Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Νοέ 2017, 08:42:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι και αλλιως ολα τα 306 ph2 με 186/65/14 ανοιχτες με 14/60 φορουσαν ρε.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Νοέ 2017, 21:18:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ετσι και αλλιως ολα τα 306 ph2 με 186/65/14 ανοιχτες με 14/60 φορουσαν ρε.  |
Αυτό το ξέρω έμενα όμως δεν είναι το δικο του στελιο, είχε αλλαχτεί κάπου στα 150000km. και όπως γράφω πιο πίσω μπήκε από 1.1 206. τα νεα εχουν ως εξής είναι στα σκαριά αγορά ολόκληρης μετατροπής απο saxo vts 1.6 16v 2002.
λέγοντας ολόκληρη εννοώ:
μοτέρ-σασμαν-ημιαξονια-πλεξουδα-εγκεφαλο και ότι άλλο χρειαστεί από το αυτοκίνητο.
το σχέδιο είναι να κατεβούν όλα από το αυτοκίνητο να λυθεί το σασμάν και να περαστούν σε αυτό το 14/60 και η μακρυά 5η του υπάρχοντος σασμάν το οποίο είναι στα τελευταία του, να τοποθετηθεί στον 1.4 για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι δεν θα μείνω ξαφνικά στην μέση του δρόμου.
έπειτα θα ανοιχτεί το μοτέρ και θα επισκευαστεί όταν είναι όλα έτοιμα θα ξεκινήσει η μετατροπή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2017, 07:05:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για μένα βάλε κάνε σετ συμπλέκτη-ιμάντες τρόμπα και πάτα μίζα...
Αν πάρει και δεν ακούγεται κάτι άσχημο κάνε και service στο μοτέρ.
Στην θέση σου αν το αμάξι-δότη δεν το ήξερα θα πήγαινα σε μοτέρ C2.., βέβαια εκεί χρειάζεται η αλουμινένια η βάση της μηχανής που πάνω της πιάνει ο βραχίονας κι όλα τα περιφερειακά-ηλεκτρικά κλπ αλλά παίρνεις φρεσκότερο και σίγουρα λιγότερο πιωμένο μοτέρ με προοπτικές...
Για σασμάν θα κράταγα το δικό σου και αργά η γρήγορα θα πήγαινα σε BE(το ίδιο περιμένω να κάνω και στο ΖΧ μου αλλά δεν λέει να πάθει κάτι το ΜΑ..) που αντέχει πιο πολύ τα καφριλίκια..
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2017, 12:36:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petran_x13 έγραψε: | Αντώνη και από τι εγκέφαλο σε τι εγκέφαλο πήγες?
Ξεχασα να τραβηξω φωτο τον νεο δισκο, για την ιστορια παντος ειναι valeo, o παλιος ειναι αγνωστης προελευσης ηταν στο αυτοκινητο απο οταν το πηρα τεραστια η διαφορα σε αισθηση με τον valeo παντως. |
Από τον μαμά εγκέφαλο του 306 στον μαμά εγκέφαλο του δότη του μοτέρ...
Μπορούσα να κρατήσω και τον δικό μου εγκέφαλο, αλλά προτίμησα του δότη, διότι είχε πρόγραμμα πάνω...
Ο δίσκος που έχεις στις φωτογραφίες είναι μία τούρκικη μάρκα που δεν θυμάμαι το όνομα...
Πριν αρχίσω να ασχολούμαι κι εγώ με το αμάξι, είχαν βάλει τέτοιο δίσκο στην αντιπροσωπία που το είχα πάει...
Τους είχα πάει τον Valeo πλήρες σετ (είχε μαγαζί με ανταλλακτικά τότε ο θείος μου) και ο τύπος που έκανε την αλλαγή, τον καβάτζωσε και έβαλε έναν δικό του φθηνό... Μου κράτησε μόλις 35.000 χλμ μετά χάλασε το ρουλεμάν του!!!
Μετά στην μετατροπή έβαλα πάλι valeo και μέχρι στιγμής έχω ησυχάσει...
Pughell έγραψε: | Ετσι και αλλιως ολα τα 306 ph2 με 186/65/14 ανοιχτες με 14/60 φορουσαν ρε.  |
Και το δικό μου που είναι ph3 14/60 είχε...
petran_x13 έγραψε: | το σχέδιο είναι να κατεβούν όλα από το αυτοκίνητο να λυθεί το σασμάν και να περαστούν σε αυτό το 14/60 και η μακρυά 5η του υπάρχοντος σασμάν το οποίο είναι στα τελευταία του, να τοποθετηθεί στον 1.4 για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι δεν θα μείνω ξαφνικά στην μέση του δρόμου.
|
Θα πρότεινα να δεις την συμπεριφορά με το 14/60 και μετά αν θες άλλαξε γρανάζι 5ης... κι εγώ αυτό σκεφτόμουν στην αρχή, αλλά τελικά είναι καλό έτσι, γιατί με 5η στις 3.800 έχω 120-130 και το μοτέρ μέχρι εκεί είναι οικονομικό...
