PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 και υπερστροφή
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ)
Μέλος
Μέλος


S2000/206 1,6 16V XS

Ένταξη: 19 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 118
Τόπος: Θεσ/νικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 21:04:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλη η θεωρια για καλυτερο πλαισιο,απουσια γεφυρας στο 106,μεγαλυτερο μεταξονιο-μετατροχιο αλλα η αισθηση,η ουσια,η πραξη και τα χρονομετρα[εκει παιζει και το βαρος βεβαια ρολο] ,την διαψευδουν.

Δεν εχω μετανιωσει για την αγορα μου γιατι στην ζωη δεν μπορεις να τα εχεις ολα. Οπως ειπε και ο παναγιωτης δεν εχω κανενα προβλημα με το 206 εκτος της οδηγικης αισθησης.

Το καλο ειναι οτι δεν με εμπνει και να τρεχω στο δρομο. Με το 106 θα πηγαινα με το πλαι..

Οσον αφορα τα σεμιναρια Τασο,επειδη δεν ξερεις πως οδηγαει ο παναγιωτης,εγω και καθενας μην γραφεις αυτα που γραφεις γιατι δειχνεις ελλειψη σεβασμου και εκνευριζομαι.Λεγε την γνωμη σου αλλα μην ξεφευγεις.

Εχω ακουσει και μεγαλες μπαρουφες εδω μεσα αλλα ποτε δεν βγηκα να σχολιασω καποιον, καθαρα απο σεβασμο. Ποσο μαλλον ο παναγιωτης ο οποιος χωρις να τον ξερω μιλαει πολυ ομορφα και πολυ σωστα.


ROTAX 125-και τα μυαλα.......................
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 23:36:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

hello κουλαρετε εγω το παραπονο μου εγραψα δεν ειχα σκοπο να τσακωνονται καποιοι στο κατω κατω δικο μου ειναι το ποστ Laughing χαλαρωστε...

φιλε sidobre αυτα που γραφεις καλα και αγια αλλα δεν εχουν και πολυ σχεση με τα 106-206.... το 106 οφειλει αυτην την παιχνιδιαρικη συμπεριφορα του κυριως στη στηριξη της πισω αναρτησης και κατα δευτερο λογο στη διαδρομη της και τις μετατοπισεις βααρους κλπ...
διοτι απλουστατα τα πισω συνεμπλοκ του 106 ειναι το 1/3 σε μεγεθος απο του 206....αντιστοιχα και εμπρος η γεφυρα και λοιπες αλλαγες αποκοπτουν την αμεση σχεση αναρτησης-αισθησης-οδηγου κοινως το 206 χαρακτηριζεται κετ' εμε απο μια ΛΑΣΤΙΧΙΛΑ......
επισης τα 150+κιλα του 206 απο το 106 ειναι ομοιομορφα κατανεμημενα στα 1.6 αρα η μετατοπιση βαρους που λαμβανει χωρα ειναι αναλογικα της ιδιας ταξης μεγεθους. η δε παραπανω διαδρομη δεν δικαιλογει αυτο που λες γιατι τοτε με ραβδους-αντιστρεπτ απο 2.0 θα λυναμε ως ενα βαθμο το θεμα...
οταν μιλαω για υπερστροφη δεν μιλαω για αφηματα γκαζιου και φρενα στη στροφη κλπ... μιλαω για λιγο πιο ψηλα στανταρ και ειλικρινα τασο περιμενα με αγωνια την τοποθετηση σου.....και απογοητευτηκα.

εμενα αυτο που μου λειπει απο το 106 ειναι να στριβω χαμοστερνας με 140+ τερμα λοκ αναποδο και το γκαζι σανιδα.....αν αυτο πιστευεις οτι μπορει να το κανει το 206 τι να πω ισως να μην ξερω να οδηγω.
και δεν μιλαω να αφηνεις γκαζι με 140+ η να πατας φρενο ελεος δεν θελω να σκοτωθω απο τωρα....

