Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάρ 2011, 20:53:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν ξεκινατε αναποδα την βελτιωση,λογικο ειναι να βγαζετε τετοια συμπερασματα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 01:16:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | Παντως η διαφορα που εκανε ενας καταλυτης και ενα τελικο με ολα τα αλλα που φοραει ο Αλεξ ειναι απλα τεραστια...αν ολα πανε καλα και με την 50αρα και αποδωσει τα αναμενομενα θα φανει ποσο ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασια εχει μια σωστη εξαγωγη για να δουλεψει ενα αμαξι καλα....
|
ρε νiko δεν σου εφυγα λογο καταλυτη και εξατμησης χθες σου εφυγα επειδη επιτελους εφτιαξα το στραβο αμορτισερ μου.. τη τελευταιοα φορα που στησαμε ειχα στραη ροδα , στη δυαμομετρηση θυμασαι ποσα αλογα μου εφαγε στο τροχο λογο αυτου.. μετα τη αλαγη αμορτισερ απλος εστρωσε το αμαξι..
UPDATE!
εγιναν και τα σημερινα τεστ με την 50αρα. παλι σχεδον το ιδιο εφυγα απο τον νικο απλος τωρα στις χαμηλες στροφες (ρολαριστες 2ες απο 1500-2000σαλ) πεταγοτανε μισο αμαξι μπροστα (οι χαμηλες μου ψοφησαν) και μολις εγω επιανα τις 4000 εφευγα μπροστα, τον εφτανα , στη τριτη ανοιγα ενα αμαξι και περιεργος στις
τεταρτες ξαφικα ο νικος ανεβαινε..
οποτε η διαφορα της 40αρας με 50αρα ειναι οτι μετατοπιζει τη δυναμη απο χαμηλα στα ψηλα και τονιζει ακομα περισσοτερο τα εκεντρα, ειδικα σε περιπτωση που μπει και εισαγωγη c2 τοτε η μεγαλη σωληνα χρειαζεται για να εχεις δυναμη ψηλα και κοφτη στις 8000σαλ
Περιεργο μου φανηκε οτι ο Νικος στις 4ες αρχιζε να κερδιζει εδαφος ,στην αρχη πηγε το μυαλο μου στην αεροδυναμικη καθοτι εχω ποιο φαρδια λαστιχα και περιεργο-μεγαλο προφυλακτηρα μπροστα.. και ισως παιζει και αυτο το ρολο του ΑΛΛΑ κατι που ειδα στα τελευταια αηγματα και με ανυσηχησε ΣΤΕΛΙΟ, το halmeter πια μετα τις 5800 ΣΤΕΓΝωΝει!!!
ειδικα τεταρτες που εχω και πολλα χλμ και δουλευει το ραμαιρ στο φουλ πεφτει στα πιο χαμηλα κιτρινα ...
να ανυσηχώ? θελει ρυθμηση το προγραμμα?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 01:33:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβώς αυτό περίμενα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στις χαμηλές ψόφησε κ στις ψηλές αδειάζει τόσο γρήγορα που στεγνώνει τα μίγματα. Σε αυτά τα συμπεράσματα κατέληξα με την δοκιμή 2 προγραμμάτων κ 2 πολλαπλών (4-1) και (4-2-1). Το ένα πρόγραμμα είχε ξέσπασμα στις ψηλές κ δούλευε καλύτερα με το 4-1 χταπόδι, αλλά χαμηλά ήταν τόσο ψόφιο που σχεδόν ξεκινούσα πατινάροντας.
Με το 2ο πρόγραμμα τύπου ps, έστρωσε ελάχιστα στις χαμηλές, ώσπου έβαλα χταπόδι 4-2-1 κ χαμηλά πλέον μου θυμίζει 1,6 κινητήρα κ ψηλά αν βάλω ένα πιο ελεύθερο θα ξεσπάει το ίδιο με το 4-1. Σε αυτή την επιλογή βοήθησε ο Στέλιος με τις γνώσεις του (πρέπει να του κάνουμε άγαλμά του παιδιού!!!!)
