Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 21:58:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: |
DimiP είναι προφανές ότι ο Sidobre δεν απευθύνεται, σε σένα. Δεν νομίζω ότι έκανες τίποτα κακό. Aπλά εφάρμοσες μία αρχή που την έχουμε θέσει μόνοι μας και την κρατάμε, και πολύ καλά κάνουμε. Tο τι κάνουν τα άλλα forum δεν νομίζω ότι μας αφορά. |
το υποψιαζομαι αν οχι το ξερω ! chriss.
αλλου βαραν τα τελια!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2002, 09:34:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
M'αρέσει διότι από το Forum τελικά με το παραμικρό γίνονται παρεξηγήσεις!
DimiP, αναφέρθηκα γενικά και όχι σε εσένα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα αν με ενοχλήσει κάποιος συγκεκριμένος να του το πω στα ισα! Το έχω αποδείξει κατά το παρελθόν ΕΜΠΡΑΚΤΑ!
Στην συγκεκριμένη φάση αναφέρθηκα γενικά σε όσους κατά καιρούς έχουν κοροϊδέψει την προσπάθειά μας να κρατήσουμε ένα επίπεδο, αλλά και να προστατέψουμε και ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ από τυχόν προβλήματα που θα μπορούσαν να έχουν δημιουργηθεί!
Οπως έγραψα και πιο πάνω, την πρόθεση κατακρίνουμε και όχι την λέξη!
Γαμάτο = Πολύ ωραίο. Στην Ελληνική Αργκό έχει καθιερωθεί
Αλλα αν γραφτεί ότι ο τάδε είναι Μ@λακας, τότε υπάρχει ΠΡΟΘΕΣΗ να τον διαβάλει και να τον προσβάλει! Αν το κάνει χωρίς επιχειρήματα τότε είναι εκτεθειμένος και η πράξη του προσβάλει και τους υπόλοιπους.
Ευχαριστώ
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2002, 02:14:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Αλλα αν γραφτεί ότι ο τάδε είναι Μ@λακας, τότε υπάρχει ΠΡΟΘΕΣΗ να τον διαβάλει και να τον προσβάλει! Αν το κάνει χωρίς επιχειρήματα τότε είναι εκτεθειμένος και η πράξη του προσβάλει και τους υπόλοιπους.
|
Η λέξη Μ@λ@κας δηλώνει κάτι συγκεκριμένο και όποιος την χρηιμοποιεί για κάποιον άλλο το κάνει μόνο για να τον διαβάλλει και προσβάλλει γι αυτό και δεν μπορεί κανείς να αιτιολογήσει επιχειρηματολογώντας για την χρήση της.
Γενικά, μιλώντας για σχεδόν όλες τις βρισιές, δεν δύναται να αιτιολογηθεί η χρήση τους και έχουν σκοπό την διαβολή και γι αυτό απαγορεύονται ρητά καί από την Ελληνική Νομοθεσία.
Όσον αφορά τα turbo η θέση μου είναι γνωστή: Τα turbo αντενδείκνυνται σε πυροβολημένους!
