PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βαρελάκι της bmc
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 23:07:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Steve"]
πΕτΡοS έγραψε:
εγω δεν καταλαβα...πως θα ψυξουμε τον σωληνα δηλαδη?? ενταξει να τον απομονωσουμε/μονωσουμε ωστε να μην ζεσταινεται αλλα πως θα τον παγωσουμε???



Εγώ δεν είπα να τον παγώσουμε αλλά να τον ψύξουμε. Αυτό γίνεται με αέρα από εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου ανάλογα με την περίπτωση. Μερικές λύσεις είναι το καπώ, ο θόλος του φτερού, τα μπροστινά φώτα, το σπόϊλερ κλπ.
Όλα χρειάζονται «δουλειά» για να γίνουν σωστά και να έχουν αποτέλεσμα…


Παράθεση:

Αν είναι να μπλέξουμε με την ψύξη των συστημάτων εισαγωγής, βράστα κι άστα Very happy Cool



Φίλε μου αν δεν μπλέξεις με την ψύξη σε αυτό το κομμάτι της βελτίωσης τότε καλύτερα ξόδεψε τα χρήματα σου σε κάτι άλλο που δεν χρειάζεται τόση δουλειά… γιατί απλά δεν θα έχεις αποτέλεσμα ή αρκέσου σε μια έτοιμη λύση με μικρή βελτίωση και πολύ «μούρη» ίσως, όπως μπλε πανάκριβους σωλήνες σιλικόνης κλπ. μουράτα κομμάτια που βλέπω συνήθως σε «βελτιωμένα» αυτοκίνητα.

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 23:22:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αρα αν καταλαβα καλα περα απο το προσωπικο θεμα του αν θα βαλεις σκουπα η οχι πρεπει να αλλαχτει-λογικο...- ο σωληνας απο πεταλουδα ως σκουπα- οι αναθυμιασεις?- με καποιον αλλο ο οποιος θα μονωθει και θα του διοχετευσουμε κρυο αερα - π.χ απο φτερο-....
ο κρυος αυτος αερας που θα τον ριξουμε? και πως?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 23:38:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
αρα αν καταλαβα καλα περα απο το προσωπικο θεμα του αν θα βαλεις σκουπα η οχι πρεπει να αλλαχτει-λογικο...- ο σωληνας απο πεταλουδα ως σκουπα- οι αναθυμιασεις?- με καποιον αλλο ο οποιος θα μονωθει και θα του διοχετευσουμε κρυο αερα - π.χ απο φτερο-....
ο κρυος αυτος αερας που θα τον ριξουμε? και πως?


Κατ΄ αρχάς, για να μη γίνει καμία παρεξήγηση, η σκούπα είναι πολύ καλή και εύκολη λύση για τα Peugeot.

Αν πας για καλύτερο αποτέλεσμα όλα είναι custom made ανάλογα με την περίπτωση. Δηλαδή από τον χώρο που έχεις να δουλέψεις κάτω από το καπό και από που είναι πιο εύκολο και αποδοτικό να φέρεις κρύο αέρα απ΄ έξω.
Τον αέρα αυτό τον «ρίχνεις» επάνω στο μεταλλικό σωλήνα μέσω ενός σπιράλ (συνήθως) για να τον ψύξεις και να φέρεις την θερμοκρασία του εισαγόμενου αέρα στα επίπεδα της εξωτερικής θερμοκρασίας περιβάλλοντος αν είναι δυνατόν. Γι’ αυτό ανάφερα πιο πάνω την χρήση δύο θερμομέτρων… ώστε να ξέρεις τι κάνεις.

Όσο για τις αναθυμιάσεις, αφού μιλάμε για αυτοκίνητο δρόμου τότε πρέπει να τις τοποθετήσεις σε παρόμοια διάταξη με την νορμάλ.

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
voudas (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 XS3 16V (2004)

Ένταξη: 26 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 64

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Αύγ 2004, 09:49:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://206gti.net/intakemod/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Αύγ 2004, 10:50:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

voudas έγραψε:
http://206gti.net/intakemod/


Καλό παράδειγμα «ψαξίματος» μόνο που ο φίλος μας μόλις κατάφερε να φέρει τον πολύ αέρα μέσα φοβήθηκε ή δεν θέλησε να προχωρήσει παραπάνω και έκανε πίσω για μια πιο οικονομική και συμβατική αλλά όχι τόσο αποδοτική λύση.
Θα έπρεπε να επαναπρογραμματίσει την ECU και το αποτέλεσμα θα ήταν εντυπωσιακό.
Πάντως για ένα ιδιώτη που θέλει να «βάλει χέρι» μόνος του αυτό είναι ένα καλό παράδειγμα.