Φίλε μου η λύση σου είναι στην πολλαπλή, θες 4-2-1 χταποδάκι με λεπτούς σωλήνες κ τελική διατομή στα 47-48μμ. Το πρόγραμμα που φοράς στις ψηλές για να μη σου στεγνώνει θέλεις πιο κλειστό φιλτροκούτι ή σκούπα, αλλιώς θα πρέπει να το τροποποιήσεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 01:36:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα παρακαλουσα να κρατησουμε ενα επιπεδο
εκφρασεις του τυπου
τι λες ρε φλοκι
ρε σκατοασχετε
ζωο
κλειδωστε το με τα χαιβανια
και αλλα τετοια ειρωνικα σχολια να λειπουν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 01:55:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | θα παρακαλουσα να κρατησουμε ενα επιπεδο
εκφρασεις του τυπου
τι λες ρε φλοκι
ρε σκατοασχετε
ζωο
κλειδωστε το με τα χαιβανια
και αλλα τετοια ειρωνικα σχολια να λειπουν |
εχασα κατι?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 02:04:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GEMI έγραψε: |
Φίλε μου η λύση σου είναι στην πολλαπλή, θες 4-2-1 χταποδάκι με λεπτούς σωλήνες κ τελική διατομή στα 47-48μμ. Το πρόγραμμα που φοράς στις ψηλές για να μη σου στεγνώνει θέλεις πιο κλειστό φιλτροκούτι ή σκούπα, αλλιώς θα πρέπει να το τροποποιήσεις. |
μα 4-2-1 εχω..
επισης το να μπουκοσω την εισαγωγη μουγια να μην εχω τοσο αερα κ στεγνωνει ειναι ποντιακη λυση.. θεωριτικα μια ρυθμιση του προγραμματος που να εκμεταλευεται αυτον τον παραπανω αερα θα δωσει κ αλλη δυναμη στο αμαξι, εκτος αν τερματιζουν ταμπεκ δεν ξερω, ο στελιος ή ο σαλεξ ας μας πουν
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 02:18:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλεξ, τα μπεκ εχουν ηδη παραδωσει πνευμα Εδω το δικο μου στις 7000 με μαμα εισαγωγη και ειχαν πει το ποιημα
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 02:23:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με 120κατι αλογα παρεδωσαν πνευμα τα μπεκξ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 02:32:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikolas206gti έγραψε: | Αλεξ, τα μπεκ εχουν ηδη παραδωσει πνευμα Εδω το δικο μου στις 7000 με μαμα εισαγωγη και ειχαν πει το ποιημα |
σοβαρα? τελειονουν τα μπεκ με ενα χταπαδι κ εκεντρα?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 07:57:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tην περιπτωση του να φορεσεις μια 45 προφυσιατη (που "κραταει" χαμηλα και θα σου "αδειαζει" ψηλα) την εχεις σκεφτει?
επισης με τα συστηματα ram air κτλ, σας το εχω πει πολλες φορες
πως αναλογα το σετ απ του αυτοκινητου (και τα γουστα σου)
θελει και το καταληλο "σεταρισμα" ωστε να αποδιδει τα μεγιστα χωρις πιθανες παρενεργιες η να χρειαζεται να αλλαξεις πραγματα στο μοτερ σου
(σε ελευθερη μεταφραση ειναι κριμα να αναγκαστεις να δωσεις επιπλεον χρημα στο αμαξι σου, επειδη εβαλες κατι που ντε και καλα θελει και κατι αλλο. Εκτος και αν σου περισευουν οποτε... εκει να δεις λυσεις που σου εχω ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 08:36:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οπως βλεπεις απο εξατμιση δεν εισαι λαθος. σωστος δε ξερω αν εισαι αλλα οταν παιζετε ετσικοντα παει να πει οτι δεν ηταν τελειως σκ**α το αμαξι....
απο εισαγωγη αν δεν εχεις κανει κανα εγκλημα παλι δε παιζει εχω δοκιμασει διαφορα σκουποβαρελλοεισαγωγες. οκ εχει διαφορες αλλα μικρες...
προγραμμα ξεχνα το δε εκανες καποια σοβαρη μετατροπη
αρα ειτε φταει βαρος σου κλπ κλπ ζαντες κλπ κλπ
ειτε εχει καποιο θεμα το αμαξι σου και οντως στεγνωνει π.χ μαπ σενσορ αν και νομιζω το αλλαξες ή δεν εχω ιδεα
απο οσο θυμαμαι παρολο το κραξιμο που εχετε φαει εδω και ενα χρονο τις ζαντες τραμπα ακομα δεν εχετε κανει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 09:12:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πανο, σε τετοιες περιπτωσεις "τηλε-βελτιωσης" οπως του παληκαριου
δυσκολα βγαινει ακρη αν δεν το δεις απο κοντα.
