PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Kατασκευή κάθετου κέντρου επεξεργασίας CNC 6 αξόνων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 13:53:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο τεχνικο κομματι.

Σαφως πολυ καλυτερη η επιλογη των σερβο σε σχεση με τα βηματικα.Θεωρω οτι ειναι λιγο μικρη η ισχυς τους ομως...
Στελιο ( Salex ) οταν σεταρει τους αξονες της μηχανης και εχει τζογο ( απο τον ιμαντα κινησης του tool changer πχ ) θα βγαζει error. Ειναι αδυνατο να ξεφυγεις απο τις ανοχες,εκτος και αν κανεις καποιο λαθος ( να αλλαξεις εργαλειο πχ χωρις να δηλωσεις το μηκος του ΝΕΟΥ εργαλειου ).
Πιστευω οτι με αυτη την κατασκευη μπορεις να παραγεις απολυτα ομοια παραγωμενα προιοντα στο μισο χρονο που θα εκανες αν τα εφτιαχνες με συμβατικες μηχανες.

Οσο αναφορα την διαμαχη σας θα πω μονο οτι κατι που ισχυει στην δικη μου εργασια δεν ισχυει στην εργασια καποιου αλλου...αν καθε μηχανη μπορουσε να δουλεψει 8 ωρες και 5θημερο και να κανει αποσβεση σε 1 μηνα ολοι θα ειχαμε απο μια στο σπιτι μας Laughing
Δεν θελω να πω κατι περισσοτερο πανω σε αυτο,απλα θεωρω οτι ο κυριος Παναγιωτης απο μερακι αλλα και για να επεκτεινει λιγο την δραστηριοτητα της επιχειρησης του κανει μια προσπαθεια να κατασκευασει ενα μηχανημα που πολλα μεγαλα μηχανουργεια δεν εχουν στον εξοπλισμο τους και ειλικρινα χαρηκα για την παρουσιαση του και του ευχομαι καλη επιτυχια στο project του.

Καλη Ανασταση σε ολους ευχομαι απο καρδιας.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 14:16:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
Οσο αναφορα την διαμαχη σας θα πω μονο οτι κατι που ισχυει στην δικη μου εργασια δεν ισχυει στην εργασια καποιου αλλου...αν καθε μηχανη μπορουσε να δουλεψει 8 ωρες και 5θημερο και να κανει αποσβεση σε 1 μηνα ολοι θα ειχαμε απο μια στο σπιτι μας Laughing
Χαίρομαι που προσβάλλεις και υποτιμάς το παράδειγμα μου και μιλάς και ειρωνικά, εσύ όμως δε θα μπορέσεις να την αποκτήσεις την μηχανή αυτή γιατί κοστίζει και €1.500.000 όπως ανέφερα.

Επίσης δουλεύει για να παράγει κάτι και αν καταφέρνεις και το πουλάς αυτό το κάτι, τότε σου κάνει την απόσβεση μέσα σε τις ώρες που ανέφερα.

Αλλά και εσύ αντιμετωπίζεις τα ίδια προβλήματα απ' ότι φαίνεται Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 14:17:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

steve αν με γνώριζες προσωπικά ή από τα γραπτά μου στα φόρουμ που αναφέρεις ότι με ξέρεις θα είχες άλλη γνώμη, με αδικείς κατάφωρα και μου προσδίδεις επιθετικότητα και ένστικτα που δεν έχω, εξακολουθείς να είσαι προσβλητικός, αν συνεχίσεις έτσι θα βρεθούν και άλλοι να σου κάνουν τις ίδιες παρατηρήσεις που σου έκανα εγώ.

Ότι έγραψες αρχικά δεν ήταν λάθος σαν ουσία αλλά σαν έκφραση οπότε κρίνω ότι πρέπει να προσέξεις λίγο τα Ελληνικά σου, όλα τα παραπάνω θα είχαν έννοια και τις σωστές απαντήσεις αν είχαν διατυπωθεί σαν ερώτηση και όχι σαν προσπάθεια επίδειξης ενός εγώ που δεν έχει λόγο και έννοια ύπαρξης στην περίπτωση αυτή.