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Αύγ 2004, 16:49:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

speedy100 έγραψε:


.....οι περιπτώσεις που ο αέρας είναι κρύος είναι σχεδόν απίθανες. Γι’ αυτό πρέπει να μπορούμε να τον ψύξουμε και αυτό δεν γίνεται αν υπάρχει πλαστικός σωλήνας.
2) Η σωστή λύση είναι μεταλλικός σωλήνας όπου: περνά όσο πιο μακριά γίνεται από ψυγεία κλπ., μονώνεται-απομονώνεται με κάποιο μονωτικό υλικό η περιοχή που περνά ο σωλήνας από το υπόλοιπο μέρος του κινητήρα, διοχετεύουμε κρύο αέρα από άλλο αγωγό, (κατά προτίμηση και συνήθεια από το κοντινό θόλο φτερού), και ψύχουμε τον μεταλλικό σωλήνα ώστε να μην ανέβει η θερμοκρασία του.


Αυτο που λες ειναι να βαλουμε intercooler σε ατμοσφαιρικο αμαξι...
ειναι θερμοδυναμικα ατοπο,πρωτον δεν υπαρχει ικανη διαφορα θερμοκρασιας,δευτερον για να πετυχεις ικανοποιητικη μεταδοση θερμοτητας θες μεγαλη επιφανεια αρα μεγαλες απωλειες ροης οπως ολα τα intercooler..

Μα αφου θα βρεις κρυο αερα γιατι να ψυξεις με αυτον τον ζεστο αερα της εισαγωγης(μεσω του σωληνα κτλ..) και να μην τον βαλεις τον κρυο κατευθειαν στην μηχανη




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Αύγ 2004, 18:58:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:
speedy100 έγραψε:


.....οι περιπτώσεις που ο αέρας είναι κρύος είναι σχεδόν απίθανες. Γι’ αυτό πρέπει να μπορούμε να τον ψύξουμε και αυτό δεν γίνεται αν υπάρχει πλαστικός σωλήνας.
2) Η σωστή λύση είναι μεταλλικός σωλήνας όπου: περνά όσο πιο μακριά γίνεται από ψυγεία κλπ., μονώνεται-απομονώνεται με κάποιο μονωτικό υλικό η περιοχή που περνά ο σωλήνας από το υπόλοιπο μέρος του κινητήρα, διοχετεύουμε κρύο αέρα από άλλο αγωγό, (κατά προτίμηση και συνήθεια από το κοντινό θόλο φτερού), και ψύχουμε τον μεταλλικό σωλήνα ώστε να μην ανέβει η θερμοκρασία του.


Αυτο που λες ειναι να βαλουμε intercooler σε ατμοσφαιρικο αμαξι...
ειναι θερμοδυναμικα ατοπο,πρωτον δεν υπαρχει ικανη διαφορα θερμοκρασιας,δευτερον για να πετυχεις ικανοποιητικη μεταδοση θερμοτητας θες μεγαλη επιφανεια αρα μεγαλες απωλειες ροης οπως ολα τα intercooler..

Μα αφου θα βρεις κρυο αερα γιατι να ψυξεις με αυτον τον ζεστο αερα της εισαγωγης(μεσω του σωληνα κτλ..) και να μην τον βαλεις τον κρυο κατευθειαν στην μηχανη


Δεν είσαι υποχρεωμένος να ψύξης τίποτα αν δεν χρειάζεται. Πρέπει όμως να το ψάξεις για να δεις αν χρειάζεται ή όχι… και το θέμα της ψύξης δεν αναφέρεται στον αέρα της εισαγωγής αλλά στον μεταλλικό σωλήνα…

Αν διαβάσεις προσεκτικά αυτά που γράφω δεν θα έχεις τις παραπάνω, συγνώμη αλλά, αστείες απορίες.
Δεν πρέπει να μπαίνουμε σε διαδικασία «μετάφρασης» αυτών που γράφουμε γιατί τότε δεν θα βγαίνει συμπέρασμα αλλά θα αναμασάμε τα λεγόμενα μας…

