Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Απρ 2004, 17:24:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά έχω ένα 206 XS 1600 16V(110hp) με multiplexing μοντέλο 5/2003.
Θα ήθελα να το δυναμομετρήσω. Έχει 7000 χλμ. και θα ήθελα να μου προτείνετε καλό δυναμόμετρο (Αρβανιτάκης στην Αμφιθέας, Mustang στον Πειραιά κ.α.) και πόσο περίπου πάει.
Επίσης παιδιά μπορείτε να μου περιγράψετε γενικά την διαδικασία της δυναμομέτρησης πως δηλαδή αυτή γίνεται(με τι ταχύτητα στο κιβώτιο γίνεται,λεπτομέρειες σχετικά με την χρησιμοποιούμενη βενζίνη,πιέσεις ελαστικών την μέρα της δυναμομέτρησης και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες).
Το αμάξι είναι τελείως μαμά με βενζίνη V-Power 95 οκτανίων πάντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Απρ 2004, 08:08:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κολλητός μου έκανε πριν κανένα 6μηνο στον Αρβανιτάκη με το saxo του.
Κόστος 50ευρώ. Αυτός την έκανε με απλή 95αρα και ο Αρβανιτάκης του είπε ότι με 100αρα θα είχε παραπάνω 2-3 άλογα και ελάχιστη ροπή. Εκαναν 2 δυναμομετρήσεις με σχετικά κρύο κινητήρα και λίγο αργότερα με πιό ζεστό και οι μετρήσεις έγιναν με 4η ταχύτητα. 
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Δεκ 2004, 10:21:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειδα με τα ματια μου να δυναμομετρουν focus RS με εξατμιση και φιλτρο ΜΟΝΟ και να δινει +12,7 αλογα..... 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Δεκ 2004, 10:43:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | ειδα με τα ματια μου να δυναμομετρουν focus RS με εξατμιση και φιλτρο ΜΟΝΟ και να δινει +12,7 αλογα.....  |
Γιατι ??
Ειναι λογικο τα τουρμπο(και με πολλα κυβικα) να παιρνουν μονο με εξατμιση.
Ακομα και το πουντο gt κερδιζε 5 αλογα μονο απο μεγαλυτερη εξατμιση.
Να μη μιλησω βεβαια για subaru, S3, ή evo, το ποσα κερδιζουν απο εξατμιση μονο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Δεκ 2004, 10:48:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μου εκανε εντυπωση γιατι μαλλον εχω συνηθησει απο τα δικα μας αυτοκινητα που για να βγαλουν +12hp πρεπει να δωσεις κατι χιλιαδες ευρω....
χμμμμμ......1.200 τα 12 αλογα=100ευρω το καθε αλογο!πολλα δεν ειναι 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Δεκ 2004, 10:54:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
p206xs2 έγραψε: | Παιδιά έχω ένα 206 XS 1600 16V(110hp) με multiplexing μοντέλο 5/2003.
Θα ήθελα να το δυναμομετρήσω. Έχει 7000 χλμ. και θα ήθελα να μου προτείνετε καλό δυναμόμετρο (Αρβανιτάκης στην Αμφιθέας, Mustang στον Πειραιά κ.α.) και πόσο περίπου πάει.
Επίσης παιδιά μπορείτε να μου περιγράψετε γενικά την διαδικασία της δυναμομέτρησης πως δηλαδή αυτή γίνεται(με τι ταχύτητα στο κιβώτιο γίνεται,λεπτομέρειες σχετικά με την χρησιμοποιούμενη βενζίνη,πιέσεις ελαστικών την μέρα της δυναμομέτρησης και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες).
Το αμάξι είναι τελείως μαμά με βενζίνη V-Power 95 οκτανίων πάντα. |
Αβλεπεί Δημητριάδης. Είναι και η επιλογή των 4Τροχών. Έχω περάσει πολλά πρωϊνά εκεί (και σε άλλα δυναμόμετρα) και ξέρω τι σου λέω...
Η δυναμομέτρηση γίνεται με την σχέση που είναι πιο κοντά στο 1:1, συνήθως αυτή είναι η 4η σε ένα 5τάχυτο.
Όσο για βενζίνες και πιέσεις, είναι απλό... Βάλε αυτές που χρησιμοποιείς καθημερινά, για να δεις με πόσα άλογα κινείσαι καθημερινά.