Αν υπήρχε λόγος να ζητήσω συγγνώμη θα το είχα κάνει αλλά θεωρώ ότι είμαι ο αδικημένος εδώ, την καλή χειρονομία μου την έκανα προσκαλώντας σε και με έβγαλες τουλάχιστον χούλιγκαν ότι θα σε χτυπήσω κλπ, ντροπή σου steve, ντροπή σου, έχεις χάσει τον έλεγχο και είσαι εκνευρισμένος, δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο παρά την θλίψη μου για όσα μου αποδίδεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 14:25:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
OnyX έγραψε:
Οσο αναφορα την διαμαχη σας θα πω μονο οτι κατι που ισχυει στην δικη μου εργασια δεν ισχυει στην εργασια καποιου αλλου...αν καθε μηχανη μπορουσε να δουλεψει 8 ωρες και 5θημερο και να κανει αποσβεση σε 1 μηνα ολοι θα ειχαμε απο μια στο σπιτι μας Laughing
Χαίρομαι που προσβάλλεις και υποτιμάς το παράδειγμα μου και μιλάς και ειρωνικά, εσύ όμως δε θα μπορέσεις να την αποκτήσεις την μηχανή αυτή γιατί κοστίζει και €1.500.000 όπως ανέφερα.

Επίσης δουλεύει για να παράγει κάτι και αν καταφέρνεις και το πουλάς αυτό το κάτι, τότε σου κάνει την απόσβεση μέσα σε τις ώρες που ανέφερα.

Αλλά και εσύ αντιμετωπίζεις τα ίδια προβλήματα απ' ότι φαίνεται Wink


Μη μυγιαζεσαι,χρησιμοποιησα λιγο απο το υφος σου στο πρωτο σου ποστ στο τοπικ....και οχι δεν μιλαω ειρωνικα,ειμαι μιας ηλικιας και χωμενος 20 χρονια σε επιχειρησεις του ειδους και κατεχω ποσοστο σε Α.Ε κατασκευαστικη...το αν μπορω να αποκτησω αυτη την μηχανη η οχι ειναι δικο μου θεμα,αποκτησε την εσυ και ελπιζω να αγορασεις κατι παραπανω απο peugeot...Αυτα τα λιγα απο μενα,οι ευχες μου ισχυουν και για σενα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 14:29:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
Στο τεχνικο κομματι.

Σαφως πολυ καλυτερη η επιλογη των σερβο σε σχεση με τα βηματικα.Θεωρω οτι ειναι λιγο μικρη η ισχυς τους ομως...
Στελιο ( Salex ) οταν σεταρει τους αξονες της μηχανης και εχει τζογο ( απο τον ιμαντα κινησης του tool changer πχ ) θα βγαζει error. Ειναι αδυνατο να ξεφυγεις απο τις ανοχες,εκτος και αν κανεις καποιο λαθος ( να αλλαξεις εργαλειο πχ χωρις να δηλωσεις το μηκος του ΝΕΟΥ εργαλειου ).
Πιστευω οτι με αυτη την κατασκευη μπορεις να παραγεις απολυτα ομοια παραγωμενα προιοντα στο μισο χρονο που θα εκανες αν τα εφτιαχνες με συμβατικες μηχανες.

ειλικρινα χαρηκα για την παρουσιαση του και του ευχομαι καλη επιτυχια στο project του.

Καλη Ανασταση σε ολους ευχομαι απο καρδιας.


Γιώργο, η ισχύς των 1.8kw σε κάθε άξονα νομίζω ότι είναι υπεραρκετή, ίσως η οδήγηση της κεφαλής να είναι μικρή με το servo των 3.8kw και αυτό μόνο όταν είναι σε σκληρά μέταλλα πχ mild steel, ανοξείδωτο ή ακόμα δυσκολότερα σε τιτάνιο που έχω στις μελλοντικές μου βλέψεις, τότε θα υπάρξει και η ανάλογη διορθωτική κίνηση, σαν ξεκίνημα με αλουμίνιο θεωρώ ότι όλα είναι σωστά υπολογισμένα και εν καιρό θα δείξει που θα πρέπει να επέμβω διορθωτικά.

Οι ανοχές και τα backlash γίνεται προσπάθεια να κρατηθούν όσο το δυνατόν χαμηλότερα, όλα τα εργαλεία στο tool changer θα έχουν σεταριστεί στο μήκος, αν και υπάρχει και η λύση σε κάθε αλλαγή να περνάει από έλεγχο μήκους αν και αυτή η διαδικασία προσθέτει μια καθυστέρηση που σε αυτή τη φάση δεν είναι πρόβλημα, ίσως γίνει αργότερα.

