Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
speedy100 Μέλος
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 23:07:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="Steve"] πΕτΡοS έγραψε: | εγω δεν καταλαβα...πως θα ψυξουμε τον σωληνα δηλαδη?? ενταξει να τον απομονωσουμε/μονωσουμε ωστε να μην ζεσταινεται αλλα πως θα τον παγωσουμε???
|
Εγώ δεν είπα να τον παγώσουμε αλλά να τον ψύξουμε. Αυτό γίνεται με αέρα από εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου ανάλογα με την περίπτωση. Μερικές λύσεις είναι το καπώ, ο θόλος του φτερού, τα μπροστινά φώτα, το σπόϊλερ κλπ.
Όλα χρειάζονται «δουλειά» για να γίνουν σωστά και να έχουν αποτέλεσμα…
Παράθεση: |
Αν είναι να μπλέξουμε με την ψύξη των συστημάτων εισαγωγής, βράστα κι άστα
|
Φίλε μου αν δεν μπλέξεις με την ψύξη σε αυτό το κομμάτι της βελτίωσης τότε καλύτερα ξόδεψε τα χρήματα σου σε κάτι άλλο που δεν χρειάζεται τόση δουλειά… γιατί απλά δεν θα έχεις αποτέλεσμα ή αρκέσου σε μια έτοιμη λύση με μικρή βελτίωση και πολύ «μούρη» ίσως, όπως μπλε πανάκριβους σωλήνες σιλικόνης κλπ. μουράτα κομμάτια που βλέπω συνήθως σε «βελτιωμένα» αυτοκίνητα.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 23:22:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αρα αν καταλαβα καλα περα απο το προσωπικο θεμα του αν θα βαλεις σκουπα η οχι πρεπει να αλλαχτει-λογικο...- ο σωληνας απο πεταλουδα ως σκουπα- οι αναθυμιασεις?- με καποιον αλλο ο οποιος θα μονωθει και θα του διοχετευσουμε κρυο αερα - π.χ απο φτερο-....
ο κρυος αυτος αερας που θα τον ριξουμε? και πως? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
speedy100 Μέλος
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 23:38:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | αρα αν καταλαβα καλα περα απο το προσωπικο θεμα του αν θα βαλεις σκουπα η οχι πρεπει να αλλαχτει-λογικο...- ο σωληνας απο πεταλουδα ως σκουπα- οι αναθυμιασεις?- με καποιον αλλο ο οποιος θα μονωθει και θα του διοχετευσουμε κρυο αερα - π.χ απο φτερο-....
ο κρυος αυτος αερας που θα τον ριξουμε? και πως? |
Κατ΄ αρχάς, για να μη γίνει καμία παρεξήγηση, η σκούπα είναι πολύ καλή και εύκολη λύση για τα Peugeot.
Αν πας για καλύτερο αποτέλεσμα όλα είναι custom made ανάλογα με την περίπτωση. Δηλαδή από τον χώρο που έχεις να δουλέψεις κάτω από το καπό και από που είναι πιο εύκολο και αποδοτικό να φέρεις κρύο αέρα απ΄ έξω.
Τον αέρα αυτό τον «ρίχνεις» επάνω στο μεταλλικό σωλήνα μέσω ενός σπιράλ (συνήθως) για να τον ψύξεις και να φέρεις την θερμοκρασία του εισαγόμενου αέρα στα επίπεδα της εξωτερικής θερμοκρασίας περιβάλλοντος αν είναι δυνατόν. Γι’ αυτό ανάφερα πιο πάνω την χρήση δύο θερμομέτρων… ώστε να ξέρεις τι κάνεις.
Όσο για τις αναθυμιάσεις, αφού μιλάμε για αυτοκίνητο δρόμου τότε πρέπει να τις τοποθετήσεις σε παρόμοια διάταξη με την νορμάλ.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
voudas (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης
206 1.6 XS3 16V (2004)
Ένταξη: 26 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 64
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
speedy100 Μέλος
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Αύγ 2004, 10:50:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
voudas έγραψε: | http://206gti.net/intakemod/ |
Καλό παράδειγμα «ψαξίματος» μόνο που ο φίλος μας μόλις κατάφερε να φέρει τον πολύ αέρα μέσα φοβήθηκε ή δεν θέλησε να προχωρήσει παραπάνω και έκανε πίσω για μια πιο οικονομική και συμβατική αλλά όχι τόσο αποδοτική λύση.
