Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 09:56:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Μιλτο περημενω νεα σου.
Παντως και τα 106 τα τελευτεα εχουν μου φαινετε 2 λαμδα αλλα αγοραζωντας τον εγεφαλο απο το MINI GROUP A επειδη η πλεξουδα ειναι τρυφυση περνεις και πλεξουδα PEUGEOTSPORT και ξεμπερδευεις μια και καλη.
Οταν φτασει η ωρα για ΚΤΕΟ περνας παλι τα μαμα εγκεφαλο-πλεξουδα και ουτε γατα ουτε ζημια.
Εεεε ενταξει εχει διαδικασια αλλα και τι να κανεις... |
Επειδη αυτη η μετατροπη τελειωσε χτες το βραδυ στο δικο μου 106 θελω να σου πω οτι δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.
Δεν αρκει μονο η αντικατασταση της πλεξουδας ,πρεπει να αλλαχτουν ολοι οι αισθητηρες της μηχανης, ο πολλαπλασιαστης,το ψυγειο και η κεντρικη φυσα που παει στην ασφαλειοθηκη...
Μηπως θελεις να σου υπολογησω το ΚΟΣΤΟΣ αγορας και εγκαταστασης; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 10:00:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KASFIKIS NIKOS έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Μιλτο περημενω νεα σου.
Παντως και τα 106 τα τελευτεα εχουν μου φαινετε 2 λαμδα αλλα αγοραζωντας τον εγεφαλο απο το MINI GROUP A επειδη η πλεξουδα ειναι τρυφυση περνεις και πλεξουδα PEUGEOTSPORT και ξεμπερδευεις μια και καλη.
Οταν φτασει η ωρα για ΚΤΕΟ περνας παλι τα μαμα εγκεφαλο-πλεξουδα και ουτε γατα ουτε ζημια.
Εεεε ενταξει εχει διαδικασια αλλα και τι να κανεις... |
Επειδη αυτη η μετατροπη τελειωσε χτες το βραδυ στο δικο μου 106 θελω να σου πω οτι δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.
Δεν αρκει μονο η αντικατασταση της πλεξουδας ,πρεπει να αλλαχτουν ολοι οι αισθητηρες της μηχανης, ο πολλαπλασιαστης,το ψυγειο και η κεντρικη φυσα που παει στην ασφαλειοθηκη...
Μηπως θελεις να σου υπολογησω το ΚΟΣΤΟΣ αγορας και εγκαταστασης; |
????? Ε?
Καλά τους αισθητήρες τους κατάλαβα (λογικό) άντε και τον πολλαπλασιαστή γιατί παίρνει από τον εγκέφαλο.... ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΓΙΑΤΙ???
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 10:12:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | KASFIKIS NIKOS έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Μιλτο περημενω νεα σου.
Παντως και τα 106 τα τελευτεα εχουν μου φαινετε 2 λαμδα αλλα αγοραζωντας τον εγεφαλο απο το MINI GROUP A επειδη η πλεξουδα ειναι τρυφυση περνεις και πλεξουδα PEUGEOTSPORT και ξεμπερδευεις μια και καλη.
Οταν φτασει η ωρα για ΚΤΕΟ περνας παλι τα μαμα εγκεφαλο-πλεξουδα και ουτε γατα ουτε ζημια.
Εεεε ενταξει εχει διαδικασια αλλα και τι να κανεις... |
Επειδη αυτη η μετατροπη τελειωσε χτες το βραδυ στο δικο μου 106 θελω να σου πω οτι δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.
Δεν αρκει μονο η αντικατασταση της πλεξουδας ,πρεπει να αλλαχτουν ολοι οι αισθητηρες της μηχανης, ο πολλαπλασιαστης,το ψυγειο και η κεντρικη φυσα που παει στην ασφαλειοθηκη...
Μηπως θελεις να σου υπολογησω το ΚΟΣΤΟΣ αγορας και εγκαταστασης; |
????? Ε?
Καλά τους αισθητήρες τους κατάλαβα (λογικό) άντε και τον πολλαπλασιαστή γιατί παίρνει από τον εγκέφαλο.... ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΓΙΑΤΙ??? |
Το ψυγειο που φοραει το τριφυσο δεν εχει πανω του την βαλβιδα που δινει
εντολη στο βεντιλατερ να ανοιξει την πρωτη η την δευτερη σκαλα , την παιρνει απο αλλου..
Ο μονοφυσος εγκεφαλος την θελει απο το ψυγειο..
Οποτε οπως καταλαβαινεις θελει το ψυγειο απο το προηγουμενο μοντελο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 10:45:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενταξει.....Δεν ειπα οτι ειναι απλα τα πραγματα παντως πεσ μου λιγο τι πλεξουδα εβαλες
Ειναι της PEUGEOTSPORT σιγουρα
Γιατι ο Ντινος στην Θεσσαλονικη δεν μου ανεφερε τιποτα περι αισθητηρων.
Απο οσο ξερω η PEUGEOTSPORT εχει 2 ειδων πλεξουδες.Η μια απο αυτες πρεπει να κανει ακριβως για το συγκεκριμενο εγκεφαλο.Για πες μου λιγο απο που τα πηρες τα πραγματα,γιατι μπορει να εχεις πεσει και θυμα εκμεταλευσης.Υπαρχουν τετοια κρουσματα παρα πολλα πιστεψε με
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 10:51:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολη η μετατροπη εγινε στο συνεργειο του κρασουλη και το κοστος των ανταλλακτικων μοιραστηκε κρατωντας τα δικα μου . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 11:32:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχεις δικαιο.....Μιλησα πριν απο λιγο με Θεσσαλονικη και μου ειπε το ιδιο πραγμα που αναφερες παραπανω.
