PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Προβλήματα 307
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
frixos (Δημήτρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


307 1,6 XS

Ένταξη: 27 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: Σπίτι μου (Αθήνα)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 01:57:28    Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
307 ARMY! έγραψε:
Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα.
Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σχέσεις του κιβώτιου από το διαγνωστικό !
Το μόνο που κανείς είναι να πεις του εγκέφαλου αν έχει αυτόματο κιβώτιο η μηχανικό και οι επιλογές είναι δυο !
1η BVM μικρού μήκους
2η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ! Wink


όσο για την τελική μην περιμένεις να δεις παραπάνω και τα 180 μια χαρά είναι


205 σε ελαφριά κατηφόρα μετά τον Σειριο , 2 άτομα και αποσκευές 2 ατόμων,καύσιμα πάνω από την μέση!!!
200 πολλές φορές
εντελώς μαμά το τουτού μόνο ένα φίλτρο Κ&Ν!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
frixos (Δημήτρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


307 1,6 XS

Ένταξη: 27 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: Σπίτι μου (Αθήνα)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 01:57:49    Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
307 ARMY! έγραψε:
Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα.
Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σχέσεις του κιβώτιου από το διαγνωστικό !
Το μόνο που κανείς είναι να πεις του εγκέφαλου αν έχει αυτόματο κιβώτιο η μηχανικό και οι επιλογές είναι δυο !
1η BVM μικρού μήκους
2η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ! Wink


όσο για την τελική μην περιμένεις να δεις παραπάνω και τα 180 μια χαρά είναι


205 σε ελαφριά κατηφόρα μετά τον Σειριο , 2 άτομα και αποσκευές 2 ατόμων,καύσιμα πάνω από την μέση!!!
200 πολλές φορές
εντελώς μαμά το τουτού μόνο ένα φίλτρο Κ&Ν!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
frixos (Δημήτρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


307 1,6 XS

Ένταξη: 27 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: Σπίτι μου (Αθήνα)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 01:58:24    Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
307 ARMY! έγραψε:
Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα.
Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σχέσεις του κιβώτιου από το διαγνωστικό !
Το μόνο που κανείς είναι να πεις του εγκέφαλου αν έχει αυτόματο κιβώτιο η μηχανικό και οι επιλογές είναι δυο !
1η BVM μικρού μήκους
2η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ! Wink


όσο για την τελική μην περιμένεις να δεις παραπάνω και τα 180 μια χαρά είναι


205 σε ελαφριά κατηφόρα μετά τον Σειριο , 2 άτομα και αποσκευές 2 ατόμων,καύσιμα πάνω από την μέση!!!
200 πολλές φορές
εντελώς μαμά το τουτού μόνο ένα φίλτρο Κ&Ν!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Δεκ 2004, 00:48:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο 307 1.6XT Premium Automatic της μάνας μου είχαμε τα εξής προβλήματα:

Με την παραλαβή:
- Δεν κλείδωνε ξανά μόνο του όταν το ξεκλείδωνες και δεν έμπαινες μέσα. Το διόρθωσαν αμέσως.

- Μετά από 2-3 μέρες το σειριακό κιβώτιο έβαζε μόνο 2α και 3η στην αυτόματη λειτουργία και αν ποτέ έβαζε 1η, μόλις ξεκινούσες την πέταγε βίαια έξω με ένα δυνατό μπαμ και έδινε μύνημα "Automatic Transmission Fault" στην οθόνη! Στη σειριακή απλά αρνιόταν να βάλει 1η.
Το αυτοκίνητο πήγε στη Peugeot και αφού μας είπαν ότι άλλαξαν το firmware (αν δεν άλλαξαν και όλο το κιβώτιο....) από τότε χτύπα ξύλο (2 χρόνια) το κιβώτιο δουλεύει τζάμι.

- Μετά από 1-2 βδομάδες ο μοχλός των φλας δεν επέστρεφε πίσω όταν έβγαζες φλας δεξιά.
Άλλαξαν τον μοχλό στην εγγύηση.

Στα 3000 χμ:
- Εμφάνηστηκε το γνωστό πρόβλημα του δείκτη λαδιού που δείχνει ότι θέλει. Κάποτε σωστή στάθμη και κάποτε λάθος.
Συνήθως λάθος όταν ξεκινάς τον κινητήρα μετά από ώρες και είναι εντελώς κρύος και συνήθως σωστή στάθμη όταν το ξεκινήσεις μετά από στάση μέχρι καμιά ώρα.
Το πρόβλημα υπάρχει και δεν σκοτιστήκαμε να ασχοληθούμε μαζί του....

Στα 5000 χμ:
- Το αυτοκίνητο απενεργοποίησε τον αερόσακο συνοδηγού μόνο του! Άναψε το ενδεικτικό λαμπάκι στο ταμπλό και έδωσε μύνημα στην οθόνη "Passenger Airbag Deactivated"! Διορθώθηκε μόνο του την επόμενη μέρα και δεν το ξανάκανε από τότε.

Στα 8000 χμ:
- Η κόρνα δουλεύει όποτε θέλει. Το πρόβλημα μάλλον είναι στις επαφές πάνω στο τιμόνι. Χρειάζεται πολλή δύναμη για να "πατηθούν" οι επαφές και ακόμα και τότε η κόρνα δουλεύει διακοπτόμενα...

- Οταν βγάζεις φλας δεξιά, ο δείκτης των φλας κάποτε δεν μένει στη θέση "δεξιά" και επιστρέφει μόνος του. Στη 2η ή 3η προσπάθεια μένει....

- Το τιμόνι κάποτε όταν παρκάρεις βαραίνει αψυχολόγητα.

