Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
chris_207 (Χρηστος) Μέλος

Ένταξη: 14 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάϊ 2013, 00:18:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει μετρήσει κανείς σε 207 gt/rc συμπίεση που να μετράει το όργανο σε(bar)και αν ναι πόσο έδειξε; Και αν γνωρίζει κανείς ποσά bar
Πρέπει να έχει σε μανισια μορφή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάϊ 2013, 15:33:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετρησα εγώ πριν λίγο καιρό κ μου έβγαλε 175 σε όλους.. Τώρα δεν ξέρω πόσο πρεπει να έχει κ δεν θυμάμαι εαν ηταν σε bar ή psi..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!


 206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1036 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάϊ 2013, 16:29:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα 175 που λες είναι σε psi= 12 bar
δεν ξέρω όμως πόσο πρέπει να σου δείξει
τα 12 bar πάντως είναι μια πολύ καλή και φυσιολογική τιμή γενικά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chris_207 (Χρηστος) Μέλος

Ένταξη: 14 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάϊ 2013, 18:12:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
14psi είναι 1 bar..γιατί έκανα μια Δυναμομετρηση και ήταν πολύ πιο χαμηλό το νούμερο που είδα από τη έπρεπε Έψαξα το αμάξι για κάνα πρόβλημα και όλα είναι εντάξει.και μετά μέτρησα συμπίεση και ήταν 8 bar είναι πολύ λίγο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάϊ 2013, 18:20:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καμιά φορά αν δεν λυθεί το μοτέρ δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος για την "υγεία" του κινητήρα σου. Μπορεί όλα να δουλεύουν ρολόι αλλά στη πράξη να υπάρχει πχ μια μικρή απώλεια συμπίεσης.
Διασταύρωσέ το και με άλλα 207 (αν αυτό είναι εφικτό). Πολλά συνεργεία δεν βλέπουν μια πιθανή πτώση συμπίεσης γιατί εστιάζουν μόνο στη διαφορά συμπίεσης από κύλινδρο σε κύλινδρο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάϊ 2013, 19:03:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 2ο μοτέρ μου, όταν ήταν τελείως καινούριο, μέτρησα συμπίεση 130psi σε όλους τους κυλίνδρους. Στα 30.000 ξαναμέτρησα και είχε 125psi αλλά με άλλο όργανο από αυτό που είχα μετρήσει την πρώτη φορά. Πριν λίγες ημέρες, στα 50.000 πλέον, ξαναμέτρησα με το όργανο που είχα μετρήσει την πρώτη φορά και μου έδειξε και πάλι 130psi. Και από τα 18.000 είναι δυναμωμένο. Αυτά!
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάϊ 2013, 22:03:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η μετρηση παιδια πρεπει να γινεται με ζεστο μοτερ..130psi ειναι περιπου 9 μπαρ,οποτε χρηστο η συμπιεση σου ειναι μια χαρα(και η δικη μου).
Σκεψου οτι επεσε η σχεση συμπιεσης λογω σφυριων και λογω του οτι το μετρησες και κρυο 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάϊ 2013, 23:04:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λεφο έχω την εντύπωση οτι με κρύο πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερη η συμπίεση λόγο τις θερμοκρασίας λαδιού οπου είναι παχύτερα αλλά σε μαμά έμβολα που έχουν μικρότερες ανοχές.. Ίσως κάνω κ λάθος..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάϊ 2013, 00:09:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
N207r έγραψε: | Λεφο έχω την εντύπωση οτι με κρύο πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερη η συμπίεση λόγο τις θερμοκρασίας λαδιού οπου είναι παχύτερα αλλά σε μαμά έμβολα που έχουν μικρότερες ανοχές.. Ίσως κάνω κ λάθος.. |
Οχι.Τα ελατηρια των εμβολων με την θερμοκρασια διαστελλονται και ανοιγουν με αποτελεσμα να στεγανοποιουν καλυτερα τον κυλινδρο.
Γι αυτο και αν ρωτησεις οποιονδηποτε μηχανικο πως πρεπει να γινεται η μετρηση,θα σου πει με ζεστο κινητηρα.
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|