εγω πρωτος ειπα οτι το 206 στριβει με ποοοοοοοοολυ περισοοτερα χλμ απο το 106 στο 80-90% των περιπτωσεων αλλα αλλο κρατηματα και αλλο οδηγικη συμπεριφορα.
ανεβηκα πριν 2 σκ στη στενη ευβοιας ελιωσα λαστιχα,γαμησα σαζμαν παραλιγο να κανω μετωπικη με φορεστερ και οταν κατεβηκα ξερετε τι ειπα??? αντε τωρα παμε για καφε αρκετα το ελιωσα ...
πριν 1 χρονο με το κορσα που ηταν πολυ κοντα στο στυλ του 106 ξερετε τι εκανα???ΞΑΝΑΝΕΒΗΚΑ
και οποιος καταλαβε καταλαβε....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 00:17:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υποκειμενικά...
Είναι κάποια πράγματα που δε μετρώνται με ηλεκτρονικά όργανα, ούτε και «καλουπώνονται» βάσει συγκεκριμένων δοκιμασιών και προδιαγραφών. Κρίνοντας υποκειμενικά ένα μικρό, γρήγορο, γαλλικό αυτοκίνητο, δεν είναι ούτε οι επιδόσεις του στις επιταχύνσεις από στάση που παίζουν τον κύριο ρόλο ούτε ακόμα η ικανότητά του να σε μεταφέρει κάπου με ταχύτητα και ασφάλεια. Το ζητούμενο είναι ο τρόπος και όχι το αποτέλεσμα, και αυτό είναι ακριβώς το λεπτό σημείο που κάνει τη διαφορά, γιά όσους φυσικά διαθέτουν την ευαισθησία να την αντιληφθούν. Μερικούς μήνες μόνο πριν από το 2000, είναι πλέον δύσκολο να βρεις αργό ή ανασφαλές αυτοκίνητο, και όταν ακόμα και τα κορεατικά 1600άρια σε πάνε πλέον με άνεση και ασφάλεια στην Πάτρα σε δύο ώρες ή στη Θεσσαλονίκη σε τέσσερις, η διαφορά που περιμένεις από το καλό GTi δεν είναι να σε πάει δέκα λεπτά νωρίτερα στον προορισμό σου. Το ζητούμενο είναι να καταφέρει να σε πάει προσφέροντάς σου διαρκή ψυχαγωγία στο δρόμο, χωρίς όμως να σε κουράσει από το θόρυβο, τις σκληρές αναρτήσεις ή το βαρύ τιμόνι. Αν το τέλος της διαδρομής σε βρει πιο σύντομα από ό,τι περίμενες, αν έχεις όρεξη και για «ακόμα λίγο», τότε το αυτοκίνητο έχει πετύχει το στόχο του, κι ας μην είναι ό,τι πιο όμορφο, γρήγορο ή πλούσια εξοπλισμένο κυκλοφορεί. Από το όνομα και τις προδιαγραφές του, εύκολα θα πίστευε κανείς ότι το 206 GTi είναι ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο. Το μόνο που (θεωρητικά) του λείπει είναι μια λίγο πιο σπορτίφ ρύθμιση του δίλιτρου κινητήρα, ο οποίος παραείναι «οικογενειακός» για τη συγκεκριμένη εφαρμογή. Στην πράξη όμως, αυτό είναι το λιγότερο. Μέσα στο πλαίσιο της εποχής, με τους όλο και πιο «ροπάτους» (αλλά τουλάχιστον «οικολογικούς») κινητήρες, εύκολα συγχωρείς την έλλειψη της δύναμης στις ψηλές στροφές, ιδίως όταν αντισταθμίζεται από πολύ καλή απόκριση στις χαμηλές και στις μεσαίες στροφές. Αυτό όμως που δεν μπορείς να συγχωρέσεις από ένα μικρό και γρήγορο Πεζό (όπως άλλωστε δε θα το συγχωρούσες και από μια Λάντσια ή μια Aλφα Ρομέο) είναι η μετριότητα στην αίσθηση του μπροστινού συστήματος. Το τιμόνι, το σημείο επαφής οδηγού και αυτοκινήτου, είναι και το σημείο που κρίνει την επιτυχία ή την αποτυχία της συμβίωσης με τις προδιαγραφές που θέσαμε, και στην περίπτωση του 206 τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως θα ήθελε κανείς. Το Πεζό 206 είναι σε όλες τις εκδόσεις του το πιο «γερμανικό» από όλα τα μικρά γαλλικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα, αλλά μαζί με όλα τα άλλα, οι Γάλλοι μηχανικοί αντέγραψαν και τη «γερμανική» άνεση στις ανωμαλίες του δρόμου που επιτυγχάνεται με μεγάλων διαστάσεων (και ενδοτικότητας) ελαστικούς συνδέσμους στην ανάρτηση. Έτσι, τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης στηρίζονται πάνω στο ξεχωριστό υποπλαίσιο με εντελώς διαφορετικό τρόπο σε σχέση με τα 106 και 306, πατώντας πάνω σε μεγάλα, λαστιχένια σάιλεντ-μπλοκ (ή «σινεμπλόκ» στη νεοελληνική). Πέφτεις σε εγκάρσια ανωμαλία (όχι μόνο με τα 15άρια αλλά ακόμα και με τα 16άρια πολύ χαμηλού προφίλ λάστιχα της ειδικής έκδοσης) και σχεδόν δεν το καταλαβαίνεις, αφού τα μαλακά σάιλεντ-μπλοκ απορροφούν και «πνίγουν» το χτύπημα, επιτρέποντας στα ψαλίδια να υποχωρήσουν στιγμιαία. Σε επίπεδο άνεσης, το αποτέλεσμα είναι πραγματικά πολύ θετικό, το τίμημα όμως βρίσκεται στην ακρίβεια και την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Όταν ο οδηγός αρχίζει να στρίβει το τιμόνι και απαιτεί άμεση ανταπόκριση από το αυτοκίνητο, οι ίδιοι ελαστικοί σύνδεσμοι πρέπει πρώτα να συμπιεστούν έτσι ώστε το ψαλίδι να «κάτσει» στην τελική του θέση (που αλλάζει ελαφρά και τη γεωμετρία του) και έπειτα το αυτοκίνητο να αρχίσει να αντιδρά. Επειδή μάλιστα η επικοινωνία τιμονιού - τροχού είναι αμφίδρομη, ίσως πιο ενοχλητική ακόμα είναι η «επιστροφή»: όταν, π.χ., οι εμπρός τροχοί σε κάποια στροφή αρχίζουν να χάνουν την πρόσφυσή τους, ο οδηγός το αντιλαμβάνεται (εγκαίρως σε ένα καλό αυτοκίνητο) ώστε να λάβει τα μέτρα του από την αίσθηση στο τιμόνι, το οποίο ελαφρώνει στιγμιαία κατ' αναλογία με τη μείωση της πλευρικής δύναμης του τροχού που δημιουργεί ροπή επαναφοράς στο σύστημα διεύθυνσης. Με πολύ απλά λόγια: αν προσπαθήσει κανείς να οδηγήσει το 206 GTi σε γρήγορους ρυθμούς, σαφώς και δε θα κινδυνεύσει ούτε και θα αντιμετωπίσει κανενός είδους πρόβλημα, σίγουρα όμως θα απογοητευτεί από τη νωχελική απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, αλλά ακόμη περισσότερο από τη σχετικά νεκρή αίσθηση του τιμονιού. Τονίζουμε και πάλι, για να αποφύγουμε τις παρεξηγήσεις, ότι τα σχόλιά μας είναι αυστηρά και αναφέρονται σε μια εταιρία της οποίας ακόμα και το πιο μικρό 106 των 954 κ.εκ. και 60 ίππων, τουλάχιστον, διαθέτει εξαιρετική ακρίβεια και αίθηση στο σύστημα διεύθυνσης. Αν ξεπεράσουμε όμως το ότι «δεν επιτρέπεται» στην Πεζό να μην έχει τέλειο σύστημα διεύθυνσης, πρέπει να παραδεχθούμε αντικειμενικά ότι σε σχέση με το μέσον όρο των αυτοκινήτων της αγοράς, ολόκληρο το αυτοκίνητο (και μαζί και το τιμόνι του) είναι πολύ καλό, υπεράνω ουσιαστικής κριτικής.


Στο δρόμο, η πρόσφυση από τους τροχούς των 15 ιντσών σχεδόν πάντα «περισσεύει», ενώ η πιο σφιχτή ανάρτηση σε σχέση με τα μικρότερου κυβισμού 206 έχει σχεδόν εξαφανίσει κάποιες τάσεις του πλαισίου για άτσαλη υπερστροφή σε οριακές συνθήκες. Όπως μαρτυρούν βέβαια και οι φωτογραφίες, το 206 GTi τελικά θα «γυρίσει» το πίσω μέρος του αν ο οδηγός επιμείνει, διατηρώντας και κάτι από την παράδοση των γαλλικών GTi. Εδώ όμως, η υπερστροφή έρχεται σχετικά αργά, μετά την κορυφή της στροφής, και αφού το αυτοκίνητο έχει περάσει από μιά καλή δόση αρχικής υποστροφής, έχει γείρει αρκετά και έχει εξαντλήσει τη διαδρομή της ανάρτησης. Με πιο απλά λόγια, πρέπει να πηγαίνει κανείς γυρεύοντας και να επιμείνει αρκετά για να φέρει το αυτοκίνητο σε αυτή τη θέση, ενώ με τα περιθώρια πρόσφυσης που προσφέρουν τα λάστιχα διάστασης 185/55-15 (ή 195/45-16 με τροχούς 16 ιντσών), είναι βέβαιο ότι οι περισσότεροι οδηγοί ίσως ποτέ να μην πλησιάσουν τις συνθήκες αυτές.



