Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 08:27:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | πΕτΡοS έγραψε: | εγω όπως έχω ξαναγράψει τα άλλαξα στα 3500 χιλιομετρα με συνθετικά 5W40 της ELF.
Και ΌΧΙ στην αντιπροσωπεία...  |
Και χαλαρά έθεσες εαυτόν και αυτοκίνητο εκτος εγγυήσεως.. |
όχι πως με ενδιαφέρει αλλά ειμαι βέβαιος πως δε θα έχω κανενα πρόβλημα... κι ο daloup-man κανει απο την ώρα που το πήρε το αμαξι ΚΑΙ τα σέρβις και όλα σε μηχανικο δικο του ο οποιος δεν ειναι εξουσιοδοτημένος. Και όταν χρειαστηκε εγγυηση όλα καλά κι ας μην ειχε κανει ουτε ενα σερβις στην πεζω...κι ο φίλιππος όπως ειδες. Σιγα μη χαλαει η εγγυηση απο τα λάδια, μην υπερβάλλεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 17:50:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
aυτο κανω σταδιακο ανοιγμα με προσοχη και συνεση ως τα 5-6000χλμ...το θεμα ειναι μετα αν αρχισω να σκιζω τι κανω?? αλλαζω λαδια η περιμανω μεχρι τα 10000χλμ στο σερβις...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2004, 06:55:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | aυτο κανω σταδιακο ανοιγμα με προσοχη και συνεση ως τα 5-6000χλμ...το θεμα ειναι μετα αν αρχισω να σκιζω τι κανω?? αλλαζω λαδια η περιμανω μεχρι τα 10000χλμ στο σερβις...... |
Και να τ'αφήσεις μέχρι το 1ο service δεν τρέχει τίποτα.Αφού όμως νοιώσεις ότι έχεις στρώσει το αυτοκίνητο,μπορείς να τα βγάλεις μετά τα 5-6000.Το θέμα είναι,στα 10000 θα τα ξαναλλάξεις αυτά που θα βάλεις?
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2004, 17:06:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εφοσον ο κατασκευαστης λεει καθε 30000χλμ αλλαγη λαδιων...(ειναι σιγουρο αυτο?) εγω γιατι να αλλαζω λιγοτερο απο καθε 10000χλμ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teodor_v (Στο καλο...) Μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16V
Ένταξη: 20 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 166 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Καλαμαριά
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2004, 17:18:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εφοσον ο κατασκευαστης λεει καθε 30000χλμ αλλαγη λαδιων...(ειναι σιγουρο αυτο?) εγω γιατι να αλλαζω λιγοτερο απο καθε 10000χλμ?? |
Ο κατασκευαστής λέει service κάθε 30000χλμ, για τα λάδια στις 20000 αλλαγή και κάθε 10000 έλεγχο και συμπλήρωση (Έτσι δεν είναι;). Εγώ πάλι λέω αλλαγή τουλάχιστον κάθε 10000 χλμ.
McLaren Mercedes!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2004, 20:50:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λάδια ανα 10.000 ή ενα χρόνο
Σέρβις ανα 30.000 'η δυο χρόνια
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούν 2004, 21:24:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
διαβαζοντας το βιβλιαρακι μου 04 μοντελο λεει καθε 10000 ελεγχο και αλλαγη στα 30000..........
κατι δεν μου κολλαει
30000 στην ελλαδα ειναι νουμερο ασυλληπτο να σου πουν απο αντιπροσωπεια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούν 2004, 21:30:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω την αμυδρά εντύπωση ότι ή δεν διάβασες καλά το βιβλιαράκι, ή τα μπέρδεψες
Κάθε 10.000 χλμ ενα check up και κάθε 30.000 χλμ το χοντρό service
Λαδάκια όποτε λέει ο κατασκευαστής των λαδιών (το βλέπεις στο μπουκάλι/τενεκέ που αγόρασες).
Αν πάλι βάλεις λάδια και δεν τα ξανααλλάξεις, τότε μιλάμε για diesel κινητήρα και ειδικά λάδια που τα βάζεις μια φορά. Κόστος? 1.000.000 δρχ το βαρέλι αν θυμάμαι καλά 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούν 2004, 08:01:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Έχω την αμυδρά εντύπωση ότι ή δεν διάβασες καλά το βιβλιαράκι, ή τα μπέρδεψες
Κάθε 10.000 χλμ ενα check up και κάθε 30.000 χλμ το χοντρό service
Λαδάκια όποτε λέει ο κατασκευαστής των λαδιών (το βλέπεις στο μπουκάλι/τενεκέ που αγόρασες).
