PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Εισαγωγη 1.3 rallye
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 15:12:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φωτογραφιες απο την εισαγωγη του 1300R




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 15:22:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κανονικα βαμενη ειναι η τι εχει βαψει εσυ στελαρα?


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 16:18:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 20:13:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φανταστικη βελτιωση το βαψιμο!!!
παντως ειναι αρκετα τραχια μεσα και στους κυλινδρους 1 και 2 κανει ενα σκαλοπατι ....


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 14:51:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

@AlienHack

O Μανθος εχει δηκιο, δεν ειναι ευκολο.
Και βασικα το μεγαλο προβλημα ξεκιναει απο το οτι δεν φτανει να βαλεις κατω το τυπολογιο και να σχεδιασεις ογκομετριες, και οτι αλλο χρειαζεται. Αλλα στο οτι χρειαζεται δοκιμες για να δεις αν ολα αυτα που υπολογισες στην θεωρια κατα ποσο αποδιδουν στην πραξη.
Δηλαδη εγω προσωπικα αλλα και αλλα παιδια που γνωριζουν το αντικειμενο μπορουμε να σου φταξουμε πχ μια τετοια εισαγωγη. Αλλα θελω ενα συνεργασιμο μηχανουργιο που να μην με ζαλιζει με 1000 δηκαιολογιες και οταν του ζηταω να γινει ετσι η αλλιως, αυτος να μην μου ζαλιζει τα @......... λεγοντας μου ενα σωρο παπαρολογιες γιατι απλα ειτε βαριεται ειτε δεν τον συμφερει να κατσει και να χασει το χρονο του μαζι μου.

Και επειτα χρειαζομαι ενα δοκημαστηριο οπου να μπορω να βλεπω αν αυτο που εκανα δουλευει στην πραξη οπως θελω εγω και οχι στο "περιπου"....

Για την ιστορια εχω φτιαξει εισαγωγες και τετοιου τυπου αλλα οχι στην ελλαδα. Στην ελλαδα ειναι ελαχιστες οι εισαγωγες που εχω φτιαξει κατ'αυτον τον τροπο και πανε χρονια τωρα. Αλλα αυτο που μου εχει μεινει ειναι η γκρηνια και η μαλ***α που ειχα να αντιμετωπισω παρα τα τεχνικα θεματα αυτα καθ'εαυτα......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 15:43:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω ακομα δεν καταλαβα τι εννοεις λεγοντας παγιδες ωστικου κυματος...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 17:06:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. Laughing


Στέλιο τι διαφορές έχει αυτή η πολλαπλή από την απλή ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 19:37:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
εγω ακομα δεν καταλαβα τι εννοεις λεγοντας παγιδες ωστικου κυματος...

Οταν το πιστονι κατεβαινει και η βαλβιδα εισαγωγης ειναι ανοιχτη,τοτε δημιουργειται υποπιεση με οτι συνεπαγεται αυτο.
Μολις η βαλβιδα κλεισει,οσο μιγμα δεν περασε μεσα στον κυλινδρο "ανακλαται"...
Φαντασου δηλαδη οταν γεμιζεις ενα μπουκαλι με νερο με πολυ πιεση.Τι γινεται οταν αυτο γεμισει;
Πεταει νερα με δυναμη δεξια και αριστερα...

Περισσοτερη αναλυση στο extreme για να μην λεμε καθε φορα τα ιδια και τα ιδια.

GEMI έγραψε:
Pughell έγραψε:
Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. Laughing


Στέλιο τι διαφορές έχει αυτή η πολλαπλή από την απλή ?

Η συγκεκριμενη με αυτην των 1300(σαν την δικη σου δηλαδη) δεν εχει καμια διαφορα.
Με τις υπολοιπες απο τα συμβατικα μοτερ πχ 1400-75hp , 1400-85hp , 1400-94hp καμια επαφη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 22:50:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Pugobios έγραψε:
εγω ακομα δεν καταλαβα τι εννοεις λεγοντας παγιδες ωστικου κυματος...

Οταν το πιστονι κατεβαινει και η βαλβιδα εισαγωγης ειναι ανοιχτη,τοτε δημιουργειται υποπιεση με οτι συνεπαγεται αυτο.
Μολις η βαλβιδα κλεισει,οσο μιγμα δεν περασε μεσα στον κυλινδρο "ανακλαται"...
Φαντασου δηλαδη οταν γεμιζεις ενα μπουκαλι με νερο με πολυ πιεση.Τι γινεται οταν αυτο γεμισει;
Πεταει νερα με δυναμη δεξια και αριστερα...

Περισσοτερη αναλυση στο extreme για να μην λεμε καθε φορα τα ιδια και τα ιδια.

GEMI έγραψε:
Pughell έγραψε:
Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. Laughing


Στέλιο τι διαφορές έχει αυτή η πολλαπλή από την απλή ?

