Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Σεπ 2017, 17:57:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aντικατασταση σε καινουριο προβλεπεται μονο εαν και εφοσον η ζημια που προκληθει απο την αστοχια καπιου ανταλακτικου ειναι ολικη....κοινως να σου σπασει ψαλιδι και φερεις τουμπες ισως και να σε αποζημιωσουν με καινουριο οχημα και μιλαμε για περιπτωσεις απειρο ελαχιστες στα τοσα εκατομυρια αυτοκινητων....και επισης ειναι χρονοβορα διαδηκασια που μπλεκοντε εμπειρογνομωνες κλπ κλπ κλπ....αν σπασει ενα σαζμαν γιατι πχ δεν μπηκε βαλβολινη μεσα στην γραμη παραγωγης θα σου αλαξουν το σαζμαν οχι ολο το αμαξι...ας μην ειμαστε και τραγικοι....και εκτος αυτου ΝΑΙ πληρωσες ενα Α ποσο αλλα δεν πηρωσες τοσο μεγαλο ποσο (υπεραξια) που να καλυπτει αντικατασταση
Και ακομα το 8β μοτερ ειναι απο τα πιο αξιοπιστα το ομιλου και γιαυτο υπαρχει απο το 89 στα ΑΧ και στα 106....τωρα αν μετα απο 15 20 χρονια υπαρξης και αμφιβολης χρησης λογικο δεν ειναι να βγαλει ζημιες?και μην ακουσω περι γιαπωνεζων γιατι θα γελασουμε μεχρι δακρυων....που δεν χαλανε ποτε ναι ναι και ξαφνικα μολις παθει κατι απλα πουλα το γιατι το κοστος ειναι απογορευτικο για μια φλατζα πχ....
Εμπειρια μου απο το μαγαζι daihtsu sirion του 2007 βουηζει ρουλεμαν πισω τροχου....κοστος ανταλακτικου μονο απο αντιπρωσωπεια 675 ευρω και 20 μερες αναμονη.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Σεπ 2017, 09:51:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νταξ παντου παιζουν αυτα. Στο bmw forum παιζει ατομο με ασσο του '11, που του τρυπησε ο εναλλακτης θερμοτητας νερου/λαδιου και του περασε νερα στο αυτοματο με αποτελεσμα να του το καψει. H BMW hellas κανει την παπια και ζηταει 9000 για καινουργιο σασμαν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Σεπ 2017, 11:42:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι αυτό που δείχνεις φίλε μου είναι μαζί με μουαγιε και αισθητήρα αβς....και λάθος μου cuore όχι sirion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Σεπ 2017, 13:02:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...πάντως στα σχεδον 10+ χρονια που εχω στα χερια μου και της γυναικας 2 206 το ενα 2λιτρο του '05 165000 τωρα και το αλλο 1400 8ν του '07 170000+ πλεον κανενα απ τα δυο δεν εχει βγαλει τιποτα ιδιαιτερο απο ζημιες.
ενα ολλαπλασιαστη το δικο μου (εντος εγγυησης) και ενα καλωδιο γειωσης (15ε)
της γυναικας δε το μονο που κανει ειναι να της καιει λιγο συχνα της εμπρος λάμπες ειτε της μεσαιας σκαλα ειτε των φλας - ή τελος πάντων νοιωθω οτι τις καιει συχνοτερα απ το δικο μου που ουτε και θυμαμαι ποτε τις εχω αντικαταστησει
κατα τ αλλα μονο αναλωσιμα που σε οσα αμαξια εχουν περασει απ τα χερρια μου αλλα και της οικογενειας γενικοτερα αλλαζαμε ανα καποιο χρονικο διαστημα εννοωντας ιμαντες/συμπλεκτες/τιποτα σινεμλοκ απο δω και απο και κλπ κλπ
το ιδιο και το c3 1400 8v του 05 της αδελφης της γυναικας ομοιως μονο ουσιαστικα αναλωσιμα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Politicalscientist Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4i 2001
Ένταξη: 04 Σεπ 2017 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Σεπ 2017, 22:32:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | Νταξ παντου παιζουν αυτα. Στο bmw forum παιζει ατομο με ασσο του '11, που του τρυπησε ο εναλλακτης θερμοτητας νερου/λαδιου και του περασε νερα στο αυτοματο με αποτελεσμα να του το καψει. H BMW hellas κανει την παπια και ζηταει 9000 για καινουργιο σασμαν... |
Για κάτι τέτοια υπάρχει και η νομική προστασία.
