PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Κινητήρες 206 1,6 16ν και 106 1,6 16ν -Τι σχέση έχουν;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 09:56:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Μιλτο περημενω νεα σου.

Παντως και τα 106 τα τελευτεα εχουν μου φαινετε 2 λαμδα αλλα αγοραζωντας τον εγεφαλο απο το MINI GROUP A επειδη η πλεξουδα ειναι τρυφυση περνεις και πλεξουδα PEUGEOTSPORT και ξεμπερδευεις μια και καλη.

Οταν φτασει η ωρα για ΚΤΕΟ περνας παλι τα μαμα εγκεφαλο-πλεξουδα και ουτε γατα ουτε ζημια.

Εεεε ενταξει εχει διαδικασια αλλα και τι να κανεις...


Επειδη αυτη η μετατροπη τελειωσε χτες το βραδυ στο δικο μου 106 θελω να σου πω οτι δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.

Δεν αρκει μονο η αντικατασταση της πλεξουδας ,πρεπει να αλλαχτουν ολοι οι αισθητηρες της μηχανης, ο πολλαπλασιαστης,το ψυγειο και η κεντρικη φυσα που παει στην ασφαλειοθηκη...

Μηπως θελεις να σου υπολογησω το ΚΟΣΤΟΣ αγορας και εγκαταστασης;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 10:00:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

KASFIKIS NIKOS έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Μιλτο περημενω νεα σου.

Παντως και τα 106 τα τελευτεα εχουν μου φαινετε 2 λαμδα αλλα αγοραζωντας τον εγεφαλο απο το MINI GROUP A επειδη η πλεξουδα ειναι τρυφυση περνεις και πλεξουδα PEUGEOTSPORT και ξεμπερδευεις μια και καλη.

Οταν φτασει η ωρα για ΚΤΕΟ περνας παλι τα μαμα εγκεφαλο-πλεξουδα και ουτε γατα ουτε ζημια.

Εεεε ενταξει εχει διαδικασια αλλα και τι να κανεις...


Επειδη αυτη η μετατροπη τελειωσε χτες το βραδυ στο δικο μου 106 θελω να σου πω οτι δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.

Δεν αρκει μονο η αντικατασταση της πλεξουδας ,πρεπει να αλλαχτουν ολοι οι αισθητηρες της μηχανης, ο πολλαπλασιαστης,το ψυγειο και η κεντρικη φυσα που παει στην ασφαλειοθηκη...

Μηπως θελεις να σου υπολογησω το ΚΟΣΤΟΣ αγορας και εγκαταστασης;


????? Ε?

Καλά τους αισθητήρες τους κατάλαβα (λογικό) άντε και τον πολλαπλασιαστή γιατί παίρνει από τον εγκέφαλο.... ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΓΙΑΤΙ???



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 10:12:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Μιλτο περημενω νεα σου.

Παντως και τα 106 τα τελευτεα εχουν μου φαινετε 2 λαμδα αλλα αγοραζωντας τον εγεφαλο απο το MINI GROUP A επειδη η πλεξουδα ειναι τρυφυση περνεις και πλεξουδα PEUGEOTSPORT και ξεμπερδευεις μια και καλη.

Οταν φτασει η ωρα για ΚΤΕΟ περνας παλι τα μαμα εγκεφαλο-πλεξουδα και ουτε γατα ουτε ζημια.

Εεεε ενταξει εχει διαδικασια αλλα και τι να κανεις...


Επειδη αυτη η μετατροπη τελειωσε χτες το βραδυ στο δικο μου 106 θελω να σου πω οτι δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.




Δεν αρκει μονο η αντικατασταση της πλεξουδας ,πρεπει να αλλαχτουν ολοι οι αισθητηρες της μηχανης, ο πολλαπλασιαστης,το ψυγειο και η κεντρικη φυσα που παει στην ασφαλειοθηκη...

Μηπως θελεις να σου υπολογησω το ΚΟΣΤΟΣ αγορας και εγκαταστασης;


????? Ε?

Καλά τους αισθητήρες τους κατάλαβα (λογικό) άντε και τον πολλαπλασιαστή γιατί παίρνει από τον εγκέφαλο.... ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΓΙΑΤΙ???


Το ψυγειο που φοραει το τριφυσο δεν εχει πανω του την βαλβιδα που δινει
εντολη στο βεντιλατερ να ανοιξει την πρωτη η την δευτερη σκαλα , την παιρνει απο αλλου..
Ο μονοφυσος εγκεφαλος την θελει απο το ψυγειο..
Οποτε οπως καταλαβαινεις θελει το ψυγειο απο το προηγουμενο μοντελο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 10:45:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενταξει.....Δεν ειπα οτι ειναι απλα τα πραγματα παντως πεσ μου λιγο τι πλεξουδα εβαλες Question Question
Ειναι της PEUGEOTSPORT σιγουρα Question Question
Γιατι ο Ντινος στην Θεσσαλονικη δεν μου ανεφερε τιποτα περι αισθητηρων.
Απο οσο ξερω η PEUGEOTSPORT εχει 2 ειδων πλεξουδες.Η μια απο αυτες πρεπει να κανει ακριβως για το συγκεκριμενο εγκεφαλο.Για πες μου λιγο απο που τα πηρες τα πραγματα,γιατι μπορει να εχεις πεσει και θυμα εκμεταλευσης.Υπαρχουν τετοια κρουσματα παρα πολλα πιστεψε με


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 10:51:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ολη η μετατροπη εγινε στο συνεργειο του κρασουλη και το κοστος των ανταλλακτικων μοιραστηκε κρατωντας τα δικα μου .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 11:32:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχεις δικαιο.....Μιλησα πριν απο λιγο με Θεσσαλονικη και μου ειπε το ιδιο πραγμα που αναφερες παραπανω.

