PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Προβλήματα σε 207Gt μετά τον προγραμματισμό δευτέρου σταδίου
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 20:35:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife_rallye έγραψε:
The Ace έγραψε:

Σε αυτή τη περίπτωση (αν δηλαδή η εξάτμιση ακολουθήσει σε 2ο χρόνο) δεν θες ακριβώς επαναπρογραμματισμό, αλλά έλεγχο ότι το ήδη υφιστάμενο πρόγραμμα (target AFRs, boost levels κλπ) δουλεύει σωστά και δεν έχεις spikes, creeps και άλλα ωραία και επικίνδυνα. Και τα λέω αυτά γιατί μόλις πριν λίγες μέρες έκανα ακριβώς αυτό που περιγράφω για το CX7 Wink


Θα συμφωνησω στα περισσοτερα περι ελεγχου κατα κυριο λογο,αν και πιστευω πως και καποιες μικρες διορθωσεις γινονται κυριως στο αβανς.
Οσο για τα spikes,creeps και boost oscilation τετοια δεν παιζουν στα 207 με μαμα τουρμπινα Wink


Δυστυχώς τόσο στο RX7 όσο και τώρα στο CX7, εγώ έχω κάτι ψιλοθεματάκια με creep και spike. Στο RX7 τελικά τα έλυσα, αλλά στο CX7 ακόμα το ψάχνω να δω τι και πως...

Τελικά μάλλον ο OP πρέπει να έχει θέμα με AFRs ή συνδεσμολογίες/απώλειες...δεν εξηγείται αλλιώς...


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 22:30:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι σου κανει ακριβως δλδ?Ποιο απ τα τρια φαινομενα σου παρουσιαζεται?


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2013, 10:49:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife_rallye έγραψε:
Τι σου κανει ακριβως δλδ?Ποιο απ τα τρια φαινομενα σου παρουσιαζεται?


Από oscillation δεν έχω πρόβλημα, η καμπύλη της πίεσης είναι τραπέζι (επικλινές βέβαια Smile ). Ούτε από creep, αν και δεν το έχω ανοίξει ακόμα πολύ μια 5η, 6η να δω τι παίζει. Έχω όμως σχετικά σοβαρό πρόβλημα με spikes στις αλλαγές, στο "άσε-πάτα" (κυρίως) αλλά και έχει ξεφύγει το o/b (μάλλον έχω ξεπεράσει και το όριο του ελατηρίου στη wastegate).

Δηλαδή από 1,39 o/b-1,33 ct έχω φτάσει πλέον στο 1,46o/b-1,36ct...Τα AFRs είναι ΟΚ, οπότε δεν έχω θέμα, αλλά σίγουρα θέλει κοίταγμα...


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2013, 22:00:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το spike συνηθως γινεται οταν υπαρχει μεγαλη διαδρομη σωληνωσεων απο την τουρμπινα προς το boost controller και προς την w/g..
Απο ποιο σημειο παιρνεις την εντολη της πιεσης?


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2013, 10:52:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife_rallye έγραψε:
Το spike συνηθως γινεται οταν υπαρχει μεγαλη διαδρομη σωληνωσεων απο την τουρμπινα προς το boost controller και προς την w/g..
Απο ποιο σημειο παιρνεις την εντολη της πιεσης?


Ειδικά στον 2.3T DISI δεν φταίει αυτό, γιατί η Mazda -όπως και στο RX7- έχει υλοποιήσει TMIC, οπότε σωληνώσεις, pressure drops, lags κλπ είναι ελαχιστοποιημένα.

Γενικά στους DISI η πίεση διαβάζεται στη σωλήνωση του TMIC, ενώ εγώ τη βλέπω μέσω BT OBDII και Torque...

Και για τα δύο έχω μια μικρή ιδέα τι μπορεί να φταίει. Aναγκάστηκα να κάνω πλακέ το σωλήνα της wastegate στο Corksport downpipe που έβαλα, ώστε να μην βρίσκει στο σασί, είναι για αμερικάνικο αυτόματο CX7 το συγκεκριμένο dp. Οπότε πιθανότατα η απότομη αλλαγή του σχήματος (όχι της διατομής) της σωλήνωσης της wastegate την φρακάρει λίγο, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αδειάσει αποτελεσματικά και γρήγορα το boosted charge. Συν ότι έχω τη μαμά BOV, οπότε μάλλον τα έχει δει και το ελατήριό της...


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2013, 20:42:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

The Ace έγραψε:
recife_rallye έγραψε:
Το spike συνηθως γινεται οταν υπαρχει μεγαλη διαδρομη σωληνωσεων απο την τουρμπινα προς το boost controller και προς την w/g..
Απο ποιο σημειο παιρνεις την εντολη της πιεσης?




