Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2004, 09:49:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
CC-Gio έγραψε: | Δημητρη πες οτι το σκεφτεσαι και εγω..... θα τρελαθω!!! |
σκέφτομαι να το τουρμπίσω.
light turbo !!! όμως. με 3500-4000 ευρώ max.
όπως σας είπα έχω σταμπα΄ρει 2 τουρμπισμένα και παρακολουθώ από κοντά το ιστορικό τους, (βλάβες - προβλήματα) κ.τ.λ.
Είμαι σε επαφή με τους ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων.
το ιντερψοολερ πάει πολύ ωραία στον προφυλακτήρα του GT.
πρώτη μούρη είναι . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2004, 12:14:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | Well my name is Ignacio Fernandez i am from Chile…
κοιτάτε, τι πουλάνε στο εξωτερικό . εδώ για μια τέτοια μετατροπή θα μας ζητάνε 10000 ευρώ. |
Μην ξεχνάς ότι πρέπει να προσθέσεις περίπου US$ 500.00 για μεταφορικά + Ασφάλεια περίπου US$ 150.00 + σε όλα αυτά μαζί με το κόστος του kit να προσθέσεις 35% τελωνείο, αμοιβές εκτελωνιστή κλπ έξοδα αεροδρομίου…
Μετά θα έχεις βρεθεί με μια κούτα με ανταλλακτικά που κάποιος πολύ καλός μηχανικός θα πρέπει να σου τα τοποθετήσει… και μετά κάποιος πολύ καλός ECU tuner θα πρέπει να προγραμματίσει τον εγκέφαλο…
Πόσο θα κοστολογούσες αυτά τα δύο τελευταία βήματα
Φιλικά
Speedy100
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2004, 12:43:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | DIMCHRI έγραψε: | Well my name is Ignacio Fernandez i am from Chile…
κοιτάτε, τι πουλάνε στο εξωτερικό . εδώ για μια τέτοια μετατροπή θα μας ζητάνε 10000 ευρώ. |
Μην ξεχνάς ότι πρέπει να προσθέσεις περίπου US$ 500.00 για μεταφορικά + Ασφάλεια περίπου US$ 150.00 + σε όλα αυτά μαζί με το κόστος του kit να προσθέσεις 35% τελωνείο, αμοιβές εκτελωνιστή κλπ έξοδα αεροδρομίου…
Μετά θα έχεις βρεθεί με μια κούτα με ανταλλακτικά που κάποιος πολύ καλός μηχανικός θα πρέπει να σου τα τοποθετήσει… και μετά κάποιος πολύ καλός ECU tuner θα πρέπει να προγραμματίσει τον εγκέφαλο…
Πόσο θα κοστολογούσες αυτά τα δύο τελευταία βήματα
Φιλικά
Speedy100 |
εσύ πες μου πόσα θα ήθελες για να μου τα τοποθετήσεις ?
Βασικά δεν με ενδιαφέρει μια τέτοιου είδους μετατροπή ούτε ποτέ σκέφτηκα να τα φέρω από Χιλή.
Αν ήμουν στην χιλή με τόσα θα τα τοποθετούσε εκείνος.
στην ελλάδα όμως κάποιοι ζητάνε 5000 ευρώ για 50 άλογα παραπάνω.
Και μην μου πείτε ότι στην Χιλή υπάρχει μεγαλύτερη εξέλιξη - τεχνογνωσία - ζήτηση και για αυτό ρίχνουν το κόστος..
Θα τρελαθώ !!!
Τέλος πάντων...
βρίσκω δρόμο σιγά σιγά.
Ήδη παρακολουθώ 2 τουρμπισμένα με αρκετά χαμηλό κόστος, από ότι μου είπανε οι ιδιοκτήτες.
Ο ένας είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος,εάν εξαιρέσεις το lag που του κάνει και που μάλλον οφείλεται στο μεγάλο interkooler που του έχει.
το κόστος στις 3500-4000 ευρώ και θα δουλεύει με χαμηλή πίεση.
θα σας κρατήσω ενήμερους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2004, 15:34:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | speedy100 έγραψε: | DIMCHRI έγραψε: | Well my name is Ignacio Fernandez i am from Chile…
κοιτάτε, τι πουλάνε στο εξωτερικό . εδώ για μια τέτοια μετατροπή θα μας ζητάνε 10000 ευρώ. |
Μην ξεχνάς ότι πρέπει να προσθέσεις περίπου US$ 500.00 για μεταφορικά + Ασφάλεια περίπου US$ 150.00 + σε όλα αυτά μαζί με το κόστος του kit να προσθέσεις 35% τελωνείο, αμοιβές εκτελωνιστή κλπ έξοδα αεροδρομίου…
Μετά θα έχεις βρεθεί με μια κούτα με ανταλλακτικά που κάποιος πολύ καλός μηχανικός θα πρέπει να σου τα τοποθετήσει… και μετά κάποιος πολύ καλός ECU tuner θα πρέπει να προγραμματίσει τον εγκέφαλο…
Πόσο θα κοστολογούσες αυτά τα δύο τελευταία βήματα
Φιλικά
Speedy100 |
εσύ πες μου πόσα θα ήθελες για να μου τα τοποθετήσεις ?