Επίσης, με τα λεφτά για turbo βάζεις μεγαλύτερο μοτέρ που εκτός του ότι πάει συνήθως γρηγορότερα, είναι πάντα και πιο αξιόπιστο στην λειτουργία του, στην αντοχή του, αλλά και στους ρύπους!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2002, 08:29:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μίλτο, δεν συμφωνώ, απόλυτα ότι με τα ίδια λεφτά που θα δώσεις για TURBO, βάζεις καινούργιο κινητήρα και πάς και πιο γρήγορα. Για παράδειγμα, εμείς που έχουμε τον 1.6 με TURBO στα 0,7 - 0,8 και γύρο στο 1,5 εκα/μυριο, θα παίζει κοντά στα 180 - 190 άλογα! Και του RC με τα 180 να έβαζες (που νομίζω ο κινητήρας αυτός θα στοιχίζει πάνω από 2μύρια) πάλι πιο αργός θα είσουνα, όσο αναφορά ρεπριζ και ο-160! Εκτός και πιάσουν οι στροφές, όπου αυτός με RC θα είναι πιο γρήγορος 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Rally (Γιάννης) Μέλος

106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Δεκ 2002, 08:15:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπορει οι μετατροπες να εχουν ενα κοινο αποτελεσμα την αυξηση της ιπποδυναμης αυτο ομως δεν σημαινει οτι οι εναλακτικες λυσεις για να πετυχεις το αποτελεσμα αυτο ειναι και συγκρισιμες.το turbo ειναι αλλη φαση  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
richardos Μόλις έγραψα

106 rallye
Ένταξη: 31 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Δεκ 2002, 12:49:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που εγώ είπα ήταν το εξής πολύ απλό και εκλήσσομαι μάλιστα από το πολύ αναμάσημα και την επεξεργασία και παρεξήγηση που δείχνει ότι σίγουρα κάποιοι έχουν σίγουρα εμονές, απωθημένα και γουστάρουν να περιφέρουν ζητήματα που σίγουρα μόνο αυτούς απασχολούν.
Λοιπόν επαναλαμβάνω γιατί η επανάληψη είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως:
Είναι πολύ απλό. Αν κάποιος δει άλλα forum θα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το επίπεδο συζητήσεων είναι αν όχι πολύ υποβαθμισμένο, τουλάχιστον διαφορετικό και δεν κάνει focus σε πραγματικά προβλήματα που όλους απασχολούν. Αυτό είναι κολακευτικό τουλάχιστον για το συγκεκριμένο forum το 206club και απορώ πως μερικοί μέσα στην βιασύνη και την έπαρσή τους το αποκωδικοποίησαν διαφορετικά. Σίγουρα όμως δικό τους πρόβλημα είναι. Οπότε ενώ υπάρχει ένα forum που κάνει focus σε πραγματικά και υπαρκτά προβλήματα, που ασχολείται με έρευνα αγοράς, που ο καθένας δεν φοβάται να κάνει πολλές φορές τις αφελείς του ερωτήσεις, που μπορούμε να πάρουμε γνώσεις από ανθρώπους που έχουν κάποιο παραπάνω database, που υπάρχει η δυνατότητα ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών πάνω από όλα και όχι για άσχετα πράγματ ααλλά γιαυτ απου μας απασχολούν και αγαπάμε, ΔΕΝΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΕΛΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΑΤΑ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΥΠΑΙΝΙΓΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΤΛ ΚΤΛ ΚΤΛ, ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΙ ''γα**το''. ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΗ Η ΕΜΜΟΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΛΕΞΗ. ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΕΠΕΛΕΞΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΩ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΚΑΙ Η ΕΜΜΟΝΗ (ΚΟΜΠΛΕΞ). ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΡΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΕΒΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥΣΘΕΣΗ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ FORUM ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΧΕΔΙ.--
...μετά το 106...όλα τα υπόλοιπα είναι gti σκουπίδια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Δεκ 2002, 00:45:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Μίλτο, δεν συμφωνώ, απόλυτα ότι με τα ίδια λεφτά που θα δώσεις για TURBO, βάζεις καινούργιο κινητήρα και πάς και πιο γρήγορα. Για παράδειγμα, εμείς που έχουμε τον 1.6 με TURBO στα 0,7 - 0,8 και γύρο στο 1,5 εκα/μυριο, θα παίζει κοντά στα 180 - 190 άλογα! Και του RC με τα 180 να έβαζες (που νομίζω ο κινητήρας αυτός θα στοιχίζει πάνω από 2μύρια) πάλι πιο αργός θα είσουνα, όσο αναφορά ρεπριζ και ο-160! Εκτός και πιάσουν οι στροφές, όπου αυτός με RC θα είναι πιο γρήγορος  |
Nα είσαι σίγουρος ότι ένας 1.6 με turbo εκ μετατροπής και 180-190PS, δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσει τον εργοστασιακό RC με τους 180PS. Ο τρόπος με τον οποίο θα έχει απλωμένα τα άλογα ο RC θα είναι ασύγκριτα ανώτερος με το turbo του κυρ Μήτσου η όποιου φημισμένου βελτιωτή θέλεις.