ενα αποσπασμα απο τη δοκιμη 4τ του 206 2.0....
το βρηκα πριν κατι βδομαδες κατα τυχη και ενιωσα οτι με .....αγγιξε
παρακαλω μην το σχολιασετε .... αρκει να το κατανοησεσε ειδικα το κομματι με bold

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=252&article=6141
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 01:01:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

FRAPEOLE έγραψε:
Οσον αφορα τα σεμιναρια Τασο,επειδη δεν ξερεις πως οδηγαει ο παναγιωτης,εγω και καθενας μην γραφεις αυτα που γραφεις γιατι δειχνεις ελλειψη σεβασμου και εκνευριζομαι.Λεγε την γνωμη σου αλλα μην ξεφευγεις.

Εχω ακουσει και μεγαλες μπαρουφες εδω μεσα αλλα ποτε δεν βγηκα να σχολιασω καποιον, καθαρα απο σεβασμο. Ποσο μαλλον ο παναγιωτης ο οποιος χωρις να τον ξερω μιλαει πολυ ομορφα και πολυ σωστα.


Θα σε παρακαλέσω να διαβάσεις ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ την δημοσίευσή μου, για να καταλάβεις ΔΥΟ πράγματα. ΠΡΩΤΟΝ ότι δεν αναφέρθηκα σε κανέναν προσωπικά, ούτε για το οδηγικό του στύλ, ούτε για την οδηγική του παιδία. Εγώ έγραψα, με λίγα λόγια, αυτά που λένε και κάνουν σε πράξη οι πραγματικοί οδηγοί. Αν αυτά που γράφω δεν σε εκφράζουν, μπορείς να διαμαρτηρηθείς στις σχολές αγωνιστικής οδήγησης όπου τα διδάσκουν.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ πρωτού εκφράζετε γνώμη και κατηγορείτε ανθρώπους για "έλληψη σεβασμού" και λοιπές κατηγορίες, να ξαναδιαβάζετε δις και τρις την δημοσίευσή του, διότι δίνετε ανευ λόγου και αιτίας, αφορμή για παρεξηγήσεις.

Μάλιστα, όταν αφορούν ΤΟΣΟ σοβαρές δημοσιεύσεις, πραγματικά μοιάζει σαν να προσπαθείτε από άγνεια να μειώσετε την αξία τους. Με αφορμή αυτό, έχει συμβεί και στο παρελθόν με τέτοια παραδείγματα έχει φύγει αρκετός σοβαρός κόσμος! Αλλος τόσος ΔΕΝ γράφει, γιατί αναγνωρίζει την έλλειψη σοβαρότητας.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 01:24:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
hello κουλαρετε εγω το παραπονο μου εγραψα δεν ειχα σκοπο να τσακωνονται καποιοι στο κατω κατω δικο μου ειναι το ποστ Laughing χαλαρωστε...

φιλε sidobre αυτα που γραφεις καλα και αγια αλλα δεν εχουν και πολυ σχεση με τα 106-206.... το 106 οφειλει αυτην την παιχνιδιαρικη συμπεριφορα του κυριως στη στηριξη της πισω αναρτησης και κατα δευτερο λογο στη διαδρομη της και τις μετατοπισεις βααρους κλπ...
διοτι απλουστατα τα πισω συνεμπλοκ του 106 ειναι το 1/3 σε μεγεθος απο του 206....αντιστοιχα και εμπρος η γεφυρα και λοιπες αλλαγες αποκοπτουν την αμεση σχεση αναρτησης-αισθησης-οδηγου κοινως το 206 χαρακτηριζεται κετ' εμε απο μια ΛΑΣΤΙΧΙΛΑ......


Οπως φαντάζομαι ότι διάβασες από την δημοσίευσή μου, μίλησα θεωρητικά. Το 206 από το εργοστάσιο έρχεται με "μαλακότερη" ρύθμιση, κάτι που το τονίζω και πριν.
Από εκεί και ύστερα, είναι προτιμότερο να "επενδύσεις" σε ένα 206 παρά σε ένα 106 αν θες να το θέσω έτσι. Τα σινεμπλόκ π.χ. του πίσω άξονα είναι πολύ μικρής αξίας αν θές να τα αλλάξεις. Σου δίνεται η δυνατότητα να βάλεις ή μεταλλικά αλλά ακόμα και πολυουρεθάνης. Διαλέγεις και παίρνεις.
Πάντως ακόμα και αυτά είναι υπεύθυνα για το είδος της παθητικής τετραδιεύθυνσης που έχει το 206 ιδιαίτερα όταν πρόκειτε για ένα "βολτίσιο" αυτοκίνητο. Οταν θα αποφασίσετε από "βολτίσιο" να το μετατρέψετε σε "αγωνιάρικο" θα πρέπει να βάλετε και όοοοολα τα κατά αυτού και να τα δεχτείτε.

volvos έγραψε:

επισης τα 150+κιλα του 206 απο το 106 ειναι ομοιομορφα κατανεμημενα στα 1.6 αρα η μετατοπιση βαρους που λαμβανει χωρα ειναι αναλογικα της ιδιας ταξης μεγεθους. η δε παραπανω διαδρομη δεν δικαιλογει αυτο που λες γιατι τοτε με ραβδους-αντιστρεπτ απο 2.0 θα λυναμε ως ενα βαθμο το θεμα...
οταν μιλαω για υπερστροφη δεν μιλαω για αφηματα γκαζιου και φρενα στη στροφη κλπ... μιλαω για λιγο πιο ψηλα στανταρ και ειλικρινα τασο περιμενα με αγωνια την τοποθετηση σου.....και απογοητευτηκα.


Τα 100 ή τα 150 κιλά του αυτοκινήτου σαφέστατα και δεν επιρρεάζουν την μετατόπιση φορτίου. Ξαναδιάβασε λίγο την δημοσίευσή μου για να καταλάβεις. Η διαδρομή του πίσω μέρους όμως παίζει! Παρακολούθησε ένα 106 και ένα 206 σε ανωμαλίες για να καταλάβεις πως και πόσο διαφορά έχουν στην διαδρομή της ανάρτησης. Εκεί είναι και το μυστικό.

Πάντως καμία φορά η αλήθεια απογοητεύει...

volvos έγραψε:
εμενα αυτο που μου λειπει απο το 106 ειναι να στριβω χαμοστερνας με 140+ τερμα λοκ αναποδο και το γκαζι σανιδα.....αν αυτο πιστευεις οτι μπορει να το κανει το 206 τι να πω ισως να μην ξερω να οδηγω.
και δεν μιλαω να αφηνεις γκαζι με 140+ η να πατας φρενο ελεος δεν θελω να σκοτωθω απο τωρα....


Οπως ξαναείπα ένα μαμά 206 δεν είναι τόσο παιχνιδιάρικο, αλλά μπορεί εύκολα να γίνει. Μάλιστα γίνεται σαφέστατα πολύ καλύτερο. Οσο αφορά το άσε -πάτα ή το φρένο μάλλον δεν κατάλαβες καλά τον τρόπο που γίνεται. Κατ'αρχήν το άσε-πάτα σαν τεχνική είναι λανθασμένο διότι όταν έχεις αγώνα που έχεις αντιμέτωπο τον χρόνο, τότε κάθε φορά που κάνεις διόρθωση (το άσε πάτα είναι καθαρά διόρθωση) χάνεις σε χρόνο. Μόνο σε δύσκολες καταστάσεις (που ήδη έχεις μπει με αρκετά παραπάνω) πάντα σε συνθήκες αγώνα, χρησιμοποιείς το αριστερό φρένο για να γυρίσεις την ουρά στην γραμμή που πρέπει χωρίς να ξεκολλήσεις το πόδι σου από το γκάζι.