Μακροπρόθεσμα μεν, αλλά σε σώζει..
Αναφορικά με τα τογιότα.. Πολύ σπάνια να έχω ακούσει κάποιον να διαμαρτύρεται για ζημιές και οι ζημιές που βγάζουν δεν είναι ιδιαιτερα ακριβές.
Εκτός και αν θέλει κανείς επισκευή στην αντιπροσωπεία οπότε αλλάζουν τα πράγματα καθώς ότι αμάξι και να πάρεις οι αντιπροσωπείες πάντοτε θα σε γδέρνουν πουλώντας ''υψηλή τεχνογνωσία''. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Σεπ 2017, 00:44:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Politicalscientist έγραψε: | Μου φαίνεται ότι το συγκεκριμένο μοντέλο το 8βιδο έχει σημαντικά προβλήματα αξιοπιστίας.
Βέβαια για μην αδικούμε το πεζακι μας.. που δείχνει τόσο όμορφο και τόσο μπροστά για την εποχή του... τίθεται και το ζήτημα της κακης παρτίδας αλλά και τύχης...
Ξέρω... τα μτχ είναι λαχεία.
|
Καλέ μου άνθρωπε, καταλαβαίνεις ότι αυτό που γράφεις είναι παράλογο?
Αυτό το μοντέλο, το 206, άρχισε να παράγεται το 98 και σταμάτησε να παράγεται το 2004. Μέχρι το 2006 πουλάγανε ό,τι είχαν σε στόκ.
Στην καλύτερη των περιπτώσεων, το αυτοκίνητό σου είναι απο 12ετιας εως 20ετίας και έχει και 210.000χλμ. Το ότι υπάρχει και το οδηγείς κάθε μέρα για να πας στη δουλειά σου είναι αρκετή απόδειξη ότι δεν είναι ζημιάρικο. Διαφορετικά θα το είχες πετάξει στα σκουπίδια με την πρώτη σοβαρή ζημιά, γιατί θα ξεπερνούσε την αξία του αυτοκινήτου.
Μου αρέσει γιατί καθόμαστε και το συζητάμε. Εδώ κοντεύεις να βγάλεις πινακίδες ΦΙΛΠΑ και το πρόβλημα είναι αν κάηκε το φλας.
Μου θυμίζεις τον μακαρίτη τον πεθερό μου που παραπονιόταν άδικα ότι το C3 του είχε βγάλει προβλήματα. Που το αυτοκίνητο το μόνο που του έκανε ήταν να αλλάζει τακακια και λάδια και κανέναν ιμάντα επί 180.000χλμ. Άντε και ένα δίσκο/συμπλέκτη!
Αμην ρε παιδιά. Έχω διαβάσει μπούρδες και μπούρδες, το να αποκαλεί κανείς το 206 ζημιάρικο είναι στην κορυφή τους. Στη θέση σου θα πήγαινα να απολογηθώ στο αυτοκινητό μου για να μην μου πατήσει κανένα Eject την ώρα που πηγαίνω στη δουλειά. Και είναι και χωρίς ηλιοροφή αυτό.
Υ.Γ. 1 : Αν δεις ατμοσφαιρικό Τoyota με σπασμένο πιστόνι, τί θα πεις; Με διαλυμένο σασμάν; Με χαλασμένο εγκέφαλο που κοστίζει 2000Ε στην αντιπροσωπεία; Υπάρχουν αλλά δεν κλαίνε στα φόρουμ για τα αυτοκίνητα 20ετίας τους.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Σεπ 2017, 18:33:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Politicalscientist έγραψε: | Μου φαίνεται ότι το συγκεκριμένο μοντέλο το 8βιδο έχει σημαντικά προβλήματα αξιοπιστίας.
Βέβαια για μην αδικούμε το πεζακι μας.. που δείχνει τόσο όμορφο και τόσο μπροστά για την εποχή του... τίθεται και το ζήτημα της κακης παρτίδας αλλά και τύχης...
Ξέρω... τα μτχ είναι λαχεία.
|
Καλέ μου άνθρωπε, καταλαβαίνεις ότι αυτό που γράφεις είναι παράλογο?
Αυτό το μοντέλο, το 206, άρχισε να παράγεται το 98 και σταμάτησε να παράγεται το 2004. Μέχρι το 2006 πουλάγανε ό,τι είχαν σε στόκ.
