PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Βελτίωση Peugeot 106 1.4 8v
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 15:04:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XSi μοτερ δεν αξιζει να βαλεις. ειναι το ιδιο βαρυ με το 16αρι 8ν και θα τρωει πιο πολυ ξυλο γιατι θα ειναι 14αρι και θα το πατας πιο πολυ...
προσωπικα εχω ριξει πολυ ξυλο σε αυτο το μοτερ και ειναι πολυ σκυλι και ολα αυτα παντα με σασμαν απο 14αρι 17/64 σασμαν!...
γενικα το δικο σου το setup το εχω δουλεψει με αυτο αυτο το μοτερ, δηλαδη με ταμπουρα πισω απλα ψαλιδια, μαμα αντιστρεπτικες κτλ και δεν ειχα θεμα (εκτος απο ημιαξονια γιατι ποτε δεν επερνα καινουρια),αλλα με αεριζομενα μπροστα φρενα σε S1 καροτσα....

θα σου προτεινα να κανεις την σκατζα οταν ερθει η ωρα για να κανεις το μεγαλο service. τα λεφτα που θα εδινες για τα αναλωσιμα στο 14αρι να τα δωσεις στο 16αρι (που δεν θα εχουν και καμια μεγαλη διαφορα στην τιμη), κανε και τραμπα τα μπροστα φρενα και εισαι κομπλε!
Το μονο που βλεπω σαν προβλημα ειναι τα ηλεκτρολογικα.... γιατι απο μονοφυσο πας σε 3φυσο... δεν ξερω τι παιζει με κοντερ και βεντιλατερ..... Question

Εγω το δικο μου το μοτερ το πηρα το '08 (εποχη που ζητουσαν 300αρι και 400ρια για το 8ν και στην ξεφτιλα 600 για 16ν) κομπλε με ηλεκτρολογικα και περιφεριακα 150 Ευρω και δεν εχει κανει κιχ!

τωρα τα βρισκεις με 150-200 ευρω + κανα 50αρικο τα μπροστα φρενα.
και ακουσε με , εχεις πολυ περισσοτερο γκαζι απο το 14αρι με πολυ μικροτερο κοστος απο το να πειραξεις το 14αρι.
η σκουπα σου κανει, αν εχεις αλλαξει εξατμηση ηδη σου κανει ηδη, αφου εχεις AC το ψυγειο σου κανει ... γενικα εχεις πολυ μικροτερο κοστος απο 16ν και κανεις ανετα την κ@υλα σου!!! το μονο που χρειαζεται ειναι να μην το λιωνεις σε καθε φαναρι.....
Το αμαξι θα αλλαξει λιγο συμπεριφορα γιατι το μοτερ ειναι μαντεμενιο αραα πιο βαρυ απο το αλουμινενιο αλλα οχι σε τραγικο βαθμο οπως με το 16ν.

Και το 14αρι το μοτερ σου τυλιγμα και στο γκαραζ του θειου! Wink


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 15:41:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι ακριβώς είναι φίλε μου Μάνο.

Και μετά θα περνάει δίπλα σου το καθαρό ραλλύ των 1.500€ και θα αυτομουτζώνεσαι, με τον κακοστημένο και αδήλωτο κουμπαρά που θα οδηγείς.

Good job! Wink


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 16:07:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
Έτσι ακριβώς είναι φίλε μου Μάνο.

Και μετά θα περνάει δίπλα σου το καθαρό ραλλύ των 1.500€ και θα αυτομουτζώνεσαι, με τον κακοστημένο και αδήλωτο κουμπαρά που θα οδηγείς.

Good job! Wink


Μη με κραζεις ρε.... Αφου βλεπεις οτι τρωγεται με τα ρουχα του... Ειμαι ο πρωτος που ειπα να το κρατησει ετσι...

Και να μην σε πειραζει τοσο ο κακοστιμενος κουμπαρας των 100 αλογων αλλα ο κακοστιμενος χαρος των 120 αλλογων που τρωει κοσμο γιατι ολοι νομιζουν οτι αγορασαν τρενο.
Και να σε πειραζει ακομα πιο πολυ οτι θα τον ενδιαφερει οτι τον περασε ο χαρος των 1500 ευρω που χαραζει την ασφαλτο απο το χαμηλωμα και δεν εχει γινει service το τελευταιο 2χρονο τουλαχιστον και φοραει αναρτηση που εχει αλλαξει τουλαχιστον 3 χερια !

Και δεν μπορω να καταλαβω το κακοστημενος?
Δηλαδη πρεπει να βαλει παντου 21 και 24αρες αντιστρεπτικες?
Ονομασε μου τις διαφορες απο το 16ν...
-ιδιου παχους αντιστρεπτικη φοραει μπροστα.
-τα ελατηρια του τα εχει ηδη αλλαξει
...?


