Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Απρ 2014, 17:26:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για αλλαγη φλατζας κομπλε ολο το σετ (με βιδες, κατι τσιμουχες κλπ), πλαναρισμα, λαδια και παραφλου, εγω ειχα δωσει 250 ευρω που θεωρω λογικη τιμη.
150 ευρω για ολα αυτα ειναι πραγματικα τσαμπα, αφου μονο το ρεκτιφιε εχει 50 ευρω και οι βιδες γυρω στα 30, οποτε κατι δεν παει καλα.
Γενικα, 400 ευρω ειναι πολλα αλλα οτιδηποτε κατω απο 300 το θεωρω λογικο αν γινει σωστη δουλεια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kospapad Μόλις έγραψα

307
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2014, 13:27:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρόνια πολλά σε όλους
Φίλε να κάτσεις ήσυχος αφού λεφτά δεν υπάρχουν και να χαρείς το αμάξι σου
Αν δεις πτώση απόδοσης (όχι τώρα που δεν το έχεις συνηθίσει!!, χάσιμο νερών,ή μπουρμπουλήθρες στα νερά, υψηλές θερμοκρασίες κα μην κάνεις τίποτα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SpyrosA (Σπύρος) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 71
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2014, 21:18:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Driver ///M ο μάστορας μου είχε πει πως το πλάνισμα 20 ευρώ κοστίζει. Να σας πω την αλήθεια και εμένα μου φάνηκε περίεργη η τιμή όταν μου την είπε. Πάντως είναι πολύ οικονομικός και σε άλλα πράγματα που έχω φτιάξει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 05:08:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλο ειναι αν αλλαξεις φλαντζα να φτιαξεις το καπακι σου σωστα εστω και αν σου κοστισει 100 ευρω παραπανω...Στα χιλιομετρα που εχεις καλο ειναι να αλλαξεις τα τσιμουχακια βαλβιδων και να καθαρισεις τους θαλαμους καυσης και τις βαλβιδες απο επικαθισεις και αν μπορεις να αλλαξεις και τα ελατηρια βαλβιδων με καινουρια...
Οσο για το φρεζαρισμα,ναι 20-25 ευρω κοστιζει 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πrεζάκιας (Γιαννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 8V 2000
Ένταξη: 09 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 06:37:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω παιδια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 08:10:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
400 ευρω??πες του να σου γυαλισει και το καπακι με αυτα τα χρηματα.μαζι με αλλαγη ελατηρια και παρελκομενα.να παρεις και καμμια αυξηση ροπης μαζι με τη ζημια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πrεζάκιας (Γιαννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 8V 2000
Ένταξη: 09 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2014, 01:08:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια παντως εκανα ταξιδι το σ/κ . 500 χλμ συνολο . Σε βουνα και λαγκαδια .
Δεν εχασα παραφλου , ουτε σταθμη λαδιου . Θερμοκρασιες νορμαλ για peugeot 100 σε βουνο και ανηφορα . Επεφτε σε ισιωμα και ανοιχτο δρομο 90 + .
Το μονο που ειδα εκει που παρκαρω ( στανταρσ ημειο ) οτι αφηνω λιγο καμια σταμπα απο αριστερα .. κατω απο τον ιμαντα .
Οπως και να εχει κανονησα να παω να το δει o Giannis307 να μας πει .
Και θα του βαλω NOS και θα παω να το ριξω στο γκρεμο ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kospapad Μόλις έγραψα

307
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 14:01:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Θερμοκρασιες νορμαλ για peugeot 100 σε βουνο και ανηφορα . Επεφτε σε ισιωμα και ανοιχτο δρομο 90 + . |
οι θερμοκρασίες αυτές είναι υψηλές
Το βεντιλατερ αναβει στα 97 και η δεύτερη σκάλα στα 100
Δες μήπως δεν σου ανάβει η πρώτη σκάλα, αλλά κια τα 90+ στην ευθεία είναι πολλά  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2014, 09:35:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θερμοκρασιες υψηλες εχεις.δεν ειναι νορμαλ.
αλλαξε και κανα αντιψυκτικο υγρο.μην το αλλαζεις αν 4-5 χρονια.αλλα ανα 2 χρονια.ο συγκεκριμενος κινητηρας με στοκ προγραμμα υποφερει απο θερμοκρασιες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|