Αλλά και να είναι έτσι όπως τα λες, είναι άδικο να συγκρίνουμε τον 100% αξιόπιστο κινητήρα του RC με έναν 100% αναξιόπιστο κινητήρα πρώην ατμοσφαιρικό και νυν turbo. Εάν είσαι οδηγός που θέλει να χρησιμοποιεί όλο το ιπποδρόμιο του κινητήρα του, κι όχι για να μοιράζει τάπες στα φανάρια που και που, τότε τα εξωεργοστασιακά turbo είναι τελείως ακατάλληλα για σένα. Προσωπικά εάν είχα 200PS να είσαι σίγουρος ότι θα τα χρησιμοποιούσα συχνότατα, χωράει δε με χωράει ο δρόμος, και δεν θα έδειχνα καμία αυτοσυγκράτηση εάν έπεφτα σε ταξίδι παρέα με κανά Impreza, Clio Sport, Leon 1.8T, S3, M3, Saab, Mercedes, Volvo και δε συμμαζεύεται. Tα turbo δεν κάνουν για πυροβολημένους, και νομίζω ότι αξίζει να σταθούμε σε αυτό το σημείο: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!
Με 118 ή 127 ίππους, 10 λεπτά πλάκωμα με το καλύτερο λάδι είναι αρκετά για να στείλουν τη θερμοκρασία στους 140 βαθμούς. Με 150-160-190+ ίππους η θερμοκρασία πού θα φτάσει; Τα μέταλλα που έχουν μία δεδομένη αντοχή στην καταπόνηση, σε τί βαθμό θα φθείρονται; Γιατί εάν είναι να αλλάξουμε και τα εμβολοχιτώνια και τις μπιέλες, τότε ακόμη και ο RC φτηνά θα μας βγεί δεδομένης και της αξιοπιστίας του...
Με 2300Ε βρίσκουμε έναν 2λιτρο 138PS σε αρίστη κατάσταση, με άφθονη ροπή από το ρελαντί και με τεράστια περιθώρια αξιόπιστης βελτίωσης από την ίδια την Peugeot Sport.
Για τα turbo τα έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν...
Τέλος πάντων, εάν το θέλει η καρδιά σας κάντε το. Εξάλλου, εάν δεν πάθεις δεν θα μάθεις και στο εν τω μεταξύ θα προλάβεις να γουστάρεις και λίγο. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dfrankos Μόλις έγραψα

 206 GTi
Ένταξη: 29 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 8 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Δεκ 2002, 14:10:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Με 2300Ε βρίσκουμε έναν 2λιτρο 138PS σε αρίστη κατάσταση, με άφθονη ροπή από το ρελαντί και με τεράστια περιθώρια αξιόπιστης βελτίωσης από την ίδια την Peugeot Sport. |
ego pou exo to dilitro se pia peugeot sport prepei na pao gia na paro alogakia?(8essaloniki). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 00:12:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dfrankos έγραψε: | Miltellas έγραψε: |
Με 2300Ε βρίσκουμε έναν 2λιτρο 138PS σε αρίστη κατάσταση, με άφθονη ροπή από το ρελαντί και με τεράστια περιθώρια αξιόπιστης βελτίωσης από την ίδια την Peugeot Sport. |
ego pou exo to dilitro se pia peugeot sport prepei na pao gia na paro alogakia?(8essaloniki). |
