Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Μάϊ 2011, 01:13:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jim207GT έγραψε: | AlienHack έγραψε: | recife_rallye έγραψε: | Τωρα αν μπορεσει το μαστορι και τα αλλαξει χωρις να βγαλει κεφαλη,τοτε αλλαζει το θεμα! |
πως να το κανει αυτο?  |
Εύκολα, αβίαστα, απροβλημάτιστα......υπάρχει τρόπος χωρίς να λυθεί κεφαλή. |
αι φακρι 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106PT52.5 Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 98
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Μάϊ 2011, 18:27:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολα γινονται με μικρο κοστος χρειαζεται μονο ενα τροποποιημενο μαμα μπουζι THP και θετικη σκεψη..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Μάϊ 2011, 20:41:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεννητικά τροποποιημένο;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Μάϊ 2011, 22:58:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαλλον εννοει κουφιο ωστε να πρεσαρουν αερα στον κυλινδρο ωστε να μην πεσουν μεσα οι βαλβιδες
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GGiannis (ΓΙΑΝΝΗΣ) Μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 17 Μάρ 2011 Δημοσιεύσεις: 110
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Μάϊ 2011, 23:28:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικως καταληγουμε οτι για να αποφυγουμε τα misfires πρεπει στα THP μας να αλλαξουμε τα ελατηρια με αυτα απο το RCZ με τα 200 αλογα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ilianos Τρελλαμένο μέλος

mini r56
Ένταξη: 03 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 453
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Μάϊ 2011, 01:06:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GGiannis έγραψε: | Τελικως καταληγουμε οτι για να αποφυγουμε τα misfires πρεπει στα THP μας να αλλαξουμε τα ελατηρια με αυτα απο το RCZ με τα 200 αλογα? |
περιπου. δεν ειναι μονο τα ελατηρια που κανουν τα missfires.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Μάϊ 2011, 11:22:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τσεκαρα τα δικα μου χθες. Κινητηρας με ταμπελακι 7/2008. Τα ελατηρια δεν ειχαν χρωμα (πορτοκαλι, ροζ) αλλα ειχαν το κλασσικο "μεταλλικο" χρωμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GGiannis (ΓΙΑΝΝΗΣ) Μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 17 Μάρ 2011 Δημοσιεύσεις: 110
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Μάϊ 2011, 12:13:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ilianos έγραψε: | GGiannis έγραψε: | Τελικως καταληγουμε οτι για να αποφυγουμε τα misfires πρεπει στα THP μας να αλλαξουμε τα ελατηρια με αυτα απο το RCZ με τα 200 αλογα? |
περιπου. δεν ειναι μονο τα ελατηρια που κανουν τα missfires.. |
Σε νορμαλ επιπεδα βελτιωσης φταινε τα ελατηρια για τα missfires κατα 90% , το θεμα ειναι οτι πρεπει να μπουν για προληπτικους λογους βεβαια εκρεμμει ενα θεμα εκεινο του κοστους της εργασιας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Μάϊ 2011, 12:46:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | Τσεκαρα τα δικα μου χθες. Κινητηρας με ταμπελακι 7/2008. Τα ελατηρια δεν ειχαν χρωμα (πορτοκαλι, ροζ) αλλα ειχαν το κλασσικο "μεταλλικο" χρωμα |
Προφανως δεν πετυχες σημειο που να φαινεται το χρωμα 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Μάϊ 2011, 13:48:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορουσα να δω τα 2 που φαινονται μολις ανοικσεις την ταπα του λαδιου. Ολο το σωαμ τους που ειναι ορατο, απο την πανω μερια, ηταν αχρωμο (νικελ μεταλλικο σκουρο). Θα ξαναδω και θα γραψω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Μάϊ 2011, 17:05:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχώς δεν είναι εύκολο να επιθεωρηθούν τα ελατήρια ακόμη και από την τάπα του λαδιού, γιατί η κάτω πλευρά τους δεν φαίνεται.
Σίγουρα πάντως τα Mini του 2008 έχουν ροζ ελατήρια.
Από το 2009 και μετά αρχίζουν να εμφανίζονται κινητήρες με μαύρα ελατήρια.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos68 (Νίκος) Μέλος

Peugeot 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 182 Τόπος: Ρέθυμνο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάϊ 2011, 18:02:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δικό μου Στέλιο έχει ένα τέλειο ανέπαφο πορτοκαλί χρώμα σε όλες σχεδόν τις σπείρες του ελατηρίου.Είμαι ο πιο μαλακός (για να μην πω τίποτ'άλλο) απ'όλους?...και με 100000χμ έχω γίνει ζυμαράκι????....χαχαχαχα....μου είπαν εδώ ότι αν είναι ν'ανοίξουμε καπάκια και τέτοια να αλλάξουμε και τσιμουχάκια και καδένα και το άλλο το μουαγιέ που κάνει τη βρωμοδουλειά του ξεχρονίσματος και ότι άλλο τέλος πάντων χρειάζεται για να έχει και νόημα το άνοιγμα.