Θα έπρεπε να επαναπρογραμματίσει την ECU και το αποτέλεσμα θα ήταν εντυπωσιακό.
Πάντως για ένα ιδιώτη που θέλει να «βάλει χέρι» μόνος του αυτό είναι ένα καλό παράδειγμα.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Αύγ 2004, 16:49:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: |
.....οι περιπτώσεις που ο αέρας είναι κρύος είναι σχεδόν απίθανες. Γι’ αυτό πρέπει να μπορούμε να τον ψύξουμε και αυτό δεν γίνεται αν υπάρχει πλαστικός σωλήνας.
2) Η σωστή λύση είναι μεταλλικός σωλήνας όπου: περνά όσο πιο μακριά γίνεται από ψυγεία κλπ., μονώνεται-απομονώνεται με κάποιο μονωτικό υλικό η περιοχή που περνά ο σωλήνας από το υπόλοιπο μέρος του κινητήρα, διοχετεύουμε κρύο αέρα από άλλο αγωγό, (κατά προτίμηση και συνήθεια από το κοντινό θόλο φτερού), και ψύχουμε τον μεταλλικό σωλήνα ώστε να μην ανέβει η θερμοκρασία του. |
Αυτο που λες ειναι να βαλουμε intercooler σε ατμοσφαιρικο αμαξι...
ειναι θερμοδυναμικα ατοπο,πρωτον δεν υπαρχει ικανη διαφορα θερμοκρασιας,δευτερον για να πετυχεις ικανοποιητικη μεταδοση θερμοτητας θες μεγαλη επιφανεια αρα μεγαλες απωλειες ροης οπως ολα τα intercooler..
Μα αφου θα βρεις κρυο αερα γιατι να ψυξεις με αυτον τον ζεστο αερα της εισαγωγης(μεσω του σωληνα κτλ..) και να μην τον βαλεις τον κρυο κατευθειαν στην μηχανη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
speedy100 Μέλος
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Αύγ 2004, 18:58:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | speedy100 έγραψε: |
.....οι περιπτώσεις που ο αέρας είναι κρύος είναι σχεδόν απίθανες. Γι’ αυτό πρέπει να μπορούμε να τον ψύξουμε και αυτό δεν γίνεται αν υπάρχει πλαστικός σωλήνας.
2) Η σωστή λύση είναι μεταλλικός σωλήνας όπου: περνά όσο πιο μακριά γίνεται από ψυγεία κλπ., μονώνεται-απομονώνεται με κάποιο μονωτικό υλικό η περιοχή που περνά ο σωλήνας από το υπόλοιπο μέρος του κινητήρα, διοχετεύουμε κρύο αέρα από άλλο αγωγό, (κατά προτίμηση και συνήθεια από το κοντινό θόλο φτερού), και ψύχουμε τον μεταλλικό σωλήνα ώστε να μην ανέβει η θερμοκρασία του. |
Αυτο που λες ειναι να βαλουμε intercooler σε ατμοσφαιρικο αμαξι...
ειναι θερμοδυναμικα ατοπο,πρωτον δεν υπαρχει ικανη διαφορα θερμοκρασιας,δευτερον για να πετυχεις ικανοποιητικη μεταδοση θερμοτητας θες μεγαλη επιφανεια αρα μεγαλες απωλειες ροης οπως ολα τα intercooler..