Υπάρχουν πολλά σημεία που είναι υπό σκέψη και αναζήτηση, ένα - ένα θα αντιμετωπιστούν όλα στην ώρα τους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 14:40:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

21 quadra έγραψε:
OnyX έγραψε:
Στο τεχνικο κομματι.

Σαφως πολυ καλυτερη η επιλογη των σερβο σε σχεση με τα βηματικα.Θεωρω οτι ειναι λιγο μικρη η ισχυς τους ομως...
Στελιο ( Salex ) οταν σεταρει τους αξονες της μηχανης και εχει τζογο ( απο τον ιμαντα κινησης του tool changer πχ ) θα βγαζει error. Ειναι αδυνατο να ξεφυγεις απο τις ανοχες,εκτος και αν κανεις καποιο λαθος ( να αλλαξεις εργαλειο πχ χωρις να δηλωσεις το μηκος του ΝΕΟΥ εργαλειου ).
Πιστευω οτι με αυτη την κατασκευη μπορεις να παραγεις απολυτα ομοια παραγωμενα προιοντα στο μισο χρονο που θα εκανες αν τα εφτιαχνες με συμβατικες μηχανες.

ειλικρινα χαρηκα για την παρουσιαση του και του ευχομαι καλη επιτυχια στο project του.

Καλη Ανασταση σε ολους ευχομαι απο καρδιας.


Γιώργο, η ισχύς των 1.8kw σε κάθε άξονα νομίζω ότι είναι υπεραρκετή, ίσως η οδήγηση της κεφαλής να είναι μικρή με το servo των 3.8kw και αυτό μόνο όταν είναι σε σκληρά μέταλλα πχ mild steel, ανοξείδωτο ή ακόμα δυσκολότερα σε τιτάνιο που έχω στις μελλοντικές μου βλέψεις, τότε θα υπάρξει και η ανάλογη διορθωτική κίνηση, σαν ξεκίνημα με αλουμίνιο θεωρώ ότι όλα είναι σωστά υπολογισμένα και εν καιρό θα δείξει που θα πρέπει να επέμβω διορθωτικά.

Οι ανοχές και τα backlash γίνεται προσπάθεια να κρατηθούν όσο το δυνατόν χαμηλότερα, όλα τα εργαλεία στο tool changer θα έχουν σεταριστεί στο μήκος, αν και υπάρχει και η λύση σε κάθε αλλαγή να περνάει από έλεγχο μήκους αν και αυτή η διαδικασία προσθέτει μια καθυστέρηση που σε αυτή τη φάση δεν είναι πρόβλημα, ίσως γίνει αργότερα.

Υπάρχουν πολλά σημεία που είναι υπό σκέψη και αναζήτηση, ένα - ένα θα αντιμετωπιστούν όλα στην ώρα τους.


Σαφως πρεπει να δηλωσεις μηκος και θεση στα εργαλεια ωστε να σου φερνει το σωστο εργαλειο που εχεις δηλωσει στο προγραμμα κατεργασιας.Ελεγχος μηκους δεν χρειαζεται να κανεις,απλα καθε φορα που αλλαζεις κοπτικο ( ενα τρυπανι πχ ) πρεπει να το μετρας και αν το μηκος του διαφερει πρεπει να το δηλωνεις.

Για την ισχυ στην κεφαλη,η δικια μας cnc εχει 47 Kw ισχυ και οταν παιρνει πασα των 4-5 χιλιοστων σε μαντεμι δουλευει σε ποσοστο 30% περιπου της ισχυς της...γιαυτο το λογο θεωρω οτι ειναι λιγη η ισχυ που ανεφερες αλλα δοκιμαζεις και πραττεις αναλογα στο μελλον...για τους αλλους αξονες θεωρω οτι η ισχυς ειναι ικανοποιητικη.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 14:57:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μεγάλη ισχύς τα 47kw για αυτά που σκέφτομαι να φτιάχνω, το πολύ όταν χρειαστεί να ανέβω στα 7.5kw, αλουμίνια 2007 - 2030 - 7075 θα είναι το 80% της δουλειάς.

