PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 thermokrasia meta apo flatza 1.4 kdx
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2013, 19:28:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Driver ///M έγραψε:
chronis1717 έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
Θερμοκρασια νερου ποση εχεις?
parepiptontos na ksereis an exeis akoma to provlima me tin flatza kefalis kai to xasimo ton ladion....to 1.4cc 16v me 90hp kaei polles flatzes kefalis....

Προς το παρόν, έχοντας κάνει 1500 χλμ μετά την επισκευή της φλάτζας, λάδι δεν έχει χάσει ούτε ml.
Αλλά απ'το ψυγείο έχει χάσει 300ml περίπου ψυκτικού.
Από εκεί που ήταν ανάμεσα στο min και στο max τώρα είναι ελάχιστα πάνω απ'το min.
Σήμερα συμπλήρωσα σχεδόν 300ml κι έφτασε στη μέση πάλι και θα το παρακολουθώ.

Είναι φυσιολογικό αυτό, γνωρίζει κανείς?
Θερμοκρασίες δεν μου ανεβάζει, άντε να πάει 95 βαθμούς σε καμια κίνηση, επίσης τα λάδια είναι κομπλέ, δεν λείπει τίποτα.
Να ανησυχώ?


ps Συγνώμη φίλε που ρωτάω στο τόπικ σου, απλά αν κάποιος ξέρει ας δώσει κι εδώ καμια απάντηση.


ελενξε το απο εδω και περα..μπορει να ειναι απλα συμπτωση..παντως για μενα αλλαζε το αντιψυκτικο μια φορα το χρονο γι αυτο το κινητηρα.αν δεις και χανει ψαξε η τρομπα η κανα κολαρο..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Αύγ 2013, 00:25:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
chronis1717 έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
Θερμοκρασια νερου ποση εχεις?
parepiptontos na ksereis an exeis akoma to provlima me tin flatza kefalis kai to xasimo ton ladion....to 1.4cc 16v me 90hp kaei polles flatzes kefalis....

Προς το παρόν, έχοντας κάνει 1500 χλμ μετά την επισκευή της φλάτζας, λάδι δεν έχει χάσει ούτε ml.
Αλλά απ'το ψυγείο έχει χάσει 300ml περίπου ψυκτικού.
Από εκεί που ήταν ανάμεσα στο min και στο max τώρα είναι ελάχιστα πάνω απ'το min.
Σήμερα συμπλήρωσα σχεδόν 300ml κι έφτασε στη μέση πάλι και θα το παρακολουθώ.

Είναι φυσιολογικό αυτό, γνωρίζει κανείς?
Θερμοκρασίες δεν μου ανεβάζει, άντε να πάει 95 βαθμούς σε καμια κίνηση, επίσης τα λάδια είναι κομπλέ, δεν λείπει τίποτα.
Να ανησυχώ?


ps Συγνώμη φίλε που ρωτάω στο τόπικ σου, απλά αν κάποιος ξέρει ας δώσει κι εδώ καμια απάντηση.


ελενξε το απο εδω και περα..μπορει να ειναι απλα συμπτωση..παντως για μενα αλλαζε το αντιψυκτικο μια φορα το χρονο γι αυτο το κινητηρα.αν δεις και χανει ψαξε η τρομπα η κανα κολαρο..

Eδώ και 3 μέρες πάντως που συμπλήρωσα, δεν έχει χάσει καθόλου και το έχω κινήσει αρκετά το αμάξι.
Τρόμπα νερού αποκλείεται να είναι, την άλλαξα πριν κανα 3μηνο που άλλαξα και τη φλάτζα με καινούρια γνήσια.