Στην καλύτερη των περιπτώσεων, το αυτοκίνητό σου είναι απο 12ετιας εως 20ετίας και έχει και 210.000χλμ. Το ότι υπάρχει και το οδηγείς κάθε μέρα για να πας στη δουλειά σου είναι αρκετή απόδειξη ότι δεν είναι ζημιάρικο. Διαφορετικά θα το είχες πετάξει στα σκουπίδια με την πρώτη σοβαρή ζημιά, γιατί θα ξεπερνούσε την αξία του αυτοκινήτου.
Μου αρέσει γιατί καθόμαστε και το συζητάμε. Εδώ κοντεύεις να βγάλεις πινακίδες ΦΙΛΠΑ και το πρόβλημα είναι αν κάηκε το φλας.
Μου θυμίζεις τον μακαρίτη τον πεθερό μου που παραπονιόταν άδικα ότι το C3 του είχε βγάλει προβλήματα. Που το αυτοκίνητο το μόνο που του έκανε ήταν να αλλάζει τακακια και λάδια και κανέναν ιμάντα επί 180.000χλμ. Άντε και ένα δίσκο/συμπλέκτη!
Αμην ρε παιδιά. Έχω διαβάσει μπούρδες και μπούρδες, το να αποκαλεί κανείς το 206 ζημιάρικο είναι στην κορυφή τους. Στη θέση σου θα πήγαινα να απολογηθώ στο αυτοκινητό μου για να μην μου πατήσει κανένα Eject την ώρα που πηγαίνω στη δουλειά. Και είναι και χωρίς ηλιοροφή αυτό.
Υ.Γ. 1 : Αν δεις ατμοσφαιρικό Τoyota με σπασμένο πιστόνι, τί θα πεις; Με διαλυμένο σασμάν; Με χαλασμένο εγκέφαλο που κοστίζει 2000Ε στην αντιπροσωπεία; Υπάρχουν αλλά δεν κλαίνε στα φόρουμ για τα αυτοκίνητα 20ετίας τους. |
φιλε salex εριξες μια ματια στο post μου οπου αναφερω τις βλαβες που εχει βγαλει σε μενα ;
αν οχι, ριξε μια ματια.
αν ναι , τοτε ξαναλεω για πολλοστη φορα πως τις βλαβες δεν τις εβγαλε μετα απο 10 χρονια και 100κ χιλιομετρα αλλα αμεσως μετα τον 1ο χρονο με ~10Κ χιλιομετρα (νεος οδηγος)
απο τοτε ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΠΟΤΕ !!!
δεχομαι οτι δεν μπορει 1 περιπτωση να χαρακτηρισει ενα αυτοκινητο αλλα εδω μεσα οπως και να το κανουμε λεμε τις πραγματικες εμπειριες μας.
ο Μανθος λοιπον π.χ. λεει δεν μου εβγαλε τιποτα
σε εμενα παλι εβγαλε ενα σκασμο προβληματα
ακρη δε βγαινει
αλλα επ' ουδενι δε δεχομαι το οτι δεν ειναι ζημιαρικο (απλα επειδη ειμαστε φαν της μαρκας αυτης και πρεπει σωνει και καλα να ειναι αψογο).
σε σχεση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας του ειναι αρκετα ζημιαρικο
ουτε φυσικα αυτο που λες <<Το>>
ειναι σωστο.
ενα οχημα δε φτιαχνεται για να καλυψει 80 η 100 χιλιαδες χιλιομετρα μεσα σε μια 6ετια και μετα να πεταχτει
φτιαχνεται για να αντεχει τουλαχ. 200Κ χιλιομετρα (αποδειξη τα βιβλια service) με σωστη συντηρηση (αλλαγη αναλωσιμων δηλ. οχι επισκευη βλαβων) χωρις να βγαζει προβλημα
τωρα το αν αυτο επιτυγχανεται ειναι αλλο θεμα και γιαυτο ακριβως συζηταμε (και ακρη δε βγαινει)

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Σεπ 2017, 21:27:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε και οι πολλαπλασιαστες και ο θερμοστάτης αναλώσιμα είναι
Όλα αυτά που έχεις αλλάξει έχουν ορισμένη διάρκεια ζωής που δεν είναι τα 200000 χλμ
Τώρα ναι αν στα έβγαλε στο πρώτο χρόνο οκ αλλά λογικά τότε θα χες εγγύηση οπότε κλαιν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Σεπ 2017, 15:57:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | Φίλε και οι πολλαπλασιαστες και ο θερμοστάτης αναλώσιμα είναι
Όλα αυτά που έχεις αλλάξει έχουν ορισμένη διάρκεια ζωής που δεν είναι τα 200000 χλμ
Τώρα ναι αν στα έβγαλε στο πρώτο χρόνο οκ αλλά λογικά τότε θα χες εγγύηση οπότε κλαιν |
ελα ρε φιλε τωρα που ειναι οι πολλαπλασιαστες αναλωσιμα
μη με τρελαινεις τωρα
αν ηταν ετσι γιατι απο το 2001 που τον αλαλξα δεν ξαναχρειαστηκε αλλαγη και ειμαι με τον ιδιο ;
καθαρη αστοχια του 1ου ηταν .