Βασικά δεν με ενδιαφέρει μια τέτοιου είδους μετατροπή ούτε ποτέ σκέφτηκα να τα φέρω από Χιλή.
Αν ήμουν στην χιλή με τόσα θα τα τοποθετούσε εκείνος.
στην ελλάδα όμως κάποιοι ζητάνε 5000 ευρώ για 50 άλογα παραπάνω.
Και μην μου πείτε ότι στην Χιλή υπάρχει μεγαλύτερη εξέλιξη - τεχνογνωσία - ζήτηση και για αυτό ρίχνουν το κόστος..
Θα τρελαθώ !!!
Τέλος πάντων...
βρίσκω δρόμο σιγά σιγά.
Ήδη παρακολουθώ 2 τουρμπισμένα με αρκετά χαμηλό κόστος, από ότι μου είπανε οι ιδιοκτήτες.
Ο ένας είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος,εάν εξαιρέσεις το lag που του κάνει και που μάλλον οφείλεται στο μεγάλο interkooler που του έχει.
το κόστος στις 3500-4000 ευρώ και θα δουλεύει με χαμηλή πίεση.
θα σας κρατήσω ενήμερους. |
Σχετικά με το κόστος της τοποθέτησης, αυτό εξαρτάται από το πόσο καλό είναι τι κίτ ώστε να εφαρμόζουν τα διάφορα κομμάτια. Αν ήταν Αμερικάνικο κίτ δεν θα είχα κανένα ενδοιασμό γιατί εκεί ισχύουν «άλλα κόλπα» σχετικά με την ποιότητα κατασκευής αλλά από οπουδήποτε αλλού πρέπει να δει κανείς πρώτα γιατί οι εκπλήξεις… είναι σχεδόν σίγουρες.
Για τον προγραμματισμό των aftermarket εγκεφάλων πάντως στην χώρα μας παίζει από 1000 – 4000 Ευρώ μόνο η εργασία… ανάλογα την δυσκολία του αυτοκινήτου και την ευχρηστία του Software που συνοδεύει την ECU. Αυτές οι τιμές παίζουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Οι τιμή 3500-4000 Ευρώ που αναφέρεις είναι πολύ καλή αν είναι αληθινή αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται αφού μόνο ένας aftermarket εγκέφαλος για Turbo κάνει το λιγότερο 1500 Ευρώ. Πόσο κάνει η Τουρμπίνα, η πολλαπλή, το Intercooler, η εξάτμιση, η σκάστρα, τα 4 μεγαλύτερα μπέκ ή το 5ο μπέκ, οι σωληνώσεις, τα ηλεκτρολογικά, και η εργασία?
Κάτι δεν μου ακούγεται καλά εδώ γιατί με αυτές τις τιμές το «μαγαζί» δεν βγαίνει…
Φιλικά
Speedy100
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2004, 16:05:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: |
Σχετικά με το κόστος της τοποθέτησης, αυτό εξαρτάται από το πόσο καλό είναι τι κίτ ώστε να εφαρμόζουν τα διάφορα κομμάτια. Αν ήταν Αμερικάνικο κίτ δεν θα είχα κανένα ενδοιασμό γιατί εκεί ισχύουν «άλλα κόλπα» σχετικά με την ποιότητα κατασκευής αλλά από οπουδήποτε αλλού πρέπει να δει κανείς πρώτα γιατί οι εκπλήξεις… είναι σχεδόν σίγουρες.
Για τον προγραμματισμό των aftermarket εγκεφάλων πάντως στην χώρα μας παίζει από 1000 – 4000 Ευρώ μόνο η εργασία… ανάλογα την δυσκολία του αυτοκινήτου και την ευχρηστία του Software που συνοδεύει την ECU. Αυτές οι τιμές παίζουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Οι τιμή 3500-4000 Ευρώ που αναφέρεις είναι πολύ καλή αν είναι αληθινή αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται αφού μόνο ένας aftermarket εγκέφαλος για Turbo κάνει το λιγότερο 1500 Ευρώ. Πόσο κάνει η Τουρμπίνα, η πολλαπλή, το Intercooler, η εξάτμιση, η σκάστρα, τα 4 μεγαλύτερα μπέκ ή το 5ο μπέκ, οι σωληνώσεις, τα ηλεκτρολογικά, και η εργασία?