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Αύγ 2004, 21:03:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχω την αισθηση οτι μιλας για διπλο σωληνα δηλ απεξω απο τον μεταλλικο εναν π.χ αλουμινενιο αρκετα μεγαλυτερης διαμετρου μεσα στον οποιο θα διοχευτευσουμε τον κρυο αερα που ερχεται απεξωκαι ο οποιος θα βοηθα τον εσωτερικο μεταλλικο της εισαγωγης να μην υπερθερμαινετα.....
ενδιαφερον αλλα ειλικρινα δεν ξερω ποσο καλυτερα θα ειναι απο
την αγορα ενος βιομηχανικου σωληνα ο οποιος ειναι λαστιχο πολυ χοντρο με πλεγμα μεσα στο λαστιχο
αυτος ο σωληνας αντεχει ασυληπτες θερμοκρασιες αλλλα δεν μπορεις να κανεις στροφες.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Αύγ 2004, 00:44:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
εχω την αισθηση οτι μιλας για διπλο σωληνα δηλ απεξω απο τον μεταλλικο εναν π.χ αλουμινενιο αρκετα μεγαλυτερης διαμετρου μεσα στον οποιο θα διοχευτευσουμε τον κρυο αερα που ερχεται απεξωκαι ο οποιος θα βοηθα τον εσωτερικο μεταλλικο της εισαγωγης να μην υπερθερμαινετα.....
ενδιαφερον αλλα ειλικρινα δεν ξερω ποσο καλυτερα θα ειναι απο
την αγορα ενος βιομηχανικου σωληνα ο οποιος ειναι λαστιχο πολυ χοντρο με πλεγμα μεσα στο λαστιχο
αυτος ο σωληνας αντεχει ασυληπτες θερμοκρασιες αλλλα δεν μπορεις να κανεις στροφες.....


Σωστά τα λες, αυτό εννοώ Smile

Για τον βιομηχανικό σωλήνα που αναφέρεις αλλά και για κάθε πλαστικό το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να ψύξεις τον αέρα που περνά από μέσα του για την εισαγωγή στην προσπάθεια να τον φέρεις στην ίδια θερμοκρασία με αυτή του περιβάλλοντος, (έξω από το χώρο του κινητήρα).
Εννοείται πως δεν μιλάω για περιπτώσεις που μπορείς να φέρεις κατευθείαν απέξω τον κρύο αέρα στην πεταλούδα χωρίς να ζεσταθεί στην πορεία του. Αυτές οι περιπτώσεις είναι λίγες, και ο λόγος είναι πως πρέπει να κρατήσουμε το ίδιο μήκος σωλήνα από το φιλτροκούτι μέχρι την πεταλούδα γιατί αλλιώς αλλάζουμε τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα… οπότε δεν έχουμε πολλές επιλογές ως προς αυτό το σωλήνα άλλο από το να χρησιμοποιήσουμε μεταλλικό για να είναι λείος εσωτερικά και με απαλές καμπές συν όλα τα άλλα περί μονώσεων που προανέφερα. Το μήκος όμως επαναλαμβάνω δεν πρέπει να αλλάξει για νορμάλ κινητήρες.
Για βελτιωμένους κινητήρες το μήκος αυτό αλλάζει οπωσδήποτε βάσει των νέων μηχανικών στοιχείων του κινητήρα όπως εξάλλου αλλάζει και το αντίστοιχο κομμάτι της εξαγωγής δηλαδή το κομμάτι από την πολλαπλή μέχρι τον εκτονωτή ( πρώτο καζανάκι).
Όλα τα παραπάνω σχετικά με τα μήκη έχουν να κάνουν με τον συντονισμό των αρμονικών που δημιουργούνται και «κυκλοφορούν» μέσα σε αυτούς τους σωλήνες. Επίσης ο λείος σωλήνας βοηθά σε αυτή την κατεύθυνση διότι ο σπιράλ το μόνο που κάνει είναι να χαλά αυτές τις αρμονικές σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν πολλοί περί στροβιλισμού λόγω σπιράλ κλπ.
Όλα τα παραπάνω εύκολα διαπιστώνονται σε ένα Flow Bench αλλά όπως είπαμε χρειάζεται όρεξη και μεράκι για δουλειά… Wink

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
voudas (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 XS3 16V (2004)

Ένταξη: 26 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 64

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 12:49:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

speedy100 έγραψε:
voudas έγραψε:
http://206gti.net/intakemod/


Καλό παράδειγμα «ψαξίματος» μόνο που ο φίλος μας μόλις κατάφερε να φέρει τον πολύ αέρα μέσα φοβήθηκε ή δεν θέλησε να προχωρήσει παραπάνω και έκανε πίσω για μια πιο οικονομική και συμβατική αλλά όχι τόσο αποδοτική λύση.
Θα έπρεπε να επαναπρογραμματίσει την ECU και το αποτέλεσμα θα ήταν εντυπωσιακό.

