Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Αύγ 2011, 19:46:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να μην παρεξηγηθώ.. το σωστό downsizing μόνο με τούρμπο μπορεί να γίνει, συνεπως απορρίπτω ότι έχει σχέση με βάνκελ.
άρα alien διαφωνούμε, και συμφωνώ με octane.
:octane πάντα για τούρμπο 1200 μιλούσα.
χαχαχα όσο για τις επιδόσεις του rx8 στην κατανάλωση λαδιού είναι γνωστές, αρκεί να πας ένα ταξίδι θεσσαλονίκη αθήνα....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Αύγ 2011, 19:50:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | για να μην παρεξηγηθώ.. το σωστό downsizing μόνο με τούρμπο μπορεί να γίνει, συνεπως απορρίπτω ότι έχει σχέση με βάνκελ.
άρα alien διαφωνούμε, και συμφωνώ με octane.
:octane πάντα για τούρμπο 1200 μιλούσα.
χαχαχα όσο για τις επιδόσεις του rx8 στην κατανάλωση λαδιού είναι γνωστές, αρκεί να πας ένα ταξίδι θεσσαλονίκη αθήνα.... |
Ωπ!!!
Το ποστ της ανατροπης!!!
Κ γω μπερδευτικα παντως , νομιζα οτι μιλουσες για βανκελ.
Μου αρεσουν οι φαντασιωσεις MEMsound... 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Αύγ 2011, 20:20:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
άστα να πάνε αν γράφεις απο την δουλεια....
το respect για το rx-7 ισχύει αλλα σίγουρα όχι για τον κινητήρα του. Τα ερωτηματικά πήγαιναν στο ερώτημα "μα γιατί βανκελ σε αυτό το αμάξι?????"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Αύγ 2011, 20:44:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | το respect για το rx-7 ισχύει αλλα σίγουρα όχι για τον κινητήρα του. Τα ερωτηματικά πήγαιναν στο ερώτημα "μα γιατί βανκελ σε αυτό το αμάξι?????" |
Γιατι πολυ απλα , την περιοδο που βγηκε το πρωτο rx7 , η mazda ασχολιοταν μονο με wankel.
Τελικα καταλαβε πως ηταν μια παπαρια κ μιση κ ξαναπροσθεσε παλι νορμαλ κινητηρες.
Το rx7 προφανως εμεινε φετιχ... κ συνεχιστηκε ετσι στις επομενες γενιες του.
Κ επειτα ηρθε το rx8 , ως... η αποκαλυψη (marketing)
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2011, 00:01:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πάντως αφού μιλάμε για mazda πολύ μου είχε αρέσει εκείνη την εποχή το 323 GT-R, ψιλοεξωτικό για την ελληνική αγορά.... μιας ιαπωνέζικο και 1800 τουρμπάτο 185 αλογάκια....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2011, 01:25:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: |
Γιατι πολυ απλα , την περιοδο που βγηκε το πρωτο rx7 , η mazda ασχολιοταν μονο με wankel.
Τελικα καταλαβε πως ηταν μια παπαρια κ μιση κ ξαναπροσθεσε παλι νορμαλ κινητηρες.
Το rx7 προφανως εμεινε φετιχ... κ συνεχιστηκε ετσι στις επομενες γενιες του.
Κ επειτα ηρθε το rx8 , ως... η αποκαλυψη (marketing) |
πλακα πλακα εχεις απολυτο δικιο....