Μάλλον θα πρέπει και εσύ να περιμένεις στην σειρά μέχρι η peugeot sport να φέρει τα καλούδια του Super 1600 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 01:39:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως για τον αγωνιστικο εξοπλισμο της Peugeot Sport να ξερετε οτι λαμβανουν τους αγωνιστικους περιορισμους σαν παραγοντα για την κατασκευη του. Αρα οτι ειναι Peugeot δεν ειναι απαραιτητα και για χρηση δρομου, οχι γιατι δεν κανει αλλα γιατι μια λυση εμποριου απο καποια αλλη μαρκα και προορισμενη για χρηση σε μη-αγωνιστικα αμαξια να εδινε καλυτερα αποτελεσματα.. Πχ δειτε το βαρελακι του 1600.. Τωρα αυτο ειναι για κανονισμο που η εισαγωγη εχει περιορισμο 30mm.. Ακομα και ο 1100 εχει περισσοτερη διαμετρο απο 30mm... Γι'αυτο σκεφτειτε το καλα αν ο εξοπλισμος που αγοραζεται ειναι ο βελτιστος η εχει να παρει κι'αλλο.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 10:02:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | pezomania έγραψε: | Μίλτο, δεν συμφωνώ, απόλυτα ότι με τα ίδια λεφτά που θα δώσεις για TURBO, βάζεις καινούργιο κινητήρα και πάς και πιο γρήγορα. Για παράδειγμα, εμείς που έχουμε τον 1.6 με TURBO στα 0,7 - 0,8 και γύρο στο 1,5 εκα/μυριο, θα παίζει κοντά στα 180 - 190 άλογα! Και του RC με τα 180 να έβαζες (που νομίζω ο κινητήρας αυτός θα στοιχίζει πάνω από 2μύρια) πάλι πιο αργός θα είσουνα, όσο αναφορά ρεπριζ και ο-160! Εκτός και πιάσουν οι στροφές, όπου αυτός με RC θα είναι πιο γρήγορος  |
Nα είσαι σίγουρος ότι ένας 1.6 με turbo εκ μετατροπής και 180-190PS, δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσει τον εργοστασιακό RC με τους 180PS. Ο τρόπος με τον οποίο θα έχει απλωμένα τα άλογα ο RC θα είναι ασύγκριτα ανώτερος με το turbo του κυρ Μήτσου η όποιου φημισμένου βελτιωτή θέλεις.
Αλλά και να είναι έτσι όπως τα λες, είναι άδικο να συγκρίνουμε τον 100% αξιόπιστο κινητήρα του RC με έναν 100% αναξιόπιστο κινητήρα πρώην ατμοσφαιρικό και νυν turbo. Εάν είσαι οδηγός που θέλει να χρησιμοποιεί όλο το ιπποδρόμιο του κινητήρα του, κι όχι για να μοιράζει τάπες στα φανάρια που και που, τότε τα εξωεργοστασιακά turbo είναι τελείως ακατάλληλα για σένα. Προσωπικά εάν είχα 200PS να είσαι σίγουρος ότι θα τα χρησιμοποιούσα συχνότατα, χωράει δε με χωράει ο δρόμος, και δεν θα έδειχνα καμία αυτοσυγκράτηση εάν έπεφτα σε ταξίδι παρέα με κανά Impreza, Clio Sport, Leon 1.8T, S3, M3, Saab, Mercedes, Volvo και δε συμμαζεύεται. Tα turbo δεν κάνουν για πυροβολημένους, και νομίζω ότι αξίζει να σταθούμε σε αυτό το σημείο: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!
Με 118 ή 127 ίππους, 10 λεπτά πλάκωμα με το καλύτερο λάδι είναι αρκετά για να στείλουν τη θερμοκρασία στους 140 βαθμούς. Με 150-160-190+ ίππους η θερμοκρασία πού θα φτάσει; Τα μέταλλα που έχουν μία δεδομένη αντοχή στην καταπόνηση, σε τί βαθμό θα φθείρονται; Γιατί εάν είναι να αλλάξουμε και τα εμβολοχιτώνια και τις μπιέλες, τότε ακόμη και ο RC φτηνά θα μας βγεί δεδομένης και της αξιοπιστίας του...
