Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2003, 22:08:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο με το μοτερ δεν λεει και τιποτα...Ολα αυτα γινονται για το κυνηγι των επιδοσεων.Γιατι το 206 με τα 135 δεν πηγαινε βημα για αυτο και εβγαλαν αυτο με τα 180.
Παντως αυτο για την ακαμψια δεν ειναι εγκυρο απλα και μονο γιατι τα δυο αυτοκινητα εχουν διαφορετικο μηκος και πλατος οποτε μαλλον ατοπη η συγκριση.
Το 206 εχει αναρτησεις βρακι σε σχεση με το 106.Ενας λογος οτι δινει την αισθηση πιο συμπαγους κατασκευης ειναι και αυτος... το 106 εχει φοβερο δεσιμο στο μπροστινο τμημα του αλλα ο κωλος ειναι φτερο στον ανεμο.Το 206 σιγουρα δεν εχει το ιδιο δεσιμο μπροστα αλλα εχει καλυτερη ενισχυση πισω.
Αυτο φαινεται και απο το τιμονι εξαλλου...Δεν ειναι μονο η γεφυρα που κανει την διαφορα αλλα ολο το μπροστινο συστημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Οκτ 2003, 09:24:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Στέλιο, θα διαφωνήσω εδώ μαζί σου, γιατί μου έτυχε το εξής:
Είχα χτυπήσει το 206 μπροστά και πήγα σε φίλο μου φανοποιό να το φτιάξω. Ενθουσιάστηκε με τα δεσίματα του 206 σε σχέση με τα Rallye και τα Saxo, που όπως υποστηρίζει, τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν τα ελάχιστα δεσίματα.
Αυτο το αναφέρω, γιατί μου το είπε ένας άνθρωπος γνωστός μου, που έχει δει τα αμάξια ακτινογραφία!!!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Οκτ 2003, 10:23:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Γιατι το 206 με τα 135 δεν πηγαινε βημα
|
Ωραιος ο Στελιος.....!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Οκτ 2003, 15:41:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sgonzales έγραψε: | Οταν περνά όλο το αυτοκινητο ή μόνο απο μια πλευρά δεξια -αριστερή?
Τις ταλαντώσεις και τον θόρυβο τα καταλαβαίνεις περισσότερο προς το κάθισμα ή το ταμπλό
Απο λάστιχα τί εχεις |
Όχι, μιλώ για τριγμούς από την πόρτα του συνοδηγού. Τώρα τελευταία υποπτεύομαι και την ζώνη ασφαλείας του συνοδηγού...
Το ταμπλώ παράγει και αυτό κάτι ανεπαίσθητους τριγμούς, αφού δεν είναι και πολύ "σφιχτοδεμένο". Το κουνάω (ελάχιστα) με το χέρι μου!!...
Την πόρτα του συνοδηγού την έλυσα ΣΧΕΔΟΝ όλη αλλά όλα μέσα της δείχναν σφιχτοδεμένα, εκτός από τον ηλεκτροκινητήρα που κινεί τα τζάμι (που και αυτό ψιλοτρίζει καμιά φορά όταν είναι ανεβασμένο)...
Τέλος πάντων...
Γενικά μιλώντας, το πρόβλημα των τριγμών είναι ήσσονος σημασίας μιας και δεν είναι καθόλου έντονο...
Από λάστιχα έχω τα TOYO T1-S 195/55/R15
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Νοέ 2003, 18:44:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Φίλε Στέλιο, θα διαφωνήσω εδώ μαζί σου, γιατί μου έτυχε το εξής:
Είχα χτυπήσει το 206 μπροστά και πήγα σε φίλο μου φανοποιό να το φτιάξω. Ενθουσιάστηκε με τα δεσίματα του 206 σε σχέση με τα Rallye και τα Saxo, που όπως υποστηρίζει, τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν τα ελάχιστα δεσίματα.
