Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2003, 12:38:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίδες εγώ με την home made καινούρια εισαγωγή μου, ένα πάγμα κατάλαβα.Το δικό μου τουλάχιστον παραπάνω αέρα δεν θέλει.αύξησα την ποσότητα ελαφρώς αλλά κατα κύριο λόγο καταφερα να έχω πιο ψυχρό αέρα.ΝΑΙ δούλεψε αλλά πάλι ψηλά στεγνώνει.Νομίζω πως το μόνο που έμεινε είναι να αυξήσω την ταχυτητά του.(venturi)
Βαρελάκια και λοιπά μέσα μεταφοράς οινοπνευματώδων τα βρίσκω άχρηστα προς το παρόν.
Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε πάντως είναι να αλλάξουμε εισαγωγές εκεί στη λίμνη πλαστήρα που θα είμαστε και να δούμε τι γίνεται τελικά.
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2003, 15:18:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Κοιταξε η ροη του αερα επηρεαζεται σιγουρα.. Αλλα κοιτα να δεις τι γινεται. Αν φτιαξεις ram-air δηλαδη εχεις τον σωληνα να βλεπει φατσα τον αερα τοτε θα εχεις εξαλειψει 1-2 στροφες του σωληνα πριν εξασθενησει η φορα του αερα. Αυτο συνδιαζομενο με τον κρυο αερα ΙΣΩΣ δωσει καποια διαφορα. Το θεμα ειναι μπορεις να την βαλεις εστω και με κυκλους να βγει μπροστα? |
ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ. γιαυτο σε θελω να το μελετησουμε.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2003, 08:36:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα! Εγώ που πήγα χθές το αμάξι για service έβγαλα τον πνίχτη και τράβηξα σωλήνα από το φιλτροκούτι, να τραβάει αέρα πίσω από το προβολάκι. Κάτι σαν βαρελάκι (χωρίς χοάνη μέσα ή αγωνιστικό φίλτρο αλλά με το απλό της "μαμα" πεζό). Η διαφορά που είδα ήταν απειροελάχιστη εώς αμελητέα!! Το μόνο που κατάλαβα σίγουρα, ήταν τα "μπαμ μπούμ" της εξάτμισης!!! Στο μέλον θα προσπαθήσω να δώ αν με αγωνιστικό φίλτρο, δω διαφορά!
ΥΣ: Θα πρέπει και εγώ να κάνω reset τον κινητήρα;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2003, 08:49:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Καλημέρα! Εγώ που πήγα χθές το αμάξι για service έβγαλα τον πνίχτη και τράβηξα σωλήνα από το φιλτροκούτι, να τραβάει αέρα πίσω από το προβολάκι. Κάτι σαν βαρελάκι (χωρίς χοάνη μέσα ή αγωνιστικό φίλτρο αλλά με το απλό της "μαμα" πεζό). Η διαφορά που είδα ήταν απειροελάχιστη εώς αμελητέα!! Το μόνο που κατάλαβα σίγουρα, ήταν τα "μπαμ μπούμ" της εξάτμισης!!! Στο μέλον θα προσπαθήσω να δώ αν με αγωνιστικό φίλτρο, δω διαφορά!
ΥΣ: Θα πρέπει και εγώ να κάνω reset τον κινητήρα; |
Το ιδιο εχω κανει και εγω στην αντιπροσωπεια της περιοχης μου εδω και 10.000 χιλιμετρα περιπου! Στο δικο μου η μονη διαφορα ειναι οτι "κοιταει" κατω στο δρομο και αντιθετα απο τη φορα του αερα για τυχον προβλημα νερου..! Ειδα μια μικρη διαφορα σχετικα χαμηλα...αλλα ποτε κανενα "μπαμ μπουμ" στην εξατμιση!!! Προσεχε μην σου καταστρεψει τον καταλυτη αυτο το μπαμ! Μηπως περναει ακαυστο μιγμα που εκρηγνειται στην εξατμιση?
