PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Νέο Ford Focus ST
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 12:40:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
Ξέρεις τι θα ήθελα??

(χμμμ..ας οραματιστώ λίγο......για ύπνο ΟΛΑ τα υπόλοιπα hot-hatcback's


Νομίζω πως οι περισσότεροι Peugeoτακηδες το ίδιο περιμένουν.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα το αργήσει πολύ γιατι στο τέλος θα μείνει εκτός παιχνιδιού ενώ μπορεί άνετα να είναι ο "νικητής".


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 15:26:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
Η PEUGEOT ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΈΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΙΝΗΤΉΡΑ ?
ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΥΠΆΡΧΕΙ Η ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΊΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ,ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ??
ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΑ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΑ 2ΛΙΤΡΟ TURBO PEUGEOT ME 200+ ΑΛΟΓΑ?
ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ Η ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ 106 RALLYE.ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΣΑΙΑ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ?


Πάνο ο συλλογισμός σου με καθαρά αυτοκινητιστικά κριτήρια είναι απόλυτα σωστός. Παραβλέπεις όμως μία σημαντική παράμετρο. Aυτή της Iστορίας της Φίρμας...

H Peugeot έχει περάσει στην συνείδηση των καταναλωτών σαν μια εταιρία με παράδοση στα rallye και στα μικρά GTI. Aυτό το όνομα η Peugeot το "έχτισε", στην μικρομεσαία και μικρή κατηγορία , με το 205 GTI και το 106 rallye. Eκεί προσπάθησε να ξαναχτυπήσει με το 206 RC. Mε μια λεπτομέρια όμως. Όσοι ξέρουν από marketing και διάβασαν το Δ.T. χαμογέλασαν με νόημα. "Προσπαθούμε να ξαναφέρουμε στην μάρκα όσους 40άρηδες είχαν στα νιάτα τους 205 GTI και θέλουν κάτι αντίστοιχο αλλά προσαρμομένο στα δεδομένα της ηλικίας τους".
Mετάφραση => Δεν είναι ο σκοπός μας αυτή τη στιγμή, να φέρουμε καινούριους καταναλωτές στην μάρκα, που σημαίνει θα έπρεπε να παρουσιάσουμε ένα 206 με κινητήρα 1.6 (μικρό κόστος συντήρησης, άρα ιδανικό για νέους). Aυτό που θέλουμε είναι να μπούμε στην αγορά των υψηλότερων εισοδημάτων (αυτών που προτιμούν την μεσαία κατηγορία), αλλά από την πίσω πόρτα ποντάροντας στον παλιμπαιδισμό και τις "θύμισες"...

Γιατί;
Γιατί δεν έχουμε παράδοση στην μεσαία κατηγορία, όση οι ανταγωνιστές μας. VW έχει χτίσει όνομα με το GOLF και για να την χτυπήσεις πρέπει να έχεις κάτι πάρα πολύ καλό. A3 και Leon είναι Golf με διαφορετική καρότσα. H Honda με το TypeR, εισπράτει την επένδυση που έκανε τόσα χρόνια στην F1 και την τεχνογνωσία να φτιάχνει καταπληκτικούς κινητήρες. H Ford μετά τα διθυραμβικά σχόλια για την συμπεριφορά του απλού Focus, εκμεταλεύεται το γεγονός παρουσιάζοντας ένα αυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής, με σκοπό να περάσει στην συνείδηση των καταναλωτών ώς Sport εταιρία. Mε κάθε RS η Ford "έμπαινε μέσα" γι' αυτό επιλέχθηκε το κόλπο του συλλεκτικού. Tο αντίστοιχο μοντέλο μαζικής παραγωγής (Focus ST) είναι ανάξιο αναφοράς... Tο Megane RS ναι μεν αλλά. Kαλό αυτοκίνητο αλλά δεν ξεχωρίζει σε κάποιο σημείο έναντι του ανταγωνισμού...

Mα, θα πει κάποιος, το 306 GTI και Race; Eίχε την ατυχία να έρθει σε μια εποχή που δεν επένδυε κανένας στην κατηγορία. Nα βρει απενατί του το Clio Williams και τον καταπληκτικό Ragniotti, που έβαλε με τις νίκες του την Renault στο παιχνίδι. Έτσι ποτέ το 306 δεν κατάφερε να περάσει στην συνείδηση των καταναλωτών όπως το 205 GTI.

Δεν πιστεύω ότι η Peugeot θα μπει με αξιώσεις στην μεσαία κατηγορία. Όχι γιατί δεν θέλει, αλλά γιατί δεν μπορεί. Προσπάθησε να το κάνει με τον τρόπο που ξέρει καλύτερα απ' τον καθένα. Mέσω των rally. Δεν είναι τυχαία η επιλογή του 307 CC. Aλλά ένα χρόνο μετά, δεν έχουν καταφέρει να το κάνουν να δουλέψει. Γιατί δεν ξέρουν να δουλεύουν με αυτό το μήκος καρότσας. Nαι, θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή ένα 307 RC (ή GTi ή whatever) αλλά θα είναι σαν το Megane RS. Πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά εάν η πλάστιγγα γέρνει στην οδική συμπεριφορά τότε πάρτε TypeR, εάν στην ποιότητα κατασκευής τότε Golf GTI...

H Peugeot θα παίξει δυνατά εκεί που ξέρει καλύτερα. Mικρομεσαία και μικρά. Για μένα όσο το 206 πουλάει σαν ζεστά κουλούρια, δεν είναι τυχαίο ότι επιλέγει να φτιάξει δύο κινητήρες 1600 ζητώντας και την βοήθεια της BMW. 1007 θα είναι; 107 θα είναι; 207 θα είναι; Ότι και να είναι "θα γράψει".


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 18:27:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χμμμ...Χρήστο μου άρεσε το post σου γιατι μπορεί να αποτελέσει βάση για μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβεντούλα..(αν δω να εκφράζει σοβαρές απόψεις κάμποσος κόσμος,θα μεταφέρω τα Posts στις ‘’Οδηγικές αναζητήσεις΄΄).
Λοιπόν...Ξεκινάμε.
Καταρχήν ας αφήσουμε στην άκρη την μικρή κατηγορία.106,206 κλπ ναι μέν ανέβασαν στα ύψη τις πωλήσεις της Peugeot αλλα στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για μεσαία αυτοκίνητα.
Αν λοιπών η Peugeot αποφάσιζε να βγάλει ένα μεσαίο αυτοκίνητο( το 307 ας πούμε),με specs ικανά να κονταροχτυπηθούν με τα αντίστοιχα ΄΄βρωμόγκαζα΄΄ τι θα γινόταν και τι θα είχε να αντιμετωπίσει?
Να δούμε το θέμα λίγο ανάποδα.
Ας πούμε οτι είσαι στη δουλειά σου ένα πρωί Δευτέρας και ενώ πίνεις τον καφέ σου και σερφάρεις στο net,βλέπεις το εξής στα γνωστά αυτοκινητοsites:
΄΄ΝΕΟ PEUGEOT 307 TURBO ME 220 ΑΛΟΓΑ.ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ΄΄

- Αμάν!!! λες μέσα σου...τι έγινε εδώ ρε παιδιά???
Κατευθείαν παίρνεις τον κολλητό τηλ στη δουλειά.