Υπ΄ όψιν, θα έχεις γύρω στα 100 άλογα τροχό. Ο Γρηγόρης είναι ο μόνος που δεν μετράει απώλειες, για τον απλούστατο λόγο ότι όταν μετράς τροχό, δεν υπάρχει απόλυτα σωστός τρόπος να τις προσθέσεις και να βρεις ισχύ στον στρόφαλο. Οτιδήποτε άλλο είναι μπακαλίστικο...
Υπάρχουν μερικοί πελάτες που απλώς θέλουν να βγάλουν ένα μεγάλο νούμερο. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει καταρχάς να πάνε σε κάποιον άλλο με υπεραισιόδοξο δυναμόμετρο και να τιγκάρουν τα λάστιχα στον αέρα για να έχουν λιγότερη τριβή κύλισης, ενώ και η βενζίνη πρέπει να είναι 100άρα.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Δεκ 2004, 15:10:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι σχέση μπορεί να έχει το multiplex με την απόδοση του κινητήρα????
Χρειάζεται ΤΟΣΗ ΠΟΛΛΗ ενέργεια για τη λειτουργία του???? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Δεκ 2004, 03:45:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | p206xs2 έγραψε: | Παιδιά έχω ένα 206 XS 1600 16V(110hp) με multiplexing μοντέλο 5/2003.
Θα ήθελα να το δυναμομετρήσω. Έχει 7000 χλμ. και θα ήθελα να μου προτείνετε καλό δυναμόμετρο (Αρβανιτάκης στην Αμφιθέας, Mustang στον Πειραιά κ.α.) και πόσο περίπου πάει.
Επίσης παιδιά μπορείτε να μου περιγράψετε γενικά την διαδικασία της δυναμομέτρησης πως δηλαδή αυτή γίνεται(με τι ταχύτητα στο κιβώτιο γίνεται,λεπτομέρειες σχετικά με την χρησιμοποιούμενη βενζίνη,πιέσεις ελαστικών την μέρα της δυναμομέτρησης και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες).
Το αμάξι είναι τελείως μαμά με βενζίνη V-Power 95 οκτανίων πάντα. |
Αβλεπεί Δημητριάδης. Είναι και η επιλογή των 4Τροχών. Έχω περάσει πολλά πρωϊνά εκεί (και σε άλλα δυναμόμετρα) και ξέρω τι σου λέω...
………………..
Υπ΄ όψιν, θα έχεις γύρω στα 100 άλογα τροχό. Ο Γρηγόρης είναι ο μόνος που δεν μετράει απώλειες, για τον απλούστατο λόγο ότι όταν μετράς τροχό, δεν υπάρχει απόλυτα σωστός τρόπος να τις προσθέσεις και να βρεις ισχύ στον στρόφαλο. Οτιδήποτε άλλο είναι μπακαλίστικο...
Υπάρχουν μερικοί πελάτες που απλώς θέλουν να βγάλουν ένα μεγάλο νούμερο. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει καταρχάς να πάνε σε κάποιον άλλο με υπεραισιόδοξο δυναμόμετρο και να τιγκάρουν τα λάστιχα στον αέρα για να έχουν λιγότερη τριβή κύλισης, ενώ και η βενζίνη πρέπει να είναι 100άρα. |
Φίλε BTS γεια
Θα μου επιτρέψεις να παραθέσω μερικές αντιρρήσεις στα γραφόμενα σου, πάντα καλοπροαίρετα…
Λίγη εισαγωγή πρώτα.
Τα αδρανειακά δυναμόμετρα εκτελούν ένα πλήρες τεστ (δυναμομέτρηση) σε περίπου 10’’ (δευτερόλεπτα). Όταν αυτό συμβαίνει (που είναι και ο σωστός μέσος όρος χρόνου) τότε ο κινητήρας που μετράμε ταιριάζει στις προδιαγραφές (μέγεθος) του δυναμόμετρου.
Από ότι καταλαβαίνω μιλάμε για δυναμόμετρο Mustang.
Τα δυναμόμετρα αυτά, (και άλλα Αμερικάνικα τέτοιων προδιαγραφών), επειδή μετρούν υπερβολικά μεγάλα νούμερα ροπής και ίππων, 1000+, έχουν πολύ μεγάλη αδράνεια. Πάρα πολύ μεγάλη για μικρούς κινητήρες όπως αυτοί για τους οποίους μιλάμε σε αυτό το forum, ή κανονική αδράνεια για μεγάλους κινητήρες σε ροπή, κυβισμό κλπ.