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2003, 10:19:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου δεν νομίζω, διότι η εξάτμιση από την τοποθέτησή της έκανε κάποια σκασίματα λόγο του "στροβιλιστή καυσαερίων" που έχει. Μόλις έβαλα και ελεύθερο μεσαίο, ο ρυθμός των σκασιμάτων αυξήθηκε λίγο, τώρα που ελευθέρωσα την εισαγωγή, όταν κάνω αλλαγή στους κόφτες, παίφτουν τα βεγγαλικά 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2003, 18:29:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Φίλε μου δεν νομίζω, διότι η εξάτμιση από την τοποθέτησή της έκανε κάποια σκασίματα λόγο του "στροβιλιστή καυσαερίων" που έχει. Μόλις έβαλα και ελεύθερο μεσαίο, ο ρυθμός των σκασιμάτων αυξήθηκε λίγο, τώρα που ελευθέρωσα την εισαγωγή, όταν κάνω αλλαγή στους κόφτες, παίφτουν τα βεγγαλικά  |
Ε;;; και δεν σου αρεσει αυτο;;;
Ξερεις τι ψαρωμα πεφτει στο δρομο οταν περναει 5θυρο και σκανε αριστερα και δεξια ...ολμοι ;;; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Byron206 (Αρης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 294 Τόπος: Αθήνα Βύρωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2003, 09:46:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ταπεινη αποψη μου ειναι οτι σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να εχουμε σκασιματα απο την εξατμηση.
BYRON206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Ιαν 2003, 22:17:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

Έχει επεξεργασθεί από τον/την kaisaras96 στις Κυρ 05 Ιαν 2003, 22:22:24, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Ιαν 2003, 22:23:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την ιδια λυση δηλαδη να αφαιρεσω το κατω κουτι και να βαλω ενα σωληνα να παιρνω αερα πισω απο το προβολακι εκανα και εγω.Τη λυση σκουπα αφηνω σε αναμονη να δω τι θα κανει η PTS πρωτα!
Πριν βαλω το σωληνα και με το κατω κουτι να λειπει,αυτο που παρατηρησα ειναι πως στα πρωτα γκαζωματα,μολις εχει ζεσταθει,παει καλυτερα αλλα μετα απολιγο βαραει πυρακια και με κοβει ο knock sensor!Κατι που λυθηκε με τον σωληνα(με μονωση) προεκταση πισω απο το προβολακι!Επεισης εβγαλα και ενα σταυρο που υπηρχε μεσα στο φιλτροκουτι!Πιστευω πες παρεα με ενα ελευθερο φιλτρο αργοτερα δεν θα εχω ουσιαστικη διαφορα απο τα BMC,ΑΡΕΧ!
Τα πυρακια προδιδουν,επιπλεον αερα που κανει πιο φτωχο το μιγμα και το οτι αυξανεται η συχνοτητα τους με το ζεσταμα του ψυγειου,το οτι τον ζεσταινει το ψηγειο αν δεν βαλεις και μια προεκταση!
Αυτο παρεα με αλλη μια βελτιωση που εκανα ξυπνησαν λιγο τον PEUGARO! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Ιαν 2003, 16:20:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χθες το βραδυ εβγαλα τους πολους της μπαταριας για κανα 10λεπτο και επανενωσα ωστε να γινει το περιβοητο reset.
Ξεκινησα μετα και ω! μετα απο 1-2 χλμ καταλαβα οτι ο ηχος ηταν πιο τραχυς! Κρυος αερας φυσικα μια και η θερμοκρασια 12 τα μεσανυχτα ηταν λιγο πεσμενη. Το να πω σιγουρα οτι ανοιγε καλυτερα , δεν θα το πω , ΑΛΛΑ αυξημενη τραχυτητα θορυβου υπηρξε, επιτελους ακους οτι κατι βρισκεται κατω απο το καπο.
Το παραξενο : παρατηρησα μια μικρη καλυτερευση επιδοσεων αλλα οχι στις χαμηλες. περισσοτερο πανω απο τις 4000 στροφες και με 3η - 4η .
