Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Φεβ 2003, 16:19:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | DimiP έγραψε: | ..για το πισω ψηλωμα δεν θα ελεγα οχι ,ειδικα οταν το φορτωνω αλλα δεν μπορω να χωνεψω το ψηλωμα του 206.. |
Άλλο το μάτι κι άλλο το κρεββάτι!  | 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Φεβ 2003, 19:20:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μητσο οι ραβδοι στρεψεως ειναι πολυ καλη μαγκια γιατι εκτος του οτι το αυτοκινητο το στηνεις ομοιομορφα εμπρος με πισω,δεν φαγωνονται και τα πισω αμορτισερ τοσο γρηγορα.Αν ειναι μαλακο το πισω ελατηριο ολη η δυναμη παει στο αμορτισερ και συν οταν το φορτωνεις με βαρος.Πιστευω ολη η μαγκια ειναι οι ραβδοι στρεψεως.Παντως δεν υπαρχει προβλημα απο κοπανηματα. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Φεβ 2003, 19:57:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Μητσο οι ραβδοι στρεψεως ειναι πολυ καλη μαγκια γιατι εκτος του οτι το αυτοκινητο το στηνεις ομοιομορφα εμπρος με πισω,δεν φαγωνονται και τα πισω αμορτισερ τοσο γρηγορα.Αν ειναι μαλακο το πισω ελατηριο ολη η δυναμη παει στο αμορτισερ και συν οταν το φορτωνεις με βαρος.Πιστευω ολη η μαγκια ειναι οι ραβδοι στρεψεως.Παντως δεν υπαρχει προβλημα απο κοπανηματα.  |
ραβδους στρεψεως δεν εχω αλλαξει . αλλαξα προσφατα αντιστρεπτικες και εβαλα του 1600 που ειναι μπρος- πισω παχυτερες κατα 1 mm αν δεν κανω λαθος.
δεν νομιζω οτι πρεπει να σκληρηνω κιαλλο.
το ολο θεμα παιζεται οχι τοσο στην αισθηση οσο στα προβληματα που βγαζει μια αναρτηση, δηλ. το πρωτο ορατο η μαλλον ακουστικο προβλημα που ειναι οι τριγμοι, και επεται το επομενο δηλ η κακη λειτουργια των αμορτισερ και φυσικα το "σκασιμο" τους πριν την ωρα τους.
Αυτο που με ενδιαφερει αμεσα ειναι να βρω τροπο να σταματησω τα τριξιματα μια και η αισθηση των sachs δεν ειναι ασχημη , τουλαχ. για τα μετρα και τα σταθμα που μιλαμε.
Αν ειχα 1 μυριο+ θα εβαζα peugeot sport αναρτηση (250 χιλιαρικα / αμορτισερ χωρις ελατηρια,περαστικα,τροποπ. πιατελων κλπ) και θα ησυχαζα, αλλα που ; τετοια τυχη.
αν τα HR θα βοηθουσαν στην εξαφανιση η δραστικη μειωση των τριγμων και παραλληλα βοηθουσαν τα sachs να δουλευουν σωστα σιγουρα θα τα εβαζα αυριο κιολλας. ποιος μπορει να με διαβεβαιωσει ;;;
θα το ψαξω.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την DimiP στις Δευ 03 Φεβ 2003, 01:34:29, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Φεβ 2003, 23:21:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν πιστευω οτι μια αναρτηση της PEUGEOTSPORT εχει ενα μυριο
Εχεις ρωτησει
Τσεκαρε το αυτο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 01:00:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | ...ραβδους στρεψεως εχω ηδη αλλαξει και εβαλα του 1600 που ειναι μπρος- πισω παχυτερες κατα 1 mm αν δεν κανω λαθος.
δεν νομιζω οτι πρεπει να σκληρηνω κιαλλο... |
Ντίμη, όταν λέμε ράβδους στρέψης εννοούμε... ράβδους στρέψης. Εσύ άλλαξες τις αντιστρεπτικές εμπρός-πίσω για να μειώσεις τις κλίσεις στις στροφές. Οι ράβδοι στρέψης πίσω κάνουν ό,τι και τα ελατήρια που έχεις μπροστά. Δεν αντικαθιστούν τις αντιστρεπτικές. Τις συμπληρώνουν ίσως αλλά κάνουν την ίδια δουλειά με τα ελατήρια. Άλλο οι ράβδοι στρέψης και άλλο οι αντιστρεπτικές.