-Έλα ρε μ@λάκα,το είδες??
-Ποιό ρε άρρωστε πρωινιάτικά??
-Αυτό...μπλά μπλά μπλά...(του λες την ιστορία σου..)

Ξεκινάει λοιπών μια κουβεντούλα για specs,για 0-100 ,για τελική για για για για...
Γεμάτος χαρά,παίρνεις τηλέφωνο στις αντιπροσωπίες,ρωτάς,διαβάζεις κλπ...

Αυτή θα ήταν πάνω κάτω η αντίδραση ενός Peugeotφιλου σε ένα τέτοιο νέο.

Ένας Χ τύπος λοιπών,ο οποίος την ψάχνει για αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας με αρκετά γκάζια ,σχετικούς χώρους και με λογικό κόστος.Βλέπει την ίδια αναγγελεία.
Αυτόματα του έρχετε στο μυαλό η παράδοση που έχει η Peugeot στα γρήγορα μικρά.
Α μη τι άλλο λοιπών,θα του ρίξει μια ματιά.Θα το ψάξει,θα ρωτήσει,θα διαβάσει.
Τις άλλες επιλογές τις κατηγορίας τις ξέρει πάνω κάτω.

Civic Type R:Φαντάζομαι οτι γνωρίζετε πως μας προέκυψε αυτος ο δαίμονας.Μια ωραία πρωία οι συμπαθέστατοι Ιάπωνες αποφάσισαν να παρουσιάσουν ένα αυτοκίνητο το οποίο να ξεφεύγει απο τα στάνταρ που μας είχαν συνηθίσει.Στροφές,στροφές,στροφές.
Τί έκαναν λοιπών?Συγκρότησαν μια ομάδα 60 μηχανικών και τους έστειλαν στο Nurbrugring για κάμποσους μήνες.Κάτω τα κεφάλια και δουλειά.Δουλειά,δουλειά,δουλειά.Απο αυτή τη δουλειά μας προέκυψε το αυτοκίνητο που όλοι μας ξέρουμε.Ένα αυτοκίνητο το οποίο προορίζετε για αμέτρητες ώρες οδηγικής απόλαυσης.Που σε κάνει να θές να μην το αφήσεις ποτέ.
Το αυτοκίνητο άρεσε.Βρήκε πολλούς αγοραστές,βρήκε αρκετό φανατικό κοινό.
Και όλα αυτά?Με πολύ μικρό υπόβαθρο.Ποτέ η Honda δεν ήταν η εταιρεία που θα κοίταζε ένας σκληροπυρηνικός στροφάκιας,κατάφερε όμως να κάνει όλους τους ενδιαφερόμενους να ξεκινάνε απο αυτήν και μετά να κοιτάζουν τις υπόλοιπες επιλογές που έχουν.

VW Golf GTi.Εδώ ο Χρήστος ανέφερε οτι το Golf έχει κάνει όνομα και δεν το χτυπάς εύκολα.Θα διαφωνήσω για τον εξής λόγο.Δεν μιλάμε για το απλό Golf και το απλό Peugeot.Μιλάμε για τις ναυαρχίδες των μοντέλων.Το κοινό που θα στραφεί σε αυτά τα αυτοκίνητα,δεν είναι ο απλός αγοραστής.Είναι ο άνθρωπος που θα θέλει να πάρει ένα αρκετά γρήγορο και ασφαλές αυτοκίνητο,άρα αν δεν έχει παραδοσιακά κάποια προτίμηση,πιστεύω οτι θα τη ψάξει τη δουλειά.Το Golf Gti είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και αν η Peugeot βγάλει κάτι αντίστοιχο πιστεύω οτι το χτυπάει στα ίσα.Το Golf άλλωστε ,αν εξαιρέσουμε το πρώτο Gti,ποτέ δεν ήταν το γρήγορο αυτοκίνητο που θα συγκινούσε τους fun της σπορ οδήγησης.Ούτε η αγωνιστική ιστορία της VW ήταν κάτι το ιδιαίτερο,σε σχέση με την Peugeot.Άρα δεν νομίζω οτι τίθετε θέμα ιστορία και σπορ καταβολών και αν τεθεί είναι σίγουρα υπέρ του Peugeot.

Α3 Tfsi-Leon Cupra R :Βαρύ το όνομα της Audi.Ποιότητα,όνομα.Πιστεύω όμως οτι σε αυτά θα καταλήξουν οι φανατικοί Audάκιδες και όχι και τόσο αυτοί που αναζητούν ένα σπορ hatchback.Είναι και η τιμή του λίγο υψηλότερη.
Για τα Leon,ισχύουν τα ίδιαΠαρόμοιο αυτοκίνητο με το A3,με τα ίδια μηχανικά μέρη σχεδόν..Πολύ καλό αυτοκίνητο κι αυτό.Γνώρισε αρκετά μεγάλη επιτυχία στην χώρα μας .Το 70%-80% των ατόμων που τα απέκτησαν βέβαια,τα πήραν με σκοπό να τα ΄΄δρακουλέψουν΄΄ καθώς ο κινητήρας τους ήταν (και είναι),ο παράδεισος των βελτιωτών.Απίστευτο μοτέρ.Σε λίγο μας έρχετε και το καινούργιο Leon με τον Tfsi.
Πολύ καλά και τα 2 αυτοκίνητα,αλλα είναι σαφώς ποιο cool πρόταση.Άνετες και ατσαλάκωτες μετακινήσεις σε χρόνο dt.


Focus RS:Ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με άδεια κυκλοφορίας.Γνωστό και αυτό για τις επιδόσεις του.Όλα τα υπόλοιπα τις κατηγορίας,δυσκολεύονται απέναντι του.Οι λόγοι γνωστοί.
Τα πράγματα που μου έκαναν εντύπωση σε αυτό το αυτοκίνητο είναι 2.Η Ford είναι μεγάλη εταιρεία με μεγάλη αγωνιστική ιστορία στην πλάτη της.Κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει τα θρυλικά Sierra ή το φοβερό και τρομερό τετρακίνητο Escort Cosworth RS.
Απο τη στιγμή λοιπών που έκανε το come back με το Focus RS ,ποιός ο λόγος που το έβγαλε σε περιορισμένη παραγωγή?Ήθελε απλά να κάνει επίδειξη δύναμης?Αφήστε που (κατα τα λεγόμενα τους) μπήκαν και μέσα.
Η δεύτερη απορία μου είναι γιατί αυτό το αυτοκίνητο κατέληξε σε λάθος ανθρώπους.Αλλα αυτό δεν είναι θέμα της Ford…

Focus ST (new):Λογικά θα πρόκειτε για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.Απ’ οτι ακούγετε,θα είναι κάτι σαν το Megane RS.Δύναμη,πολύ δύναμη και πολιτισμένη λειτουργία.Ας έρθει με το καλό και το βλέπουμε εκτενέστερα.


