PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Κορωνοπήνια
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 11:07:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι στρώσιμο ρε?

ΤΕΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 11:34:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ ωραια...με βολευει.......ετσι και αλλιως με τα στρωσηματα δεν τα παω καλα. Very happy Very happy Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 11:47:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αα......και απο την στιγμη που θα τα κανουμε παραγκελια σε ποσες μερες ερχωντε περιπου Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 12:17:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε 2-3 εργάσιμες συνήθως


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 13:40:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και μετα το βαζεις στο κτελ Κοζανης και ερχετεεε.............

ΑΝΤΕ ΜΑΚΗ ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ Very happy Very happy Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 14:41:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nίκοοοοοοο

Πότε θα με αφήσεις να στο φιάξω αισθητικά;΄

ΘΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΥΣ!!!!

πάρε και ένα μικρό δείγμα (του 5λεπτου...)







If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 14:48:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Dani,

Ουσιαστική διαφορά δεν θα δεις δεδομένου του γεγονότος οτι το δικό σου είναι 3,939:1 και το 8V είναι 4,05:1.Θα γεμίζει οντως πιο γρήγορα αλλα δεν θα έχει την φοβερή διαφορά που περιμένεις.Του xsi που είναι 4,28 γιατί δεν μπαίνει?Πάντως με δεδομένη την ιπποδύναμη σου θα έλεγα οχι στο κορωνοπήνιο του 1.3.Είναι πάρα παρα πολύ κοντο για 160 άλογα.


εσυ δηλαδη προτεινεις του xsi ???δεν ξερω αλλα μου ειπε ο μηχανικος οτι δεν μπαινει ~!! τωρα μου πεταξε μερικα αλλα δεν τα πολυεπιασα!!!
μου επισης οτι του 1.3 θα ειναι αρκετα κοντο και θα τις γραφω πρωτη δευτερα κατω!!!!
του xsi δεν θα παιζει μια απο τα ιδια??δεν θελω να βαλω μπλοκε γιατι το κοστος θα ξεφυγει πολυ!!!
δεδομενου της απουσιας μπλοκε η καλυτερη λυση ειναι του xsi???
θα δω μεγαλη διαφορα???βρισκεται ευκολα το κορωνοπηνιο????
τιμη αγορας και τοποθετησης???τελικη δεν με πολυενδιαφερει!!!!
ενταξει να πιανει και 200 χιλιομετρα!!!! σκεψου με 155 αλογα να σκιζομαι να πιασω τα 180!!! Splat Splat
νικο για πες και εσυ τη γνωμη σου!! εκτος του 13/59.


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 15:22:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για μενα του xsi είναι η καλύτερη λύση.Νομίζω το ίδιο φοράει και το Partner/Berlingo

Καινούρια κορώνα πρέπει να έχει γύρω στις 130.000 δρχ + κανενα 40-50αρι χιλιαδες τοποθέτηση.Με του 1.3 νομίζω δείχνει οριακα 200 κοντερ με την 5η στις 7250.το ζήτημα δεν είναι εκει.Το ζήτημα είναι οτι για να πας με 140-150 χιλιόμετρα πρεπει να ταξιδευεις με 5000rpm.Για την ακρίβεια στις 5000 θα εχεις 150 χιλιόμετρα που είναι μεγάλη ταλαιπωρία για το μοτερ

Εγω λεω να το αφήσεις οπως είναι και να βάλεις ενα μπλοκέ.Και καλύτερες εκκινήσεις θα έχεις και καλύτερο στρίψιμο


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 16:24:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνω με τον Μακη.Αν ειναι κιολας να κανεις και ταξιδια αστο το 13/59.

Τασοοοοοοοοοοοοοοο........................Και Γ..........ωωωωωωωωωω εγινε. Twisted evil Twisted evil Twisted evil Μιλαμεε...αλλο πραγμα.Ηθελα να δω και τις ζαντες αυτες πανω στο 106 πως θα πανε.Ωραιοοςςςς.

Αλλα θελει αρκετο αυτοκολητο σε μπλε χρωμα........Που σε......Οταν εχεις ελευθερο χρονο κανε ενα καλο Πατρον........... Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 16:29:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Συμφωνω με τον Μακη.Αν ειναι κιολας να κανεις και ταξιδια αστο το 13/59.

Τασοοοοοοοοοοοοοοο........................Και Γ..........ωωωωωωωωωω εγινε. Twisted evil Twisted evil Twisted evil Μιλαμεε...αλλο πραγμα.Ηθελα να δω και τις ζαντες αυτες πανω στο 106 πως θα πανε.Ωραιοοςςςς.

