PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σημεία προσοχής σε μετατροπή 106
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2014, 21:30:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποσα
χρωμα
που
ποτε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2014, 23:21:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φωτο!



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2014, 01:38:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σέρμπης Κώστας έγραψε:
Καλησπέρα σας και πάλι!

Γνωρίζει κάποιος αν και πως μπορεί να απενεργοποιηθεί το πληκτρολόγιο του κλειδώματος σε 106 1.3?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Κώστας

Γυρνας το κλειδι στη δευτερη σκαλα,βαζεις τον κωδικο,βγαζεις την φυσα του πληκτρολογιου και μενει ξεκλειδωτο...Βεβαια εχω την εντυπωση,πως υπαρχει και τροπος να απενεργοποιησεις το πληκτρολογιο απλα διαγραφοντας τον κωδικο,τον τροπο ομως δε τον γνωριζω Wink
Σε ενα εξουσιοδοτημενο,σιγουρα θα ξερουν.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2014, 22:11:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους!

Με συγχωρείτε για την απάντηση μετά από τόσες μέρες, αλλά έτρεχα γενικώς και δεν είχα εύκολη πρόσβαση σε διαδίκτυο.

Χθες, Παρασκευή, έγινα κάτοχος ενός ολόλευκου φρεσκοβαμμένου 106 1.3 χωρίς ιδιαίτερες βελτιώσεις, πέραν των αμορτισέρ εμπρός και πίσω, με coilover εμπρός.

Φωτογραφίες προσεχώς, ελπίζω, αφού ακόμη δεν πρόλαβα να κάνω και πολλά.

Καλό σας βράδυ!

Κώστας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 20:41:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
Ποσα
χρωμα
που
ποτε

1200-1300
Ασπρο
Μπουγατσοland
Υπαρχει ετοιμοπαραδοτο... Laughing

Φωτογραφιες πρεπει να εχει ηδη ο Αρης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 20:42:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σέρμπης Κώστας έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!

Με συγχωρείτε για την απάντηση μετά από τόσες μέρες, αλλά έτρεχα γενικώς και δεν είχα εύκολη πρόσβαση σε διαδίκτυο.

Χθες, Παρασκευή, έγινα κάτοχος ενός ολόλευκου φρεσκοβαμμένου 106 1.3 χωρίς ιδιαίτερες βελτιώσεις, πέραν των αμορτισέρ εμπρός και πίσω, με coilover εμπρός.

Φωτογραφίες προσεχώς, ελπίζω, αφού ακόμη δεν πρόλαβα να κάνω και πολλά.

Καλό σας βράδυ!

Κώστας

Καλοταξιδο.

Φιλικη συμβουλη,επειδη ειπες για coilover,το πρωτο πραγμα που να κανεις,ψαξε για ρωγμη στον θολο του οδηγου.
Αν εχει ξεκινησει ηδη ή εχει αρχισει και κανει ρωγμες η αρμοκολλα,τοτε εισαι για χλαπες με σωληνες. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 11:12:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα σε όλους!

Ευχαριστώ για τις ευχές! Κανένας θόλος δεν έχει πρόβλημα
, έτυχα σε (μέχρι στιγμής) καλό αυτοκίνητο. Το μόνο θπεμα που έχω είναι ο ήχος από τα ρουλεμάν του σασμάν. Κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει επισκευή. Δε γρατσουνά καμιά ταχύτητα ούτε πετάει ταχύτητες, τίποτα. Απλά ακούγεται όταν ζεσταίνεται άρα θα κάνω αρχικά μια αλλαγή βαλβολίνης.

Επίσης, έχει υδραυλική κρεμαριέρα αλλά το μοτεράκι των υδραυλικών έχει χαλάσει κι έχει αφαιρεθεί, επομένως αν κάποιος έχει ένα ή γνωρίζει που μπορώ να βρω ας με ενημερώσει.

Τέλος, μάλλον θα χρειαστώ κι ένα καντράν αφου ο το κοντέρ σταμάτησε να δουλεύει (εκτός κι αν κόπηκε η ντίζα) και ο δείκτης βενζίνης παίζει αρκετά. Έχοντας μια εμπειρία από τις ALFA Romeo δε μου ξενίζει ως φαινόμενο, όμως μου κάνει εντύπωση που στην επιτάχυνση πέφτει ο δείκτης ενώ αφήνοντας το γκάζ επανέρχεται.

Κατά τα άλλα όλα λειτουργούν ολόσωστα. Είναι προς στιγμήν τα μόνα που πρέπει να κάνω και για λόγους ευχρηστίας (αναφερόμενος στο τιμόνι) και για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο (όσον αφορά το σασμάν και το καντράν).

Κάθε άποψη και συμβουλή δεκτή από ανθρώπους που τα έχουν αντιμετωπίσει ξανά!

Σας ευχαριστώ!