Megane RS.Η Renault ,μπήκε και αυτή στο παιχνίδι των γρήγορων
hatchback.Παρουσίασε ένα αυτοκίνητο,το οποίο αυτή τη στιγμή είναι (βαση μετρήσεων) το ποιό γρήγορο στην κατηγορία του,το εξόπλισε με φρένα-άργυρες και έδειξε οτι τόσα χρόνια στους αγώνες δεν πήγαν χαμένα.Γνήσιος απόγονος της γαλλικής σχολής,αρκετά υπολογίσημος αντίπαλος.Και αυτο δεν ξεφεύγει απο το πνεύμα της εποχής.Δυνατοί κινητήρες,πλήθος αερόσακων και ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

Opel Astra :Κάτι μου λέει οτι όσοι αποφασίσουν να παίξουν σε αυτή την κατηγορία θα το αφήσουν ως την τελευταία επιλογή.Αρκετά δυνατό,αλλα με αρκετά ποιο soft αίσθηση.Δεν φαίνετε να προορίζετε για sportif οδήγηση,μάλλον για σβέλτο οικογενειακό.


Ολα καλά μέχρι εδώ.
Συνοψίζοντας έχουμε τα εξής:

Ο σκληροπυρινικός οδηγός,αυτός που δεν τον πολυενδιαφέρει το σπαρτιατικό εσωτερικό θα πάρει το Civic
Ο ποιό κυριλέ θα πάρει είτε το Audi,είτε το Leon.
O οδηγός που θα θέλει κάτι ποιό ενδιάμεσο (θεωρητικό είναι αυτό),θα κοιτάξει και το Megane και το Focus.

Αν η Peugeot κάνει ποτέ μια κίνηση σε αυτήν την κατηγορία,άραγε ποιό κοινό θα προσπαθήσει να τραβήξει?

Εγώ πιστεύω οτι θα πρέπει να κυνηγήσει την μεσαία κατηγορία.Να φτιάξει δηλ ένα αυτοκίνητο το οποίο θα έχει δυνατότητες να σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό και να κάνει και το κάτι παραπάνω ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΌ.Να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που ο οδηγός του να ΓΟΥΣΤΆΡΕΙ να οδηγάει.
Τα αυτοκίνητα όλα πάνω-κάτω απο επιδόσεις είναι τα ίδια.Τη διαφορά την κάνει η αίσθηση που αφήνει το κάθε ένα στον οδηγό.Εκεί πρέπει να πατήσει η Peugeot.
Αν φτιάξει κάτι τέτοιο,σίγουρα θα πετύχει.Και πιστεύω οτι ξέρει πως να το φτιάξει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Φεβ 2005, 14:28:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα ηθελα να διαφωνισω σε καποια πραγματα....
α. η honda στα σπορτ μοντελα εχει τοση παραδοση οση ισως μονο η γαλλοι....ποσα χρονια ειναι
το nsx το ιντεγκρα type-r το preloude vtec-μιλαω για στριφταδικα μοντελα οχι vti klp- το διαφορικο του οποιου ΜΑΛΛΟΝ φορα το τωρινο σιβικ...
ειναι ενα διαφορικο οχι ακριβως μπλοκε- το ειχε παρουσιασει ο σερτραιτ στους 4τ πριν ποοοολλα χρονια
και εκανα καποιες ωρες να το κατανοησω--λεπτομερειες δεν θυμαμαι πρεπει να ψαξω---για αυτο
αλλωστε και η χοντα ποτε επισημα δεν εχει μιλησει για μπλοκε στο type-r...
αρα μιλαμε για μια εταιρεια με απειρη παραδοση η οποια απλα τωρα βρηκε το τελειο τροπο
να συνδυασει αποδοση-μαρκετινγκ...κλπ κλπ
β.h vw ειναι μια ανυπαρτκη εταιρεια στο χωρο των σπορ μοντελων εδω και 20χρονια-γκολφ3-4gti απλα
εκμεταλευτηκαν το ονομα του -1-2.....αν το παμε ετσι και
η πεζο ειναι η πρωτη που σχεδιασε καμπριο με μεταλλικη-αναδιπλουμενη οροφη....πριν αιωνες. το δε γκολφ r32 που
πραγματικα μαμει και δερνει κοστιζει πιο πολυ και απο εβο.....εδω βλεπουμε μια εταιρεια που επειδη δε νοιαζεται για το
σπορτ ιματζ της και δεν ριχνει τη τιμη του κορυφαιου σπορ μοντελου της οπως η φορντ!
γ.η ford ισως ειναι η εταιρεια με τη μεγαλυτερη παραδοση στα σπορτ μοντελλα και το σημα rs ηταν απο το
εσκορτ μκ-2 και οχι απο το σιερρα αρα ακομα πιο πισω. και η φορντ ποτε δεν ξεφτηλισε τη παραδοση αυτη.
ακομα και τα τελυταια αχρωμα μοντελλα της πριν το ιστορικο πλεον φοκουςrs ηταν ανεκτοτατα...π.χ φιεστα 1.6σπορτ...
φιεστα xr3...εσκορτ 1.6τουρμπο.εσκορτ κοσγουρθ4*4.....το focus rs ηταν κατι σαν λαικη απαιτηση απο το λαο της φορντ
οπως ειναι και το επομενο ραλλυ για τη πεζο πλεον..........απλα συνεπεσαν πολλοι παραγοντες μαζι και εφτιαξαν το
rs που συμφωνα με δηλωσεις της φορντ ειχε διπλασιο κοστος κατασκευης απο τη τιμη πωλησης . για αυτο το λογο αλλωστε
διακοπηκε και το προτζεκτ fiesta rs.......
επισης επειδη ετυχε να μπω σε focus st 03 μοντελλο που ηταν πραγματικα 170 αλογα και οχι φουμαρα ειναι ΝΤΡΟΠΗ να λεμε
αυτο το αυτοκινητο αναξιο αναφορας...για μενα ΕΙΝΑΙ σημειο αναφορας στην κατηγορια εως 25-30000ευρω....επειδη εχω μπει και
σε type-r αν εξαιρεσουμε το θεμα μοτερ-αισθηση (γιατι το φοκους νομιζεις οτι δεν παει οχι οτι δεν παει) κατα τα αλλα το φοκους ειναι
απλα αλλου.εχετε δει σιβικ να υπερστρεφει ? μην τρελαθουμε.το πηραν ολοι οι κουλοι στα περιοδικα και ξεστραβωθηκαν!
αμα θελετε μοτερια κυριοι των περιοδικων παρτε μηχανακια...λες και θα μεινει πισω ενα π.χ λεον απο το σιβικ σε μεταξυ τους κοντρα!
δ. η πεζο τελος για μενα δεν ξεκινησε στο 306...υπηρχε και το 309 πιο πριν ρε παιδια....εεε μετα παμε δεκαετια 70.....
δεν νομιζω οτι ειναι θεμα καροτσας το προβλημα της πεζο αλλα θεμα προτεραιοτητων....οπως και σε ολες τις εταιρειες....