ελεος
αναλωσιμα οι μαγνητικες κλειδαριες , το καντραν τα αλαρμ ;; το a/c ;;;
δες τη λιστα , ειναι να φριξεις!
οσο για τη εγγυηση , το ΔΕΚ 1999 που αγορασα το αμαξι , αυτο ειχε 1 ΧΡΟΝΟ εγγυηση ΜΟΝΟ ! και ο πολλαπλασιαστης χαλασε αμεσως μετα.
40.000 δρχ για αγορα καινουριου ακομα το θυμαμαι
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Σεπ 2017, 16:30:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
oλα τα 206 pre facelift ειχαν προβληματα και σοβαρα.
ξεχνατε κατι δυσμοιρα που εσβηναν απο το κανμπας στη μεση του δρομου?
μετα το 2003 και το facelift Οποιος εχει παραπονα ειναι υπερβολικος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Σεπ 2017, 18:29:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | oλα τα 206 pre facelift ειχαν προβληματα και σοβαρα.
ξεχνατε κατι δυσμοιρα που εσβηναν απο το κανμπας στη μεση του δρομου?
μετα το 2003 και το facelift Οποιος εχει παραπονα ειναι υπερβολικος. |
Εχμ!
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Σεπ 2017, 22:18:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παρόμοιο θεματάκι είχε βγάλει και το δικό μου (2002, multiplexed). 1 χρόνο εγγύηση και ο πολλαπλασιαστής είχε χαλάσει αμέσως μετά την λήξη της εγγύησης, 120 ευρώ. μέχρι το 2010 που πουλήθηκε ήταν με τον ίδιο πολλαπλασιαστή.
άλλα θεματάκια που είχε βγάλει στην αρχή:
- σασμάν στα 40.000χλμ (το οποίο δεν λειτουργούσε σωστά από την 1η ημέρα)
- το αριστερό κοντρόλ των φλας, κλασσικά στην επαναφορά από δεξί άναβε το αριστερό φλας, επιδιορθώθηκε κάποια στιγμή εντός εγγύησης.
αυτά. και με πολύ βαριά και ταλαίπωρη χρήση, το αμάξι το θεωρώ απροβλημάτιστο για αυτά που είχε περάσει στα χέρια ενός 19χρονου στα ντουζένια του άπειροι κόφτες, συνεχή παραμονή στα κόκκινα, ακόμα και σε ταξίδι, και μετά από 9 χρόνια και 156.000χλμ παρέμενε ένα εξαιρετικό και αξιόπιστο αυτοκίνητο. μακάρι να μην το είχα πουλήσει!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Σεπ 2017, 15:56:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα είναι μοντέλο του 2000.
Το έχω πάρει μεταχειρισμένο τον 5/2006 με 55.000 χλμ περίπου, από αντιπροσωπεία της Peugeot. Ως τότε το είχε μια γυναίκα, είχε βιβλίο service στην αντιπροσωπεία (αν και δεν πρόσεξα σφραγίδα τα τελευταία 1-2 χρόνια) και για καμιά διετία το πήγαινα κι εγώ εκεί που το αγόρασα.
Το 2008, έγιναν και κανά 2-3 "προσθήκες" όπως χταπόδι, άλλος καταλύτης, τελικό, σκούπα, αμορτισέρ κίτρινα ρυθμιζόμενα, διάφανα φανάρια, αεροτομή, έβαλα 14" ζάντες 185 πλάτους κτλ.
Θα παραθέσω μόνο κάποιες ζημιές που μου έβγαιναν ξαφνικά και όχι σε προγραμματισμένα πχ ετήσια service (απ'όσο θυμάμαι δηλαδή).
