PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 16V τι 'ναι αυτο που το λένε τσιμούχα
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιαν 2012, 08:02:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ειναι τσιμουχακια βαλβιδων θα βλεπεις λαδιλα το πρωι οταν το βαζεις μπρος,θα σταματαει οσο κινεισαι με καποιες στροφες περιστροφης του μοτερ και θα ξαναβλεπεις λαδιλα παλι οταν το αφησεις να δουλευει ρελαντι παλι για κανα 5λεπτο περιπου ακομα και ζεστο...δεν ειναι ανυσηχητικο φαινομενο ουτε σπανιζει και αρκετα μοτερ το παρουσιαζουν λογω χιλιομετρων αλλα και ακινησιας. Η ποσοτητα λαδιου που συμπληρωσες ομως με κανει να πιστευω οτι το προβλημα σου ειναι ελατηρια και οχι τσιμουχακια...Η αντικατασταση τους ειναι δαπανηρη αν σκεφτεις οτι κοστιζουν 20 ευρω (για τα τσιμουχακια λεω...) αλλα τα εργατικα θα σου πανε περιπου 400-500 συμπεριλαμβανομενου του ρεκτιφιε και των λοιπων ανταλακτικων που θα χρειατεις (το ανοιξες που το ανοιξες το μοτερ,δεν θα τα αλλαξεις? Μισες δουλειες θα κανεις?). Αν ειναι να επισκευασεις το μοτερ η λυση των darton sleeves για μενα ειναι δικοπο μαχαιρι μιας και σε μοτερ που το εχω κανει απετυχε αλλα και απο φιλους μου που το εχουν κανει ειχε το ιδιο αποτελεσμα (βεβαια μιλαω για turbo μοτερ με πολυ μεγαλυτερη πιεση απο οτι ενα ατμοσφαιρικο).
Συμφωνω με τον Στελιο σε ολα οσα εχει πει μεχρι τωρα.η καλυτερη λυση ειναι ενα μοτερ απο xsara η 307 (κυριως γιατι το αγοραστικο κοινο αυτων των μοντελων δεν ειχε "ανυσυχιες" Razz ).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
foufoutos9 (Nikos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 16V 2000

Ένταξη: 17 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιαν 2012, 16:30:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως αναφέρω στο αρχικό ποστ η εκτίμηση του μηχανικού έκλεινε προς τσιμουχάκια κ επισκευή κεφαλής. Η επιφυλακτικότητα που έδειξε σε πιθανή εργασία με προβλημάτισε αρχικά αλλά δε έδωσα βάση. Μην έχοντας παρόμοιες εμπειρίες και γνώσεις στο αντικείμενο σχημάτισα τη πεποίθηση πως όλα γίνονται και απλά θα πρεπε να βρω κανά 300ρι περίπου. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω, σίγουρα όμως οι απόψεις που παραθέσατε με βοήθησαν να έχω μια ευρύτερη εικόνα του θέματος έστω και λειψή λόγω ανύπαρκτου δικού μου υπόβαθρου. Θα ενημερώσω το φορουμ με το τι τελικά έκανα αφού δεν ανέχομαι τη λαδίλα στο καινούριο μου αμάξι.

Ρισπεκ που λεν κ οι βάρβαροι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0749s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on