PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

BMW & PSA Peugoet - Citroen: Οι πρώτοι κινητήρες...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Makis77 (Μάκης)
Μέλος
Μέλος


206 1.6 GTi (Αυγ 2003)

Ένταξη: 07 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 124
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 10:58:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και κάτι περισσότερο αναλυτικό αν και λίγο παλιό από 4τροχοί site:

BMW –PSA group: νέοι κινητήρες
14/12/2004


Στο αρχηγείο της BMW στο Μόναχο παρουσιάστηκαν δυο νέοι κινητήρες που αποτελούν το προϊόν της συνεργασίας των Βαυαρών με το γαλλικό γκρουπ PSA Citroen Peugeot. Ο πρώτος εξ αυτών είναι υπερτροφοδοτούμενος με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, ενώ ο ατμοσφαιρικός «αδελφός» του, με τον οποίο μοιράζονται τον ίδιο κορμό, χρησιμοποιεί πλήρως μεταβαλλόμενο χρονισμό των βαλβίδων. Τα δυο σύνολα αποτελούν τον πρόλογο μιας νέας οικογένειας κινητήρων, στην οποία σύντομα θα προστεθούν δυο ακόμη μέλη, ένας 1.4 λίτρων και ένας ακόμη πιο δυνατός 1.6 τούρμπο. Την παραγωγή, η οποία έχει προγραμματιστεί για το 2006, θα αναλάβει το εργοστάσιο του γαλλικού γκρουπ στο Ντουβρέν, το οποίο προβλέπεται ότι θα κατασκευάζει 2.500 μονάδες ημερησίως. Η αυξημένη παραγωγή έχει την αιτιολόγησή της στο γεγονός ότι αυτή η οικογένεια κινητήρων θα τροφοδοτήσει περίπου είκοσι μοντέλα των τριών εμπλεκομένων εταιρειών.


Ο υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει 143 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 24,4 χλγμ. ροπής σταθερά από τις 1.400 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. Βέβαια, τα εντυπωσιακά στοιχεία του νέου κινητήρα δεν περιορίζονται στους αριθμούς, αφού η τεχνολογία που συνδυάζει είναι πραγματικά πρωτοποριακή. Κατ’ αρχήν η τουρμπίνα, η οποία είναι μια δημιουργία της Borg-Warner, έχει σύστημα διπλή εισαγωγής, αφού οι κύλινδροι 1 – 4 και 2 – 3 καταλήγουν σε ξεχωριστές θυρίδες. Με αυτόν τον τρόπο βελτιώθηκε η απόκριση του τούρμπο στις χαμηλές στροφές, σε τέτοιο βαθμό που μοιάζει με εκείνη που έκανε τόσο διάσημους του μηχανικούς υπερσυμπιεστές. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού της Bosch, ψεκάζει το καύσιμο με πίεση που φτάνει τα 120 bar, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να πραγματοποιήσει δυο ψεκασμούς ανά κύκλο. Η είδηση, όμως, κρύβεται στην αντλία νερού, όπου εμφανίζεται για πρώτη φορά η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης, γεγονός που βελτιώνει την κατανάλωση και τον χρόνο που απαιτείται μέχρι ο κινητήρας να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας στην φάση της εκκίνησης.


Από την άλλη πλευρά, η ατμοσφαιρική πρόταση υπόσχεται 115 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και 16,3 χλγμ. ροπής στις 4.500 σ.α.λ., που αποτελεί και κορυφαία τιμή για την κατηγορία, αφού είναι κατά 1 χλγμ. αυξημένη σε σχέση με τους παρόντες κινητήρες της BMW και του γκρουπ PSA και κατά 0,5 χλγμ. σε σύγκριση με εκείνους του γκρουπ VAG και της Ford! Σημαντικό μερίδιο σε αυτήν την πρωτιά κατέχει το νέο μηχανικό σύστημα μεταβλητού βυθίσματος και χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής, που με την σειρά του έδωσε την δυνατότητα στους μηχανικούς να καταργήσουν την κλασσική πεταλούδα. Ταυτόχρονα, για πρώτη φορά σε μικρής χωρητικότητας κινητήρες, χρησιμοποιείται αντλία λαδιού με μεταβλητή παροχή, τεχνολογία που συνδράμει στην μείωση της κατανάλωσης, η οποία τελικά εμφανίζεται κατά 10% βελτιωμένη σε σχέση με τους παρόντες κινητήρες.


Το ντεμπούτο των νέων κινητήρων αναμένεται να γίνει στην επόμενη γενιά των ΜΙΝΙ, ενώ αντίθετα δεν θα ισχύσει το ίδιο, τουλάχιστον προς το παρόν, για την νέα σειρά-3. Από την άλλη πλευρά, την γαλλική, οι δυο εταιρείες κράτησαν κλειστά τα χαρτιά τους, ωστόσο το πιθανότερο είναι να δούμε τους νέους κινητήρες για πρώτη φορά στα μελλοντικά Citroen C1 και Peugeot 107._Κ.Φ.


Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 11:04:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BMW για παντα οεοεοεοεοε! Laughing Laughing Σε συνεργασια με την peugeot θα κανει παπαδες στα μικρα λεμεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!! Wink Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιαν 2006, 14:55:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια για το θεμα αυτο διαβασα τελευταια οτι οι κινητηρες ειναι οι εξης:
1.4 (16V και 8V) με αποδοση 90 και 75 αλογα αντιστοιχα.
1.6 με 115 αλογα και......... 1.6 με 143 αλογα και 170 αλογα που θα εξοπλισουν τα μοντελα GTi και RC αντιστοιχα.Τα 170 αλογα απο 1600 μοτερ δεν ειναι και λιγα.Το Cooper S παει ανετα με αυτα τα αλογα.Εξαλου βγαινουν απο χαμηλη πιεση.Φανταζομαι οτι δεν ξεπερναει τα 0.7 bar.Σκεφτητε να τα φορτωσεις καινουργιο προγραμμα τι θα κανουν.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
smpokos (γιωργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 24 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: SALONIKA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2006, 17:30:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι 1600 τουρμπο μαλλον δεν θα ειναι της σειρας tu οπως ο 1600 με τα 120 αλογα ε???


MPAMPA MIN TREXEIS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2006, 19:42:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν νομίζω να είναι της σειράς TU μιας και θα είναι σε συνεργασία με την BMW οπότε και δεν γνωρίζουμε ακόμα την ακριβή ονομασία του. Υπομονή μέχρι να έρθει και θα μάθουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
smpokos (γιωργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 24 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: SALONIKA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάρ 2006, 18:24:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω παλι απαιτω να ειναι της σειρας tu για να μπορουμε να τους βαλουμε και εμεις...χεχε


MPAMPA MIN TREXEIS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάρ 2006, 00:59:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να κανει και ο Κομπρεσορας μπροστα στο Turbo.Η δυναμη των καυσαεριων δεν συγκρινετε με τιποτα αλλο.Και εγω θα ηθελα να ειναι τις σειρας TU αλλα δεν νομιζω να μας κανουν την χαρη.Μιλαμε τοτε θα πληρωνα και θα επερνα τον κινητηρα,θα τον κουμπωνα και θα ειχα τουρμπατα αλογα και με εγγυηση!!!


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάρ 2006, 07:43:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και να μην είναι τις σειράς TU αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα κάθεται στις βάσεις των υπάρχων μοντέλων. Και γιατί το λέω αυτό ?.γιατί το 207 θα φοράει κινητήρες τις σειράς TU και στην συνέχεια θα εφοδιαστεί με των υπέρ τροφοδοτούμενο. Τώρα στο θέμα των ηλεκτρικών ας έρθει με το καλό και βλέπουμε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Δεκ 2006, 13:04:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BMW Group and PSA Peugeot Citroën have signed a letter of intent to assess a new extension of their cooperation on petrol engines
12/18/2006


BMW Group and PSA Peugeot Citroën have agreed to extend their successful cooperation in the field of petrol four-cylinder engines. They will jointly conduct a feasibility study concerning a new family of engines, with advanced technology features aimed at delivering excellent power and torque characteristics combined with reduced fuel consumption and CO2-emissions. If the study confirms the expected technological, industrial and financial benefits the two companies intend to enter into a joint development project.

PSA Peugeot Citroën and BMW Group have already a cooperation agreement concerning the development and production of a family of 1.6 - litre turbocharged petrol engines, encompassing two technologies: fully variable valve drive and direct injection, with power ranking from 55 kW (75 hp) to 128 kW (175 hp). The engines sport the newly launched MINI as well as Peugeot and Citroën vehicles.


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Δεκ 2006, 14:06:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι... Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Δεκ 2006, 00:49:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μόνο καλό που έχουν οι καινούργει αυτοί κινητήρες(για μένα πάντα) είναι το ότι δεν έχουν χιλιόμετρα!!!Σάν το παλιό δεν έχει ότι και να κάνετε.Για μένα τα μοτέρ της πεζό (και γενικα η πεζο) παίθανε μετα τους κινητήρες του rallye 16v και σαν μοντέλο το 206!Απο εκεί και πέρα τζίφος.Και άλλες εταιρίες όχι μόνο η πεζό.Αυτα τα ολίγα....


