Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 11:00:38 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v |
|
|
Πέτρος έγραψε: | DimiP έγραψε: | εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλακα και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
|
ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει? |
4-6 Πίστονες????Υπερβολή...6απίστονες εχει η Ferrari F 40,οπότε καταλαβαινεις....
Και το GT,σίγουρα δεν έχει 6απίστονες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 11:03:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v |
|
|
Judger έγραψε: | Πέτρος έγραψε: | DimiP έγραψε: | εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλακα και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
|
ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει? |
4-6 Πίστονες????Υπερβολή...6απίστονες εχει η Ferrari F 40,οπότε καταλαβαινεις....
Και το GT,σίγουρα δεν έχει 6απίστονες... |
δε του ειπα να βαλει. του ειπα πως θα αποκτησει το αυτοκινητο την αισθηση "αν δε φορας ζωνη καλυτερα μην φρεναρεις γιατι θα χρειαστεις παρ-μπριζ". σιγα μη τις βαλουμε στα αμαξια μας! και 4πιστονες πολύ ειναι...αμεσως πεσατε να με φατε.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 11:08:47 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v |
|
|
Πέτρος έγραψε: | Judger έγραψε: | Πέτρος έγραψε: | DimiP έγραψε: | εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλακα και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
|
ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει? |
4-6 Πίστονες????Υπερβολή...6απίστονες εχει η Ferrari F 40,οπότε καταλαβαινεις....
Και το GT,σίγουρα δεν έχει 6απίστονες... |
δε του ειπα να βαλει. του ειπα πως θα αποκτησει το αυτοκινητο την αισθηση "αν δε φορας ζωνη καλυτερα μην φρεναρεις γιατι θα χρειαστεις παρ-μπριζ". σιγα μη τις βαλουμε στα αμαξια μας! και 4πιστονες πολύ ειναι...αμεσως πεσατε να με φατε.... |
Α κοίτα,μπορεί να κάνει και κατι ποιό εύκολο,για να αποκτήσει αίσθηση στο φρενάρισμα...
Να αλλάξει και την τρόμπα φρένων...
(αν και φαντάζομαι οτι ο Τηλέμαχος θα το έχει ήδη στα υπ όψιν,ε Δημήτρη??) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 11:18:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1/ ειναι καλο αυτο? γινεται ευκολα?
2/ κοστιζει?
3/ τι ακριβως κανει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 11:35:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέτρος έγραψε: | 1/ ειναι καλο αυτο? γινεται ευκολα?
2/ κοστιζει?
3/ τι ακριβως κανει? |
Κοίταξε,ο Δημήτρης απ οτι διάβασα,τοποθέτησε τα φρένα απο το 106,αλλα άφησε την τρόμπα φρένων απο το 1400αρι.
Οπότε,ναι μεν τα φρένα λειτουργούν,αλλα οχι όπως θα μπορούσαν,καθ'οτι η πίεση που δίνει η τρόμπα,είναι μικρότερη.
Κατα τη γνώμη μου,είναι επιβεβλημένη η αλλαγή τρόμπας,αφου ο Δημήτρης προσανατολίζετε και στην τοποθέτηση φρένων στον πίσω άξονα.
Αυτά,ετσι απλα ακαδημαικά,για να πάρεις μια ιδέα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 11:55:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια επειδη ψαχνομαι κιεγω για φρενα και ειδα οτι υπαρχουν ατομα που εχουν κανει ηδη μετατροπες, μπορειτε να μου πειτε το κοστος για δαγκανες-δισκους απο ραλλυ??? Οσο για την τρομπα δεν τοξερα...φτου κιαλλα εξοδα !!! Anyway, ποσα πρεπει να δωσουμε γιαυτη???
P.S.:Θα ηταν υπερβολη να βαλω τους δισκους απτο 206gti(266mm)?!?!?
