψυγειου νερου ειναι
Παντως αν θελετε να κανετε μια ωραια και φθην βελτιωση αντικαταστηστε τα δυο μικρα κολαρα προς και απο το i/c.Ειναι πολυ μαλ**α και λαστιχαρουν πολυ και ας εχουν τα δαχτυλιδια.Εγω τα αλλαξα..
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Φεβ 2008, 21:44:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα κολάρα σε τι διαστάσεις πρέπει να είναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Φεβ 2008, 00:17:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα ιδια με τα μαμα απλως αντεχουν περισσοτερο στην πιεση και δεν κανουν σαν μπαλονια.Λιγο απο εδω λιγο απο κει σιγα σιγα να εισαι σιγουρος οτι θα ειναι αλλο αμαξι στην οδηγηση.Το συνολο κανει τη διαφορα..
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ninja10R (Θανάσης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1.4 Quicksilver (2003)
Ένταξη: 28 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2008, 01:26:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους, νέος στο forum. Παλαιός κάτοχος (6 χρόνια) ενός 205 1.9, τώρα περιφέρομαι ασκόπως με ένα ταπεινό μεν, διασκεδαστικότατο δε 106 1.4 Quicksilver. Στην οικογένεια "βρίσκονται" ακόμα ένα 405 1.6 (ζει ακόμη) και ένα 307.
Παρακολούθησα το συγκεκριμένο post γιατί με τρώει άσχημα η προοπτική ενός Rallye ή RC και βρήκα όλα όσα γράφονται εδώ πολύ ενδιαφέροντα. Κάνοντας μία βόλτα στο δίκτυο, έπεσα πάνω σε κάτι που ίσως ενδιαφέρει όσους αναφέρονται στο κιβώτιο του RC, και συγκεκριμένα στην αντοχή του.
Από press release λοιπόν της Peugeot, σχετικά με το επερχόμενο 308 SW, προκύπτει ότι το συγκεκριμένο - σε όλες τις εκδόσεις THP είτε 150 είτε 175 HP, θα εφοδιάζεται με ένα εντελώς νέο χειροκίνητο 6 σχέσεων.
http://www.peugeot.com/media/356990/308sw_0803infopresse_en.pdf
Μήπως κάτι τέτοιο "μετακομίσει" και στο RC σύντομα;
Αυτά, συγνώμη αν σας ζάλισα και αν είμαι ολίγον off topic. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2008, 09:43:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ ενδιαφερον.Μπραβο σου που το ξετρυπωσες 
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2008, 09:44:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν εχω καταλαβει καλα προς μαιο θα υπαρχουν διαφοροποιησεις στα 207
(στο ραλλυ λενε αλλα κατι μου λεει οτι και το rc θα αναβαθμιστει...) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KouKou (Stefanos) Μέλος

 207 GT/saxo 1.1
Ένταξη: 11 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 192 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2008, 11:12:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαν τι διαφοροποιησεις???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ayrton Φανατικό μέλος

207 RC
Ένταξη: 19 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 300
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Απρ 2008, 14:14:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Το RC έχει άλλη τουρμπίνα , άλλα έμβολα , άλλη εξάτμιση και άλλο εγκέφαλο ( άλλο πρόγραμμα στην ουσια)  |
η τουρμπινα του ειναι μεγαλυτερη και ατσαλινη ενω του gt ειναι απο μαντεμι ακομα εχει διαφορετικα ελατηρια στο μοτερ και 30% σκληροτερο πισω αξονα, πιο σκληρα σινεμπλοκ και σκληροτερη ρυθμιση στην αναρτηση
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Απρ 2008, 16:10:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει άλλα έμβολα κι όχι μόνο ελατήρια.
Δεν είναι ατσάλινη απλά έχει ποιο μεγάλη έξοδο.
Για το στήσιμο το ξέρουμε δεν είναι κάτι καινούργιο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 20:32:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εαν θέλει κανείς μπορεί να κοιτάξει στο σιτε της πεζό σπόρ.
Αναβαθμίζουν τον ΤΗP (175cv) σε 220cv και ανάλογη βελτίωση στη ροπή.
Έχουν αναλυτική παρουσίαση του τί αλλάζουν.
Δεν είναι μόνο εγκέφαλος αλλά και κάτι μικροαλλαγές σε εισαγωγή, εξαγωγή και turbo.
Το αναφέρω καθώς ο νέος αυτός κινητήρας εφοδιάζει το 207 spider ΤΗP, δηλαδή ένα αγωνιστικό πισωκίνητο κεντρομήχανο όχημα χαμηλού βάρους, επάγεται ότι η ρύθμιση χαρτογράφισης θα συνδιάζει σε εργοστασιακό επίπεδο αξιοπιστία, απόκριση και ίσως την πιό ομαλή καμπύλη απόδοσης.
Αξίζει αν και θα θυσιάσει κανείς το ESP και μάλλον το ABS.
Οι επίδοξοι ας αναλογιστούν, επειδή βλέπω πως γράφονται πολλά και όλοι χεράδες γίναμε και κρίνουμε αυστηρά οδηγούς αγώνων με χρόνια εμπειρίας, πως το χωρίς το ESP εάν έχει κανείς ικανότητα, αυτοσυγκράτιση, αυτογνωσία και συγκέντρωση μπορεί να κινηθεί ταχύτερα και να χαρεί το όχημά του. ΟΜΩΣ σε ένα μεγάλο ταξίδι ή σε στιγμές μη απόλυτης συγκέντρωσης άλλα ΚΥΡΙΩΣ(Στη Ελλάδα των ΧΕΡΑΔΩΝ) σε στιγμές οδηγικής ματαιοδοξίας σώζει ζωές.
Φιλικά 
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ayrton Φανατικό μέλος

