PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Φρένα από 106 Rallye 16v στο 206 1400 8v ή κάτι άλλο?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 11:00:38    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέτρος έγραψε:
DimiP έγραψε:
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλακα και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?


4-6 Πίστονες????Υπερβολή...6απίστονες εχει η Ferrari F 40,οπότε καταλαβαινεις....

Και το GT,σίγουρα δεν έχει 6απίστονες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 11:03:21    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Judger έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
DimiP έγραψε:
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλακα και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?


4-6 Πίστονες????Υπερβολή...6απίστονες εχει η Ferrari F 40,οπότε καταλαβαινεις....

Και το GT,σίγουρα δεν έχει 6απίστονες...


Evil Evil δε του ειπα να βαλει. του ειπα πως θα αποκτησει το αυτοκινητο την αισθηση "αν δε φορας ζωνη καλυτερα μην φρεναρεις γιατι θα χρειαστεις παρ-μπριζ". σιγα μη τις βαλουμε στα αμαξια μας! και 4πιστονες πολύ ειναι...αμεσως πεσατε να με φατε....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 11:08:47    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέτρος έγραψε:
Judger έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
DimiP έγραψε:
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλακα και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?


4-6 Πίστονες????Υπερβολή...6απίστονες εχει η Ferrari F 40,οπότε καταλαβαινεις....

Και το GT,σίγουρα δεν έχει 6απίστονες...


Evil Evil δε του ειπα να βαλει. του ειπα πως θα αποκτησει το αυτοκινητο την αισθηση "αν δε φορας ζωνη καλυτερα μην φρεναρεις γιατι θα χρειαστεις παρ-μπριζ". σιγα μη τις βαλουμε στα αμαξια μας! και 4πιστονες πολύ ειναι...αμεσως πεσατε να με φατε....


Α κοίτα,μπορεί να κάνει και κατι ποιό εύκολο,για να αποκτήσει αίσθηση στο φρενάρισμα...

Να αλλάξει και την τρόμπα φρένων...

(αν και φαντάζομαι οτι ο Τηλέμαχος θα το έχει ήδη στα υπ όψιν,ε Δημήτρη??)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 11:18:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1/ ειναι καλο αυτο? γινεται ευκολα?
2/ κοστιζει?
3/ τι ακριβως κανει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 11:35:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέτρος έγραψε:
1/ ειναι καλο αυτο? γινεται ευκολα?
2/ κοστιζει?
3/ τι ακριβως κανει?


Κοίταξε,ο Δημήτρης απ οτι διάβασα,τοποθέτησε τα φρένα απο το 106,αλλα άφησε την τρόμπα φρένων απο το 1400αρι.
Οπότε,ναι μεν τα φρένα λειτουργούν,αλλα οχι όπως θα μπορούσαν,καθ'οτι η πίεση που δίνει η τρόμπα,είναι μικρότερη.

Κατα τη γνώμη μου,είναι επιβεβλημένη η αλλαγή τρόμπας,αφου ο Δημήτρης προσανατολίζετε και στην τοποθέτηση φρένων στον πίσω άξονα.

Αυτά,ετσι απλα ακαδημαικά,για να πάρεις μια ιδέα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 11:55:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια επειδη ψαχνομαι κιεγω για φρενα και ειδα οτι υπαρχουν ατομα που εχουν κανει ηδη μετατροπες, μπορειτε να μου πειτε το κοστος για δαγκανες-δισκους απο ραλλυ??? Οσο για την τρομπα δεν τοξερα...φτου κιαλλα εξοδα Sad !!! Anyway, ποσα πρεπει να δωσουμε γιαυτη???

Arrow P.S.:Θα ηταν υπερβολη να βαλω τους δισκους απτο 206gti(266mm)?!?!?