δηλαδη μια κατασκευαστρια εταιρεια διαθετει ενα συγκεκριμενο μπατζετ. και λεει....κυριοι που χωλαινει το προς αντικατασταση μοντελλο?
π.χ 306?? ποιοτητα,υλικα,ιματζ,μοτερ...αρα εκει δινουμε βαση και αφηνουμε τομεις οπως η οδικη συμπεριφορα,αναρτησεις,ντιζαιν,
σπορτ εκδοσεις για αλλη φορα........
δεστε το c4 που πηγανε για να ξεπερασουν τη ρετσινια της συντηρητητικοτητας της ξαρα......
για μενα λοιπον η πεζο δεν εχει φτιαξει ενα γνησιο σπορτ μοντελο επειδη δεν θελει και οχι επειδη δεν μπορει....και για μενα
θα αργησει να το κανει διοτι το 307 με τον αξονα πισω δεν μπορει να κανει και πολλα.... υπαρχει μια φιμη οτι θα βγει καποια εκδοση αλα race
για το 206 με ποιο σφικτη αναρτηση λιγα αλογα + ....για να ξεπερασει το κλιο και καποια αξεσουαρ μειον αλλα εγω προσωπικα αμφιβαλλω
αν θα ειναι εκδοση ουσιασ ή εντυπωσιασμου για να κρατησουν τη φωτια αναμενη!!!!!!!!!
αλλο παραδειγμα γκολφ....πεσαν με τα μουτρα στον οδηγικο παραγοντα φτιαχνοντας αναρτησεις μοτερ τιμονι και ξαφνικα βρεθηκε το
φοκους και το αστρα ανωτερα σε ποιοτητα κατασκευης και αισθησης υλικων....εχετε μπει σε γκολφ5???σε αστρα????
αλλο παραδειγμα φορντ...αφησαν αναρτηση σχεδον ιδια βελτιωσαν μοτερ,ποιοτητα,χωρους....
ΠΟΤΕ ενα μοντελο δεν ειναι διαφορετικο απο το προηγουμενο στους τομεις που τα παει καλα....δεν υπαρχουν τα λεφτα για εξολοκληρου βελτιωμενα
μοντελα στις αυτοκινητοβιομηχανιες....

υ.γ το 307wrc στριβει αψογα και κανει μαματους χρονους ΟΤΑΝ δουλευει....το οτι σπαει συνεχεια και το οτι η ιδια η πεζο εκανε λιγο
πισω για να βοηθησει τη σιτροεν να πρωταγωνιστησει και να ακουστει και αυτης το ονομα δεν παει να πει οτι δεν ξερουν να στηνουν ενα αμαξι...
η λογικη τους ηταν προφανης...κερδιζει η ξαρα ακουγεται η σιτροεν εμεις ετοιμαζομαστε και οταν βγει η c4 wrc εμεις πρωταγωνιστουμε
και αυτοι ετοιμαζονται....αραγε ειναι τυχαιο οτι φαγωθηκαν να βγαλουν τη c4 wrc πριν το κανονικο μοντελο σα πρωτοτυπο? αλλο βεβαια
αν αλλαξαν μετα τα σχεδια τα οποια προβλεπω να ξανααλλαζουν και να μην πηγαινουν πουθενα....

υ.γ2. ασχετο rοnin το gt ισωωςς να εχει και καλυτερο συντελεστη οπισθελκουσας απο ενα rc p.x θα το αναλυσω αλλη φορα....
ο συντελεστης cd ειναι συντελεστης οπισθελκουσας και οχι αεροδυναμικης...σε αυτον μετρανε περα απο τα προφανη μετωπικη επιφανεια,
λαστιχα,αεροτομες κλπ... αρα ενα gt με τους μeγαλους προφυλακτηρες εχει ιδια μετωπικη επιφανεια,πιο στενα λαστιχα απο rc,dεν εχει αεροτομη
και εχει και πισω μεγαλυτερο προφυλακτηρα που αυξανει το downforce!!!! λες???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
koulis 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Φεβ 2005, 18:14:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Έχει επεξεργασθεί από τον/την koulis στις Σαβ 19 Φεβ 2005, 18:25:28, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
koulis 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Φεβ 2005, 18:19:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Volvo s40 = 250.000 sek = 25.000euro
Επιστροφή στην κορυφή
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2005, 19:10:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
Χμμμ...Χρήστο μου άρεσε το post σου γιατι μπορεί να αποτελέσει βάση για μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβεντούλα..(αν δω να εκφράζει σοβαρές απόψεις κάμποσος κόσμος,θα μεταφέρω τα Posts στις ‘’Οδηγικές αναζητήσεις΄΄).
Λοιπόν...Ξεκινάμε.
.
.
.
.

Civic Type R:Φαντάζομαι οτι γνωρίζετε πως μας προέκυψε αυτος ο δαίμονας.Μια ωραία πρωία οι συμπαθέστατοι Ιάπωνες αποφάσισαν να παρουσιάσουν ένα αυτοκίνητο το οποίο να ξεφεύγει απο τα στάνταρ που μας είχαν συνηθίσει.Στροφές,στροφές,στροφές.
Τί έκαναν λοιπών?Συγκρότησαν μια ομάδα 60 μηχανικών και τους έστειλαν στο Nurbrugring για κάμποσους μήνες.Κάτω τα κεφάλια και δουλειά.Δουλειά,δουλειά,δουλειά.Απο αυτή τη δουλειά μας προέκυψε το αυτοκίνητο που όλοι μας ξέρουμε.Ένα αυτοκίνητο το οποίο προορίζετε για αμέτρητες ώρες οδηγικής απόλαυσης.Που σε κάνει να θές να μην το αφήσεις ποτέ.
Το αυτοκίνητο άρεσε.Βρήκε πολλούς αγοραστές,βρήκε αρκετό φανατικό κοινό.
Και όλα αυτά?Με πολύ μικρό υπόβαθρο.Ποτέ η Honda δεν ήταν η εταιρεία που θα κοίταζε ένας σκληροπυρηνικός στροφάκιας,κατάφερε όμως να κάνει όλους τους ενδιαφερόμενους να ξεκινάνε απο αυτήν και μετά να κοιτάζουν τις υπόλοιπες επιλογές που έχουν.

.
.
.
.
Αν φτιάξει κάτι τέτοιο,σίγουρα θα πετύχει.Και πιστεύω οτι ξέρει πως να το φτιάξει...



οσον αφορα το type R εαν μου επιτρεπεις εχω την εντυπωση πως τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι.
Οι Ιαπωνες δεν ξυπνησαν ενα πρωι.
απλα ενα πρωι εφτασε στην Ελλαδα οτι για το εξωτερικο υπηρχε χρονια
τωρα.
ας μην ξεχναμε τα type S, integra, acura που κυκλοφορουν σε Αμερικη/Καναδα και που δεν εφτασαν ποτε στην Ελλαδα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2005, 09:30:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
Ronin έγραψε:
Χμμμ...Χρήστο μου άρεσε το post σου γιατι μπορεί να αποτελέσει βάση για μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβεντούλα..(αν δω να εκφράζει σοβαρές απόψεις κάμποσος κόσμος,θα μεταφέρω τα Posts στις ‘’Οδηγικές αναζητήσεις΄΄).
Λοιπόν...Ξεκινάμε.
.
.
.
.