Αν χρειαστεί να προσπεράσεις μετά, απλά πατάς γκάζι και το μοτέρ τα δίνει δεν χρειάζεται να κατεβάσεις...
Εγώ έψαχνα μήπως μπορώ να βάλω το 6αρι αλλά δυστυχώς δεν κουμπώνει...
petran_x13 έγραψε: | λέγοντας ολόκληρη εννοώ:
μοτέρ-σασμαν-ημιαξονια-πλεξουδα-εγκεφαλο και ότι άλλο χρειαστεί από το αυτοκίνητο. |
Εγώ πάλι πήρα μόνο μοτέρ και δίχαλο... όλα τα υπόλοιπα τα κράτησα από το δικό μου (τον εγκέφαλο μου τον έδωσε έτσι ο δότης και το έβαλα κατ' επιλογή)...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2017, 14:30:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To εξάρι μια χαρά μπαίνει αρκεί να έχεις να διαθέσεις και να το βρεις...
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2017, 16:01:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nik_psa έγραψε: | To εξάρι μια χαρά μπαίνει αρκεί να έχεις να διαθέσεις και να το βρεις... |
Είσαι σίγουρος;;; Μου δίνεις ελπίδες να ξέρεις!!!
Έχω τον 1,6 16ν NFX...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2017, 17:30:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντώνη εννοούσα από ποιο εγκέφαλο πήγες σε ποιον πχ πήγες από sagem σε marelli κτλ. Όσο για το παλιό δισκο-πλατο πραγματικά δράμα πλέων με τον valeo έχω βρει την υγειά μου.
Νίκολα επιμένω στην επισκευή διότι θα μου κοστίσει μόνο τα υλικά. Ο λόγος επιλογής του tu5j4 είναι ότι το αυτοκίνητο θα μου κοστίσει ολόκληρο κάτι λιγότερο από 500ευρα, είναι εντελώς μαμά(χωανη-τελικο) το έβαλα την πέμπτη που μας πέρασε μπροστά εύκολα με το booster και λίγο χτύπημα στην τρόμπα βενζίνης. Απλά αφού ανεβάσω το αυτοκίνητο στο συνεργείο και πάρω από πάνω ότι χρειάζομαι η συμφωνία είναι το κουφάρι με την φανοποιεία να τα γυρίσω πίσω. Όλο αυτό έτυχε την κατάλληλη στιγμή γιατί το αυτοκίνητο το είχε για ανταλλακτικά ένας πελατης-φιλος που έτρεχε με saxo στην Α6 το πούλησε λοιπόν και στον νέο ιδιόκτητη συμφωνήσαμε να δώσουμε από το δευτερο saxo μόνο το κουφάρι με την φανοποιεία.
Το εξαρι μπαινει σιγουρα εχω δυο ζωντανα παραδειγματα στο μυαλο μου του συνεργειου με 6αρι BE σε tu5j4 το ενα ειναι και dog μαλιστα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Νοέ 2017, 21:38:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπικα θεωρω ακυρη την τοποθετηση του ραλλομοτερ και σιγουρα θα προτιμουσα μια 2λιτρη μετατροπη με το 6αρι σασμαν,παρολο που κοστιζει και ειναι και σαφως πιο δυσευρετη.
Απλά με 1100 κιλα,αν δεν υπαρχει ροπη να σπρωχνει την καροτσα,οσο και να στροφαρεις,δεν θα παιρνει τα ποδια του με αξιολογο ρυθμο.
Αν δεν συμβιωσεις με πολλα κυβικα βεβαια,δεν θα το καταλαβεις ευκολα...
Περι 6αριου,τα χλμ που βγαζει για την ροπη του 1600αριου μοτερ,ειναι καπως μακρυ.Το θελει δηλαδη το Κ/Π του για να ερθει στα μετρα ενος μοτερ 1600 που σηκωνει 7αρες.
Υ.Γ. Περι Κ/Π σε 306/Xsara,αυτο εννοουσα,οτι απο μια χρονολογια και μετα,τοτε που μεγαλωσαν και τον τροχο στα προαναφερομενα μοντελα,το συνδυασαν με 14/60 στα 1400 κυβικα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Νοέ 2017, 23:21:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petran_x13 έγραψε: | Αντώνη εννοούσα από ποιο εγκέφαλο πήγες σε ποιον πχ πήγες από sagem σε marelli κτλ. Όσο για το παλιό δισκο-πλατο πραγματικά δράμα πλέων με τον valeo έχω βρει την υγειά μου. |
Αν θυμάμαι καλά από Marelli σε Marelli πήγα...
