Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Απρ 2004, 12:15:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ίδιο πρόβλημα έχω και στο δικό μου. Το ρελαντί με ζεστό κινητήρα ανεβαίνει χωρίς λόγω +400στρ. μετά κάνει βιθύσματα και ταλαντεύεται χωρίς λόγω για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να επανέρθει.... Επίσης έτυχε μετο που ξεκίνησα τον κινητήρα να ανεβάσει απότομα 3.000 στροφές και μετά να ηρεμήσει... Παρατήρησα ότι όποτε συμβαίνει αυτο πατώντας συμπλέκτη ή φρένο ηρεμεί.... Πολλές φορές με πρώτη και καθώς πάω να βάλω δευτέρα, ενώ έχω αφήσει το γκάζι οι στροφές διατηρούνται υψηλές? Το περίεργο είναι ότι έχω μόλις 3.000κμ
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TiMoRiS (Argiris) Τρελλαμένο μέλος

 Mini Cooper S R56
Ένταξη: 06 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 420 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 15:24:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον αυτο το προβλημα με την αρυθμια στο ρελαντι την εχω και εγω σχεδον απο τα πρωτα χιλιομετρα του αυτοκινητου(τωρα εχει 5,500) και νομιζα οτι ειμουν υπερβολικος ή οτι ηταν της φαντασιας μου! Το θεωρω απαραδεκτω καινουργιο αυτοκινητο να εχει προβληματα! Να τονισω οτι το περιποιουμε οσο περοσσοτερο γινεται γιατι εχω τρελα μαζι του δηλ. σωστες βενζινες(ΒP 100αρα ή shell v-power racing), καθε σαβατο ελεγχος πιεσεως ελαστικων, ελεγχος σταθμης νερου κ λαδιων. Οταν μπορεσω θα παω στην αντιπρωσοποια και θα γινει της π....ας! Θα σας ενημερωσω για νεοτερα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 21:59:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | Το ίδιο πρόβλημα έχω και στο δικό μου. Το ρελαντί με ζεστό κινητήρα ανεβαίνει χωρίς λόγω +400στρ. μετά κάνει βιθύσματα και ταλαντεύεται χωρίς λόγω για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να επανέρθει.... Επίσης έτυχε μετο που ξεκίνησα τον κινητήρα να ανεβάσει απότομα 3.000 στροφές και μετά να ηρεμήσει... Παρατήρησα ότι όποτε συμβαίνει αυτο πατώντας συμπλέκτη ή φρένο ηρεμεί.... Πολλές φορές με πρώτη και καθώς πάω να βάλω δευτέρα, ενώ έχω αφήσει το γκάζι οι στροφές διατηρούνται υψηλές? Το περίεργο είναι ότι έχω μόλις 3.000κμ |
Παρτε το αποφαση,το αιωνιο προβλημα στα Πεζο,αρυθμια στο ρελαντι-σβησιμο κτλ.
Λογοι 2, τροφοδοσια-αντλιες,ηλεκτρικα-κακο μανατζμεντ-πολλ/στης.
Και πιστευα ειδικα οτι στις τελευταιες γενιες του 1,6 και το νεο 1,4 δεν τα βγαζουν αλλα τελικα το προβλημα ειναι μονιμο.
Θα θυμηθω κατι που μου ειχαν πει οταν αγορασα καινουργιο το 106 και μαθημενος με γιαπωνεζικο ακριβο κουπε που ειχε ο πατερας μου,ειχα φρικαρει με αυτα τα προβληματα.Ο Μηχανικος σε επισημο παρακαλω σερβις ειπε λοιπον την μονη λυση:'Θα το συνηθισεις'
8 χρονια μετα,φρεναρω με το τακουνι και κραταω γκαζι με την μυτη για να μην σβησει,βαζω μπροστα περιμενωντας στο φαναρι και γινομαι ρομπα αφου ολοι νομιζουν οτι ειμαι ασχετος και μου εσβησε,σβουραω με κανα χειροφρενο και στο μισο διπλωμα,πρωτη-αμπραγιαζ-μιζα-γκαζι , τι να κανουμε το συνηθισα αλλα το επομενο αμαξι made in japan
παντως μερος του προβληματος εχει λυθει με την χρηση μονο bp 100.