Η συγκεκριμενη με αυτην των 1300(σαν την δικη σου δηλαδη) δεν εχει καμια διαφορα.
Με τις υπολοιπες απο τα συμβατικα μοτερ πχ 1400-75hp , 1400-85hp , 1400-94hp καμια επαφη.

αυτο το ξερω ρε πως διορθωνεται δεν καταλαβα Laughing μηκος αυλων?πλατος?μεγαλυτερο πλενουμ?


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 23:05:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με αυξημενη πληρωση.
Αν η πιεση που επικρατει στην εισαγωγη γενικοτερα ξεπερναει αυτην του αναστροφου κυματος,τοτε δεν διαταρασεις την τροφοδοσια των υπολοιπων κυλινδρων.
Αυτο δηλαδη στο οποιο πλεονεκτει σημαντικα ενα 4πεταλουδο. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 23:18:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
Στο δικο σου "προσωρινα" εχεις δοκιμασει να βαλεις παγιδες ωστικου κυματος?

μαλιστα...αυτο αν μπορουσε να μας το εξηγησει ο φιλτατος Θανασσης θα ηταν τελεια...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 18:27:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ti βελτιώσεις μπορούν να γίνουν στην συγκεκριμένη πολλαπλή αλλά κ στην πεταλούδα του rallye ? Αμοβολή μπορεί να γίνει στην εισαγωγή ? Μέσα απ ότι είδα είναι τραχιά, με την γυαλάδα κερδίζει τίποτα ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 19:41:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολλααααα...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 20:12:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι πολλά ρε μάγκα ? Question Ανέλυσέτο αν δε βαριέσαι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 20:53:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η τραχυτητα στην επιφανεια τησ εισαγωγης μειωνει την ταχυτητα του εισερχομενου αερα οποτε οσο πιο λειες επιφανειες (ροικη εξελιγη)τοσο καλυτερο για τον αερα


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 23:32:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα συμφωνούσα με αυτό, αλλά είναι τέτοιος ο όγκος της εισαγωγής κ τέτοια η πυκνότητα του αέρα που δεν είναι εύκολο να σκαλώνει στα τοιχώματα του πνεύμονα.. Νομίζω ότι μια χωροταξική μεταβολή θα ωφελούσε ίσως περισσότερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 15:41:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η ποιοτητα της ροης δεν εχει σχεση,ειτε μιλαμε για σπιρτοκουτο,ειτε για αγωγο υδρευσης...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:06:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό λέω κ εγώ, αλλά σίγουρα κάποιες βελτιώσεις μπορούν να γίνουν στους αυλούς τι λες ?
Σκέφτομαι να πάρω μια κ να την ξεσκίσω στο γυάλισμα Very happy
Μετά να βρω κ μία κεφαλή κ να της βάλω μεγαλύτερες βαλβίδες αν χωράνε κ σκληρότερα ελατήρια, κ ίσως εκκεντροφόρο κ μετά να του φτιάξω πρόγραμμα με μεγαλύτερα μπεκ.
Πιστεύω ότι το μοτέρ μπορεί να πάρει αρκετή βελτίωση μέχρι 30% από το εργοστασιακό.
Δηλ. να πάει άνετα στα 120 άλογα οριακά με καλή ροπή από τις μεσαίες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:30:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αστο...
Αμα εχεις δει μοτερ επιπεδου gr A των 120-125 αλογων,θα βαλεις τα κλαμματα για την χρηση που το θες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:52:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταλαβαίνω τι λες, εννοείς ότι έχουν δώσει έμφαση στις πολύ ψηλές κ ΜΟΝΟ.
Μιλάω όμως για τέτοιο setup κ ρυθμίσεις που η συνολική ροπή έτσι όπως θα απλώνεται σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών θα σκεπάζει κ το group N μοτέρ, άσχετα αν έχει κ λίγα άλογα λιγότερο. Οπότε δε μιλάμε για χρήση με σκασμένες ταχύτητες στις ανηφόρες, αλλά για all round μοτερ που θα χαίρεσαι να το δουλεύεις κ να το ακούς.
Κ όταν λέω setup, εννοώ πολλαπλές με νορμαλ πάχη κ μήκη, κανονικό back pressure, κ ρυθμίσεις σε αβανς κ μίγματα στην τρίχα μέχρι τις 7.800 στροφές όπου υπολόγισα ότι αντέχει "στροφαλικά" το μοτεράκι. Τις μεγάλες βαλβίδες τις θέλω για να πλήρωση περισσότερου μίγματος, ώστε με μεγαλύτερο αβανς να προλαβαίνει να το καίει με μεγαλύτερο άνοιγμα εκκεντροφόρου, χωρίς να σέρνεται στις χαμηλές.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την GEMI στις Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:59:54, 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,137s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on