Με 2300Ε βρίσκουμε έναν 2λιτρο 138PS σε αρίστη κατάσταση, με άφθονη ροπή από το ρελαντί και με τεράστια περιθώρια αξιόπιστης βελτίωσης από την ίδια την Peugeot Sport.
Για τα turbo τα έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν...
Τέλος πάντων, εάν το θέλει η καρδιά σας κάντε το. Εξάλλου, εάν δεν πάθεις δεν θα μάθεις και στο εν τω μεταξύ θα προλάβεις να γουστάρεις και λίγο.  |
Συμφωνώ και εγώ με το Μίλτο...
Πριν από 3 μήνες είχα ασχοληθεί πολύ με την εισαγωγή Turbo στο 206 μου...
Είχα επισκεφτεί κάποιους βελτιωτές (καλούς)) όχι τους γνωστούς-αγνώστους...
Ολοι έλεγαν ότι μπαίνει turbo στο 1600...με κόστος από 1000000 (TerraSport) μέχρι και 1500000 (auto turbo)....
To πρόβλημα ήταν όμως η αξιοπιστία.
Κανείς δεν έδινε εγγύηση καλής λειτουργίας του 206 αλλά εγγύηση καλής λειτουργίας υλικών TURBO...
Η αξιοπιστία ειμαι πεπεισμένος ότι θα έπεφτε περισσότερο εφόσον έμπαινε Ελληνικό χέρι στο κινητήρα (συγνώμη αλλά δεν πολυπιστεύω τα Ελληνικά χέρια...)
Επίσης ένα άλλο που με ξένισε ήταν ο χρόνος παράδοσης....
10 μέρες εργάσιμες ΧΩΡΙΣ το 206...?
Γιατί άραγε τόσο πολύ?
Την απάντηση μου την έδωσε ένας βελτιωτής...
Γιατί κανείς δεν ξέρει πως θα συμπεριφερθεί το δικό σου με turbo οπότε πρέπει να το δοκιμάσουμε καλάπριν στο δώσουμε ... Επίσης μου είπε ότι θα δούμε ποιο turbo τιαριάζει καλύτερα γιατί στο δικό σου δεν έχει μπει ποτέ από Ελληνα....
Με συνέπεια φυσικά να εννοεί ότι μπορεί να δημιουργηθεί απρόσμενο πρόβλημα ή να περιμένεις 10 μέρες χωρίς τελικά να μπει το turbo για του Α ή Β λόγους ....
Οτι έγινε δηλαδή και με την σκούπα που πήγα να πάρω...ήταν για 206 αλλά μόνο στα χαρτιά....
Είμαι της άποψης ότι δεν υπάρχει λόγος πειραματισμών στην μηχανή αφού και εφόσον ΔΕΝ υπάρχει έτοιμο TurboΚΙΤ για το 206...αλλά προσπαθούμε να βρούμε την χρυσή τομή με διάφορα τρυκ ή πιθανά σενάρια ....
Ολα μπορούν να αποβούν μοιραία....και είναι κρίμα....πίστεψτε με.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 18:12:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορω να πω οτι συμφωνω κι εγω με τιν αποψη του Vini.Και λεω κατι πολυ απλο: εχει μιλησει κανενας σας με καποιον κατοχο Punto σχετικα με το θεμα αξιοπιστια;Αν βρειτε καποιον καντε του μια σχετικη ερωτηση.Εγω προσωπικα δεν θελω να εχω ενα γρηγορο οχημα το οποιο να μπορει να κανει 0-160 σε 10¨¨αλλα απο την αλλη να πρεπει να το λειτουργω σε χαμηλη πιεση για το μεγαλυτερο μερος της ζωης του.Προσωπικα θελω το αμαξι να ειναι γρηγορο,να το σκιζω οποτε θελω,να μην ζηταει πολλα και να μου χαριζει αυτο το γλυκο χαμογελο στο αφημα του γκαζιου στις στροφες (sic) .Aυτο βεβαια το εχετε νιωσει ολοι φανταζομαι μσα σε αυτο το club).Για να μην το τραβαω πολυ ομως το θεμα πιστευω οτι στο 206 δεν αξιζει να μπει σαλιγγαρι.Δεν νομιζω οτι τοσοι βελτιωτες ανα τον πλανητη που δεν εχουν προτεινει κατι για αυτα τα μοτερ ειναι ανικανοι.Μαλλον κατι θε ξερουνε.Και επισης (επιδη καπου το πηρε το ματι μου) δεν δεχομε οτι ο δαρας ειναι ο ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ που θα βγαλει 290 αλογα απο το 206 αξιοπιστα και με πληρη γνωση των πραξεων του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 18:21:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Welcome to the Club Judger!