Το φρένο μάλλον το κατάλαβες τελείως λανθασμένα. Θα στο περιγράψω με απλά λόγια. Οπως έρχεσαι πλακωμένος στην στροφή φρενάρεις πρίν από αυτή για να κόψεις ταχύτητα για να μπεις στην στροφή. Κόβωντας χρησιμοποιώντας καθαρές γραμμές μέχρι την κορυφή της στροφής, δημιουργείς μια μετατόπιση φορτίου τέτοια ώστε η ουρά να πάρει θέση κοιτώντας όλο το αυτοκίνητο στην έξοδο της στροφής (εδώ το λεπτό σημείο είναι η πολύ υπερστροφή οπότε αν χρειαστεί να κάνεις ανάποδο έχασες πολύ χρόνο). Είναι η στιγμή που θα τα δώσεις όλα για να βγείς με τα μεγαλύτερα χιλιόμετρα στην έξοδο της στροφής (και με τους τροχούς πάντα να δείχνουν ευθεία) για να γλυτώσεις χρόνο μέχρι την επόμενη.

Αν τώρα πάς στην χαμοστέρνας με τέρμα ανάποδο έχοντας φλικάρει όλο το αυτοκίνητο, το πιο πιθανό είναι κάποια στιγμή να σε περάσει ένα seicento από πάνω γιατί χάνεις πολύ χρόνο. Οταν θα θελήσεις να παίξεις "driftάροντας" τότε θα διώξεις την ουρά σου ΜΟΝΟ με μετατόπιση φορτίου.

volvos έγραψε:
εγω πρωτος ειπα οτι το 206 στριβει με ποοοοοοοοολυ περισοοτερα χλμ απο το 106 στο 80-90% των περιπτωσεων αλλα αλλο κρατηματα και αλλο οδηγικη συμπεριφορα.
ανεβηκα πριν 2 σκ στη στενη ευβοιας ελιωσα λαστιχα,γαμησα σαζμαν παραλιγο να κανω μετωπικη με φορεστερ και οταν κατεβηκα ξερετε τι ειπα??? αντε τωρα παμε για καφε αρκετα το ελιωσα ...
πριν 1 χρονο με το κορσα που ηταν πολυ κοντα στο στυλ του 106 ξερετε τι εκανα???ΞΑΝΑΝΕΒΗΚΑ
και οποιος καταλαβε καταλαβε....


Η οδηγική συμπεριφορά του μαμά 206 είναι ουδέτερη και αυτό ευχαριστεί αρκετούς. Κάτω όμως από την όμορφη φάτσα κρύβεται η ψυχή ενός καθαρόαιμου έτοιμου να σου δώσει συγκινήσεις που μικρά κουβαδάκια δεν μπορούν να σου προσφέρουν

Οποιος κατάλαβε, κατάλαβε



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 04:08:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τάσο ακόμα δεν πήρα απάντηση στην προηγούμενη σελίδα στην ερώτηση που σου έκανα! Sad

Προσωπικά, ως προκάτοχος ενός μεταχειρισμένου και χιλιοταλαιπωρημένου 205, μπορώ να πώ ότι το 206 μου φαίνεται διαστημόπλοιο Cool Μακάρι να είχανε κι άλλοι την εμπειρία μου μπας και καταφέρουνε τελικά να εκτιμήσουνε αυτό που κατέχουνε. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ, ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΝΕ ΟΣΕΣ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ... Όταν το αμάξι το παίρνεις με δικά σου λεφτά, πριν το πάρεις το χιλιομελετάς και το καλοσκέφτεσαι. Και στην πορεία βέβαια, όσο καλύπτεις τα έξοδα κίνησης/συντήρησης/βελτίωσης, το πονάς περισσότερο και το προσέχεις ακόμα περισσότερο Wink Χαίρομαι που είμαι 20 χρονών και έχω σχεδόν ξεχρεώσει το αμάξι και είναι στο όνομα μου. Μακάρι όλοι να μπορούσατε να το κάνετε αυτό.

Και φτάνω στο δια ταύτα: Πάρτε το χαμπάρι, στην κατηγορία του, το 206 κλείνει σπίτια και κάνει μανούλες να κλαίνε. Πάρτε για οδήγηση ένα αντίστοιχο αμάξι (Yaris, Ibiza, Fiesta) και ίσως να καταλάβετε τί πλεονεκτήματα έχουμε στην κατηγορία που βρίσκεται το 206 Wink

Τέλος, θα ήθελα να τονίσω πως ο οποιοσδήποτε θα πρέπει να εξοικειωθεί με το αμάξι του όσο περισσότερο γίνεται. Να κάθεται επί ώρες μετά και να προσπαθεί να αναλύσει το τί φταίει και το τί δεν πήγε καλά σε κάτι που ήθελε να κάνει αλλά δεν του βγήκε όπως ήθελε (ήτοι χώσιμο σε στροφή, ανάποδο τιμόνι κλπ.). Αυτό βέβαια θα πρέπει να γίνει εφόσον υπάρχει και η κατάλληλη διαννοητική υποδομή...

Όσο για το "Κάτω όμως από την όμορφη φάτσα κρύβεται η ψυχή ενός καθαρόαιμου έτοιμου να σου δώσει συγκινήσεις που μικρά κουβαδάκια δεν μπορούν να σου προσφέρουν", ναι, έχεις δίκιο Τάσο, τα Corsa όντως είναι κουβαδάκια Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 09:33:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oχι Steve, δεν το βλέπω έτσι! Και επ'ουδενί δεν γράφω κάτι τέτοιο.

Θα γράψω λοιπόν την δική μου ιστορία μπας και καταλάβετε (γιατί τελικά ίσως έχω εγώ το πρόβλημα της μεταδοτικότητας-ευτυχώς που δεν έγινα δάσκαλος!) Laughing

Πριν κάμποσο καιρό, το αδερφάκι μου (μεγαλύτερο από εμένα) ήθελε σαν μουρλο να πάρει rallye... Aπό το 13άρι ακόμα. Κατάφερε και συγκράτησε τον εαυτό του και πήρε ένα rallye 1,6 16v (αφού είχε ακούσει για το 1,6 και μετά περίμενε το 16v).

Το αμάξι είναι πραγματικά κορυφή. Κανένα εργοστασιακό αυτοκίνητο δεν κάνει αυτά που κάνει αυτό το μικρούλι. Οταν αρχίζεις να ψάχνεις αντίστοιχο αυτοκίνητο που να σου κάνει τέτοια χατήρια, φτάνεις σε μεγάαααλα ποσά.

Εγώ τότε είχα ένα saxo (όχι vts) και όλη η οικογένεια τρελλαμένοι γαλλόφιλοι (μέχρι και η μάνα μου έχει 106....).

