Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Δεκ 2014, 19:30:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η εισαγωγή καυσαερίων μειώνει την θερμοκρασία του θαλάμου και εισάγει κυρίως αδρανές co2 σε αυτόν.
Μειώνει δραματικά τα ΝΟx, το κακό είναι ότι επειδή μειώνεται το διαθέσιμο οξυγόνο για καύση, παράγονται περισσότερα σωματίδια->ένας ακόμα λόγος για την ύπαρξη του dpf.
Βγάζοντας egr και dpf σίγουρα το μοτέρ δουλεύει καλύτερα και μειώνεται η κατανάλωση, εις βάρος των ρύπων.
Τα υπόλοιπα για ηλεκτροκίνητα κλπ είναι άλλη κουβέντα, αλλά με την ίδια παρα-λογική ας γυρίσουμε και στη μολυβδωμένη βενζίνη γιατί ντάξ μωρέ.
Τα όρια τίθενται για κάποιον λόγο, το ότι επιλέγει κανείς τα αγνοεί για χ,ψ λόγους είναι διαφορετικό από το τι γίνεται για να επιτευχθούν τα όρια αυτά.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Δεκ 2014, 14:41:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η παρα-λογικη δεν ξέρω για ποιόν πραγματικά πάει.
Το να λέμε και να ξάνα λέμε τα ίδια δεν βοηθάει πιστεύω.
Εξήγησα πως πραγματικά δουλεύει η egr και βγαίνουν κάποια συμπεράσματα απο την χαζή λειτουργία της. Σε λίγο θα πούμε πως ρίχνει κα την κατανάλωση όπως αναφέρουν και οι εκάστοτε εταιρίες αυτοκινήτων!
Egr έχει και ενα άλλο πετρέλαιο που έχουμε στην οικογένεια χωρίς να υπάρχει dpf. Να του βάλω αν είναι dpf γιατί η egr μειώνει το οξυγόνο και παράγονται περισσότερα μικροσωματίδια ή να την κατάργισω και σε αυτό την egr; χμμ.. . Αλλά ας μην ξεφευγω και εγώ.
Κάποιον που θα ενδιέφερε αυτό που εκανα, τον παρακινω να ψάξει πρίν προχωρήσει στην τροποποίηση και σε ξένα φορουμ να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Αν τελικά τον ενδιαφέρει, ορίστε μια λύση.. Αν υπάρχει άλλη ιδέα απο κάποιον, όπως αυτή του Παναγιώτη για καταλύτη απο κάτω κτλ, δεκτή προς συζήτηση. Αυτός ηταν επίσης ένας ακόμα λόγος που το μοιράστηκα στο club.
Εν πάση περιπτωση ξεφευγουμε του θέματος. Καλό πιστεύω θα ηταν να αναλυθεί η καύση του πετρελαίου κα την βενζίνης σε άλλο θέμα για να μην γίνεται αχταρμας. Αυτά
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Δεκ 2014, 15:22:55 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάργηση DPF και EGR - Peugeot 207 HDI 1.6 110 |
|
|
Andreasf1 έγραψε: | Αρχικά να πω πως αυτό έγινε για αποφυγή των σπαστικών αναγεννήσεων που έκανε το αυτοκίνητο κάθε 500χλμ περίπου. Τα θετικά της όλης υπόθεσης είναι:
- δεν ασχολείσαι ποτέ ξανά με επισκευές όπως είναι η συμπλήρωση πρόσθετου υγρού που χρησιμοποιείται κατά την αναγέννηση, τον καθαρισμό του φίλτρου dpf. | Εγώ με το δικό μου που φοράμε ίδιο μοτέρ, και 52.000 χλμ στη πλάτη, γιατί δε μου έχει ζητήσει ούτε μια φορά αναγέννηση και γιατί δεν συμπλήρωσα πρόσθετο υγρό ακόμα;
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Δεκ 2014, 16:12:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιζει ρολο και ο τροπος οδηγησης για να ζητησει αναγεννηση.