Κουφο;;;
Δεν ξερω! Λετε να φταιει παλι το ψυχολογικο;
Το τελευταιο που μενει να κανω ειναι να βρω τροπο (alex alex εισαι κει; να γυρισω το σωληνα στη σιτα. Εκει πια οτι ειναι να δειξει θα δειξει.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 07:39:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα επειδη ο εγκεφαλος εχει συνηθισει σε ΠΟΛΥ αερα, δινει και πολυ καυσιμο.. Οταν κανω reset νιωθω το αμαξι οτι χανει και 3-4 αλογα και κανα κιλο ροπης.. Μιλαμε απιστευτη διαφορα προς τα κατω.. (Πιο παλια χωρις το συστημα εισαγωγης που εχω τωρα συνηθως κερδιζα οταν εκανα reset).. Και να σκεφθεις οτι το τελευταιο reset το χα κανει οταν εβαλα V-Power 99 για να την εκμεταλλευτω πληρως και μιλαμε μετα το reset για καποια χιλιομετρα το αμαξι σερνοτανε μεχρι να συνηθισει στον μπολικο αερα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 11:51:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλημερα!
Ολα καλα αυτα που λετε,αλλα γιατι πονοκεφαλιαζετε για το αν χασατε ή κερδισατε μετα απο μια βελτιωση.
Η λυση ειναι μια:Μετρηση επιδοσεων!
Εγω την εφαρμοζω παντα και εχω αποτελεσματα.
Στο ex-polo 16v μου,μετρησα ετσι την εξατμιση μου,και ειδα οτι ημουν κερδισμενος,καθως και την πατεντα στο φιλτροκουτι μου που ειχα κανει με τον kaisara96!
Οποτε προτεινω το εξης:
Βρειτε ενα δρομο της αρεσκεια σας, κατα προτιμηση ευθεια και καντε εκει τις δοκιμες σας.
Μετρηστε πριν τη βελτιωση 3-4 ρεπριζ,χαμηλα-μεσαια -ψηλα και επαναλαβετε μετα τη βελτιωση στον ιδιο δρομο σε ιδιες συνθηκες.
Ενα χρονομετρο-ρολοι χειρος αρκει!
Προτεινω να μετρησετε 50-80 και 80-110 με 3η
και 110-140 με 4η.
Παντως τον kaisara96 τον εχω προσωπικο μηχανικο και τον εμπιστευομαι.Μαλλον και εγω θα κανω την πατεντα του μεχρι να δουμε τι θα γινει με τη σκουπα ΡΤS. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 17:37:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Kαλημερα!
Ολα καλα αυτα που λετε,αλλα γιατι πονοκεφαλιαζετε για το αν χασατε ή κερδισατε μετα απο μια βελτιωση.
Η λυση ειναι μια:Μετρηση επιδοσεων!
Εγω την εφαρμοζω παντα και εχω αποτελεσματα.
Στο ex-polo 16v μου,μετρησα ετσι την εξατμιση μου,και ειδα οτι ημουν κερδισμενος,καθως και την πατεντα στο φιλτροκουτι μου που ειχα κανει με τον kaisara96!
Οποτε προτεινω το εξης:
Βρειτε ενα δρομο της αρεσκεια σας, κατα προτιμηση ευθεια και καντε εκει τις δοκιμες σας.
Μετρηστε πριν τη βελτιωση 3-4 ρεπριζ,χαμηλα-μεσαια -ψηλα και επαναλαβετε μετα τη βελτιωση στον ιδιο δρομο σε ιδιες συνθηκες.
Ενα χρονομετρο-ρολοι χειρος αρκει!
Προτεινω να μετρησετε 50-80 και 80-110 με 3η
και 110-140 με 4η.