Οταν πλέον το saxo ήταν επικίνδυνο στα χέρια μου και όταν δεν είχε τίποτα να μου προσφέρει, έψαχνα κάτι σε rallye. Ελα όμως που το 206 μου άρεσε ιδιαίτερα...

Ετσι λοιπόν περίμενα να βγεί η 16v έκδοση φαντάζοντας (όπως γραφόταν στον τύπο τότε) ότι θα είναι ένα αντίστοιχο rallye...

Πριν καν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα, το είχα κι'όλας παραγγείλει. Καινούργιο παιχνιδάκι μου κλπ κλπ.

Μετά το στρώσιμο (ευλαβικότατο) ήρθε η πρώτη κρυάδα. Το μοτέρ ΔΕΝ ήταν σαν του rallye... Δεν ξύριζε ούτε είχε την αμεσότητά του (με άμεση σύγκριση αφού οδηγούσα και τα δύο). Στις στροφές δε πιο νωχελικό και πιο ασαφές. Σαφέστατα πιο παιχνιδιάρικο το Rallye....

Σήμερα όμως, μετά από πολλές ώρες μελέτης, μια δημιουργία ενός αθλητικού σωματείου, γνωριμία με πάρα πολύ κόσμο (ιδιαίτερα ανθρώπους του μηχανοκίνητου αθλητισμού) αν και με ιδιαίτερα μειωμένο budjet έχτισα ένα αυτοκινητάκι by the book, βελτιώνοντας αυτά που χρειάζεται, υποχωρώντας όπου χρειάζεται για χάρη της άνεσης και της καθημερινότητας.

Το σημερινό αυτοκινητάκι όχι απλά δεν έχει τπτ να φοβηθεί από ένα rallye, αλλά του δείχνει περιφρονητικά ποια είναι η θέση του! (χεχ... με εξαίρεση το rallye του pugsang που κουβαλάει τα ίδια μυαλά με εμένα!!!).

Από εκεί και ύστερα, μέσα σε 4 χρόνια έχω αλλάξει πολλές οδηγικές συνήθειες ώστε να βελτιώσω τον εαυτό μου και ακόμα και σήμερα ρωτάω, μαθαίνω και πειραματίζομαι. Αλλωστε δεν γίνεσαι ούτε γρήγορος οδηγός από την μια μέρα στην άλλη, αλλά ούτε και ένα γρήγορο αυτοκίνητο σε κάνει αυτόματα και γρήγορο οδηγό. Χρειάζεται όρεξη, δουλειά, διάβασμα, πειραματισμούς και κάτι που λείπει από την χώρα μας, ταπεινότητα.

Ε, πλεον όποιος δεν κατάλαβε θα του το ζωγραφίσω....


Steve έγραψε:
Εδώ φαντάζομαι εννοείς το "μαζεύω μούτρα"?

Οχι, ψηλέ. Αν φτάσεις σε σημείο να μαζεύεις μούτρα έχεις χάσει πολύ χρόνο. Μιλάω για "πλασάρισμα" μεσα στην στροφή και γρήγορη έξοδο μετά. Παρακολούθα μεγάλους οδηγούς σε ράλλυ, πως πλασάρονται στις στροφές και πόσο γρήγορα βγαίνουν από αυτές, για να καταλάβεις... πόσο μακρυά βρισκόμαστε!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 12:03:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Oχι Steve, δεν το βλέπω έτσι! Και επ'ουδενί δεν γράφω κάτι τέτοιο.

Θα γράψω λοιπόν την δική μου ιστορία μπας και καταλάβετε (γιατί τελικά ίσως έχω εγώ το πρόβλημα της μεταδοτικότητας-ευτυχώς που δεν έγινα δάσκαλος!) .............


συμφωνώ ρε προεδράρα !!!

Steve είναι πολύ σωστό αυτά που γράφεις και μπράβο σου.

Από εκεί και πέρα, το 106 ήταν πολύ ποιό άμεσο, θα το πω εγώ από το σημερινό 206.
Οι πληροφορίες που παίρνουμε από το 206 μας είναι πολυυυύ φιλτραρισμένες, για χάρη της άνεσης.
Έχεις δίκιο για αυτά που γράφεις για τις άλλες μάρκες.
Τελικά καταλήγω στο συμπέρασμα ότι υπάρχει διαφορά αίσθησης στο ένα αμάξι με το άλλο, και όχι ουσίας.
Νομίζω και εγώ ότι από οδηγική ευχαρίστηση το 106 μαμά είναι ποιό ευχάριστο από το 206 μαμά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 15:47:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καταρχην ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ συνεμπλοκ πολυουρεθανης παρα μονο μεταλλικα απο πεζο σπορτ τα οποια
δεν ειναι για το δρομο. αυτο εχω την αισθηση οτι το ξερεις τασο και το εγραψες εκ παραδρομης.
δευτερον η διαδρομη της πισω αναρτησης και η σκληροτητα της δεν εχει τοσο μεγαλη σχεση με το πατημα
και το στριψιμο του κωλου ενος αυτοκινητου.συνεχιζεις να το θετεις λαθος αν και εγω πλεον εχω καταλαβει τι εννοεις. οποτε
απλα σου επαναλαμβανω την διαπιστωση οτι με ραβδους-αντιστρεπτ απο 2.0 πισω αν και η κατασταση βελτιωνεται ελαχιστα
τελικα τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι οπως θα θελαμε αρα δεν φταιει αυτο..............
επειδη εχω κανει κινηματικη αναρτησης στο πολυτεχνειο σου λεω με απλα λογια οτι υπαρχουν εκατομμυρια αλλοι παραγοντες
που ρυθμιζουν τη λειτουργια μιας αναρτησης πρωτα απο ολα τα αλλα, πραγμα αλλωστε που το εχεις αναφερει και εσυ!!
τριτον steve ειμαι 26 χρονων το 206 το αγορασα μονος μου σχεδον μετρητοις-δουλευω απο 20χρονων παραλληλα με εμπ- και ειμαι απο τους λιγους ανθρωπους που ξερουν τι εστι πεζο καθως περα απο μηχανολογος μηχανικος του εθνικου μετσοβιου πολυτεχνειου εχω συγγενη με συνεργειο πεζο(ο οποιος δεν με αφηνε να παρω 106 για να μη σκοτωθω)....
διανοητικα ειμαι μια χαρα ... και το κορσα μου φοραγε την αναρτηση ενος ασπρου gsi b το οποιο πριν χρονια περναγε ραλλακια απο την εξωτερικη στο πεταλο (99-2000 για οποιον θυμαται) αρα μονο κουβας δεν ηταν....και οποιος καταλαβε καταλαβε...

επισης καλο ειναι να μην θεοποιειτε το 206 δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενα πολυ καλο αυτοκινητο.... τα αποτελεσματα στα ραλλυ
και τις αναβασεις πιστοποιουν καλα τι εστι 206 (1.6 μιλαω) ακομα και το 2.0rc group N προβλεπω να τρωει ποοοοοολυ ξυλο απο
αντιστοιχα 2.0 του Ν και αυτο τα λεει ολα.... και ελεος μην ακουσω για wrc κλπ.