Και για τα δύο έχω μια μικρή ιδέα τι μπορεί να φταίει. Aναγκάστηκα να κάνω πλακέ το σωλήνα της wastegate στο Corksport downpipe που έβαλα, ώστε να μην βρίσκει στο σασί, είναι για αμερικάνικο αυτόματο CX7 το συγκεκριμένο dp.


Ωπα ωπα,εβαλες d/p με διαχωριστη?Τι τουρμπινα φορας?
Αν εκανες κατι τετοιο τοτε εχεις creep,οχι λογω του οτι εκανες πλακε τον σωληνα αλλα λογω του οτι το πλακακι με τον διαχωριστη ειναι πολυ κοντα στο πορτακι της gate και στραγκαλιζει την ροη με αποτελεσμα να εχεις δραματικο backpressure και ανουσια ανοδο της πιεσης..παρομοια προβληματα εχουν τα σουμπαρου με τις td που χρησιμοποιουν τετοιου ειδους διαχωριστες.
Tο dp σου ειναι αυτο?http://www.corksport.com/corksport-mazdaspeed-3-downpipe.html

Για αρχη παντως δοκιμασε να χαλαρωσεις καμμια βολτα την w/g αν ειναι adjustable.Ισως και να λυθει το θεμα σου Wink


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιαν 2013, 13:09:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για την ακρίβεια είναι αυτό http://www.corksport.com/corksport-power-series-downpipe-for-cx7.html

Πάντως δεν είμαι ο πρώτος που το βάζει, στην Ελλάδα το έχουμε 5-6 μέλη του Mazdaspeed Club σίγουρα, αλλά μόνο εγώ -όσο ξέρω- βλέπω τέτοιο spike...

Δυστυχώς η wastegate είναι fixed, δεν έχει ρύθμιση.

Η τουρμπίνα είναι Κ04, και είναι αυτή http://www.mcx7.com/showthread.php/132632-FS-CX-7-K04-turbo

Για creep δεν ξέρω ακόμα, όταν μπορέσω να το ανοίξω θα δω τι παίζει...


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιαν 2013, 10:30:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dude εχεις σιγουρα creep.
Ετσι εχω κανει και γω το d/p μου με τη διαφορα οτι τον σωληνα τον μικρο τον εχω βγαλει εξω εντελως και ακουγεται σαν εξτερναλ.
Εχω ομως σοβαρα προβληματα με creep λογω του οτι μπλοκαρουν τα καυσαερια της w/g και οσο ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινει και ανεπιθυμητα και η πιεση.Εσυ με τη μη ρυθμισιμη w/g εχεις ΣΙΓΟΥΡΑ συνδιασμο και των 2..creep&spike!

Το spike δεν ειναι και τοσο κακο,το creep ομως ειναι πολυ.
Λυση στο creep ειναι το bellmouth d/p οπου το πλακακι του ειναι ενιαιο(ανοιχτο δλδ χωρις 2 διαφορετικες τρυπες),ακολουθει ενας ανταπτορας απο οβαλ σε στρογγυλο και υστερα σωληνας.Ιδου http://www.google.gr/imgres?q=bellmouth+downpipe&um=1&hl=el&newwindow=1&sa=N&tbo=d&tbm=isch&tbnid=4JIATs6Hq06EFM:&imgrefurl=http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php%3Ft%3D2277271&docid=BSCuGUO4PAHVgM&imgurl=http://invidia-usa.com/_Images/634382162215664999_0.jpg&w=600&h=419&ei=huQEUdzNEMXEtQab6IG4Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=416&vpy=129&dur=792&hovh=188&hovw=269&tx=178&ty=131&sig=103080001001541733383&page=2&tbnh=141&tbnw=231&start=10&ndsp=16&ved=1t:429,r:18,s:0,i:133&biw=1024&bih=454

Οπως καταλαβαινεις εχεις λιγο δουλεια να κανεις.... Laughing


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2013, 10:38:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως σε ανοίγματα 4ης που λογκάραμε κατά τη διάρκεια του "επαναπρογραμματισμού" (που κυρίως τσεκάραμε αν όλα είναι ΟΚ μετά την αλλαγή dp, δεν αλλάξαμε κάτι), το διάγραμμα της πίεσης είναι εντελώς επίπεδο και ομαλό, επικλινές βέβαια αφύ ανεβαίνει στο 1,46 και μετά πέφτει πολύ ομαλά μέχρι το 0,7 στον κόφτη.

Γι'αυτό λέω ότι creep δεν έχω δει σε 4η, περιμένω να δω μια 5η ή 6η πως θα πάει η πίεση...από την άλλη όμως είδαμε ότι η stock αντλία αρχίζει και "αδειάζει" μεταξύ μέγιστης ροπής και μέγιστης ιπποδύναμης (πέφτει από 120 στα 100bar), άρα και εκεί έχω ένα μικρό θεματάκι. Πάντως από AFRs είναι όλα ΟΚ, οπότε είμαι στο όριο, αλλά ακόμα safe...


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0525s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on