Παντως τον kaisara96 τον εχω προσωπικο μηχανικο και τον εμπιστευομαι.Μαλλον και εγω θα κανω την πατεντα του μεχρι να δουμε τι θα γινει με τη σκουπα ΡΤS. |
Και εγώ το ίδιο κάνω. Βέβαια δεν κάνω μετρήσεις 110-140 γιατί δεν έχω βρει τόσο μεγάλη ερημική ευθεία αλλά 50-80 και 80-110 που προσομειώνουν ένα προσπέρασμα σε επαρχιακό δρόμο.
Να υποθέσω ότι και ο kaisaras96 σπουδάζει στην Πάτρα;
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 18:40:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: |
Βρειτε ενα δρομο της αρεσκεια σας, κατα προτιμηση ευθεια και καντε εκει τις δοκιμες σας.
|
χο!χο! καλό αυτό!
όταν βρείτε ένα δρόμο της αρεσκείας μας εδώ στην Αττική πείτε και σε μένα ρε παιδιά...
Φίλε μου ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ δεν λέω κάτι για σένα, εσύ καλά τα λες απλά σχολιάζω τις "απέραντες" μοναχικές ευθείες της Αττικής με την άριστη πίσσα!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 19:22:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | sps έγραψε: |
Βρειτε ενα δρομο της αρεσκεια σας, κατα προτιμηση ευθεια και καντε εκει τις δοκιμες σας.
|
χο!χο! καλό αυτό!
όταν βρείτε ένα δρόμο της αρεσκείας μας εδώ στην Αττική πείτε και σε μένα ρε παιδιά...
Φίλε μου ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ δεν λέω κάτι για σένα, εσύ καλά τα λες απλά σχολιάζω τις "απέραντες" μοναχικές ευθείες της Αττικής με την άριστη πίσσα!!  |
Η ΑΤΤΙΚΗ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΡΧΙΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΠΑΛΙ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 11:26:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα ρε παιδια οκ,μη βαρατε.
Μπορειτε να μην μετρησετε 110-140,μπορειτε ομως να μετρησετε τις αλλες 2 ρεπριζ πανευκολα.
Αυτες δεν απαιτουν απεραντες ευθειες!
BTS ναι σπουδαζει πατρα στο Μηχ.Μηχανικων.
Και εσυ εκει δεν εισαι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 12:31:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Καλα ρε παιδια οκ,μη βαρατε.
Μπορειτε να μην μετρησετε 110-140,μπορειτε ομως να μετρησετε τις αλλες 2 ρεπριζ πανευκολα.
Αυτες δεν απαιτουν απεραντες ευθειες!
BTS ναι σπουδαζει πατρα στο Μηχ.Μηχανικων.
Και εσυ εκει δεν εισαι? |
Ναι, στους Ηλεκτρολόγους Μηχ/κους.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 03:13:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ρεπριζ οντως λενε πολλα αρκει να γινονται με οσο περισσοτερη ακριβεια γινεται!Εγω με την εξατμιση και την εισαγωγη πιανω σε διαφορα σημεια μετρησης τα ιδια χλμ/ωρα,οσο για το χρονο φαινεται καλυτερος αλλα...δεν ειχα μετρησει πριν!Απο οσο ξερω χρειαζονται χοντρες αλλαγες για να πιανεις περισσοτερα!
Στην αθηνα η λυση που βρηκα ειναι βουλιαγμενης αργα,αλλα δεν ειχα δευτερο ατομο με χρονομετρο,αν σε ειχα SPS κατι θα γινοταν.......
Οταν στρωσεις θα μετρησουμε το δικο σου!
RESET και εγω μαζι με τις βελτιωσεις και δεν ειδα καμια διαφορα!
Με την εξατμιση ειναι πλεον εφικτο να φτασεις στον κοφτη την τεταρτη(190χλμ/ωρα σε ισιωμα αρκετα γρηγορα)!
Παντως λεω με σιγουρια οτι μειωθηκε κατακορυφα η πτωση ισχυως μετα τις 5500 και πλεον με τον κοφτη εχω στενη σχεση!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 18:50:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το βαρελακι μετα το service (πολυ γατα ο μηχανικος) βλεπει πια τον καθαρο αερα.