Το Judger έχει να κάνει κάτι με το Ιδ. Υπάλληλος που αναφέρεις; 
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 18:40:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Welcome to the Club Judger!
Το Judger έχει να κάνει κάτι με το Ιδ. Υπάλληλος που αναφέρεις;  |
Εαν ναι ισως να ειναι πολυ χρησιμος για το Club....
Πολυ περισσοτερο αν το δευτερο συνθετικο ειναι Dredd... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 19:12:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι παιδια καμια σχεση με αιθουσες και τα σχετικα.Το ονομα ειναι εντελως τυχαιο.Αλλα μιας και το εφερε η κουβεντα εσεις δεν θα επρεπε να ειστε στο Πηλιο:Αφηστε που θα πρεπει να κρυβομαι πλεον και απο τον Sibobre γιατι το Σαββατο το πρωι τον εστησα.SORRYYYY MAN!!!!!!!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 19:24:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΦΤΟΥ!!!!!!!!!!!!! ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ
Sidobre Sidobre Sidobre........
Sorry υποσχομαι να μην το ξανακανω
Ζητω συγχωρεση,ελπιζω να την εχω.Θα ειμαι καλο παιδι απο δω και περα.
Ουτε θα ξαναπατησω 146 αλφα στο Διονυσο,ουτε θα ξαναξεσκονισω τον προφυλακτηρα μου στον πισω προφυλακτηρα BMW 318 iS στο Σουνιο ουτε τιποτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Δεκ 2002, 08:43:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Miltellas έγραψε: | pezomania έγραψε: | Μίλτο, δεν συμφωνώ, απόλυτα ότι με τα ίδια λεφτά που θα δώσεις για TURBO, βάζεις καινούργιο κινητήρα και πάς και πιο γρήγορα. Για παράδειγμα, εμείς που έχουμε τον 1.6 με TURBO στα 0,7 - 0,8 και γύρο στο 1,5 εκα/μυριο, θα παίζει κοντά στα 180 - 190 άλογα! Και του RC με τα 180 να έβαζες (που νομίζω ο κινητήρας αυτός θα στοιχίζει πάνω από 2μύρια) πάλι πιο αργός θα είσουνα, όσο αναφορά ρεπριζ και ο-160! Εκτός και πιάσουν οι στροφές, όπου αυτός με RC θα είναι πιο γρήγορος  |
Nα είσαι σίγουρος ότι ένας 1.6 με turbo εκ μετατροπής και 180-190PS, δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσει τον εργοστασιακό RC με τους 180PS. Ο τρόπος με τον οποίο θα έχει απλωμένα τα άλογα ο RC θα είναι ασύγκριτα ανώτερος με το turbo του κυρ Μήτσου η όποιου φημισμένου βελτιωτή θέλεις.
Εάν είσαι οδηγός που θέλει να χρησιμοποιεί όλο το ιπποδρόμιο του κινητήρα του, κι όχι για να μοιράζει τάπες στα φανάρια που και που, τότε τα εξωεργοστασιακά turbo είναι τελείως ακατάλληλα για σένα. Προσωπικά εάν είχα 200PS να είσαι σίγουρος ότι θα τα χρησιμοποιούσα συχνότατα, χωράει δε με χωράει ο δρόμος, και δεν θα έδειχνα καμία αυτοσυγκράτηση εάν έπεφτα σε ταξίδι παρέα με κανά Impreza, Clio Sport, Leon 1.8T, S3, M3, Saab, Mercedes, Volvo και δε συμμαζεύεται. Tα turbo δεν κάνουν για πυροβολημένους, και νομίζω ότι αξίζει να σταθούμε σε αυτό το σημείο: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!