Δεν είναι μόνο η ισχύς των 47kw είναι και το κόστος της κεφαλής σαν αγορά αλλά και το service της σε κόστος ρουλεμάν.
Πόσα έχει η κεφαλή σας και τι τύπους ? Υποθέτω ότι θα έχει 4 ή 5 back to back ή tandem και 1 ή 2 κυλινδρικά.

Είναι ξεχωριστή η κεφαλή σε αυτή την ισχύ έτσι ? Δεν νομίζω να είναι με ενσωματωμένο κινητήρα, η μετάδοση πως γίνεται αν είναι με ξωχωρστό κινητήρα ? με οδοντωτό ιμάντα ? πλάτος ιμάντα γνωρίζεις ? Με τι στροφές δουλεύεις πχ στο μαντέμι που ανέφερες πρίν ? Και τι κοπτικά έχετε ? Καρβίδια της Sandvik ?

Τι μηχάνημα είναι ? με πόσους άξονες ? Μπορείς να μου δώσεις στοιχεία ου μηχανήματος ?

Ευχαριστώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 15:10:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
Μη μυγιαζεσαι,χρησιμοποιησα λιγο απο το υφος σου στο πρωτο σου ποστ στο τοπικ....και οχι δεν μιλαω ειρωνικα,ειμαι μιας ηλικιας και χωμενος 20 χρονια σε επιχειρησεις του ειδους και κατεχω ποσοστο σε Α.Ε κατασκευαστικη...το αν μπορω να αποκτησω αυτη την μηχανη η οχι ειναι δικο μου θεμα,αποκτησε την εσυ και ελπιζω να αγορασεις κατι παραπανω απο peugeot...Αυτα τα λιγα απο μενα,οι ευχες μου ισχυουν και για σενα...
Δεν μυγιάζομαι καθόλου, άσχετα αν θέλεις να περάσεις αυτή την εικόνα! Smile

Το μήνυμα σου ήταν ξεκάθαρο και άσε τα περί ύφους, το αναλύσαμε ήδη Wink

Ήδη έχω αγοράσει κάτι παραπάνω από Peugeot αλλά ελπίζω να μη γίνω και εγώ χωμένος 20 χρόνια σε επιχειρήσεις του είδους και να κατέχω ποσοστό σε Α.Ε. κατασκευαστική γιατί, θα κυκλοφορώ με 206cc και Subaru Impreza το οποίο αφού το πήγα σε κάποιους μηχανικούς και χοντρύνανε το πορτοφόλι τους χάρη σε αυτό, αποφάσισα να διαβάσω και να βάλω χέρι μόνος μου, και μετά πέρασα μια βόλτα στο extreme-engineering και όταν πήγαν να μου δείξουν τα λάθη μου και να κάνουν συζήτηση πάνω σε κάτι που είχα λιγότερες γνώσεις από αυτόυς, τα μάζεψα άρων άρων και έφυγα και επέστρεψα στο psclub Surprised

Ευχαριστώ για τις ευχές σου, να έχεισ και εσύ τις ευχές μου λοιπόν Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 15:11:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Cincinnati Milacron Maxim 630 7 παλλετων ειναι η μηχανη...4 αξονων + 1 το tool changer

Τα καρβιδια ειναι της Sandvik σε κωνο Coromant σειρας.Εχουμε φτιαξει και καποια custom εργαλεια απο βαμμενο ταχυχαλυβα σε καποιον στο Μενιδι ( αν χρειαστεις το ονομα θα στο στειλω )

Η ταχυτητα περιστροφης στην κατεργασια που ανεφερα ειναι 490 στροφες.
Αν την goooglαρεις θα δεις αρκετα βιντεακια και απο Τριτη που θα επιστρεψω στην δουλεια θα μπορεσω να τραβηξω και εγω βιντεο αν χρειαστει...Αυτη την εποχη αντιμετωπιζω ενα προβλημα με ξαφνικα reboots της μητρικης και εχω φερει ενα σωρο τεχνικους να την δουν αλλα τελικα θα κανω αυτο που επρεπε να κανω απο την αρχη,να φερω τεχνικο απο το εξωτερικο...