Μέσα 2008, κάτι στο ένα ακραξόνιο, δε θυμάμαι κόστος.
7/2009, διακόπτης φλας 85 ευρώ.
7/2010 έχασε όλο το φρέον, γέμισα, έλεγξα εντός λίγων ημερών, συμπλήρωσα λίγο ακόμα. 50 ευρώ.
8/2011 τσιμούχα ημιαξονίου, έχανα βαλβολίνες. 40 ευρώ.
10/2012 τρόμπα βενζίνης, ταυτόχρονα κάηκε μοτέρ ρελαντί και το καλώδιο που έστελνε ρεύμα από την ασφαλειοθήκη μέχρι πίσω την τρόμπα, περάσαμε ένα παράλληλο καλώδιο για να λειτουργήσει η τρόμπα. 360 ευρώ.
10/2012 πρόβλημα στον BSI, δεν έστελνε ρεύμα στα πίσω φώτα φρένων όταν πατούσα το πεντάλ, οπότε δεν άναβε τίποτα. Λύθηκε κι αυτό "ξεγελώντας" τον BSI, με ρεύμα από το μοτέρ του ϋαλοκαθαριστήρα. 40 ευρώ.
11/2012 ρουλεμάν πίσω άξονα, τον είχαν φθείρει ελαφρώς από τα δεξιά. 180 ευρώ.
2/2013 βαλβίδα ψυχρής. 40 ευρώ.
3/2013 ντίζα συμπλέκτη. 35-40 ευρώ.
4/2013 Μ.Δευτέρα τσιμούχα ημιαξονίου. 30 ευρώ.
4/2013 Μ.Πέμπτη, πάω να ξαναδώ την τσιμούχα (θα έφευγα για Πάσχα) μη στάζει, μου είπαν οκ, πλένω το αμάξι, 2μμ μένω από αυτόματο δυναμό. Πάω συνεργείο άμεσα με οδική, μου το φτιάχνουν. 130 ευρώ.
5/2013 μετά το Πάσχα, δίσκο πλατώ και ενώ δεν είχα 60.000-70.000 με το παλιό, πιθανή αστοχία υλικού; Ποιος ξέρει. 260 ευρώ.
6/2013 ψαλίδια, νομίζω Delphi. Όταν ρώτησα μήπως μπορούν να μπουν ενισχυμένα από άλλο μοντέλο, μου είπανε ότι παίρνει τα "δικά" του. 150 ευρώ
(κάπου εδώ πέρα έχω ένα κενό μνήμης μέχρι το 2014... )
9/2014 χαλασμένος θερμοστάτης (είχε αλλαχτεί, αλλά δε θυμάμαι ακριβώς πότε) 45 ευρώ (συν υγρά παραφλού κτλ).
Το 2015 πήγε ψιλο-οκ και το 2016 (αν και έκανα κάποια ψιλοακριβά service όσον αφορά στα αναλώσιμα).
11/2016 κρεμαγιέρα συν ξαφνική αλλαγή μαρκουτσιών φρένων και μιας φούσκας ημιαξονίου (τα ανέφερα ενδεικτικά, δεν ξέρω πόσο συχνά χαλάνε). 320 ευρώ.
1/2017, στο ΚΤΕΟ μου βρίσκουν ότι έχω υψηλά καυσαέρια, κάπου 110 με όριο το 120 για C02. Άρα, πριν τον 1/2018, αν θέλω να πάρω έγκριση κάρτας καυσαερίων, πρέπει να δω το θέμα καταλύτη. ? ευρώ όταν επιδιορθωθεί.
6/2017 τρόμπα βενζίνης όταν ήμουν σε ταξίδι. 85 ευρώ (του έδωσα 100 γιατί ήταν φίλος συγγενών στο χωριό και επειδή με εξυπηρέτησε Σάββατο βράδυ 11μμ, περίμενα οδική από 7:30μμ ως τις 10μμ). Παίζει να είναι η 3η τρόμπα (ή και 4η αν είχε αλλάξει κι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ως το 206) που αλλάζω στο 206, έλεος.
5/2017 πλήρης απώλεια φρέον. 40 ευρώ.
