Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 11:07:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι στρώσιμο ρε?
ΤΕΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 11:34:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ ωραια...με βολευει.......ετσι και αλλιως με τα στρωσηματα δεν τα παω καλα. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 11:47:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αα......και απο την στιγμη που θα τα κανουμε παραγκελια σε ποσες μερες ερχωντε περιπου 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 12:17:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε 2-3 εργάσιμες συνήθως
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 13:40:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και μετα το βαζεις στο κτελ Κοζανης και ερχετεεε.............
ΑΝΤΕ ΜΑΚΗ ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 14:41:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nίκοοοοοοο
Πότε θα με αφήσεις να στο φιάξω αισθητικά;΄
ΘΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΥΣ!!!!
πάρε και ένα μικρό δείγμα (του 5λεπτου...)

If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 14:48:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Dani,
Ουσιαστική διαφορά δεν θα δεις δεδομένου του γεγονότος οτι το δικό σου είναι 3,939:1 και το 8V είναι 4,05:1.Θα γεμίζει οντως πιο γρήγορα αλλα δεν θα έχει την φοβερή διαφορά που περιμένεις.Του xsi που είναι 4,28 γιατί δεν μπαίνει?Πάντως με δεδομένη την ιπποδύναμη σου θα έλεγα οχι στο κορωνοπήνιο του 1.3.Είναι πάρα παρα πολύ κοντο για 160 άλογα.
|
εσυ δηλαδη προτεινεις του xsi ???δεν ξερω αλλα μου ειπε ο μηχανικος οτι δεν μπαινει ~!! τωρα μου πεταξε μερικα αλλα δεν τα πολυεπιασα!!!
μου επισης οτι του 1.3 θα ειναι αρκετα κοντο και θα τις γραφω πρωτη δευτερα κατω!!!!
του xsi δεν θα παιζει μια απο τα ιδια??δεν θελω να βαλω μπλοκε γιατι το κοστος θα ξεφυγει πολυ!!!
δεδομενου της απουσιας μπλοκε η καλυτερη λυση ειναι του xsi???
θα δω μεγαλη διαφορα???βρισκεται ευκολα το κορωνοπηνιο????
τιμη αγορας και τοποθετησης???τελικη δεν με πολυενδιαφερει!!!!
ενταξει να πιανει και 200 χιλιομετρα!!!! σκεψου με 155 αλογα να σκιζομαι να πιασω τα 180!!!
νικο για πες και εσυ τη γνωμη σου!! εκτος του 13/59.
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 15:22:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για μενα του xsi είναι η καλύτερη λύση.Νομίζω το ίδιο φοράει και το Partner/Berlingo
Καινούρια κορώνα πρέπει να έχει γύρω στις 130.000 δρχ + κανενα 40-50αρι χιλιαδες τοποθέτηση.Με του 1.3 νομίζω δείχνει οριακα 200 κοντερ με την 5η στις 7250.το ζήτημα δεν είναι εκει.Το ζήτημα είναι οτι για να πας με 140-150 χιλιόμετρα πρεπει να ταξιδευεις με 5000rpm.Για την ακρίβεια στις 5000 θα εχεις 150 χιλιόμετρα που είναι μεγάλη ταλαιπωρία για το μοτερ
Εγω λεω να το αφήσεις οπως είναι και να βάλεις ενα μπλοκέ.Και καλύτερες εκκινήσεις θα έχεις και καλύτερο στρίψιμο
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 16:24:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνω με τον Μακη.Αν ειναι κιολας να κανεις και ταξιδια αστο το 13/59.
Τασοοοοοοοοοοοοοοο........................Και Γ..........ωωωωωωωωωω εγινε. Μιλαμεε...αλλο πραγμα.Ηθελα να δω και τις ζαντες αυτες πανω στο 106 πως θα πανε.Ωραιοοςςςς.
Αλλα θελει αρκετο αυτοκολητο σε μπλε χρωμα........Που σε......Οταν εχεις ελευθερο χρονο κανε ενα καλο Πατρον........... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 16:29:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Συμφωνω με τον Μακη.Αν ειναι κιολας να κανεις και ταξιδια αστο το 13/59.
Τασοοοοοοοοοοοοοοο........................Και Γ..........ωωωωωωωωωω εγινε. Μιλαμεε...αλλο πραγμα.Ηθελα να δω και τις ζαντες αυτες πανω στο 106 πως θα πανε.Ωραιοοςςςς.