Μα αφου θα βρεις κρυο αερα γιατι να ψυξεις με αυτον τον ζεστο αερα της εισαγωγης(μεσω του σωληνα κτλ..) και να μην τον βαλεις τον κρυο κατευθειαν στην μηχανη |
Δεν είσαι υποχρεωμένος να ψύξης τίποτα αν δεν χρειάζεται. Πρέπει όμως να το ψάξεις για να δεις αν χρειάζεται ή όχι… και το θέμα της ψύξης δεν αναφέρεται στον αέρα της εισαγωγής αλλά στον μεταλλικό σωλήνα…
Αν διαβάσεις προσεκτικά αυτά που γράφω δεν θα έχεις τις παραπάνω, συγνώμη αλλά, αστείες απορίες.
Δεν πρέπει να μπαίνουμε σε διαδικασία «μετάφρασης» αυτών που γράφουμε γιατί τότε δεν θα βγαίνει συμπέρασμα αλλά θα αναμασάμε τα λεγόμενα μας…
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Αύγ 2004, 21:03:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχω την αισθηση οτι μιλας για διπλο σωληνα δηλ απεξω απο τον μεταλλικο εναν π.χ αλουμινενιο αρκετα μεγαλυτερης διαμετρου μεσα στον οποιο θα διοχευτευσουμε τον κρυο αερα που ερχεται απεξωκαι ο οποιος θα βοηθα τον εσωτερικο μεταλλικο της εισαγωγης να μην υπερθερμαινετα.....
ενδιαφερον αλλα ειλικρινα δεν ξερω ποσο καλυτερα θα ειναι απο
την αγορα ενος βιομηχανικου σωληνα ο οποιος ειναι λαστιχο πολυ χοντρο με πλεγμα μεσα στο λαστιχο
αυτος ο σωληνας αντεχει ασυληπτες θερμοκρασιες αλλλα δεν μπορεις να κανεις στροφες..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
speedy100 Μέλος
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Αύγ 2004, 00:44:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εχω την αισθηση οτι μιλας για διπλο σωληνα δηλ απεξω απο τον μεταλλικο εναν π.χ αλουμινενιο αρκετα μεγαλυτερης διαμετρου μεσα στον οποιο θα διοχευτευσουμε τον κρυο αερα που ερχεται απεξωκαι ο οποιος θα βοηθα τον εσωτερικο μεταλλικο της εισαγωγης να μην υπερθερμαινετα.....
ενδιαφερον αλλα ειλικρινα δεν ξερω ποσο καλυτερα θα ειναι απο
την αγορα ενος βιομηχανικου σωληνα ο οποιος ειναι λαστιχο πολυ χοντρο με πλεγμα μεσα στο λαστιχο
αυτος ο σωληνας αντεχει ασυληπτες θερμοκρασιες αλλλα δεν μπορεις να κανεις στροφες..... |
Σωστά τα λες, αυτό εννοώ
Για τον βιομηχανικό σωλήνα που αναφέρεις αλλά και για κάθε πλαστικό το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να ψύξεις τον αέρα που περνά από μέσα του για την εισαγωγή στην προσπάθεια να τον φέρεις στην ίδια θερμοκρασία με αυτή του περιβάλλοντος, (έξω από το χώρο του κινητήρα).
Εννοείται πως δεν μιλάω για περιπτώσεις που μπορείς να φέρεις κατευθείαν απέξω τον κρύο αέρα στην πεταλούδα χωρίς να ζεσταθεί στην πορεία του. Αυτές οι περιπτώσεις είναι λίγες, και ο λόγος είναι πως πρέπει να κρατήσουμε το ίδιο μήκος σωλήνα από το φιλτροκούτι μέχρι την πεταλούδα γιατί αλλιώς αλλάζουμε τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα… οπότε δεν έχουμε πολλές επιλογές ως προς αυτό το σωλήνα άλλο από το να χρησιμοποιήσουμε μεταλλικό για να είναι λείος εσωτερικά και με απαλές καμπές συν όλα τα άλλα περί μονώσεων που προανέφερα. Το μήκος όμως επαναλαμβάνω δεν πρέπει να αλλάξει για νορμάλ κινητήρες.
Για βελτιωμένους κινητήρες το μήκος αυτό αλλάζει οπωσδήποτε βάσει των νέων μηχανικών στοιχείων του κινητήρα όπως εξάλλου αλλάζει και το αντίστοιχο κομμάτι της εξαγωγής δηλαδή το κομμάτι από την πολλαπλή μέχρι τον εκτονωτή ( πρώτο καζανάκι).