1 χρόνος είναι πολύ λίγος Βασίλη, το αντιψυκτικό (αν είναι της προκοπής τουλάχιστον) δεν έχει χάσει καθόλου απ'τις ιδιότητές του και σε πολύ μεγαλύτερο διάστημα.
Ιδίως εγώ που το έβαλα 1:1.
Αποκλείεται να προκύψει θέμα λόγω αντιψυκτικού που δεν αλλάχτηκε στο χρόνο.
Ανα 3ετια αν το αλλάζω θεωρητικά είμαι απόλυτα καλυμμένος, αλλά ίσως τα αλλάζω και στα 2 χρόνια για απόλυτη σιγουριά, πιο νωρίς αποκλείεται.
Αν είναι να μου κοστίσει το 1400αρι σαν αγωνιστικό τούρμπο ως προς τη συντήρηση, τότε ας πάει μια ώρα αρχύτερα να ξεμπερδεύουμε. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Αύγ 2013, 14:54:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει δίκιο ο Άρης δεν έχουμε κανένα 2λιτρο τούρμπο 14αρια της πλάκας έχουμε έλεος.... αν και δυστυχώς δεν φημίζεται τελικά για τα μοτέρ της η πεζώ σε αξιοπιστία και πρέπει να τα προσέχεις σαν τουρμπίσια... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Αύγ 2013, 20:17:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
Έχει δίκιο ο Άρης δεν έχουμε κανένα 2λιτρο τούρμπο 14αρια της πλάκας έχουμε έλεος.... αν και δυστυχώς δεν φημίζεται τελικά για τα μοτέρ της η πεζώ σε αξιοπιστία και πρέπει να τα προσέχεις σαν τουρμπίσια... Laughing

Χρήστο με το 206 σου τι έγινε τελικά?
Λειτουργεί ακόμα ή μετά το πρόβλημα το έχεις παροπλίσει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chronis1717 (πολυχρονης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 406 1.8 (16v) st 1996

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 21
Τόπος: larisa

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Αύγ 2013, 09:04:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Chris_206_90hp"]Έχει δίκιο ο Άρης δεν έχουμε κανένα 2λιτρο τούρμπο 14αρια της πλάκας έχουμε έλεος.... αν και δυστυχώς δεν φημίζεται τελικά για τα μοτέρ της η πεζώ σε αξιοπιστία και πρέπει να τα προσέχεις σαν τουρμπίσια... Laughing[/quot

ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΤΗΣ PEUGEOT ( ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ 1.4cc 16v 90hp ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90'' ΤΟ LFY-1761cc ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ! ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ 1.4 ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΑΝ 2.0 ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Αύγ 2013, 13:41:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sorry για το Off-topic
Δεν ξέρω για τα άλλα εγώ το 206 (ειδικά με τον 1.4 16v) το θεωρώ απο τα χειρότερα αυτοκίνητα της πεζώ σε θέμα αξιοπιστίας και μακροζωίας (άξονες,φλάτζες,ηλεκτρονικά θέματα άπειρα,τριξίματα στο εσωτερικό & στο πορτ μπαγκαζ) και δεν το πήρα για να πάει σαν 2λιτρο για νορμάλ χρήση το πήρα ήξερα πως πηγαίνει ,αν και τα σημερινά TSI της VW group απο 1.4 και πάνω με τιμές παρόμοιες με τα πεζω πατάνε αρκετά ψόφια 2λιτρα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chronis1717 (πολυχρονης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 406 1.8 (16v) st 1996

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 21
Τόπος: larisa

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Αύγ 2013, 14:30:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
Sorry για το Off-topic
Δεν ξέρω για τα άλλα εγώ το 206 (ειδικά με τον 1.4 16v) το θεωρώ απο τα χειρότερα αυτοκίνητα της πεζώ σε θέμα αξιοπιστίας και μακροζωίας (άξονες,φλάτζες,ηλεκτρονικά θέματα άπειρα,τριξίματα στο εσωτερικό & στο πορτ μπαγκαζ) και δεν το πήρα για να πάει σαν 2λιτρο για νορμάλ χρήση το πήρα ήξερα πως πηγαίνει ,αν και τα σημερινά TSI της VW group απο 1.4 και πάνω με τιμές παρόμοιες με τα πεζω πατάνε αρκετά ψόφια 2λιτρα...