- Πιθανόν ψιλοστραβωμένες δισκόπλακες μπροστά διότι το αυτοκίνητο τρέμει λίγο όταν φρενάρεις με ταχύτητα (120+)

Αυτά! Shocked Shocked Shocked


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
silverpug206 (Κωνσταντίινος)
Μέλος
Μέλος


206 3 θύρες

Ένταξη: 12 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 182
Τόπος: Λευκωσία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Δεκ 2004, 08:45:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω παιδια δεν εχω 307 ομως εχω διαβασει στο αγγλικο watchdog του BBC (ειναι μια εκπομπη που παρακολουθει προβληματα που εχουν καταναλωτες με προιοντα -αυτοκινητα/τροφιμα/ασφαλιστικες εταιριες- και τα βγαζει στο αερα για να υποχρεωνει τις εταιριες να τα δεχονται και να μην σε βγαζουν τρελλο οταν τους παρεις το αμαξι με καποιο τρελλο προβλημα για παραδειγμα)

Για οσους θελουν να διαβασουν 2 πολυ σημαντικα προβληματα του 307
ειναι οτι περνει φωτια μονο του!!! Shocked Shocked Shocked

307 DANGER OF FIRE

και αλλο μεγαλο προβλημα που εχουν ορισμενα ειναι οτι το δειχνει οτι εχεισ καλυψει παραπανω αποσταση απο οτι εχεις. Δηλαδη κοβεις 100 χιλιομετρα και λεει 150 πχ!!

PROBLEM WITH MILEAGE ON 307


Ιδρυτής
---------------------------------------
http://www.pug-club.com
PEUGEOT OWNERS CLUB CYPRUS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
TakisB (Τάκης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 XSI 3d 2002

Ένταξη: 27 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: Ίλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Δεκ 2004, 10:00:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

silverpug206 έγραψε:
Εγω παιδια δεν εχω 307 ομως εχω διαβασει στο αγγλικο watchdog του BBC (ειναι μια εκπομπη που παρακολουθει προβληματα που εχουν καταναλωτες με προιοντα -αυτοκινητα/τροφιμα/ασφαλιστικες εταιριες- και τα βγαζει στο αερα για να υποχρεωνει τις εταιριες να τα δεχονται και να μην σε βγαζουν τρελλο οταν τους παρεις το αμαξι με καποιο τρελλο προβλημα για παραδειγμα)

Για οσους θελουν να διαβασουν 2 πολυ σημαντικα προβληματα του 307
ειναι οτι περνει φωτια μονο του!!! Shocked Shocked Shocked

307 DANGER OF FIRE


...The cause is that the ignition key becomes stiff and stays in the starter on position. This can cause the starter motor to overheat...

Ο άνθρωπος που του κολλάει το κλειδί στη θέση "ignition" και γυρίζει συνεχώς η μίζα και ΔΕΝ το καταλαβαίνει,
είναι άξιος της μοίρας του... Laughing

silverpug206 έγραψε:
και αλλο μεγαλο προβλημα που εχουν ορισμενα ειναι οτι το δειχνει οτι εχεισ καλυψει παραπανω αποσταση απο οτι εχεις. Δηλαδη κοβεις 100 χιλιομετρα και λεει 150 πχ!!

PROBLEM WITH MILEAGE ON 307


Διαβάζοντας και άλλα sites από Αγγλία με κριτικές χρηστών διαφόρων μοντέλων, μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι όλα τα "ζαβά" 307 τα έστειλαν στην Αγγλία οι Γαλάτες! Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Δεκ 2004, 16:42:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TakisB έγραψε:
Διαβάζοντας και άλλα sites από Αγγλία με κριτικές χρηστών διαφόρων μοντέλων, μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι όλα τα "ζαβά" 307 τα έστειλαν στην Αγγλία οι Γαλάτες! Very happy


Το ξέρουμε ότι κανείς δεν συμπαθεί τους Άγγλους στην Ευρώπη! Για αυτό τους στέλνουν όλα τα ζαβα! Cool

Δυστυχώς όμως τα ζαβά πηγαίνουν και σε άλλες χώρες που το τιμόνι είναι δεξιά!!!
Δεν είναι μόνο τα 307. Για ρωτήστε και στην Κύπρο να σας πουν πόσα αναρίθμητα προβλήματα έχουν αυτοί που αγοράζουν BMW Group, VAG Group (VW, AUDI, SEAT, SKODA), CITROEN και άλλα.
Αναφέρω αυτές τις μάρκες επείδη είναι οι ΠΛΕΟΝ προβληματικές από όλα αυτά που ακούω από γνωστούς και φίλους! (Φυσικά πάιζει ρόλο και το "Σερβις" των εν λόγω αντιπροσωπειών.....) Splat Puke right Puke left Splat

H Peugeot είναι πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις ΙΧ στην Κύπρο τα τελευταία 5 χρόνια και δεν είναι ίσως τυχαίο. Σίγουρα υπάρχουν και προβλήματα με Peugeot αλλά συνήθως δεν είναι σοβαρά και αν είναι, η αντιπροσωπεία έχει πολύ καλό Σέρβις και know-how για να τα λύσει.

Ένα κλασικό παράδειγμα είναι ότι στην Κύπρο στους κινητήρες 1.4 8v της Citroen τρυπάει πάρα πολύ συχνά το μπλοκ! Το ίδιο δεν συμβαίνει συχνά στα Peugeot που φοράνε τους ίδιους κινητήρες....... Shocked

Ο νοών νοείτω....... Shocked


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1532s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on