Όλα τα παραπάνω σχετικά με τα μήκη έχουν να κάνουν με τον συντονισμό των αρμονικών που δημιουργούνται και «κυκλοφορούν» μέσα σε αυτούς τους σωλήνες. Επίσης ο λείος σωλήνας βοηθά σε αυτή την κατεύθυνση διότι ο σπιράλ το μόνο που κάνει είναι να χαλά αυτές τις αρμονικές σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν πολλοί περί στροβιλισμού λόγω σπιράλ κλπ.
Όλα τα παραπάνω εύκολα διαπιστώνονται σε ένα Flow Bench αλλά όπως είπαμε χρειάζεται όρεξη και μεράκι για δουλειά…
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
voudas (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης
206 1.6 XS3 16V (2004)
Ένταξη: 26 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 64
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 12:49:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | voudas έγραψε: | http://206gti.net/intakemod/ |
Καλό παράδειγμα «ψαξίματος» μόνο που ο φίλος μας μόλις κατάφερε να φέρει τον πολύ αέρα μέσα φοβήθηκε ή δεν θέλησε να προχωρήσει παραπάνω και έκανε πίσω για μια πιο οικονομική και συμβατική αλλά όχι τόσο αποδοτική λύση.
Θα έπρεπε να επαναπρογραμματίσει την ECU και το αποτέλεσμα θα ήταν εντυπωσιακό.
Φιλικά |
δηλαδή και η λύση σκούπας που έχει παρόμοια λογική, θέλει κι αυτή επαναπρογραμματισμό ECU? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:30:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπαρχει περιπτωση να παρεξηγηθω με κανεναν επειδη εχουμε διαφορετικες αποψεις στο θεμα εισαγωγη αερα... αλλωστε γραφεις φιλικα speedy
Εγω εχω απλα ενστασεις για την δυνατοτητα ψυξης,ενος σωληνα που με την σειρα του θα ψυχει τον αερα που εχει ζεσταθει.Αλλωστε και να γινεται φαινεται εξαιρετικα πολυπλοκο.
Καθε αποπειρα αλλωστε αλλαγης στο συστημα εισαγωγης πρεπει να ξεκινα με την ευρεση φρεσκου και κρυου αερα...και του τροπου που θα φτασει στην μηχανη!
Κατα εμενα αλλιως ειναι ασκοπη.
Στο Ιμπιζα του αδερφου μου που ειχα δοκιμασει 50διαφορετικα μηκη σωληνων δεν αλλαξε τιποτα ουσιαστικο εκτος απο οσο κοντενε η διαδρομη του αερα μια καλυτερη αισθηση στις 3500
Θελω να μας πεις τι ειναι αυτο το περιφημο Flow bench και τι κανει μπας και το συνδιασω με τις γνωσεις μου στα ρευστα και καταλαβω τι γινεται!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
speedy100 Μέλος
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 15:16:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
voudas έγραψε: | speedy100 έγραψε: | voudas έγραψε: | http://206gti.net/intakemod/ |
Καλό παράδειγμα «ψαξίματος» μόνο που ο φίλος μας μόλις κατάφερε να φέρει τον πολύ αέρα μέσα φοβήθηκε ή δεν θέλησε να προχωρήσει παραπάνω και έκανε πίσω για μια πιο οικονομική και συμβατική αλλά όχι τόσο αποδοτική λύση.
Θα έπρεπε να επαναπρογραμματίσει την ECU και το αποτέλεσμα θα ήταν εντυπωσιακό.
Φιλικά |
δηλαδή και η λύση σκούπας που έχει παρόμοια λογική, θέλει κι αυτή επαναπρογραμματισμό ECU? |
Ακριβώς έτσι είναι. Χρειάζεται να φτιαχτεί το πρόγραμμα ώστε να δίνει τη σωστή βενζίνη ψυλά αφού αυξάνεται ο αέρας αλλιώς έχουμε φτωχό μείγμα και πολύ εύκολα ζημιά στον κινητήρα. Συνήθως τρύπα σε έμβολο.