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 16:43:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το συγκεκριμένο, δεν έχει το πιο σημαντικό για την ισορροπία του πλαισίου, 19άρες ράβδους στρέψης.

Η ταλάντωση που έχουν τα 106/saxo όταν έχουν μαλακές ράβδους πίσω και πολύ βάρος μπροστά είναι πολύ ύπουλη,

Επίσης, κανένα ελατήριο χαμηλώματος δεν είναι πιο σκληρό σε λίμπρες από μαμά ελατήριο 16V.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 16:45:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

z@ck! έγραψε:
Ονομασε μου τις διαφορες απο το 16ν...



Σιγά μην γράψω και διαγώνισμα ρε Ντ@λάρ@... Laughing Laughing Laughing

Το αμάξι για το οποίο μιλάμε δεν έχει 19άρες ράβδους στρέψης, τραμπολίνο με ρόδες θα είναι με το μαντέμι.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 16:53:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εδω εισαι φαουλ φιλαρακι.... αντιστρεπτικες 19αρα μπροστα, 18αρα πισω εχει και 19αρα στρεψης .... Wink
Και μην ξεχνας οτι το μαντεμενιο το μοτερ το μονοποϊντ που ειναι και πιο βαρυ το φορουσαν πολλα 14αρια...

Wink


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 16:56:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

z@ck! έγραψε:
εδω εισαι φαουλ φιλαρακι.... αντιστρεπτικες 19αρα μπροστα, 18αρα πισω εχει και 19αρα στρεψης .... Wink
Και μην ξεχνας οτι το μαντεμενιο το μοτερ το μονοποϊντ που ειναι και πιο βαρυ το φορουσαν πολλα 14αρια...

Wink



Δεν φοράνε όλα τα 1.4 19άρες στρέψης, αυτό προπαθώ αν σου πω τόση ώρα...

Και αυτό με το μαντέμι σε S2 75άρι, πρώτη φορά το ακούω.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 19:08:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν μιλησα πουθενα για s2... Embarassed
και ναι, μπορει να εχεις δικιο και να εχει 18αρες πισω (αν και απ'οσο ξερω τα τριφυσα ειχαν 19αρες) .... αρα που καταληγουμε?

Οτι ολο το θεμα που εχουμε κανει τωρα ειναι για ραβδους που βρισκεις με 40-50 ευρω max... μηπως απλα θα επρεπε να το συμπληρωσεις στην λιστα με τα ανταλλακτικα που εγραψα?

Και μαλλον ξεχνατε την καυλα που κουβαλαει ενας πιτσιρικας...
αμα εχει κολησει το κεφαλι του και θελει να βελτιωσει το συγκεκριμενο αμαξι η δεν εχει να δωσει τα 2 χιλιαρικα για να παρει αλλο.... τι?

Θα επρεπε να λεμε στο παλικαρι, οτι αντι να σκαει τα χρηματα του να βαζει σκουπες και φαρασια να βαζει φρενα και αναρτηση στο 14αρι ουτως η αλλως, και αμα και οταν μπορεσει να κανει μια light βελτιωση (οπως ειναι το 16αρι 8ν) η, αν μπορεσει οικονομικα να παρει αλλο.
Γιατι καθε αμαξι εχει την χρηση του .... οχι οτι δεν μπορει να αλλαξει και αυτη αλλα πολλες φορες δεν συμφερει...

Πετραν μην με παρεξηγεις φιλαρακι, τα εχουμε πει 10.000 φορες... εχουμε κραξει και τον εαυτο μας και τους αλλους απυρες φορες για ολα αυτα τα θεματα.
Εμεις μπορει να εχουμε μια εμπειρια με το θεμα αλλα δεν μπορουμε να ανοιξουμε το κεφαλι του αλλου και να την βαλουμε... Αλλιως να πουμε στο παιδι οτι να παει σε γιατρο να του γραψει χαπια για το "μικροβιο της βελτιωσης" γιατι η εποχη ειναι δυσκολη... Wink


