Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 13:35:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτή τη στιγμή πρέπει να τα στρώνει στα πέριξ της Λαμίας.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 15:34:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπήκαν,ακόμα τραβάειπολύ λίγο όμως...φέραμε και τη ζάντα στα ίσια της...μια απορία μόνο...παίζει να είναι πιο "ασαφές" το τιμόνι λόγω οτι είναι καινούργια?ή μου φαίνεται επειδή δεν είναι ξερά και έχουν ψωμί? ίδια πίεση έβαλα με πρίν(36) και μοιάζει λίγο να χορεύει σε μικρά σλάλομ...(δέ τα πίεσα)
Αντε να βάλω και τα πίσω 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 15:40:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
E, αν η επιδιόρθωση της ζάντας και η ζυγοστάθμιση έγιναν σωστά, το μόνο που μένει είναι να οφείλεται σε μεγάλη διαφορά φθοράς ελαστικών μπρος-πίσω, συν κάτι άλλο (άγνωστο) που θα το τσεκάρεις με ευθυγράμμιση όταν βάλεις και τα πίσω. Καλά κάνεις και δεν το πιέζεις, όχι μόνο για να στρωθούν - που η διαδρομή που κάνεις κάθε βδομάδα είναι ιδανική, αν την πας χαλαρά, για στρώσιμο - αλλά και επειδή ακριβώς λόγω του ότι τα εμπρός είανι του κουτιού και τα πίσω ένα βήμα πριν την απόσυρση, οι όποιες υπερστροφικές τάσεις είναι εκθετικά αυξημένες, τώρα.
Edit: Με γειά! 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 15:48:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
a gia σου ωρε κωστή..... Πρέπει να έχει μεταφερθεί βάρος πίσω λόγω της αυξημένης διαμέτρου των μπροστά τροχών(ναι τα πίσω είανι σχεδόν σλίκ) και ίσως γιαυτό αυτή η αισθηση! (έβαλα και 30λ βετζίνα)
Anyway θα δείξουν όλα απο εβδομάδα....!
Ευχαριστώ όσους ασχοληθηκατε!!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 16:08:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω μια απορια 36 λιμπρες σε μπροστινο λαστιχο ?? Δν ειναι πολλες ?? 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 16:09:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2.5 bar που λέει η Peugeot, Νίκο, είναι 36 psi.
Edit: Το διόρθωσα.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sinanai στις Τρι 24 Μάϊ 2011, 16:11:24, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 16:19:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
36 ειναι πολλα κατ εμε...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 16:23:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τόσα λέει η Πεζώ, πάντως, και μετά από 200.000+ χλμ με 206 δε βρίσκω κάποιο λάθος. Και μάλιστα σε στρίψιμο/πίστα βάζω και παραπάνω.
Και όχι μόνο εγώ. 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 16:32:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω στα 16αρια μια φορα εβαλα 34 και νομιζα οτι θα βγει το ταμπλο επανω. Αφησα 32 και καλυτερεψε το πραμα. Αλλα 36 ειναι αρκετα θα ελεγα 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 16:33:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τα koni που έχεις, λογικό είναι...
Just joking, εννοείται.
Πέραν της πλάκας, δες πινακάκι στην πόρτα σου Νικόλα. 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 16:36:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | Με τα koni που έχεις, λογικό είναι...
Just joking, εννοείται.
Πέραν της πλάκας, δες πινακάκι στην πόρτα σου Νικόλα.  |
Να σου πω την αληθεια, μπορει και να ειναι θεμα αναρτησης δεν το αποκλειω.
Οταν ξανακατεβω χωριο θα ριξω μια ματια 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 20:23:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλο το 36 σε 195/45
αλλο το 36 σε 195/50
αλλο σε 195/55 (που βασικα προτινει η πεζω)
αλλο σε 205/45 που επισης προτινει η πεζω
και ολα τα παραπανω με μαμα αναρτηση (σε μπαμ-π κυριως)
κι εγω στα 45αρια δεν εχει νοημα να το χω πάνω απο 32 στο δρομο...
οκ με ~35+ ειναι λιγο πιο σαφες...αλλα ποσο πια σαφες το θες για να πας στην δουλεια σου 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 20:26:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαφέστατο.
Άμα πηγαινόρχεσαι Αθήνα-Λαμία από πέο το θες σαφέστατο... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 20:31:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αμα ειναι να σκας σε λακουβες που δεν εχεις δει = δεν ξερεις που ειναι... δεν πρεπει να το θες σαφεστατο...
σαφεστατο το θες σε αλλους δρομους που ξερεις "που ειναι τι" = εχεις εκμηδενισει αλλα ασταθμητα και ασχολησε με το σε ποια πιεση δουλευει καλητερα το (μη ξεχναμε) πολιτικο λάστιχο που επελεξες...

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 20:37:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε, έκανε την αναγνωριστική, βύζαξε το λάστιχο, και τώρα που έμαθε τι είναι που το θέλει σαφέστατο.
Πλάκα κάνω.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 20:42:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενταξυ τοτε...
βαλε 37
και 4 αποστατες 16χιλ 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 20:45:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπρρρ, μομο-καγκουριες...
Ok λίγο οφσετάκι δε με χάλαγε, αλλά οι αποστάτες ανέλαθεν μου κάθονταν "κάπως".
Το οφφτοπικίσαμε και ψόφησε. 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 20:49:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
32 έβαζα μέχρι πριν κανα 4μηνο (πότε πήγαμε γαλαξίδι?)
απο τοτε 36 μπρός 34 πίσω και μου αρέσει αρκετά.μπορεί με άλλη ανάρτηση να μη παλευεται πάντως εώς τώρα δε με ενοχλεί..όσο για τη καταραμένη λακούβα δεν ήταν εκεί τη τετάρτη που γυρνούσα Αθήνα χαχα
όσο για το οφσετ και εμένα δε θα με χάλαγε αλλα νομίζω είναι αρκετά άλλα που πρέπει να γίνουν πρώτα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 08:15:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω οταν ειχα τα 16αρια τα ειχα με 32 γιατι με περισσοτερο δεν παλευοταν.
Δεν ειναι μονο θεμα αναρτησης.
Αλλα ο συνδυασμος αναρτησης,χαμηλου προφιλ και υψηλης πιεσης σκοτωνει στους ελληνικους δρομους.
Γι αυτο αλλωστε τα αλλαξα και εγω.
Με 36 τωρα στα pe2 και δεν εχει καμια σχεση με τα 32 στο 45αρι προφιλ.
Πολυ πιο ανετο τωρα και με αναρτηση κοντα στα 50.000χλμ.
Οταν αλλαχθουν και τα αμορτισερ θα μιλαμε για γερμανικη λιμουζινα... 
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 20:03:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | αλλά και επειδή ακριβώς λόγω του ότι τα εμπρός είανι του κουτιού και τα πίσω ένα βήμα πριν την απόσυρση, οι όποιες υπερστροφικές τάσεις είναι εκθετικά αυξημένες, τώρα.
|
Mα δε τα σπάει η συγκεκριμένη αίσθηση ?
Μάνθοοοο πάρε θέση
πέραν της πλάκας έχει πλάκα αλλα μπορείς πολύ εύκολα να τη πατήσεις....
όσο για τη πίεση έχω δοκιμάσει αρκετές διαφοροποιήσεις και θεωρώ οτι μακράν ότι καλύτερο είναι εκεί με τα υπάρχοντα δεδομένα (36 μπρός ,34 πίσω) ποτέ δε με ενοχλούσε ιδιαίτερα λίγο κοπάνημα (εμένα ,για το 206 δε ξέρω ))
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|