Καθως εχει κανει τετοιες αλλαγες που μπορει να ελοχευει
απο καποια απλη λαλακια (η συνδιασμος αυτων)
κατα καιρους εχουν δει τοσα πολλα τα ματια μου...
ειτε να παιζει κατι αλλο που δεν φαινεται με την πρωτη ματια.
Σιγουρα παντως τον παραδεχομαι που το "ψαχνει" και το παλευει το θεμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 10:34:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: |
ειδικα τεταρτες που εχω και πολλα χλμ και δουλευει το ραμαιρ στο φουλ πεφτει στα πιο χαμηλα κιτρινα ... |
Το "ματι" υπολειτουργει εντελως εκει που το εχεις βαλει να ρουφαει...
GEMI έγραψε: | Ακριβώς αυτό περίμενα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στις χαμηλές ψόφησε κ στις ψηλές αδειάζει τόσο γρήγορα που στεγνώνει τα μίγματα. Σε αυτά τα συμπεράσματα κατέληξα με την δοκιμή 2 προγραμμάτων κ 2 πολλαπλών (4-1) και (4-2-1). Το ένα πρόγραμμα είχε ξέσπασμα στις ψηλές κ δούλευε καλύτερα με το 4-1 χταπόδι, αλλά χαμηλά ήταν τόσο ψόφιο που σχεδόν ξεκινούσα πατινάροντας.
Με το 2ο πρόγραμμα τύπου ps, έστρωσε ελάχιστα στις χαμηλές, ώσπου έβαλα χταπόδι 4-2-1 κ χαμηλά πλέον μου θυμίζει 1,6 κινητήρα κ ψηλά αν βάλω ένα πιο ελεύθερο θα ξεσπάει το ίδιο με το 4-1. Σε αυτή την επιλογή βοήθησε ο Στέλιος με τις γνώσεις του (πρέπει να του κάνουμε άγαλμά του παιδιού!!!!)
Φίλε μου η λύση σου είναι στην πολλαπλή, θες 4-2-1 χταποδάκι με λεπτούς σωλήνες κ τελική διατομή στα 47-48μμ. Το πρόγραμμα που φοράς στις ψηλές για να μη σου στεγνώνει θέλεις πιο κλειστό φιλτροκούτι ή σκούπα, αλλιώς θα πρέπει να το τροποποιήσεις. |
John,το προγραμμα που δοκιμασες ηταν τυπου PS ή κανονικο PS(αντιγραφη πιθανως);
Γιατι οσοι εβαλαν το PS σε 1ο σταδιο,νομιζαν οτι ψηλα δεν παει το μοτερ απο την πολυ ροπη που εβγαζε.
Η λογικη παντως δεν ειναι να μειωσεις τον αερα στο εκαστοτε μοτερ για να μην στεγνωνει.
Σας ειχα πει και παλιοτερα,μην προσπαθειτε να κανετε το μοτερ σας αυτο που δεν ειναι...
Ουτε το 1300αρι μπορει να αποκτησει ροπη τρακτερ αλλα ουτε και του 206 με περιφερειακα 106 μπορει να παρει περισσοτερη δυναμη χαμηλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 12:49:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο το πρόγραμμα είναι σεταρισμένο στο δυναμόμετρο. Ξεκίνησε από PS, μπήκε δυναμόμετρο κ παραμετροποιήθηκε εκεί που οι καμπύλες είναι οριακά για αυτό το μοτέρ. Το έχω διαπιστώσει γιατί μόλις βάζω απλή αμόλυβδη χτυπάει πειράκια κ ανάβει λαμπάκι. Με 100΄άρα δουλεύει ρολόι σε όλο το φάσμα χωρίς να ακουγεται το παραμικρό.
Τώρα για την εισαγωγή να προσθέσω τα εξής. Το 1300 φοράει μεγαλύτερη πεταλούδα από το 1.600, έχει αγριότερο εκκεντροφόρο κ είναι σχεδόν έτοιμος κ σεταρισμένος από το εργοστάσιο. Το μόνο που του λείπει είναι μία σχετικά καλή ροπούλα που με τις βελτιώσεις (χταπόδι-τελικό) κ το πρόγραμμα έρχεται κ αυτό. Αν οδηγήσεις το δικό μου θα καταλάβεις τι εννοώ.