Αλλα θελει αρκετο αυτοκολητο σε μπλε χρωμα........Που σε......Οταν εχεις ελευθερο χρονο κανε ενα καλο Πατρον...........  |
Θα ψάξω να βρώ τα μέτρα....
Αν δεν τα βρω θα έρθω πάνω να στο μετρήσω... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 16:44:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για ριξε και 2 εικονες απο εμπρος και πισω μερος οταν εχεις χρονο
Και οι ζαντες 15αρες ετσι 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 19:55:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Για μενα του xsi είναι η καλύτερη λύση.Νομίζω το ίδιο φοράει και το Partner/Berlingo
Καινούρια κορώνα πρέπει να έχει γύρω στις 130.000 δρχ + κανενα 40-50αρι χιλιαδες τοποθέτηση.Με του 1.3 νομίζω δείχνει οριακα 200 κοντερ με την 5η στις 7250.το ζήτημα δεν είναι εκει.Το ζήτημα είναι οτι για να πας με 140-150 χιλιόμετρα πρεπει να ταξιδευεις με 5000rpm.Για την ακρίβεια στις 5000 θα εχεις 150 χιλιόμετρα που είναι μεγάλη ταλαιπωρία για το μοτερ
Εγω λεω να το αφήσεις οπως είναι και να βάλεις ενα μπλοκέ.Και καλύτερες εκκινήσεις θα έχεις και καλύτερο στρίψιμο |
μπλοκε το εχω απορριψει για την περιπτωση μου pug διοτι εχει κοστος συντηρησης και δεν ειναι πιστευω για τα χερια μου!!δεν παιζει λοιπον περιπτωση να βαλω!!! δεν λεω ποτε αλλα για το επομενο ενα χρονο απορριπτεται!
δεν μου ειπες του xsi μπαινει στο ραλλυ και αν ναι ξερεις καποιον καλο μηχανικο που να το κανει??γιατι ο δικος μου λεει οτι δεν μπαινει!!
με το διαφορικο του xsi θα ειναι παλι μεγαλη η ταλαιπωρια του μοτερ???
σιγουρα θα ειναι λιγοτερη απο οτι με του 1.3 αλλα για πες μου τι παιζει???
γιατι λες να αφησω το ιδιο??δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα???
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Απρ 2003, 06:48:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2003, 02:46:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm |
επισης επειδη το κα8ε μοτερ εχει μια περιοχη ωφελιμης λετουργιας και το καθε σασμαν ειναι απο τη μαμα να εκμεταλλευεται αυτη την περιοχη καλα (ειδικα στα πεζο) κοντενοντας μπορει να παρεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση αλλα σκεψου οτι σε καθε σχεση τα χιλιομετρα που θα μαζευει το αυτοκινητο 8α ειναι λιγοτερα απο πριν και θα περνας την ωφελιμη περιοχη μαζευοντας λιγοτερα χιλιομετρα στο κοντερ.αν το σκιζεις (ολες κοφτη)δεν εχει διαφορα αλλα αν αλλαζεις νωριτερα το αυτοκινητο μπορει εν τελει να πηγαινει χειροτερα.αλλο ενα αγωνιστικο που δουλευει και ποιο ψηλα και παει σκισμενο και αλλο ενα αμαξι βολτας.το μοτερ που εχω τωρα στο 106 ειναι 1,4 με σασμαν απο το 1,1.το αποτελεσμα ηταν ακριβως το παραπανω.σε σκισιμο με μαμα 106 παει ελαφρα καλυτερα αλλα σχεδον τα ιδια στην ουσια (απλα ξεκολαει καλυτερα στην αρχη).σε ρυθμο βολτας ομως το αυτοκινητο ζοριζεται συνεχεια.επισης κερδος εχει οταν ειναι φορτωμενο αλλα θα προτιμουσα το δικο του σασμαν αφου σε ταξιδι παρολο που γλυφει τα 200 αναγκαζομαι να το δουλευω συνεχεια 5500-6200.και σκεψου οτι το 1,4 με τα 75 αλογα εχει ελλειψη και ταιριαζει ενα κοντο σασμαν περισσοτερο.αν θες λιγο καλυτερο δουλεμα εγω θα εγαζα το 1,6 8v.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2003, 02:21:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | pugsang έγραψε: | Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm |
επισης επειδη το κα8ε μοτερ εχει μια περιοχη ωφελιμης λετουργιας και το καθε σασμαν ειναι απο τη μαμα να εκμεταλλευεται αυτη την περιοχη καλα (ειδικα στα πεζο) κοντενοντας μπορει να παρεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση αλλα σκεψου οτι σε καθε σχεση τα χιλιομετρα που θα μαζευει το αυτοκινητο 8α ειναι λιγοτερα απο πριν και θα περνας την ωφελιμη περιοχη μαζευοντας λιγοτερα χιλιομετρα στο κοντερ.αν το σκιζεις (ολες κοφτη)δεν εχει διαφορα αλλα αν αλλαζεις νωριτερα το αυτοκινητο μπορει εν τελει να πηγαινει χειροτερα.αλλο ενα αγωνιστικο που δουλευει και ποιο ψηλα και παει σκισμενο και αλλο ενα αμαξι βολτας.το μοτερ που εχω τωρα στο 106 ειναι 1,4 με σασμαν απο το 1,1.το αποτελεσμα ηταν ακριβως το παραπανω.σε σκισιμο με μαμα 106 παει ελαφρα καλυτερα αλλα σχεδον τα ιδια στην ουσια (απλα ξεκολαει καλυτερα στην αρχη).σε ρυθμο βολτας ομως το αυτοκινητο ζοριζεται συνεχεια.επισης κερδος εχει οταν ειναι φορτωμενο αλλα θα προτιμουσα το δικο του σασμαν αφου σε ταξιδι παρολο που γλυφει τα 200 αναγκαζομαι να το δουλευω συνεχεια 5500-6200.και σκεψου οτι το 1,4 με τα 75 αλογα εχει ελλειψη και ταιριαζει ενα κοντο σασμαν περισσοτερο.αν θες λιγο καλυτερο δουλεμα εγω θα εγαζα το 1,6 8v. |
Ακου ντινο να γελασεις πως εχει το πραγμα:
εχθες πηγα το αυτοκινητο στο συνεργειο που το πηγαινω συνηθως γιατι ακουγα κατι πολυ εντονους θορυβους οταν εσπαζα την πρωτη και οταν φορτωνα τη δευτερα.
ανοιγει που λες ο μαστρο-πανος το καπο ολα καλα και ομορφα . το σηκωνει με το γρυλλο και κοιταει απο κατω παλι τιποτα!!
ελα ομως που κουναει τη ροδα και αρχιζει να κουνιεται ολη η μηχανη!!!
αυτο ειναι το πρωτο μου κατορθωμα : μια βαση μηχανης κομμενη και κομμενη επισης η βαση του σαζμαν.και οι δυο αλλαχτηκαν .ειδικα η βαση του σαζμαν μπηκε POWERFLEX για μεγαλυτερη αντοχη.
το δευτερο και μεγαλυτερο μου κατορθωμα πιο ειναι: ταμ-ταμ-ταμ
καταφερα και ξεπατωσα το διαφορικο.ξεκολησα αυτο το περιβοητο κορωνοπηνιο που λεει ολη την ωρα ο νικος .οχι το 13/59 αλλα το μαμα του 16βαλβιδου!! εστριψε η κορωνα και βρεθηκε σε διαφορετικη θεση και σημειωτεον για οποιους δεν γνωριζουν οτι η κορωνα με το πηνιο ειναι πρεσαριστα απο το εργοστασιο!!
συν επισης οτι εφαγα και δυο δοντακια απο το συγχρονιζε της δευτερας!!
και εριξα την ιδεα οτι αφου εγινε που εγινε να δουμε τι μπορουμε να κανουμε.
και ο μαστορας για το κορωνοπηνιο του 8V μου ειπε αλλα μου τονισε οτι βρισκεται πολυ δυσκολα. του 1.3 και του xsi μου τα απερριψε ασυζητητει διοτι ειναι παρα πολυ κοντα οπως μου ειπε και περισσοτερο κακο θα κανουμε στις επιδοσεις του αυτοκινητου παρα καλο.ενω του 8βαλβιδου που ειναι ελαχιστα πιο κοντο δεν θα εχει τοσο μεγαλες διαφορες απο το τωρινο στα χιλιομετρα που θα τελειωνει η καθε ταχυτητα και θα εχω το πλεονεκτημα οτι θα φορτωνουν πιο γρηγορα σε σχεση με πριν λογω αλλαγης του βηματος.