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΥΓΜΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΕΛΕΓΧΟ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ...ΕΧΕΙ ΘΕΜΑΤΑ...ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΧΛΟΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΦΛΑΣ ΚΤΛ.....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΗΣΗΣ....ΕΙΧΑ ΕΝΑ CC ΜΕ 120000ΧΛΜ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΜΕ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ ΧΕΙΡΙΦΡΕΝΑ ΚΤΛ....ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3.5cM ΑΛΛΑ ΖΑΝΤΑ ΜΑΜΑ 16'' ΑΠΟ ΤΟ 2.0cc ΟΧΙ AFTER MARKET
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Αύγ 2013, 16:33:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="chronis1717"]
Chris_206_90hp έγραψε:
Έχει δίκιο ο Άρης δεν έχουμε κανένα 2λιτρο τούρμπο 14αρια της πλάκας έχουμε έλεος.... αν και δυστυχώς δεν φημίζεται τελικά για τα μοτέρ της η πεζώ σε αξιοπιστία και πρέπει να τα προσέχεις σαν τουρμπίσια... Laughing[/quot

ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΤΗΣ PEUGEOT ( ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ 1.4cc 16v 90hp ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90'' ΤΟ LFY-1761cc ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ! ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ 1.4 ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΑΝ 2.0 ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ.......

Και τα 8βαλβιδα 1.4 ένα κάρο φλάτζες καίνε.
Έτσι κι αλλιώς για τον ίδιο κινητήρα πρόκειται με μικροδιαφορές.
Και δυστυχώς, οι 2 αυτοί κινητήρες έχουν φορεθεί σε όλα σχεδόν τα μικρά και μικρομεσαία peugeot-citroen μέχρι και το 2008 περίπου.

Αν πάντως έβγαινε μεταλλική φλάτζα για τον κινητήρα αυτόν, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θέμα δεν θα ξαναπαρουσιαζόταν.
Κρίμα που δεν υπάρχει τέτοια φλάτζα, έστω aftermarket. Μόνο αν κάνει κάποιος custom κατασκευή, αλλά δεν μπαίνουν πολλοί στη διαδικασία αυτή για τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Αύγ 2013, 18:48:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Driver ///M έγραψε:
vasilisalessia έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
chronis1717 έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
Θερμοκρασια νερου ποση εχεις?
parepiptontos na ksereis an exeis akoma to provlima me tin flatza kefalis kai to xasimo ton ladion....to 1.4cc 16v me 90hp kaei polles flatzes kefalis....

Προς το παρόν, έχοντας κάνει 1500 χλμ μετά την επισκευή της φλάτζας, λάδι δεν έχει χάσει ούτε ml.
Αλλά απ'το ψυγείο έχει χάσει 300ml περίπου ψυκτικού.
Από εκεί που ήταν ανάμεσα στο min και στο max τώρα είναι ελάχιστα πάνω απ'το min.
Σήμερα συμπλήρωσα σχεδόν 300ml κι έφτασε στη μέση πάλι και θα το παρακολουθώ.

Είναι φυσιολογικό αυτό, γνωρίζει κανείς?
Θερμοκρασίες δεν μου ανεβάζει, άντε να πάει 95 βαθμούς σε καμια κίνηση, επίσης τα λάδια είναι κομπλέ, δεν λείπει τίποτα.
Να ανησυχώ?


ps Συγνώμη φίλε που ρωτάω στο τόπικ σου, απλά αν κάποιος ξέρει ας δώσει κι εδώ καμια απάντηση.


ελενξε το απο εδω και περα..μπορει να ειναι απλα συμπτωση..παντως για μενα αλλαζε το αντιψυκτικο μια φορα το χρονο γι αυτο το κινητηρα.αν δεις και χανει ψαξε η τρομπα η κανα κολαρο..