Φιλικά


δηλαδή και η λύση σκούπας που έχει παρόμοια λογική, θέλει κι αυτή επαναπρογραμματισμό ECU?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:30:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν υπαρχει περιπτωση να παρεξηγηθω με κανεναν επειδη εχουμε διαφορετικες αποψεις στο θεμα εισαγωγη αερα... Very happy Very happy Very happy αλλωστε γραφεις φιλικα speedy

Εγω εχω απλα ενστασεις για την δυνατοτητα ψυξης,ενος σωληνα που με την σειρα του θα ψυχει τον αερα που εχει ζεσταθει.Αλλωστε και να γινεται φαινεται εξαιρετικα πολυπλοκο.
Καθε αποπειρα αλλωστε αλλαγης στο συστημα εισαγωγης πρεπει να ξεκινα με την ευρεση φρεσκου και κρυου αερα...και του τροπου που θα φτασει στην μηχανη!
Κατα εμενα αλλιως ειναι ασκοπη.
Στο Ιμπιζα του αδερφου μου που ειχα δοκιμασει 50διαφορετικα μηκη σωληνων δεν αλλαξε τιποτα ουσιαστικο εκτος απο οσο κοντενε η διαδρομη του αερα μια καλυτερη αισθηση στις 3500

Θελω να μας πεις τι ειναι αυτο το περιφημο Flow bench και τι κανει μπας και το συνδιασω με τις γνωσεις μου στα ρευστα και καταλαβω τι γινεται!!!




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 14:29:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνωμη μου ειναι πως για να εμποδισεις τον σωληνα που παει ητε στην χοανη ητε στο βαρελακι ητε στυ σκουπα ητε στο μαμα φιλτροκουτι μπορεις πολυ απλα να παρεις μονοτικο υλικο κ να την τυλιξεις !
Ετσι δεν θα ζεσταινεται τοσο απο τον χωρο της μηχανης ο σωληνας !

για παραδειγμα δειτε αυτα :

www.xpphotoalbum.com/data/500/8755monotiko.jpg


κ εδω δειτε σε πραξη την μονωση του σωληνα σε Clio που φοραει βαρελακι !

www.xpphotoalbum.com/data/500/8755monosi_solina_aera-med.jpg



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 15:16:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

voudas έγραψε:
speedy100 έγραψε:
voudas έγραψε:
http://206gti.net/intakemod/


Καλό παράδειγμα «ψαξίματος» μόνο που ο φίλος μας μόλις κατάφερε να φέρει τον πολύ αέρα μέσα φοβήθηκε ή δεν θέλησε να προχωρήσει παραπάνω και έκανε πίσω για μια πιο οικονομική και συμβατική αλλά όχι τόσο αποδοτική λύση.
Θα έπρεπε να επαναπρογραμματίσει την ECU και το αποτέλεσμα θα ήταν εντυπωσιακό.

Φιλικά


δηλαδή και η λύση σκούπας που έχει παρόμοια λογική, θέλει κι αυτή επαναπρογραμματισμό ECU?


Smile
Ακριβώς έτσι είναι. Χρειάζεται να φτιαχτεί το πρόγραμμα ώστε να δίνει τη σωστή βενζίνη ψυλά αφού αυξάνεται ο αέρας αλλιώς έχουμε φτωχό μείγμα και πολύ εύκολα ζημιά στον κινητήρα. Συνήθως τρύπα σε έμβολο.