τωρα τασο οσον αφορα το στυλ οδηγησης μου θα επρεπε να εχεις ηδη καταλαβει οτι απο πλευρας στυλ ειμαι '΄χωματινος΄΄ οδηγος και οχι της ασφαλτου
και του χρονομετρου.το οδηγικο στυλ με γραμμες και απεριττη οδηγηση με ξενιζει.....και οποιος καταλαβε καταλαβε...το bold κομματι ελεγε οτι δεν εχει σημασια ποσο γρηγορα θα φτασεις αλλα οταν φτασεις να θες λιιιγο ακομα...
τωρα για το μαθημα δεν θα το σχολιασω γιατι μαλλον δεν εχεις καταλαβει σε ποιον μιλας...δεν προσβαλλομαι αλλα ειλικρινα απογοητευομαι
απο το ειδος της επικοινωνιας που εχουμε....ηλπιζα σε ουσιαστικο διαλογο που θα με διαφωτιζε και θα με οδηγουσε σε πραγματικα συμπερασματα.
για αυτο εγραφα οτι απογοητευομαι.....
δεν θα το συνεχισω γιατι δεν εχει νοημα...αυτο που βλεπω ειναι οτι αντι για συζητηση κανουμε αντιπαραθεση εσυ να υπερασπιζεσαι το 206 και εγω το 106 κλπ....
αλλωστε εγω πρωτος το εχω πει οτι σαν βαση το 206 ειναι αιωνες μπροστα απο το 106 για να το βελτιωσεις.δεν ειναι τυχαιο οτι το 106
στα 120αλογα εναι στο οριο του ενω το 206 στα 180 σηκωνει και αλλο απο ολους τους τομεις...
απλα μετα απο πολλααααα λεφτα που εχασα στο κορσα ψαχνωντας στο σκοταδι οπως ο τασος ΒΑΡΕΘΗΚΑ.
δεν αντεχω αλλο τον χωρο της βελτιωσης .
και ειλικρινα αν ειναι να δωσω 16000για αγορα +6000 ευρω για βελτιωσεις στο 206 αφηστε ξερω και αλλου πορτοκαλιες που κανουν
πορτοκαλια τα οποια ουτε στα πιο τρελλα του ονειρα δεν θα φτασει ενα 206.ειπαμε μην θεοποιειτε ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο.

φιλικα και χωρις κανενα ιχνος παρεξηγησης.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Παρ 26 Νοέ 2004, 16:20:48, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 16:10:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-Aυτό που δεν μπόρεσα να καταλάβω ποτέ από όλα τα περιοδικά του χώρου γιατί ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ δεν έχει γράψει ποτέ το 100-0 απο το 206 1,6 ?Μήπως πονέσει κανέναν τα 35 -37 μέτρα ?

-Αν μπορείτε να μου εξηγήσετε ,γιατί καλά όσα γράφουν δεκτά,πώς ένας άνθρωπος 60+χρονών που μια ζωή -30 χρόνια είναι αυτά-οδηγούσε και εξακολουθεί να οδηγεί αυτοκίνητα με μηχανικό τιμόνι (υδραυλικό τί είν' τούτο?) βρήκε αυτό το τιμόνι μια χαρά (μια απο τις αιτίες που η επιλογή μου έπαψε να είναι καπρίτσιο -είμαι το γκαζοφίλ παιδί της οικογένειας- και έγινε Αψογη Επιλογή !)Και δεν είναι και χαζός ,ακόμα μου ΄ρίχνει κανα μπινελίκι αν πατήσω σε λακούβα τον μισό τροχό ,που να πέσει και ολόκληρος ο τροχός ... Embarassed

Οσο για την ακριβεια υπάρχουν και τα ψαλίδια της Πεζώ Σπόρ με 125 € έκαστο άντε 170 με το Φπα /μεταφορικά ,ευθυγραμισσάδες που ασχολούνται και με αγώνες και αντιστρεπτικές σε τιμές λαικής ....για το υπόλοιπο 20% αυτών που θεωρούν το 206 μαλθακό Wink

Εντελώς φιλικά
Γιάννης

Υ.Γ διαβάζοντας και την απάντηση του Παναγιώτη θα ήθελα να διευκρινίσω ότι :
1.Σε καμία περίπτωση δεν είναι θεός το 206
2.Για τιμόνι και αίσθηση τιμονιού μια καλοστημένη πισωκούνα είναι μακράααν...
3.Το πληρώνω και εγώ το 206 μόνος
4. Απλά έχω βάλει στο μάτι όταν με το καλό μαζέψω φράγκα ένα Κατερχαμ ή μια Ελιζέ
5.Το μικρό είναι "πολεμιστής παντός καιρού" κάτι που το κάνουν πολλά αυτοκίνητα μέτρια ρυθμισμένα και δυσκολέυονται πολύ λιγότερο απο "είδικά"


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 16:27:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
καταρχην ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ συνεμπλοκ πολυουρεθανης παρα μονο μεταλλικα απο πεζο σπορτ τα οποια
δεν ειναι για το δρομο. αυτο εχω την αισθηση οτι το ξερεις τασο και το εγραψες εκ παραδρομης.
δευτερον η διαδρομη της πισω αναρτησης και η σκληροτητα της δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το πατημα
και το στριψιμο του κωλου ενος αυτοκινητου.συνεχιζεις να το θετεις λαθος αν και εγω πλεον εχω καταλαβει τι εννοεις. οποτε
απλα σου επαναλαμβανω την διαπιστωση οτι με ραβδους-αντιστρεπτ απο 2.0 πισω αν και η κατασταση βελτιωνεται ελαχιστα
τελικα τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι οπως θα θελαμε αρα δεν φταιει αυτο..............
επειδη εχω κανει κινηματικη αναρτησης στο πολυτεχνειο σου λεω με απλα λογια οτι υπαρχουν εκατομμυρια αλλοι παραγοντες
που ρυθμιζουν τη λειτουργια μιας αναρτησης πρωτα απο ολα τα αλλα, πραγμα
αλλωστε που το εχεις αναφερει και εσυ!!
τριτον steve ειμαι 26 χρονων το 206 το αγορασα μονος μου σχεδον μετρητοις και ειμαι απο τους λιγους ανθρωπους που ξερουν
τι εστι πεζο καθως περα απο μηχανολογος μηχανικος του εθνικου μετσοβιου πολυτεχνειου εχω συγγενη με συνεργειο πεζο(ο οποιος δεν με
αφηνε να παρω 106 για να μη σκοτωθω)....
διανοητικα ειμαι μια χαρα ... και το κορσα μου φοραγε την αναρτηση ενος ασπρου gsi b το οποιο πριν χρονια περναγε ραλλακια απο την
εξωτερικη στο πεταλο (99-2000 για οποιον θυμαται) αρα μονο κουβας δεν ηταν....και οποιος καταλαβε καταλαβε...