Civic Type R:Φαντάζομαι οτι γνωρίζετε πως μας προέκυψε αυτος ο δαίμονας.Μια ωραία πρωία οι συμπαθέστατοι Ιάπωνες αποφάσισαν να παρουσιάσουν ένα αυτοκίνητο το οποίο να ξεφεύγει απο τα στάνταρ που μας είχαν συνηθίσει.Στροφές,στροφές,στροφές.
Τί έκαναν λοιπών?Συγκρότησαν μια ομάδα 60 μηχανικών και τους έστειλαν στο Nurbrugring για κάμποσους μήνες.Κάτω τα κεφάλια και δουλειά.Δουλειά,δουλειά,δουλειά.Απο αυτή τη δουλειά μας προέκυψε το αυτοκίνητο που όλοι μας ξέρουμε.Ένα αυτοκίνητο το οποίο προορίζετε για αμέτρητες ώρες οδηγικής απόλαυσης.Που σε κάνει να θές να μην το αφήσεις ποτέ.
Το αυτοκίνητο άρεσε.Βρήκε πολλούς αγοραστές,βρήκε αρκετό φανατικό κοινό.
Και όλα αυτά?Με πολύ μικρό υπόβαθρο.Ποτέ η Honda δεν ήταν η εταιρεία που θα κοίταζε ένας σκληροπυρηνικός στροφάκιας,κατάφερε όμως να κάνει όλους τους ενδιαφερόμενους να ξεκινάνε απο αυτήν και μετά να κοιτάζουν τις υπόλοιπες επιλογές που έχουν.

.
.
.
.
Αν φτιάξει κάτι τέτοιο,σίγουρα θα πετύχει.Και πιστεύω οτι ξέρει πως να το φτιάξει...



οσον αφορα το type R εαν μου επιτρεπεις εχω την εντυπωση πως τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι.
Οι Ιαπωνες δεν ξυπνησαν ενα πρωι.
απλα ενα πρωι εφτασε στην Ελλαδα οτι για το εξωτερικο υπηρχε χρονια
τωρα.
ας μην ξεχναμε τα type S, integra, acura που κυκλοφορουν σε Αμερικη/Καναδα και που δεν εφτασαν ποτε στην Ελλαδα.


Ο χαρακτηρισμός type S χρησιμοποιείτε αρκετά απο τη Honda,Δημήτρη.Είναι σα να λέμε εμείς Gti ή XS.
Το Integra είναι κανονικό μοντέλο παραγωγής της Honda.Εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Το acura που λές,δεν είναι μοντέλο αλλα είναι η ονομασία της Honda στο εξωτερικό.

Σίγουρα η Honda έχει παράδοση στα γρήγορα σπορ αυτοκίνητα,αλλα δεν θυμάμαι κάποιο άλλο αυτοκίνητο της να έχει τέτοια συμπεριφορά στις στροφές.

(εξαίρεση αποτελεί το Integra,το οποίο όμως δεν έφτασε ποτέ εδω...)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2005, 12:08:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
...η πεζο τελος για μενα δεν ξεκινησε στο 306...υπηρχε και το 309 πιο πριν ρε παιδια....


Πέστα μεγάλε! Ξεστράβωσε τους! Laughing Laughing Laughing Twisted evil


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2005, 12:17:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
volvos έγραψε:
...η πεζο τελος για μενα δεν ξεκινησε στο 306...υπηρχε και το 309 πιο πριν ρε παιδια....


Πέστα μεγάλε! Ξεστράβωσε τους! Laughing Laughing Laughing Twisted evil


Κανείς δεν είναι στραβωμένος αγαπητέ μου φίλε.Απλά έτυχε να αναφέρουμε κάποια αυτοκίνητα που έμειναν χαραγμένα στα μυαλά και στις καρδιές των αθρώπων με ''στριφτερές'' επιθυμίες.

Μια χαρά αυτοκίνητο ήταν το 309 Gti,αλλα δεν θα βρείς πολλούς να το μνημονεύουν σαν κάτι το ιδιαίτερο.
Και το 206 2.0 Gti είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο,αλλα ούτε και αυτο θα βρείς πολύ κόσμο να το έχει σε εκτίμηση.

You get my point? Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2005, 12:43:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, γρήγορα αυτοκίνητα υπήρχαν πολλές δεκαετίες πριν το Fast & Furious και το Need For Speed. Όταν λέμε ότι μία εταιρία έχει παράδοση στα sport μοντέλα, εννούμε ότι παράγει sport μοντέλα τουλάχιστον μία 20ετία... H Honda άρχισε να μπαίνει στο παιχνίδι τα τελευταία 10 χρόνια, ανταλάσoντας στην F1, την τεχνογνωσία που έχει στους κινητήρες, με τεχνογνωσία στο σχεδιασμό πλαισίων και ανάρτησης. Δεν είναι και πολύ παλιά όταν η Honda έφτιαχνε τους γνωστούς πεζοδρομιοκυνηγούς με κατάληξη V-Tec και το NSX παρουσιάστηκε από την ίδια την Honda, σαν το αντίπαλο δέος των Porsche και Ferrari, σαν τέτοιο κρίθηκε, για να αποφανθεί όλη η κοινωνία ότι δεν...

Tο Golf GTI είναι ο ιδρυτής της κατηγορίας και γι' αυτό θα είναι πάντα σημείο αναφοράς, είτε είναι μούφα, είτε είναι αστέρι. Όπως το 205 GTI είναι το GTI της δεκαετίας του '80 και το Clio Williams του '90. Όσα αυτοκίνητα παρουσιάζονται και διεκδικούν τον όρο GTI, θα κρίνονται πάντα βάσει αυτών των τριών. Δεν είναι τυχαίο που όλες οι εταιρίες πλέον αρχίσουν να εγκαταλείπουν σιγά-σιγά τον όρο GTI από το roster τους. Γιατί;
O Πάνος (Ronin) έθεσε μια πολύ ωραία ερώτηση. Αν η Peugeot κάνει ποτέ μια κίνηση σε αυτήν την κατηγορία, άραγε ποιό κοινό θα προσπαθήσει να τραβήξει?

H λογική του marketing λέει αυτούς που μπορούν να το αγοράσουν και να το συντηρήσουν. Στην πλειοψηφία τους, είναι 30+ με μισθό γύρω στα 1500 ευρά και τους αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα. Mόνο που αρχίσει να μπαίνει και αρκετό νερό στο κρασί. Γιατί τις περισσότερες φορές το συγκεκριμένο αυτοκίνητο παίζει και τον ρόλο του οικογενειακού... Mε λίγα λόγια, το Focus RS είναι πολύ καλό αυτοκίνητο με καταπληκτικά χαρακτηριστικά αλλά δεν είναι για καθημερινή συμβίωση. Άρα όταν μιλάμε για αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής, αρχίζουμε και κόβουμε. Nα μια πιο μαλακή ανάρτηση για να μας πηγαίνει πιο άνετα στο χιονοδρομικό το ΣK, αντικαθιστούμε το μπλοκέ με ESP γιατί δεν γεννηθήκανε όλοι Makinen, να και οι κλιματισμοί και τα HiFi... έχουμε ένα πολύ καλό sport GT, που απέχει όμως παρασάγκας από τον όρο GTI.