Κώστας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 15:55:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαλβολίνες όταν αλλάξεις να βάλεις GL4 προδιαγραφές. Πολλοί μηχανικοί βάζουν τις πιο καινούριες GL5, αλλά αυτές είναι ακατάλληλες για τα παλαιότερα σασμαν! Very happy



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 22:17:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1300αρι στην Ελλαδα με εργοστασιακο υδραυλικο τιμονι,μαλλον απιθανο... Confused
Κατα 99% το εβαλαν μετα απλά κατι δεν τους εκατσε καλα μιας και αυτες οι κρεμαγιερες δεν εχουν θεμα με τα μοτερ τους εκτος και αν τρακαρεις και σπασει... Sad
Αν θελει μοτερ παντως,υπολογιζε κανα 100αρικο.

Περι σαζμαν,μην το αφησεις να ρημαξει,αν αρχισουν να φευγουν κομματια,θα χαλασουν τα γραναζια,και αντε,να χαλασουν οι ταχυτητες-βρισκεις ευκολα.
Αν ομως αρπαξει το Κ/Π,τοτε θα δωσεις κανα 100αρικο στην ξεφτιλα,συν οτι επιπλεον κοστος προκυψει... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Σεπ 2014, 20:29:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα!

Η κρεμαριέρα μπήκε μετά. Η αντλία βρίσκεται εμπρός από τον τροχό του οδηγού και λίγο δίπλα από την κάτω γωνία του ψυγείου, στο κάτω μέρος του ράμφους. Ίσως έφαγε κάποιο χτύπημα και βγήκε.

Όσον αφορά στο σασμάν, άλλαξα βαλβολίνες και ο θόρυβος μειώθηκε κάπως... αρκετά θα έλεγα. Οι βίδες του σασμάν φαίνονται ολοκαίνουργιες και το κιβώτιο είναι πεντακάθαρο άρα μάλλον έχει ανοιχτεί για κάποιο λόγο που δε γνωρίζω. Όπως και να χει η επισκευή θα γίνει σύντομα.

Καλό σας βράδυ!

Κώστας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Σεπ 2014, 22:19:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω θα εριχνα και λιγο Motorkote στη θεση σου μεσα στο κιβωτιο .
(θα με κραξουν οι αλλοι αλλα τι να κανουμε Laughing )


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2014, 17:59:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα Λευτέρη και σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Έχω σκεφτεί την προσωρινή λύση αντιτριβικών, όμως, από την άλλη, οδηγώ πολύ μαλακά και στρωτά κάθε αυτοκίνητο που έχω στα χέρια μου καθώς κι όλα όσα είχα. Έτσι πιστεύω πως κρατάω λίγο ακόμη τη διάρκεια ζωής του κιβωτίου.

Όσον αφορά την ηλεκτρική αντλία υδραυλικών του τιμονιού, διαβάζοντας θέματα του forum, είδα πως και μια μεταχειρισμένη δεν μπορώ να ξέρω πως θα είναι στη λειτουργία της, ενώ μια καινούργια έχει απαγορευτικό ποσό αγοράς. Σκέφτομαι πολύ πως μια μηχανική κρεμαριέρα δίνει πολύ καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση, ενώ μια μηχανική είναι πιο ελαφριά στη χρήση σε σχέση με μια η οποία ήταν υδραυλική και απλά βγήκε η αντλία από το κύκλωμα. Αξίζει να ψάξω για μια μηχανική και να ησυχάσω μια για πάντα; Γνωρίζετε τιμές; Κάπου είδα για 20 ευρώ. Ισχύει η τιμή;

Φυσικά, όταν κατα καιρούς ρωτάω για ανταλλακτικά και κάποιος έχει διαθέσιμα, κάθε ενημέρωση, εννοείταο, είναι δεκτή!

Σας ευχαριστώ!

Κώστας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2014, 23:20:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μεινε με το υδραυλικο...

Απο αντλιες υδραυλικου τιμονιου,βρωμαει ο τοπος.Αμα δεν ειναι ραγισμενο το κελυφος της,δεν παθαινει τιποτα. Wink
Ασε που ειναι και ασυγκριτα γρηγοροτερη απο την μηχανικη,χωρις να υπολειπεται σε αισθηση. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Οκτ 2014, 21:54:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:

Ασε που ειναι και ασυγκριτα γρηγοροτερη απο την μηχανικη,χωρις να υπολειπεται σε αισθηση. Cool

και για το 205 θα το λεμε αυτο μολις βρω υδραυλικη γιατι εχουν πιαστει τα χερακια μου . Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Οκτ 2014, 23:11:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Pughell έγραψε:

Ασε που ειναι και ασυγκριτα γρηγοροτερη απο την μηχανικη,χωρις να υπολειπεται σε αισθηση. Cool

και για το 205 θα το λεμε αυτο μολις βρω υδραυλικη γιατι εχουν πιαστει τα χερακια μου . Laughing


Καλημέρα σας!

Με πείσατε!!!!

Εντός των ημερών θα ανεβάσω φωτογραφίες από το αυτοκίνητο, καθώς κι από τις δουλειές που κατά καιρούς θα κάνω. Θεωρώ πως είναι καλό να υπάρχει ένα οπτικό υλικό για κάποιον που θέλει να δει διάφορα σημεία του αυτοκινήτου ως βοήθημα πληροφοριών.

Καλό σας ξημέρωμα!

Κώστας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2014, 21:08:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους!!!

