Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 15:12:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φωτογραφιες απο την εισαγωγη του 1300R
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 15:22:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κανονικα βαμενη ειναι η τι εχει βαψει εσυ στελαρα?
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 16:18:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 20:13:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φανταστικη βελτιωση το βαψιμο!!!
παντως ειναι αρκετα τραχια μεσα και στους κυλινδρους 1 και 2 κανει ενα σκαλοπατι ....
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 14:51:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@AlienHack
O Μανθος εχει δηκιο, δεν ειναι ευκολο.
Και βασικα το μεγαλο προβλημα ξεκιναει απο το οτι δεν φτανει να βαλεις κατω το τυπολογιο και να σχεδιασεις ογκομετριες, και οτι αλλο χρειαζεται. Αλλα στο οτι χρειαζεται δοκιμες για να δεις αν ολα αυτα που υπολογισες στην θεωρια κατα ποσο αποδιδουν στην πραξη.
Δηλαδη εγω προσωπικα αλλα και αλλα παιδια που γνωριζουν το αντικειμενο μπορουμε να σου φταξουμε πχ μια τετοια εισαγωγη. Αλλα θελω ενα συνεργασιμο μηχανουργιο που να μην με ζαλιζει με 1000 δηκαιολογιες και οταν του ζηταω να γινει ετσι η αλλιως, αυτος να μην μου ζαλιζει τα @......... λεγοντας μου ενα σωρο παπαρολογιες γιατι απλα ειτε βαριεται ειτε δεν τον συμφερει να κατσει και να χασει το χρονο του μαζι μου.
Και επειτα χρειαζομαι ενα δοκημαστηριο οπου να μπορω να βλεπω αν αυτο που εκανα δουλευει στην πραξη οπως θελω εγω και οχι στο "περιπου"....
Για την ιστορια εχω φτιαξει εισαγωγες και τετοιου τυπου αλλα οχι στην ελλαδα. Στην ελλαδα ειναι ελαχιστες οι εισαγωγες που εχω φτιαξει κατ'αυτον τον τροπο και πανε χρονια τωρα. Αλλα αυτο που μου εχει μεινει ειναι η γκρηνια και η μαλ***α που ειχα να αντιμετωπισω παρα τα τεχνικα θεματα αυτα καθ'εαυτα...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 15:43:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω ακομα δεν καταλαβα τι εννοεις λεγοντας παγιδες ωστικου κυματος...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 17:06:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. |
Στέλιο τι διαφορές έχει αυτή η πολλαπλή από την απλή ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 19:37:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | εγω ακομα δεν καταλαβα τι εννοεις λεγοντας παγιδες ωστικου κυματος... |
Οταν το πιστονι κατεβαινει και η βαλβιδα εισαγωγης ειναι ανοιχτη,τοτε δημιουργειται υποπιεση με οτι συνεπαγεται αυτο.
Μολις η βαλβιδα κλεισει,οσο μιγμα δεν περασε μεσα στον κυλινδρο "ανακλαται"...
Φαντασου δηλαδη οταν γεμιζεις ενα μπουκαλι με νερο με πολυ πιεση.Τι γινεται οταν αυτο γεμισει;
Πεταει νερα με δυναμη δεξια και αριστερα...
Περισσοτερη αναλυση στο extreme για να μην λεμε καθε φορα τα ιδια και τα ιδια.
GEMI έγραψε: | Pughell έγραψε: | Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. |
Στέλιο τι διαφορές έχει αυτή η πολλαπλή από την απλή ? |
Η συγκεκριμενη με αυτην των 1300(σαν την δικη σου δηλαδη) δεν εχει καμια διαφορα.
Με τις υπολοιπες απο τα συμβατικα μοτερ πχ 1400-75hp , 1400-85hp , 1400-94hp καμια επαφη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 22:50:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Pugobios έγραψε: | εγω ακομα δεν καταλαβα τι εννοεις λεγοντας παγιδες ωστικου κυματος... |
Οταν το πιστονι κατεβαινει και η βαλβιδα εισαγωγης ειναι ανοιχτη,τοτε δημιουργειται υποπιεση με οτι συνεπαγεται αυτο.
Μολις η βαλβιδα κλεισει,οσο μιγμα δεν περασε μεσα στον κυλινδρο "ανακλαται"...
Φαντασου δηλαδη οταν γεμιζεις ενα μπουκαλι με νερο με πολυ πιεση.Τι γινεται οταν αυτο γεμισει;
Πεταει νερα με δυναμη δεξια και αριστερα...
Περισσοτερη αναλυση στο extreme για να μην λεμε καθε φορα τα ιδια και τα ιδια.
