Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
SpyrosA (Σπύρος) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 71
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Νοέ 2014, 14:40:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από θόρυβο είναι αρκετά ήσυχο. Αν και σε αυτό παίζει ρόλο που είναι 14άρι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2015, 11:45:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από εισαγωγή: Έχουμε μία Simota
Από εξαγωγή: Έχουμε μαμά manifold, χειροποίητο δίχαλο, σωλήνας 48μμ εσωτερικά, καταλύτης μεταλλικός με 200 τρύπες, μεσαίο καζανάκι ποιο ελεύθερο απ το μαμά και τελικό τη Group N.
Το αμάξι κάνει αρκετό θόρυβο (μπάσο), σε ταξίδι δεν παλεύεται, αλλά στην πόλη τρώγεται.
Μπορεί να μην έχω πρόγραμμα, αλλά θεωρώ, ότι το αμάξι είναι πολύ καλύτερα απ τα μαμά στάνταρς. Παρόλα αυτά θέλω να μειώσω τον θόρυβο(χωρίς να χάσω), αλλά δεν μου αρέσει η ιδέα της επανατοποθέτησης του μανίσιου τελικού. Υπάρχει καμία άλλη πρόταση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2015, 12:04:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένα ήσυχο ( μεγάλης σχετικά διαμέτρου) τελικό θέλεις και είσαι οκ
Υ.Γ.
Επειδή γράφεις για θόρυβο, ξεφορτώσου και τη σκούπα/χοάνη, θα πάρει τα πόδια του αρκετά!
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2015, 12:18:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Ένα ήσυχο ( μεγάλης σχετικά διαμέτρου) τελικό θέλεις και είσαι οκ
Υ.Γ.
Επειδή γράφεις για θόρυβο, ξεφορτώσου και τη σκούπα/χοάνη, θα πάρει τα πόδια του αρκετά! |
Οκ. Ευχαριστώ για την απάντηση σ. Θα κοιτάξω αρχικά για άλλο τελικό, αλλά την χοάνη την θέλω πάνω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2015, 12:30:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάσο για τη χοάνη, σε καταλαβαίνω! 
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mellodos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Ιούν 2015 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούν 2015, 00:52:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα στο forum ,
πρόσφατος κάτοχος ενός μτχ rallye του 1999 , μόνο σκουπα ,τελείως μαμά εξάτμιση με εργοστασιακό καταλύτη.
Επειδή είχα μικρή διαρροή στο μεσαίο καζάνι , πήγα σήμερα σε "γνωστό" μαγαζί και μου πρότειναν με λίγα € παραπάνω να βάλω ένα πιο ελεύθερο μεσαίο-οβίδα. Να πω την αλήθεια αν και δεν ήμουν σίγουρος δέχτηκα τελικά καθώς φάνηκε καλοφτιαγμένο με διάφραγμα κλπ. Ϋστερα μου έλεγε να πειράξει το μαμά δίχαλο , το είδα και σε ένα saxo εκεί , και τελικά ο ασχετίδης δέχτηκα πάλι. (ευτυχώς σχετικά λίγα €)
Έχω την εντύπωση πως μετά απο αυτές τις αλλάγές , το αμάξι κάπως χαλάρωσε στα χαμηλομεσαία. Αλλάγή 2α-3η στις 5.000 δεν σε κολλάει όπως πριν. Επίσης νιώθω πως πριν είχε πιο πολύ τσαμπουκά απο 2.000rpm... Μικρές διαφορές αλλά υπαρκτές.Τώρα αν έχει διαφορά στα ψηλά θα πω ψέματα αν κατάλαβα. Διάβασα επίσης τις συμβουλές των έμπειρων να μην πειραχτεί το δίχαλο σε μαμά rallye , αλλά κατόπιν εορτής...