Παντως δεν πιστευω να εχει μεγαλη διαδηκασια.Ετσι και αλλιως τουλαχιστον απο εμενα ειναι αποδεκτο οτι σε τετοιου ειδους μετατροπες χρειαζετε καποια διαδικασια.Για πες μου λιγο τωρα πως παει το εργαλειο με τον εγκεφαλο της PEUGEOTSPORT Question Question
Εχεις και τιποτα αλλο επανω Question Παντως λενε οτι με εγκεφαλο και καλη εξατμιση χωρις εκεντροφορους παει παρα πολυ καλα.Φαντασου δηλαδη και να βαλεις εκεντροφορους.Αξιζει πιστευω...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 12:05:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν εξαιρεσουμε τις ασθενειες της παιδικης ηλικιας , το αυτοκινητο παει παρα πολυ καλα , εχει αυξηθει η δυναμη σε ολη την κλιμακα των στροφων,
μεχρι τον κοφτη στις 7800 περιπου.
Αργοτερα θα μπουν οι εκκεντροφοροι της PS οποτε θα ανεβει ακομη.
Το μονο προβλημα που εχω αυτη τη στιγμη ειναι οτι δεν κραταει ρελαντι οταν ειναι κρυο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 12:13:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως πρεπει να εχει βαρβατο δουλεμα ετσι Question Question Question

Δεν μου λες ποσα αλογα υπολογιζεις τωρα Question Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 12:36:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν μου αρεσει να λεω πολλα λογια , ουτε εμπιστευομαι τα δυναμομετρα και τα περιδικα , αλλα ειδα πραγματι μεγαλη διαφορα το δουλεμα της μηχανης ειναι λιγο πιο αγριο αλλα δεν μπερδευει καθολου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 12:47:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλω και εγώωωωωωωωω

Ο Nτίνος τις έφερε τις πλεξούδες άραγε; Rolling eyes Rolling eyes



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:18:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Θέλω και εγώωωωωωωωω

Ο Nτίνος τις έφερε τις πλεξούδες άραγε; Rolling eyes Rolling eyes


Πλεξουδες ....για πιο αυτοκινητο φωναζεις;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:22:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Θέλω και εγώωωωωωωωω

Ο Nτίνος τις έφερε τις πλεξούδες άραγε; Rolling eyes Rolling eyes


Πλεξουδες ....για πιο αυτοκινητο φωναζεις;


206 1,6 16v.... χωρίς multiplex

Με multiplex υπάρχει... χωρίς είναι το πρόβλημα



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:24:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και στο 206 είναι λίγο πιο σύνθετο....

Αλλάζει και η πεταλούδα που θέλει μηχανική και όχι ηλεκτονική...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:32:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα παλικαρι μου Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:37:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα παλικαρι μου Exclamation


... η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία......



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:39:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για ολα υπαρχει λυση.Μην το βαζεις κατω Τασο Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:45:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα παλικαρι μου Exclamation


... η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία......



Αυτο δεν το συζηταμε.....

Για ολα υπαρχει λυση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ntzoan 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 GTi 1.6 16v

Ένταξη: 07 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 09:50:09    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Κινητήρες 206 1,6 16ν και 106 1,6 16ν -Τι σχέση έχουν; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια ερώτηση θέλω να κάνω. Ξέρει κανείς αν το 1.6 16ν με τα 110 άλογα μοτέρ έχει καμία σχέση με το γνωστό μοτέρ του rallye 1.6 16ν με τα 120 άλογα; Γιατί διάβασα ότι το μοτέρ του RC με τα 180 είναι βελτιωμένη έκδοση του γνωστού 2λιτρου με τα 137.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 15:46:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο το προηγούμενο Power Techniques γινόταν αναφορά στις διαφορές των δύο κινητήρων (η αναφορά έγινε στην Δοκιμή διαρκείας του C2)

O κινητήρας των Rallye/Saxo έχει μικρότερες βαλβίδες και πιο άγριους εκκεντροφόρους .
Ο κινητήρας των 206/C2 έχει μεγαλύτερες βαλβίδες και πιο ήπιους εκκεντροφόρους .

Ακριβή στοιχεία θα δώσω μόλις μπορέσω...

Ο δίλτρος του RC είναι ο γνωστός δίλιτρος αλλά έχει εκκεντροφόρους μεταβλητού χρονισμού και κυλινδορκεφαλή εξελιγμένη απο την Mecachrome (εταιρία που ασχολούταν με τους V10 της Ρενώ ).

ελπίζω να βοήθησα


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 16:05:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επισης
το 206 εχει καλυτερο καπακι ροϊκα
το 106 εχει χειροτερη εισαγωγη
το 106 εχει μηχανικη πεταλουδα και οχι την σ**τοηλεκτρικη
το 206 εχει υψηλοτερη συμπιεση

απο οσα ξερω κανενα 206 1.6 16v δεν εδειξε κατω απο 114 αλογα...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1044s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on