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2003, 09:44:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | Ntinos έγραψε: | pugsang έγραψε: | Αν το κοντύνεις το μοτερ θα ταλαιπωείται περισσότερο στα ταξίδια οτι και να βάλεις.Για του xsi δεν ξέρω σίγουρα αν μπαίνει αλλα για περισσότερες info έχεις pm |
επισης επειδη το κα8ε μοτερ εχει μια περιοχη ωφελιμης λετουργιας και το καθε σασμαν ειναι απο τη μαμα να εκμεταλλευεται αυτη την περιοχη καλα (ειδικα στα πεζο) κοντενοντας μπορει να παρεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση αλλα σκεψου οτι σε καθε σχεση τα χιλιομετρα που θα μαζευει το αυτοκινητο 8α ειναι λιγοτερα απο πριν και θα περνας την ωφελιμη περιοχη μαζευοντας λιγοτερα χιλιομετρα στο κοντερ.αν το σκιζεις (ολες κοφτη)δεν εχει διαφορα αλλα αν αλλαζεις νωριτερα το αυτοκινητο μπορει εν τελει να πηγαινει χειροτερα.αλλο ενα αγωνιστικο που δουλευει και ποιο ψηλα και παει σκισμενο και αλλο ενα αμαξι βολτας.το μοτερ που εχω τωρα στο 106 ειναι 1,4 με σασμαν απο το 1,1.το αποτελεσμα ηταν ακριβως το παραπανω.σε σκισιμο με μαμα 106 παει ελαφρα καλυτερα αλλα σχεδον τα ιδια στην ουσια (απλα ξεκολαει καλυτερα στην αρχη).σε ρυθμο βολτας ομως το αυτοκινητο ζοριζεται συνεχεια.επισης κερδος εχει οταν ειναι φορτωμενο αλλα θα προτιμουσα το δικο του σασμαν αφου σε ταξιδι παρολο που γλυφει τα 200 αναγκαζομαι να το δουλευω συνεχεια 5500-6200.και σκεψου οτι το 1,4 με τα 75 αλογα εχει ελλειψη και ταιριαζει ενα κοντο σασμαν περισσοτερο.αν θες λιγο καλυτερο δουλεμα εγω θα εγαζα το 1,6 8v. |
Ακου ντινο να γελασεις πως εχει το πραγμα:
εχθες πηγα το αυτοκινητο στο συνεργειο που το πηγαινω συνηθως γιατι ακουγα κατι πολυ εντονους θορυβους οταν εσπαζα την πρωτη και οταν φορτωνα τη δευτερα.
ανοιγει που λες ο μαστρο-πανος το καπο ολα καλα και ομορφα . το σηκωνει με το γρυλλο και κοιταει απο κατω παλι τιποτα!!
ελα ομως που κουναει τη ροδα και αρχιζει να κουνιεται ολη η μηχανη!!!
αυτο ειναι το πρωτο μου κατορθωμα : μια βαση μηχανης κομμενη και κομμενη επισης η βαση του σαζμαν.και οι δυο αλλαχτηκαν .ειδικα η βαση του σαζμαν μπηκε POWERFLEX για μεγαλυτερη αντοχη.
το δευτερο και μεγαλυτερο μου κατορθωμα πιο ειναι: ταμ-ταμ-ταμ
καταφερα και ξεπατωσα το διαφορικο.ξεκολησα αυτο το περιβοητο κορωνοπηνιο που λεει ολη την ωρα ο νικος .οχι το 13/59 αλλα το μαμα του 16βαλβιδου!! εστριψε η κορωνα και βρεθηκε σε διαφορετικη θεση και σημειωτεον για οποιους δεν γνωριζουν οτι η κορωνα με το πηνιο ειναι πρεσαριστα απο το εργοστασιο!!
συν επισης οτι εφαγα και δυο δοντακια απο το συγχρονιζε της δευτερας!!
και εριξα την ιδεα οτι αφου εγινε που εγινε να δουμε τι μπορουμε να κανουμε.