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TOMMI (Γιαννης) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)
Ένταξη: 25 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Σεπ 2011, 20:03:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | γιατι οι βαγκελ δεν αποδιδουν σαν κινητηρες? αρκει να αποδεχτεις το γεγονος οτι αυτη η τεχνολογια καιει λαδι λες και ειναι διχρονο.. Απο κει και περα με 1200 κιβικα βγαζει οσα αλογα βγαζει ο διλιτρος vtech ... δεν σε χαλασε.. |
παιδια μην μπερδεβεστε ο βαγκελ δεν κιβιζετε
http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/241984-tommi106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Σεπ 2011, 22:31:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.rx8antiforum.gr/t198-topic
Ο Μέγιστος όγκος του Θαλάμου κατά την Εισαγωγή του καυσίμου Μείων τον Ελάχιστο όγκο του Θαλάμου κατά την Συμπίεση του καυσίμου ισούται με 654 κ.ε. στον Renesis
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TOMMI (Γιαννης) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)
Ένταξη: 25 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 79
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2011, 13:09:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο κυβισμος ειναι μετρηση ογκου.. απο την στιγμη που ο wankel Πιανει καποιον ογκο αρα μια χαρα κυβιζεται..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2011, 13:28:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | ο κυβισμος ειναι μετρηση ογκου.. απο την στιγμη που ο wankel Πιανει καποιον ογκο αρα μια χαρα κυβιζεται.. |
to θέμα(όσον αφορα την απόδοση του) δεν ειναι ο κυβισμός του αλλα οτι καμία σχέση δεν έχει η λειτουργία του με αυτή ενός συμβατικου τετράχρονου κινητήρα
να το θέσω αλλιώς πόσες φορές κάνει καυση ανα περιστροφή στρόφαλου ο wankel και πόσες ο τετράχρονος ?
Κατ'εμέ δε τίθεται θέμα "σύγκρισης" κυβισμού ανάμεσα σε wankel και σε 4 χρόνους...!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2011, 13:48:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
reselie-206 έγραψε: | AlienHack έγραψε: | ο κυβισμος ειναι μετρηση ογκου.. απο την στιγμη που ο wankel Πιανει καποιον ογκο αρα μια χαρα κυβιζεται.. |
to θέμα(όσον αφορα την απόδοση του) δεν ειναι ο κυβισμός του αλλα οτι καμία σχέση δεν έχει η λειτουργία του με αυτή ενός συμβατικου τετράχρονου κινητήρα
να το θέσω αλλιώς πόσες φορές κάνει καυση ανα περιστροφή στρόφαλου ο wankel και πόσες ο τετράχρονος ?  |
Aκριβώς, είναι άτοπο να συγκρίνεις ανόμοιους κινητήρες με τα ίδια κυβικά.
Ο Wankel έχει εντελώς διαφορετικό τρόπο λειτουργίας και την ικανότητα να εκτελεί 4 κύκλους λειτουργίας ανά περιστροφή του άξονα. Σε αντίθεση με τους 2 του τετράχρονου παλινδρομικού.
Ωστόσο η υψηλή κατανάλωση καυσίμου και λαδιού (να σημειώσουμε οτι είναι ελεγχόμενη, δλδ ψεκάζεται ελεγχόμενα λάδι στον θάλαμο καύσης με σκοπό την λίπανση) δεν ανταποδίδει το κέρδος του μικρού κυβισμού απο τέλη, ασφάλειες κλπ. Αντιθέτως η αναλογία κατανάλωσης - απόδοσης βαραίνει υπέρ της κατανάλωσης σε σχέση με έναν σύγχρονο τετράχρονο.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2011, 14:56:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βρε δεν ειπαμε οτι εχουν σχεση τα κυβικα του με την αποδωση του και τον τροπο λειτουργειας του. χαιρω πολυ.
απλος οπως αναφερθηκε επειδη ολα σε αυτη την κολοχωρα τα μετραμε σε κυβικα οπως και να το κανουμε ειναι σε ογκο 1300κυβικα.. τωρα αν δουλευει με πλουτονιο και κρυπτονιτη και βγαζει 1000 αλογα προσωπικα δεν με ενδιαφερει, τα κυβικα του παντος (ο ογκος των-του θαλαμου καυσης του) ειναι μικρος σε σχεση με τον ογκο των τεσσαρων θαλαμων καυσης που εχουν τα δικα μας, και σε αυτον τον μικροτερο ογκο βγαζει καλυτερη αποδοση... οποτε αξιοσημειοτο και αξιοθαυμαστο, τωρα για τα λοιπα που αναφερθηκαν (καταναλωση λαδια κτλ) εε οκ.. εχει και τα μειον του
αν ηταν και οικονομικος και δεν εκαιγε και λαδια θα το επαιρνα και εγω και θα ψηφιζοταν και το καλυτερο μοτερ.. και ας κρατουσε μονο 200.000 χλμ... αυτα μεταφραζονται σε 13 χρονια...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2011, 15:25:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | βρε δεν ειπαμε οτι εχουν σχεση τα κυβικα του με την αποδωση του και τον τροπο λειτουργειας του. χαιρω πολυ.