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 20:14:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη εχω κι εγω xs τριφυσο,ραβδους πισω,εχει 19ρες,αντιστρεπτικες 19 εμπρος και 18 πισω. Αν βαλει μαντεμενιο,περα απο τα φρενα εμπρος που ειναι must,καλο θα ηταν να βαλει και δισκοφρενατο αξονα πισω.λογω αυξημενου μετατροχιου! Ο ταμπουρατος σε συνδιασμο με τις ραλλισιες αντιστρεπτικες και το αυξημενο βαρος εμπρος κανει το αυτοκινητο ζορικο εως επικινδυνο στο οριο....been there done that.... Επισης σημαντικο ρολο παιζει και η τρομπα των φρενων μαζι με το τυμπανο του σερβο καθως το xs εχει 19ρα αντλια και αντιστοιχα μικρο τυμπανο!
Τα ηλεκτρικα παιζουν μια χαρα! Ισως μαλιστα η μετατροπη σε μονοφυσο να ειναι πιο ευκολη απ'οτι τριφυσο σε τριφυσο!
Δε το παιζω εξυπνος,απλα τα εχω φαει στη μαπα οπως ειπα σε προηγουμενο ποστ,λογω της επιμονης μου...

Edit
Πετρο,αναφερεις πως τα απλα 106 εχουν διαφορες στα σημεια με τα ραλλυ,ποιες ειναι αυτες,ωστε να χαρακτηρησουν ενα 106 μετατροπης "κακο";
Προσωπικα,δεν εχω βρει καμια,περα απο τις ενισχυσεις των ψαλιδιων,γι'αυτο και ρωταω Embarassed


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 21:07:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα στην ομάδα!!!ο zack με κατάλαβε!!!!!!!για να καταλάβετε ρε κοπελια!ειμαι 20 χρόνων εειναι το πρώτο μου αμάξι έχω οδηγήσει ραλυ έχω μπει σε vts 190 άλογα ασχολουμε από μικρός με μηχανάκια και είμαι με λίγα λόγια τρελαμενος και με τρώει ο κωλος μου!αν έχεις και φίλους με ραλυ πως να κάτσεις ήρεμος?λίγο πολύ όλοι τα έχετε περάσει αυτά σε αυτή την ηλικία!έχω σκοπό να δώσω λεφτά για το αμάξι γιατι δέν μπορώ να το δώσΩ γιατι ειναι δώρο από τον θείο μου που το είχε αγοράσει καινούργιο!οπΟΤΕ θα το κρατήσω!στο μέλλον σίγουρα θα κανω την μετατροπή από οτι σκέφτομαι σε 8β!προς το παρόν το αφήνω έτσι μηχανικά γιατι δέν καίει και αυτό ειναι θετικό πολύ!δέν ειναι οτΙ δέν παει!δέν θελω χιλιόμετρα!θελω δύναμη!και δύναμη στα ψιλα πιο πολύ!από χιλιόμετρα δέν έχω παράπονο ακόμα μιας και είμαι πιο πολύ του στυλ από φανάρι σε φανάρι!φοράει ελατήρια απεξ και ειναι χαμηλομενο και φοράει και ραλοζαντες!στο πρόγραμμα σύντομα θελω να βάλω ζάντες η να βάψω αυτές άσπρες,λάστιχα γιατι ειναι 2000!!φιμε!φιμε κωλοφαναρα και angel!και μετά βλέπουμε για το μοτέρ!άλλη μια ερώτηση ρε παιδιά!το αμάξι από τότε που το πήρε φεύγει από την ευθεία του!δηλαδή?δηλαδή πας στον δρόμο βάζεις νεκρά αφήνεις το τιμόνι και φεύγει προς τα δεξιά!επίσης όταν πηγαίνεις κανονικά ευθεία το τιμόνι δέν ειναι ευθεία ειναι πιο αριστερά αρκετά και όταν το στρίβω τελείως από σταματημένος και ξεκινάω κάνει ένα περίεργο θόρυβο από τα λάστιχα σαν να σερνωντε.το είχα Παεί ευθύγραμμηση κ μου είχε πει οτι πίσω δεξιά πέρνει ο τροχός και θέλει ρουλεμάν και χαλάει όλη την ευθύγραμμηση του αμαξιου.το άλλαξα.και παλι το ίδιο.φίλος μου λάστιχας μου είπε οτι φταίνε τα λάστιχα.εσείς τι λέτε?θελω να τα αλλάξω επείγοντος γιατι ούτε πατάει το αμάξι ούτε στρίβει ούτε φρενάρει και εχει να κάνει με θέμα ΤΗΕ ασφαλείας μου!αλλα ειναι ακριβά τα κωλολάστιχα τα 185/55/14!δέν θελω να βάλω άλλη ζαντα Μεγακυτερη για δέν θα σέρνει καθόλου μετά και θα καίει!επίσης το άλλο που με χαλάει στο 1.4 ειναι οτι δέν εχει φουλ υδραυλικό τιμόνι.υμηυδραυλικό εχει και με χαλάει!και οτι εχει αρχίσει και τρίζει δραματικά!το ταμπλό το τζαμί του συνοδηγού!!!φτιάχνω και ένα ηχοσυστημα τώρα..καταλαβαίνετε πως ειναι αυτή ηλικία ρε φίλοι μου!τα θες ολα και δέν ξέρεις τι θες!άμα αλλάξω λάστιχα λέτε να σταματήσει αυτό το σκηνικό που μου εχει σπάσει άπειρα τα νεύρα?τι λέτε να φταίει?