μπορεις να γραφτεις και σε αυτο το φορουμ αν θελεις να μαθεις περισσοτερα για τα cnc ( εχει κυριως μηχανες του εμποριου )

http://www.cnczone.com/forums/

Εχω φτιαξει εταιρικο προφιλ εκει και μιλαω με τεχνικους για οτι με απασχολει.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 15:16:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

21 quadra έγραψε:
steve αν με γνώριζες προσωπικά ή από τα γραπτά μου στα φόρουμ που αναφέρεις ότι με ξέρεις θα είχες άλλη γνώμη,
Να πώ το ίδιο και εγώ από την μεριά μου μήπως, ή δεν έχω το δικαίωμα;

21 quadra έγραψε:
με αδικείς κατάφωρα και μου προσδίδεις επιθετικότητα και ένστικτα που δεν έχω,
Δε σου προσέδωσα τίποτα, τα γραφόμενα σου αυτό βγάλανε στην πλειοψηφία των αναγνωστών.

21 quadra έγραψε:
εξακολουθείς να είσαι προσβλητικός, αν συνεχίσεις έτσι θα βρεθούν και άλλοι να σου κάνουν τις ίδιες παρατηρήσεις που σου έκανα εγώ.
Δε προσβάλλω κανέναν, προσπαθώ να σου δώσω να καταλάβεις το μέγεθος της υπεραντίδρασης σου σε 2 απλές ερωτήσεις καθώς και τον λάθος χειρισμό του θέματος από την πλευρά σου.

21 quadra έγραψε:
Ότι έγραψες αρχικά δεν ήταν λάθος σαν ουσία αλλά σαν έκφραση οπότε κρίνω ότι πρέπει να προσέξεις λίγο τα Ελληνικά σου, όλα τα παραπάνω θα είχαν έννοια και τις σωστές απαντήσεις αν είχαν διατυπωθεί σαν ερώτηση και όχι σαν προσπάθεια επίδειξης ενός εγώ που δεν έχει λόγο και έννοια ύπαρξης στην περίπτωση αυτή.
Το προσπάθεια επίδειξης το έλαβες εσύ και μόνο εσύ, ουδείς άλλος εκ των αναγνωστών. Και πίστεψε με, τα Ελληνικά μου είναι αρκετά σωστά αν δεν υπάρχει κάποια προκατάληψη και υπάρχει οπρόθεση για διάλογο.

21 quadra έγραψε:
Αν υπήρχε λόγος να ζητήσω συγγνώμη θα το είχα κάνει αλλά θεωρώ ότι είμαι ο αδικημένος εδώ, την καλή χειρονομία μου την έκανα προσκαλώντας σε και με έβγαλες τουλάχιστον χούλιγκαν ότι θα σε χτυπήσω κλπ,
Αν επιτείθεσαι μέσω των γραπτών σε έναν άνθρωπο που σου κάνει 2 απλές ερωτήσεις, το λογικό και επόμενο είναι πως αν βρεθείς από κοντά δε θα επιτεθείς μόνο μέσω των γραπτών. Λες και υπήρχε κάτι να χωρίσουμε εξ΄αρχής.

21 quadra έγραψε:
ντροπή σου steve, ντροπή σου, έχεις χάσει τον έλεγχο και είσαι εκνευρισμένος, δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο παρά την θλίψη μου για όσα μου αποδίδεις.
Η ντροπή είναι όλη μα όλη δική σου που επιμένεις και δεν έχεις καταλάβει το λάθος σου, ενώ όπως είδες ο puglover σου έδειξε σαν τρίτος παρατηρητής το λάθος σου και αντί να το δεχθείς με την ωριμότητα που σε διακρίνει, επέμενες στην λανθασμένη άποψη σου.

Η θλίψη είναι όλη δική μου για όσα μου έχεις αποδώσει εσύ, τα οποία δε θέλω να τα επαναλαμβάνω.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 15:17:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
OnyX έγραψε:
Μη μυγιαζεσαι,χρησιμοποιησα λιγο απο το υφος σου στο πρωτο σου ποστ στο τοπικ....και οχι δεν μιλαω ειρωνικα,ειμαι μιας ηλικιας και χωμενος 20 χρονια σε επιχειρησεις του ειδους και κατεχω ποσοστο σε Α.Ε κατασκευαστικη...το αν μπορω να αποκτησω αυτη την μηχανη η οχι ειναι δικο μου θεμα,αποκτησε την εσυ και ελπιζω να αγορασεις κατι παραπανω απο peugeot...Αυτα τα λιγα απο μενα,οι ευχες μου ισχυουν και για σενα...
Δεν μυγιάζομαι καθόλου, άσχετα αν θέλεις να περάσεις αυτή την εικόνα! Smile