Eδώ και 3 μέρες πάντως που συμπλήρωσα, δεν έχει χάσει καθόλου και το έχω κινήσει αρκετά το αμάξι.
Τρόμπα νερού αποκλείεται να είναι, την άλλαξα πριν κανα 3μηνο που άλλαξα και τη φλάτζα με καινούρια γνήσια.

1 χρόνος είναι πολύ λίγος Βασίλη, το αντιψυκτικό (αν είναι της προκοπής τουλάχιστον) δεν έχει χάσει καθόλου απ'τις ιδιότητές του και σε πολύ μεγαλύτερο διάστημα.
Ιδίως εγώ που το έβαλα 1:1.
Αποκλείεται να προκύψει θέμα λόγω αντιψυκτικού που δεν αλλάχτηκε στο χρόνο.
Ανα 3ετια αν το αλλάζω θεωρητικά είμαι απόλυτα καλυμμένος, αλλά ίσως τα αλλάζω και στα 2 χρόνια για απόλυτη σιγουριά, πιο νωρίς αποκλείεται.
Αν είναι να μου κοστίσει το 1400αρι σαν αγωνιστικό τούρμπο ως προς τη συντήρηση, τότε ας πάει μια ώρα αρχύτερα να ξεμπερδεύουμε. Very happy