Αν οδηγεις επαρχιακους δρομους με ταχυτητα και οχι σταματα ξεκινα καθαριζει το dpf ετσι κι αλλιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Δεκ 2014, 18:32:16 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάργηση DPF και EGR - Peugeot 207 HDI 1.6 110 |
|
|
Steve έγραψε: | Andreasf1 έγραψε: | Αρχικά να πω πως αυτό έγινε για αποφυγή των σπαστικών αναγεννήσεων που έκανε το αυτοκίνητο κάθε 500χλμ περίπου. Τα θετικά της όλης υπόθεσης είναι:
- δεν ασχολείσαι ποτέ ξανά με επισκευές όπως είναι η συμπλήρωση πρόσθετου υγρού που χρησιμοποιείται κατά την αναγέννηση, τον καθαρισμό του φίλτρου dpf. | Εγώ με το δικό μου που φοράμε ίδιο μοτέρ, και 52.000 χλμ στη πλάτη, γιατί δε μου έχει ζητήσει ούτε μια φορά αναγέννηση και γιατί δεν συμπλήρωσα πρόσθετο υγρό ακόμα; |
Αναγγενηση σου έχει κανει και όχι μία δυο φορές, απλα δεν το εχεις καταλάβει.. Δεν σε ειδοποιεί κάθε φόρα που κάνει. Αν ρίχνεις κλεφτες ματιές στο τριπ ίσως το καταλάβεις κάποια στιγμή.
Πρόσθετο δεν σου έχει ζητήσει γιατί εχεις λιγα χλμ ακόμα.. Σε αλλά τοσα περίπου, ανάλογα που κινείσαι, χιλίομετρα θα σου ζητήσει. Θα σε προειδοποιήσει οτι είναι χαμηλά η στάθμη του πρόσθετου και θα πρέπει να πας για καινούργιο σακουλάκι.
Σε οοτι δρόμο και να κινείσαι δεν την γλιτωνεις. Και εγώ σε επαρχιακούς κινούμαι πάντα και δεν είναι οτι το πάω και ″μπουκωμενο ″.
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Δεκ 2014, 19:21:53 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάργηση DPF και EGR - Peugeot 207 HDI 1.6 110 |
|
|
Andreasf1 έγραψε: | Αναγγενηση σου έχει κανει και όχι μία δυο φορές, απλα δεν το εχεις καταλάβει. |
+1
Προσωπικα μου χει τυχει να το καταλαβω 2 φορες επειδη εσβησα και πηραν τα βεντιλατερ στο φουλ για κανα 10λεπτο. Καμια αλλη φορα δεν καταλαβα κατι, ουτε σε καταναλωση, ουτε σε συμπεριφορα μοτερ. Οταν κανει αναγεννηση, ενεργοποιει θερμανση πισω τζαμιου κ καθρεπτων ωστε να δημιουργησει επιπλεον φορτιο. Οποτε εαν εχεις υποψια οτι κανει αναγεννηση, αρκει να αγγιξεις τον εξωτερικο καθρεπτη να δεις αν καιει.
Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι θεωρειτε τοσο κακη την ολη διαδικασια. Μη μου πειτε λογω του κοστους αναπληρωσης υγρου eolys που γινεται μετα τα 100.000, θα βαλω τα γελια!
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Δεκ 2014, 21:14:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειπα οτι τη γλιτωνεις
Απλα δε κανει καθε 500 χλμ στανταρ
Αναλογα με το ποσο "λερωνει" το dpf ξεκιναει και η διαδικασια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Δεκ 2014, 21:53:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αναγέννηση... Καρδίτσας μου ακούγεται αυτό
Το αμάξι έχει κινηθεί 3.000 χλμ εντός πόλης περίπου και τα άλα 49.000 είναι σε επαρχιακούς και συνήθως τέζα!
Μάλλον κάτι κάνω καλύτερα από εσάς
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Δεκ 2014, 22:18:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Αναγέννηση... Καρδίτσας μου ακούγεται αυτό
Το αμάξι έχει κινηθεί 3.000 χλμ εντός πόλης περίπου και τα άλα 49.000 είναι σε επαρχιακούς και συνήθως τέζα!
Μάλλον κάτι κάνω καλύτερα από εσάς |
Καλά, όταν κουμπώσεις εγκέφαλο και δεις αριθμό αναγεννήσεων, θα με θυμηθείς
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Δεκ 2014, 22:52:41 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάργηση DPF και EGR - Peugeot 207 HDI 1.6 110 |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Andreasf1 έγραψε: | Αναγγενηση σου έχει κανει και όχι μία δυο φορές, απλα δεν το εχεις καταλάβει. |
+1
Προσωπικα μου χει τυχει να το καταλαβω 2 φορες επειδη εσβησα και πηραν τα βεντιλατερ στο φουλ για κανα 10λεπτο. Καμια αλλη φορα δεν καταλαβα κατι, ουτε σε καταναλωση, ουτε σε συμπεριφορα μοτερ. Οταν κανει αναγεννηση, ενεργοποιει θερμανση πισω τζαμιου κ καθρεπτων ωστε να δημιουργησει επιπλεον φορτιο. Οποτε εαν εχεις υποψια οτι κανει αναγεννηση, αρκει να αγγιξεις τον εξωτερικο καθρεπτη να δεις αν καιει.
Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι θεωρειτε τοσο κακη την ολη διαδικασια. Μη μου πειτε λογω του κοστους αναπληρωσης υγρου eolys που γινεται μετα τα 100.000, θα βαλω τα γελια! |
Ακριβώς, πολλοί δε συνδέουν 1 λεντάκι στον καθρέπτη ώστε να έχουν οπτική πληροφορία για το πότε κάνει ενεργητική αναγέννηση.
Eίναι πολύ πιθανό του Στηβ να μην έχει κάνει πολλές ενεργητικές, αν οι συνθήκες που οδηγεί καλύπτουν τις προϋποθέσεις για παθητική.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Δεκ 2014, 23:39:51 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάργηση DPF και EGR - Peugeot 207 HDI 1.6 110 |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Andreasf1 έγραψε: | Αναγγενηση σου έχει κανει και όχι μία δυο φορές, απλα δεν το εχεις καταλάβει. |
+1
Προσωπικα μου χει τυχει να το καταλαβω 2 φορες επειδη εσβησα και πηραν τα βεντιλατερ στο φουλ για κανα 10λεπτο. Καμια αλλη φορα δεν καταλαβα κατι, ουτε σε καταναλωση, ουτε σε συμπεριφορα μοτερ. Οταν κανει αναγεννηση, ενεργοποιει θερμανση πισω τζαμιου κ καθρεπτων ωστε να δημιουργησει επιπλεον φορτιο. Οποτε εαν εχεις υποψια οτι κανει αναγεννηση, αρκει να αγγιξεις τον εξωτερικο καθρεπτη να δεις αν καιει.
Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι θεωρειτε τοσο κακη την ολη διαδικασια. Μη μου πειτε λογω του κοστους αναπληρωσης υγρου eolys που γινεται μετα τα 100.000, θα βαλω τα γελια! |
+1000
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ixat47 (spiros) Νέος χρήστης
Peugeot 301 hdi 1.6 (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2016 Δημοσιεύσεις: 73 Τόπος: Kastoria
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Φεβ 2016, 14:30:45 Θέμα δημοσίευσης: dpf |
|
|
Γεια σας παιδια! Αντρεα μπορω να κανω αυτο που εκανες και συ στο νεο 301 blue ? Εχω ακουσει πολλες ιστοριουλες απο ταξιτζιδες και μαλιστα με μερσεντες ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Μάρ 2016, 13:49:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Σπύρο σε όλα γίνεται κατάργηση του dpf. Δεν εχω βέβαια δει τα 301 τι εξαγωγή έχουν για να σου πω με σιγουριά οτι μπορεί να γίνει ακριβως η ίδια πατέντα.
Αν και νομίζω πως αυτά έχουν το dpf στο πάτωμα.
Γενικά δεν νομίζω πως υπάρχει ταξιτζής που να έχει κρατήσει dpf και καταλύτη στο αμάξι του πανω απο 150-200.000χλμτρα(καλώς ή κακώς).
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ixat47 (spiros) Νέος χρήστης
Peugeot 301 hdi 1.6 (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2016 Δημοσιεύσεις: 73 Τόπος: Kastoria
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Μάρ 2016, 21:26:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω πολυ Αντρεα , θα ενημερωνω το φορουμ οσο μπορω στο μελλον .Παντος με οσουν το εκανα κουβεντα ολοι ηταν κατα αυτου του φιλτρου λες και ειναι κατι πολυ κακο , τι να πω , θα δειξει .
goalunited.org/legends |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2016, 12:30:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορώ να καταλάβω τον λόγο που είναι κατά. Αν κάθε 3 και λίγο μπουκώνει και τους κάνει νερά, ε, δεν θα τους είναι ευχάριστο(μιας και δουλεύουν πόλη και γίνονται και πολλά χλμτρα εντός).
Καλά χιλιόμετρα και απροβλημάτιστα να έχεις!