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 12:03:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Ρε παιδια επειδη ψαχνομαι κιεγω για φρενα και ειδα οτι υπαρχουν ατομα που εχουν κανει ηδη μετατροπες, μπορειτε να μου πειτε το κοστος για δαγκανες-δισκους απο ραλλυ??? Οσο για την τρομπα δεν τοξερα...φτου κιαλλα εξοδα !!! Anyway, ποσα πρεπει να δωσουμε γιαυτη???
P.S.:Θα ηταν υπερβολη να βαλω τους δισκους απτο 206gti(266mm)?!?!? |
αν νομιζεις οτι θα σου φανουν χρησιμα...βαλτα!! περι ορεξεως...! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 13:10:18 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v |
|
|
Πέτρος έγραψε: | DimiP έγραψε: | εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
|
ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει? |
.....μαλλον για μεγαλυτερο σερβοφρενο μιλαει και οχι 6πιστονα και 4πιστονα.Στο αποτομο παιζει ρολο η υποβοηθηση.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 14:01:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Πέτρος έγραψε: | DimiP έγραψε: | εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλακα και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
|
ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει? |
.....μαλλον για μεγαλυτερο σερβοφρενο μιλαει και οχι 6πιστονα και 4πιστονα.Στο αποτομο παιζει ρολο η υποβοηθηση. |
εγω εννοω αυτο που ειπα. βέβαια, εσυ ξερεις καλυτερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 19:19:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Judger έγραψε: | Πέτρος έγραψε: | 1/ ειναι καλο αυτο? γινεται ευκολα?
2/ κοστιζει?
3/ τι ακριβως κανει? |
Κοίταξε,ο Δημήτρης απ οτι διάβασα,τοποθέτησε τα φρένα απο το 106,αλλα άφησε την τρόμπα φρένων απο το 1400αρι.
Οπότε,ναι μεν τα φρένα λειτουργούν,αλλα οχι όπως θα μπορούσαν,καθ'οτι η πίεση που δίνει η τρόμπα,είναι μικρότερη.
Κατα τη γνώμη μου,είναι επιβεβλημένη η αλλαγή τρόμπας,αφου ο Δημήτρης προσανατολίζετε και στην τοποθέτηση φρένων στον πίσω άξονα.
Αυτά,ετσι απλα ακαδημαικά,για να πάρεις μια ιδέα... |
σωστος εισαι!
η τρομπα ειναι η ιδια.
εχει μελλον η δουλεια, ολα μαζι δεν γινονται!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος
Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2004, 23:44:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ρωτήσω και εγώ κάτι?
Πρόκειται να αλλάξω σύντομα τα μπροστά φρένα μου και σχεδόν σίγουρα θα χρειαστώ μεγαλύτερη τρόμπα!
Έχουμε και λέμε,θα βάλω δαγκάνες από 1,6 με αεριζόμενες τρυπητές δισκόπλακες 266χιλ,τακάκια ferodo racing-γεια σου ρε Αρούλη-και σωληνάκια υψηλής!
Ρωτάω λοιπόν:θα χρειαστώ μεγαλύτερη τρόμπα και αν ναι από ποιό μοντέλο θα είναι ικανοποιητηκή???
*Ακαδημαική ερώτηση:η τρόμπα μετά από ποιά αλλαγή(δαγκανών,δίσκων ή τι άλλο) θα είναι επιβεβλιμένη?
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 03:32:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος
Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 15:17:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει |
Σ'ευχαριστώ Polith!!!
Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?
Υ.Γ.Αυπνίες είχες???
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 17:10:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Daloup-man έγραψε: | PoLiThS έγραψε: | Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει |
Σ'ευχαριστώ Polith!!!
Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?
Υ.Γ.Αυπνίες είχες??? |
Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 17:18:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα εβαλα τα φρενα κιεγω!!! Δαγκανες απο ραλλυ, καινουριες δισκοπλακες απο την Peugeot (247mm/20.6mm), και τακακια Ferodo Premium (τα απλα)!!! Δεν εχω κανει ακομα ουτε 100km (σημερα τα εβαλα...), οποτε θα περιμενω λιγο ακομα μεχρι να "στρωσουν" τα τακακια και οι δισκοι!!! Οσο για την τρομπα, η αλλαγη της με αυτην του ραλλυ κρινεται επιβεβλημενη η οχι???
