Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
frixos (Δημήτρης) Νέος χρήστης

 307 1,6 XS
Ένταξη: 27 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 74 Τόπος: Σπίτι μου (Αθήνα)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 01:57:28 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις |
|
|
Touristas έγραψε: | 307 ARMY! έγραψε: | Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα. | Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σχέσεις του κιβώτιου από το διαγνωστικό !
Το μόνο που κανείς είναι να πεις του εγκέφαλου αν έχει αυτόματο κιβώτιο η μηχανικό και οι επιλογές είναι δυο !
1η BVM μικρού μήκους
2η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων !
όσο για την τελική μην περιμένεις να δεις παραπάνω και τα 180 μια χαρά είναι |
205 σε ελαφριά κατηφόρα μετά τον Σειριο , 2 άτομα και αποσκευές 2 ατόμων,καύσιμα πάνω από την μέση!!!
200 πολλές φορές
εντελώς μαμά το τουτού μόνο ένα φίλτρο Κ&Ν!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
frixos (Δημήτρης) Νέος χρήστης

 307 1,6 XS
Ένταξη: 27 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 74 Τόπος: Σπίτι μου (Αθήνα)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 01:57:49 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις |
|
|
Touristas έγραψε: | 307 ARMY! έγραψε: | Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα. | Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σχέσεις του κιβώτιου από το διαγνωστικό !
Το μόνο που κανείς είναι να πεις του εγκέφαλου αν έχει αυτόματο κιβώτιο η μηχανικό και οι επιλογές είναι δυο !
1η BVM μικρού μήκους
2η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων !
όσο για την τελική μην περιμένεις να δεις παραπάνω και τα 180 μια χαρά είναι |
205 σε ελαφριά κατηφόρα μετά τον Σειριο , 2 άτομα και αποσκευές 2 ατόμων,καύσιμα πάνω από την μέση!!!
200 πολλές φορές
εντελώς μαμά το τουτού μόνο ένα φίλτρο Κ&Ν!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
frixos (Δημήτρης) Νέος χρήστης

 307 1,6 XS
Ένταξη: 27 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 74 Τόπος: Σπίτι μου (Αθήνα)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 01:58:24 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις |
|
|
Touristas έγραψε: | 307 ARMY! έγραψε: | Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα. | Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σχέσεις του κιβώτιου από το διαγνωστικό !
Το μόνο που κανείς είναι να πεις του εγκέφαλου αν έχει αυτόματο κιβώτιο η μηχανικό και οι επιλογές είναι δυο !
1η BVM μικρού μήκους
2η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων !
όσο για την τελική μην περιμένεις να δεις παραπάνω και τα 180 μια χαρά είναι |
205 σε ελαφριά κατηφόρα μετά τον Σειριο , 2 άτομα και αποσκευές 2 ατόμων,καύσιμα πάνω από την μέση!!!
200 πολλές φορές
εντελώς μαμά το τουτού μόνο ένα φίλτρο Κ&Ν!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Δεκ 2004, 00:48:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο 307 1.6XT Premium Automatic της μάνας μου είχαμε τα εξής προβλήματα:
Με την παραλαβή:
- Δεν κλείδωνε ξανά μόνο του όταν το ξεκλείδωνες και δεν έμπαινες μέσα. Το διόρθωσαν αμέσως.
- Μετά από 2-3 μέρες το σειριακό κιβώτιο έβαζε μόνο 2α και 3η στην αυτόματη λειτουργία και αν ποτέ έβαζε 1η, μόλις ξεκινούσες την πέταγε βίαια έξω με ένα δυνατό μπαμ και έδινε μύνημα "Automatic Transmission Fault" στην οθόνη! Στη σειριακή απλά αρνιόταν να βάλει 1η.
Το αυτοκίνητο πήγε στη Peugeot και αφού μας είπαν ότι άλλαξαν το firmware (αν δεν άλλαξαν και όλο το κιβώτιο....) από τότε χτύπα ξύλο (2 χρόνια) το κιβώτιο δουλεύει τζάμι.
- Μετά από 1-2 βδομάδες ο μοχλός των φλας δεν επέστρεφε πίσω όταν έβγαζες φλας δεξιά.
Άλλαξαν τον μοχλό στην εγγύηση.
Στα 3000 χμ:
- Εμφάνηστηκε το γνωστό πρόβλημα του δείκτη λαδιού που δείχνει ότι θέλει. Κάποτε σωστή στάθμη και κάποτε λάθος.
Συνήθως λάθος όταν ξεκινάς τον κινητήρα μετά από ώρες και είναι εντελώς κρύος και συνήθως σωστή στάθμη όταν το ξεκινήσεις μετά από στάση μέχρι καμιά ώρα.
Το πρόβλημα υπάρχει και δεν σκοτιστήκαμε να ασχοληθούμε μαζί του....
Στα 5000 χμ:
- Το αυτοκίνητο απενεργοποίησε τον αερόσακο συνοδηγού μόνο του! Άναψε το ενδεικτικό λαμπάκι στο ταμπλό και έδωσε μύνημα στην οθόνη "Passenger Airbag Deactivated"! Διορθώθηκε μόνο του την επόμενη μέρα και δεν το ξανάκανε από τότε.
Στα 8000 χμ:
- Η κόρνα δουλεύει όποτε θέλει. Το πρόβλημα μάλλον είναι στις επαφές πάνω στο τιμόνι. Χρειάζεται πολλή δύναμη για να "πατηθούν" οι επαφές και ακόμα και τότε η κόρνα δουλεύει διακοπτόμενα...
- Οταν βγάζεις φλας δεξιά, ο δείκτης των φλας κάποτε δεν μένει στη θέση "δεξιά" και επιστρέφει μόνος του. Στη 2η ή 3η προσπάθεια μένει....
- Το τιμόνι κάποτε όταν παρκάρεις βαραίνει αψυχολόγητα.
- Πιθανόν ψιλοστραβωμένες δισκόπλακες μπροστά διότι το αυτοκίνητο τρέμει λίγο όταν φρενάρεις με ταχύτητα (120+)
Αυτά! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
silverpug206 (Κωνσταντίινος) Μέλος