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Μάρ 2016, 15:44:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ixat47 έγραψε: | Παντος με οσουν το εκανα κουβεντα ολοι ηταν κατα αυτου του φιλτρου λες και ειναι κατι πολυ κακο , τι να πω , θα δειξει . |
Εάν είσαι άνω των 30 ίσως θυμηθείς αντίστοιχες κουβέντες κατά τον ερχομό των καταλυτικών...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Μάρ 2016, 17:36:17 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάργηση DPF και EGR - Peugeot 207 HDI 1.6 110 |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι θεωρειτε τοσο κακη την ολη διαδικασια. Μη μου πειτε λογω του κοστους αναπληρωσης υγρου eolys που γινεται μετα τα 100.000, θα βαλω τα γελια! |
Γιάαααααννη δεν είναι όλα Euro 5, με υγρό! Τα Euro 4 έχουν σκέτα dpf χωρίς ψεκασμό ουρίας. Το αποτέλεσμα είναι να μπουκώνει το σύμπαν αν πέσεις σε κακή ποιότητα πετρελαίου. Με αναγέννηση ή χωρίς, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο γιατί η τέφρα δεν φεύγει όταν στουμπώσει ο καταλύτης.
Με συνοπτικές διαδικασίες η παγίδα μικροσωματιδίων πετρελαίου διαλύεται σε 100.000χλμ. Άντε 120.000χλμ το πολύ.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Μάρ 2016, 18:00:45 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάργηση DPF και EGR - Peugeot 207 HDI 1.6 110 |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι θεωρειτε τοσο κακη την ολη διαδικασια. Μη μου πειτε λογω του κοστους αναπληρωσης υγρου eolys που γινεται μετα τα 100.000, θα βαλω τα γελια! |
επειδηη δεν κατεχω.
για τι κοστος μιλαμε και καθε ποσα km (ή χρόνια ή κάτι αλλο?) πρεπει να γινεται?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Μάρ 2016, 21:50:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κοστος του πρόσθετου προ 2 ετων ηταν κάπου στα 300 με 350 και απο κει και πέρα η εργασία. Τώρα με τις καινούργιες τιμες δεν θέλω να ξέρω πόσο έχει φτάσει..
Ανάλογα το που κινείσαι και πως.. Μεταξύ 80.000 χλμ μέχρι και 140.000χλμ μπορεί να βγαλεις με το πρόσθετο απ οσα έχω δει και διαβάσει και εξωτερικό.
Επίσης γνώριμο φαινόμενο είναι και η αντικατασταση που χρήζει το ίδιο το βαρελάκι του dpf γιατι έχουν και αυτά ημερομηνία λήψεις(πάνω 180.000 με 200.000χλμ δεν φτάνουν) ας μην αναφέρω τιμή για αυτά, ειδικά αν είναι ενσωματομενα με τον καταλύτη.
Η διαδικασία της αναγέννησης προφανώς δεν είναι κακή αλλά καλή αφού μέσω αυτής γίνεται το "ξεμπουκωμα" του dpf.
Τα αρνητικά είναι άλλα και τα έχω αναφέρει σε προηγούμενα ποστ.
Πλεον είμαι με περίπου 35.000χλμ χωρίς αναγεννήσεις και καταναλώσεις ανεβασμενες χωρίς λόγο.
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
309 lover (Ευθύμης) Μέλος
Peugeot 309 & Peugeot 308 GT
Ένταξη: 08 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 117
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2016, 19:28:44 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάργηση DPF και EGR - Peugeot 207 HDI 1.6 110 |
|
|
salex έγραψε: | RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι θεωρειτε τοσο κακη την ολη διαδικασια. Μη μου πειτε λογω του κοστους αναπληρωσης υγρου eolys που γινεται μετα τα 100.000, θα βαλω τα γελια! |
Γιάαααααννη δεν είναι όλα Euro 5, με υγρό! Τα Euro 4 έχουν σκέτα dpf χωρίς ψεκασμό ουρίας. Το αποτέλεσμα είναι να μπουκώνει το σύμπαν αν πέσεις σε κακή ποιότητα πετρελαίου. Με αναγέννηση ή χωρίς, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο γιατί η τέφρα δεν φεύγει όταν στουμπώσει ο καταλύτης.
Με συνοπτικές διαδικασίες η παγίδα μικροσωματιδίων πετρελαίου διαλύεται σε 100.000χλμ. Άντε 120.000χλμ το πολύ. |
Στελιο τα euro 6 hdi ειναι με ψεκασμο ουριας στην εξαγωγη, τα hdi τα euro 4 και 5 δεν εχουν εξτρα μπεκ ψεκασμου ουριας στο downpipe αλλα ειναι με το ειδικο προσθετο (eolys) που ψεκαζεται στο τεποζιτο πετρελαιου. Παντως ισχυει οτι θελει πολυ προσοχη με τα πετρελαια γιατι αμα μπουκωσει dpf και καταλυτης το κοστολογιο ανεβαινει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|