7/2017 ελάχιστη διαρροή λαδιού στον κινητήρα, πιθανότατα από τσιμούχα (την είχαμε δει από παλιά αλλά ήταν μηδαμινή, ούτε καν έσταζε), άλλαξα εσωτερικό ιμάντα συν τρόμπα κτλ και φτιάχτηκε μου είπανε κι αυτό. 300 ευρώ αλλά και με αλλαγή σε τακάκια, λάδια, φίλτρο λαδιού.
7/2017 τυχαία μια Παρασκευή ανακάλυψα ότι είχε σπάσει η βάση του δοχείου παραφλού, πήγα σε ένα μάστορα που βρήκα ανοιχτό το Σάββατο το πρωί, το κόλλησε, το έβαλε μπροστά, έκανε κάτι σα μπουκώματα. Μου λέει "μοτέρ ρελαντί". Καλά του λέω, το ψιλοκάνει χρόνια αλλά χωρίς θέμα και στρώνει σε 20". Κάνω να φύγω, στα 100μ, άρχισε να παίζει εντελώς η βελόνα και να βουτάει στις 400 (δεν έσβηνε όμως). Ξαναπάω από κει, το σβήνει, βγάζει μπαταρία, κάνουμε "reset", μου λέει ξαναφέρτο να το δούμε, αυτό θα σου δώσει 50-60 χλμ να το κινήσεις. Ευτυχώς δε μου το ξαναεμφάνισε έκτοτε, έκανα και έναν καθαρισμό με σπρέυ στο δικό μου μάστορα τη Δευτέρα και προς το παρόν οκ. WTF.
7/2017 αναγκαστική επισκευή πίσω άξονα, νέα πρεσσαριστά άκρα, έξτρα ρουλεμάν (δεν ξέρω αν είναι μεγάλο το διάστημα να ξαναβγάλει φθορά από περίπου 5 χρόνια από την παλιότερη αλλαγή ρουλεμάν, ωστόσο απορώ πώς η Peugeot έβγαλε ένα αμάξι με τέτοιο ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ πρόβλημα ) 400 ευρώ.
Αυτή τη στιγμή, το αυτοκίνητο έχει περίπου 125.000 χλμ (αν είναι πραγματικά και το αγόρασα πράγματι στα 55.000 και όχι σε τίποτα "εικονικά" 75.000-85.000 χλμ).
Σίγουρα θα έχω ξεχάσει τίποτε άλλα, επίσης θυμάμαι άλλαξα λάμπες στα πίσω φρένα τουλάχιστον 6-7 φορές, αφού και που τις άλλαζα, τις έκαιγε μια από τα δεξιά και μια από τα αριστερά, όπου κάποια στιγμή ένας ηλεκτρολόγος μου "έφτιαξε-επένδυσε" τα καλώδια για να μην οξειδώνονται και καίγονται όλα πίσω. Μου είπε τα υλικά κατασκευής των συγκεκριμένων φαναριών είναι της πλάκας, χαλούσαν και πολύ εύκολα οι πλακέτες πίσω.
Γενικότερα, αντιλαμβάνομαι πώς κάποια προβλήματα ίσως λόγω παλαιότητας να ήταν αναμενόμενα και η "φοβερή" τύχη που έχω, μου τα έριξε μαζεμένα. Από την άλλη, δεν ήταν και λίγα λεφτά, αλλά κάποιες φορές, παρόλο που πληρώνα πολλά, μετά το χαιρόμουν που αλλάζε αρκετά προς το καλύτερο το αμάξι πχ στην αλλαγή ψαλιδιών και στην πλήρη επισκευή του πίσω άξονα φέτος, είδα σημαντική διαφορά (βέβαια τα ψαλίδια παίζει να είναι ξανά βρακί αλλά τελοσπάντων ).
Το ζήτημα είναι έπειτα, αν από δω και πέρα, ένας ιδιοκτήτης θα πληρώσει 1 και 2 φορές την αξία του αυτοκινήτου του σε "έκτακτα" αναλώσιμα ώστε να τον εξυπηρετεί και στην καθημερινότητα και σε ταξίδια. Εγώ βάζω περίπου 10.000 χλμ το χρόνο μαξ εκ των οποίων τα 2.000-2.500 ίσως σε ταξίδια και εθνική όπου ταξιδεύει χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα και με 130-150 κι αν δεν είχα τον νου μου για πρόστιμα κτλ, ήξερα θα μπορούσε να φτάσει εύκολα 170.
