Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Makis77 (Μάκης) Μέλος

 206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 10:58:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και κάτι περισσότερο αναλυτικό αν και λίγο παλιό από 4τροχοί site:
BMW –PSA group: νέοι κινητήρες
14/12/2004
Στο αρχηγείο της BMW στο Μόναχο παρουσιάστηκαν δυο νέοι κινητήρες που αποτελούν το προϊόν της συνεργασίας των Βαυαρών με το γαλλικό γκρουπ PSA Citroen Peugeot. Ο πρώτος εξ αυτών είναι υπερτροφοδοτούμενος με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, ενώ ο ατμοσφαιρικός «αδελφός» του, με τον οποίο μοιράζονται τον ίδιο κορμό, χρησιμοποιεί πλήρως μεταβαλλόμενο χρονισμό των βαλβίδων. Τα δυο σύνολα αποτελούν τον πρόλογο μιας νέας οικογένειας κινητήρων, στην οποία σύντομα θα προστεθούν δυο ακόμη μέλη, ένας 1.4 λίτρων και ένας ακόμη πιο δυνατός 1.6 τούρμπο. Την παραγωγή, η οποία έχει προγραμματιστεί για το 2006, θα αναλάβει το εργοστάσιο του γαλλικού γκρουπ στο Ντουβρέν, το οποίο προβλέπεται ότι θα κατασκευάζει 2.500 μονάδες ημερησίως. Η αυξημένη παραγωγή έχει την αιτιολόγησή της στο γεγονός ότι αυτή η οικογένεια κινητήρων θα τροφοδοτήσει περίπου είκοσι μοντέλα των τριών εμπλεκομένων εταιρειών.
Ο υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει 143 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 24,4 χλγμ. ροπής σταθερά από τις 1.400 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. Βέβαια, τα εντυπωσιακά στοιχεία του νέου κινητήρα δεν περιορίζονται στους αριθμούς, αφού η τεχνολογία που συνδυάζει είναι πραγματικά πρωτοποριακή. Κατ’ αρχήν η τουρμπίνα, η οποία είναι μια δημιουργία της Borg-Warner, έχει σύστημα διπλή εισαγωγής, αφού οι κύλινδροι 1 – 4 και 2 – 3 καταλήγουν σε ξεχωριστές θυρίδες. Με αυτόν τον τρόπο βελτιώθηκε η απόκριση του τούρμπο στις χαμηλές στροφές, σε τέτοιο βαθμό που μοιάζει με εκείνη που έκανε τόσο διάσημους του μηχανικούς υπερσυμπιεστές. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού της Bosch, ψεκάζει το καύσιμο με πίεση που φτάνει τα 120 bar, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να πραγματοποιήσει δυο ψεκασμούς ανά κύκλο. Η είδηση, όμως, κρύβεται στην αντλία νερού, όπου εμφανίζεται για πρώτη φορά η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης, γεγονός που βελτιώνει την κατανάλωση και τον χρόνο που απαιτείται μέχρι ο κινητήρας να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας στην φάση της εκκίνησης.
Από την άλλη πλευρά, η ατμοσφαιρική πρόταση υπόσχεται 115 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και 16,3 χλγμ. ροπής στις 4.500 σ.α.λ., που αποτελεί και κορυφαία τιμή για την κατηγορία, αφού είναι κατά 1 χλγμ. αυξημένη σε σχέση με τους παρόντες κινητήρες της BMW και του γκρουπ PSA και κατά 0,5 χλγμ. σε σύγκριση με εκείνους του γκρουπ VAG και της Ford! Σημαντικό μερίδιο σε αυτήν την πρωτιά κατέχει το νέο μηχανικό σύστημα μεταβλητού βυθίσματος και χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής, που με την σειρά του έδωσε την δυνατότητα στους μηχανικούς να καταργήσουν την κλασσική πεταλούδα. Ταυτόχρονα, για πρώτη φορά σε μικρής χωρητικότητας κινητήρες, χρησιμοποιείται αντλία λαδιού με μεταβλητή παροχή, τεχνολογία που συνδράμει στην μείωση της κατανάλωσης, η οποία τελικά εμφανίζεται κατά 10% βελτιωμένη σε σχέση με τους παρόντες κινητήρες.
Το ντεμπούτο των νέων κινητήρων αναμένεται να γίνει στην επόμενη γενιά των ΜΙΝΙ, ενώ αντίθετα δεν θα ισχύσει το ίδιο, τουλάχιστον προς το παρόν, για την νέα σειρά-3. Από την άλλη πλευρά, την γαλλική, οι δυο εταιρείες κράτησαν κλειστά τα χαρτιά τους, ωστόσο το πιθανότερο είναι να δούμε τους νέους κινητήρες για πρώτη φορά στα μελλοντικά Citroen C1 και Peugeot 107._Κ.Φ.
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 11:04:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BMW για παντα οεοεοεοεοε! Σε συνεργασια με την peugeot θα κανει παπαδες στα μικρα λεμεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιαν 2006, 14:55:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια για το θεμα αυτο διαβασα τελευταια οτι οι κινητηρες ειναι οι εξης:
1.4 (16V και 8V) με αποδοση 90 και 75 αλογα αντιστοιχα.
1.6 με 115 αλογα και......... 1.6 με 143 αλογα και 170 αλογα που θα εξοπλισουν τα μοντελα GTi και RC αντιστοιχα.Τα 170 αλογα απο 1600 μοτερ δεν ειναι και λιγα.Το Cooper S παει ανετα με αυτα τα αλογα.Εξαλου βγαινουν απο χαμηλη πιεση.Φανταζομαι οτι δεν ξεπερναει τα 0.7 bar.Σκεφτητε να τα φορτωσεις καινουργιο προγραμμα τι θα κανουν.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
smpokos (γιωργος) Μέλος

Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: SALONIKA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2006, 17:30:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι 1600 τουρμπο μαλλον δεν θα ειναι της σειρας tu οπως ο 1600 με τα 120 αλογα ε???
MPAMPA MIN TREXEIS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2006, 19:42:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω να είναι της σειράς TU μιας και θα είναι σε συνεργασία με την BMW οπότε και δεν γνωρίζουμε ακόμα την ακριβή ονομασία του. Υπομονή μέχρι να έρθει και θα μάθουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
smpokos (γιωργος) Μέλος

Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: SALONIKA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάρ 2006, 18:24:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παλι απαιτω να ειναι της σειρας tu για να μπορουμε να τους βαλουμε και εμεις...χεχε
MPAMPA MIN TREXEIS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάρ 2006, 00:59:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι να κανει και ο Κομπρεσορας μπροστα στο Turbo.Η δυναμη των καυσαεριων δεν συγκρινετε με τιποτα αλλο.Και εγω θα ηθελα να ειναι τις σειρας TU αλλα δεν νομιζω να μας κανουν την χαρη.Μιλαμε τοτε θα πληρωνα και θα επερνα τον κινητηρα,θα τον κουμπωνα και θα ειχα τουρμπατα αλογα και με εγγυηση!!!
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάρ 2006, 07:43:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και να μην είναι τις σειράς TU αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα κάθεται στις βάσεις των υπάρχων μοντέλων. Και γιατί το λέω αυτό ?.γιατί το 207 θα φοράει κινητήρες τις σειράς TU και στην συνέχεια θα εφοδιαστεί με των υπέρ τροφοδοτούμενο. Τώρα στο θέμα των ηλεκτρικών ας έρθει με το καλό και βλέπουμε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Δεκ 2006, 13:04:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BMW Group and PSA Peugeot Citroën have signed a letter of intent to assess a new extension of their cooperation on petrol engines
12/18/2006
BMW Group and PSA Peugeot Citroën have agreed to extend their successful cooperation in the field of petrol four-cylinder engines. They will jointly conduct a feasibility study concerning a new family of engines, with advanced technology features aimed at delivering excellent power and torque characteristics combined with reduced fuel consumption and CO2-emissions. If the study confirms the expected technological, industrial and financial benefits the two companies intend to enter into a joint development project.
PSA Peugeot Citroën and BMW Group have already a cooperation agreement concerning the development and production of a family of 1.6 - litre turbocharged petrol engines, encompassing two technologies: fully variable valve drive and direct injection, with power ranking from 55 kW (75 hp) to 128 kW (175 hp). The engines sport the newly launched MINI as well as Peugeot and Citroën vehicles.
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Δεκ 2006, 00:49:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μόνο καλό που έχουν οι καινούργει αυτοί κινητήρες(για μένα πάντα) είναι το ότι δεν έχουν χιλιόμετρα!!!Σάν το παλιό δεν έχει ότι και να κάνετε.Για μένα τα μοτέρ της πεζό (και γενικα η πεζο) παίθανε μετα τους κινητήρες του rallye 16v και σαν μοντέλο το 206!Απο εκεί και πέρα τζίφος.Και άλλες εταιρίες όχι μόνο η πεζό.Αυτα τα ολίγα....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος

 Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Δεκ 2006, 13:36:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά μην είμαστε και φανατικοί. Η Μπε εμ βε μαζί με τη Χόντα είναι παγκοσμίως αποδεκτοί ως οι καλύτεροι κατασκευαστές κινητήρων (βενζίνης) ενώ η Πεζό θεωρείται γενικώς μάστορας στο πετρέλαιο, και μοσχοπουλάει δικαιώματα χρήσης αυτών των κινητήρων σε άλλες μάρκες (άσε που εδώ απαγορεύονται). Όσο για το ραλλύ και το 306 race αυτά διστυχώς στην εποχή που δίνεται τόση έμφαση στην παθητική (βλέπε αστεράκια,κρας τεστ) και όχι στην ενεργητική ασφάλεια δυστιχώς δεν μπορούν να ξαναβγούν γιατί άμεσο τιμόνι και σβέλτο όχημα θέλει λίγα κιλά που σημαίνουν χειρότερη παθητική ασφάλεια. Παρόλα αυτά δεν είναι ότι τα πεζό μας δεν έχουν και οδηγικό ενδιαφέρον. Τώρα όσον αφορά τη συγκεκριμένη συνεργασία όπως έγραψα και στην οδηγική μου εμπειρία με το ΝΕΟ μίνι, υπάρχει πρόβλημα στα σασμάν και απλά εύχομαι το gt,rc να μην έχουν το ίδιο κιβώτιο αν και η λογική λέει ότι έχουν το ίδιο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιαν 2007, 12:36:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχουν Νέα: Η συνεργασία PSA-BMW συνεχίζεται με την παραγωγή ενός 1,4 κινητήρα! Ο κινητήρας θα στηρίζεται στον γνωστό 1,6 που θα είναι υποκυβισμένος και θα αποδίδει 95 άλογα.
(που σημαίνει ότι σε λίγα χρόνια όλοι με τα 1,4 θα αλλάζουν το μπλοκ και θα γίνονται 1,6... όπως γινόταν με τον 8βάλβιδο...)
Νέα δεν υπάρχουν σχετικά με 1,4 THP (turbo δηλαδή) αλλά είμαι σίγουρος ότι θα φιάξουν..
Η χαρά της βελτίωσης θα γίνεται στο μέλλον από όλους, με αλλαγές κορμών και ανταλλακτικών....
Πρόεδρε...
Posts moved... (τρομάρα σου εσύ είχες ανοίξει αυτό το topic)
Εκ της MOD Team
MEMsound
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιαν 2007, 13:18:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Υπάρχουν Νέα: Η συνεργασία PSA-BMW συνεχίζεται με την παραγωγή ενός 1,4 κινητήρα! Ο κινητήρας θα στηρίζεται στον γνωστό 1,6 που θα είναι υποκυβισμένος και θα αποδίδει 95 άλογα.
(που σημαίνει ότι σε λίγα χρόνια όλοι με τα 1,4 θα αλλάζουν το μπλοκ και θα γίνονται 1,6... όπως γινόταν με τον 8βάλβιδο...)
Νέα δεν υπάρχουν σχετικά με 1,4 THP (turbo δηλαδή) αλλά είμαι σίγουρος ότι θα φιάξουν..
Η χαρά της βελτίωσης θα γίνεται στο μέλλον από όλους, με αλλαγές κορμών και ανταλλακτικών....  |
Φωτογραφίες του νεου μοτερ, το οποιο θα πρωτοφορεθει στο ΜΙΝΙ!!!
Και οι εργοστασιακες επιδοσεις του ΜΙΝΙ με αυτο το μοτερ:
MINI One 1.4 16ν -> Μεση καταναλωση:5,7 l/100km, 0-100:10,9", 0-1000:33,3", Τελική:185 km/h
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 01:03:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επεκτείνεται η συνεργασία BMW-PSA ( ; )
Παρά την αρχική δυσπιστία με την οποία αντιμετωπίστηκε η συνεργασία μεταξύ των Peugeot Citroen και BMW, για την εξέλιξη κινητήρων και μετά τα επιτυχή αποτελέσματα αυτής, οι διοικούντες των δύο εταιρειών σκέφτονται να…σφίξουν ακόμη περισσότερο τις σχέσεις τους στο μέλλον.
Έτσι λοιπόν, μετά την εξέλιξη και το πέρασμα στην παραγωγή, από την PSA, του νέου κινητήρα που βλέπουμε κάτω από το καπό μοντέλων και των δύο εταιρειών (ΜΙΝΙ, 207 GT), οι δύο κολοσσοί εξετάζουν τις περιπτώσεις περαιτέρω επέκτασης της συνεργασίας τους.
Αυτό σημαίνει ότι, εφόσον τα αποτελέσματα της μελέτης των δύο εταιρειών είναι ικανοποιητικά, μπορούμε να δούμε ακόμη και μηχανικά σύνολα της BMW να τοποθετούνται σε αυτοκίνητα του γαλλικού ομίλου και το αντίθετο.
Πολύ πιθανό η PSA να αναλάβει τους κινητήρες με μικρή χωρητικότητα αφήνοντας τα μεγαλύτερα μηχανικά σύνολα για την BMW, για τα οποία άλλωστε και φημίζεται.
και το site : http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=55854&category_id=75 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 03:45:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο τα καλυτερα νεα που εχω ακουσει.
Αντε τωρα ενα αυτοκινητο αλα M3 μας λιπει.

The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 14:35:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|