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
206xs (Χρήστος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)

Ένταξη: 13 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 259
Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Δεκ 2006, 13:36:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά μην είμαστε και φανατικοί. Η Μπε εμ βε μαζί με τη Χόντα είναι παγκοσμίως αποδεκτοί ως οι καλύτεροι κατασκευαστές κινητήρων (βενζίνης) ενώ η Πεζό θεωρείται γενικώς μάστορας στο πετρέλαιο, και μοσχοπουλάει δικαιώματα χρήσης αυτών των κινητήρων σε άλλες μάρκες (άσε που εδώ απαγορεύονται). Όσο για το ραλλύ και το 306 race αυτά διστυχώς στην εποχή που δίνεται τόση έμφαση στην παθητική (βλέπε αστεράκια,κρας τεστ) και όχι στην ενεργητική ασφάλεια δυστιχώς δεν μπορούν να ξαναβγούν γιατί άμεσο τιμόνι και σβέλτο όχημα θέλει λίγα κιλά που σημαίνουν χειρότερη παθητική ασφάλεια. Παρόλα αυτά δεν είναι ότι τα πεζό μας δεν έχουν και οδηγικό ενδιαφέρον. Τώρα όσον αφορά τη συγκεκριμένη συνεργασία όπως έγραψα και στην οδηγική μου εμπειρία με το ΝΕΟ μίνι, υπάρχει πρόβλημα στα σασμάν και απλά εύχομαι το gt,rc να μην έχουν το ίδιο κιβώτιο αν και η λογική λέει ότι έχουν το ίδιο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιαν 2007, 12:36:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπάρχουν Νέα: Η συνεργασία PSA-BMW συνεχίζεται με την παραγωγή ενός 1,4 κινητήρα! Ο κινητήρας θα στηρίζεται στον γνωστό 1,6 που θα είναι υποκυβισμένος και θα αποδίδει 95 άλογα.

(που σημαίνει ότι σε λίγα χρόνια όλοι με τα 1,4 θα αλλάζουν το μπλοκ και θα γίνονται 1,6... όπως γινόταν με τον 8βάλβιδο...)

Νέα δεν υπάρχουν σχετικά με 1,4 THP (turbo δηλαδή) αλλά είμαι σίγουρος ότι θα φιάξουν.. Wink

Η χαρά της βελτίωσης θα γίνεται στο μέλλον από όλους, με αλλαγές κορμών και ανταλλακτικών.... Wink Wink

Razz Πρόεδρε... Warning
Posts moved... (τρομάρα σου εσύ είχες ανοίξει αυτό το topic)

Εκ της MOD Team
MEMsound Laughing Laughing




If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιαν 2007, 13:18:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Υπάρχουν Νέα: Η συνεργασία PSA-BMW συνεχίζεται με την παραγωγή ενός 1,4 κινητήρα! Ο κινητήρας θα στηρίζεται στον γνωστό 1,6 που θα είναι υποκυβισμένος και θα αποδίδει 95 άλογα.

(που σημαίνει ότι σε λίγα χρόνια όλοι με τα 1,4 θα αλλάζουν το μπλοκ και θα γίνονται 1,6... όπως γινόταν με τον 8βάλβιδο...)

Νέα δεν υπάρχουν σχετικά με 1,4 THP (turbo δηλαδή) αλλά είμαι σίγουρος ότι θα φιάξουν.. Wink

Η χαρά της βελτίωσης θα γίνεται στο μέλλον από όλους, με αλλαγές κορμών και ανταλλακτικών.... Wink Wink



Φωτογραφίες του νεου μοτερ, το οποιο θα πρωτοφορεθει στο ΜΙΝΙ!!!



Και οι εργοστασιακες επιδοσεις του ΜΙΝΙ με αυτο το μοτερ:

MINI One 1.4 16ν -> Μεση καταναλωση:5,7 l/100km, 0-100:10,9", 0-1000:33,3", Τελική:185 km/h


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 01:03:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επεκτείνεται η συνεργασία BMW-PSA ( ; )


Παρά την αρχική δυσπιστία με την οποία αντιμετωπίστηκε η συνεργασία μεταξύ των Peugeot Citroen και BMW, για την εξέλιξη κινητήρων και μετά τα επιτυχή αποτελέσματα αυτής, οι διοικούντες των δύο εταιρειών σκέφτονται να…σφίξουν ακόμη περισσότερο τις σχέσεις τους στο μέλλον.

Έτσι λοιπόν, μετά την εξέλιξη και το πέρασμα στην παραγωγή, από την PSA, του νέου κινητήρα που βλέπουμε κάτω από το καπό μοντέλων και των δύο εταιρειών (ΜΙΝΙ, 207 GT), οι δύο κολοσσοί εξετάζουν τις περιπτώσεις περαιτέρω επέκτασης της συνεργασίας τους.
Αυτό σημαίνει ότι, εφόσον τα αποτελέσματα της μελέτης των δύο εταιρειών είναι ικανοποιητικά, μπορούμε να δούμε ακόμη και μηχανικά σύνολα της BMW να τοποθετούνται σε αυτοκίνητα του γαλλικού ομίλου και το αντίθετο.

Πολύ πιθανό η PSA να αναλάβει τους κινητήρες με μικρή χωρητικότητα αφήνοντας τα μεγαλύτερα μηχανικά σύνολα για την BMW, για τα οποία άλλωστε και φημίζεται.

και το site : http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=55854&category_id=75
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 03:45:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο τα καλυτερα νεα που εχω ακουσει.
Αντε τωρα ενα αυτοκινητο αλα M3 μας λιπει.
Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 14:35:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Smile Smile Wink Wink Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2979s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on