Αλλά τονίζω ξανά ότι εάν δεν μου έδιναν τον εγκέφαλο του 1,6 16ν, θα κρατούσα τον δικό μου...
Pughell έγραψε: | Προσωπικα θεωρω ακυρη την τοποθετηση του ραλλομοτερ και σιγουρα θα προτιμουσα μια 2λιτρη μετατροπη με το 6αρι σασμαν,παρολο που κοστιζει και ειναι και σαφως πιο δυσευρετη. |
Συμφωνώ κατά το ήμισυ μαζί σου συνάδελφε...
Συμφωνώ ότι είναι δυσεύρετη η 2,0 μετατροπή. Και ότι μάλλον σε αυτή την περίπτωση αξίζει να πάρεις το 2,0 έτοιμο. (2.000-3.000 ευρώ κοστίζει άρα η πώληση του υπάρχοντος και τα λεφτά που θα δίδονταν για την μετατροπή!!!)
Διαφωνώ στο κομμάτι ότι είναι άκυρη η μετατροπή με μοτέρ από rallye. Είναι μάλλον η πιο οικονομική και εύκολη μετατροπή για την καρότσα αυτή.
Το στήσιμο που έχουν τα τελευταία 306 δεν είναι 1,4 (8ν, 75 άλογα) αλλά παλιές καρότσες 1,8 (8ν, 115 άλογα). Οπότε στο να ανέβει στα 90-105 άλογα (1,6 8ν) ανεβαίνει στα 120 και κάτι (αναλόγως τον δότη).
Δεν θα χρειαστεί να αλλάξει τίποτα και το αμάξι θα πηγαίνει "ανθρώπινα".
Pughell έγραψε: | Περι 6αριου,τα χλμ που βγαζει για την ροπη του 1600αριου μοτερ,ειναι καπως μακρυ.Το θελει δηλαδη το Κ/Π του για να ερθει στα μετρα ενος μοτερ 1600 που σηκωνει 7αρες. |
Σε ευχαριστώ για την συμβουλή για το 6άρι. Θα ήθελα να κάνω αυτή την μετατροπή στο αμάξι μου, και μετά τέλος...
(όταν λες σηκώνει 7άρες εννοείς για τις στροφές; και αν ναι το 2,0 πόσο ανέβαζε;)
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Νοέ 2017, 12:26:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το "point" είναι ότι με τον δίλιτρο δεν θα χρειάζεται να σηκώνεις 7ρες-8ρες, θα πηγαίνεις με τη ροπή 
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Νοέ 2017, 10:14:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλά και ο 1600αρης μια χαρά τραβάει τέτοια καρότσα, εμένα ζυγισμένο το αυτοκίνητο με τον άξονα, σαλόνι και όλα τα υπόλοιπα από race έβγαλε 990κιλα. (χωρίς ρεζέρβα πάντα) με το 1.4 που είναι αλουμινένιο. με τον 1.6 16ν κομπλέ με το σασμάν του δεν νομίζω να περάσει τα 1070-1080κιλα. δηλαδη εκατο κιλα πανω απο ενα 106 rallye. ξερω πολλα 1600αρια με λιγοτερα αλογα και 1150κιλα που πανε αξιοπρεπως.
Εδώ να πω ότι 306 1.4 8v χωρίς abs, πίσω άξονα και με μικρά φρένα μπροστά την ιδιά μέρα βγήκε 960 με ρεζέρβα.
απλα το 2λιτρο ειναι αλλου σε ολα. μακαρι να ειχα 6000χιλιαρικα να επερνα το λευκο στο car.gr σημερα κιολας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Νοέ 2017, 18:32:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα,ολα σχετικα ειναι αναλογα με το τι οδηγας ρε...
Και εγω οταν οδηγουσα τα 1300αρια,ελεγα οτι οδηγαω πυραυλο.
Οσο ανεβαινα σε κυβικα και αραια και που δοκιμαζα και κατι αλλο με λιγοτερα κυβικα,τοτε συνειδητοποιουσα οτι το πραγμα διαφερει αρκετα.
Οπότε ναι μεν το 1600αρι μπορει να ειναι πολυ σβελτο αναλογικα με με το ασθενικο 1400αρι αλλά και παλι δεν εχει καμια επαφη με 2λιτρο,ιδιαιτερα αν συνυπολογισουμε και το 6αρι σασμαν.