Αλλα θελει αρκετο αυτοκολητο σε μπλε χρωμα........Που σε......Οταν εχεις ελευθερο χρονο κανε ενα καλο Πατρον........... Wink


Θα ψάξω να βρώ τα μέτρα....

Αν δεν τα βρω θα έρθω πάνω να στο μετρήσω... Smile



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 16:44:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για ριξε και 2 εικονες απο εμπρος και πισω μερος οταν εχεις χρονο Wink

Και οι ζαντες 15αρες ετσι Question Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 19:55:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Για μενα του xsi είναι η καλύτερη λύση.Νομίζω το ίδιο φοράει και το Partner/Berlingo

Καινούρια κορώνα πρέπει να έχει γύρω στις 130.000 δρχ + κανενα 40-50αρι χιλιαδες τοποθέτηση.Με του 1.3 νομίζω δείχνει οριακα 200 κοντερ με την 5η στις 7250.το ζήτημα δεν είναι εκει.Το ζήτημα είναι οτι για να πας με 140-150 χιλιόμετρα πρεπει να ταξιδευεις με 5000rpm.Για την ακρίβεια στις 5000 θα εχεις 150 χιλιόμετρα που είναι μεγάλη ταλαιπωρία για το μοτερ

Εγω λεω να το αφήσεις οπως είναι και να βάλεις ενα μπλοκέ.Και καλύτερες εκκινήσεις θα έχεις και καλύτερο στρίψιμο

μπλοκε το εχω απορριψει για την περιπτωση μου pug διοτι εχει κοστος συντηρησης και δεν ειναι πιστευω για τα χερια μου!!δεν παιζει λοιπον περιπτωση να βαλω!!! δεν λεω ποτε αλλα για το επομενο ενα χρονο απορριπτεται!
δεν μου ειπες του xsi μπαινει στο ραλλυ και αν ναι ξερεις καποιον καλο μηχανικο που να το κανει??γιατι ο δικος μου λεει οτι δεν μπαινει!!
με το διαφορικο του xsi θα ειναι παλι μεγαλη η ταλαιπωρια του μοτερ???
σιγουρα θα ειναι λιγοτερη απο οτι με του 1.3 αλλα για πες μου τι παιζει???
γιατι λες να αφησω το ιδιο??δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα???


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Απρ 2003, 06:48:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2003, 02:46:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm


επισης επειδη το κα8ε μοτερ εχει μια περιοχη ωφελιμης λετουργιας και το καθε σασμαν ειναι απο τη μαμα να εκμεταλλευεται αυτη την περιοχη καλα (ειδικα στα πεζο) κοντενοντας μπορει να παρεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση αλλα σκεψου οτι σε καθε σχεση τα χιλιομετρα που θα μαζευει το αυτοκινητο 8α ειναι λιγοτερα απο πριν και θα περνας την ωφελιμη περιοχη μαζευοντας λιγοτερα χιλιομετρα στο κοντερ.αν το σκιζεις (ολες κοφτη)δεν εχει διαφορα αλλα αν αλλαζεις νωριτερα το αυτοκινητο μπορει εν τελει να πηγαινει χειροτερα.αλλο ενα αγωνιστικο που δουλευει και ποιο ψηλα και παει σκισμενο και αλλο ενα αμαξι βολτας.το μοτερ που εχω τωρα στο 106 ειναι 1,4 με σασμαν απο το 1,1.το αποτελεσμα ηταν ακριβως το παραπανω.σε σκισιμο με μαμα 106 παει ελαφρα καλυτερα αλλα σχεδον τα ιδια στην ουσια (απλα ξεκολαει καλυτερα στην αρχη).σε ρυθμο βολτας ομως το αυτοκινητο ζοριζεται συνεχεια.επισης κερδος εχει οταν ειναι φορτωμενο αλλα θα προτιμουσα το δικο του σασμαν αφου σε ταξιδι παρολο που γλυφει τα 200 αναγκαζομαι να το δουλευω συνεχεια 5500-6200.και σκεψου οτι το 1,4 με τα 75 αλογα εχει ελλειψη και ταιριαζει ενα κοντο σασμαν περισσοτερο.αν θες λιγο καλυτερο δουλεμα εγω θα εγαζα το 1,6 8v.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2003, 02:21:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
pugsang έγραψε:
Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm


επισης επειδη το κα8ε μοτερ εχει μια περιοχη ωφελιμης λετουργιας και το καθε σασμαν ειναι απο τη μαμα να εκμεταλλευεται αυτη την περιοχη καλα (ειδικα στα πεζο) κοντενοντας μπορει να παρεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση αλλα σκεψου οτι σε καθε σχεση τα χιλιομετρα που θα μαζευει το αυτοκινητο 8α ειναι λιγοτερα απο πριν και θα περνας την ωφελιμη περιοχη μαζευοντας λιγοτερα χιλιομετρα στο κοντερ.αν το σκιζεις (ολες κοφτη)δεν εχει διαφορα αλλα αν αλλαζεις νωριτερα το αυτοκινητο μπορει εν τελει να πηγαινει χειροτερα.αλλο ενα αγωνιστικο που δουλευει και ποιο ψηλα και παει σκισμενο και αλλο ενα αμαξι βολτας.το μοτερ που εχω τωρα στο 106 ειναι 1,4 με σασμαν απο το 1,1.το αποτελεσμα ηταν ακριβως το παραπανω.σε σκισιμο με μαμα 106 παει ελαφρα καλυτερα αλλα σχεδον τα ιδια στην ουσια (απλα ξεκολαει καλυτερα στην αρχη).σε ρυθμο βολτας ομως το αυτοκινητο ζοριζεται συνεχεια.επισης κερδος εχει οταν ειναι φορτωμενο αλλα θα προτιμουσα το δικο του σασμαν αφου σε ταξιδι παρολο που γλυφει τα 200 αναγκαζομαι να το δουλευω συνεχεια 5500-6200.και σκεψου οτι το 1,4 με τα 75 αλογα εχει ελλειψη και ταιριαζει ενα κοντο σασμαν περισσοτερο.αν θες λιγο καλυτερο δουλεμα εγω θα εγαζα το 1,6 8v.

Ακου ντινο να γελασεις πως εχει το πραγμα:
εχθες πηγα το αυτοκινητο στο συνεργειο που το πηγαινω συνηθως γιατι ακουγα κατι πολυ εντονους θορυβους οταν εσπαζα την πρωτη και οταν φορτωνα τη δευτερα.
ανοιγει που λες ο μαστρο-πανος το καπο ολα καλα και ομορφα . το σηκωνει με το γρυλλο και κοιταει απο κατω παλι τιποτα!!
ελα ομως που κουναει τη ροδα και αρχιζει να κουνιεται ολη η μηχανη!!!
αυτο ειναι το πρωτο μου κατορθωμα : μια βαση μηχανης κομμενη και κομμενη επισης η βαση του σαζμαν.και οι δυο αλλαχτηκαν .ειδικα η βαση του σαζμαν μπηκε POWERFLEX για μεγαλυτερη αντοχη.
το δευτερο και μεγαλυτερο μου κατορθωμα πιο ειναι: ταμ-ταμ-ταμ
καταφερα και ξεπατωσα το διαφορικο.ξεκολησα αυτο το περιβοητο κορωνοπηνιο που λεει ολη την ωρα ο νικος Laughing Laughing Laughing .οχι το 13/59 αλλα το μαμα του 16βαλβιδου!! εστριψε η κορωνα και βρεθηκε σε διαφορετικη θεση και σημειωτεον για οποιους δεν γνωριζουν οτι η κορωνα με το πηνιο ειναι πρεσαριστα απο το εργοστασιο!!
συν επισης οτι εφαγα και δυο δοντακια απο το συγχρονιζε της δευτερας!!
και εριξα την ιδεα οτι αφου εγινε που εγινε να δουμε τι μπορουμε να κανουμε.
και ο μαστορας για το κορωνοπηνιο του 8V μου ειπε αλλα μου τονισε οτι βρισκεται πολυ δυσκολα. του 1.3 και του xsi μου τα απερριψε ασυζητητει διοτι ειναι παρα πολυ κοντα οπως μου ειπε και περισσοτερο κακο θα κανουμε στις επιδοσεις του αυτοκινητου παρα καλο.ενω του 8βαλβιδου που ειναι ελαχιστα πιο κοντο δεν θα εχει τοσο μεγαλες διαφορες απο το τωρινο στα χιλιομετρα που θα τελειωνει η καθε ταχυτητα και θα εχω το πλεονεκτημα οτι θα φορτωνουν πιο γρηγορα σε σχεση με πριν λογω αλλαγης του βηματος.