Πες μας τη γνώμη σου γι'αυτά όταν ευκαιρίσεις  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
orfanos mulopotamos (giorgos) Δραστήριο μέλος

207 rallye (2008)
Ένταξη: 19 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 222
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάϊ 2011, 20:36:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι ειναι το misfires...? ωρεεε...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάϊ 2011, 21:07:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos68 έγραψε: | Το δικό μου Στέλιο έχει ένα τέλειο ανέπαφο πορτοκαλί χρώμα σε όλες σχεδόν τις σπείρες του ελατηρίου.Είμαι ο πιο μαλακός (για να μην πω τίποτ'άλλο) απ'όλους?...και με 100000χμ έχω γίνει ζυμαράκι????....χαχαχαχα....μου είπαν εδώ ότι αν είναι ν'ανοίξουμε καπάκια και τέτοια να αλλάξουμε και τσιμουχάκια και καδένα και το άλλο το μουαγιέ που κάνει τη βρωμοδουλειά του ξεχρονίσματος και ότι άλλο τέλος πάντων χρειάζεται για να έχει και νόημα το άνοιγμα.
Πες μας τη γνώμη σου γι'αυτά όταν ευκαιρίσεις  |
αν δεν εχεις αλλαξει το ολο "θεμα" του χρονισματος,τοτε αν λυσεις καπακι,αλαξε τα εντελως προληπτικα,οπως ειχα κανει κ εγω.τα αλλα ολα αυτα χωρις να εχω καποιο προβλημα,εντελως προληπτικα,μιας κ εγινε η δουλεια 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GGiannis (ΓΙΑΝΝΗΣ) Μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 17 Μάρ 2011 Δημοσιεύσεις: 110
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάϊ 2011, 21:10:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
orfanos mulopotamos έγραψε: | τι ειναι το misfires...? ωρεεε... |
Αρκει μονο να πας στην πρωτη σελιδα του τοπικ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
orfanos mulopotamos (giorgos) Δραστήριο μέλος

207 rallye (2008)
Ένταξη: 19 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 222
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάϊ 2011, 21:14:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GGiannis έγραψε: | orfanos mulopotamos έγραψε: | τι ειναι το misfires...? ωρεεε... |
Αρκει μονο να πας στην πρωτη σελιδα του τοπικ | λες να κουραζομουν να διαβασω δυο σελιδες? κ καλα φερει μεριδιο εφθηνης για το οτι κρεμαει ψιλα το αυτοκινητο?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάϊ 2011, 22:31:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos68 έγραψε: | Το δικό μου Στέλιο έχει ένα τέλειο ανέπαφο πορτοκαλί χρώμα σε όλες σχεδόν τις σπείρες του ελατηρίου.Είμαι ο πιο μαλακός (για να μην πω τίποτ'άλλο) απ'όλους?...και με 100000χμ έχω γίνει ζυμαράκι????....χαχαχαχα....μου είπαν εδώ ότι αν είναι ν'ανοίξουμε καπάκια και τέτοια να αλλάξουμε και τσιμουχάκια και καδένα και το άλλο το μουαγιέ που κάνει τη βρωμοδουλειά του ξεχρονίσματος και ότι άλλο τέλος πάντων χρειάζεται για να έχει και νόημα το άνοιγμα.
Πες μας τη γνώμη σου γι'αυτά όταν ευκαιρίσεις  |
Νίκο, είμαι συμπάσχων. Περτικαλί έχει και το δικό μου! Δεν λέω, μου αρέσει ως χρώμα, αλλά στην πράξη δε νομίζω ότι βοηθάει πολύ.
Υπάρχει τρόπος να αλλαχθούν τα ελατήρια χωρίς να βγει καπάκι, γιατί το να βγει καπάκι σημαίνει ότι θα ανοίξει το μοτέρ.
Που μόνο το κόστος για λύσε-δέσε και φλάντζα με βίδες ξεπερνά κατά πολύ αυτό των ελατηρίων και της εργασίας για την αλλαγή τους.
Το μουαγιέ χρονισμού καλά θα κάνεις να το αλλάξεις ούτως ή αλλως γιατί έχεις παλιά έκδοση και δεν θέλεις να γλυστρήσει κάποια μέρα που θα ανεβαίνεις στο Σιδέρωτα. Δεν περνάνε και ταξί από εκεί, θα πρέπει να γυρίσεις με τα πόδια στο σπίτι!
Το ενδεχόμενο να βγει καπάκι είναι μια ολόκληρη συζήτηση από μόνο του, αλλά ας μην το σκεφτόμαστε καλύτερα γιατί κάνει το κόστος απαγορευτικό...