απλα επειδη το συγκεκριμενο αμαξι εχει ενα θεμα με φτωχα μειγματα και θερμοκρασιες σου το ειπα.και αν θυμαμαι καλα ειχα δει τη φωτο που ειχες βαλει με το ψυκτικο και ητανε εντελως ληγμενο αλλα και διαβρωμενο το υγρο γιαυτο σου το ειπα.
τωρα λενε και για μπουζι ανα 60000χλμ.εγω δεν θα τα αλλαζα στα 60000χλμ..οπως και δε το κανω.γιατι δεν αντεχουνε τοσο.η μετα απο καποιο σημειο καταπονει μονο και αυτο.
ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει επισης και ενα ενα θεμα με τις διοδους λαδιου.και οταν του βαλουνε και κανα 10 40(ως επι το πλειστον αυτο βαζουνε μεχρι τωρα παρα πολλοι) τοτε εκει τα πραγματα γινονται και λιγο δυσκολα.εγω λεω τα δυσκολα σημεια αυτου του κινητηρα.
δε ειπα οτι εχουμε κανα διλιτρο η κανα τσι προς θεου αλλα αφου εχει καποια ελαττωματα αυτη η μηχανη και με 15 ευρω το χρονο μπορουνε ισως να ελαττωθουνε γιατι να μη γινει.
τωρα περι πεζω η αλλες μαρκες εχει ηδη συζητηθει στο παρελθον..
μη συγκρινουμε ενα κινητηρα που κατασκευαστηκε το 2003 με κεφαλη καινουργια και κορμο απο το 8βαλβιδο με εναν κιντητηρα tsi εντελως αλλης φιλοσοφιας και κατασκευης και με πολλα προβληματα και με κινητηρα και με κιβωτιο και και αυτος..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Αύγ 2013, 23:01:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για μένα μία εταιρία σαν τη Peugeot δεν θα έπρεπε να βγάλει καν αυτούς τους κινητήρες στην αγορά η να ανακαλούσε η να επισκεύαζε ΔΩΡΕΑΝ κάτι το οποίο ευθύνεται αυτή γιατί κατέστρεψε όλο το όνομα που είχε κάνει τόσα χρόνια και ο κόσμος δυστυχώς πλέον αποφεύγει PSA group κακά τα ψέματα ειδικά όταν πάει για μεταχειρισμένο δεν τα κοιτάει καν η τα ζητάνε σε τιμές πάπιας εκτός και αν είναι κανένας άσχετος,τα μόνα μοτέρ που είναι για χιλιόμετρα είναι τα 1.6 16v με 110 και 122 (rallye),όσο για τα tsi ας έχουνε προβλήματα έχουν και turbo-κομρέσσορα (και DSG που η πεζώ δεν ξέρει καν ακόμα τι είναι) οπότε δικαιολογούνται δεν είναι ατμοσφαιρικά vti με 95 και 120 άλογα έλεος! λές και τα thp είναι άψογα... για το 10-40 που λές η ίδια η αντιπροσωπία το έβαζε και το πρότεινε ακόμα και στο εγχειρίδιο κατασκευαστή οπότε δεν είμαι υποχρεωμένος εγώ να ξέρω τι θα βγάλει ο κινητήρας επειδή βάζω λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής το 5-40 ήταν κυρίως για turbo κινητήρες άσχετα που το έβαζα και εγώ. Στο corolla 20-50 βάζαμε και πήγαινε απροβληματιστα μέχρι τις 400.000χλμ όπου πουλήθηκε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Αύγ 2013, 23:28:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα αυτο που λες δεν υφισταται...και σου το λεω επειδη ζω στο εξωτερικο αλλα και στην ελλαδα η πεζω εχει σπασει τα ταμεια και σε καινουργια αλλα και μεταχειρα τα τελευταια χρονια..ειναι απο τις μαρκες που μοσχοπουλουνται....το 5 40 δεν ειναι μονο για τουρμπο μηχανες και δε ξερω ποιος σου το ειπε αυτο..
ο κατασκευαστης προτεινει 5 διαφορετικα λαδια,η καθε αντιπροσωπεια βαζει οτι της στοιχηζει λιγοτερο.και αυτο που στοιχιζει λιγοτερο ειναι το 10 40.τωρα αν εγω εσυ και οποιοσδηποτε δεν ειναι υποχρεωμενος να ξερω η να ξερεις τι λαδι παιρνει η μηχανη εχεις δικιο.αλλα δε ζουμε στο υπεροχο κοσμο που θελουνε ολοι το καλο μας.οπως συνεβει και με ενα σεατ που του βαζανε 10 40 ενω επρεπε να μπαινει 0 40.ειναι λαθος του κατασκεαστη να προτεινει τοσα πολλα λαδια.και μαλιστα σε αμαξι που εχει μικρες διοδους παροχης λαδιου προς τη κεφαλη.
οσον αφορα το περι vw που ανεφερες πιο πανω γι αυτο και το εγραψα.αλλιως δεν θα το εγραφα,και νομιζω οτι κατι τετοιο εχει κουρασει.το να λεμε τα πεζω τελεια η αν οχι τα vw dsg κλπ τελεια.και τα δυο βγαζουνε βλαβες ειτε απο αστοχια ειτε απο κακη συντηρηση.και οσο ενας κινητηρας ειναι καινουργιος τεχνολιγικα ολο και κατι θα βγαλει.το λαθος του κατασκευαστη ειναι οτι προσπαθει να το πασαρει και ως οικονομικο σε σερβις κλπ.η που προτεινει λαδια οχι ενδεικτικα.αυτο το προβλημα που εχουνε τα thp το ιδιο ακριβως το εχουνε και τα τσι.με τις βαλβιδες αν εχεις ψαξει λιγο..η με χρομισμους κλπ.
το κακο ειναι οτι τα πληρωνει ο πελατης..εκει ειναι το κακο.
να σου πω και εγω για μια αβενσις του 98 που μετα απο ενα χαλαζι ειχε γινει κουμπωτρυπα?η για μια καρινα με φλατζα κεφαλης???
ατοπες συζητησεις κανουμε.αλλωστε τα πεζω δεν ειναι τουοτα.η νισσαν η χοντα.
και ειμαστε και σε οφ τοπικ.ζητω συγνωμη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Αύγ 2013, 23:49:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
vasilisalessia έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
chronis1717 έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
Θερμοκρασια νερου ποση εχεις?
parepiptontos na ksereis an exeis akoma to provlima me tin flatza kefalis kai to xasimo ton ladion....to 1.4cc 16v me 90hp kaei polles flatzes kefalis....