και ο μαστορας για το κορωνοπηνιο του 8V μου ειπε αλλα μου τονισε οτι βρισκεται πολυ δυσκολα. του 1.3 και του xsi μου τα απερριψε ασυζητητει διοτι ειναι παρα πολυ κοντα οπως μου ειπε και περισσοτερο κακο θα κανουμε στις επιδοσεις του αυτοκινητου παρα καλο.ενω του 8βαλβιδου που ειναι ελαχιστα πιο κοντο δεν θα εχει τοσο μεγαλες διαφορες απο το τωρινο στα χιλιομετρα που θα τελειωνει η καθε ταχυτητα και θα εχω το πλεονεκτημα οτι θα φορτωνουν πιο γρηγορα σε σχεση με πριν λογω αλλαγης του βηματος. |
Νομιζεις οτι δεν θα τις ξανακωψεις τις βασεις
PEUGEOTSPORT επρεπε να βαλεις.Ειδικα την κοντρα που ειναι UNIBALL.Η POWERFLEX θα ξανακοπει.Μπορει να ειναι ποιο σκληρη αλλα δεν παυει να ειναι λαστιχο Την κορονα σου πες του να στην ραψη για να μην σου ξανατυχει 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2003, 11:31:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Την κορονα σου πες του να στην ραψη για να μην σου ξανατυχει  |
ευτυχως νικο το καινουργιο κορωνοπηνιο που κατα 90%βρηκαμε απο ενα ραλλυ 1.6 8v ειναι ηδη ραμμενο γιατι το παιδι που το εχει τρεχει σε αναβασεις και το εχει περιποιηθει.παντως απο οτι μου ειπε ο μηχανικος ειναι σε αριστη κατασταση και μπορουμε να πετυχουμε και καλη τιμη!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2003, 12:00:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Την κορονα σου πες του να στην ραψη για να μην σου ξανατυχει  |
ευτυχως νικο το καινουργιο κορωνοπηνιο που κατα 90%βρηκαμε απο ενα ραλλυ 1.6 8v ειναι ηδη ραμμενο γιατι το παιδι που το εχει τρεχει σε αναβασεις και το εχει περιποιηθει.παντως απο οτι μου ειπε ο μηχανικος ειναι σε αριστη κατασταση και μπορουμε να πετυχουμε και καλη τιμη!!! |
Ωραιος....τυχερε 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2003, 12:55:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ασχετο ρε νικο αλλα δεν μπορω να πω με σιγουρια αν θα κερδισω ή θα χασω απο μια τετοια μετατροπη κορωνοπηνιου.δηλαδη με το κοντυτερο κορωνοπηνιο σε επιταχυνσεις απο σταση και σε ρεπριζ θα κερδισω και ποσο?? το λεω διοτι απο οτι μου ειπαν τα χιλιομετρα που θα σπαει η καθε ταχυτητα θα μειωθουν ελαχιστα διοτι δεν θα εχουμε μεγαλη αλλαγη του βηματος.οποτε πως θα γινει η δουλεια??το μονο που ειναι σιγουρο αν δεν κανω λαθος ειναι οτι θα φορτωνουν πιο γρηγορα οι ταχυτητες.μπορει να μην απλωνουν οπως πριν αλλα θα στροφαρω πιο γρηγορα ετσι??
το 13/59 και του xsi που μου ειπαν οτι ειναι πολυ κοντα και δεν θα κανουν για μενα ισχυει ε???
ενω του 8v ειναι λιγο πιο κοντο απο το δικο μου(το οποιο απεβιωσε) και δεν θα εχω προβληματα σπινιαρισματος.πως το βλεπεις το πραγμα???
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Απρ 2003, 17:08:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με ποιο κοντο διαφορικο κοντενουν ολες οι σχεσεις στο ιδιο ποσοστο
οση ειναι η διαφορα στη σχεση μεταδοσης του ενος διαφορικου απο το αλλο πχ5%!
Οποτε η 1 κοντενει λιγοτερο απο ολες και η 5 περισοτερο,και αυτο επειδη η πρωτη αν ειναι 10χλμ/στρ θα γινει 9,5 δηλαδη τιποτα και η 5 αν ειναι 30 θα γινει 28,5!
Οσο πιο κοντη η σχεση τοσο περισοτερη ροπη εχουμε στον τροχο οποτε θα σπινιαρει και πιο ευκολα!
Στο τρεχον power techniques εχει προταση βελτιωσεων για τα ραλλυ και μερικοι βελτιωτες βαζουν και διαφορικο(αναφερονται τιμες)
Το αν ζοριζεται το μοτερ ειναι θεμα χρησης,με το κοντο κιβωτιο μπορεις να τρεχεις χωρις να φτανεις στο οριο σροφων γιατι τα κενα μεταξυ των σχεσεων ειναι μικρα απο την αλλη οταν πας αργα νομιζεις οτι αλλαζεις τσαμπα ταχυτητες!Με το μακρυ το αντιθετο αν δεν λιωσεις το μοτερ δεν προκειται να επιταχυνει,το βλεπω με το Οκταβια του πατερα μου που με 2ρα πιανει 120! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|