Με 118 ή 127 ίππους, 10 λεπτά πλάκωμα με το καλύτερο λάδι είναι αρκετά για να στείλουν τη θερμοκρασία στους 140 βαθμούς. Με 150-160-190+ ίππους η θερμοκρασία πού θα φτάσει; Τα μέταλλα που έχουν μία δεδομένη αντοχή στην καταπόνηση, σε τί βαθμό θα φθείρονται; Γιατί εάν είναι να αλλάξουμε και τα εμβολοχιτώνια και τις μπιέλες, τότε ακόμη και ο RC φτηνά θα μας βγεί δεδομένης και της αξιοπιστίας του...
Για τα turbo τα έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν...
Τέλος πάντων, εάν το θέλει η καρδιά σας κάντε το. Εξάλλου, εάν δεν πάθεις δεν θα μάθεις και στο εν τω μεταξύ θα προλάβεις να γουστάρεις και λίγο.  |
Συμφωνώ και εγώ με το Μίλτο...
Πριν από 3 μήνες είχα ασχοληθεί πολύ με την εισαγωγή Turbo στο 206 μου...
Είχα επισκεφτεί κάποιους βελτιωτές (καλούς)) όχι τους γνωστούς-αγνώστους...
Ολοι έλεγαν ότι μπαίνει turbo στο 1600...με κόστος από 1000000 (TerraSport) μέχρι και 1500000 (auto turbo)....
To πρόβλημα ήταν όμως η αξιοπιστία.
Κανείς δεν έδινε εγγύηση καλής λειτουργίας του 206 αλλά εγγύηση καλής λειτουργίας υλικών TURBO...
Η αξιοπιστία ειμαι πεπεισμένος ότι θα έπεφτε περισσότερο εφόσον έμπαινε Ελληνικό χέρι στο κινητήρα (συγνώμη αλλά δεν πολυπιστεύω τα Ελληνικά χέρια...)
Επίσης ένα άλλο που με ξένισε ήταν ο χρόνος παράδοσης....
10 μέρες εργάσιμες ΧΩΡΙΣ το 206...?
Γιατί άραγε τόσο πολύ?
Την απάντηση μου την έδωσε ένας βελτιωτής...
Γιατί κανείς δεν ξέρει πως θα συμπεριφερθεί το δικό σου με turbo οπότε πρέπει να το δοκιμάσουμε καλάπριν στο δώσουμε ... Επίσης μου είπε ότι θα δούμε ποιο turbo τιαριάζει καλύτερα γιατί στο δικό σου δεν έχει μπει ποτέ από Ελληνα....
Με συνέπεια φυσικά να εννοεί ότι μπορεί να δημιουργηθεί απρόσμενο πρόβλημα ή να περιμένεις 10 μέρες χωρίς τελικά να μπει το turbo για του Α ή Β λόγους ....
Οτι έγινε δηλαδή και με την σκούπα που πήγα να πάρω...ήταν για 206 αλλά μόνο στα χαρτιά....
Είμαι της άποψης ότι δεν υπάρχει λόγος πειραματισμών στην μηχανή αφού και εφόσον ΔΕΝ υπάρχει έτοιμο TurboΚΙΤ για το 206...αλλά προσπαθούμε να βρούμε την χρυσή τομή με διάφορα τρυκ ή πιθανά σενάρια ....