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 12:03:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Ρε παιδια επειδη ψαχνομαι κιεγω για φρενα και ειδα οτι υπαρχουν ατομα που εχουν κανει ηδη μετατροπες, μπορειτε να μου πειτε το κοστος για δαγκανες-δισκους απο ραλλυ??? Οσο για την τρομπα δεν τοξερα...φτου κιαλλα εξοδα Sad !!! Anyway, ποσα πρεπει να δωσουμε γιαυτη???

Arrow P.S.:Θα ηταν υπερβολη να βαλω τους δισκους απτο 206gti(266mm)?!?!?


αν νομιζεις οτι θα σου φανουν χρησιμα...βαλτα!! περι ορεξεως...!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 13:10:18    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέτρος έγραψε:
DimiP έγραψε:
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?


.....μαλλον για μεγαλυτερο σερβοφρενο μιλαει και οχι 6πιστονα και 4πιστονα.Στο αποτομο παιζει ρολο η υποβοηθηση.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 14:01:39    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
DimiP έγραψε:
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλακα και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?


.....μαλλον για μεγαλυτερο σερβοφρενο μιλαει και οχι 6πιστονα και 4πιστονα.Στο αποτομο παιζει ρολο η υποβοηθηση.


εγω εννοω αυτο που ειπα. βέβαια, εσυ ξερεις καλυτερα. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 19:19:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Judger έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
1/ ειναι καλο αυτο? γινεται ευκολα?
2/ κοστιζει?
3/ τι ακριβως κανει?


Κοίταξε,ο Δημήτρης απ οτι διάβασα,τοποθέτησε τα φρένα απο το 106,αλλα άφησε την τρόμπα φρένων απο το 1400αρι.
Οπότε,ναι μεν τα φρένα λειτουργούν,αλλα οχι όπως θα μπορούσαν,καθ'οτι η πίεση που δίνει η τρόμπα,είναι μικρότερη.

Κατα τη γνώμη μου,είναι επιβεβλημένη η αλλαγή τρόμπας,αφου ο Δημήτρης προσανατολίζετε και στην τοποθέτηση φρένων στον πίσω άξονα.

Αυτά,ετσι απλα ακαδημαικά,για να πάρεις μια ιδέα...


σωστος εισαι!
η τρομπα ειναι η ιδια.
εχει μελλον η δουλεια, ολα μαζι δεν γινονται!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Daloup-man (Ανδρέας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο

Ένταξη: 21 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 327
Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2004, 23:44:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτήσω και εγώ κάτι?
Πρόκειται να αλλάξω σύντομα τα μπροστά φρένα μου και σχεδόν σίγουρα θα χρειαστώ μεγαλύτερη τρόμπα!

Έχουμε και λέμε,θα βάλω δαγκάνες από 1,6 με αεριζόμενες τρυπητές δισκόπλακες 266χιλ,τακάκια ferodo racing-γεια σου ρε Αρούλη-και σωληνάκια υψηλής!

Ρωτάω λοιπόν:θα χρειαστώ μεγαλύτερη τρόμπα και αν ναι από ποιό μοντέλο θα είναι ικανοποιητηκή???

*Ακαδημαική ερώτηση:η τρόμπα μετά από ποιά αλλαγή(δαγκανών,δίσκων ή τι άλλο) θα είναι επιβεβλιμένη?



ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 03:32:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Daloup-man (Ανδρέας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο

Ένταξη: 21 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 327
Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 15:17:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει

Σ'ευχαριστώ Polith!!!

Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?

Υ.Γ.Αυπνίες είχες???



ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 17:10:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Daloup-man έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει

Σ'ευχαριστώ Polith!!!

Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?

Υ.Γ.Αυπνίες είχες???

Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 17:18:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα εβαλα τα φρενα κιεγω!!! Very happy Δαγκανες απο ραλλυ, καινουριες δισκοπλακες απο την Peugeot (247mm/20.6mm), και τακακια Ferodo Premium (τα απλα)!!! Δεν εχω κανει ακομα ουτε 100km (σημερα τα εβαλα...), οποτε θα περιμενω λιγο ακομα μεχρι να "στρωσουν" τα τακακια και οι δισκοι!!! Οσο για την τρομπα, η αλλαγη της με αυτην του ραλλυ κρινεται επιβεβλημενη η οχι???