Ό,τι σου γράφει ο Νίκος είναι σωστό. Εάν δεν θέλεις να αλλάξεις καί τις ράβδους στρέψης, τότε μπορείς να σηκώσεις ~3εκ πίσω για να μειώσεις τις κλίσεις κι άλλο και θα βοηθήσεις τα πίσω Sachs να δουλέψουν καλύτερα στην ωφέλιμη περιοχή τους και να κερδίσεις κι άλλο σε "τιμόνι", μειώνοντας τα υποστροφικά φαινόμενα. Αυτό ισχύει ειδικά για σένα που έχεις χαμηλώσει πίσω ~6εκ σε σχέση με μαμά. Ξέρω τί σου λέω γιατί το ίδιο ακριβώς είχα κάνει στο δικό μου το καλοκαίρι... Και είναι λάθος!
DimiP έγραψε: | ...αν τα HR θα βοηθουσαν στην εξαφανιση η δραστικη μειωση των τριγμων και παραλληλα βοηθουσαν τα sachs να δουλευουν σωστα σιγουρα θα τα εβαζα αυριο κιολλας. ποιος μπορει να με διαβεβαιωσει;.... |
Κανείς!
Το δικό μου μαμά δεν έτριζε, με τα Ventura-μανίσια αμορτισέρ κοπανούσε, με τα Ventura-Monroe Reflex δεν κοπανούσε καθόλου, μετά από ένα μήνα κοπανούσε λίγο, μετά από δύο μήνες πήγαινε βάρκα-γυαλό (τελικά έφταιγαν περισσότερο τα Ventura και λιγότερο τα Monroe), αλλάζω τα Ventura με H&R και τα Monroe με De Carbon Comfort και ησύχασα. Πέρασαν δύο μήνες και το 206 μου, ούτε κοπανάει, ούτε πλέει! Πάει... GTi.
Να σου πουν ο Πάνος και ο Γιάννης που το οδήγησαν πρόσφατα.
Πιστεύω ότι με τα H&R θα δουλέψουν τα Sachs χωρίς κοπανήματα. Αυτό είναι η προσδοκία μου και όχι η διαβεβαίωση που ψάχνεις. Και όσον αφορά τους τριγμούς, αυτοί οι άτιμοι είναι να μην αρχίσουν, μετά δεν σταματάνε με τίποτα. Στο δικό μου εάν δεν έμπαιναν τα Ventura σήμερα δεν θα έτριζε τίποτα. Τώρα κυκλοφορώ με ψιλοτριγμούς, όχι τίποτα σημαντικό όμως, και πιστεύω ότι εάν ασχοληθώ θα τους εξαφανίσω.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 01:33:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | DimiP έγραψε: | ...ραβδους στρεψεως εχω ηδη αλλαξει και εβαλα του 1600 που ειναι μπρος- πισω παχυτερες κατα 1 mm αν δεν κανω λαθος.
δεν νομιζω οτι πρεπει να σκληρηνω κιαλλο... |
Ντίμη, όταν λέμε ράβδους στρέψης εννοούμε... ράβδους στρέψης. Εσύ άλλαξες τις αντιστρεπτικές εμπρός-πίσω για να μειώσεις τις κλίσεις στις στροφές. Οι ράβδοι στρέψης πίσω κάνουν ό,τι και τα ελατήρια που έχεις μπροστά. Δεν αντικαθιστούν τις αντιστρεπτικές. Τις συμπληρώνουν ίσως αλλά κάνουν την ίδια δουλειά με τα ελατήρια. Άλλο οι ράβδοι στρέψης και άλλο οι αντιστρεπτικές.
Ό,τι σου γράφει ο Νίκος είναι σωστό. Εάν δεν θέλεις να αλλάξεις καί τις ράβδους στρέψης, τότε μπορείς να σηκώσεις ~3εκ πίσω για να μειώσεις τις κλίσεις κι άλλο και θα βοηθήσεις τα πίσω Sachs να δουλέψουν καλύτερα στην ωφέλιμη περιοχή τους και να κερδίσεις κι άλλο σε "τιμόνι", μειώνοντας τα υποστροφικά φαινόμενα. Αυτό ισχύει ειδικά για σένα που έχεις χαμηλώσει πίσω ~6εκ σε σχέση με μαμά. Ξέρω τί σου λέω γιατί το ίδιο ακριβώς είχα κάνει στο δικό μου το καλοκαίρι... Και είναι λάθος!
DimiP έγραψε: | ...αν τα HR θα βοηθουσαν στην εξαφανιση η δραστικη μειωση των τριγμων και παραλληλα βοηθουσαν τα sachs να δουλευουν σωστα σιγουρα θα τα εβαζα αυριο κιολλας. ποιος μπορει να με διαβεβαιωσει;.... |
Κανείς!