Παντως δεν πιστευω να εχει μεγαλη διαδηκασια.Ετσι και αλλιως τουλαχιστον απο εμενα ειναι αποδεκτο οτι σε τετοιου ειδους μετατροπες χρειαζετε καποια διαδικασια.Για πες μου λιγο τωρα πως παει το εργαλειο με τον εγκεφαλο της PEUGEOTSPORT
Εχεις και τιποτα αλλο επανω Παντως λενε οτι με εγκεφαλο και καλη εξατμιση χωρις εκεντροφορους παει παρα πολυ καλα.Φαντασου δηλαδη και να βαλεις εκεντροφορους.Αξιζει πιστευω...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 12:05:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν εξαιρεσουμε τις ασθενειες της παιδικης ηλικιας , το αυτοκινητο παει παρα πολυ καλα , εχει αυξηθει η δυναμη σε ολη την κλιμακα των στροφων,
μεχρι τον κοφτη στις 7800 περιπου.
Αργοτερα θα μπουν οι εκκεντροφοροι της PS οποτε θα ανεβει ακομη.
Το μονο προβλημα που εχω αυτη τη στιγμη ειναι οτι δεν κραταει ρελαντι οταν ειναι κρυο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 12:13:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως πρεπει να εχει βαρβατο δουλεμα ετσι
Δεν μου λες ποσα αλογα υπολογιζεις τωρα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 12:36:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μου αρεσει να λεω πολλα λογια , ουτε εμπιστευομαι τα δυναμομετρα και τα περιδικα , αλλα ειδα πραγματι μεγαλη διαφορα το δουλεμα της μηχανης ειναι λιγο πιο αγριο αλλα δεν μπερδευει καθολου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 12:47:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θέλω και εγώωωωωωωωω
Ο Nτίνος τις έφερε τις πλεξούδες άραγε; 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:18:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Θέλω και εγώωωωωωωωω
Ο Nτίνος τις έφερε τις πλεξούδες άραγε;  |
Πλεξουδες ....για πιο αυτοκινητο φωναζεις; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KASFIKIS NIKOS έγραψε: | Sidobre έγραψε: | Θέλω και εγώωωωωωωωω
Ο Nτίνος τις έφερε τις πλεξούδες άραγε;  |
Πλεξουδες ....για πιο αυτοκινητο φωναζεις; |
206 1,6 16v.... χωρίς multiplex
Με multiplex υπάρχει... χωρίς είναι το πρόβλημα
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:24:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και στο 206 είναι λίγο πιο σύνθετο....
Αλλάζει και η πεταλούδα που θέλει μηχανική και όχι ηλεκτονική...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:32:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα παλικαρι μου  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:37:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KASFIKIS NIKOS έγραψε: | Δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα παλικαρι μου  |
... η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία......
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:39:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για ολα υπαρχει λυση.Μην το βαζεις κατω Τασο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 13:45:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | KASFIKIS NIKOS έγραψε: | Δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα παλικαρι μου  |
... η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία...... |
Αυτο δεν το συζηταμε.....
Για ολα υπαρχει λυση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ntzoan Μόλις έγραψα

 206 GTi 1.6 16v
Ένταξη: 07 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 09:50:09 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Κινητήρες 206 1,6 16ν και 106 1,6 16ν -Τι σχέση έχουν; |
|
|
Μια ερώτηση θέλω να κάνω. Ξέρει κανείς αν το 1.6 16ν με τα 110 άλογα μοτέρ έχει καμία σχέση με το γνωστό μοτέρ του rallye 1.6 16ν με τα 120 άλογα; Γιατί διάβασα ότι το μοτέρ του RC με τα 180 είναι βελτιωμένη έκδοση του γνωστού 2λιτρου με τα 137. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 15:46:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο το προηγούμενο Power Techniques γινόταν αναφορά στις διαφορές των δύο κινητήρων (η αναφορά έγινε στην Δοκιμή διαρκείας του C2)
O κινητήρας των Rallye/Saxo έχει μικρότερες βαλβίδες και πιο άγριους εκκεντροφόρους .
Ο κινητήρας των 206/C2 έχει μεγαλύτερες βαλβίδες και πιο ήπιους εκκεντροφόρους .
Ακριβή στοιχεία θα δώσω μόλις μπορέσω...
Ο δίλτρος του RC είναι ο γνωστός δίλιτρος αλλά έχει εκκεντροφόρους μεταβλητού χρονισμού και κυλινδορκεφαλή εξελιγμένη απο την Mecachrome (εταιρία που ασχολούταν με τους V10 της Ρενώ ).
ελπίζω να βοήθησα
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 16:05:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης
το 206 εχει καλυτερο καπακι ροϊκα
το 106 εχει χειροτερη εισαγωγη
το 106 εχει μηχανικη πεταλουδα και οχι την σ**τοηλεκτρικη
το 206 εχει υψηλοτερη συμπιεση
απο οσα ξερω κανενα 206 1.6 16v δεν εδειξε κατω απο 114 αλογα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|