Αν πάλι βάλεις λάδια και δεν τα ξανααλλάξεις, τότε μιλάμε για diesel κινητήρα και ειδικά λάδια που τα βάζεις μια φορά. Κόστος? 1.000.000 δρχ το βαρέλι αν θυμάμαι καλά  |
ΚΑΤΑΡΑ ΣΤΟΝ ΛΑΔΕΜΠΟΡΑ!!!!!!!!
αληθεια ισχυει αυτο?? 3000 ευρω για λάδια? και δεν παθαινουν τιποτα? καλα τι ειναι αυτα τα λαδια?? αμα ειναι να μην παρω diesel όταν επιτραπεί...ειναι πολλά τα λεφτά! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούν 2004, 16:43:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, υπάρχουνε τέτοια λάδια για τους πετρελαιοκινητήρες και είναι πανάκριβα... Αλλά μακροπρόθεσμα, το κόστος αγοράς τους κάνει μια πάρα πολύ καλή απόσβεση στην τσέπη σου 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούν 2004, 17:06:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωωωωωχ Θέεε μου!!!
Πρώτον oi diesel κινητήρες χρειάζονται service (και άρα και αλλαγή λαδιών) συχνότερα από τους βενζινοκινητήρες.
Δεύτερον τέτοια λάδια που αναφέρεις πολύ απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούν 2004, 17:07:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Ναι, υπάρχουνε τέτοια λάδια για τους πετρελαιοκινητήρες και είναι πανάκριβα... Αλλά μακροπρόθεσμα, το κόστος αγοράς τους κάνει μια πάρα πολύ καλή απόσβεση στην τσέπη σου  |
με τις ταπεινες μου γνωσεις... αν βαζεις 4 λιτρα λαδια καθε 5000 χιλιομετρα σημαινει 50 ευρω. 3000/50=60 60Χ5000=300.000 χιλιομετρα
άρα αν υπάρχουν λάδια τέτοια η αποσβεση γινεται όταν το αυτοκινητο ειναι ανταλλακτικα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 00:09:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Ωωωωωχ Θέεε μου!!!
Πρώτον oi diesel κινητήρες χρειάζονται service (και άρα και αλλαγή λαδιών) συχνότερα από τους βενζινοκινητήρες.
Δεύτερον τέτοια λάδια που αναφέρεις πολύ απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! |
Άχχχχχ με κάνετε και γελάω... ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ
Πρώτον οι diesel κινητήρες έχουν ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης (Δέν έχουν καν μπουζί).
Δευτερον οι diesel κινητήρες έχουν αραιότερες αλλαγές λαδιών (είναι και ποιο αργόστροφοι)
Τρίτον οι σημερινοί diesel έχουν εφάμιλη απόδοση με τους αντιστοίχου κυβισμού βενζινοκινητήρες στο θέμα της ιπποδύναμης και τους κατακρεουργούνε στο θέμα της ροπής ( Peugeot 206 1.4 16V HDI 92PS 200Nm ροπής και Opel Vectra OPC 1.9 TDi 212PS 400Nm ροπής) Είπε κανείς τίποτα ?
Τέταρτον οι σημερινοί diesel είναι σαφώς ποιο φιλικοι προς το περιβάλον απο αντίστοιχους βενζινοκινητήρες
Πέμπτον οι σημερινοί diesel είναι επίσης σαφώς ποιό οικονομικοι (Mercedes E-Class 270CDi κινούμενη με 230km/h στον υπολογιστή ταξιδίου είχε στιγμιαία κατανάλωση 7,8lt/100km- ας το δικομάσουμε με ενα βενζινοκίνητο αυτο... ΧΑΣΑΜΕ)
Εκτον... Ας μήν μιλήσω για θέματα αξιοπιστίας...
Αυτά για τα diesel γιατί είναι υπέροχοι κινητήρες απλα η Ελλαδα και το Ελληνικό σύστημα τους έχει χαντακώσει. Βλέπεις Σε όλη την Ευρώπη είναι βλαμμένοι και εμείς είμαστε οι έξυπνοι.