Προς το παρόν, έχοντας κάνει 1500 χλμ μετά την επισκευή της φλάτζας, λάδι δεν έχει χάσει ούτε ml.
Αλλά απ'το ψυγείο έχει χάσει 300ml περίπου ψυκτικού.
Από εκεί που ήταν ανάμεσα στο min και στο max τώρα είναι ελάχιστα πάνω απ'το min.
Σήμερα συμπλήρωσα σχεδόν 300ml κι έφτασε στη μέση πάλι και θα το παρακολουθώ.

Είναι φυσιολογικό αυτό, γνωρίζει κανείς?
Θερμοκρασίες δεν μου ανεβάζει, άντε να πάει 95 βαθμούς σε καμια κίνηση, επίσης τα λάδια είναι κομπλέ, δεν λείπει τίποτα.
Να ανησυχώ?


ps Συγνώμη φίλε που ρωτάω στο τόπικ σου, απλά αν κάποιος ξέρει ας δώσει κι εδώ καμια απάντηση.


ελενξε το απο εδω και περα..μπορει να ειναι απλα συμπτωση..παντως για μενα αλλαζε το αντιψυκτικο μια φορα το χρονο γι αυτο το κινητηρα.αν δεις και χανει ψαξε η τρομπα η κανα κολαρο..

Eδώ και 3 μέρες πάντως που συμπλήρωσα, δεν έχει χάσει καθόλου και το έχω κινήσει αρκετά το αμάξι.
Τρόμπα νερού αποκλείεται να είναι, την άλλαξα πριν κανα 3μηνο που άλλαξα και τη φλάτζα με καινούρια γνήσια.

1 χρόνος είναι πολύ λίγος Βασίλη, το αντιψυκτικό (αν είναι της προκοπής τουλάχιστον) δεν έχει χάσει καθόλου απ'τις ιδιότητές του και σε πολύ μεγαλύτερο διάστημα.
Ιδίως εγώ που το έβαλα 1:1.
Αποκλείεται να προκύψει θέμα λόγω αντιψυκτικού που δεν αλλάχτηκε στο χρόνο.
Ανα 3ετια αν το αλλάζω θεωρητικά είμαι απόλυτα καλυμμένος, αλλά ίσως τα αλλάζω και στα 2 χρόνια για απόλυτη σιγουριά, πιο νωρίς αποκλείεται.
Αν είναι να μου κοστίσει το 1400αρι σαν αγωνιστικό τούρμπο ως προς τη συντήρηση, τότε ας πάει μια ώρα αρχύτερα να ξεμπερδεύουμε. Very happy


απλα επειδη το συγκεκριμενο αμαξι εχει ενα θεμα με φτωχα μειγματα και θερμοκρασιες σου το ειπα.και αν θυμαμαι καλα ειχα δει τη φωτο που ειχες βαλει με το ψυκτικο και ητανε εντελως ληγμενο αλλα και διαβρωμενο το υγρο γιαυτο σου το ειπα.
τωρα λενε και για μπουζι ανα 60000χλμ.εγω δεν θα τα αλλαζα στα 60000χλμ..οπως και δε το κανω.γιατι δεν αντεχουνε τοσο.η μετα απο καποιο σημειο καταπονει μονο και αυτο.
ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει επισης και ενα ενα θεμα με τις διοδους λαδιου.και οταν του βαλουνε και κανα 10 40(ως επι το πλειστον αυτο βαζουνε μεχρι τωρα παρα πολλοι) τοτε εκει τα πραγματα γινονται και λιγο δυσκολα.εγω λεω τα δυσκολα σημεια αυτου του κινητηρα.
δε ειπα οτι εχουμε κανα διλιτρο η κανα τσι προς θεου αλλα αφου εχει καποια ελαττωματα αυτη η μηχανη και με 15 ευρω το χρονο μπορουνε ισως να ελαττωθουνε γιατι να μη γινει.
τωρα περι πεζω η αλλες μαρκες εχει ηδη συζητηθει στο παρελθον..
μη συγκρινουμε ενα κινητηρα που κατασκευαστηκε το 2003 με κεφαλη καινουργια και κορμο απο το 8βαλβιδο με εναν κιντητηρα tsi εντελως αλλης φιλοσοφιας και κατασκευης και με πολλα προβληματα και με κινητηρα και με κιβωτιο και και αυτος..