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2003, 09:44:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
Ntinos έγραψε:
pugsang έγραψε:
Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm


επισης επειδη το κα8ε μοτερ εχει μια περιοχη ωφελιμης λετουργιας και το καθε σασμαν ειναι απο τη μαμα να εκμεταλλευεται αυτη την περιοχη καλα (ειδικα στα πεζο) κοντενοντας μπορει να παρεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση αλλα σκεψου οτι σε καθε σχεση τα χιλιομετρα που θα μαζευει το αυτοκινητο 8α ειναι λιγοτερα απο πριν και θα περνας την ωφελιμη περιοχη μαζευοντας λιγοτερα χιλιομετρα στο κοντερ.αν το σκιζεις (ολες κοφτη)δεν εχει διαφορα αλλα αν αλλαζεις νωριτερα το αυτοκινητο μπορει εν τελει να πηγαινει χειροτερα.αλλο ενα αγωνιστικο που δουλευει και ποιο ψηλα και παει σκισμενο και αλλο ενα αμαξι βολτας.το μοτερ που εχω τωρα στο 106 ειναι 1,4 με σασμαν απο το 1,1.το αποτελεσμα ηταν ακριβως το παραπανω.σε σκισιμο με μαμα 106 παει ελαφρα καλυτερα αλλα σχεδον τα ιδια στην ουσια (απλα ξεκολαει καλυτερα στην αρχη).σε ρυθμο βολτας ομως το αυτοκινητο ζοριζεται συνεχεια.επισης κερδος εχει οταν ειναι φορτωμενο αλλα θα προτιμουσα το δικο του σασμαν αφου σε ταξιδι παρολο που γλυφει τα 200 αναγκαζομαι να το δουλευω συνεχεια 5500-6200.και σκεψου οτι το 1,4 με τα 75 αλογα εχει ελλειψη και ταιριαζει ενα κοντο σασμαν περισσοτερο.αν θες λιγο καλυτερο δουλεμα εγω θα εγαζα το 1,6 8v.

Ακου ντινο να γελασεις πως εχει το πραγμα:
εχθες πηγα το αυτοκινητο στο συνεργειο που το πηγαινω συνηθως γιατι ακουγα κατι πολυ εντονους θορυβους οταν εσπαζα την πρωτη και οταν φορτωνα τη δευτερα.
ανοιγει που λες ο μαστρο-πανος το καπο ολα καλα και ομορφα . το σηκωνει με το γρυλλο και κοιταει απο κατω παλι τιποτα!!
ελα ομως που κουναει τη ροδα και αρχιζει να κουνιεται ολη η μηχανη!!!
αυτο ειναι το πρωτο μου κατορθωμα : μια βαση μηχανης κομμενη και κομμενη επισης η βαση του σαζμαν.και οι δυο αλλαχτηκαν .ειδικα η βαση του σαζμαν μπηκε POWERFLEX για μεγαλυτερη αντοχη.
το δευτερο και μεγαλυτερο μου κατορθωμα πιο ειναι: ταμ-ταμ-ταμ
καταφερα και ξεπατωσα το διαφορικο.ξεκολησα αυτο το περιβοητο κορωνοπηνιο που λεει ολη την ωρα ο νικος Laughing Laughing Laughing .οχι το 13/59 αλλα το μαμα του 16βαλβιδου!! εστριψε η κορωνα και βρεθηκε σε διαφορετικη θεση και σημειωτεον για οποιους δεν γνωριζουν οτι η κορωνα με το πηνιο ειναι πρεσαριστα απο το εργοστασιο!!
συν επισης οτι εφαγα και δυο δοντακια απο το συγχρονιζε της δευτερας!!
και εριξα την ιδεα οτι αφου εγινε που εγινε να δουμε τι μπορουμε να κανουμε.
και ο μαστορας για το κορωνοπηνιο του 8V μου ειπε αλλα μου τονισε οτι βρισκεται πολυ δυσκολα. του 1.3 και του xsi μου τα απερριψε ασυζητητει διοτι ειναι παρα πολυ κοντα οπως μου ειπε και περισσοτερο κακο θα κανουμε στις επιδοσεις του αυτοκινητου παρα καλο.ενω του 8βαλβιδου που ειναι ελαχιστα πιο κοντο δεν θα εχει τοσο μεγαλες διαφορες απο το τωρινο στα χιλιομετρα που θα τελειωνει η καθε ταχυτητα και θα εχω το πλεονεκτημα οτι θα φορτωνουν πιο γρηγορα σε σχεση με πριν λογω αλλαγης του βηματος.