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 21:58:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επειδη ειναι του θειου ξερουμε σιγουρα οτι δεν εχει φαει κανα πεζοδρομιο?
πιο ακριβως ρουλεμα αλλαξες? τροχου η μπρατσου?
χωρις να μπορω να δω το αμαξι, μπορω να σκευτω μπροστα δεξια σινεμποκ , μπαλακι, και μετα παμε σε σασμαν - ημιαξονιο αλλα τα τελευταια θα κανανε φασαρια.. φυσικα παντα μπορει να ειναι ακομα και το ελαστικο...

να ξερεις οτι μονο αμα φτιαξει η ευθυγραμμιση θα μπορεσεις να κρινεις τα φρενα σου.


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 23:20:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:

Edit
Πετρο,αναφερεις πως τα απλα 106 εχουν διαφορες στα σημεια με τα ραλλυ,ποιες ειναι αυτες,ωστε να χαρακτηρησουν ενα 106 μετατροπης "κακο";
Προσωπικα,δεν εχω βρει καμια,περα απο τις ενισχυσεις των ψαλιδιων,γι'αυτο και ρωταω Embarassed


Τα είπες σχεδόν όλα Γιώργο, ανάρτηση και φρένα έχουν ουσιώδεις διαφορές και να προσθέσω και τον πιο στιβαρό άξονα (κίτρινο χρώμα).

Το θέμα είναι ότι αυτές οι μετατροπές, πολύ σπάνια γίνονται ολοκληρωμένα, λόγω κόστους.

Οπότε συνήθως ο "πιτσιρικάς" καταλήγει με το γκάζι της γρήγορης έκδοσης αλλά όχι τα περιθώρια ασφάλειας και την ομοιογένεια που αυτή προσφέρει.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 01:40:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω καταλαβα πως υπαρχουν κι αλλες διαφορες που αφορουσαν στο σασι! Αξονες φρενα κλπ,το θεωρω δεδομενο πως πρεπει να αλλαχθουν! Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 11:46:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειχα αλλάξει του τροχού αν θυμάμαι καλα..πίσω δεξιά.60ευρώ μου είχε πάρει σύνολο.ειχα φάει ένα πεζοδρόμιο αλλα δέν ξερω ακριβώς.παίζει από τα κακά λάστιχα να χαλάει η ευθύγραμμηση?ας ελπισω αν αλλάξω λάστιχα κ το πάω ευθύγραμμηση να ειναι εντάξει.σε περίπτωση όμως που ειναι κάτι από αυτά Π είπατε δέν θα το ειχα βρει στο κτεο?πρόσφατα το πέρασα και δέν μου είπαν κάτι.


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 12:10:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μανο καλημερα!

Πρεπει να καταλαβεις μερικα πραγματακια....

1- Αν δεν βαζεις μονος σου χερι να γλυτωνεις τον μηχανικο δεν αξιζει να κανεις καμια μετατροπη. καλυτερα κρατα το οπως ειναι και ξεκινα ΙΕΚ μηχανικος!

2- Αν εισαι να κανεις μετατροπη σου εχει χαλασει κατι, πχ ο πισω αξονας, καλυτερα να τον αλλαξεις ολο και να γλυτωνεις στην πορεια χρηματα.

3- δεν εισαι πια με το παπι... η βελτιωση του με αυτη του αμαξιου δεν ειναι το ιδιο πραγμα οπως επισης και η οδηγηση του. Εισαι σε τελειως αλλη κατηγορια...

4- καλο θα ηταν να αποβαλεις απο τωρα το "να την βγαλουμε να την μετρησουμε" με τους φιλους σου, γιατι το λιγοτερο θα κλαψεις το αμαξι.

5- το αμαξι η εχει η δεν εχει υδραυλικο . δεν υπαρχει ενδιαμεση κατασταση.

6- Αμα ξεκινας χωρις καν να θες να ξοδεψεις χρηματα για λαστιχα, κανε το κυβο απο τωρα.... Evil
δεν σου λεει κανεις να δωσεις 300+ η να βαλεις σεμι, βαλε φτηνα αλλα καινουρια, και οχι ηχοσυστημα ...