Κάτι δεν μου ακούγεται καλά εδώ γιατί με αυτές τις τιμές το «μαγαζί» δεν βγαίνει…
Φιλικά
Speedy100 |
κοίτα. επειδή σίγουρα είσαι ποιό ενημερωμένος, και επειδή δεν ξέρω για το αν οι τιμές που παραθέτεις ισχύουν, θα κάνω μια ερευνα για να μπορέσω να σου απαντήσω. Μην γινόμαστε και αναξιόπιστοι.
Πάντως από τα διάφορα περιοδικά που διαβάζω οι τιμές κυμαίνοντα στο φάσμα των 4500 ευρώ με 5000.
οπότε, όντως οι τιμή των 3500 - 4000 ακούγετασι καλή.
Επανέρχομαι.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2004, 18:21:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για μια καλη μετατροπη και πανω απ'ολα αξιοπιστη θες ααααανετα πανω απο 5 χιλιαρικακια!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2004, 20:38:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας μη γελιόμαστε. Οι τιμές στο εξωτερικό είναι τελείως αλλού.
Ο επίσημος αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην ελλάδα πουλάει 10 αυτό που ο κατασκευαστής στο δίκτυο πουλάει 5. Τον τελευταίο καιρό έχω βρεί αρκετά τέτοια παραδείγματα, που ο έλλην βελτιωτής βασίζεται στην άγνοια του πελάτη. Δείτε τιμές Neuspeed, Apexi, Greedy, Garrett έξω.
Intercooler? από $400 -> 1000 ευρώ
boost controllers ? άντε γειά
Το ακραίο:
Πρόγραμμα Revo για VAG 1,8T : $499 εδώ 1000κάτι ευρώ
Revo SPS3 για τα VAG 1,8T: έξω $350 η Seat τα δίνει 1200 ευρώ.
Μήπως θυμάται κανείς την spax του sidobre πόσα του ζήταγε ο αντιπρόσωπος και πόσα τη βρήκε στο demon tweaks?
Μην κοιτάτε που εμείς για να βάλουμε ένα φίλτρο το κάνουμε θέμα. Ο τουρμπισμένος που νοιώθει κατα βάθος ανασφάλεια θα τα χώσει να πάρει το όνομα. Και επειδή δεν έχει επαφή με δίκτυο του τα μασάει ο καθένας.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 01:42:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σε όλους
Σχετικά με τα Turbo Kits.
Επειδή μου έκανε εντύπωση η τιμή των περίπου 4000 Ευρώ για ένα Ελληνικό κιτ το έψαξα λίγο για να δω τι παίρνει κανείς με αυτά τα χρήματα εδώ.
Αυτό που βρήκα και που είδα σε Saxo τουρμπισμένο είναι:
-Μια απαράδεκτη πολλαπλή εξαγωγής φτιαγμένη από σιδερένια φλάντζα + ανοξείδωτους σωλήνες σαν αυτούς που μπαίνουν σε ακριβά λεβητοστάσια και άλλες υδραυλικές εγκαταστάσεις + σιδερένια βάση-πλαίσιο για την τουρμπίνα. Όλα αυτά είναι κολλημένα μεταξύ τους με Argon (Mig). Αυτός που την έφτιαξε δεν ήξερε ή δεν τον ένοιαζε το ότι ανομοιογενή μέταλλα δεν κολούνται μεταξύ τους με μηχανή Mig αλλά με άλλες πολύ ακριβές τεχνικές που δεν έχω ακούσει να γίνονται εδώ. Αλλά και να γινότανε δεν ενδείκνυται τέτοιος συνδυασμός μετάλλων για πολλαπλή εξαγωγής Turbo.
-Το Intercooler είναι φτιαγμένο σε κάποιον ψυγειά αυτοκινήτων με χοντρές αλουμινοκολλήσεις… και τελείως λάθος σχήμα εισόδου και εξόδου του αέρα.
-Η τουρμπίνα είναι Τ2 ανακατασκευή από τον παλιατζή.
-Οι σωληνώσεις εισαγωγής από αλουμινο σωλήνα και λαστιχένιους μαύρους σωλήνες ποιότητας φορτηγού-μπουλντόζας…
-Ο εγκέφαλος είναι ο νορμάλ ατμοσφαιρικός!!! Με πρόγραμμα ατμοσφαιρικό φυσικά…
-Ένα 5ο μπέκ είναι καρφωμένο στην σωλήνα πριν την πεταλούδα και ενεργοποιείται από ένα πιεζοηλεκτρικό διακόπτη που όπως μου είπαν είναι από πλυντήριο. Ενεργοποιείτε δε όταν η πίεση φτάσει το 0,2 Bar και βέβαια «φτύνει» βενζίνη ανεξέλεγκτα αφού καμία σχέση με τον εγκέφαλο δεν έχει όλη αυτή η «Ταρζανιά». Δουλεύει δηλαδή «πυροσβεστικά» για να μη λειώσει το μοτέρ.