Ο μάστορας επιμένει πως έιναι ιδέα μου , και πως είναι αδύνατον να καταλάβω απώλεια backpressure με καταλύτη και μεσάιο πάνω στο αμάξι. Κατα την εμπειρία σας, υπάρχει νόημα να βάλω πάλι μαμα δίχαλο? Μήπως οι αλλάγές αυτές προήλθαν απο το ελεύθερο μεσαίο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούν 2015, 15:28:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχεις φωτο και απο τα δυο που εκανες;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mellodos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Ιούν 2015 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 00:22:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Εχεις φωτο και απο τα δυο που εκανες;  |
Ότι καλύτερο μπόρεσα να τραβήξω :
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 08:14:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το διχαλο δεν ειναι σωστα φτιαγμενο(μλκια εκανε αλλά δεν ειναι ο 1ος) αλλά δεν νομιζω οτι εχει σχεση με την ελλειψη ροπης.
Απο εκει και περα το μεσαιο καζανι φαινεται καπως μεγαλο(αναλογικα με το μαμα).Αν υποθεσουμε οτι ειναι σωστο απο εσωτερικη διασταση,δηλαδη 45 χιλιοστα εσωτερικα,τοτε απλά εχεις πολυ "ευαισθητο επιταχυνσιομετρο"( ) και απλά καταλαβαινεις την ελλειψη ροπης σε σχεση με το μαμα καζανι γιατι εκεινο εσωτερικα εχει ενα μικρο στενεμα στο κεντρο του προκειμενου,πραγμα που τονωνει καπως την ροπη.
Αν δεν ειναι αυτο,τοτε απλά η δουλεια που εκανε ο μαστορας,ηταν δουλεια της πλακας,εναλλακτικα το καζανι που σου εβαλε δεν ειναι 45 μεσα αλλά σαφως μεγαλυτερο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mellodos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Ιούν 2015 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 12:38:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Το διχαλο δεν ειναι σωστα φτιαγμενο(μλκια εκανε αλλά δεν ειναι ο 1ος) |
Δηλαδή? (Ποια είναι η μλκια?... )
Pughell έγραψε: | αλλά δεν νομιζω οτι εχει σχεση με την ελλειψη ροπης.
Απο εκει και περα το μεσαιο καζανι φαινεται καπως μεγαλο(αναλογικα με το μαμα).Αν υποθεσουμε οτι ειναι σωστο απο εσωτερικη διασταση,δηλαδη 45 χιλιοστα εσωτερικα,τοτε απλά εχεις πολυ "ευαισθητο επιταχυνσιομετρο"( ) και απλά καταλαβαινεις την ελλειψη ροπης σε σχεση με το μαμα καζανι γιατι εκεινο εσωτερικα εχει ενα μικρο στενεμα στο κεντρο του προκειμενου,πραγμα που τονωνει καπως την ροπη.
Αν δεν ειναι αυτο,τοτε απλά η δουλεια που εκανε ο μαστορας,ηταν δουλεια της πλακας,εναλλακτικα το καζανι που σου εβαλε δεν ειναι 45 μεσα αλλά σαφως μεγαλυτερο.  |
Νομίζω ότι μάλλον αυτό φταίει κυρίως... Γενικά πέρα απο τους κόφτες κλπ , το αμάξι το γουστάρω και για την απόκριση του στο φάσμα 2.000-5000rpm που το δουλέυω κυρίως στην πόλη. Οποιαδήποτε αλλαγή συμπεριφορας εκεί , μάλλον με ενοχλεί Όπως και να 'χει βρήκα άκρη για μαμά δίχαλο... (το ξέρω είμαι άρρωστος)
Ευχαριστώ για το support.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 13:10:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό το "S" μάλλον, που κάνει η αριστερή σωλήνα όπως βλέπουμε τη φωτογραφία...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 13:30:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το "s" ειναι η εργοστασιακη σωληνα κυριε alfasud 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 14:11:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η εργοστασιακή δεν έχει ένα κομμάτι της λίγο τετραγωνισμένο? Αυτή φαίνεται στρογγυλή σε όλο το μήκος...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 14:21:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,η δεξια σωληνα ειναι αυτη 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 15:14:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα περισοτερο με απασχολει η τρελη λαδιλα πανω στο κιβωτιο (αν βλεπω καλα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 16:19:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mellodos έγραψε: | Pughell έγραψε: | Το διχαλο δεν ειναι σωστα φτιαγμενο(μλκια εκανε αλλά δεν ειναι ο 1ος) |
Δηλαδή? (Ποια είναι η μλκια?... ) |
Η μλκια ειναι οτι δεν σου εκανε καινουργιο διχαλο απο την αρχη.