Αφού τελικά κατάφερα να τελειώσω τον καινούργιο υπολογιστή, ήρθε η ώρα για τις φωτογραφίες που σας υποσχέθηκα.

Να τονίσω πως είναι τραβηγμένες την πρώτη μέρα, αμέσως μόλις ήρθε στο σπίτι, οπότε δεν έχει καθαριστεί.

Και ξεκινάμε...

...με το μικρό Γαλλάκι στην πρώτη του ξεκούραση έξω από το σπίτι. (Η πόρτα οδηγού είναι μισάνοιχτη και φαίνεται κάπως περίεργα)








Η πρώτη βόλτα ήταν μέχρι τα καταστήματα ανταλλακτικών για την αγορά λαδιών, φίλτρου λαδιών, μπουζί και σιαγόνων για τα πίσω φρένα. Στο γυρισμό μπήκε στο υπόγειο σπιτιού κολλητού μου ώστε να κάνουμε το service.



Όπως θα δείτε, τα πίσω φρένα χρήζαν αντικατάστασης.



Κοιτάξτε τη σιαγόνα στα δεξιά.



Αρχικά φοβήθηκα για κάποιο πρόβλημα στο κύκλωμα φρένων και σκεφτόμουν πως ίσως φρενάρει με λάθος κατανομή, όμως χρειάστηκε απλά ένα καλό καθάρισμα, αφού η βρωμιά που υπήρχε ήταν αστείρευτη.

Συνεχίζοντας, οι ρυθμιζόμενες πίσω μπουκάλες αμορτισέρ. Ξέχασα να φωτογραφίσω τις εμπρός ρυθμιζόμενες - coilover. Θα γίνει κι αυτό...



Η εξάτμιση με καταλύτη και μπόμπα, η οποία ευτυχώς δεν κάνει τρελή φασαρία. Είναι σε επίπεδο που συνηθίζεται πολύ εύκολα. Θεωρώ, μετά από ένα σημείο ο ήχος κουράζει.. εμένα τουλάχιστο.



Και, τέλος, η κόντρα βάση σασμάν η οποία, δεν ξέρω πόσο ευδιάκριτο είναι, μου φαίενται πως σε άξονα κάθετο που περνά από τη βίδα, στο κάτω μέρος της έχει κοπεί λίγο. Δεν μπόρεσα, όμως, να δω πιο μέσα τι γίνεται. Κάποια στιγμή θα αλλαχτεί.



Τέλος, να με συγχωρείτε για την ποιότητα, είναι τραβηγμένες από κινητό.

Καλό σας βράδυ! Για ό,τι νεότερο θα προστίθεται υλικό.

Κώστας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1036
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2014, 19:03:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μια παρατηρηση η κοντρα εχει "περπατησει" που σημαινει οτι,, ειτε η βαση του μοτερ απο τον εγκεφαλο μερια ειναι για αλλαγη ειτε εχει "παρει" το σασι απο στουκα...


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2014, 19:43:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα.

Ναι, έχω κάποιο θέμα με τη συγκεκριμένη βάση, αλλά μάλλον και με κάποια άλλη. Σε δυο εβδομάδες και κάτι θα μπορέσω να έχω χώρο και χρόνο να το ψάξω περισσότερο. Έχω κάποια κενά τα οποία είναι ολίγον τι... αισθητά. Θα κοιτάξω και τις άλλες βάσεις και θα δω τι γίνεται.

Ξέρω πως πολλά από τα 106 της Ελλάδας έχουν φάει χτύπημα και, πολλά από αυτά, δυνατό. Το συγκεκριμένο, όμως, ΔΕΝ έχει το παραμικρό χτύπημα στο σκάφος του. Οπότε το πρόβλημα βρίσκεται σε κάποια άλλη βάση.

Κώστας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2014, 16:40:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλορίζικο και καλοτάξιδο Cool
Έχουν αλλαχτεί οι ταπετσαρίες? Άν έβρισκες και ένα original τιμόνι από 1.3 ή ένα δερμάτινο από Xsi θα ήταν ότι έπρεπε Wink




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2014, 20:34:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα Σωτήρη.

Ναι, το εσωτερικό ράφτηκε ξανά από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και είναι σε σχεδόν άριστη κατάσταση. Λέω "σχεδόν" μόνο και μόνο λόγω λίγης φθοράς του κάτω μέρους του καθίσματος οδηγού.

Όσον αφορά το τιμόνι, προς το παρόν ψάχνω ηλεκτρική αντλία, μια κι έχει γίνει μετατροπή κρεμαγιέρας, αλλά λείπει η αντλία. Αν βρω κάποια μέχρι 50 ευρώ, θα τη βάλω, αλλιώς θα βάλω μηχανική, την οποία εκτιμώ ιδιαιτέρως. Στη συνέχεια, ένα εργοστασιακό τιμόνι δε θα ήταν κακό να υπάρχει στην άκρη, αφού το βαθύ δίμπρατσο με βολεύει στη θέση οδήγησης λόγω σωματότυπου, επειδή έχω ήδη (αρκετά θα έλεγα) πίσω το κάθισμα οδηγού.

Κώστας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2863s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on