Ο σωληνας στριμωχτηκε (ειναι η αληθεια) προς τα αριστερα του 206 και βλεπει τη σιτα και τον καθαρο αερα.
Οτι λοιπον ειναι να δειξει θα το δειξει τωρα , το βαρελακι.
Αν και το στομιο αλλα και η διαμετρος του σωληνα δεν ειναι για μενα αρκουντως μεγαλα πρεπει να πω οτι πρεπει να ρουφαει αερα σχετικα ανετα.
Σιγουρα η διατομη του σωληνα ειναι το μισο η και τα 2/5 του αντιστοιχου του Alex , οποτε σιγουρα περνει βελτιωση αρκει να νικηθουν εμποδια χωρου.
Η ολη κατασκευη ειναι προσεγμενη μια που εγιναν τρυπες ωστε να στραγγιζουν τα νερα, που πιθανα μαζευει , πριν φτασουν στο βαρελακι.
Στο ψητο.
Παει καλυτερα!
Δεν ξερω ποσο ουτε και θα το δυναμομετρησω για να διαπιστωσω καποια χιλιοστα ροπης (δεν αξιζει) αλλα παει καλυτερα.
Τι εννοω ; νιωθεις καθως φορτωνει η 2α αλλα βλεπεις και τη βελονα να κινηται γρηγοροτερα.
Δεν θα κατσω να πω περι φασματος στροφων και αλλα τετοια.
Θα πρεπει να βρουμε ευκαιρια με τον Aleχ να μετρησουμε τα 2 206 - που πιστευω οτι εχουν τωρα παρομοιο συστημα εισαγωγης- στο δρομο.
Εκει θα βγουν ασφαλη συμπερασματα.
Κεντρικη ιδεα:
Για το 1.4 8v το βαρελακι αποτελει καλη κινηση μονο εαν
1. το αγορασετε φθηνα και οχι στην πραγματικη τιμη (περι τις 75.000 δρχ)
2. στηθει καλα ωστε να αναπνεει σωστα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 206 1.4(8V) ΧΤ(2001)
Ένταξη: 31 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2003, 23:38:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν σήμερα τοποθετήθηκε στο 206 μου το βαρελάκι της BMC αφού αφαιρέθηκε ολόκληρο το φιλτροκούτι και ο διάσημος πλέον ''πνίχτης'' Πραγματικά πολύ πνίχτης . Ο αέρας ταξίδευε αρκετά ώστε να φτάσει εκεί που χρειάζεται. Οι πρώτες εντυπώσεις;;; Μια μικρή βελτίωση στις χαμηλές στροφές 1500-3000 με λίγο καλύτερο τράβηγμα, σχεδόν το ίδιο στις μεσαίες 3000-4500 και πάνω από τις 4500 η μεγάλη απογοήτευση. Το αμάξι κόπηκε εντελώς. Δεν μπορούσε να ανεβάσει στροφές πάνω από τις 5000 με τίποτα κυρίως με 4η και 5η ταχύτητα. Όλα αυτά βέβαια σε συνθήκες πόλης διανύοντας περίπου 20 χλμ. Μόλις βρω ευκαιρία θα το δοκιμάσω και στον ανοιχτό δρόμο. Αλλά δε νομίζω να δω κάτι καλύτερο. Μήπως ο εγκέφαλος δεν έχει προσαρμοσθεί ακόμα στα νέα δεδομένα;; Επίσης ο ήχος έγινε διαφορετικός και πλέον τα σκασίματα από την εξάτμιση έγιναν περισσότερα.
Ο Dimip με το βαρελάκι της Apex είναι ευχαριστημένος, εγώ με αυτό όχι.
Ίσως βιάζομαι να πω τη γνώμη μου αλλά ο καιρός θα δείξει
Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"
ANOTHER MEMBER OF K.R.T |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|