οσο για την απλη Bp οσες φορες ειχα βαλει,το αμαξι εκανε πολλα παλαβα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 23:00:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="Ntinos"] Mimis έγραψε: |
8 χρονια μετα,φρεναρω με το τακουνι και κραταω γκαζι με την μυτη για να μην σβησει,βαζω μπροστα περιμενωντας στο φαναρι και γινομαι ρομπα αφου ολοι νομιζουν οτι ειμαι ασχετος και μου εσβησε,σβουραω με κανα χειροφρενο και στο μισο διπλωμα,πρωτη-αμπραγιαζ-μιζα-γκαζι , τι να κανουμε το συνηθισα αλλα το επομενο αμαξι made in japan |
Καλά σοβαρά τα λες τώρα ότι φρενάρεις έτσι ??? Κατ αρχήν κανένα Peugeot δεν έχει σταθερό ρελαντί όλα κάνουν συνεχώς διορθώσεις τώρα αν εσένα σου σβήνει έχεις πρόβλημα και πρέπει να το δεις !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 00:31:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="Touristas"] Ntinos έγραψε: | Mimis έγραψε: |
8 χρονια μετα,φρεναρω με το τακουνι και κραταω γκαζι με την μυτη για να μην σβησει,βαζω μπροστα περιμενωντας στο φαναρι και γινομαι ρομπα αφου ολοι νομιζουν οτι ειμαι ασχετος και μου εσβησε,σβουραω με κανα χειροφρενο και στο μισο διπλωμα,πρωτη-αμπραγιαζ-μιζα-γκαζι , τι να κανουμε το συνηθισα αλλα το επομενο αμαξι made in japan |
Καλά σοβαρά τα λες τώρα ότι φρενάρεις έτσι ??? Κατ αρχήν κανένα Peugeot δεν έχει σταθερό ρελαντί όλα κάνουν συνεχώς διορθώσεις τώρα αν εσένα σου σβήνει έχεις πρόβλημα και πρέπει να το δεις !! |
το προβλημα υπαρχει απο την πρωτη μερα και εχουν γινει τα απειρα.Απλα δεν φτιαχνεται μονιμα,υπαρχουν σχεδιαστικες ατελειες και ελλειψεις στην διαχειρηση και στην παροχη καυσιμου,οπως και χρηση ανεπαρκων 'στοιχειων'-αντλιες,σωληνακια,σενσορες.
Απλα μονο και μονο να σου πω οτι το αμαξι εχει αλλαξει μοτερ 2 φορες απο 1,1 σε 1,6 8v και τωρα 1,4 συνοδευομενο με ολα τα περιφερειακα-εγγεφαλους,αντλιες,πλεξουδες και το προβλημα εμφανιζεται κατα διαστηματα,οχι με την ιδια μορφη αλλα με το ιδιο αποτελεσμα-σβησιμο.
Και τελος δεν ειναι δικαιολογια οτι ολα τα πεζο το κανουν.Μια εταιρεια που σεβεται τους πελατες της και τις πωλησεις αλλαζει προμηθευτες οταν τανταλλακτικα που παιρνει ειναι ανεπαρκη.
Οταν ενας σενσορας δινει ανεπαρκες σημα και στον επομενο κυκλο λειτουργειας ο εγγεφαλος δινει σημα διορθωσης ΑΠΛΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ τον σενσορα η αυτο που φταιει.