-Έχει ακόμη μια ωραία σκάστρα με καλό θόρυβο…
-Καθώς επίσης και ένα πυρόμετρο μέσα στο ταμπλό.
-Και επίσης εξάτμιση χωρίς καταλύτη κατασκευή από εμπρός μέχρι πίσω με ένα καζανάκι τελικό.
Όλα αυτά μαζί με εργασία τα πλήρωσε πριν ένα χρόνο 6000 Ευρώ σε γνωστό βελτιωτή με απόδοση 170 HP. Όπως μου είπε ο ιδιοκτήτης του.
Τελικά μάλλον δικαιώνομαι σε αυτό που λέω, δηλαδή ότι δεν είναι δυνατόν με αυτά τα χρήματα να γίνεται η δουλειά σωστά όπως γίνεται στο εξωτερικό. Γιατί σίγουρα δεν το συζητάω καν για δουλειά σαν αυτή που είδα…
Όσο για τα διάφορα άλλα πράγματα και τις διαφορετικές τιμές στην χώρα μας είναι αλήθεια πως συμβαίνουν αυτά που περιγράφει ο Gavanas αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις που κάνουν τη δουλειά τους πιο τίμια. Αλλά ας μη ξεχνάμε πως η αγορά μας είναι πολύ μικρή και τα έξοδα μεγαλύτερα από αντίστοιχα μαγαζιά στο εξωτερικό όπου και οι πωλήσεις έξω είναι πολλαπλές των αντίστοιχων στην Ελλάδα με συνέπεια τις καλύτερες τιμές εκεί σε ανταλλακτικά τουλάχιστον γιατί σε εργασία μάλλον είμαστε εμείς πολύ πιο οικονομικοί.
Τέλος πάντων, γνώμες είναι και κουβέντα να γίνεται…
Φιλικά
Speedy100
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 15:08:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | Γεια σε όλους
Σχετικά με τα Turbo Kits.
Επειδή μου έκανε εντύπωση η τιμή των περίπου 4000 Ευρώ για ένα Ελληνικό κιτ το έψαξα λίγο για να δω τι παίρνει κανείς με αυτά τα χρήματα εδώ.
Αυτό που βρήκα και που είδα σε Saxo τουρμπισμένο είναι:
-Μια απαράδεκτη πολλαπλή εξαγωγής φτιαγμένη από σιδερένια φλάντζα + ανοξείδωτους σωλήνες σαν αυτούς που μπαίνουν σε ακριβά λεβητοστάσια και άλλες υδραυλικές εγκαταστάσεις + σιδερένια βάση-πλαίσιο για την τουρμπίνα. Όλα αυτά είναι κολλημένα μεταξύ τους με Argon (Mig). Αυτός που την έφτιαξε δεν ήξερε ή δεν τον ένοιαζε το ότι ανομοιογενή μέταλλα δεν κολούνται μεταξύ τους με μηχανή Mig αλλά με άλλες πολύ ακριβές τεχνικές που δεν έχω ακούσει να γίνονται εδώ. Αλλά και να γινότανε δεν ενδείκνυται τέτοιος συνδυασμός μετάλλων για πολλαπλή εξαγωγής Turbo.
-Το Intercooler είναι φτιαγμένο σε κάποιον ψυγειά αυτοκινήτων με χοντρές αλουμινοκολλήσεις… και τελείως λάθος σχήμα εισόδου και εξόδου του αέρα.
-Η τουρμπίνα είναι Τ2 ανακατασκευή από τον παλιατζή.
-Οι σωληνώσεις εισαγωγής από αλουμινο σωλήνα και λαστιχένιους μαύρους σωλήνες ποιότητας φορτηγού-μπουλντόζας…
-Ο εγκέφαλος είναι ο νορμάλ ατμοσφαιρικός!!! Με πρόγραμμα ατμοσφαιρικό φυσικά…
-Ένα 5ο μπέκ είναι καρφωμένο στην σωλήνα πριν την πεταλούδα και ενεργοποιείται από ένα πιεζοηλεκτρικό διακόπτη που όπως μου είπαν είναι από πλυντήριο. Ενεργοποιείτε δε όταν η πίεση φτάσει το 0,2 Bar και βέβαια «φτύνει» βενζίνη ανεξέλεγκτα αφού καμία σχέση με τον εγκέφαλο δεν έχει όλη αυτή η «Ταρζανιά». Δουλεύει δηλαδή «πυροσβεστικά» για να μη λειώσει το μοτέρ.
-Έχει ακόμη μια ωραία σκάστρα με καλό θόρυβο…
-Καθώς επίσης και ένα πυρόμετρο μέσα στο ταμπλό.
-Και επίσης εξάτμιση χωρίς καταλύτη κατασκευή από εμπρός μέχρι πίσω με ένα καζανάκι τελικό.