Το θεμα ειναι το τελικο αποτελεσμα ναι μεν να ειναι κατι ευχαριστο αλλά παραλληλα να εχει και ενα Χ value for money γιατι αν ειναι απλά να πεταξεις τα χρηματα σου,τοτε σιγουρα εχει και αλλους τροπους να τα πεταξεις και να πιασουν καλυτερα τοπο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas205 (Κωνσταντίνος) Μέλος

 Peugeot 205 1.1 ---> 1.3
Ένταξη: 21 Αύγ 2013 Δημοσιεύσεις: 179
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Νοέ 2017, 21:26:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεταπωλητική αξία μια μετατροπή, οσο προσεγμένη και αν είναι, δεν έχει. Επομένως κάνεις κάτι που θα ικανοποιεί πρώτα εσένα και την τσέπη σου και όχι τους μελλοντικούς αγοραστές. Και σίγουρα ενα περιποιημένο 16αρι μοτερ, δεν είναι πέταμα λεφτών 
"If in doubt, flat out" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Νοέ 2017, 21:29:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ήρθε η ώρα να βάλω στο αυτοκίνητο κάτι που από καιρό σκεφτόμουν, την τοποθέτηση bucket στου οδηγού άρχισα να ψαχνω-διαβαζω διαφορά αποφάσισα να αποφύγω το σωληνωτό. Τα κριτήρια για αρχή τέσσερα.
1:Πολυεστερικο
2:Στο μέγεθος μου aka 1.76-70κιλα
3: Μαύρο ώστε να μην κάνει Μπαμ από μακριά όταν βλέπεις το αυτοκίνητο
4: Να είναι επώνυμο και όχι να έχει έρθει από Guangzhou China Import.
Ψάχνοντας σε αγγελίες κτλ. Βρήκα ένα πολύ ωραίο sparco rev στο car.gr που τελικά ήταν από γνωστό μέλος του psclub. Εδώ θέλω να ευχαριστήσω τον Γιάννη aka m_power_lunatic για το κάθισμα και την αρίστη συνεργασία.
Το τιμόνι είναι παλιά αμαρτία 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 20:59:12, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Νοέ 2017, 21:43:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με Γειές,
θα μπορούσες να καταγράψεις πως το (θα το) προσαρμόσεις, βάσεις κτλ;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Νοέ 2017, 21:47:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassat έγραψε: | Με Γειές,
θα μπορούσες να καταγράψεις πως το (θα το) προσαρμόσεις, βάσεις κτλ;
/ Β |
Να σε καλα βασιλη. φυσικα απο εβδομαδα που περιμενω το τελαρο τις sparco και τα υπολοιπα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Νοέ 2017, 23:35:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...θα λες μετα γιατι δεν το χα βαλει πρωτα απ ολα στο αμαξι... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Νοέ 2017, 08:53:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ...θα λες μετα γιατι δεν το χα βαλει πρωτα απ ολα στο αμαξι...  |
+1000 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 12:37:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κάθισμα μπήκε συνάδελφοι και είναι πραγματικά ότι καλύτερο έχω κάνει στο αυτοκίνητο.
Θα δείξω και λίγο πιο αναλυτικά την διαδικασία όπως ζήτησε και ο Βασίλης.
Αγοράστηκε μεταχειρισμένη η βάση πατώματος της sparco στα 30 ευρώ καινούργια έφτανε το 100αρικο. Ήθελε λίγο άνοιγμα στις δυο τρύπες με τρυπάνι κάτι το οποίο είχε κάνει ο προηγούμενος ήδη.
Η βάσει μόλις τοποθετήθηκε δοκιμαστικά.
Αφού ταίριαξαν όλα παράγγειλα τις πλαϊνές βάσεις τις turn one στα 58 ευρώ με τα μεταφορικά και έβαψα την κάτω βάση τις sparco ώστε να τοποθετήσουν οριστικά όλα στο αυτοκίνητο. Αγοράστηκαν και καινούργιες βίδες-ροδέλες για τα πάντα.
Οι πλαϊνές και η πατώματος βαμμένη.
Μια αναλυτική του πως βιδώνει η κάτω με τις πλαϊνές και πιάνουν το κάθισμα.
Πλέων τοποθετημένο
Το θέμα ζώνης λύθηκε παίρνοντας μια από τις πίσω. Στο πλανώ είναι η αγορά 3ων σημείων τις sparco.
Το τιμόνι το είχα τρία χρονιά στο αυτοκίνητο. Δεν επέλεξα να το ξαναβάλω όμως γιατί δεν μου γεμίζει το μάτι είναι τις γνωστής εταιρίας wrc-type r ξέρετε αυτά του 50αρικου, που λυγίζουν και λίγο. Οπότε θα αγοραστεί το βαθύ τις turn one μια και υπάρχει ήδη επωνυμος κώνος. Το wrc βρήκε αλλού την θέση του όμως και το απολαμβάνω οπότε προλαβαίνω με ιδιαίτερη ευχαρίστηση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|