Όλοι αυτό το δρόμο ακολουθούν και μάλλον η Peugeot αυτό θα πράξει, γιατί αυτό επιτάσουν οι καιροί. Kαι με desavantage. Eνώ υπάρχει η μόδα των turbo, η Peugeot ποτέ στο παρελθόν δεν έχει παρουσιάσει αυτοκίνητο παραγωγής με turbo κινητήρα. Mάλιστα στις αρχές των καταλυτικών κινητήρων όταν όλοι είχαν στα δύο λίτρα αποδόσεις από 130-150 Hp, η PSA έκανε το break με τους 167 της Xsara και του 306. Mάλλον το ίδιο θα κάνουν και τώρα, εάν θέλουν να παίξουν με αξιώσεις στο παιχνίδι. Θα πουσάρουν τον 180άρη. Aν και πιο πιθανό φαντάζει να τον βάλουν όπως είναι...
Kαι οι Peugeotφιλοι θα πρέπει να αρχίσουν να ξεχνάνε τις δόξες των 205 και 306 στο άμεσο μέλλον.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2005, 13:31:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αληθεια ειναι οτι ο ανταγωνισμος των μικρων GTi εχει ανεβει κατηγορια!!! Ναι, μπορει η πεζο να εγραψε ιστορια με το 205GTi και το 106rallye, αλλα οι εποχες εχουν αλλαξει!!! Το σκηνικο εχει ανεβει κατηγορια γιατι αυτη ειναι πιο εμπορικη αυτη τη στιγμη!!! Δεν ειναι τυχαιο που οι μεγαλυτεροι κατασκευαστες βρισκονται παροντες, μεχρι και η BMW που ποτε δεν ειχε αντιστοιχο αυτοκινητο (η compact ποτε δεν ηταν μικρομεσαιο) μπηκε στην κατηγορια αυτη!!!
Η πεζο, εχοντας ενα πλαισιο και την τεχνογνωσια, θα μπορουσε να εχει φτιαξει ενα ανταγωνιστικο συνολο!!! Και σα να μην εφτανε αυτο μας βγαζει να βλεπουμε κατι 1007RC που πραγματικα δεν εχουν καμια αξια, και κατι 907 ( εκεινο το coupe, ala Ferrari αν θυμαμαι καλα) που ειναι στη σφαιρα της φαντασιας ακομα και για την πεζο, δαπανωντας πολυτιμα ευρω για το τιποτα ή για εντυπωσιασμο!!! Και ολα αυτα εχοντας ως μονο σπορ εκπροσωπο ενα 206RC!!!
Aπο την αλλη, ο "εσωτερικος" ανταγωνισμος (Citroen) της ειναι πιο μπροστα καθως δεν αργησε να βγαλει στην παραγωγη τα C2 VTS και C4 VTS!!! Μπορει να μην ειναι τα απολυτα σπορ μοντελα, αλλα ουτε και η Citroen θελει προβαλλει απολυτα σπορ χαρακτηρα, αυτο το χαρακτηριστικο το εχει η πεζο μεσα στο group χωρις ομως να τον υποστηριζει αυτη τη στιγμη!!!
Και αφου κανεις την κινηση βρε αδερφε, και βαζεις αυτο το μοτερ με τα 180 στο 307CC, γιατι δεν το πετας και στην κλειστη καροτσα και να το εξελιξεις λιγο οδηγικα??? Δεν υπαρχουν λεφτα??? Αυτο το θεωρω ανοητο απο τη στιγμη που βλεπω πρωτοτυπα το ενα μετα το αλλο!!! Θελει πολυ χρονο??? Ε, ποσο πια??? Μεχρι και facelift εγινε στο 307!!! Τι περιμενουν, να αρχισει να παλιωνει (πραγμα που ηδη εχει αρχισει να γινεται)?!?!?
Και αν η πεζο εχει καθιερωθει ως σπορ εταιρια αυτο εχει γινει απο τους αγωνες και οχι απο καποιο συγκεκριμενο μοντελο, γιατι αν προσεξατε οποιο σπορ μοντελο και να εβγαλε ειναι αξιο αναφορας (205gti, 309gti, 106rallye, 306gti/race, μεχρι και το 405 Μ16 που δεν αναφερθηκε παραπανω)!!! Γιαυτο δεν ειναι σωστο να λεμε οτι η πεζο ειδικευεται στα μικρα gti ή οτιδηποτε αλλο!!! Μπορει να βγαλει σπορ αυτοκινητο σε οποια κατηγορια θελει καθως εχει την τενογνωσια, αλλα και την ιστορια!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2005, 13:33:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
Μια χαρά αυτοκίνητο ήταν το 309 Gti,αλλα δεν θα βρείς πολλούς να το μνημονεύουν σαν κάτι το ιδιαίτερο.


ΜΕΓΑ λάθος Πάνο! Κανένα αυτοκίνητο στην ιστορία της αυτοκίνησης πέρα από το 309 GTi δεν ψηφίστηκε 4 χρονιές συνέχεια σαν το καλύτερο "Hot Hatch" από το Autocar & Motor! Cool
Επίσης μετά από τεστ σε πίστα το έβγαλαν το καλύτερο προσθιοκίνητο που υπήρξε ποτέ μέχρι το 91-92 (μαζί με το Lotus Elan - Ίσως το 306GTi 6 να ήταν κάπως καλύτερο όταν βγήκε πολυυυ αργότερα)! Twisted evil
Επίσης ακόμη και οι Τρελλαμένοι του MAX Power στην Αγγλία, είχαν πει ότι είναι "Μuuuuch better" από το 205GTi 1.9 όταν το οδήγησαν σε πίστα και ότι "Νο other car improves with speed! The more you push it, the better it gets..."
Τα περισσότερα περιοδικά τα έχω στην Κύπρο. Νομίζω έχω ένα Autocar & Motor εδω με Awards. Αν το βρω θα σκανάρω και θα τα κάνω ποστ.

Ronin έγραψε:
Και το 206 2.0 Gti είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο,αλλα ούτε και αυτο θα βρείς πολύ κόσμο να το έχει σε εκτίμηση.

Δυστυχώς ούτε οι οδηγοί των περιοδικών το έχουν σε εκτίμηση! Shocked
Δεν έχω δει πουθενά να έχει ξετρελαθεί κάποιος με οποιοδήποτε 206.
Ακόμη και για το RC λένε πολύ μέτρια σχόλια..... Shocked
Αν θα σύγκρινα το 309GTi 1.9 που είχα, με το 206GTi 1.6 που έχω τώρα θα σου έλεγα ότι το 206 στους τομείς Τιμόνι-Ανάρτηση-Στήσιμο-Φρένα όπως και στη γενική αίσθηση που δίνει στον οδηγό, είναι παιγνιδάκι για κοριτσάκια! Shocked

Οδηγούσα 6 χρόνια το 309 και μερικά πράγματα δεν είναι εύκολο να τα ξεχάσεις! Twisted evil


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2005, 13:56:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Ronin έγραψε:
Μια χαρά αυτοκίνητο ήταν το 309 Gti,αλλα δεν θα βρείς πολλούς να το μνημονεύουν σαν κάτι το ιδιαίτερο.