7- ξεκινα να φτιαχνεις τα προβληματα πρωτα και μετα τα υπολοιπα.

8- ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΠΟΥ ΘΕΣ ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΣΑΞΟ ΜΕ 1500 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΣΕ ΑΥΤΟ ΗΣΥΧΟ ... Wink


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:15:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα!!Μα τι σου λεω και τι μ λες.ασε στην άκρη την μετατροπή.αυτό π θα κοιτάξω τώρα ειναι αυτό που κανει θόρυβο στο μοτέρ και το θέμα Με την ευθύγραμμηση.λάστιχα θα αλλάξω σύντομα.το ερώτημα μ ειναι θα έβρισκαν αν ηταν κάτι από αυτά που αναφέρατε στο κτεο η οχι?ειχε ποτέ κάποιος άλλος πρόβλημα μετά από νερά στο μοτέρ?εχει ημιυδραυλικό όπως και το βιταρα όπως και πολλΑ αλλα αμάξια.ειναι σκληρό και σε κουράζει στο παρκάρισμα στις πολλές μανούβρες αλλα δέν ειναι όσο σκληρό σαν να μην εχει.ήδη έχω επάγγελμα και ειμαι στον στρατό.ηχοσυστημα έκατσε και ήρθε στα χέρια μου ένα γουφερ κ ένας ενισχυτής και τΑ έβαλα.


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 14:44:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μανο, μεταξυ μας: αυτο το "ημι....υδραυλικο" μην το πεις παραεξω, θα σε παρουν στο ψιλο (στην καλυτερη).

Η υποβοηθουμενη κρεμαγιερα που εχει το 106 ειναι ηλεκτρουδραυλικη κι αυτο γιατι -σε αντιθεση με τις κλασικες υδραυλικες- ο κομπρεσσορας λαδιου παιρνει κινηση απο ηλεκτροκινητηρα.

Επισης, το γεγονος οτι το 106 σου εχει σφιχτο τιμονι, μονο θετικο μπορει να χαρακτηριστει (περισσοτερη πληροφορια στα χερια σου) και πραγματικα δε μπορω να βρω ενα αρνητικο. Για το οτι σε δυσκολευει στο παρκαρισμα, αν ησουν φιλος θα σου ελεγα "σιγα μη σκισεις κανα καλσον", αλλα δε θελω να παρεξηγηθεις. Anyway, ειναι θεμα επιλογων: αν θες πολυ μαλακο τιμονι ωστε να παρκαρεις ευκολα (γινεται κι αυτο με κρεμαγιερα απο saxo), θα χασεις σε αισθηση και αντιστροφα.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 15:28:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χεχε δέν παρεξηγουμε!!!δέν ειναι οτι με δυσκολεύει απλά με χαλάει λίγο...λίγο ανεκτικότητα!!τώρα μπαίνω στον κόσμο του αυτοκινήτου!το τιμόνι ειναι το τελευταίο που με νοιάζει!αυτά που με κοφτουν ειναι τα 2 θέματα που εχει το αμάξι!αυτό που ακούγεται από τον κινητήρα και οτΙ δέν παει ευθεία το αμάξι!!μετά ολα τα αλλα!


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 15:39:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συντεκνε ξεκινας με λαστιχα που εχουν γινει κουτσουρα για τη σομπα μετα απο 15 χρονια και μετα πρεπει να κανεις ενα πολυ καλο σερβις αν δεν το εχεις κανει ηδη,ολα τα υγρα του αυτοκινητου,βαλβολινες,ψυκτικο,υγρα φρενων,υγρα υδραυλικου (να δεις μετα πως θα μαλακωσει το τιμονι),ολοι οι ιμαντες αλλαγη γιατι και αυτοι θα εχουν γινει κοκκαλο,αντλια νερου κλπ Τα 38000 χλμ δεν μου λενε κατι. Η ακινησια κανει μεγαλο κακο.

ΥΓ Το xs δεν εβγαινε με 165/65/14 λαστιχο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 15:49:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ μαζί σου!πρόσφατα άλλαξα φίλτρα,λάδια, λουρί,ψυκτικο υγρό,μόνο υγρά φρενών και υγρά τιμόνιου δέν άλλαξα γιατι ηταν γεμάτα.(θα μου πεις γεμάτα άδεια έπρεπε να τα αλλάξεις).το xs βγαίνει με 13αρες και έχουν μπει στο αμάξι ραλοζαντες(185/55/14)!λες να ισιωσει με καινούργια λάστιχα-ευθύγραμμηση?αν ειχε κάποια ζημιά όπως είπαν οι φίλοι πάνω θα το έβρισκαν στο ΚΤΕΟ λες?


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1426s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on