GEMI έγραψε: | Pughell έγραψε: | Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. |
Στέλιο τι διαφορές έχει αυτή η πολλαπλή από την απλή ? |
Η συγκεκριμενη με αυτην των 1300(σαν την δικη σου δηλαδη) δεν εχει καμια διαφορα.
Με τις υπολοιπες απο τα συμβατικα μοτερ πχ 1400-75hp , 1400-85hp , 1400-94hp καμια επαφη. |
αυτο το ξερω ρε πως διορθωνεται δεν καταλαβα μηκος αυλων?πλατος?μεγαλυτερο πλενουμ?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 23:05:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με αυξημενη πληρωση.
Αν η πιεση που επικρατει στην εισαγωγη γενικοτερα ξεπερναει αυτην του αναστροφου κυματος,τοτε δεν διαταρασεις την τροφοδοσια των υπολοιπων κυλινδρων.
Αυτο δηλαδη στο οποιο πλεονεκτει σημαντικα ενα 4πεταλουδο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 23:18:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | Στο δικο σου "προσωρινα" εχεις δοκιμασει να βαλεις παγιδες ωστικου κυματος? |
μαλιστα...αυτο αν μπορουσε να μας το εξηγησει ο φιλτατος Θανασσης θα ηταν τελεια...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 18:27:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ti βελτιώσεις μπορούν να γίνουν στην συγκεκριμένη πολλαπλή αλλά κ στην πεταλούδα του rallye ? Αμοβολή μπορεί να γίνει στην εισαγωγή ? Μέσα απ ότι είδα είναι τραχιά, με την γυαλάδα κερδίζει τίποτα ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 19:41:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολλααααα...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 20:12:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι πολλά ρε μάγκα ? Ανέλυσέτο αν δε βαριέσαι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 20:53:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η τραχυτητα στην επιφανεια τησ εισαγωγης μειωνει την ταχυτητα του εισερχομενου αερα οποτε οσο πιο λειες επιφανειες (ροικη εξελιγη)τοσο καλυτερο για τον αερα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 23:32:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα συμφωνούσα με αυτό, αλλά είναι τέτοιος ο όγκος της εισαγωγής κ τέτοια η πυκνότητα του αέρα που δεν είναι εύκολο να σκαλώνει στα τοιχώματα του πνεύμονα.. Νομίζω ότι μια χωροταξική μεταβολή θα ωφελούσε ίσως περισσότερο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 15:41:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ποιοτητα της ροης δεν εχει σχεση,ειτε μιλαμε για σπιρτοκουτο,ειτε για αγωγο υδρευσης... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:06:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό λέω κ εγώ, αλλά σίγουρα κάποιες βελτιώσεις μπορούν να γίνουν στους αυλούς τι λες ?
Σκέφτομαι να πάρω μια κ να την ξεσκίσω στο γυάλισμα
Μετά να βρω κ μία κεφαλή κ να της βάλω μεγαλύτερες βαλβίδες αν χωράνε κ σκληρότερα ελατήρια, κ ίσως εκκεντροφόρο κ μετά να του φτιάξω πρόγραμμα με μεγαλύτερα μπεκ.
Πιστεύω ότι το μοτέρ μπορεί να πάρει αρκετή βελτίωση μέχρι 30% από το εργοστασιακό.
Δηλ. να πάει άνετα στα 120 άλογα οριακά με καλή ροπή από τις μεσαίες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:30:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αστο...
Αμα εχεις δει μοτερ επιπεδου gr A των 120-125 αλογων,θα βαλεις τα κλαμματα για την χρηση που το θες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:52:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταλαβαίνω τι λες, εννοείς ότι έχουν δώσει έμφαση στις πολύ ψηλές κ ΜΟΝΟ.
Μιλάω όμως για τέτοιο setup κ ρυθμίσεις που η συνολική ροπή έτσι όπως θα απλώνεται σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών θα σκεπάζει κ το group N μοτέρ, άσχετα αν έχει κ λίγα άλογα λιγότερο. Οπότε δε μιλάμε για χρήση με σκασμένες ταχύτητες στις ανηφόρες, αλλά για all round μοτερ που θα χαίρεσαι να το δουλεύεις κ να το ακούς.
Κ όταν λέω setup, εννοώ πολλαπλές με νορμαλ πάχη κ μήκη, κανονικό back pressure, κ ρυθμίσεις σε αβανς κ μίγματα στην τρίχα μέχρι τις 7.800 στροφές όπου υπολόγισα ότι αντέχει "στροφαλικά" το μοτεράκι. Τις μεγάλες βαλβίδες τις θέλω για να πλήρωση περισσότερου μίγματος, ώστε με μεγαλύτερο αβανς να προλαβαίνει να το καίει με μεγαλύτερο άνοιγμα εκκεντροφόρου, χωρίς να σέρνεται στις χαμηλές.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την GEMI στις Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:59:54, 3 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|