Ομολογώ όμως, ότι θα το ήθελα λίγο "πιο σφιχτό", να σου δίνει μια κάπως πιο στιβαρή αίσθηση. Θα μου πείτε 1400άρι αμαξάκι, ελαφρύ, με σασί 17 ετών, τι ψάχνεις κι εσύ. Συμφωνώ, αλλά αν δεν έχεις δικό σου pit stop team να το ταϊζεις να στα φτιάχνει ή δεν ξέρεις να ασχολείσαι και να "σεττάρεις" όπως αρκετά παιδιά εδώ μέσα, σαν αμάξι μου δίνει την εντύπωση ότι την ακούνε ευκολότερα κάποια εξαρτήματα από τις δρομάρες και τις λακκούβες που έχουμε εδώ στο Μπανανιστάν, κάτι που έχω ξαναναφέρει σαν "ευπάθειά" του συγκεκριμένου μοντέλου. Περνάω από ανωμαλίες και φοβάμαι ότι όλο και θα σπάσουν ψαλίδια, ημιαξόνια, αμορτισέρ κτλ. Αναγνωρίζω όμως ότι δεν καίει πολύ (περίπου 530 χλμ αυτονομία εντός πόλης ανά γέμισμα), πάει καλά στο δρόμο, είναι εμφανίσιμο και πώς είναι συμπαθές αμαξάκι συνολικά. Βέβαια για να είναι έτσι σήμερα, δαπανήθηκαν χρήματα που συγκριτικά με άλλα αμάξια όσον αφορά στα βασικά περί συντήρησης, δεν ξέρω αν είναι λίγα ή πολλά. Κάτι που αντιπαθώ πολύ βέβαια στο μοντέλο μου, καθώς ήταν από τα πρώτα, είναι τα καθίσματα! Με το μαλακό ύφασμα που βούλιαζαν για πλάκα και θέλανε συνεχώς αλλαγή αφρολέξ.
Στην οικογένεια πάντως, ένα Corolla Sedan 2005 VVTi 1.6 110 άλογα του πατέρα μου, με τυπικότατα service και περίπου 140.000 χλμ, δεν τον πήγε ΠΟΤΕ εκτάκτως στο συνεργείο, δεν έχασε ποτέ κανένα υγρό, δεν είχε διαρροές κτλ. Το ακριβότερο service που παίζει να του ζητήθηκε ήταν αλλαγή δίσκο πλατώ στα περίπου 100.000 χλμ και όλα έχουν γίνει σε αντιπροσωπεία. Παρόλα αυτά, ενώ επιταχύνει πολύ γρήγορα (λένε dead 10" 0-100, παίζει να είναι αλήθεια), είναι στιβαρό, έχει χώρους, δε μου αρέσει το στήσιμό του, το πάτημά του στο δρόμο και το τιμόνι του και φυσικά η εμφάνισή του ιδιαίτερα.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την TopGear στις Κυρ 24 Σεπ 2017, 11:48:19, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ixat47 (spiros) Νέος χρήστης

 Peugeot 301 hdi 1.6 (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2016 Δημοσιεύσεις: 73 Τόπος: Kastoria
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2017, 22:03:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν ειναι αυτες ζημιες τοτε τι να πουν οι ζημιες !(στο λεω εντελως φιλικα)
Τραβα ρωτα ταξιτζιδες (αλλα καποιους που να στα λενε στα ισα γαιτι οι ποιο πολλοι βαζουν πολυ σαλτσα μη σουπω και μαγιονεζα)
Οι σοβαρες ζημιες ειναι οι των ανω 500 ευρω , τα αλλα ειναι ψιλο-αναλωσιμα.
Ενα σας λεω , αυτοματο σασμαν 3.500 ευρω.
goalunited.org/legends |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Σεπ 2017, 23:16:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ixat47 έγραψε: | Aν ειναι αυτες ζημιες τοτε τι να πουν οι ζημιες !(στο λεω εντελως φιλικα)
Τραβα ρωτα ταξιτζιδες (αλλα καποιους που να στα λενε στα ισα γαιτι οι ποιο πολλοι βαζουν πολυ σαλτσα μη σουπω και μαγιονεζα)
Οι σοβαρες ζημιες ειναι οι των ανω 500 ευρω , τα αλλα ειναι ψιλο-αναλωσιμα.
Ενα σας λεω , αυτοματο σασμαν 3.500 ευρω. |
οι ζημιες ειναι ζημιες ανεξαρτητως τιμης και δεν ειναι αναλωσσιμα επειδη καποιος θεωρει το κοστος τους μικρο
μη ξεχασουμε και τα ελληνικα μας.