Αυτο το αναφέρω, γιατί μου το είπε ένας άνθρωπος γνωστός μου, που έχει δει τα αμάξια ακτινογραφία!!!! |
Απο την στιγμη που το ειπε αυτο και ειναι και ανθρωπος της δουλειας,τι να πω...Μαλλον δεν εχει και μεγαλη ιδεα...
Απλος κανονας της φυσικης.Απο οσο λιγοτερα κομματια αποτελειται ενα αντικειμενο,τοσο πιο συμπαγες ειναι.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Νοέ 2003, 19:12:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Απλος κανονας της φυσικης.Απο οσο λιγοτερα κομματια αποτελειται ενα αντικειμενο,τοσο πιο συμπαγες ειναι.  |
Αυτό είναι λίγο, θα έλεγα, άστοχο...
Όλα τα "δεσίματα" και οι νευρώσεις που έχει ένα πλαίσιο ανήκουν σε αυτό (δεν είναι ξεχωριστά κομμάτια) και σκοπό έχουν να του αυξήσουν την αντοχή σε κάποια (ανάλογα με την διάταξή τους) φόρτιση.
Χωρίς να θέλω να κάνω συγκρίσεις, το πλαίσιο ενός καινούργιου αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένο με πιο αυστηρές προδιαγραφές, οι οποίες εκπορεύονται από τις αυξημένες απαιτήσεις για παθητική ασφάλεια. Αυτό σημαίνει ότι έχει δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στις ζώνες απορρόφησης ενέργειας και στις ζώνες ακαμψίας...
Και να δεν απατώμαι το 206 έχει κατασκευαστεί με νεότερες προδιαγραφές σε σχέση με αυτές του 106.
Δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση, αλλά στο crash test (του NCAP), στο οποίο το 206 πήρε 4 αστέρια με 74% συνολική βαθμολογία, το Saxo II (που έχει το ίδιο πλαίσιο με το 106 II αν δεν κάνω λάθος) πήρε 2 αστέρια με συνολική βαθμολογία 38%.
Άλλες οι προδιαγραφές π.χ. του 1995 και άλλες του 1998. Αυτές αλλάζουν τακτικά. Έίμαστε και "Ευρωπαίοι" (ή μήπως να το γράψω με "ε"; )...
Το γεγονός ότι ένα αυτοκίνητο είναι παλιό δεν σημαίνει ότι έχει και περιορισμένων δυνατοτήτων πλαίσιο. Η παλαιότητά του θα φανεί όμως σε ένα crash test, όχι γιατί είναι "μπακατέλα" αλλά επειδή παλαιότερα η μέριμνα για παθητική ασφάλεια ήταν πολύ περιορισμένη...
Γι' αυτό ακούμε κάτι ημιμαθείς γέρους να λένε "Ααα!! Τα καινούργια αυτοκίνητα δεν είναι καλά! Στραπατσάρουν με το παραμικρό! Τα παλιά είναι βράχοι!!!" Δεν πειράζει όμως ηλικιωμένοι άνθρωποι είναι... 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Νοέ 2003, 19:21:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι ζωνες παραμορφωσεις ενος αυτοκινητου οπως επισης και τα αντιστοιχα crash test,δεν ειναι σε θεση να αναδειξουν την ακαμψια ενος αυτοκινητου.Απλουστατα γιατι οι ζωνες παραμορφωσεις ειναι ετσι κατασκευασμενες για να απορροφουν δυναμεις οποτε ατοπη η συγκριση μεσω crash test.