Αντώνη δεν θελω να σε θίξω για όνομα του Θεού αλλα έτσι έχουν τα πράγματα
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 01:32:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παλαιοτερα οταν εψαχνα για λαδια στο internet ειχα βρει μια εταιρια (ΑMSOIL) η οποια διεθετε λαδια για ντιζελ που ηταν για αλλαγη ανα 25-35.000 μιλια (50.000 χλμ)
amsoil.com το site |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 02:51:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | zzzleepy έγραψε: | Ωωωωωχ Θέεε μου!!!
Πρώτον oi diesel κινητήρες χρειάζονται service (και άρα και αλλαγή λαδιών) συχνότερα από τους βενζινοκινητήρες.
Δεύτερον τέτοια λάδια που αναφέρεις πολύ απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! |
Άχχχχχ με κάνετε και γελάω... ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ
Πρώτον οι diesel κινητήρες έχουν ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης (Δέν έχουν καν μπουζί).
Δευτερον οι diesel κινητήρες έχουν αραιότερες αλλαγές λαδιών (είναι και ποιο αργόστροφοι)
Τρίτον οι σημερινοί diesel έχουν εφάμιλη απόδοση με τους αντιστοίχου κυβισμού βενζινοκινητήρες στο θέμα της ιπποδύναμης και τους κατακρεουργούνε στο θέμα της ροπής ( Peugeot 206 1.4 16V HDI 92PS 200Nm ροπής και Opel Vectra OPC 1.9 TDi 212PS 400Nm ροπής) Είπε κανείς τίποτα ?
Τέταρτον οι σημερινοί diesel είναι σαφώς ποιο φιλικοι προς το περιβάλον απο αντίστοιχους βενζινοκινητήρες
Πέμπτον οι σημερινοί diesel είναι επίσης σαφώς ποιό οικονομικοι (Mercedes E-Class 270CDi κινούμενη με 230km/h στον υπολογιστή ταξιδίου είχε στιγμιαία κατανάλωση 7,8lt/100km- ας το δικομάσουμε με ενα βενζινοκίνητο αυτο... ΧΑΣΑΜΕ)
Εκτον... Ας μήν μιλήσω για θέματα αξιοπιστίας...
Αυτά για τα diesel γιατί είναι υπέροχοι κινητήρες απλα η Ελλαδα και το Ελληνικό σύστημα τους έχει χαντακώσει. Βλέπεις Σε όλη την Ευρώπη είναι βλαμμένοι και εμείς είμαστε οι έξυπνοι.
Αντώνη δεν θελω να σε θίξω για όνομα του Θεού αλλα έτσι έχουν τα πράγματα |
Ευχαριστώ Νίκο... Όλα αυτά που λες για τους diesel με βρίσκουν σύμφωνο αλλά είχα την εντύπωση ότι αυτοί οι κινητήρες είναι κάπως πιο "δύστροποι" από τους αντίστοιχους βενζίνης. Το μόνο που δεν κατάλαβα είναι αυτό με τη ροπή. Ένας 1400άρης βενζίνης δεν είναι δυνατότερος από έναν 1400άρη diesel ή ανάποδα;
Δε μας είπες όμως τίποτα για τα λάδια που δε θέλουν ποτέ αλλαγή... 
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 06:37:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Δε μας είπες όμως τίποτα για τα λάδια που δε θέλουν ποτέ αλλαγή... | Εαν δεν κανω λαθος Αντωνη, ο Νικος δεν ειπε κατι τετοιο! Ειπε απλα οτι δεν χρειαζονται τοσο συχνα αλλαγη λαδιων
PoLiThS έγραψε: | ......Δευτερον οι diesel κινητήρες έχουν αραιότερες αλλαγές λαδιών...... |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 07:02:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Έχω την αμυδρά εντύπωση ότι ή δεν διάβασες καλά το βιβλιαράκι, ή τα μπέρδεψες
Κάθε 10.000 χλμ ενα check up και κάθε 30.000 χλμ το χοντρό service
Λαδάκια όποτε λέει ο κατασκευαστής των λαδιών (το βλέπεις στο μπουκάλι/τενεκέ που αγόρασες).
Αν πάλι βάλεις λάδια και δεν τα ξανααλλάξεις, τότε μιλάμε για diesel κινητήρα και ειδικά λάδια που τα βάζεις μια φορά. Κόστος? 1.000.000 δρχ το βαρέλι αν θυμάμαι καλά  |
O Αντωνης αναφερεται στο ποστ του ΣSS κ οχι στου Nικου 
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 07:40:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | Steve έγραψε: | Έχω την αμυδρά εντύπωση ότι ή δεν διάβασες καλά το βιβλιαράκι, ή τα μπέρδεψες
Κάθε 10.000 χλμ ενα check up και κάθε 30.000 χλμ το χοντρό service
Λαδάκια όποτε λέει ο κατασκευαστής των λαδιών (το βλέπεις στο μπουκάλι/τενεκέ που αγόρασες).