επισης καλο ειναι να μην θεοποιειτε το 206 δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενα πολυ καλο αυτοκινητο.... τα αποτελεσματα στα ραλλυ
και τις αναβασεις πιστοποιουν καλα τι εστι 206 (1.6 μιλαω) ακομα και το 2.0rc group N προβλεπω να τρωει ποοοοοολυ ξυλο απο
αντιστοιχα 2.0 του Ν και αυτο τα λεει ολα.... και ελεος μην ακουσω για wrc κλπ.

τωρα τασο οσον αφορα το στυλ οδηγησης μου θα επρεπε να εχεις ηδη καταλαβει οτι απο πλευρας στυλ ειμαι '΄χωματινος΄΄ οδηγος και οχι της ασφαλτου
και του χρονομετρου.....και οποιος καταλαβε καταλαβε...το bold κομματι ελεγε οτι δεν εχει σημασια ποσο γρηγορα θα φτασεις αλλα οταν
φτασεις να θες λιιιγο ακομα...
τωρα για το μαθημα δεν θα το σχολιασω γιατι μαλλον δεν εχεις καταλαβει σε ποιον μιλας...δεν προσβαλλομαι αλλα ειλικρινα απογοητευομαι
απο το ειδος της επικοινωνιας που εχουμε....ηλπιζα σε ουσιαστικο διαλογο που θα με διαφωτιζε και θα με οδηγουσε σε πραγματικα συμπερασματα.
για αυτο εγραφα οτι απογοητευομαι.....
δεν θα το συνεχισω γιατι δεν εχει νοημα...αυτο που βλεπω ειναι οτι αντι για συζητηση κανουμε αντιπαραθεση εσυ να υπερασπιζεσαι
το 206 και εγω το 106 κλπ....
αλλωστε εγω πρωτος το εχω πει οτι σαν βαση το 206 ειναι αιωνες μπροστα απο το 106 για να το βελτιωσεις.δεν ειναι τυχαιο οτι το 106
στα 120αλογα εναι στο οριο του ενω το 206 στα 180 σηκωνει και αλλο απο ολους τους τομεις...
απλα μετα απο πολλααααα λεφτα που εχασα στο κορσα ψαχνωντας στο σκοταδι οπως ο τασος ΒΑΡΕΘΗΚΑ.
δεν αντεχω αλλο τον χωρο της βελτιωσης .
και ειλικρινα αν ειναι να δωσω 16000για αγορα +6000 ευρω για βελτιωσεις στο 206 αφηστε ξερω και αλλου πορτοκαλιες που κανουν
πορτοκαλια τα οποια ουτε στα πιο τρελλα του ονειρα δεν θα φτασει ενα 206.ειπαμε μην θεοποιειτε ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο.

φιλικα και χωρις κανενα ιχνος παρεξηγησης.


Τώρα τι να γράψω... ότι και να γράψω θα παρεξηγηθώ!

Παναγιώτη, προσγειώσου λίγο. Δεν είναι ότι καλύτερο να πετάς στα σύννεφα.

Και για να εκτονώσω λίγο την όλη υπόθεση, θα σου βάλω ένα ωραίο τεστ... Ετσι θα καταλάβεις τι ψάχνεις.

Υπάρχουν 2 ΟΜΟΙΑ αυτοκίνητα. Το ένα λέγεται Saxo VTS και το άλλο 106 Rallye.
Ενώ το σύνολο των εξαρτημάτων που φοράνε είναι το ίδιο, μεταξύ τους στην οδηγική συμπεριφορά είναι εντελώς διαφορετικά!

ΓΙΑΤΙ λοιπόν έχουν αυτήν την διαφορά;;;

Αυτά και απ'ότι βλέπω, δεν αξίζει να ξανασχοληθώ ούτε εγώ, ούτε και αυτοί που προσπαθούν να σας ανοίξουν τα μάτια. Καλορίζικο το σκοτάδι που επιλέγετε!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 16:27:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife 100-0 - 3,21sec/43,6m στο πρωτελευταιο εβο με λιωμενα ομως ελαστικα... εγω δεν εχω δει ποτε σε κανενα περιοδικο κατω απο 40μ το 100-0 στο 206.
το δε c2 vts 266-247 δισκους και 16αρια 100-0 3.03/41,6μ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 18:48:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και δε θα ηθελα να εμπλακω σε αυτο το θεμα για να μην παρεξηγηθω, δε θα καταθεσω τις αποψεις μου.
Θα ηθελα ομως να πω δυο κουβεντες στον Παναγιωτη Volvo, χωρις παρεξηγηση.

Ετσι οπως το θετεις το θεμα Παναγιωτη, πιστευω πως ουτε το 206 βελτιωμενο θα σε ικανοποιησει, ουτε πιστευω το 106.

Για να στριβεις με 140 και τερμα κλειδωμενο αναποδο δε νομιζω πως μπορει να το κανει το 106.

Στην περιπτωση σου θα σου εκανε ενα 350 Z ή ενα Μ3!
Και για να σου αποδειξω τα παραπανω,
θα διηγηθω μια αξεχαστη εμπειρια που ειχα πριν 2 χρονια.
Ετυχε λοιπον να συνοδηγησω στα μεγαρα με τον Αρη Ιαβερη, που ετρεχε τοτε με 106 cup.
Στους πρωτους γυρους της βολτας μας το πηγαινε το 106 με το πλαι σ ολες τις στροφες των μεγαρων, με ταχυτητα που θα ηταν γυρω στα 60 με 100 χλμ, αναλογα τη στροφη.
Ε λοιπον ο ανθρωπος εκανε μαγικα, αλλα το αμαξι δεν μπορουσε να μπει με περισσοτερα με τις πορτες, γιατι θα χανοταν φυσικα ο ελεγχος.
Και δε μιλαμε για καποιο τυχαιο οδηγο έτσι?
Τωρα πως θα ηθελες να οδηγας με 140 και τερμα αναποδο και σε συνθηκες επικινδυνες οπως ο δρομος, πραγματικα θα σου βγαλω το καπελο αν μπορεις να το κανεις.
Αφου λοιπον βαρεθηκα να πηγαινω με τις πορτες, του λεω του Ιαβερακου να με παει με αγωνιστικες γραμμες, οπως στον αγωνα.
Εκει λοιπον ηταν που το ευχαριστηθηκα!
Ανεβασμενος ρυθμος, υψηλότερες ταχυτητες,αδρεναλινη, και οριακα γλιστρηματα του πισω μερους στις αλλαγες φορτιου στην Κ3-Κ4 και Κ8.
Και για να χρησιμοποιησω και μια δημοφλη εδω εκφραση:
Οποιος καταλαβε, καταλαβε! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 20:11:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τασο κρατα μια πισινη γιατι αν τυχει ποτε και γνωριστουμε θα δεις ποσο προσγειωμενο ατομο ειμαι και ποση επιγνωση των δυνατοτητων-γνωσεων μου σαν ανθρωπος εχω.
αυτο το τοπικ το ξεκινησα καλοπροαιρετα και επειδη ειχα βαρεθει να ακουω για τον θεο-206 εδω μεσα...καπου ειχα αρχισει να τα παιρνω και να αισθανομαι μαλ**ας που εχω τοσο αντιθετη αποψη σε καποιους τομεις για αυτο το πολυ καλο αυτοκινητο.ισως να υπερεβαλα σε καποια σημεια λογω της συναισθηματικης καταστασης που ειναι καποιος οταν βλεπει αναποδα τα πραγματα.
ζητω συγνωμη θα παραμεινω στο σκοταδι μου. μου αρκει αν ειναι να προκαλω τετοιες εντασεις.