Όλα αυτά μαζί με εργασία τα πλήρωσε πριν ένα χρόνο 6000 Ευρώ σε γνωστό βελτιωτή με απόδοση 170 HP. Όπως μου είπε ο ιδιοκτήτης του.
Τελικά μάλλον δικαιώνομαι σε αυτό που λέω, δηλαδή ότι δεν είναι δυνατόν με αυτά τα χρήματα να γίνεται η δουλειά σωστά όπως γίνεται στο εξωτερικό. Γιατί σίγουρα δεν το συζητάω καν για δουλειά σαν αυτή που είδα…
Όσο για τα διάφορα άλλα πράγματα και τις διαφορετικές τιμές στην χώρα μας είναι αλήθεια πως συμβαίνουν αυτά που περιγράφει ο Gavanas αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις που κάνουν τη δουλειά τους πιο τίμια. Αλλά ας μη ξεχνάμε πως η αγορά μας είναι πολύ μικρή και τα έξοδα μεγαλύτερα από αντίστοιχα μαγαζιά στο εξωτερικό όπου και οι πωλήσεις έξω είναι πολλαπλές των αντίστοιχων στην Ελλάδα με συνέπεια τις καλύτερες τιμές εκεί σε ανταλλακτικά τουλάχιστον γιατί σε εργασία μάλλον είμαστε εμείς πολύ πιο οικονομικοί.
Τέλος πάντων, γνώμες είναι και κουβέντα να γίνεται…
Φιλικά
Speedy100 |
πρέπει να πιάστηκε μεγάλο κορόϊδο για να πλήρωσε 6000 χιλίαρικα για το π΄λυντήριο που του φτιάξανε !!!
όταν κάποιοι πουλάνε επώνυμα κιτ ξένων οίκων, με 4500 με samco σωλήνες, Garett τουρμπίνες κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Και κάτι άλλο.
που έμαθε ότι ο πιέζοηλεκτρικό διακόπτης ήταν από πλυντήριο ???
Μη μου πεις ότι του το έιπε αυτός που του έφτιαξε το κιτ?????
Και ο δικός σου δέχθηκε να πληρώσει όλα αυτά τα χρήματα ????
Δηλαδή μιλάμε για καραπειραγμένο στον εγκέφαλο.
Τελος μπορείς να μου επεις ποιά είναι η εξαίρεση που κάνει σωστά την δουλειά του για να πάω να τον ρωτήσω πόσο θέλει για να μου μετατρέψει το αυτοκινητό μου.
Γιατί σύμφωνα με τα λεγομενά σου, για να κάνει κάποιος σωστή δουλειά θα πρέπει η παραπάνω μετατροπή να πάει 8000 ευρώ πράγμα που κανένας νοήμων έλληνας δεν θα επιχειρούσε να την κάνει αφού υπάρχουν έτοιμοι εργοστασιακοί κινητήρες του γκρουπ με 180 άλογα...
τέλος πάντων επειδή συζήτηση κάνουμε δεν ξέρω αν αυτά που έγραψες όντως ειναι πραγματικότητα ή ειναι κάποια ιστορία που άκουσες.
εάν είναι πραγματικότητα θα σε παρακαλούσα εδώ στο φόρουμ να μου δώσεις to ονομά toy επαγγελματία poy έκανε σε αυτόν τον καημένο κύριο την μετατροπή στο saxo του ώστε να μην την πατήσει κανένας από εμάς.
Δημοσιευσέ το εάν θέλεις. θα σου είμασταν ευγνωμων όλοι εδώ από το topik.
Δημητρης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 17:04:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό περί 5ου μπεκ, το έχω ακούσει σαν την πιο αποτυχημένη λύση για turbo από πολλούς, χωρίς να μπορώ να επιβεβαιώσω αν όντως είναι αποτυχημένη
Παρόλα αυτά, όταν πέσει και turbισμα στο δικό μου, σίγουρα θα μου φύγουνε πάνω από 6.000 ευρώ 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 19:08:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | Γεια σε όλους
Σχετικά με τα Turbo Kits..............
................................................
Τέλος πάντων, γνώμες είναι και κουβέντα να γίνεται?
Φιλικά
Speedy100 |
Αυτό όπως προσωπικά έχω συνειδητοποιήσει αφορά το μεγαλύτερο ποσοστό των βελτιωτών. Κινήσεις εντυπωσιασμού (ανοξείδωτοι σωλήνες, εντυπωσιακές σκάστρες, όμορφα όργανα) και στην ουσία ένα σύνολο που υπολειτουργεί, δουλεύει σε ένα μικρό εύρος στροφών και όλα τα συμπτώματα είναι "φυσιολογικές λειτουργίες" υπερσυμπιεσμένων αυτοκινήτων.
Οπως χαρακτηριστικά σε κάποιο κόμικ διάβασα «Πως πάει το εργαλείο; - Μια χαρά! Μέχρι τις 2.000 βαράει πυράκια και από εκεί και πάνω ρετάρει σταθερά"...