απλος οπως αναφερθηκε επειδη ολα σε αυτη την κολοχωρα τα μετραμε σε κυβικα οπως και να το κανουμε ειναι σε ογκο 1300κυβικα.. τωρα αν δουλευει με πλουτονιο και κρυπτονιτη και βγαζει 1000 αλογα προσωπικα δεν με ενδιαφερει, τα κυβικα του παντος (ο ογκος των-του θαλαμου καυσης του) ειναι μικρος σε σχεση με τον ογκο των τεσσαρων θαλαμων καυσης που εχουν τα δικα μας, και σε αυτον τον μικροτερο ογκο βγαζει καλυτερη αποδοση... οποτε αξιοσημειοτο και αξιοθαυμαστο, τωρα για τα λοιπα που αναφερθηκαν (καταναλωση λαδια κτλ) εε οκ.. εχει και τα μειον του
αν ηταν και οικονομικος και δεν εκαιγε και λαδια θα το επαιρνα και εγω και θα ψηφιζοταν και το καλυτερο μοτερ.. και ας κρατουσε μονο 200.000 χλμ... αυτα μεταφραζονται σε 13 χρονια... |
Ναι οκ για τους άσχετους είναι ένα 1300άρι μοτέρ που βγάζει 200 άλογα! ...αλλα καίει βενζίνη απο 3000 κυβικά.
Δεν είναι τόσο απλό το -βγάζει περισσότερα άλογα απο μικρότερο όγκο-, στην ουσία δεν συμβαίνει αυτό, αλλα επειδή σε μια πλήρη περιστροφή του άξονα ο κινητήρας εκτελεί και μια καύση, κάνει περισσότερες καύσεις.
Και στην συγκεκριμένη περίπτωση (renesis) οι θάλαμοι καύσης είναι 2, όσοι και οι ρότορες.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2011, 16:09:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε ξερω πως δουλευει ο wangel, με το τριγονο στον θαλαμο καυσης κτλ..
συμασια στο θεμα αποδωσης εχει οτι σε συγκεκριμενο ογκο 1300κ.εκ παραγει εργο 200 αλογων... το οτι μπορεσαν και κανουν περισσοτερες καυσεις σε εναν κυκλο μαγκια τους.. (που βασικα στα 4κιλυνδρα γινεται μια καυση σε καθε θαλαμο ανα 2 περιστροφες στροφαλου δηλαδη τυπικα μιση καυση αν περιστροφη, απλος στον wangel κανει μια καυση ανα περιστροφη )
πρακτικ και αριυμιτικα αν το δεις ειναι ποιο αποδοτικος για τον ιδιο ογκο θαλαμου καυσης.. και αυτο ειναι προς τιμην τους. απλος εχει αλλα μειων λεμε...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2011, 17:36:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με βάση τα κυβικά που δηλώνονται είναι πιο αποδοτικός, αλλα αν το δεις πιο πρακτικά, αυτό που κάνει είναι να μπορεί να καταναλώσει περισσότερο καύσιμο άρα να παράγει περισσότερο έργο σε μια περιστροφή. Στην ουσία ότι γίνεται και στον δίχρονο παλινδρομικό, δλδ μεγαλύτερη απόδοση απο έναν τετράχρονο ίδιων κυβικών, αλλα και μεγαλύτερη κατανάλωση και όλα τα αρνητικά.