sps αυτο που λες για τα 140+ πιστεψε με εγω ΔΕΝ μπορω να το κανω.ενα μονος ανθρωπος εχω δει να το κανει και ο οποιος ειναι οτι καλυτερο εχω συνοδηγησει στη ζωη μου μετα τον ιαβερη-το μπαμπα-...
απλα μετα απο καποιες τετοιες εμπειριεσ βλεπεις αλλιως τα πραγματα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 20:20:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
τασο κρατα μια πισινη γιατι αν τυχει ποτε και γνωριστουμε θα δεις ποσο προσγειωμενο ατομο ειμαι και ποση επιγνωση των δυνατοτητων-γνωσεων μου σαν ανθρωπος εχω.
αυτο το τοπικ το ξεκινησα καλοπροαιρετα και επειδη ειχα βαρεθει να ακουω για τον θεο-206 εδω μεσα...καπου ειχα αρχισει να τα παιρνω και να αισθανομαι μαλ**ας που εχω τοσο αντιθετη αποψη σε καποιους τομεις για αυτο το πολυ καλο αυτοκινητο.ισως να υπερεβαλα σε καποια σημεια λογω της συναισθηματικης καταστασης που ειναι καποιος οταν βλεπει αναποδα τα πραγματα.
ζητω συγνωμη θα παραμεινω στο σκοταδι μου. μου αρκει αν ειναι να προκαλω τετοιες εντασεις.

sps αυτο που λες για τα 140+ πιστεψε με εγω ΔΕΝ μπορω να το κανω.ενα μονος ανθρωπος εχω δει να το κανει και ο οποιος ειναι οτι καλυτερο εχω συνοδηγησει στη ζωη μου μετα τον ιαβερη-το μπαμπα-...
απλα μετα απο καποιες τετοιες εμπειριεσ βλεπεις αλλιως τα πραγματα


Θα χαρώ πολύ να τα πούμε από κοντά και θα δεις πως εξαφανίζονται όλες οι παρεξηγήσεις! Πάντως κανείς δεν είπε ότι το 206 είναι θεός. Ισα-ίσα!
Αυτό που με λίγα λόγια προσπάθησα να εξηγήσω, είναι ότι όντως έτσι όπως είναι από την μάνα του, δεν είναι για πολλά πολλά. Απλά για ταξίδια και λίγο από ευχαρίστηση. Ομως μην του αποκλείεις τις δυνατότητες που έχει! Αν δεν πείθεσαι με τίποτα, όταν θα βρεθούμε θα πάμε μια ωραία βολτούλα με το ταπεινό αυτοκινητάκι μου και θα μου πεις ο ίδιος!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 20:22:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
και τις αναβασεις πιστοποιουν καλα τι εστι 206 (1.6 μιλαω) ακομα και το 2.0rc group N προβλεπω να τρωει ποοοοοολυ ξυλο απο
αντιστοιχα 2.0 του Ν και αυτο τα λεει ολα.... και ελεος μην ακουσω για wrc κλπ.


Μωρέ θα ακούσεις για WRC μια χαρά Wink Για κάτι impreza και evo και focus, αυτοκίνητα μια κατηγορία πάνω από το 206, παίρνανε π****ες φρέσκες από το 206 επί 4 συνεχόμενα χρόνια... Ας είναι και καλά ο Markus Cool

Αλλά οι γνώσεις σου στο μηχανοκίνητο αθλητισμό δείχνουν ότι είναι ανύπαρκτες γι αυτό και δεν μπορείς να βρεις αυτό το "παιχνίδι" που ζητάς με το 206.

Σειρά μου πλέον να πω "τέλος μετάδοσης" γιατί απότι φαίνεται, είσαι "κολλημένος με τη μπάλα" Wink Με τις υγείες σου λοιπόν και καλό δρόμο να 'χεις! Salute



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 20:24:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχεις περιθωριο μεχρι τον απριλη που ληγει χρηματοδοτιση να με πεισεις Laughing
αυτο αλλωστε περιμενα απο την αρχη να ...με πεισεις Cool
διοτι σεβομαι τη γνωμη σου οσο ελαχιστων εδω.
αλλιως απριλη το πουλω αν ειμαι υγιης και με τα ιδια λεφτα στην ακρη και........βλεπουμε προς νικο μερια Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 20:44:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
recife 100-0 - 3,21sec/43,6m στο πρωτελευταιο εβο με λιωμενα ομως ελαστικα... εγω δεν εχω δει ποτε σε κανενα περιοδικο κατω απο 40μ το 100-0 στο 206.
το δε c2 vts 266-247 δισκους και 16αρια 100-0 3.03/41,6μ

Ελα μου ντε γιατί δεν το γράφουν ?Μήπως δεν το δοκίμασαν ?
Το έχω κάνει δυό φορές τη μία έτσι για πλάκα κάτω απο 40 ,τη δεύτερη 38 βήματα απο το σημείο που έθεσα σαν αρχή των φρένων με 120 περίπου μια απο τα ίδια σε βρεγμένο
Βήμα ανθρώπινο για άτομο 1,80 όπως είμαι εγώ ισούται με 0,75 μ -0,80 μ
Α και μια φορά με ένα τύπο που πετάχτηκε απο το πουθενα ,πήγαινα με 130 βάλε

Το Drive δίνει για το C2 38,2 m Wink

το 100 -0 γίνεται με νεκρά οπότε ότι και φρένα να έχεις πλέον παίζει ρόλο και το βάρος Wink

Eλπίζω να βρείς ένα και να το φχαριστιέσαι


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206.1.4 (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.4 (8v) XR (1999)

Ένταξη: 05 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: ΣΥΡΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2004, 02:23:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

FRAPEOLE έγραψε:
Παναγιωτη η αληθεια ειναι μια και τα ημιμετρα να τα ξεχασεις.

Προσωπικα το αυτοκινητο εχει απαραδεκτη μουρη και το γ@μημεν@ το τιμονι με 3,2 στροφες τι να κλασει..

Οχι πως το 206 δεν στριβει γρηγορ αλλα την παιχνιδιαρικη αισθηση του 106 και καποιων ιταλικων δεν προκειται να την βρεις.

Σε καταλαβαινω απολυτα,εχω δοκιμασει καποια πραγματακια αλλα το ελικοπτερο αεροπλανο δεν γινεται..

Σορυ για τον τονο αλλα επειδη καταλαβαινω απολυτα την αισθηση σου και ως παθων σου ξεκαθαριζω την κατασταση..

ζαντα με offset απο ραλυ, θελει το 206!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2004, 19:58:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφιερωμενες οι δυο φωτο στον volvos!
Για δες που μπορει και το 206....!




η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2164s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on