Αυτό που έχω δει να κάνουν πολλοί, αλλά είναι λάθος λύση, είναι αύξηση της πίεσης της αντλίας αλλά αυτό έχει άλλες αρνητικές επιπτώσεις όπως αύξηση κατανάλωσης, υπέρ λειτουργία του Λάμδα στην προσπάθεια να διορθώσει το πολύ πλούσιο μείγμα σε όλο το φάσμα των στροφών, γρήγορη φθορά του Λάμδα λόγω της κάπνας που επικάθεται από το πλούσιο μείγμα, πιθανά αυξημένα καυσαέρια, και γρήγορη φθορά του καταλύτη αφού έχει να φιλτράρει πολύ πλουσιότερα μείγματα από τα νορμάλ επίπεδα.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
speedy100 Μέλος
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 15:43:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | Δεν υπαρχει περιπτωση να παρεξηγηθω με κανεναν επειδη εχουμε διαφορετικες αποψεις στο θεμα εισαγωγη αερα... αλλωστε γραφεις φιλικα speedy
Εγω εχω απλα ενστασεις για την δυνατοτητα ψυξης,ενος σωληνα που με την σειρα του θα ψυχει τον αερα που εχει ζεσταθει.Αλλωστε και να γινεται φαινεται εξαιρετικα πολυπλοκο.
Καθε αποπειρα αλλωστε αλλαγης στο συστημα εισαγωγης πρεπει να ξεκινα με την ευρεση φρεσκου και κρυου αερα...και του τροπου που θα φτασει στην μηχανη!
Κατα εμενα αλλιως ειναι ασκοπη.
Στο Ιμπιζα του αδερφου μου που ειχα δοκιμασει 50διαφορετικα μηκη σωληνων δεν αλλαξε τιποτα ουσιαστικο εκτος απο οσο κοντενε η διαδρομη του αερα μια καλυτερη αισθηση στις 3500
Θελω να μας πεις τι ειναι αυτο το περιφημο Flow bench και τι κανει μπας και το συνδιασω με τις γνωσεις μου στα ρευστα και καταλαβω τι γινεται!!! |
Φίλε Kaisaras96
Περί παρεξηγήσεων ούτε λόγος… και σίγουρα όχι με εμένα. Δεν είμαι εδώ για παρεξηγήσεις. Και όπως έχω ξανά πει όλες οι γνώμες είναι σεβαστές. Και σίγουρα και η δική σου.
Το Flow Bench είναι ένας πάγκος μέτρησης ροής αέρα. Είναι το Α και το Ω κάθε σοβαρού βελτιωτή κινητήρων, εξατμίσεων, συστημάτων εισαγωγής.
Ένας δάσκαλος μου πριν πολλά χρόνια θυμάμαι που έλεγε ότι το να ζητήσεις από ένα μηχανολόγο να σου βγάλει άλογα από κάποιο κινητήρα χωρίς την δυνατότητα χρήσης Flow Bench είναι σαν να ζητάς από ένα τυφλό να σου βρει μια καρφίτσα μέσα σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου (και αναφερόταν σε Αμερικάνικο γήπεδο…)
Με λίγα λόγια το Flow Bench είναι για ένα «μοτορίστα» ότι η Σήραγγα Αεροδυναμικής για ένα «αεροδυναμίστα».
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
speedy100 Μέλος
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 13:23:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια και από εμένα,
Τα παραπάνω υλικά κάνουν κάποια δουλειά στο πρόβλημα της θερμοκρασίας αλλά θέλει πολύ προσοχή στον χειρισμό τους διότι είναι βασισμένα σε ΑΜΙΑΝΤΟ…
Δεν πρέπει λοιπόν να τα πιάσουμε με γυμνά χέρια αλλά ούτε και να αναπνεύσουμε σκόνη τους που προέρχεται από κόψιμό τους κλπ.