Το χειρότερο για εμένα είναι ότι με τέτοιες κινήσεις εντυπωσιασμού "κοίτα τι ωραίες είναι οι σωλήνες τις Samco, κοίτα τι ωραία ακούγεται η σκάστρα, κοίτα πόσο γυαλίζουν οι σωληνώσεις" ο κόσμος τις τρώει γιατί δεν ξέρει. Δεν έχει ιδέα ότι αν ζωρίσει λίγο το μοτερ, αρχίζουν και λυώνουν διάφορα από την κακή μελέτη και κατασκευή. Και αμα πεις ότι έσπασε, σε αρχίζουν σε ένα σωρό μαλ@@@ιες ότι εσύ φταίς που πάταγες το γκάζι και δεν πηγαινες βόλτα με την γιαγιά μέσα.
Νυσάφι ποιά, τα βαρέθηκα.
Οπως επίσης έχω βαρεθεί να διαβάζω και εδώ μέσα ένα κάρο σαχλαμάρες. Οτι έχει ακούσει ο καθένας από τον κολλητό του που του το είπε ο άλλος κολλητός του κλπ κλπ.
Και όταν γράφεις μερικά σωστά πράγματα, τα παρακάμπτουν επειδή εμμένουν σε αυτό που τους είπε ο κολλητός τους είτε λόγω τιμής είτε λόγω ξεροκεφαλιάς! Και ως δια μαγείας, την επόμενη κι'όλας μέρα, σε ρωτάνε το ίδιο πράγμα που ενώ τους το είχες δώσει στο πιάτο την προηγούμενη, μάλλον δεν το έχουν εμπεδώσει!
Το χειρότερο απ'όλη την υπόθεση, είναι ότι με τις σαχλαμάρες, ο κόσμος -που δεν έχει γνώση ή έχει και αυτός κολλητούς που τα ξέρουν όλα- συγχίζεται και μπερδεύεται και στο τέλος κάνει του κεφαλιού του και την πατάει.
Νυσάφι και σε αυτό πιά!
Αυτό, -το τελευταίο- σύντομα ελπίζω ότι θα κοπεί. Με αυτό τον τρόπο ελπίζω και πιστεύω ότι θα σταματήσουν και να την πατάνε γιατί θα είναι πιο συνειδητοποιημένοι και πιο γνώστες, αφού από εδώ μέσα μας δίνεται η ευκαιρία εφ'όσον το επιθυμούν να μάθουν σωστά πράγματα με σωστό τρόπο και όχι μου είπαν, του είπαν και μου τό'πε όπως γίνεται.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
eve (eva) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.4 (8v) XT (2003)
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 247 Τόπος: Ηγουμενίτσα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 19:33:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμ!!!
Αυτά τα: 'μου είπαν' 'να τους πω' 'να μου πουν' 'να τα πούμε'...τα κάλαντα,μου προκαλούν και εμένα τέτεια πράγματα!!!
Εκτός από το να συμφωνήσω μαζί σου Τάσο(Sidobre), γνωρίζω πλέον σε ποιόν να απευθυνθώ αν χρειαστώ βοήθεια!
Υ.Γ.Είμαι και ανίδεη ε! 
206 rulez:) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 19:44:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πεσ' τα ρε τάσο !!!
Βγαίνει ο καθένας και λέει ότι θέλει. εγώ μίλησα για συγλελριμένα πράγματα !!!
Και για 2 αυτοκίνητα που τους ξέρω αυτούς που τα έχουν.
Και κάτι άλλο.
Σήμερα πέρασα και από την γνωστή εταιρεία που τουρμπίζει αυτοκίνητα στον πειραιά.
Για την εταιρεία αυτή έχουμε διαβάσει και ακούσει όλοι μας κακά λόγια και καλά λόγια.
Δεν θα σας πω αν με έπεισε ή όχι.
Θα σας πω όμως ότι τουλάχιστον από άποψη δουλειάς - έστω και εμφανισιακής, τα έχουμε δει μέσα στο power techniques -κάνει καταπληκτική δουλεια.
Αυτό το λέω για το αυτά που είπε ο speedy με 6000 ευρω και σωλήνες φορτηγού, και άλλα τέτοια.
Οι άνθρωποι θέλουν 5200 ευρώ για turbo α σταδίου.
Και εξηγούμε δεν ξέρω τι δουλειά κάνουν.
Δεν ξέρω πόσο θα αντέξει το αμάξι.
Το μόνο που είδα με τα μάτια μου, ήταν ένα αλμπουμ με πάνω από 10 206 16v turbo ( τα 2 εκ των οπόιων ήταν cc) , 7 307 1.6 16v turbo,
άπειρα 106 turbo όλων των μοντέλων της σειράς.
Για να κλείσω όσοι ξέρουν συγκεκριμένα πράγματα να τα λένε.