Αλλα εδω μιλαμε για Ευρωπαικο quality management που ειναι 20 χρονια πισω απο το Γιαπωνεζικο
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 19:52:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτός που το είπε θα πρέπει να ντρέπεται κι εγώ όταν είπα ότι το κάνουν εννοώ μικροδιορθώσεις στο ρελαντί όχι σβησίματα !!!Πάντως μου φαίνεται παράξενο να μην φτιάχνει εξάλλου δεν είναι το μοναδικό 206 που κυκλοφορεί αν ήταν όλα έτσι τοτεεεεε !!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 14:56:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σήμερα μου ξανα εγκαταστήσαν απο την αρχή το πρόγραμμα και το αυτοκίνητο μου δείχνει προς το παρον να λειτουργεί φυσιολογικά, ελπίζω να λύθηκε το πρόβλημα.... ο χρόνος θα δείξει 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TiMoRiS (Argiris) Τρελλαμένο μέλος

 Mini Cooper S R56
Ένταξη: 06 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 420 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 11:11:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον μολις γυρισα απο την Peugeot!Τι μου ειπαν?Αισθητηρας στροφων(L4) κωδικο 00001920AW.Μου το αλλαξαν σε 10'!Τωρα σταματησαν οι κραδασμοι αλλα η βελονα συνεχιζει τους χορους της!Προς το παρον ειμαι ικανοποιημενος!Τωρα βλεπουμε...
www.asfaleia365.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Μάϊ 2004, 16:06:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά το πρόβλημμα μου δεν λύθηκε Με ζεστό κινητήρα το αυτοκίνητο κρατούσε ριλαντί στις 1.500στροφές. Είμαι για το συνεργείο πάλι αύριο... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Μάϊ 2004, 16:15:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TiMoRiS έγραψε: | Λοιπον μολις γυρισα απο την Peugeot!Τι μου ειπαν?Αισθητηρας στροφων(L4) κωδικο 00001920AW.Μου το αλλαξαν σε 10'!Τωρα σταματησαν οι κραδασμοι αλλα η βελονα συνεχιζει τους χορους της!Προς το παρον ειμαι ικανοποιημενος!Τωρα βλεπουμε... |
Ο αισθητήρας στροφών βρίσκεται στην ηλεκτρονική πεταλούδα, την βρήκε η διάγνωση την βλάβη ή μόνοι τους στο προτείναν;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 01:15:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την προηγούμενη Πέμπτη και στα πλαίσια της εγγύησης μου αλλάξαν την "πεταλούδα" όλα έδειχναν καλά μέχρι χτες, οπου ξαφνικά το 206 μου άρχισε να ανεβάζει χωρίς λόγω τις στροφες του στις 1.500σαλ. περιμενα λίγο μήπως ηρεμήσει αλλα τίποτα.... Τα χειρότερα ήρθαν το βράδυ, με το που ανάβω το αυτοκίνητο οι στροφες ανεβαίνουν στις 6.000σαλ ανάβει το λαμπάκι το κίτρινο της βλάβης του κινητήρα και εμφανίζεται το μήνυμα ANTIPOLLUTION FAULT.... αυριο είμαι για το συνεργείο... δυστυχώς αντι να λύνεται το π΄ροβλημα μου η κατάσταση χειρωτερεύει....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 19:25:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά απο το συνεργείο μου είπαν ότι φταίει το ποτενσιόμετρο που έχει το γκαζ και ότι θα μου το αλλάξουν.... Η γκαντεμιά της υπόθεσης είναι ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό και ότι μου το κάνουν παραγγελία απο Γαλία. Το αυτοκίνητο μου έμεινε ήδη 5 μερες στο συνεργείο και συνεχίζουμε. Πάλι καλα που υπάρχει και η assistance και μου έδωσαν ενα Accent να κάνω την δουλειά μου......