Το δικό μου μαμά δεν έτριζε, με τα Ventura-μανίσια αμορτισέρ κοπανούσε, με τα Ventura-Monroe Reflex δεν κοπανούσε καθόλου, μετά από ένα μήνα κοπανούσε λίγο, μετά από δύο μήνες πήγαινε βάρκα-γυαλό (τελικά έφταιγαν περισσότερο τα Ventura και λιγότερο τα Monroe), αλλάζω τα Ventura με H&R και τα Monroe με De Carbon Comfort και ησύχασα. Πέρασαν δύο μήνες και το 206 μου, ούτε κοπανάει, ούτε πλέει! Πάει... GTi.
Να σου πουν ο Πάνος και ο Γιάννης που το οδήγησαν πρόσφατα.
Πιστεύω ότι με τα H&R θα δουλέψουν τα Sachs χωρίς κοπανήματα. Αυτό είναι η προσδοκία μου και όχι η διαβεβαίωση που ψάχνεις. Και όσον αφορά τους τριγμούς, αυτοί οι άτιμοι είναι να μην αρχίσουν, μετά δεν σταματάνε με τίποτα. Στο δικό μου εάν δεν έμπαιναν τα Ventura σήμερα δεν θα έτριζε τίποτα. Τώρα κυκλοφορώ με ψιλοτριγμούς, όχι τίποτα σημαντικό όμως, και πιστεύω ότι εάν ασχοληθώ θα τους εξαφανίσω. |
ΜΙΛΤΟ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙς . ΞΕΦΤΙΛΑ.!
πανω στη βιασυνη μου να απαντησω δεν προσεξα τι εγραψε ο Νικος και ειπα για ραβδους στρεψης. Σιγουρα εχεις δικιο τις 2 αντιστρεπτικες αλλαξα και οπως τα χουμε πει για ραβδους δεν με βλεπω γιατι νιωθω ηδη..."σκληρος"!
Το θεμα ειναι πως ενω ηξερα τι εγραφα δεν καταλαβα οτι εγραφα λαθος πραγματα.
συγνωμη παιδια για την ασυνενοησια - διορθωνω και το post μου.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 10:14:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστος ο Μιλτος.Ειναι δυνατον βρε Μητσο να το εχεις 6 ποντους κατω
Συκωσε το για να εχει η αναρτηση διαδρομη γιατι καλο το ματι αλλα πρεπει να στριβουμε κιολας. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 12:17:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | Αν ειχα 1 μυριο+ θα εβαζα peugeot sport αναρτηση (250 χιλιαρικα / αμορτισερ χωρις ελατηρια,περαστικα,τροποπ. πιατελων κλπ) και θα ησυχαζα, αλλα που ; τετοια τυχη. |
Oχι ρε κόψε κάτι....
300 ευρώ το κάθε αμορτισέρ + 150 ευρώ και τα 2 ελλατήρια μπροστά
Πίσω 300 ευρώ και οι δύο ράβδοι στρέψης
Σύνολο: 1.750 ευρώ
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 14:02:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | DimiP έγραψε: | Αν ειχα 1 μυριο+ θα εβαζα peugeot sport αναρτηση (250 χιλιαρικα / αμορτισερ χωρις ελατηρια,περαστικα,τροποπ. πιατελων κλπ) και θα ησυχαζα, αλλα που ; τετοια τυχη. |
Oχι ρε κόψε κάτι....
300 ευρώ το κάθε αμορτισέρ + 150 ευρώ και τα 2 ελλατήρια μπροστά
Πίσω 300 ευρώ και οι δύο ράβδοι στρέψης
Σύνολο: 1.750 ευρώ |
τα ειδα , τα επιασα στα χερια και μου ειπε σε ευρω κατι κοντα στα 250 χιλιαρικα το ενα!!! Δεν θυμαμαι ακριβως Ευρω αλλα αντε να μην ειναι 250 και να ειναι 220 χιλιαρικα .
τωρα αν μου ελεγε μ@λ@κιες ....αλλο αυτο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 14:14:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαλλον για Ευρο σου μιλουσε.Κανεις πλεον δεν μιλαει σε δραχμες.
Που πηρες Στον συνηθη υποπτο
Αυτος μιλαει σε Ευρο....αποδεδειγμενα αυτα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 00:59:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ντιμίπη, για να μην μπερδεύεσαι ανακεφαλαιώνω τί σου προτείνω να κάνεις και να σου κοστίσει τα λιγότερα λεφτά.
1) Βάζεις H&R 3ποντα, μπροστά το φτερό θα έρθει στα 61,5-62εκ
2) Ρυθμίζεις πίσω να είσαι στα 61,5-62εκ
Και είσαι έτοιμος.
