Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 11:56:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας και αυριο θα βαλω τους δισκους με τα νεα τακκακια.
Τακη κατι μου ειχες αναφερει για στρωσιμο στα DS2500.
5-6 φρεναρισματα αν θυμαμαι καλα με μισο πατημα στο πεταλ;
Θελουν κατι περαιτερω;
Για τους δισκους καποια χρησιμη συμβουλη για να μην ξαναμεταφερω το ερωτημα και σε αλλα θεματα;
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 11:59:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
diabase odigies... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 12:16:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για κατι παραπανω περα απο τις οδηγιες λεω ρε.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 13:37:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ριντ δε φακινγκ μανιουαλ...
επισης φαλτσοπαρτε λιγο τις ακρες της πάστας... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 14:12:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
επισης φαλτσοπαρτε λιγο τις ακρες της πάστας...  |
Αυτο ηθελα. 
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 14:18:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
APO TH stigmi poy einai new diskoi takakia ayto den exei poly simasia |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dimitris_thess (Δημήτρης) Νέος χρήστης

Ένταξη: 29 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 80
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 01:41:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδες είναι φυσιλογικό σε 206 1.6 μοντελο 2002 με μολις 60000 χλμ πάνω στο κοτερ να έχουν αλλαχτει προς το παρων ΜΟΝΟ μια φορα τα πίσω τακακια (στα 30000 χλμ) και 2-3 τα μπροστά τακάκια;;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 08:38:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι δεν ειναι φυσιολογικο εκτος και αν μιλαμε για εξωπραγματικη χρηση.
ή τα χλμ δεν ειναι πραγματικα ή ο προηγουμενος ηταν τακακιοφάγος. 
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dimitris_thess (Δημήτρης) Νέος χρήστης

Ένταξη: 29 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 80
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 15:54:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nαι ρε παιδιά αλλά στα 60000 χιλιόμετρα πώς έπρεπε να είναι τα φυσιολογικά δηλαδή; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 21:16:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως εγώ κοντεύω στα 80.000 χλμ και έχω αλλάξει περισσότερες φορές τα πίσω παρά τα μπροστινά τακάκια.
Στο ίδιο αυτοκίνητο, με νορμάλ τακάκια - δίσκους.
Ακόμη δεν μπορώ να βρω μια λογική εξήγηση...Και σε επίσημο σέρβις Peugeot μου είπαν ότι είναι απολύτως φυσιολογικό... Τι να πω...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Οκτ 2009, 00:17:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια σχετικο ειναι ποσα χλμ εχεις κανει.
Αλλο 60.000 στην εθνικη=μπορει να μην χρειαστει καν αλλαγη, αλλο 60.000 στην πολη, κι αλλο να κανεις 60.000 καρδιτσα-δομοκο!
Παρολα αυτα οντως δεν ειανι φυσιολογικο το 2-3 φορες αλλαγη εμπρος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Δεκ 2009, 16:11:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον εχω ψιλομπερδευτεί...
Στο θεμα κυριως σχεσης τακακιων και δισκου.
Ερωτηση.
βλεπω τα διαφορα τακακια που αναλογως το ποσο "καλα" ειναι εχουν μεγαλυτερο δεικτη τριβης και διαφορετικο φασμα αποδοσης-λειτουργιας.
Πως επιλεγω ομως δισκους? ειδα τους Ν της ορεκα, που γραφει κατι για 500τοσους κελσιου,αλλα δε ξερω γαλλικα.
Θελω να πω,πως μπορω να παρω δς3000 ή 4-4 (που ειναι σχεδον ιδια) και να τα βαλω στους πιο φτηνους δισκους του πλαντητη?
Μηπως ομως δν αντεξουν και ρημαζουν καθε τρεις και λιγο?
αυτα.
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Δεκ 2009, 17:04:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: | Θελω να πω,πως μπορω να παρω δς3000 ή 4-4 (που ειναι σχεδον ιδια) και να τα βαλω στους πιο φτηνους δισκους του πλαντητη?
Μηπως ομως δν αντεξουν και ρημαζουν καθε τρεις και λιγο?
αυτα. | Αν πάρεις τα Pagid 4-4 θα σου σπάσουν τα @@ στο σφύριγμα και το εννοώ. ΔΕΝ ηρεμεί ποτέ το σφύριγμα.
Στο θέμα αντοχής και ρημαγμού, ακόμα δεν έχει φανεί κάποιο πρόβλημα σε εμένα με τα 4-4 και τους Gr. N 283 δίσκους.
Απίστευτο τακάκι το 4-4 αλλά μόνο για... κουφούς 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Δεκ 2009, 17:24:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: | Λοιπον εχω ψιλομπερδευτεί...
Στο θεμα κυριως σχεσης τακακιων και δισκου.
Ερωτηση.
βλεπω τα διαφορα τακακια που αναλογως το ποσο "καλα" ειναι εχουν μεγαλυτερο δεικτη τριβης και διαφορετικο φασμα αποδοσης-λειτουργιας.
Πως επιλεγω ομως δισκους? ειδα τους Ν της ορεκα, που γραφει κατι για 500τοσους κελσιου,αλλα δε ξερω γαλλικα.
Θελω να πω,πως μπορω να παρω δς3000 ή 4-4 (που ειναι σχεδον ιδια) και να τα βαλω στους πιο φτηνους δισκους του πλαντητη?
Μηπως ομως δν αντεξουν και ρημαζουν καθε τρεις και λιγο?
αυτα. |
Βαλε το κειμενακι το γαλλικο, να σου κανω μια μεταφραση  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Δεκ 2009, 17:40:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σπυρο το σκεφτηκα κι εγω (δν ειμαι τοσο βλαμμένος ) αλλα ειναι σε μορφη φλασ (κατι τετοιο τεσπα) και δν γινεται κοπυ πειστ.
@steve αφου εχεις δει/ακουσει το σαξο μου,σιγα μη με πειραξει το σφυριγμα...
Μιλουσε πριν με ντινο (γκαγκα) και μου λεγε πως εχουν βγαλει μπολικα ραλλύ (και δη κενταυρος-καραβωμα) με μπεντιξ δισκους (φτηνοδουλεια δηλ) και δς3000 χωρις στραβωματα κτλ
Οποτε λεω να παρω απλους δισκους μιας και το 3000 τους καταβροχθιζει.
Σταυρε,γιατι λες οτι ειναι καλυτερα τα 4-4 απτα 3000, νομιζω ιδιο συνελεστη τριβής εχουν (περι θερμοκρασιων δε προσεξα).
Ειδα πως τα 4-4 δουλευουν σχετικα ανεκτα και σε χαμηλες θερμοκρασιες,συνεπως ειναι ενα πιο ολ αρουντ τακακι.
Για την ακριβεια χρειαζομαστε πινακες με αξονες συντλεστη τριβης και θερμοκρασια οπως εχει η ορεκα,αλλα πρεπει να βαλουμε ολα τα τακακια σε ενα πινακα ωστε να ξερουμε τι θελουμε και να μην πηζει το ματι μας συγκρινοντας.
MEMsound έγραψε: | ε βαλε το λινκ της σελιδας
η κανε ενα ρημοδο Printscreen και βαλε την σχετικη φωτο  |
Πρηχτη...

Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Έχει επεξεργασθεί από τον/την kane στις Τρι 01 Δεκ 2009, 17:53:39, 3 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Δεκ 2009, 17:46:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε βαλε το λινκ της σελιδας
η κανε ενα ρημοδο Printscreen και βαλε την σχετικη φωτο 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Δεκ 2009, 17:55:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ta 4-4 θεωρουνται μακραν πιο καλο τακακι απο 3000 ...
πας ρε μαλ**α να ανακαλυψεις την αμερικη
τοσα εχουν γραφτει στο 106κλαμπ
ολοι βαζουν φτηνους δισκους (συνηθως μπεντιξ) με 3000.
ορεκα δεν αξιζει παραπανω λεφτα εκτος αν κανεις ραλλι πιστα και θες να εισαι σερι πολλους γυρους μεσα. μη το χεσουμε τελειως το θεμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Δεκ 2009, 17:57:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αφου το saxo του ειναι "race-specs"
δεν μπαίνει οτι κι οτι πάνω
σε παρακαλώ τώρα!
τι του γραφεις κι εσυ!!!!

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Δεκ 2009, 18:04:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ta 4-4 θεωρουνται μακραν πιο καλο τακακι απο 3000 ...
πας ρε μαλ**α να ανακαλυψεις την αμερικη
τοσα εχουν γραφτει στο 106κλαμπ |
χμμ οι αριθμοι δεν λενε αυτο ρε τακη
Τα 4-4 συμφωνα με το διαγραμμα των,ξεκινα ο συντελεστης τριβης απο 0.4 και φτανει στο 0.45
Δειχνουν ομως μιας σταθεροτητα αποδοσης αναλογως τις θερμοκρασιες (γκαμα απο 50-700 βαθμους).
Αντιθετως τα 3000 εχουν δεικτη περιπου 0.62 (μαξ) με θερμοκρασιες απο 200-500, δηλ ναι μεν πιο "καλα" αλλα με στενοτερο φασμα λειτουργιας.
MEMsound έγραψε: | αφου το saxo του ειναι "race-specs"
δεν μπαίνει οτι κι οτι πάνω
σε παρακαλώ τώρα!
τι του γραφεις κι εσυ!!!!
 |
βρε δε μαμιεσαι με το πορτοκαλοασπρομαυρο κουβα σου! 
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|