Για μένα πιο αποδοτοκό απο κάποιο άλλο, είναι αυτό που του δίνεις λιγότερο καύσιμο-ενέργεια και σου δίνει περισσότερη ισχύ, και όχι αυτό που βγάζει περισσότερη ισχύ με βάση τα κυβικά που δηλώνει.
Οπότε προς τιμήν τους, η ισχύς με βάση τα κυβικά που δηλώνονται, αλλα με βάση την κατανάλωση που μας ενδιαφέρει
Γι' αυτό και κατέληξε αμάξι για λίγους και όσο πάει για λιγότερους και πλέον... χαρίζονται...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TOMMI (Γιαννης) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)
Ένταξη: 25 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2011, 20:10:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
o 4χρονος σε ενα πληρη κυκλο παραγει 1 φορα εργο
ο 2χρονος σε ενα πληρη κυκλο παραγει 2 φορες εργο
ο βαγκεν σε ενα πληρη κυκλο παραγει 6 φορες εργο
απλος οι εταιριες ειχαν δωσει τοσσα κονδυλια στην αναπτυξη του 4χρονου ωστε δεν συμφερε να κανουν το ιδιο και στους υπολιπους
π.χ λυση για τον 2χρονο να γινει ιντζεξιον και στην εξαγωγει τοποθετιση βαλβιδας
http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/241984-tommi106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2011, 20:18:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TOMMI έγραψε: | o 4χρονος σε ενα πληρη κυκλο παραγει 1 φορα εργο
ο 2χρονος σε ενα πληρη κυκλο παραγει 2 φορες εργο
ο βαγκεν σε ενα πληρη κυκλο παραγει 6 φορες εργο
απλος οι εταιριες ειχαν δωσει τοσσα κονδυλια στην αναπτυξη του 4χρονου ωστε δεν συμφερε να κανουν το ιδιο και στους υπολιπους
π.χ λυση για τον 2χρονο να γινει ιντζεξιον και στην εξαγωγει τοποθετιση βαλβιδας |
Που το είδες αυτό
Όταν λες σε έναν πλήρη κύκλο,στον βανκελ, εννοείς του ρότορα ή του άξονα?
Ανέπτυξαν αυτόν που είχε την καλύτερη προοπτική, πχ, ο δίχρονος πάντα θα ήθελε καύση λαδιού, πάντα θα είχε ατελή καύση, λαδίλα κλπ. Γιατί να τον αναπτύξουν?
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TOMMI (Γιαννης) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)
Ένταξη: 25 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2011, 20:23:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
o 2xρονος ειναι ελαφριτερος μεγαλιτερι ισχυ ροπη και λιγοτερα κινιτα μερη
π.χ σε μηχανακι σου κολαει ενα χυτονιο και πιστονι και ετοιμος ο αλλος εκεντροφορος βαλβιδες καδενα κτλ
για τις 6 φορες εργο του βαγκελ μας ειχαν πει στη σχολη οταν τους συγκριναν ολους
http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/241984-tommi106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2011, 20:36:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TOMMI έγραψε: | o 2xρονος ειναι ελαφριτερος μεγαλιτερι ισχυ ροπη και λιγοτερα κινιτα μερη
π.χ σε μηχανακι σου κολαει ενα χυτονιο και πιστονι και ετοιμος ο αλλος εκεντροφορος βαλβιδες καδενα κτλ
για τις 6 φορες εργο του βαγκελ μας ειχαν πει στη σχολη οταν τους συγκριναν ολους |
Ο δίχρονος επίσης καταναλωνει περισσότερο, καίει λάδι, έχει περισσότερους ρύπους και περισσότερες φθορές.
Για τον Βάνκελ ξαναδιάβασε αυτό για να καταλάβεις πόσους πλήρης κύκλους εκτελεί σε μία περιστροφή του άξονα και πόσους σε μία περιστροφή του ρότορα.
Γιατί αυτο που γράφεις δεν ισχύει.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|