Γιατι απλουστατα τα περισσοτερα καινουργια αμαξια ειναι σχεδιασμενα με ελαστικο μπροστινο μερος αλλα με πολυ ακαμπτη καμπινα.Αυτο το ξερω απο τα σεμιναρια που καναμε στην παλια μου δουλεια.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Νοέ 2003, 20:56:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Γιατι απλουστατα τα περισσοτερα καινουργια αμαξια ειναι σχεδιασμενα με ελαστικο μπροστινο μερος αλλα με πολυ ακαμπτη καμπινα.Αυτο το ξερω απο τα σεμιναρια που καναμε στην παλια μου δουλεια.  |
Ε, αυτή λοιπόν η καμπίνα δεν εξυπηρετεί μόνο την παθητική ασφάλεια, αλλά και την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, προσφέροντάς του ακαμψία...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Νοέ 2003, 21:06:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι αλλα επειδη,ως γνωστον,οι τροχοι δεν ειναι βιδωμενοι πανω στην καμπινα αλλα στην μουρη,ας μην συνεχισουμε να λεμε οτι το 206 εχει πιο ακαμπτο σασι απο το 106.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2003, 12:30:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | pezomania έγραψε: | Φίλε Στέλιο, θα διαφωνήσω εδώ μαζί σου, γιατί μου έτυχε το εξής:
Είχα χτυπήσει το 206 μπροστά και πήγα σε φίλο μου φανοποιό να το φτιάξω. Ενθουσιάστηκε με τα δεσίματα του 206 σε σχέση με τα Rallye και τα Saxo, που όπως υποστηρίζει, τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν τα ελάχιστα δεσίματα.
Αυτο το αναφέρω, γιατί μου το είπε ένας άνθρωπος γνωστός μου, που έχει δει τα αμάξια ακτινογραφία!!!! |
Απο την στιγμη που το ειπε αυτο και ειναι και ανθρωπος της δουλειας,τι να πω...Μαλλον δεν εχει και μεγαλη ιδεα...
Απλος κανονας της φυσικης.Απο οσο λιγοτερα κομματια αποτελειται ενα αντικειμενο,τοσο πιο συμπαγες ειναι.  |
Στέλιο μιλάω για δεσίματα!!! Ενισχύσεις του πλαισίου για μεγαλύτερη ακαμψία!!! Αν θεωρείς ότι όσα λιγότερα δεσίματα έχει ένα αμάξι είναι και περισότερο συμπαγές, τι να πώ, μάλλον κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2003, 15:58:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ναι αλλα επειδη,ως γνωστον,οι τροχοι δεν ειναι βιδωμενοι πανω στην καμπινα αλλα στην μουρη,ας μην συνεχισουμε να λεμε οτι το 206 εχει πιο ακαμπτο σασι απο το 106.  |
Εφόσον το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι ένας ενιαίος φορέας, δεν μπορεί παρά μια ενισχυμένη καμπίνα να επηρεάζει θετικά την συνολική ακαμψία του ή την συνολική αντίσταση του σε στρέψη, ή σε οποιαδήποτε άλλη φόρτιση...
Τα φορτία που αναπτύσσονται σε μια κατασκευή, όπως ένα πλαίσιο αυτοκινήτου, είναι εξαιρετικά πολύπλοκα και αναλύονται (πλέον) μόνο με σύγχρονα υπολογιστικά προγράμματα (π.χ. Πρόγραμμα ανάλυσης πεπερασμένων στοιχείων). Συνεπώς δεν μπορούμε να προβλέψουμε τίποτα...
Ας πάρουμε δύο πανομοιότυπα αυτοκίνητα. Αν στο ένα αφαιρέσουμε ένα νεύρο από το πλαίσιό του (π.χ. το κόψουμε με οξυγόνο), τότε η συμπεριφορά του θα αλλάξει (όχι πάντα προς το χειρότερο...) στο σύνολό της, σε σχέση με το άλλο αυτοκίνητο. Οι παραμορφώσεις που θα παρουσιάζονται σε αυτά τα δύο αυτοκίνητα θα είναι διαφορετικές σε κάθε σημείο του πλαισίου...