Αυτό που έχω δει να κάνουν πολλοί, αλλά είναι λάθος λύση, είναι αύξηση της πίεσης της αντλίας αλλά αυτό έχει άλλες αρνητικές επιπτώσεις όπως αύξηση κατανάλωσης, υπέρ λειτουργία του Λάμδα στην προσπάθεια να διορθώσει το πολύ πλούσιο μείγμα σε όλο το φάσμα των στροφών, γρήγορη φθορά του Λάμδα λόγω της κάπνας που επικάθεται από το πλούσιο μείγμα, πιθανά αυξημένα καυσαέρια, και γρήγορη φθορά του καταλύτη αφού έχει να φιλτράρει πολύ πλουσιότερα μείγματα από τα νορμάλ επίπεδα.

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 15:43:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:
Δεν υπαρχει περιπτωση να παρεξηγηθω με κανεναν επειδη εχουμε διαφορετικες αποψεις στο θεμα εισαγωγη αερα... Very happy Very happy Very happy αλλωστε γραφεις φιλικα speedy

Εγω εχω απλα ενστασεις για την δυνατοτητα ψυξης,ενος σωληνα που με την σειρα του θα ψυχει τον αερα που εχει ζεσταθει.Αλλωστε και να γινεται φαινεται εξαιρετικα πολυπλοκο.
Καθε αποπειρα αλλωστε αλλαγης στο συστημα εισαγωγης πρεπει να ξεκινα με την ευρεση φρεσκου και κρυου αερα...και του τροπου που θα φτασει στην μηχανη!
Κατα εμενα αλλιως ειναι ασκοπη.
Στο Ιμπιζα του αδερφου μου που ειχα δοκιμασει 50διαφορετικα μηκη σωληνων δεν αλλαξε τιποτα ουσιαστικο εκτος απο οσο κοντενε η διαδρομη του αερα μια καλυτερη αισθηση στις 3500

Θελω να μας πεις τι ειναι αυτο το περιφημο Flow bench και τι κανει μπας και το συνδιασω με τις γνωσεις μου στα ρευστα και καταλαβω τι γινεται!!!


Φίλε Kaisaras96 Smile

Περί παρεξηγήσεων ούτε λόγος… και σίγουρα όχι με εμένα. Δεν είμαι εδώ για παρεξηγήσεις. Και όπως έχω ξανά πει όλες οι γνώμες είναι σεβαστές. Και σίγουρα και η δική σου.

Το Flow Bench είναι ένας πάγκος μέτρησης ροής αέρα. Είναι το Α και το Ω κάθε σοβαρού βελτιωτή κινητήρων, εξατμίσεων, συστημάτων εισαγωγής.
Ένας δάσκαλος μου πριν πολλά χρόνια θυμάμαι που έλεγε ότι το να ζητήσεις από ένα μηχανολόγο να σου βγάλει άλογα από κάποιο κινητήρα χωρίς την δυνατότητα χρήσης Flow Bench είναι σαν να ζητάς από ένα τυφλό να σου βρει μια καρφίτσα μέσα σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου (και αναφερόταν σε Αμερικάνικο γήπεδο…) Laughing
Με λίγα λόγια το Flow Bench είναι για ένα «μοτορίστα» ότι η Σήραγγα Αεροδυναμικής για ένα «αεροδυναμίστα».


Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 13:23:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
Γνωμη μου ειναι πως για να εμποδισεις τον σωληνα που παει ητε στην χοανη ητε στο βαρελακι ητε στυ σκουπα ητε στο μαμα φιλτροκουτι μπορεις πολυ απλα να παρεις μονοτικο υλικο κ να την τυλιξεις !
Ετσι δεν θα ζεσταινεται τοσο απο τον χωρο της μηχανης ο σωληνας !

για παραδειγμα δειτε αυτα :

www.xpphotoalbum.com/data/500/8755monotiko.jpg


κ εδω δειτε σε πραξη την μονωση του σωληνα σε Clio που φοραει βαρελακι !