Εάν θέλεις μπορείς να το κάνεις βήμα-βήμα για να καταλαβαίνεις και τί σου γίνεται, ξεκινώντας από το 2 και ολοκληρώνοντας με το 1 (δηλ. με τα H&R).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 09:55:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα λιγο την λυση που σου λεει ο Μιλτος..Και εγω πιστευω οτι ακουγετε καλη.Αφου την εχει δοκιμασει κιωλας ακομα καλυτερα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 21:24:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Μαλλον για Ευρο σου μιλουσε.Κανεις πλεον δεν μιλαει σε δραχμες.
Που πηρες Στον συνηθη υποπτο
Αυτος μιλαει σε Ευρο....αποδεδειγμενα αυτα  |
οχι ρε νικο , σε δραχμες μιλουσαμε και μου ειπε και τα ευρω στο τελος.
οσο για τη λυση με το "ψηλωμα" και τα ΗΡ θα το δω σιγουρα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 01:25:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Μαλλον για Ευρο σου μιλουσε.Κανεις πλεον δεν μιλαει σε δραχμες.
Που πηρες Στον συνηθη υποπτο
Αυτος μιλαει σε Ευρο....αποδεδειγμενα αυτα  |
οχι ρε νικο , σε δραχμες μιλουσαμε και μου ειπε και τα ευρω στο τελος.
οσο για τη λυση με το "ψηλωμα" και τα ΗΡ θα το δω σιγουρα. |
Μητσο αν ειναι να ξεπαραδιαστεις,βαλε μια PEUGEOTSPORT που ειναι και κορυφη και δοκιμασμενη και τελειωνει το πανυγηρη 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 08:50:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε νικο για πες ποσο κανουν τα peugeot sport για μενα ???
τα μπροστα και τα πισω ξεχωριστα!!!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:01:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | ρε νικο για πες ποσο κανουν τα peugeot sport για μενα ???
τα μπροστα και τα πισω ξεχωριστα!!!!!! |
Τα πισω εχουν 285 περιπου ευρο το ενα.
Για τα μπροστα στειλε PM στον Pugsang ξερει ακριβως τιμη γιατι τα φορουσε παλια
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:09:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα αμορτισερ του S16 mini groupA εχουν γύρω 90Ευρά έκαστο τα μπροστινά και 280 Ευρά έκαστο τα πίσω.
Τα πίσω είναι αυτά
Τα αμορτισερ usage routier έχουν γύρω στα 90 Ευρά τα μπροστινά και 90 Ευρά τα πίσω.Τα πίσω είναι ίδια με τα μαμίσια σου οπτικά
Διαλέγεις και παίρνεις
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:17:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για αναλυσε μου λιγο ρε pug τι παιζει με τις δυο διαφορετικες εκδοσεις που μου εδειξες !!
τα usage routier ειναι πιο μαλ**α υποθετω??!!??
τι λεει να βαλω για να εχω καλυτερο κρατημα χωρις ομως να γινει πολυ απολυτο το αυτοκινητο??
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:19:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι τα πισω εχουν 3πλασια σχεδον τιμη απο τα εμπρος ;;;;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:41:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos
Τα είπαμε και στο άλλο topic.Τα mini groupA είναι τέρατα.Απόλυτα και σκληρά.Επίσης οπως βλέπεις το άνω ακρο τους είναι με uniball πραγμα που σημαίνει οτι μετα απο λίγο καιρό αρχίζουν να ακούγονται μικροθόρυβοι κατα την λειτουργία της ανάρτησης απο το σημείο εκείνο ακόμα και στις μικροανωμαλίες.Τέλος συνδυάζονται με ράβδους στρέψης 22mm.Αν τα βάλεις δηλαδή δεν γλιτώνεις τις ράβδους που κοστίζουν αλλα 400 Ευρά.Επίσης θέλεις και στενά ελατήρια αρα + 300 Ευρα στην καλύτερη.Κόστος πακέτου λοιπόν περίπου 1400 Ευρά.
Για καθημερινή χρήση εγω προτείνω το πακέτο usage routier που περιλαμβάνει αμορτισερ σαν τα μαμίσια σου αλλα ανακατασκευασμένα απο την Peugeot sport για να ταιριάξουν με τα ελατήρια Eibach που περιλαμβάνει το πακέτο.Συνολικό χαμήλωμα 22mm μετρημένο.Με 607Ευρά + περαστικά θα έχεις αυτό που ζητάς.
dimip
Τα πίσω κοστίζουν το 3πλάσιο γιατί δεν έχουν καμμία σχέση με οτι κυκλοφορεί.Επίσης τα χαρακτηριστικά είναι τέτοια ώστε να συνδυάζονται με ράβδους 22mm
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|