Άλλωστε οι "κλούβες" που κυκλοφορούν στο εμπόριο για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα έχουν, νομίζω, στόχο να αυξήσουν στην συνολική αντοχή του πλαισίου του, όχι μόνο της καμπίνας του.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2003, 22:10:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι αλλα αν εχεις δει οι καλες κλουβες εχουν μπρατσα τα οποια κολλανε πανω στους μπροστινους θολους ή στον καθρεφτη για ακομα μεγαλυτερη ακαμψια.
Τεσπα σταματαω γιατι δεν θα βγαλουμε ακρη...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2003, 00:27:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί πότε βγάλαμε άκρη???
Πλάκα κάνω!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 03:05:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί δεν κοιτάτε κάτι από την καθημερινή πράξη;
Τα Rallye φημίζονται για την ακαμψία τους, όπως και όλα τα γαλλικά χατσμπακ (πχ το 205 παλιότερα). Το 206 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, όπως και το 306-7 (το 406-7 είναι λίγο μακρυά για να τα κρίνουμε). Επίσης όσο πιο μικρό το πλαίσιο και κυρίως το μεταξόνιο τόσο πιο εύκολη η δουλειά για το πλαίσιο να αντιμετωπίζει τις στρεβλωτικές δυνάμεις.
Το Saxo στρεβλώνει περισσότερο από το Rallye, άρα δεν έχει ίδια ενισχυμένο το πλαίσιο (και την καμπίνα).
Στα αγωνιστικά Rallye η τοποθέτηση μπάρας θόλων φέρνει αισθητή βελτίωση στην ακαμψία, κάτι που δεν συμβαίνει στον ίδιο βαθμό στο 206, και μιλάω για αγωνιστικά στημένο 206. Στα αγωνιστικά 206 η μπάρα θόλων δεν κρίνεται απαραίτητη. Εξάλλου είναι και λίγο "πονεμένη ιστορία" η τοποθέτηση μπάρας θόλων στα 206.
Προσέξτε και κάτι ακόμη: Το Mazda 2 έχει το ίδιο πλαίσιο και κινητήρα με το νέο Fiesta. Στο Mazda 2 υπάρχει μπάρα θόλων ενώ στο Fiesta δεν υπάρχει. Και το Fiesta φημίζεται πλέον (όπως και το Focus) τόσο για την ακαμπτη αίσθησή του όσο και για την άριστη (σπορ) οδική του συμπεριφορά. Βγαίνει κάποιο συμπέρασμα; Σημειώστε και ότι η Mazda έχει εξαγοραστεί σε μεγάλο ποσοστό από την Ford. Αυτό και για την σχέση Citroen-Peugeot, για όσους δεν έχουν προβληματιστεί.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 09:34:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
......Χμμμμμμμμμ.......Σπυρο ιδεα
Το ραβεις με αργκον και βαζεις και ενα CAGE και του κανεις και λιγο διαιτα και τριγμοι τελος 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 10:02:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | sgonzales έγραψε: | Οταν περνά όλο το αυτοκινητο ή μόνο απο μια πλευρά δεξια -αριστερή?
Τις ταλαντώσεις και τον θόρυβο τα καταλαβαίνεις περισσότερο προς το κάθισμα ή το ταμπλό
Απο λάστιχα τί εχεις |
Όχι, μιλώ για τριγμούς από την πόρτα του συνοδηγού. Τώρα τελευταία υποπτεύομαι και την ζώνη ασφαλείας του συνοδηγού...