www.xpphotoalbum.com/data/500/8755monosi_solina_aera-med.jpg


Γεια και από εμένα,

Τα παραπάνω υλικά κάνουν κάποια δουλειά στο πρόβλημα της θερμοκρασίας αλλά θέλει πολύ προσοχή στον χειρισμό τους διότι είναι βασισμένα σε ΑΜΙΑΝΤΟ… Evil Evil Evil
Δεν πρέπει λοιπόν να τα πιάσουμε με γυμνά χέρια αλλά ούτε και να αναπνεύσουμε σκόνη τους που προέρχεται από κόψιμό τους κλπ.
Αυτό σημαίνει: ΓΑΝΤΙΑ εργασίας στα χέρια και ΜΑΣΚΑ τουλάχιστον σκόνης στο πρόσωπο και ΓΥΑΛΙΑ ασφαλείας κλειστού τύπου στα μάτια.
Ελπίζω να μη με περάσετε για παρανοϊκό σε θέματα ασφαλείας αλλά κατά την γνώμη μου, και όχι μόνο την δική μου, η ασφάλεια στην εργασία είναι νούμερο ΕΝΑ προτεραιότητα. Exclamation
Και όπως έλεγε και κάποιος «σοφός» φίλος: Ένα μάτι, ένα δάχτυλο ή καρκίνο δεν παθαίνουμε κάθε μέρα, αλλά συνήθως μια φορά στην ζωή μας. Απλά δεν ξέρουμε το πότε… Wink

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 13:27:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MAKΡΙΑ ΑΠΟ ΑΜΙΑΝΤΟ !!!!!!!!!!!!!!
εγω μιλαω για υλικο με βαση υαλοβαμβακα !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Αύγ 2004, 03:26:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω τωρα τελευταια εχω δοκιμασει αρμαφλεξ. Ειναι γκρι σκουρο, αφρωδες. Συνηθως για σωληνες κανει οποτε βγαινει απ'το εργοστασιο κατευθειαν σε κυλινδρικο.

Αλλα εγω βρηκα απ'τον πατερα μου με το τετραγωνικο μετρο (το οποιο και αυτος με τη σειρα του εκπληχθηκε που το βρηκε γιατι ειναι σπανιο).

Πλεον το φιλτροκουτο μου μεχρι κατω ειναι καλυμενο ολο με αρμαφλεξ... Και ο υαλοβαμβακας καλος ειναι, αλλα σαν το αρμαφλεξ τιποτα...

Πως λεμε: "..καλο το καθισιο αλλα σαν τον υπνο δεν ειναι.. " ενα τετοιο πραγμα.. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Αύγ 2004, 08:55:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδια δεν μπορω να καταλαβω τη λυσσα σας με μονοτικα κλπ κλπ... δεν μονιζω πως εχει φτασει καποιος το μοτερ του σε τετοιο επιπεδο βελτιωσης που να αντιμετωπιζει τοσο μεγαλο προβλημα στις θερμοκρασιες και επιπλεον τα κερδη ιδιως στα ατμοσφαιρικα ειναι ελαχιστα...

το βαρελακι της bmc δεν ξερω το κατα ποσο θα δουλεψει κανα στους πεζουλες... στα renault π.χ. απο το αλλο μου club εχει αποδειχτει οτι λειτουργει καλυτερα απο ολους τους τυπους φιλτρων...ΠΑΝΤΑ για τα συγκεκριμενα μοτερ...

τετοια λυσσα με τις θερμοκρασιες δεν εχω ουτε εγω που εχουμε φτασει το μοτερ σε επιπεδο S1600 και φυσικα οι θερμοκρασιες και οι καταπονησεις ειναι πολυ μεγυλετερες...

το thermowrap που δειξατε μπορει να βρεθει και χωρις αμιαντο, ωστοσο το κοστος του ειναι λιγο υψηλο... η μονωση του σωληνα εισαγωγης καθως και του χταποδιου ειναι οι πιο βασικες χρησεις του σε ατμοσφαιρικο μοτερ, αντε και σε κανα σωληνα απο το a/c, το ψυγειο κλπ...

αν βγαλουμε ενα δεικτη μετρησης κοστους/αποδοσης... οι λυσεις που ψαχνετε θα απογοητευσουν... Rolling eyes Rolling eyes





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Αύγ 2004, 15:01:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman συμφωνώ και εγώ... αλλά μου τα έχουν παρουσιάσει πολύ τραγικά τα πράγματα και ότι θα έχω τρελλή μόνωση... γι αυτό λέω να συνεχίσω το project λίγο παραπάνω! Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Αύγ 2004, 15:10:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαλεις μια σκουπα, που αντικειμενικα ειναι η πιο δοκιμασμενη λυση σε peugeot και αντεεε να τυλιξεις το σωληνα και να ενισχυσεις το κατω μερος της σκουπας με αλουμινοταινια που ειναι και σχετικα φτηνη...

οτιδηποτε αλλο απλα "παραμυθιαζεσε" φιλε...

Φιλικα





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1736s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on