 206 3 θύρες
Ένταξη: 12 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 182 Τόπος: Λευκωσία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Δεκ 2004, 08:45:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παιδια δεν εχω 307 ομως εχω διαβασει στο αγγλικο watchdog του BBC (ειναι μια εκπομπη που παρακολουθει προβληματα που εχουν καταναλωτες με προιοντα -αυτοκινητα/τροφιμα/ασφαλιστικες εταιριες- και τα βγαζει στο αερα για να υποχρεωνει τις εταιριες να τα δεχονται και να μην σε βγαζουν τρελλο οταν τους παρεις το αμαξι με καποιο τρελλο προβλημα για παραδειγμα)
Για οσους θελουν να διαβασουν 2 πολυ σημαντικα προβληματα του 307
ειναι οτι περνει φωτια μονο του!!!
307 DANGER OF FIRE
και αλλο μεγαλο προβλημα που εχουν ορισμενα ειναι οτι το δειχνει οτι εχεισ καλυψει παραπανω αποσταση απο οτι εχεις. Δηλαδη κοβεις 100 χιλιομετρα και λεει 150 πχ!!
PROBLEM WITH MILEAGE ON 307
Ιδρυτής
---------------------------------------
http://www.pug-club.com
PEUGEOT OWNERS CLUB CYPRUS
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TakisB (Τάκης) Μόλις έγραψα

 307 XSI 3d 2002
Ένταξη: 27 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Ίλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Δεκ 2004, 10:00:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
silverpug206 έγραψε: | Εγω παιδια δεν εχω 307 ομως εχω διαβασει στο αγγλικο watchdog του BBC (ειναι μια εκπομπη που παρακολουθει προβληματα που εχουν καταναλωτες με προιοντα -αυτοκινητα/τροφιμα/ασφαλιστικες εταιριες- και τα βγαζει στο αερα για να υποχρεωνει τις εταιριες να τα δεχονται και να μην σε βγαζουν τρελλο οταν τους παρεις το αμαξι με καποιο τρελλο προβλημα για παραδειγμα)
Για οσους θελουν να διαβασουν 2 πολυ σημαντικα προβληματα του 307
ειναι οτι περνει φωτια μονο του!!!
307 DANGER OF FIRE |
...The cause is that the ignition key becomes stiff and stays in the starter on position. This can cause the starter motor to overheat...
Ο άνθρωπος που του κολλάει το κλειδί στη θέση "ignition" και γυρίζει συνεχώς η μίζα και ΔΕΝ το καταλαβαίνει,
είναι άξιος της μοίρας του...
silverpug206 έγραψε: | και αλλο μεγαλο προβλημα που εχουν ορισμενα ειναι οτι το δειχνει οτι εχεισ καλυψει παραπανω αποσταση απο οτι εχεις. Δηλαδη κοβεις 100 χιλιομετρα και λεει 150 πχ!!
PROBLEM WITH MILEAGE ON 307 |
Διαβάζοντας και άλλα sites από Αγγλία με κριτικές χρηστών διαφόρων μοντέλων, μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι όλα τα "ζαβά" 307 τα έστειλαν στην Αγγλία οι Γαλάτες! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Δεκ 2004, 16:42:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TakisB έγραψε: | Διαβάζοντας και άλλα sites από Αγγλία με κριτικές χρηστών διαφόρων μοντέλων, μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι όλα τα "ζαβά" 307 τα έστειλαν στην Αγγλία οι Γαλάτες!  |
Το ξέρουμε ότι κανείς δεν συμπαθεί τους Άγγλους στην Ευρώπη! Για αυτό τους στέλνουν όλα τα ζαβα!
Δυστυχώς όμως τα ζαβά πηγαίνουν και σε άλλες χώρες που το τιμόνι είναι δεξιά!!!
Δεν είναι μόνο τα 307. Για ρωτήστε και στην Κύπρο να σας πουν πόσα αναρίθμητα προβλήματα έχουν αυτοί που αγοράζουν BMW Group, VAG Group (VW, AUDI, SEAT, SKODA), CITROEN και άλλα.
Αναφέρω αυτές τις μάρκες επείδη είναι οι ΠΛΕΟΝ προβληματικές από όλα αυτά που ακούω από γνωστούς και φίλους! (Φυσικά πάιζει ρόλο και το "Σερβις" των εν λόγω αντιπροσωπειών.....)
H Peugeot είναι πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις ΙΧ στην Κύπρο τα τελευταία 5 χρόνια και δεν είναι ίσως τυχαίο. Σίγουρα υπάρχουν και προβλήματα με Peugeot αλλά συνήθως δεν είναι σοβαρά και αν είναι, η αντιπροσωπεία έχει πολύ καλό Σέρβις και know-how για να τα λύσει.
Ένα κλασικό παράδειγμα είναι ότι στην Κύπρο στους κινητήρες 1.4 8v της Citroen τρυπάει πάρα πολύ συχνά το μπλοκ! Το ίδιο δεν συμβαίνει συχνά στα Peugeot που φοράνε τους ίδιους κινητήρες.......
Ο νοών νοείτω....... 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|