Νομιζεις οτι δεν θα τις ξανακωψεις τις βασεις Question Question Laughing Laughing

PEUGEOTSPORT επρεπε να βαλεις.Ειδικα την κοντρα που ειναι UNIBALL.Η POWERFLEX θα ξανακοπει.Μπορει να ειναι ποιο σκληρη αλλα δεν παυει να ειναι λαστιχο Wink Την κορονα σου πες του να στην ραψη για να μην σου ξανατυχει Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2003, 11:31:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Την κορονα σου πες του να στην ραψη για να μην σου ξανατυχει Wink

ευτυχως νικο το καινουργιο κορωνοπηνιο που κατα 90%βρηκαμε απο ενα ραλλυ 1.6 8v ειναι ηδη ραμμενο γιατι το παιδι που το εχει τρεχει σε αναβασεις και το εχει περιποιηθει.παντως απο οτι μου ειπε ο μηχανικος ειναι σε αριστη κατασταση και μπορουμε να πετυχουμε και καλη τιμη!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2003, 12:00:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Την κορονα σου πες του να στην ραψη για να μην σου ξανατυχει Wink

ευτυχως νικο το καινουργιο κορωνοπηνιο που κατα 90%βρηκαμε απο ενα ραλλυ 1.6 8v ειναι ηδη ραμμενο γιατι το παιδι που το εχει τρεχει σε αναβασεις και το εχει περιποιηθει.παντως απο οτι μου ειπε ο μηχανικος ειναι σε αριστη κατασταση και μπορουμε να πετυχουμε και καλη τιμη!!!



Ωραιος....τυχερε Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2003, 12:55:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ασχετο ρε νικο αλλα δεν μπορω να πω με σιγουρια αν θα κερδισω ή θα χασω απο μια τετοια μετατροπη κορωνοπηνιου.δηλαδη με το κοντυτερο κορωνοπηνιο σε επιταχυνσεις απο σταση και σε ρεπριζ θα κερδισω και ποσο?? το λεω διοτι απο οτι μου ειπαν τα χιλιομετρα που θα σπαει η καθε ταχυτητα θα μειωθουν ελαχιστα διοτι δεν θα εχουμε μεγαλη αλλαγη του βηματος.οποτε πως θα γινει η δουλεια??το μονο που ειναι σιγουρο αν δεν κανω λαθος ειναι οτι θα φορτωνουν πιο γρηγορα οι ταχυτητες.μπορει να μην απλωνουν οπως πριν αλλα θα στροφαρω πιο γρηγορα ετσι??
το 13/59 και του xsi που μου ειπαν οτι ειναι πολυ κοντα και δεν θα κανουν για μενα ισχυει ε???
ενω του 8v ειναι λιγο πιο κοντο απο το δικο μου(το οποιο απεβιωσε) και δεν θα εχω προβληματα σπινιαρισματος.πως το βλεπεις το πραγμα???


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Απρ 2003, 17:08:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με ποιο κοντο διαφορικο κοντενουν ολες οι σχεσεις στο ιδιο ποσοστο
οση ειναι η διαφορα στη σχεση μεταδοσης του ενος διαφορικου απο το αλλο πχ5%!
Οποτε η 1 κοντενει λιγοτερο απο ολες και η 5 περισοτερο,και αυτο επειδη η πρωτη αν ειναι 10χλμ/στρ θα γινει 9,5 δηλαδη τιποτα και η 5 αν ειναι 30 θα γινει 28,5!
Οσο πιο κοντη η σχεση τοσο περισοτερη ροπη εχουμε στον τροχο οποτε θα σπινιαρει και πιο ευκολα!
Στο τρεχον power techniques εχει προταση βελτιωσεων για τα ραλλυ και μερικοι βελτιωτες βαζουν και διαφορικο(αναφερονται τιμες)

Το αν ζοριζεται το μοτερ ειναι θεμα χρησης,με το κοντο κιβωτιο μπορεις να τρεχεις χωρις να φτανεις στο οριο σροφων γιατι τα κενα μεταξυ των σχεσεων ειναι μικρα απο την αλλη οταν πας αργα νομιζεις οτι αλλαζεις τσαμπα ταχυτητες!Με το μακρυ το αντιθετο αν δεν λιωσεις το μοτερ δεν προκειται να επιταχυνει,το βλεπω με το Οκταβια του πατερα μου που με 2ρα πιανει 120!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1648s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on