Γιατι στην επανω πλευρα ειναι ευκολο το να κοψεις και να κολλησεις νεο σωληνα,ομως στην κατω πλευρα(στην ενωση οπου τα 2 γινονται 1),δεν γινεται να εκτονωσεις τον "κωνο" ωστε η νεα σωληνα να μπει μεσα του,με αποτελεσμα να κανει εσωτερικο δοντι,με οτι συνεπαγεται αυτο.
Με λιγα λογια,αν ηξερες νωριτερα,θα του ελεγες να το αφησει μαμα εντελως ή να σου κανει εξ'ολοκληρου νεο.
Επισης,αν σου ειναι ευκολο,βγαλε καμια φωτο εκει που κολλησε τους σωληνες του νεου καζανιου με τις παλιες σωληνωσεις.
Εχω την εντυπωση οτι και εκει εχει κανει μλκια απλά δεν φαινεται καλα στις φωτο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
groupN (Μπαμπης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 rallye 16v
Ένταξη: 18 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 252 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Ιούν 2015, 00:26:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα μια απωλεια ροπης θα την εχεις στις μεσαιες σιγουρα, δεν ειναι ιδεα σου. και εγω οταν ειχα κανει μια παρομοια πατατα στο μεσαιο με τη δικια σου(ειχα αλλαξει και τελικο) το ιδιο επαθα. ο εξατμισας δεν εχει κανει σωστη δουλεια σιγουρα. οπως ειπε και ο pughell επρεπε πρωτα να κρατησει το μαμα διχαλο και να σου κανει ενα καινουριο. και δευτερο αφου εχεις μαμα τελικο και μοτερ επρεπε να αλλαξεις το μεσαιο με σωληνα ολο μαζι οπως βγαινει το μαμα χωρις κολλησεις. αυτες οι μετατροπες χρειαζονται οταν εχεις προγραμμα και εκκεντροφορους, για σενα ειναι περιττα εκτος και αν εχεις σκοπο κατι στο μελλον |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Ιούν 2015, 08:16:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο προσωπικες δοκιμες σε μαμα μοτερ φιλου,το καλυτερο κερδος το ειχε οταν βγηκε εντελως το τελικο(αντικατασταθηκε με σκετο σωληνα) και μπηκε και ελευθερος καταλυτης.
Ο θορυβος πολυ δυνατος μεχρι τις 2μιση-3 περιπου,απο εκει και πανω ομως ηταν παρα πολυ κοντα στα μαμα προτυπα.
Με μαμα καταλυτη σιγουρα θα ηταν ακομα πιο αθορυβο απλά δεν ξερω αν το κερδος θα ηταν τοσο εμφανες.
Την καταργηση του μεσαιου δεν την συνιστω πια,μιας και παιζει βασικοτερο ρολο απο οτι το τελικο καζανι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mellodos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Ιούν 2015 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Ιούν 2015, 21:42:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι να πω ρε παιδιά , εγώ για μια απλή αντικατάσταση (τρύπιου) μεσαίου πήγα , και μου άνοιξε ιστορίες ο εξατμισας... Όπως και να ΄χει απο εβδομάδα μάλλον θα βάλω μαμά δίχαλο πάνω , και θα προσπάθήσω να ανεβάσω και καλύτερες φωτο απο το μεσαίο.
Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούν 2015, 13:34:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατά την δική μ άποψη έπρεπε να αφήσεις το μαμά δίχαλο, αντί αυτού να άλλαζες τον καταλύτη σου σε ένα πιο ελεύθερο μεταλικό με 200 τρύπες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|