PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πυράκια
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Οκτ 2004, 11:59:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επέστρεψα από ΒP ultimate σε 95 οκτάνια, λόγω οικονομίας. Πυράκια παντού και πάντα... Ελπίζω σε καμιά 10αριά μέρες να συνηθίσει και να σταματήσει.

Δημήτρη, τα πυράκια είναι προαναφλεξη και αυταναφλεξη. Δηλαδή πριν τον σπινθίρα. Δεν ξέρω αν εννοούσες κάτι άλλο, ή εγώ δεν κατάλαβα καλά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Οκτ 2004, 12:14:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παραθέτω:

Η κρουστική καύση προκαλείται λόγω αυτανάφλεξης του άκαυστου μίγματος μπροστά από τη φλόγα. Η διάδοση του μετώπου της φλόγας μετά την κρουστική καύση είναι πολύ γρηγορότερη από το κανονικό. Αυτό συμβαίνει διότι το άκαυστο μίγμα μπροστά από το μέτωπο της φλόγας βρίσκεται σε υψηλότερες από το κανονικό θερμοκρασίες και η ταχύτητα της στρωτής φλόγας είναι αυξημένη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Οκτ 2004, 15:11:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gavanas έγραψε:
Παραθέτω:

Η κρουστική καύση προκαλείται λόγω αυτανάφλεξης του άκαυστου μίγματος μπροστά από τη φλόγα. Η διάδοση του μετώπου της φλόγας μετά την κρουστική καύση είναι πολύ γρηγορότερη από το κανονικό. Αυτό συμβαίνει διότι το άκαυστο μίγμα μπροστά από το μέτωπο της φλόγας βρίσκεται σε υψηλότερες από το κανονικό θερμοκρασίες και η ταχύτητα της στρωτής φλόγας είναι αυξημένη...


Όχι! Εγώ το ξέρω αλλιώς!

Η προανάφλεξη (που είναι μεν ψιλοκρουστική, αφού ολοκληρώνεται ταχύτητα, αλλά εντάξει, πάει κι΄έρχεται...) είναι αυτανάφλεξη που εμφανίζεται πριν (δεν ξέρω αν με την λέξη "μπροστά" εννοείς το ίδιο πράγμα) τον σπινθήρα (σαν τον diesel ένα πράγμα).
Πολλοί κινητήρες του μέλλοντος θα δουλεύουν με ελεγχόμενη αυτανάφλεξη για μικρά και μεσαία φορτία, δηλαδή την προανάφλεξη. Φυσικά ο λόγος για κάτι τέτοιο συνδέεται με την αντιρύπανση.

Η κρουστική αυτανάφλεξη (η οποία μπορεί να προκληθεί και από εκτεταμένη προανάφλεξη) είναι αυτή που πραγματικά βλάπτει τον κινητήρα. Πρόκειται για αυτανάφλεξη που λαμβάνει χώρα αφού έχει εμφανιστεί ο σπινθήρας και ένα κομμάτι του καυσίμου μείγματος έχει προλάβει να καεί κανονικά. Γίνεται επειδή το καύσιμο μείγμα που έχει ήδη καεί κανονικά, ανεβάζει την πίεση και την θερμοκρασία μέσα στον θάλαμο, με αποτέλεσμα το υπόλοιπο μείγμα να αυταναφλέγεται.

Αν δει κανείς καμπύλες μεταβολής της πίεσης συναρτήσει του χρόνου στην περίπτωση της προανάφλεξης και την κρουστικής αυτανάφλεξης, θα διαπιστώσει τα εξής :
Η καμπύλη της προανάφλεξης έχει πιο απότομη κλίση, όμως δεν έχει καθόλου "νερά" πάνω της!
Επίσης θα δει ότι η καμπύλη της κρουστικής αυτανάφλεξης "κάνει νερά" μετά την χρονική στιγμή του σπινθήρα, ενώ πριν ήταν κανονική.

Το θέμα είναι ότι όταν όταν το καύσιμο μείγμα προλαβαίνει να καεί κανονικά σε ένα μεγάλο ποσοστό κανονικά (ας πούμε 80%), πριν εμφανιστεί αυτανάφλεξη, τα "νερά" αυτά της καμπύλης θα έχουν και πολύ μικρότερη διάρκεια και πλάτος. Έτσι δεν πρέπει να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Απλά καλό είναι να μην το κάνει καθόλου!
Αυτό συμβαίνει μάλλον και με τους κινητήρες μας.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Οκτ 2004, 18:40:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχω άλλο επιχείρημα εκτός από ένα βιβλίο μηχανων εσωτερικής καύσης, του οποίου ο συγγραφέας δεν χαίρει της εκτίμησης μου...

Οπότε θα ερθω Scatter να συμφωνήσω, καθώς φαίνεσαι αρκετά διαβασμένος επί του θέματος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Οκτ 2004, 18:58:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοίτα και 'γω δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά...

Για το διάγραμμα αυτό όμως είμαι σίγουρος. Εντελώς σίγουρος!
Το βρήκα στο βιβλίο του κ. Ρακόπουλου, που διδάσκει Μ.Ε.Κ. στο Ε.Μ.Π. (αγόρασα το βιβλίο του).

Την προανάφλεξη την ονομάζει "πυρανάφλεξη" που οφείλεται, λέει, στην υπερβολική προπορεία ανάφλεξης.
Η καμπύλη της είναι κανονική, απλά έχει απότομη κλίση. Η καμπύλη όμως της κρουστικής αυτανάφλεξης (την ονομάζει κρουστική καύση) είναι κανονική, όπως και της κανονικής καύσης ενώ από την κορυφή και μετά (δηλ. μετά τον σπινθήρα) είναι σαν καρδιογράφημα!! Δηλαδή παρουσιάζει το πυράκι στην χειρότερή του μορφή. Όταν αυταναφλέγεται δηλαδή πάνω από το 80~90% του μείγματος. Αυτό εξαρτάτα από το πόσο νωρίς (ΠΑΝΤΑ μετά την κορυφή) παρουσιάζεται το "καρδιογράφημα". Αφού το "καρδιογράφημα" παρουσιάζεται νωρίς στο διάγραμμα, σημαίνει ότι αμέσω μετά τον σπινθήρα απρουσιάστηκε αυτανάφλεξη.

Στον κινητήρα μας (ελπίζω) παρουσιάζεται μάλλον με αρκετή καθυστέρηση, γι' αυτό φαντάζομαι ότι το "καρδιογράφημα" αυτό θα είναι πολύ ασθενές (σε ένταση) και σύντομο χρονικά (αφού η μεγαλύτερη ποσότητα του μείγματος πρόλαβε και κάηκε κανονικά, "θέτοντας όμως τις βάσεις", μέσω της ανύψωσης της Θ οC, για κρουστική αυτανάφλεξη του μικρού υπολοίπου). Γι' αυτό δεν "κόβει" το αμάξι, γι' αυτό και ακούγεται ένα απαλό "τσικ - τσικ - τσικ" και όχι το τραχύ "ΤΑΚ - ΤΑΚ- ΤΑΚ" , γι' αύτό ίσως δεν το αντιλαμβάνεται και ο knock sensor (είναι πολύ ασθενές).

Και οι δύο (πυρανάφλεξη ή προανάφλεξη και κρουστική καύση ή κρουστική αυτανάφλεξη), λέει, είναι επιζήμιες για τον κινητήρα, αλλά ειδικά η κρουστική καύση είναι καταστροφική. Η μια μπορεί να προκαλέσει την άλλη αφού και οι δύο συνεπάγονται αύξηση της θερμοκρασίας των τοιχωμάτων.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1077s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on