Ναι, το αντιψυκτικό μου όντως ήταν σε κάκιστη κατάσταση Βασίλη αλλά το είχα 6 χρόνια χωρίς αλλαγή κι απλά συμπλήρωνα όταν χρειαζόταν λιγάκι.
Από εκεί μέχρι το 1 έτος όμως υπάρχει τεράστια διαφορά.
Για 2 χρόνια δεν παθαίνει απολύτως τίποτα ένα καλό αντιψυκτικό, ακόμα και για 3, αλλά μάλλον στα 2 θα το αλλάζω για σιγουριά.
Και δεν είναι μόνο 15 ευρώ όπως λες, τόσο (και λίγο παραπάνω, 20 ευρώ πες χοντρικά) είναι τα αντιψυκτικά μόνο, αλλά και η αλλαγή (μαζί με εξαέρωση κλπ) είναι άλλο κανα 20ρικο, οπότε έχουμε ένα συνολικό κόστος των 40 ευρώ. Ε, δεν είναι και τόσο λίγα αν πρέπει κάθε χρόνο να τα δίνω, όταν το αμάξι ζήτημα να κάνει 7-8.000 χλμ.
Κάθε χρόνο αυστηρά αλλάζω τα λάδια και το φίλτρο, δεν χρειάζεται τίποτε άλλο τόσο συχνή αλλαγή κατα τη γνώμη μου, με τόσα λίγα χλμ που κάνω.

Όσο για τα μπουζί, δεν νομίζω ότι δίνει 60.000 χλμ η πεζώ.
Αυτά είναι για τα μπουζί ιριδίου (που όντως κρατάνε τόσο, στην bmw μου τα άλλαξα στις 50.000χλμ και ήταν σαν καινούρια!), όχι για τα απλά όπως του κινητήρα μας.
Εγώ πάντως στις 30.000 χλμ τα είχα αλλάξει και ήταν σε μέτρια κατάσταση. Στις 50-55.000 χλμ θα τα ξαναλλάξω.

Γενικά, ο ΕΤ 3 έχει θέματα αξιοπιστίας.
Κατα τ'άλλα, από άποψη απόδοσης τον θεωρώ μια χαρά και κρατάει μέχρι ψηλά χωρίς να ξεψυχάει, αλλά τι να το κάνεις αν είσαι συνέχεια με τον φόβο.
Πάντως διαφωνώ με τον φίλο Χρήστο ότι τα πεζώ δεν έχουν μεταπώληση.
Θεωρώ ότι βρίσκονται στον μέσο όρο της αγοράς, ιδίως στις κατηγορίες supermini-μικρομεσαία, πάντως σίγουρα όχι στον πάτο.