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 17:34:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Τα εβαλα τα φρενα κιεγω!!! Very happy Δαγκανες απο ραλλυ, καινουριες δισκοπλακες απο την Peugeot (247mm/20.6mm), και τακακια Ferodo Premium (τα απλα)!!! Δεν εχω κανει ακομα ουτε 100km (σημερα τα εβαλα...), οποτε θα περιμενω λιγο ακομα μεχρι να "στρωσουν" τα τακακια και οι δισκοι!!! Οσο για την τρομπα, η αλλαγη της με αυτην του ραλλυ κρινεται επιβεβλημενη η οχι???

Τα βαλαμε τα φρενακια Very happy Δν ειναι αναγκη να την αλαξης οχι πως δεν ειναι καλητερα αλλα αφου δεν εχεις κανη τιποτα με πισω φρενα αστη !!Καλο θα ειναι αν βρης και βαλης σεβρο απο το 1.9 Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Daloup-man (Ανδρέας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο

Ένταξη: 21 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 327
Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 20:53:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Daloup-man έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει

Σ'ευχαριστώ Polith!!!

Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?

Υ.Γ.Αυπνίες είχες???

Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! Wink

Ρε σεις,απ'ότι μου λέτε η τρόμπα που έχει το 206 μου είναι ίδια με του 1,6!
Τελικά χρήζει αλλαγής ή όχι?
Στον τύπο που ρώτησα για δίσκους και τακάκια δεν μου είπε τίποτα για τη τρόμπα!
Θα ρωτήσω και το μηχανικό μου αλλά αν ξέρατε θα με βοηθούσατε!



ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 21:15:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Daloup-man έγραψε:
Touristas έγραψε:
Daloup-man έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει

Σ'ευχαριστώ Polith!!!

Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?

Υ.Γ.Αυπνίες είχες???

Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! Wink

Ρε σεις,απ'ότι μου λέτε η τρόμπα που έχει το 206 μου είναι ίδια με του 1,6!
Τελικά χρήζει αλλαγής ή όχι?
Στον τύπο που ρώτησα για δίσκους και τακάκια δεν μου είπε τίποτα για τη τρόμπα!
Θα ρωτήσω και το μηχανικό μου αλλά αν ξέρατε θα με βοηθούσατε!

Δεν χρειαζετε αλαγη,μονο αω βαλης δισκους και πεισω!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2004, 15:22:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Daloup-man έγραψε:
Touristas έγραψε:
Daloup-man έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει

Σ'ευχαριστώ Polith!!!

Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?

Υ.Γ.Αυπνίες είχες???

Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! Wink

Ρε σεις,απ'ότι μου λέτε η τρόμπα που έχει το 206 μου είναι ίδια με του 1,6!
Τελικά χρήζει αλλαγής ή όχι?
Στον τύπο που ρώτησα για δίσκους και τακάκια δεν μου είπε τίποτα για τη τρόμπα!
Θα ρωτήσω και το μηχανικό μου αλλά αν ξέρατε θα με βοηθούσατε!

Δεν χρειαζετε αλαγη,μονο αω βαλης δισκους και πεισω!!


εγώ που έχω δίσκους πίσω? έχω μεγαλύτερη τρόμπα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2004, 18:38:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέτρος έγραψε:

εγώ που έχω δίσκους πίσω? έχω μεγαλύτερη τρόμπα?


Προφανως Πετρο εχεις μαγαλυτερη τρομπα!!! Αν σκεφτεις οτι πρεπει να "τραβαει" υγρο για 4 δαγκανες ταυτοχρονα...Παντως εσυ δεν εχεις προβλημα απο φρενα, εισαι jet!!! Very happy


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2172s (PHP: 88% - SQL: 12%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on