207 RC
Ένταξη: 19 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 300
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2008, 09:56:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Έχει άλλα έμβολα κι όχι μόνο ελατήρια.
Δεν είναι ατσάλινη απλά έχει ποιο μεγάλη έξοδο.
Για το στήσιμο το ξέρουμε δεν είναι κάτι καινούργιο.
 |
το δελτιο τυπου της peugeot απο την γαλλια αναφερει χαρακτηριστικα οτι η τουρμπινα του rc ειναι μεγαλυτερη και απο ατσαλι σε αντιθεση με του gt που γραφει οτι ειναι απο μαντεμι(σιδερο).
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2008, 21:47:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Εαν θέλει κανείς μπορεί να κοιτάξει στο σιτε της πεζό σπόρ.
Αναβαθμίζουν τον ΤΗP (175cv) σε 220cv και ανάλογη βελτίωση στη ροπή.
Έχουν αναλυτική παρουσίαση του τί αλλάζουν.
Δεν είναι μόνο εγκέφαλος αλλά και κάτι μικροαλλαγές σε εισαγωγή, εξαγωγή και turbo.
Το αναφέρω καθώς ο νέος αυτός κινητήρας εφοδιάζει το 207 spider ΤΗP, δηλαδή ένα αγωνιστικό πισωκίνητο κεντρομήχανο όχημα χαμηλού βάρους, επάγεται ότι η ρύθμιση χαρτογράφισης θα συνδιάζει σε εργοστασιακό επίπεδο αξιοπιστία, απόκριση και ίσως την πιό ομαλή καμπύλη απόδοσης.
Αξίζει αν και θα θυσιάσει κανείς το ESP και μάλλον το ABS.
Οι επίδοξοι ας αναλογιστούν, επειδή βλέπω πως γράφονται πολλά και όλοι χεράδες γίναμε και κρίνουμε αυστηρά οδηγούς αγώνων με χρόνια εμπειρίας, πως το χωρίς το ESP εάν έχει κανείς ικανότητα, αυτοσυγκράτιση, αυτογνωσία και συγκέντρωση μπορεί να κινηθεί ταχύτερα και να χαρεί το όχημά του. ΟΜΩΣ σε ένα μεγάλο ταξίδι ή σε στιγμές μη απόλυτης συγκέντρωσης άλλα ΚΥΡΙΩΣ(Στη Ελλάδα των ΧΕΡΑΔΩΝ) σε στιγμές οδηγικής ματαιοδοξίας σώζει ζωές.
Φιλικά  |
Επειδή ο φίλος μου κιτ καροβελτιωτής αμφισβητεί χωρίς να έχει ψάξει καλά
Τα τεχνικά χαρακτ. εδώ http://www.boutiquepeugeotsport.com/Data/Fiches/Fiche_207.pdf
Για λεπτομέριες ψαξτε εδώ
http://www.boutiquepeugeotsport.com/Data/Fiches/Presentation_207.pdf
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάϊ 2008, 14:42:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και δεν αναφερόμουν σε σένα φίλε Στέλιο, αλλά στο Volvo-ξερόλα καλά έκανες που απάντησες-αποσαφήνισες το θέμα.
Καλά γιατί άλλαξαν την τουρμπίνα αφού σε άλλη έφαρμογή με στόχο μαζική παραγωγή(ένα coupe που σκέυτονται να βγάλουν), ανακοινώνουν ίδιες τιμές μόνο με επαναχαρτογράφιση??
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimitris27 (dimitris) Μόλις έγραψα

peugeot 207 rallye
Ένταξη: 23 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 24 Τόπος: Δαφνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάϊ 2008, 09:46:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να επαναφερω το θεμα του εγκεφαλου?εποκοινωνησα με την unitronic και εχουν αρχισει να εξελισουν προγραμμα για 207.οι δοκιμες γινονται σε 207 rc αλλα απο οτι καταλαβα θα κυκλοφορησει και για rallye/gt.αν οντως βγει τελικα πιστευω οτι θα ειναι αρκετα ενδιαφερον.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mpoukou22 (mpoukou22) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 12:33:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια να ρωτησω κατι?επειδη οταν τελειωσω απο φανταρος το rc θα ειναι το επομενο μου αμαξι πηγα σε μια αντιπροσωπεια κ ρωτησα πληροφοριες.απο τα πολλα που μου ειπε θα ηθελα να σταθω σε 2 σημεια κ να μου πειτε αν ισχυουν.
μου ειπε οτι εχει blistein αμορτισερ-ελατηρια κ οτι το μπλοκ του ειναι σφυρηλατο.....ισχυουν????????????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 14:14:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μλκια σου ειπαν...
Οσο αφορα τα μηχανικα,οι διαφορες ειναι οι εξης.
-Αλλα πιστονια/ελατηρια πιστονιων
-Διαφορετικη τουρμπινα-πιθανον ιδιου μεγεθους αλλα καλυτερου υλικου
-Αλλο προγραμμα(φυσικα)
-Αλλη εξατμιση
-Αλλο κολαρο ic
Οσο αφορα την αναρτηση
-Αλλος πισω αξονας-σκληροτερος κατα 30%
-Αλλα silent blocks
-Διαφορετικη σχεση αμορτισερ/ελατηριων
Ουτε σφυρηλατο ειναι κατι,ουτε εχει βαλει η Bilstein πουθενα το χερακι της.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mpoukou22 (mpoukou22) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2008, 14:32:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα δηλαδη ελεος τοσες πολλες μ@λ@κιες λενε για να πουλησουν ενα αυτοκινητο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!λες κ θα το επερνα επειδη εχει blistein.................. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|