|
Δημήτρη, λάδωσε την πόρτα σε όλες τις κλειδώσεις που έχει και εκεί που κλείνει!!! 99% θα σταματήσουν οι θόρυβοι στις εγκάρσιες ανωμαλίες!!!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 12:15:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Δημήτρη, λάδωσε την πόρτα σε όλες τις κλειδώσεις που έχει και εκεί που κλείνει!!! 99% θα σταματήσουν οι θόρυβοι στις εγκάρσιες ανωμαλίες!!!! |
Θα κάνω μια λίστα με ό,τι λαδώνω τακτικότατα μόνος μου :
1) Κλειδαριές θυρών (και του πορτ παγκάζ)
2) Μεντεσέδες κάθε είδους
3) Κλειδαριές
4) Μοχλικό σύστημα κίνησης υαλοκαθαριστήρων (μόλις ανόιξεις το καπώ, στο βάθος, κοντά στην αντλία των φρένων)
5) Μηχανισμός απασφάλισης του καπώ (όχι συχνά, αφού δεν χρειάζεται)
6) Διάφορες ηλεκτρικές επαφές (π.χ. του φίς που δίνει ρεύμα στο βεντιλατέρ, το οποίο είναι εκτεθειμένο στην λάσπη, υγρασία, σκόνη κ.τ.λ)
7) Την έδραση όλων των τροχαλιών στις οποίες έχω πρόσβαση (σπάνια, δεν χρειάζεται συχνή λίπανση εκεί)
8) Τους ακροδέκτες των μπουζί (σπάνια, αφού βαριέμαι να λύνω κάθε λίγο και λιγάκι τα πλαστικά...)
Σε ότι αφορά την λίπανση ηλεκτρικών επαφών, μπορεί να είναι δίκοπο μαχαίρι. Αυτό γιατί όταν μια ηλεκτρική επαφή είναι "βουτιγμένη" στο λιπαντικό, τότε προσκολλώνται πάνω της λάσπες και τα σχετικά...
Παρόλα αυτά, όταν το αυτοκίνητο το παίρνω από το πλυντήριο, παρατηρώ πως τα σημεία, που υπό φυσιολογικές συνθήκες τρίζουν, δεν ακούγονται για κάποιο χρονικό διάστημα. Αυτό σημαίνει πως κάτι μου διαφεύγει
Τέλος, έχω να πω πως βρήκα νέα πηγή θορύβου!!!
Ο ιμάντας της ζώνης ασφαλείας έχει στην αρχή του ένα πλαστικό που τον περιβάλει μήκους 15cm περίπου. Αυτό καμιά φορά χτυπάει στην θήκη για μικροαντικείμενα της πίσω ταπετσαρίας, δημιουργώντας έναν απεχθή θόρυβο!! 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2003, 20:20:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα πάντως ακούγονται τριγμοί στο δεξί μέρος του αυτοκινήτου, οι οποίοι προέρχονται είτε από πλαστικά είτε από το παράθυρο του συνοδηγού. Και το περίεργο είναι ότι δεν ακούγονται ούτε σε τραχείς δρόμους ούτε σε ανεβοκατέβασμα πεζοδρομίων αλλά όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο (στο φανάρι π.χ.) και πάω να το ξεκινήσω...
Δε βαριέσαι, άμα είχες αυτοκίνητο πολυτελείας πριν το 206 (βλέπε Skoda Favorit) τότε έχεις συνηθίσει σε πολύ περισσότερα τριξίματα... 
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 00:00:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το εγραψα και σε αλλο Forum αλλα θα το ξαναγραψω...Εχουμε ΓΑΛΛΙΚΑ αυτοκινητα!!! Οσο για την ακαμψια ειναι μεγαλη η ιστορια...Τα 106 εχουν πολυ καλο "δεσιμο" για το μεγεθος τους και τα 206 θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα...Παντως προβλημα δεν εχει κανενα απο τα δυο...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 16:49:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Το εγραψα και σε αλλο Forum αλλα θα το ξαναγραψω...Εχουμε ΓΑΛΛΙΚΑ αυτοκινητα!!! Οσο για την ακαμψια ειναι μεγαλη η ιστορια...Τα 106 εχουν πολυ καλο "δεσιμο" για το μεγεθος τους και τα 206 θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα...Παντως προβλημα δεν εχει κανενα απο τα δυο... |
Σε άλλο τόπικ εννοείς!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|