Πιστεύω είναι λάθος οι μεγάλοι αυλοί στις εξαγωγές, τόσο στο 4 όσο κ στο 2 κ 1. Από μαμά αν έβλεπες τι χταπόδι του βάλανε κ τι φοράω τώρα, θα έλεγες ότι το κάνω υποβάθμιση. Οι 4 σωλήνες έχουν διάμετρο (εσωτ.) 28 χιλ, κ ο τελικός σωλήνα είναι 42 χιλ. Έχασα ένα ξέσπασμα που είχα ψηλα , αλλά να σε πω τα εξής : Όταν φορούσα το 4-1 κ είχα τα τρελά ξεσπάσματα είχα ακριβώς αυτό το πρόβλημα που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω, στέγνωμα, χτύπημα στο μοτέρ κ άναβε το λαμπάκι. Θερμοκρασίες τρελές. Με τον σωλήνα ήρθε κ έστρωσε τρομερά στις ψηλές, έδωσε θεαματική ροπή στις χαμηλές (με 3η στρίβω χαλαρά με 1.800 στροφές τι άλλο να πω). Πριν ήθελα τουλ. 4.000 στροφές κ ήμουν διαρκώς στο κατέβασμα κ στο ξέσπασμα.. Οι συγκρίσεις που έκανα με το χρονόμετρο ήταν 9,4 sec /100 km, με μαμά σωλήνα, κ 8,82 με στενό 4-2-1 !!! Άρα ιδέα μου ήταν το τόσο τρελό ξέσπασμα στις ψηλες.. Την άλλη εβδομάδα θα βάλω τελικό supersprint (πιο ελεύθερο από το μαμά VTS που φοράω) κ θα επανέλθω.. Αφήνω για τελευταία σωλήνα 47άρα αφού το μετρήσω ξανά κ ξανά.
Για αυτό λέω, είναι λάθος 50άρα + σωλήνα, μιας κ το μοτέρ δε πρόκειται να στρώσει μίγμα ποτέ σε όλες του τις στροφές. Ή θα έχει μπουκώματα χαμηλά κ στρωτή λειτουργία ψηλά, ή που θα στεγνώνει ψηλά κ θα δουλεύει σχετικά καλά χαμηλά.
Μόνο με παράλληλο πιστεύω θα μπορούσε να το φέρει εκεί που θέλει το μίγμα.. με αυτά που φοράει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 14:18:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο το ματι το εκανα οπως ειπαμε τη δευτερη φορα , οπως ειπες εσυ. με χαρτοσωληνα κι παιρνει απο μασκα πλαγια.. καλα δουλευει αλλιος δε θα στεγνωνε ...
Η απορια που εχω ειναι γιατι στεγνωνει στην τεταρτη ταχυτητα μετα τις 5800σαλ ενω 2ες 3ες δε στεγνωνει (ισως λιγο στη 3η στο κοφτη αλλα μιλαμε για 7000σαλ)... μηπως η παραμετρος που λειπει απο την εξισωση ειναι η ταχυτητα που εχω πια στη 4η και 5800σαλ+ ? δηλαδη καθαρα ο αερας απο το ραμερ ? γιατι 3ες φευγω του Νικου 1 αμαξι και ξαφνικα 4ες μαζευει αρκετα.. το ιδιο αμαξι ειναι κ στις 2ες και 3ες και 4ες.. και θεωριτικα ο κινητηρας τις ιδιες καμπυλες πανω κατω πρεπει να δινει σε καθε ταχυτητα ,τοσασμαν δε κανει καποια διαφορα.. αρα κατι στα πολλα χλμ κανει το μοτερ να μην αποδιδει.. πολυς αερας ? τελιομενα μπεκ ? κατι στο προγραμμα?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 16:50:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | απο οσο θυμαμαι παρολο το κραξιμο που εχετε φαει εδω και ενα χρονο τις ζαντες τραμπα ακομα δεν εχετε κανει |
Ναι αυτο πρεπει να γινει οπωσδηποτε.Παντως δεν γινεται αμαξι μαμα με 10+αλογα κατω να μαζευει 4ες...