ΜΕΓΑ λάθος Πάνο! Κανένα αυτοκίνητο στην ιστορία της αυτοκίνησης πέρα από το 309 GTi δεν ψηφίστηκε 4 χρονιές συνέχεια σαν το καλύτερο "Hot Hatch" από το Autocar & Motor! Cool
Επίσης μετά από τεστ σε πίστα το έβγαλαν το καλύτερο προσθιοκίνητο που υπήρξε ποτέ μέχρι το 91-92 (μαζί με το Lotus Elan - Ίσως το 306GTi 6 να ήταν κάπως καλύτερο όταν βγήκε πολυυυ αργότερα)! Twisted evil
Επίσης ακόμη και οι Τρελλαμένοι του MAX Power στην Αγγλία, είχαν πει ότι είναι "Μuuuuch better" από το 205GTi 1.9 όταν το οδήγησαν σε πίστα και ότι "Νο other car improves with speed! The more you push it, the better it gets..."
Τα περισσότερα περιοδικά τα έχω στην Κύπρο. Νομίζω έχω ένα Autocar & Motor εδω με Awards. Αν το βρω θα σκανάρω και θα τα κάνω ποστ.

Ronin έγραψε:
Και το 206 2.0 Gti είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο,αλλα ούτε και αυτο θα βρείς πολύ κόσμο να το έχει σε εκτίμηση.

Δυστυχώς ούτε οι οδηγοί των περιοδικών το έχουν σε εκτίμηση! Shocked
Δεν έχω δει πουθενά να έχει ξετρελαθεί κάποιος με οποιοδήποτε 206.
Ακόμη και για το RC λένε πολύ μέτρια σχόλια..... Shocked
Αν θα σύγκρινα το 309GTi 1.9 που είχα, με το 206GTi 1.6 που έχω τώρα θα σου έλεγα ότι το 206 στους τομείς Τιμόνι-Ανάρτηση-Στήσιμο-Φρένα όπως και στη γενική αίσθηση που δίνει στον οδηγό, είναι παιγνιδάκι για κοριτσάκια! Shocked

Οδηγούσα 6 χρόνια το 309 και μερικά πράγματα δεν είναι εύκολο να τα ξεχάσεις! Twisted evil


ΧΑΡΗ ΜΟΥ ΧΑΡΗ ΜΟΥ ΧΑΡΗ ΜΟΥ......

Δεν είπα οτι το 309 Gti,δεν ηταν καλό αυτοκίνητο.
Αυτό που θέλω να πώ είναι πως ναι μεν είναι καλό αυτοκίνητο,αλλα σε καμία περίπτωση δεν αποτέλεσε το εφαλτήριο για την καταξίωση της Peugeot στο θέμα των μικρών-μεσαίων ''βολίδων''.

Όποιον και να ρωτήσεις,θα σου πεί για τα rallye (απο το 205 1.3 έως τα 16v 1600),για το 205 αντε και το 306.
Ίσως και το 405,αλλα αυτό είναι σε άλλη κατηγορία.
Πολύ δύσκολο θα αναφέρει κάποιος το 309.Επίσης δύσκολα θα αναφέρει κάποιος και το 206.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2005, 15:06:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σας θυμήσω ότι μέχρι πριν 3-4 χρόνια υπήρχε το θέμα των κιβικών και των τεκμηρίων!
Σήμερα μπορουμε να ονειρευόμαστε 2λιτρα μοτέρ αρκεί να έχουμε τα λεφτά ενώ μέχρι λίγο πριν υπήρχε ο ανασταλτικός παράγγοντας του τεκμηρίου.
Έτσι όποιος στην δίλιτρη κατυγορία έπαιζαν τα πιο κυριλέ / άνετα αυτοκίνητα που δικαιολογούσαν σχετικά την φορολογική τους επιβάρυνση και τα όποια δίλιτρα σκληροπυρινικά έμεναν για τους απολύτως πυρκαυλους οδηγούς.
Αυτά φυσικά για την Ελλάδα και όχι για την υπόλοιπη ευρώπη.
Για τον παραπάνω λόγο στην Ελλάδα διέπρεψαν αυτοκίνητα σαν το Uno Turbo, Punto GT, Golf 1 GTI 1,6,όλα τα Rallye (205, 106 (1,3 και 1,6), Saxo, Civic 1,6 VTI (και 1,5 Vtec) klp klp.
Πόσα 309 1,9 GTI και 205 1,9 GTI βλέπετε να κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους??

Πλέον που το τεκμήριο δεν υφίσταται έχουν αρχίσει να "ανθούν" τα διάφορα δίλιτρα και τώρα φαίνεται έλλειψη της Peugeot σε αυτήν την κατυγορία.
Ας μην ξεχνάμε ότι όποιος έχει σκοπό να δώσει γύρω στα 8-12 εκ για γρήγορο αλλά και ταυτόχρονα στριφτερό αυτοκινήτο είναι συνήθως άνω των 28-30 ετών και με οικογενειακές βλέψεις πλέον οπότε το μέγεθος του 206 RC του πέφτει μικρό και το 307 ακόμα και με τα 136ps αργό


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2005, 15:29:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
Δεν είπα οτι το 309 Gti,δεν ηταν καλό αυτοκίνητο.
Αυτό που θέλω να πώ είναι πως ναι μεν είναι καλό αυτοκίνητο,αλλα σε καμία περίπτωση δεν αποτέλεσε το εφαλτήριο για την καταξίωση της Peugeot στο θέμα των μικρών-μεσαίων ''βολίδων''.

Όποιον και να ρωτήσεις,θα σου πεί για τα rallye (απο το 205 1.3 έως τα 16v 1600),για το 205 αντε και το 306.
Ίσως και το 405,αλλα αυτό είναι σε άλλη κατηγορία.
Πολύ δύσκολο θα αναφέρει κάποιος το 309.Επίσης δύσκολα θα αναφέρει κάποιος και το 206.


Πάνο το 205GTi 1.9 & το 309GTi 1.9 (και αργότερα το 16v) ΗΤΑΝ τα εφαλτήρια για την καταξίωση της Peugeot στην υπόλοιπη Ευρώπη!!!! Twisted evil

Απλά ΟΧΙ στην Ελλάδα! Sad


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2005, 17:15:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω παλι κολλησα σε αυτα που ειπατε για τη χοντα και ας μην τη συμπαθω αυτη την ετιαρεια....
κυριοι ποιος ειπε οτι το nsx δεν μπορει?????????????
εγω αλλα διαβαζα μικρος?ειδικα αν συγκρινουμε nsx-porsche@%@%@%
η χοντα εχει βγαλει μοντελα παντελως αγνωστα στην ελλαδα λογω κυβικων....
μην κρινετε με βαση αυτα που βλεπουμε στην ελλαδα θα μας παρεξηγησουν....
το πρελουντ π.χ εγω ελλαδα 2.2 vtec δεν εχω δει ποτε μου και ομως αυτο το αυτοκινητο εχει γραψει ιστορια με το διαφορικο που φορουσε και το στησιμο του.....αν θυμαμαι καλα η αυτο η το επομενο ειχαν και ενεργητικη τετραδιευθυνση....μπορει να μην εχει καθιερωθει σαν ΤΗ ΣΠΟΡΤ εταιρεια αλλα βαδιζει με συνεχη και σταθερα βηματα τα τελευταια 150χρονια σε αυτη τη κατηγορια και αυτο την κανει πιο σπορτ απο τις αλλες σπορτ εταιρειες για μενα.....ειναι αυτο που λενε αλλος εχει το ονομα και αλλος τη χαρη!
δηλαδη για την νισαν τι να πουμε π.χ και τα σπορτ μοντελα της.... εχετε μπει ποτε σε 200sx εστω και το τελευταιο το ασχημοπαπο????και ομως ελλαδα φτασαμε νε βλεπουμε μικρα τσαλεντζ μονο....