Το μήνυμα σου ήταν ξεκάθαρο και άσε τα περί ύφους, το αναλύσαμε ήδη Wink

Ήδη έχω αγοράσει κάτι παραπάνω από Peugeot αλλά ελπίζω να μη γίνω και εγώ χωμένος 20 χρόνια σε επιχειρήσεις του είδους και να κατέχω ποσοστό σε Α.Ε. κατασκευαστική γιατί, θα κυκλοφορώ με 206cc και Subaru Impreza το οποίο αφού το πήγα σε κάποιους μηχανικούς και χοντρύνανε το πορτοφόλι τους χάρη σε αυτό, αποφάσισα να διαβάσω και να βάλω χέρι μόνος μου, και μετά πέρασα μια βόλτα στο extreme-engineering και όταν πήγαν να μου δείξουν τα λάθη μου και να κάνουν συζήτηση πάνω σε κάτι που είχα λιγότερες γνώσεις από αυτόυς, τα μάζεψα άρων άρων και έφυγα και επέστρεψα στο psclub Surprised

Ευχαριστώ για τις ευχές σου, να έχεισ και εσύ τις ευχές μου λοιπόν Wink


Ειδες που εισαι λαθος? ποια λαθη μου εδειξαν οι ασχετοι στο extreme engineering? γνωριζε κανεις τα Subaru εκει μεσα? Ποια συζητηση καναμε εκει μεσα? Οταν συζητουσα με τον Andy Forrest και τον Jolly Green στο Scoobynet πιστευες οτι ειχα αναγκη κανενα extreme enginnering? Και κανεις λαθος οτι ΠΗΓΑ...με ΚΑΛΕΣΑΝΕ,εχει δοαφορα νομιζω...

Κατσε με το Peugeot σου και ασε ποια πορτοφολια χοντρυνα εγω και ποια ξεχοντρυνα...λογιστης μου δεν θα γινεις ποτε...Οσο για τις γνωσεις μου,εγω τα ρημαδια μου τα φτιαχνω μονος μου και τα εχω φτασει σε πολυ υψηλο επιπεδο επειδη ΓΟΥΣΤΑΡΩ να ασχολουμαι...

Δεν θα ασχοληθω αλλο μαζι σου γιατι πραγματικα χανω τον χρονο μου...ευχαριστω για τις ευχες σου.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 15:48:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
Cincinnati Milacron Maxim 630 7 παλλετων ειναι η μηχανη...4 αξονων + 1 το tool changer

Τα καρβιδια ειναι της Sandvik σε κωνο Coromant σειρας.Εχουμε φτιαξει και καποια custom εργαλεια απο βαμμενο ταχυχαλυβα σε καποιον στο Μενιδι ( αν χρειαστεις το ονομα θα στο στειλω )

Η ταχυτητα περιστροφης στην κατεργασια που ανεφερα ειναι 490 στροφες.
Αν την goooglαρεις θα δεις αρκετα βιντεακια και απο Τριτη που θα επιστρεψω στην δουλεια θα μπορεσω να τραβηξω και εγω βιντεο αν χρειαστει...Αυτη την εποχη αντιμετωπιζω ενα προβλημα με ξαφνικα reboots της μητρικης και εχω φερει ενα σωρο τεχνικους να την δουν αλλα τελικα θα κανω αυτο που επρεπε να κανω απο την αρχη,να φερω τεχνικο απο το εξωτερικο...

μπορεις να γραφτεις και σε αυτο το φορουμ αν θελεις να μαθεις περισσοτερα για τα cnc ( εχει κυριως μηχανες του εμποριου )

http://www.cnczone.com/forums/

Εχω φτιαξει εταιρικο προφιλ εκει και μιλαω με τεχνικους για οτι με απασχολει.


Εντάξει με το τέρας, αυτό δεν έχει μόνο tool changer αλλά και pallet changer.
Κρίμα με την πλακέτα, μήπως είναι κανένας ηλεκτρολυτικός πυκνωτής...βλαμμένος ? συνήθως την ακούνε με τα χρόνια, εντάξει δεν κάνω τον ειδικό αλλά είναι κρίμα να παιδεύεσαι να πληρώνεις και δουλειά να μην κάνεις, καλά ξεμπερδέματα.