Αυτό σημαίνει: ΓΑΝΤΙΑ εργασίας στα χέρια και ΜΑΣΚΑ τουλάχιστον σκόνης στο πρόσωπο και ΓΥΑΛΙΑ ασφαλείας κλειστού τύπου στα μάτια.
Ελπίζω να μη με περάσετε για παρανοϊκό σε θέματα ασφαλείας αλλά κατά την γνώμη μου, και όχι μόνο την δική μου, η ασφάλεια στην εργασία είναι νούμερο ΕΝΑ προτεραιότητα.
Και όπως έλεγε και κάποιος «σοφός» φίλος: Ένα μάτι, ένα δάχτυλο ή καρκίνο δεν παθαίνουμε κάθε μέρα, αλλά συνήθως μια φορά στην ζωή μας. Απλά δεν ξέρουμε το πότε…
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 13:27:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MAKΡΙΑ ΑΠΟ ΑΜΙΑΝΤΟ !!!!!!!!!!!!!!
εγω μιλαω για υλικο με βαση υαλοβαμβακα !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Αύγ 2004, 03:26:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω τωρα τελευταια εχω δοκιμασει αρμαφλεξ. Ειναι γκρι σκουρο, αφρωδες. Συνηθως για σωληνες κανει οποτε βγαινει απ'το εργοστασιο κατευθειαν σε κυλινδρικο.
Αλλα εγω βρηκα απ'τον πατερα μου με το τετραγωνικο μετρο (το οποιο και αυτος με τη σειρα του εκπληχθηκε που το βρηκε γιατι ειναι σπανιο).
Πλεον το φιλτροκουτο μου μεχρι κατω ειναι καλυμενο ολο με αρμαφλεξ... Και ο υαλοβαμβακας καλος ειναι, αλλα σαν το αρμαφλεξ τιποτα...
Πως λεμε: "..καλο το καθισιο αλλα σαν τον υπνο δεν ειναι.. " ενα τετοιο πραγμα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Αύγ 2004, 08:55:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια δεν μπορω να καταλαβω τη λυσσα σας με μονοτικα κλπ κλπ... δεν μονιζω πως εχει φτασει καποιος το μοτερ του σε τετοιο επιπεδο βελτιωσης που να αντιμετωπιζει τοσο μεγαλο προβλημα στις θερμοκρασιες και επιπλεον τα κερδη ιδιως στα ατμοσφαιρικα ειναι ελαχιστα...
το βαρελακι της bmc δεν ξερω το κατα ποσο θα δουλεψει κανα στους πεζουλες... στα renault π.χ. απο το αλλο μου club εχει αποδειχτει οτι λειτουργει καλυτερα απο ολους τους τυπους φιλτρων...ΠΑΝΤΑ για τα συγκεκριμενα μοτερ...
τετοια λυσσα με τις θερμοκρασιες δεν εχω ουτε εγω που εχουμε φτασει το μοτερ σε επιπεδο S1600 και φυσικα οι θερμοκρασιες και οι καταπονησεις ειναι πολυ μεγυλετερες...
το thermowrap που δειξατε μπορει να βρεθει και χωρις αμιαντο, ωστοσο το κοστος του ειναι λιγο υψηλο... η μονωση του σωληνα εισαγωγης καθως και του χταποδιου ειναι οι πιο βασικες χρησεις του σε ατμοσφαιρικο μοτερ, αντε και σε κανα σωληνα απο το a/c, το ψυγειο κλπ...
αν βγαλουμε ενα δεικτη μετρησης κοστους/αποδοσης... οι λυσεις που ψαχνετε θα απογοητευσουν...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Αύγ 2004, 15:10:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαλεις μια σκουπα, που αντικειμενικα ειναι η πιο δοκιμασμενη λυση σε peugeot και αντεεε να τυλιξεις το σωληνα και να ενισχυσεις το κατω μερος της σκουπας με αλουμινοταινια που ειναι και σχετικα φτηνη...
οτιδηποτε αλλο απλα "παραμυθιαζεσε" φιλε...
Φιλικα
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|