Ένα μεγάλο συγνώμη πάντως για τα απανωτά οφτόπικ στο θέμα του παιδιού.
Ευτυχώς πάντως που λύθηκε το πρόβλημά του και ήταν τρόμπα νερού τελικά.
Γι'αυτό τέτοια χαζοπεριφερειακά μικρού σχετικά κόστους είναι καλό να αλλάζονται όταν γίνονται μεγάλες επισκευές όπως της φλάτζας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Αύγ 2013, 00:05:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το αντιψυκτικο το κοιτας και το μετρας.και παιρνει 2 λιτρα και το υπολοιπο νερο απιονισμενο.το αλλαξα εγω πριν 2 μηνες.συνολικα με εργασια μου πηρε 26 αυρω.μαζι με το αντιψυκτικο.τωρα εγω σου λεω τι κανω..απο εκει και περα ο καθενας κανει οτι θελει.
τα μπουζι τα αλλαζουνε ανα αρκετα χλμ.νομιζω 60000χλμ αλλα το αυτοκινητο λειτουργει με φτωχα μειγματα και τα συμβατικα μπουζι τα πυρωνει.λιγο να εχει ψιλοβουλωσει κανα μπεκ με τα χλμ η κανα φιλτρο αερος να μην εχει αλλαχτει η καμμια βενζινη να μην ειναι 95αρα τοσο καλη τοτε το κακο δεν αργει να γινει.αν ειχες πυρομετρο θα εβλεπες κατι θερμοκρασιες.
ο κινητηρας εχει βγαλει προβληαμτα γενικα και αυτο γιατι βαλανε σε κορμο 8βαλβιδου με μικρες διοδοι 16βαλβιδη κεφαλη και με προγραμμα αρκετα φτωχο..και με μικρο φασμα προσαρμογης..
αλλα το να το συγκρινουμε με αλλες μαρκες καταντησε λιγο κουραστικο..
Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Αύγ 2013, 11:10:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διαβαζω αυτο το τοπικ τωρα μερικες μερες.... Και απο την αρχη ειχα μια απορια....chronis1717 ποιος σου αλλαξε φλατζα κεφαλης και δεν σου αλλαξε τρομπα νερου?

Ειναι το Νο 1 πραγμα που αλλαζεις οταν εχεις φλατζα, ακριβως γιατι τοτε ειναι πιο ευκολο, και ειδικα με κοστος (μζι με περαστικα) κανα 20ρικο.
Τις πιο πολλες φορες αλλαζει και ιμαντας, και στο ρεκτιφιε, αλλαζεις και τσιμουχες βαλβιδων αν καιει και λαδια....

Δεν μπορω να "συλλαβω" οτι αλλαξες ολα αυτα και δεν ειχες κοιταξει αν κυκλοφορουν τα νερα..... Confused

Α..... και μην γραφεις κεφαλαια....


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
chronis1717 (πολυχρονης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 406 1.8 (16v) st 1996

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 21
Τόπος: larisa

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Αύγ 2013, 13:44:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

z@ck! έγραψε:
Διαβαζω αυτο το τοπικ τωρα μερικες μερες.... Και απο την αρχη ειχα μια απορια....chronis1717 ποιος σου αλλαξε φλατζα κεφαλης και δεν σου αλλαξε τρομπα νερου?

Ειναι το Νο 1 πραγμα που αλλαζεις οταν εχεις φλατζα, ακριβως γιατι τοτε ειναι πιο ευκολο, και ειδικα με κοστος (μζι με περαστικα) κανα 20ρικο.
Τις πιο πολλες φορες αλλαζει και ιμαντας, και στο ρεκτιφιε, αλλαζεις και τσιμουχες βαλβιδων αν καιει και λαδια....

Δεν μπορω να "συλλαβω" οτι αλλαξες ολα αυτα και δεν ειχες κοιταξει αν κυκλοφορουν τα νερα..... Confused

Α..... και μην γραφεις κεφαλαια....


καλημερα σας και καλη σας εβδομαδα.....ειναι για γελια....και ελεγα τον μαστορα....μηπως να αλλαξουμε και μια τρομπα νερου μαστορα τωρα που ειναι ολα εξω....ΟΧΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΑΥΤΕΣ.....βρε να την αλλαξουμε τα 1000 γροσια εχει...χαχαχχα....μπα αυτος το δικο του! τελικα την αλλαξε αλλα εργατικα πηρε τα @@ μου μιας και του το ελεγα απο την αρχη! Αλλα εκει που ειναι να γελας πραγματικα ειναι οτι ελεγχοντας εγω τα νερα στο ψυγειο εσπασα την ταπα και φτου ξανα απο την αρχη τρεξιμο να βρω ταπα βιδωτη... χαχαχαχχα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,184s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on