Αυτο που ισως δεν γνωριζετε ειναι οτι μετα απο την ολη μετατροπη ΦΠΕ και εκκεντρα ο Αλεξ ειναι +5-6 αυτοκινητα μπροστα απ'οτι ηταν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 17:03:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γινεται....η αναρτομενη μαζα παιζει πολυ σημαντικο ρολο σε αυτο οπως και σε πολλα...σημασια εχει το πριν με το μετα εφοσον οι διαφορες ειναι 5-6 αυτοκινητα σημαινει οτι εχει δυναμωσει αρκετα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 18:04:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GEMI έγραψε: | Στέλιο το πρόγραμμα είναι σεταρισμένο στο δυναμόμετρο. Ξεκίνησε από PS, μπήκε δυναμόμετρο κ παραμετροποιήθηκε εκεί που οι καμπύλες είναι οριακά για αυτό το μοτέρ. Το έχω διαπιστώσει γιατί μόλις βάζω απλή αμόλυβδη χτυπάει πειράκια κ ανάβει λαμπάκι. Με 100΄άρα δουλεύει ρολόι σε όλο το φάσμα χωρίς να ακουγεται το παραμικρό.
Τώρα για την εισαγωγή να προσθέσω τα εξής. Το 1300 φοράει μεγαλύτερη πεταλούδα από το 1.600, έχει αγριότερο εκκεντροφόρο κ είναι σχεδόν έτοιμος κ σεταρισμένος από το εργοστάσιο. Το μόνο που του λείπει είναι μία σχετικά καλή ροπούλα που με τις βελτιώσεις (χταπόδι-τελικό) κ το πρόγραμμα έρχεται κ αυτό. Αν οδηγήσεις το δικό μου θα καταλάβεις τι εννοώ.
Πιστεύω είναι λάθος οι μεγάλοι αυλοί στις εξαγωγές, τόσο στο 4 όσο κ στο 2 κ 1. Από μαμά αν έβλεπες τι χταπόδι του βάλανε κ τι φοράω τώρα, θα έλεγες ότι το κάνω υποβάθμιση. Οι 4 σωλήνες έχουν διάμετρο (εσωτ.) 28 χιλ, κ ο τελικός σωλήνα είναι 42 χιλ. Έχασα ένα ξέσπασμα που είχα ψηλα , αλλά να σε πω τα εξής : Όταν φορούσα το 4-1 κ είχα τα τρελά ξεσπάσματα είχα ακριβώς αυτό το πρόβλημα που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω, στέγνωμα, χτύπημα στο μοτέρ κ άναβε το λαμπάκι. Θερμοκρασίες τρελές. Με τον σωλήνα ήρθε κ έστρωσε τρομερά στις ψηλές, έδωσε θεαματική ροπή στις χαμηλές (με 3η στρίβω χαλαρά με 1.800 στροφές τι άλλο να πω). Πριν ήθελα τουλ. 4.000 στροφές κ ήμουν διαρκώς στο κατέβασμα κ στο ξέσπασμα.. Οι συγκρίσεις που έκανα με το χρονόμετρο ήταν 9,4 sec /100 km, με μαμά σωλήνα, κ 8,82 με στενό 4-2-1 !!! Άρα ιδέα μου ήταν το τόσο τρελό ξέσπασμα στις ψηλες.. Την άλλη εβδομάδα θα βάλω τελικό supersprint (πιο ελεύθερο από το μαμά VTS που φοράω) κ θα επανέλθω.. Αφήνω για τελευταία σωλήνα 47άρα αφού το μετρήσω ξανά κ ξανά.
Για αυτό λέω, είναι λάθος 50άρα + σωλήνα, μιας κ το μοτέρ δε πρόκειται να στρώσει μίγμα ποτέ σε όλες του τις στροφές. Ή θα έχει μπουκώματα χαμηλά κ στρωτή λειτουργία ψηλά, ή που θα στεγνώνει ψηλά κ θα δουλεύει σχετικά καλά χαμηλά.
Μόνο με παράλληλο πιστεύω θα μπορούσε να το φέρει εκεί που θέλει το μίγμα.. με αυτά που φοράει. |
Κατσε ρε...
Το γνησιο PS δεν χτυπαει σχεδον ποτε πυρακια,ακομα και με συμβατικη αμολυβδη,εκτος και αν εχεις ανεβασμενη συμπιεση,εξω εχει 35 βαθμους και η βενζινη που βαζεις ειναι....Καλπακης.
