PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ρετάρισμα κινητήρα
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 10:16:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από 2 μήνες μάλλον σήμερα έχω λύση και για αυτό το πρόβλημα!

Αντιμετώπιζα κραδασμούς στο ρελαντί (αρκετούς) απρόσμενα σβησίματα και σε επιταχύνσεις έριχνε μια τζούφια (σαν ένας χρόνος ή βαλβίδα δεν δούλευε σωστά)

Μετά από 3 επισκέψεις σε εξουσιοδοτημένα δεν είχαν βρεί τι ευθύνεται μια και ο εγκέφαλος δεν είχε διαπιστώσει κάποια βλάβη.

Επειδή το πρόβλημα στην ουσία ήταν το ρελαντί, αποφάσισα να το ψάξω λίγο μόνος. Οποιος έχει αντίστοιχο πρόβλημα να κάνει το ίδιο:

Με ένα αντικείμενο κράτησα το γκάζι σταθερό για αρκετή ώρα σε διαφορετικές στροφές:
1.000 (ελάχιστο γκάζι)
1.500
2.000

Το αποτέλεσμα ήταν στις 1.000 να τραντάζεται περισσότερο και παρολίγο να σβήσει.

Στις 1.500 έπαιζε ο δείκτης (και τρανταζόταν) από τις 1.200 έως στις 1.700 (αδυναμία να κρατήσει σταθερές στροφές)

Και στις 2.000 στροφές τα ίδια δηλαδή έπαιζε από 1.700 έως 2.200.

Οταν ανέφερα τα παραπάνω αποτελέσματα στο εξουσιοδοτημένο, τότε μονολεκτικά μου ανέφεραν ότι ευθύνετε ο ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ.

Δυστυχώς δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά με την αντικατάστασή του φάνηκε να εξαλήφεται η αστάθεια στο ρελαντί.
Επειδή το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα μέσα για λόγο που αναφέρω σε άλλο topic, όταν το παραλάβω θα σας πω με σιγουριά αν το πρόβλημα διορθώθηκε με επιτυχία.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 10:27:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:


Οταν ανέφερα τα παραπάνω αποτελέσματα στο εξουσιοδοτημένο, τότε μονολεκτικά μου ανέφεραν ότι ευθύνετε ο ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ.



Αυτό είπα ότι φταίει και στην δική μου περίπτωση-για αυτό ανοίχτηκε και το topic.Αισθητήρας υποπίεσης,αλλάχτηκε και οκ (κόστος 40Ε). Wink


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0783s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on