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 09:35:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
orfanos mulopotamos έγραψε: | GGiannis έγραψε: | orfanos mulopotamos έγραψε: | τι ειναι το misfires...? ωρεεε... |
Αρκει μονο να πας στην πρωτη σελιδα του τοπικ | λες να κουραζομουν να διαβασω δυο σελιδες? κ καλα φερει μεριδιο εφθηνης για το οτι κρεμαει ψιλα το αυτοκινητο? |
Oxi εχοντας τον κοφτη στις εργοστασιακες στροφες δεν υπαρχει περιπτωση να χανεις σε αποδοση απο τα ελλατηρια.
Και επι τη ευκαιρια (μιας που βρηκα και ελληνικη γραμματοσειρα ) οσο ποιο σκληρα ελατηρια εχει ενα μοτερ τοσο μεγαλυτερες εσωτερικες τριβες και απωλειες. Ασε που εχεις και καταπονιση στο συστημα μετατροπης της περιστροφικης κινησης σε παλινδρομικη...
Για να μιλησουμε για αναγκη σκληροτερων ελατηριων πρεπει να εχουμε το φαινομενο του μετεωρισμου.
Δηλαδη το φαινομενο κατα το οποιο τα ελατηρια δεν προλαβανουν να επανεφερουν τις βαλβιδες στην αρχικη τους (κλειστη) θεση και μεχρι να κλεισουν οι βαλβιδες, εχουν ξαναδεχτει καινουργια ωση απο τον εκεντροφορο που εννοειται ειναι εντολη "εκτοπισεως" οποτε και εκει ξανα ανοιγουνε.
με ποιο απλα λογια οταν ενα μοτερ λεμε οτι γυριζει πχ στις 6000 στροφες ανα λεπτο στην (μηχανολογικη) πραγματικοτητα εννοουμε 60 στροφες ανα δευτερολεπτο. Οποτε μπορειτε να αναλογιστειτε για τι συνθηκες λειτουργιας μιλαμε...
Τωρα βεβαια σε αυτα τα μοτερ υπηρξε ενα θεμα συζητησεως γυρω απο το αν πρεπει η οχι να φορεσει σκληροτερα ελατηρια. Τελικα (μιας και δεν το ειχα ψαξει τοτε περαιτερω το θεμα) βλεπω οτι ο Στελιος (και μπραβο του του παιδιου) ανακαλυψε οτι τα αναβαθμισανε.
Οποτε για να μπουνε τα πραγματα σε μια σειρα...
Μετεωρισμος σε ενα υγειες μοτερ δεν υπαρχει ακομα και με την πρωτη σειρα ελλατηριων. Απλα (μιας και σορρυ αλλα δεν εχω μπει στον κοπο να μαθω "απο μεσα πληροφοριες") αν καποιος εχει σκοπο να ανεβασει την αποδοση του και κατ'επεκταση και τον κοφτη στροφων. Μιας και αυτο το μοτερ μπορει να συνεχισει να αποδιδει και στις 7000 στροφεσ αλλα και ακομα παραπανω. (απλα υπαρχει ενα μικρο τιπ για αυτη την περιπτωση, γιατι αλλο σετ απ υπαρχει και πρεπει να υπαρχει για να το βγαλεις στην παραγωγη που θα το οδηγει ο καθε ξερολιδης Φον κουλμπερκ και αλλο σετ απ μπορεις να δωσεις οταν ξερεις πως να το δουλεψεις... μιας και σε εργαστηριακες καταστασεις μοτερ 175αρι βγαζει 280 ιππουσ στο δυναμομετρο παγκου αλλα σε αλλο οριο περιστροφης )
Τοτε ναι καλα ειναι να τα αναβαθμισει μιας και δεν θελουμε με τιποτα να παρουσιαζεται το φαινομενο του μετεωρισμου των βαλβιδων το οποιο προκαλει ενα σωρο αλλες μικρες η μεγαλες παρενεργιες στη λειτουργια του κινητηρα.
Αλλιως και στην περιπτωση που δεν ψαχνεστε για παραπανω δυναμη ποιος ο λογος να πληρωσετε? για να εχετε παραπανω εσωτερικες τριβες στο μοτερ σας?
ταπεινη μου γνωμη βεβαια, μιας και ο καθενας κανει οτι κρινει καλυτερο για το αμαξι του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 13:03:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aκουστε λοιπον τιμες για εργασια αλλαγης ελατηριων..
ΟΛΑ μαζι με ελατηρια ωστηρια και εργασια αφαιρεσης κεφαλης και αλλαγης ελατηριων ειναι στα 542ε σε επισημη αντιπρωσωπεια..
Καλο ε???
Υ.γ να σημειωσω πως η τιμη ειναι μαζι με την εκπτωση και περιεχει 14 εργατωρες συμφωνα με τον service guide της πεζο
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 23:37:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγγνωμη αλλά εσένα σου τα χρώσταγαν από το προηγούμενο επεισόδιο!
Το κόστος και ο χρόνος που χρειάζεται θα είναι περίπου το μισό χωρίς να βγει καπάκι! 
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|