Για να σου χτυπαει πυρακια με απλη βενζινη,ο προγραμματιστης που στο εφτιαξε πρεπει να ειναι ολιγον μλκας μιας και απο οτι καταλαβαινω εκοψε μονον καυσιμο,αφηνωντας το αβανς στα ιδια επιπεδα με πριν...
Οσο αφορα την εξαγωγη τωρα.
Οι μεγαλοι αυλοι(σε σχεση με τους εργοστασιακους) οντως δεν ωφελουν καπου μιας και ολο το κερδος ερχεται απο την διαδρομη κυριως...
Το εργοστασιακο χταποδι του 1300(και ολων των 8v) κανει τα 4 σε 2 πολυ συντομα,τα διατηρει ετσι για περιπου μισο μετρο και στην συνεχεια τα κανει 1.
Τα aftermarket χταποδια χρησιμοποιουν περιπου ιδιες διατομες αλλα τα 4 γινονται 2 πολυ πιο μακρια για αυτο και το μοτερ αναπνεει εντελως διαφορετικα...
Οσο αφορα τις επιλογες σου,δεν εχεις κατανοησει ενα πραγμα εως τωρα...
Το 1300αρι μοτερ δεν βγαζει ροπη στις χαμηλομεσαιες.
Ακομα και να βγαλει,θα ειναι εξαναγκασμος και θα εχει χασει τοοοσα πολλα ψηλα που σε τελικο συνολο θα ειναι σαφως πιο αργο απο πριν.
Το 1300αρι δεν ειναι φτιαγμενο για να πηγαινει με μισο γκαζι και αυτο το δειχνει σε ολη του την φιλοσοφια,ξεκινωντας απο την διαμετρο/διαδρομη του,την πολλαπλη εισαγωγης του,την πεταλουδα που ειναι πιο μεγαλη και απο των 16v αλλα και ολα τα υπολοιπα παρελκομενα του.
Εσυ πασχιζεις να βελτιωσεις το φασμα σου μεχρι τις 4000 οταν ακομα και το εργοστασιακο 1300αρι μοτερ εκει δεν εχει πιασει καν την μεγιστη ροπη του.
Οποτε αν υποθεσουμε οτι εχεις ενα ωφελιμο φασμα πχ 3000-6000,ενα Ν 1300αρι με ολα οσα ειχα και εγω στο δικο μου,ξυπναει αρκετα ζωντανα απο τις 3500,ζωντανευει στις 5000 και μετα τις 6000 τρελλαινεται μεχρι τον κοφτη(7800).
Με λιγα λογια,το φασμα που εχει πολυ δυναμη ειναι τουλαχιστον 3000 και εχει πληρως αποδεκτη λειτουργια και 1500 στροφες χαμηλοτερα.
Απλα εσυ προσπαθεις να εξισορροπησεις την κατασταση λογο των μακριων σχεσεων του σασμαν σου,πραγμα το οποιο δεν εχει ουσια μιας και στο εχω πει οτι το 1300αρι ΔΕΝ μπορει να συνεργαστει ομαλα με οτιδηποτε αλλο μακρυτερο απο 13/59.
Οσο αφορα τα μιγματα,εγω με το PS δεν αντιμετωπισα ποτε προβλημα με "τρυπες" στην αποδοση.
Ναι,καταλοιπα καυσης εχει πολλα,ιδιαιτερα αν το ζητουμενο ειναι το μισο γκαζι,σαν αποδοση ομως ειναι το πιο overall ολων μιας και δουλευει τελεια χαμηλομεσαιες αλλα χωρις να χανει τιποτα ψηλα.
Α,και ποτε δεν εμεινα απο καυσιμο,εκτος απο οταν ειχα βαλει τα παντα επανω(εκκεντροφορο Ν,χταποδι,50αρα εξατμιση),πραγμα λογικο μιας και το προγραμμα της PS δουλευει με duty cycle ηδη κοντα στο 95% των δυνατοτητων των μπεκ,για αυτο και ανεβασα λιγο την πιεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάρ 2011, 18:05:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Στελιο το ματι το εκανα οπως ειπαμε τη δευτερη φορα , οπως ειπες εσυ. με χαρτοσωληνα κι παιρνει απο μασκα πλαγια.. καλα δουλευει αλλιος δε θα στεγνωνε ... |
Για αυτον ακριβως τον λογο ειπα οτι δεν δουλευει καν...
Σου ειπα πως να το κανεις σωστα αλλα με εγραψες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|