Αν πάλι βάλεις λάδια και δεν τα ξανααλλάξεις, τότε μιλάμε για diesel κινητήρα και ειδικά λάδια που τα βάζεις μια φορά. Κόστος? 1.000.000 δρχ το βαρέλι αν θυμάμαι καλά  |
O Αντωνης αναφερεται στο ποστ του ΣSS κ οχι στου Nικου  |
Δεν ειχα προσεξει οτι ειχε πεταξει κατι τετοιο ο ΣSS και οπως ο Αντωνης ρωτησε κατι τετοιο εχοντας κανει quote στον polith νομιζα οτι θα απευθυνοταν σ'αυτον!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 08:35:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν το υποστηρίζω αυτό το περί ειδικών συνθετικών λαδιών τα οποία τα βάζεις μια φορά στους πετρελαιοκινητήρες, αλλά επειδή το είχα ακούσει σε μια συζήτηση σε ένα συνεργείο που πήγε το van ένας φίλος του πατέρα μου, το ανέφερα μήπως και φανεί χρήσιμο, άσχετα με το ότι δεν ξέρω αν αληθεύει η όχι. Έκανα ότι κάνουνε και οι περισσότεροι, πέταξα δηλαδή μια μ#@#κεία, άσχετα αν ήτανε σωστή ή όχι. Αν έβγαινε σωστή όμως και επαληθεύονταν από κάποιους, τότε θα συμφωνούσαν και οι υπόλοιποι. Έλα όμως που τελικά ίσως είναι λάθος!
Και πΕτΡο με τους όμορφους υπολογισμούς σου, δες που χρησιμοποιείται ο πετρελαιοκινητήρας πρώτα... (taxi, νταλίκες κλπ.) και δες τα κοντέρ τους πόσα χλμ έχουνε... τα 300.000 χλμ είναι ακόμα για το στρώσιμο σε τέτοιες μηχανές... (που λέει ο λόγος )
Και για να σε βοηθήσω ακόμα περισσότερο στους υπολογισμούς σου, εγώ ανέφερα ΤΙΜΗ ΒΑΡΕΛΙΟΥ 1.000.000 ΔΡΧ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΜΗ ΛΙΤΡΟΥ 1.000.000 ΔΡΧ. ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΒΑΡΕΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ 10 ΛΙΤΡΑ ΤΟ ΠΟΛΥ. Άρα ξανακάνε τους υπολογισμούς σου και δες πως συμφέρουνε αυτά τα λάδια που λέω, ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...
Και φυσικά δώστε προσοχή στο ύφος που ο zzzleepy και ο πΕτΡοS (ο οποίος έχει φάει σύσταση όπως και εγώ για τις μεταξύ μας σχέσεις στο club) με το οποίο απαντάνε σε εμένα και στο ύφος στο οποίο απαντάει ο zzzleepy στον PoLiTh... Νομίζω πως όλοι δικαιούμαστε σεβασμό όταν δίνουμε σεβασμό. Και δεν αναφέρθηκα σε κανένα post προηγουμένως σε κάποιο άτομο ειδικά. Αλλά για άλλη μια φορά δυστυχώς, οι καταστάσεις με αναγκάζουν.
πΕτΡο, συνέχισε να μου την μπαίνεις σε όλα τα post keep walking! 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 08:45:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα, συνεχίστε το να δούμε που θα φτάσει...Εχω υπομονή γαιδάρου
Οσο για αυτο που ειπες Σταύρο ,οτι πεταξες μια μαλ***α οπως και οι περισσότεροι θα σε παρακαλούσα να αναθεωρήσεις τις αποψεις σου.Ο χώρος αυτος δεν ειναι για να καταθέτει ο καθένας το αποτελεσμα της χειρονακτικης του εργασιας αλλα για να ανταλάσσουμε χρήσιμες πληροφοριες.Αν το club για σενα ειναι ενας χώρος ανταλλαγής παπαριών υπαρχουν γι αυτη την δουλεια και οι καφετέρειες οπου μπορειτε να βγαλετε και αλλα χρησιμα συμπερασματα οπως αυτα για τις μαναδες μας.
Μερικες φορες καλύτερα να μασάς παρα να μιλάς
Αυτα
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|