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 17:34:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Τα εβαλα τα φρενα κιεγω!!! Δαγκανες απο ραλλυ, καινουριες δισκοπλακες απο την Peugeot (247mm/20.6mm), και τακακια Ferodo Premium (τα απλα)!!! Δεν εχω κανει ακομα ουτε 100km (σημερα τα εβαλα...), οποτε θα περιμενω λιγο ακομα μεχρι να "στρωσουν" τα τακακια και οι δισκοι!!! Οσο για την τρομπα, η αλλαγη της με αυτην του ραλλυ κρινεται επιβεβλημενη η οχι??? |
Τα βαλαμε τα φρενακια Δν ειναι αναγκη να την αλαξης οχι πως δεν ειναι καλητερα αλλα αφου δεν εχεις κανη τιποτα με πισω φρενα αστη !!Καλο θα ειναι αν βρης και βαλης σεβρο απο το 1.9 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος
Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 20:53:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Daloup-man έγραψε: | PoLiThS έγραψε: | Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει |
Σ'ευχαριστώ Polith!!!
Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?
Υ.Γ.Αυπνίες είχες??? |
Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! |
Ρε σεις,απ'ότι μου λέτε η τρόμπα που έχει το 206 μου είναι ίδια με του 1,6!
Τελικά χρήζει αλλαγής ή όχι?
Στον τύπο που ρώτησα για δίσκους και τακάκια δεν μου είπε τίποτα για τη τρόμπα!
Θα ρωτήσω και το μηχανικό μου αλλά αν ξέρατε θα με βοηθούσατε!
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 21:15:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Daloup-man έγραψε: | Touristas έγραψε: | Daloup-man έγραψε: | PoLiThS έγραψε: | Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει |
Σ'ευχαριστώ Polith!!!
Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?
Υ.Γ.Αυπνίες είχες??? |
Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! |
Ρε σεις,απ'ότι μου λέτε η τρόμπα που έχει το 206 μου είναι ίδια με του 1,6!
Τελικά χρήζει αλλαγής ή όχι?
Στον τύπο που ρώτησα για δίσκους και τακάκια δεν μου είπε τίποτα για τη τρόμπα!
Θα ρωτήσω και το μηχανικό μου αλλά αν ξέρατε θα με βοηθούσατε!
|
Δεν χρειαζετε αλαγη,μονο αω βαλης δισκους και πεισω!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2004, 15:22:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Daloup-man έγραψε: | Touristas έγραψε: | Daloup-man έγραψε: | PoLiThS έγραψε: | Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει |
Σ'ευχαριστώ Polith!!!
Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?
Υ.Γ.Αυπνίες είχες??? |
Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! |
Ρε σεις,απ'ότι μου λέτε η τρόμπα που έχει το 206 μου είναι ίδια με του 1,6!
Τελικά χρήζει αλλαγής ή όχι?
Στον τύπο που ρώτησα για δίσκους και τακάκια δεν μου είπε τίποτα για τη τρόμπα!
Θα ρωτήσω και το μηχανικό μου αλλά αν ξέρατε θα με βοηθούσατε!
|
Δεν χρειαζετε αλαγη,μονο αω βαλης δισκους και πεισω!! |
εγώ που έχω δίσκους πίσω? έχω μεγαλύτερη τρόμπα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2004, 18:38:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέτρος έγραψε: |
εγώ που έχω δίσκους πίσω? έχω μεγαλύτερη τρόμπα? |
Προφανως Πετρο εχεις μαγαλυτερη τρομπα!!! Αν σκεφτεις οτι πρεπει να "τραβαει" υγρο για 4 δαγκανες ταυτοχρονα...Παντως εσυ δεν εχεις προβλημα απο φρενα, εισαι jet!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|