Το τι έχει ακούσει ο καθένας δεν χρειάζεται να μας το λέει .
Ας φιλτράρουμε μέσα στο μυαλό μας λίγο την κάθε πληροφορία και μετά ας την γράφουμε εδώ μέσα μόνο όταν πιστεύουμε ότι θα είναι χρήσιμη.
Λοιπόν υπάρχει κανείς που να έχει τουρμπίσει το αμάξι του ??
Ας μας το πει εδώ να τελειώνουμε !!!
Να τα πει όλα, και τα καλά και τα κακα, όπως έκανε και ο Τάσος.
Φιλικά πάντα,
Δημήτρης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 19:53:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ελεος πια ποτε θα ξυπνησετε με το μυθο του τουρμπο...
speedy αυτος ο βελτιωτης ειναι μηπως και καλα ενας απο τους τοπ στα ντραγκστερ???
διοτι ο κυριος που λεω εγω σε σαξο παλι τουρμπο
α.τα εκανε #^^%$%^$ μολις πηρε το αυτοκινητο το παιδι στα πρωτα 100μετρα καθως ειχε συνδεσει αναποδα παροχη λαδιου-νερου στην τουρμπινα!!!
β.πηρε λιιιιιγο φωτια καθως δεν προσεξε οτι ηταν πολυ κοντα στην τουρμπινα ο πολλαπλασιαστης-αν θυμαμαι καλα τι μου ειχαν πει- με αποτελεσμα αυτος -πλαστικο- να λιωσει και ......
επισης προκαλω οποιο ατομο εχει κανει τουρμπο αυτο το μοτερ --με πανω απο 200αλογα και καλα-- και εχει κανει πανω απο 15000χλμ να μας το φερει να το σκισουμε επι μια ωρα σερι και αν δεν σπασει εγω δωριζω τον κωλο μου σε ολους σας...
το εχω δει παιδες ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ εως απειρες φορες το σεναριο. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Ο ΚΟΡΜΟΣ μας τετοια πραγματα ανοιγει σα μανιταρι...
οποιος δεν το πιστευει καλως ΔΕΝ το ξαναγραφω βαρεθηκα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 20:27:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | Λοιπόν υπάρχει κανείς που να έχει τουρμπίσει το αμάξι του ??
Ας μας το πει εδώ να τελειώνουμε !!!
Να τα πει όλα, και τα καλά και τα κακα, όπως έκανε και ο Τάσος.
Φιλικά πάντα,
Δημήτρης. |
Αρούληηη... πες αλεύρι... ο Δημήτρης σε γυρεύει 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Νοέ 2004, 00:14:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | DIMCHRI έγραψε: | Λοιπόν υπάρχει κανείς που να έχει τουρμπίσει το αμάξι του ??
Ας μας το πει εδώ να τελειώνουμε !!!
Να τα πει όλα, και τα καλά και τα κακα, όπως έκανε και ο Τάσος.
Φιλικά πάντα,
Δημήτρης. |
Αρούληηη... πες αλεύρι... ο Δημήτρης σε γυρεύει  |
ποιός είναι ο αρούλης ρε steve ???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Νοέ 2004, 00:22:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ελεος πια ποτε θα ξυπνησετε με το μυθο του τουρμπο...
speedy αυτος ο βελτιωτης ειναι μηπως και καλα ενας απο τους τοπ στα ντραγκστερ???
διοτι ο κυριος που λεω εγω σε σαξο παλι τουρμπο
α.τα εκανε #^^%$%^$ μολις πηρε το αυτοκινητο το παιδι στα πρωτα 100μετρα καθως ειχε συνδεσει αναποδα παροχη λαδιου-νερου στην τουρμπινα!!!
β.πηρε λιιιιιγο φωτια καθως δεν προσεξε οτι ηταν πολυ κοντα στην τουρμπινα ο πολλαπλασιαστης-αν θυμαμαι καλα τι μου ειχαν πει- με αποτελεσμα αυτος -πλαστικο- να λιωσει και ......
επισης προκαλω οποιο ατομο εχει κανει τουρμπο αυτο το μοτερ --με πανω απο 200αλογα και καλα-- και εχει κανει πανω απο 15000χλμ να μας το φερει να το σκισουμε επι μια ωρα σερι και αν δεν σπασει εγω δωριζω τον κωλο μου σε ολους σας...
το εχω δει παιδες ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ εως απειρες φορες το σεναριο. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Ο ΚΟΡΜΟΣ μας τετοια πραγματα ανοιγει σα μανιταρι...
οποιος δεν το πιστευει καλως ΔΕΝ το ξαναγραφω βαρεθηκα. |
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου ότι ο κινητήρας δεν αντέχει τα πολλά άλογα και τις υψηλές πιέσεις.