Ολα μπορούν να αποβούν μοιραία....και είναι κρίμα....πίστεψτε με.... |
Ρε παιδιά είπα εγώ ότι θέλω να βάλω TURBO ;Όχι εγώ είπα ότι θεωρώ με λιγότερα λεφτά από αυτά που θα δώσεις για RC κινητήρα, βάζεις TURBO και είσαι πιο γρήγορος στα 0-160!!! Δέν αναφέρθηκα σε αξιοπιστία, ούτε σε πια λύση θα είχα προβεί εγώ! Σε όλα αυτά που γράψατε (Vini & Μίλτο) συμφωνώ απόλυτα!! 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tony (Αντώνης) Μέλος

ibiza FR 1800cc 20v Turbo
Ένταξη: 31 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 100 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Φεβ 2003, 23:59:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θέλω να ενημερώσω τους φίλους μου για το μοτέρ 1,4 8v πως όλα γίνονται χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα απλός να αποφύγουμε την μεγάλη θερμοκρασία. Ένα φιλαράκι μου έχει το 206 1,4 και ήθελε να το κάνει πιο γρήγορο με την πιο οικονομική λύση και την πιο αξιόπιστη. Αγόρασε λοιπόν όλα τα υλικά για Turbo μεταχειρισμένα καθώς και Turbina από Punto ελαφρός μεταχειρισμένη (ο προηγούμενος κάτοχος επιτόπου την άλλαξε και έβαλε πιο μεγάλη) και μετά πλήρωσε 30.000 για να την ελέγξουν άμα είναι σε καλή κατάσταση. Μπορώ να σας πω πως κατάφερε με 700.000 να κάνει το 1,4 8v από 76 αλογάκια στα 117 μετρημένα χωρίς να πειράξουν το μοτέρ με πίεση 0,4. Το πρόβλημα ήταν απλώς πως μετά από δύο ανεβοκατεβάσματα στην βούτα ανέβαζε πολύ θερμοκρασία και είχε μεγάλο πρόβλημα στα φρένα (επείγοντος διπλούς αεριζόμενους δίσκους και αλλαγή τα ταμπουρά). Παρόλο αυτά μετά από 1 χρόνο δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα εφόσον τηρούσε τα προβλεπόμενα service. Γνώμη μου το Turbo είναι χόμπι για να χαλάς πολλά λεφτά και αντίστοιχα κάνεις και την πώρωση σου, αλλιώς φτιάχνεις το μοτεράκι σου και όποτε αποκτήσεις κανένα φράγκο πουλάς το δικό σου και παίρνεις ένα καλύτερο αμάξι (206 RC) hehehehheh!!!
Εγώ παντός επειδή είμαι πολύ πωρωμένος με τα γκάζια και δυστυχώς το ανακάλυψα αφού πήρα το 1,4 έτσι αποφάσισα να κάνω την κούκλα μου από 76 αλογάκια γύρο στα 97 αλλάζοντας εκκεντροφόρο , ελατήρια στις βαλβίδες καθώς και πλάνισμα στο καπάκι, πρόγραμμα , σκούπιτσα και τελικό καζανάκι. Από φίλο που ρώτησα μου είπε πως όλα μαζί θα πάνε γύρο στα 350.000. Όταν το κάνω θα φτιάξω Topic για να σας πω standard πληροφορίες!!!
Tony - Seat Ibiza Formula Racing
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Φεβ 2003, 00:26:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΜΕ 500-600 χιλιάρικα φίλε μου μπορείς να τοποθετήσεις τον 16V από 1600 106 και να είσαι αρχηγός!Ούτε τουρμπίνες ούτε κακό , απλά αξιόπιστα πράγματα.Το θεωρώ αμαρτία και πεταμένα λεφτά να βάλεις turbo στο 1.4 , σε οποιαδήποτε πίεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Φεβ 2003, 08:29:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomcat έγραψε: | ΜΕ 500-600 χιλιάρικα φίλε μου μπορείς να τοποθετήσεις τον 16V από 1600 106 και να είσαι αρχηγός!Ούτε τουρμπίνες ούτε κακό , απλά αξιόπιστα πράγματα.Το θεωρώ αμαρτία και πεταμένα λεφτά να βάλεις turbo στο 1.4 , σε οποιαδήποτε πίεση. |
tomcat μιλησες και για μενα.συμφωνω απολυτα!!!!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|