Τι κατασκευάζεται εκεί ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 16:06:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το σφαλμα ειναι μικρο,απλα η ταλαιπωρια ειναι μεγαλη...απο τα Χριστουγεννα που υπαρχει το προβλημα εχουμε κοιταξει τροφοδοσια,φιλτρα θορυβου,μπαταρια συστηματος κτλ κτλ και καταληξα σε 3 καρτες της μητρικης,την ΒΟΗ διαγνωστικη καρτα,την CVC ( καρτα γραφικων στην ουσια ) και μια απο τις CPU...αυτη την στιγμη βρισκονται καθ οδον για Αγγλια για ελεγχο και επισκευη αν χρειαστει...( βασει των διαγνωστικων της μηχανης αυτες εδειξαν να ειναι προβληματικες,πιθανον σε καποια ψυχρη κολληση η μνημη...)

Επισης σκεφτομαι την αναβαθμιση του σε Fanuk η Acramatic 2100 ( αντι για Acramatic 950,κοινως DOS) που εζχει αυτη την στιγμη,αν και αρκετοι στην Ελλαδα μου ειπαν να μην το κανω γιατι θα εχω διαφορα προβληματα,θεωρω οτι εφοσον το εχουν κανει και δουλευει στην Αμερικη θα δουλεψει και εδω αν γινει σωστα και απο το καταλληλο ανθρωπο.

Φτιαχνουμε μαντεμενιους λεβητες και εξαγουμε σε 11 χωρες του κοσμου...το μηχανημα αυτο αν δουλεψει στο 100% ο χειριστης θα βρισκεται μονιμα στην γραμμη τροφοδοσιας και αυτο κατεργαζεται και βγαζει τα κομματια μονο του στο καρουζελ...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 16:27:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιώργο ευχαριστώ για τις πληροφορίες, καλή ανάσταση και καλό πάσχα να έχεις μαζί με την οικογένεια.

Αθήνα είσαι ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 19:35:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σταματηστε τους επι-προσωπικου διαπλικτισμους.

Από εδω και κάτω οτι ποστ γραφτεί με τετοιο στυλ/υφος/περιεχομενο θα διαγραφεται ολο μαζι αδιαφοροντας αν περιεχει και κάτι αλλο σχετικο.

Εχετε καλώς ή κακως διαφορετικη αποψη για το θεμα ομως σε οποιαδηποτε συζητηση δεν χρε3ιαζεται σωνει κακαλα στο τελος ο ενας να πεισει τον αλλο.

ΧΑΛΑΕΙ ομως ολο το τοπικ με τα "επι προσωπικου" αντι για "επι τεχνικου"

Ευχαριστω για την κατανόηση από άπαντες.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2015, 21:25:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

21 quadra έγραψε:
Γιώργο ευχαριστώ για τις πληροφορίες, καλή ανάσταση και καλό πάσχα να έχεις μαζί με την οικογένεια.

Αθήνα είσαι ?


Aσπροπυργο αλλα δουλευω Ριτσωνα.

Επειδη δεν θα ξαναμπω εδω μεχρι την Τριτη του Πασχα,λογω ταξιδιου,ευχομαι σε ολη την παρεα του φορουμ, καλη Ανασταση παντα με υγεια και ευτυχια.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 00:01:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το περίεργο είναι ότι το ίδιο τόπικ έπαιξε και στο greekrenaultclub, 4tforum αλλά εκεί είχε κάθετη απήχηση χωρίς κανένα σχόλιο το οποίο να επηρέαζε το συγγραφέα αρνητικά κατά την γνώμη του.

Εκεί υπήρχαν βέβαια σχόλια του τύπου "Καλή συνέχεια" κτλπ κτλπ.

Αυτό που θέλω να καταλήξω είναι κάθε ένας που δημοσιεύει τις απόψεις - γνώσεις του, πρέπει να είναι έτοιμος και για την αρνητική κριτική.
Αρνητική κριτική ήρθε από τον Steve δικαίως ή αδίκως, αυτό το κρίνουν όσοι διαβάζουν το τόπικ.

Συμφωνώ λοιπόν με το δικαίωμα σου να διαφωνείς ας πούμε και μην διαγωνίζεστε για το ποιος θα πει την τελευταία κουβέντα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2517s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on