τα αναλωσσιμα ειναι συγκεκριμενα διακριτα ανταλλακτικα που αλλαζονται σε προκαθορισμενα διαστηματα (υαλοκαθαριστηρες, μπουζι, τακακια, δισκοι, λαστιχα, λαδια, φιλτρα, και πολλα αλλα ακομα και αεροσακοι...)
αναλωσσιμα δεν ειναι π.χ το καντραν των οργανων τα μοτερακια ρελαντι και οι κλειδαριες στις πορτες, ουτε και οι φλατζες οι κομπρεσσορες a/c και τα ρουλεμαν.
εξαιρουνται βλαβες που προκαλουνται απο κακη οδηγηση κ παρεμβαση του οδηγου (καννιβαλισμος) π.χ. φουσκες, ψαλιδια, αμορτισερ, τουρμπινες κ λοιπα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Σεπ 2017, 20:46:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | .....
10/2012 πρόβλημα στον BSI, δεν έστελνε ρεύμα στα πίσω φώτα φρένων όταν πατούσα το πεντάλ, οπότε δεν άναβε τίποτα. Λύθηκε κι αυτό "ξεγελώντας" τον BSI, με ρεύμα από το μοτέρ του ϋαλοκαθαριστήρα. 40 ευρώ.
... |
Δεν ξέρω αν είναι συμπτωματικό ή όχι αλλά έχω αλλάξει 1-2 φορές βαλβίδα φρένων (η τελευταία ίσως προ διετίας) και μόλις τώρα το βράδυ διαπίστωσα πάλι ότι δε λειτουργούν τα φώτα όταν φρενάρω, κανένα από τα τρία.
Τόσο αναλώσιμο ανταλλακτικό είναι;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2017, 11:29:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Xρηστο και εγω εχω αλλαξει 1 φορα βαλβιδα φρενου και βαλβιδα οπισθεν, δεν ξερω αν ειναι ιδια, αλλα ειναι μικρο το κοστος για να προβληματιζεσαι.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2017, 11:47:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Xρηστο και εγω εχω αλλαξει 1 φορα βαλβιδα φρενου και βαλβιδα οπισθεν, δεν ξερω αν ειναι ιδια, αλλα ειναι μικρο το κοστος για να προβληματιζεσαι. |
Μα δεν είναι αυτό το θέμα. Κοστίζει 12-15 ευρώ. Εννοείται δεν προβληματίζομαι αν τελικά αποδειχθεί πώς είναι αυτό.
Απλά από το 2012, είναι η 2η ή η 3η φορά που θα την αλλάξω και δε θυμάμαι αν και πιο πριν είχα ξαναλλάξει. Δηλαδή, ως ανταλλακτικό, είναι κάτι που σε 17 χρόνια (που έχω το δικό μου), αλλάζει 3-4-5 φορές; Τόσο συχνά την αλλάζουν τα υπόλοιπα αμάξια;
Υ.Γ. Δε θεωρώ ότι μπορεί να είναι ΤΟ! ζημιάρικο αμάξι, αλλά ρε νισάφι, να πάρω να στοκάρω αν είναι κάποια πράγματα. 
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2017, 22:43:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | sps έγραψε: | Xρηστο και εγω εχω αλλαξει 1 φορα βαλβιδα φρενου και βαλβιδα οπισθεν, δεν ξερω αν ειναι ιδια, αλλα ειναι μικρο το κοστος για να προβληματιζεσαι. |
Μα δεν είναι αυτό το θέμα. Κοστίζει 12-15 ευρώ. Εννοείται δεν προβληματίζομαι αν τελικά αποδειχθεί πώς είναι αυτό.
Απλά από το 2012, είναι η 2η ή η 3η φορά που θα την αλλάξω και δε θυμάμαι αν και πιο πριν είχα ξαναλλάξει. Δηλαδή, ως ανταλλακτικό, είναι κάτι που σε 17 χρόνια (που έχω το δικό μου), αλλάζει 3-4-5 φορές; Τόσο συχνά την αλλάζουν τα υπόλοιπα αμάξια;
Υ.Γ. Δε θεωρώ ότι μπορεί να είναι ΤΟ! ζημιάρικο αμάξι, αλλά ρε νισάφι, να πάρω να στοκάρω αν είναι κάποια πράγματα.  |
+1000
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|