Ελπίζω αυτη τη φορά να μου έχουν κάνει σωστή διάγνωση της βλάβης και να μπορέσω επιτέλους να απολαύσω το καινούριο μου πεζάκι χωρίς προβλήματα!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούν 2004, 20:08:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
…Και επιστρέφω με την περιγραφή της απίστευτης οδύσσειας που περνάω τις τελευταίες μέρες… Μετά από καθυστέρηση 15+ ημερών παρέλαβαν το νέο πεντάλ γκαζιού, το εγκατέστησαν και όπως πίστευα, η βλάβη δεν λύθηκε, το αυτοκίνητο συνέχισε να κρατάει ριλαντι 1.200 σαλ. Ύστερα από άπειρες δοκιμές και ατελείωτες ώρες επικοινωνίας του μηχανικού με τα κεντρικά της Lion αποφάνθηκαν ότι δυστυχώς δεν γνωρίζουν τι φταίει. Άρα, υπομονή ένα ακόμα Σαββατοκύριακο χωρίς το 206 μου, ώστε από Δευτέρα να επανέρθουμε δριμύτεροι και διαφωτισμένοι από τους ‘εξυπνότερους’ Γάλλους μηχανικούς. (επικοινώνησαν με Γαλλία και περιμένουν από Δευτέρα την απάντηση…
(Χαίρομαι, που αυτό το θέμα έχει καταντήσει προσωπική μου υπόθεση και ρωτάω και απαντάω μόνος μου,,,, καλά τα διαβάζει κανένας αυτά που γράφω ) 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιούν 2004, 01:31:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | …Και επιστρέφω με την περιγραφή της απίστευτης οδύσσειας που περνάω τις τελευταίες μέρες… Μετά από καθυστέρηση 15+ ημερών παρέλαβαν το νέο πεντάλ γκαζιού, το εγκατέστησαν και όπως πίστευα, η βλάβη δεν λύθηκε, το αυτοκίνητο συνέχισε να κρατάει ριλαντι 1.200 σαλ. Ύστερα από άπειρες δοκιμές και ατελείωτες ώρες επικοινωνίας του μηχανικού με τα κεντρικά της Lion αποφάνθηκαν ότι δυστυχώς δεν γνωρίζουν τι φταίει. Άρα, υπομονή ένα ακόμα Σαββατοκύριακο χωρίς το 206 μου, ώστε από Δευτέρα να επανέρθουμε δριμύτεροι και διαφωτισμένοι από τους ‘εξυπνότερους’ Γάλλους μηχανικούς. (επικοινώνησαν με Γαλλία και περιμένουν από Δευτέρα την απάντηση…
(Χαίρομαι, που αυτό το θέμα έχει καταντήσει προσωπική μου υπόθεση και ρωτάω και απαντάω μόνος μου,,,, καλά τα διαβάζει κανένας αυτά που γράφω )  |
δεν λες στα 'τσαλαλια' στο συνεργειο που πας να κοιταξουν τον λαμδα???γιατι με τα συμπτωματα που λες καπου προς τα εκει την κοβω την δουλεια
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιούν 2004, 14:00:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ θα πω κάτι κι ας είναι κουτό. Έχει να κάνει με τα λάδια.
Από τη στιγμή που βρήκα το θάρρος να εγκαταλείψω το μύθο των 15W/50 για την Ελλάδα, και κατέβηκα σε 5W/40, το αμάξι στο ρελαντί ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. Νομίζεις ότι είναι σβηστό. Το ρελαντί σταθερό στις 750 σαλ και παίζει ελάχιστα, χαρακτηριστικό φυσικά των κινητήρων μας. Ούτε σκορτσαρίσματα, ούτε κραδασμοί, ούτε δονήσεις.
Εσύ λογικά έχεις άλλο πρόβλημα, αλλά...............λες; 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιούν 2004, 17:54:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω να είναι τόσο πολύ απο τα λάδια, το δικό μου κρατάει ριλαντι 1.500σαλ, είναι υπερβολικό για να είναι το λάδι.... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 18:38:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιτέλους, μετά απο τόσες μέρες έχω επιτέλους το 206 μου στα χέρια μου, τελικά το πρόβλημα ήταν ο ίδιος ο εγκέφαλος, μου τον άλλαξαν με ένα καινούριο, στα πλαίσια της εγγύησης, και το 206 μου λειτουργεί φυσιολογικότατα.... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 18:49:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | Επιτέλους, μετά απο τόσες μέρες έχω επιτέλους το 206 μου στα χέρια μου, τελικά το πρόβλημα ήταν ο ίδιος ο εγκέφαλος, μου τον άλλαξαν με ένα καινούριο, στα πλαίσια της εγγύησης, και το 206 μου λειτουργεί φυσιολογικότατα....  |
Τα έμαθα τα δυσαρεστα σου νεα απο τον Νικολα.... μαλλον ηταν μεμονωμενη περιπτωση και δεν θα υπαρχει παρομοιο προβλημα στα υπολοιπα 16V...
χαιρομαι που ολα πηγαν καλα! αντε να το χαρεις τωρα το αμαξακι!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|