Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 20:35:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | The Ace έγραψε: |
Σε αυτή τη περίπτωση (αν δηλαδή η εξάτμιση ακολουθήσει σε 2ο χρόνο) δεν θες ακριβώς επαναπρογραμματισμό, αλλά έλεγχο ότι το ήδη υφιστάμενο πρόγραμμα (target AFRs, boost levels κλπ) δουλεύει σωστά και δεν έχεις spikes, creeps και άλλα ωραία και επικίνδυνα. Και τα λέω αυτά γιατί μόλις πριν λίγες μέρες έκανα ακριβώς αυτό που περιγράφω για το CX7  |
Θα συμφωνησω στα περισσοτερα περι ελεγχου κατα κυριο λογο,αν και πιστευω πως και καποιες μικρες διορθωσεις γινονται κυριως στο αβανς.
Οσο για τα spikes,creeps και boost oscilation τετοια δεν παιζουν στα 207 με μαμα τουρμπινα  |
Δυστυχώς τόσο στο RX7 όσο και τώρα στο CX7, εγώ έχω κάτι ψιλοθεματάκια με creep και spike. Στο RX7 τελικά τα έλυσα, αλλά στο CX7 ακόμα το ψάχνω να δω τι και πως...
Τελικά μάλλον ο OP πρέπει να έχει θέμα με AFRs ή συνδεσμολογίες/απώλειες...δεν εξηγείται αλλιώς...
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 22:30:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι σου κανει ακριβως δλδ?Ποιο απ τα τρια φαινομενα σου παρουσιαζεται?
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2013, 10:49:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Τι σου κανει ακριβως δλδ?Ποιο απ τα τρια φαινομενα σου παρουσιαζεται? |
Από oscillation δεν έχω πρόβλημα, η καμπύλη της πίεσης είναι τραπέζι (επικλινές βέβαια ). Ούτε από creep, αν και δεν το έχω ανοίξει ακόμα πολύ μια 5η, 6η να δω τι παίζει. Έχω όμως σχετικά σοβαρό πρόβλημα με spikes στις αλλαγές, στο "άσε-πάτα" (κυρίως) αλλά και έχει ξεφύγει το o/b (μάλλον έχω ξεπεράσει και το όριο του ελατηρίου στη wastegate).
Δηλαδή από 1,39 o/b-1,33 ct έχω φτάσει πλέον στο 1,46o/b-1,36ct...Τα AFRs είναι ΟΚ, οπότε δεν έχω θέμα, αλλά σίγουρα θέλει κοίταγμα...
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2013, 22:00:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το spike συνηθως γινεται οταν υπαρχει μεγαλη διαδρομη σωληνωσεων απο την τουρμπινα προς το boost controller και προς την w/g..
Απο ποιο σημειο παιρνεις την εντολη της πιεσης?
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2013, 10:52:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Το spike συνηθως γινεται οταν υπαρχει μεγαλη διαδρομη σωληνωσεων απο την τουρμπινα προς το boost controller και προς την w/g..
Απο ποιο σημειο παιρνεις την εντολη της πιεσης? |
Ειδικά στον 2.3T DISI δεν φταίει αυτό, γιατί η Mazda -όπως και στο RX7- έχει υλοποιήσει TMIC, οπότε σωληνώσεις, pressure drops, lags κλπ είναι ελαχιστοποιημένα.
Γενικά στους DISI η πίεση διαβάζεται στη σωλήνωση του TMIC, ενώ εγώ τη βλέπω μέσω BT OBDII και Torque...
Και για τα δύο έχω μια μικρή ιδέα τι μπορεί να φταίει. Aναγκάστηκα να κάνω πλακέ το σωλήνα της wastegate στο Corksport downpipe που έβαλα, ώστε να μην βρίσκει στο σασί, είναι για αμερικάνικο αυτόματο CX7 το συγκεκριμένο dp. Οπότε πιθανότατα η απότομη αλλαγή του σχήματος (όχι της διατομής) της σωλήνωσης της wastegate την φρακάρει λίγο, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αδειάσει αποτελεσματικά και γρήγορα το boosted charge. Συν ότι έχω τη μαμά BOV, οπότε μάλλον τα έχει δει και το ελατήριό της...
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2013, 20:42:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
The Ace έγραψε: | recife_rallye έγραψε: | Το spike συνηθως γινεται οταν υπαρχει μεγαλη διαδρομη σωληνωσεων απο την τουρμπινα προς το boost controller και προς την w/g..
Απο ποιο σημειο παιρνεις την εντολη της πιεσης? |
Και για τα δύο έχω μια μικρή ιδέα τι μπορεί να φταίει. Aναγκάστηκα να κάνω πλακέ το σωλήνα της wastegate στο Corksport downpipe που έβαλα, ώστε να μην βρίσκει στο σασί, είναι για αμερικάνικο αυτόματο CX7 το συγκεκριμένο dp. |
Ωπα ωπα,εβαλες d/p με διαχωριστη?Τι τουρμπινα φορας?
Αν εκανες κατι τετοιο τοτε εχεις creep,οχι λογω του οτι εκανες πλακε τον σωληνα αλλα λογω του οτι το πλακακι με τον διαχωριστη ειναι πολυ κοντα στο πορτακι της gate και στραγκαλιζει την ροη με αποτελεσμα να εχεις δραματικο backpressure και ανουσια ανοδο της πιεσης..παρομοια προβληματα εχουν τα σουμπαρου με τις td που χρησιμοποιουν τετοιου ειδους διαχωριστες.
Tο dp σου ειναι αυτο?http://www.corksport.com/corksport-mazdaspeed-3-downpipe.html
Για αρχη παντως δοκιμασε να χαλαρωσεις καμμια βολτα την w/g αν ειναι adjustable.Ισως και να λυθει το θεμα σου 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2013, 10:38:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως σε ανοίγματα 4ης που λογκάραμε κατά τη διάρκεια του "επαναπρογραμματισμού" (που κυρίως τσεκάραμε αν όλα είναι ΟΚ μετά την αλλαγή dp, δεν αλλάξαμε κάτι), το διάγραμμα της πίεσης είναι εντελώς επίπεδο και ομαλό, επικλινές βέβαια αφύ ανεβαίνει στο 1,46 και μετά πέφτει πολύ ομαλά μέχρι το 0,7 στον κόφτη.
Γι'αυτό λέω ότι creep δεν έχω δει σε 4η, περιμένω να δω μια 5η ή 6η πως θα πάει η πίεση...από την άλλη όμως είδαμε ότι η stock αντλία αρχίζει και "αδειάζει" μεταξύ μέγιστης ροπής και μέγιστης ιπποδύναμης (πέφτει από 120 στα 100bar), άρα και εκεί έχω ένα μικρό θεματάκι. Πάντως από AFRs είναι όλα ΟΚ, οπότε είμαι στο όριο, αλλά ακόμα safe...
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|