Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
giorgos2-0-6 (giorgos) Νέος χρήστης

 1999 peugeot 1.4
Ένταξη: 16 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 65 Τόπος: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2012, 18:30:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gpol86 έγραψε: | giorgos2-0-6 έγραψε: | καποιος που να εχει πεζο 1.4 8V να μου πει που του δουλευει δεν υπαρχει??  |
Ίδιο μοτέρ έχω κι εγώ. Κι εμένα έτσι συμπεριφέρεται. Όταν κινούμαι κανονικά δουλεύει στους 70 και λογικό είναι αφού η κίνηση του αέρα βοηθάει στην απαγωγή της θερμότητας, σε νορμάλ κίνηση με χαμηλές ταχύτητες, φανάρια κλπ. πάει 85-90 και σε πολλή κίνηση φτάνει περίπου στους 92. Τότε ανάβει το βεντιλατέρ και ρίχνει τη θερμοκρασία στους 80-85. Το χειμώνα απλά θα πιάνει πιο δύσκολα 90, αλλά οι 70 είναι στάνταρ, δεν πρόκειται να πέσει παρακάτω!
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εξ' άλλου και ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού μια ζωή στο 1/4 φτάνει και μένει εκεί, μόνο σε ταξίδια τον βλέπω να ανεβαίνει σχεδόν μέχρι τη μέση. |
οκ ευχαριστω..απλα δε μου φανηκε περιεργο το οτι δουλευει στους 70 αλλα το οτι αφου ανεβει καπου στα 85- 90 δε μενει σταθερη η θερμοκρασια εκει παρα πεφτει στους 70 χωρις να αναψουν τα βεντιλατερ....
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΨΥΧΗ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΗ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΩΣ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Αύγ 2012, 12:43:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιάς και δεν βρίσκω σε ποιό topic το συζητάγαμε, χθές που πήγα για service βρήκαμε τελικά σφάλμα στη βοηθητική αντλία που γυρνάει τα νερά (όταν είναι σβηστό το όχημα) και περιμένουμε να δούμε αν θα περάσει σε εγγύηση για αλλαγή. Επίσης το ίδιο ισχύει και για το θερμοστάτη που δούλευε παράδοξα και λογικά πάει και αυτός για αλλαγή εντός εγγύησης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|