στο μόνο που διαφώνώ είναι ότι εγώ μιλάω για light turbo - πίεση μέχρι 0.5 bar το πολύ - και για light turbo αναφέρεται και ο τίτλος αυτού του topic.
οπότε πιστεύω ότι πρέπει να αναζητήσουμε αυτούς που έχουν κάνει ένα προτζεκτ αν και από ότι φαίνεται δεν υπάρχουν πολλοί σε αυτό το φόρουμ.
όυτε ένας ρε παιδιά ???
εντός της εβδομάδας θα προσπαθήσω να συνοδηγήσω το ένα πεζώ που είναι τουρμπισμένο, για να σας πω περισσότερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Νοέ 2004, 00:44:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους
Λοιπόν για να μην παρεξηγηθώ σχετικά με αυτά που έγραψα για το Turbo Saxo.
Το αυτοκίνητο το είδα με τα μάτια μου σε συνεργείο Peugeot-Citroen που συνεργάζομαι για την εξέλιξη του C2 που είχα αναφέρει σε άλλο topic.
Ο ιδιοκτήτης του είπε όσα έγραψα σχετικά αλλά επειδή δεν τον ξέρω τον άνθρωπο… πιστεύω ότι καλό είναι να μη αναφέρω το όνομα του βελτιωτή γιατί δεν θα ήθελα να γίνει κακό σε κάποιο συνάδελφο και μάλιστα όταν δεν έχω και αποδείξεις ότι η δουλειά έγινε πράγματι εκεί…
Ο δικός μου σκοπός που αναφέρθηκα σε αυτό το θέμα ήταν απλά να μεταφέρω την κακή εντύπωση που μου έκανε μια συγκεκριμένη μετατροπή που έτυχε να δω. Αυτό δεν σημαίνει πως όλοι κάνουν τέτοιου επιπέδου δουλειά.
Εξ’ άλλου «μεγάλα παιδιά» είμαστε όλοι μας και θα πρέπει να μπορούμε να αποφεύγουμε τις κακοτοπιές όπου υπάρχουν.
Για όλους τους φίλους που θέλουν να τουρμπίσουν τα αυτοκίνητα τους ο πιο ασφαλής τρόπος είναι να ρωτήσουν στην αγορά και να προχωρήσουν ανάλογα. Όπως η καλή δουλειά φαίνεται έτσι φαίνεται και η κακή…
Φιλικά
Speedy100
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Νοέ 2004, 01:21:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | Steve έγραψε: | DIMCHRI έγραψε: | Λοιπόν υπάρχει κανείς που να έχει τουρμπίσει το αμάξι του ??
Ας μας το πει εδώ να τελειώνουμε !!!
Να τα πει όλα, και τα καλά και τα κακα, όπως έκανε και ο Τάσος.
Φιλικά πάντα,
Δημήτρης. |
Αρούληηη... πες αλεύρι... ο Δημήτρης σε γυρεύει  |
ποιός είναι ο αρούλης ρε steve ???? |
thats me!
Λοιπον Δημητρη και λοιποι που ψηνεστε για τουρμακι...
Το δικο μου κοστησε 3500 (η τιμη περιλαμβανει μεχρι και οργανακια και το τουρμπο ταιμερ) Τωρα θα βαλω και το ψυγειο λαδιου που δεν ξερω ποσο θα παει...
Την μετατροπη την εκανε ενα φιλαρακι μου και δεν μου πηρε καθολου εργατικα...
ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΟΕΤΡ ΤΟΥ 2ΛΙΤΡΟΥ και με τα χρηματα που θα πουλησει το δικο του να κανει το 2λιτρο Τ-Ο-Υ-Μ-Π-Α-Ν-Ο!
Απλως εγω εχω τρελο κολλημα με τον ηχο των τουρμπο αλλα και με το 206, ετσι προτημησα να τα συνδιασω!
Το αμαξι οντως παρουσιαζει αρκετα απο τα <<προβληματα>> που αναφερει ο speedy100
Τα λαιτ τουρμπο δεν ειναι ανθεκτικα στην πιεση και την καταπονηση γι'αυτο και τα περισσοτερα μετα απο αρκετα χιλιομετρα σπανε (και πιστεψτε με ειναι πααααααααααααααααααααααααααααααααααρα πολλα)
Επισης τα πραγματα που μας ερχονται δεν εχουν καμια σχεση, κυριως με αυτα της Αμερικης (πχ εχω βρει τουρμπινες ειναι πιο ακριβες και απο τις δικες μας, αλλα δεν εχουν καμιιιιιιιιιια σχεση)
Συμπερασμα:Ναι στο τουρμπο αλλα μονο με την προυποθεση οτι το χερι θα μπει πολυυυυυ βαθια στην τσεπη και το αμαξι θα λειτουργει αρκετα κατω απο τα ορια του...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Νοέ 2004, 01:22:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | όυτε ένας ρε παιδιά ??? |
only one  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|