επισης η παραδοση δεν φτιαχνεταi σε 20 χρονια........
σε 20 χρονια το μονο που προλαβαινεις ειναι να την ξεζουμισεις κοροιδευοντας το κοσμο οτι εισαι σπορτ εταιρεια..... πχ αλφα ρομεο-βολκσβαγκεν...


επσης η πεζο σε συνεργασια με Bmw εβγαλε 1.6 τουρμπο 160 αλογα και...επεται συνεχεια καθως η bmw θελει να μπει δυναμικα στο παιχνιδι των μικρων κινητηρων με τουρμπο αλα αουντι-μερσεντες....[/b]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2005, 23:03:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H Alfa Romeo κοροϊδεύει τον κόσμο ότι είναι sport εταιρία????

Τα πιστεύεις αυτά που γράφεις φίλε Volvo; Αναφέρεσαι σε μια εταιρία που όταν ο Soichiro Honda ίδρυσε την Honda Motor Company το 1947 κατασκευάζοντας το A-Type γνωστό και ως "παπί" η Alfa είχε κερδίσει ήδη 7 φορές το Targa Florio και μέτραγε 22 χρόνια απ' όταν κέρδισε το πρώτο της πρωτάθλημα Grand Prix, μ έναν νεαρό οδηγό αγώνων στο roster της, ονόματι Enzo Ferrari!!!

Το NSX πρωτοπαρουσιάστηκε το 1990 και μέχρι σήμερα έχει αλλάξει μια φορά. Οι χρόνοι του σε σχέση με την Porsche, με τον ίδιο οδηγό στις ίδιες συνθήκες:
Nuerburgring Nordschleife (length 20,6 km):
Honda NSX => 8 min. 38 sec.
Porsche 996 C2 => 8 min. 17 sec.

Hockenheim Kleiner Kurs (length 2,6 km):
Porsche 996 C2 =>1 min. 15,9 sec.
Honda NSX =>1 min. 18,4 sec.
Εάν προσέξεις η διαφορά στο Nuerburging είναι 20 δεύτερα. Υποτίθεται ότι το NSX, κατά τις δηλώσεις της Honda, εξελίχθηκε εκεί μέσα, Μάλλον κάτι δεν ξέρουν να κάνουν καλά στην Honda...

Όπως και το Prelude 2.2 που εκθειάζετε για τις επιδόσεις και το καταπληκτικό διαφορικό, έχει την ατυχία να έχει στο ίδιο μήκος καρότσας την 156 GTA (μια και αναφέρθηκε η Alfa). H μόνη διαφορά είναι ότι η Alfa χωρίς κανένα σύστημα ευστάθειας και χωρίς μπλοκέ καταφέρνει να βγάζει 250 άλογα στο δρόμο και συν τοις άλλοις να είναι στον προφυλακτήρα του Impreza STi στα στροφιλίκια γύρω από τον Παρνασσό. Εντάξει καλό μπορεί να είναι, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι ούτε GTA, ούτε STi. Για EVO και M3 βέβαια ούτε κουβέντα... που ανήκουν στην ίδια κατηγορία από άποψη μεγέθους.

Ο κινητήρας της συνεργασίας Peugeot - ΒΜW αποδίδει 143 άλογα κατά την ανακοίνωσή τους.

Πάμε παρακάτω...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2005, 23:38:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καταρχην ειναι αδικο να συγκρινεις το nsx tou 90 με την 996 του 96-97 μιλαμε για 7χρονια διαφορα ....
γιατι δεν συγκρινεις το χοντα με την τρεχουσα πορσε την 983-6 δε θυμαμαι το μοντελο που αλλαξε το 93? η εστω με την 993????????
αν και το Nsx ειναι στη κατηγορια της 968 και ως ανταγωνιστης της βγηκε στο δρομο....ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ 911
το πρελουντ δε ειναι ενα αυτοκινητο 10ετων τωρα πια παλι ειναι αδικο να το συγκρινεις με την 156gta ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ με ονομα και ουσια......αλλωστε το ενα ηταν 190αλογα και το αλλο 250!
δηλαδη αν εξαιρεσουμε την gtv 3.0 ποια αλλα πραγματικα σπορτ αμαξια εχει να παρουσιασει η αλφα ρομεο τα τελευταια....και εγω δε ξερω ποσα χρονια????
την 147,146,156,164,166,? τι απο αυτα εχει κατι απο τη παραδοση αλφα ρομεο.....ισως ειμαι λιγο κακος αλλα μιλας σε ενα ατομο που εχει οδηγησει veloce εμαθε να οδηγει σε 33 1.4 και εχει οδηγησει και 155q4.
ο θειος μου ιδιοκτητης ολων αυτων πριν ενα χρονο εφερε αμαξι απο βελγιο ξερεις τι ηταν????spyder toy 92 1.6 με hardtop με 55000χλμ σε ασυλληπτη κατασταση.ξερεις ποσο το πληρωσε?.................18500ευρω!!!
πραγματικα λατρευω τα παλια αλφα και για αυτο και συχτηριζω τα καινουργια...για αυτο και ελεγα οτι καποιοι-φιατ- εκμεταλευονται το ονομα και την ιστορια της αλφα
οσο αφορα το gta-sti στο παρνασο σορυ αλλα δεν το πιστευω...
εχω μπει σε sti και στην αλφα gt 3.2 kaι η διαφορα τους ηταν τραγικη.σιγουρα η 156 gta ειναι εκπληκτικο αμαξι αλλα ποσο πια καλυτερο απο τη gt ωστε να κυνηγα το sti σε στροφες???
!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Φεβ 2005, 00:53:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
δηλαδη αν εξαιρεσουμε την gtv 3.0 ποια αλλα πραγματικα σπορτ αμαξια εχει να παρουσιασει η αλφα ρομεο τα τελευταια....και εγω δε ξερω ποσα χρονια????


Πρόσθεσε και την GTV 2,0 V6 turbo με τα 200 αλογα και το μπλοκέ....

Η αλήθεια είναι παίδες ότι τα αυτοκίνητα με "αστείρευτη/ανόθευτη αγωνιστική αίσθηση" όσο πάει και λιγοστεύουν, και το χειρότερο ακριβαίνουν...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,5218s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on