Αυτό έχει σαν συνέπεια να μετρά ίσως με αρκετή ακρίβεια την δύναμη στους τροχούς (σε πολύ μεγαλύτερο χρόνο από τα 10’’ είμαι σίγουρος…) αλλά η μεγάλη αδράνεια που έχει ξεπερνά κατά πολύ τις τριβές επιβράδυνσης που μετρούνται στο coast down test από όπου βγαίνουν οι απώλειες με συνέπεια να μην είναι δυνατή τέτοια μέτρηση σε μικρούς κινητήρες γιατί καταλαβαίνεις ότι οι τριβές από τέτοιου μεγέθους κινητήρες και παρελκόμενα… είναι τόσο μικρές, αναλογικά, που δεν έχουν την δυνατότητα να επιβραδύνουν την μεγάλη μάζα των τεράστιων rollers…, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει αν επιχειρήσουμε coast down, δηλαδή τα rollers θα «σπρώχνουν» τον κινητήρα κλπ. αντί ο κινητήρας να φρενάρει…
Συμπέρασμα: Μεγάλη επένδυση σε λάθος αγορά… και μισή χρήση των δυνατοτήτων του εργαλείου… (Δεν ήξερες δεν ρώταγες )
Σχετικά με την τελευταία παράγραφο σου, ένα καλό δυναμόμετρο έχει την δυνατότητα να μετρά με μεγάλη ακρίβεια τις απώλειες από τριβές και κατά συνέπεια και αυτές της αλλαγής πίεσης των ελαστικών και να διορθώνει ανάλογα πάντα με ακρίβεια.
Όσο για την βενζίνη, αυτό εξαρτάτε από τι θέλουμε να μετρήσουμε. Αν θέλουμε να δούμε τον κινητήρα μας σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης τότε η 95ρα είναι και πολύ αφού τα νορμάλ προγράμματα των ECUs φτιάχνονται στην πλειοψηφία τους για περίπου τέτοια βενζίνη.
Αν τώρα θέλουμε να μετρήσουμε την μέγιστη δυνατή απόδοση του κινητήρα μας τότε το καλύτερο καύσιμο είναι απαραίτητο αφού μόνο έτσι ο κινητήρας θα δείξει τις maximum δυνατότητες του. Εξαρτάται τι θέλουμε να δούμε.
Αν ο κινητήρας είναι βελτιωμένος τότε η 100ρα επιβάλλεται γιατί δεν νοείται να ξοδεύουμε χρήματα για ανταλλακτικά και εργασίες βελτίωσης και να «πνίγουμε» τον κινητήρα με νορμάλ βενζίνη και να έχουμε και την απαίτηση να δούμε και maximum απόδοση…
Πάντα φιλικά
Speedy100
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Δεκ 2004, 04:54:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενδιαφέρουσα η εξήγηση σου για την μη μέτρηση των απωλειών.
Δεν θα χαρακτήριζα όμως λανθασμένη την επένδυση του συγκεκριμένου. Απλώς, όπως κάθε άνθρωπος με γνώση και άποψη, κάνει κάποιες επιλογές που φαίνονται ακραίες. Μην ξεχνάμε όμως ότι έτσι κι αλλιώς ασχολείται με πολύ extreme κατασκευές που πλησιάζουν τα νούμερα που αναφέρεις, με πρώτη απ' όλες τη δική του...
Έχοντας μετρήσει μία ευρεία γκάμα αυτοκινήτων στο συγκεκριμένο δυναμομετρο, μου έκανε εντύπωση η καλή επαναληψιμότητα και το γεγονός ότι οι τιμές που δίνει, στις περισσότερες των περιπτώσεων επαληθεύονται με ακρίβεια (εκτός από ορισμένα μοντέλα που ο κατασκευαστής δηλώνει εσκεμένα διαφορετικη ισχύ από την πραγματική, ή αν το αυτοκίνητο είναι ταλαιπωρημένο (κλασσική περίπτωση δημοσιογραφικού..). Βέβαια δεν είμαι ειδικός στα δυναμόμετρα για να έχω αυστηρότερα κριτήρια.
speedy100 έγραψε: | Όσο για την βενζίνη, αυτό εξαρτάτε από τι θέλουμε να μετρήσουμε. Αν θέλουμε να δούμε τον κινητήρα μας σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης τότε η 95ρα είναι και πολύ αφού τα νορμάλ προγράμματα των ECUs φτιάχνονται στην πλειοψηφία τους για περίπου τέτοια βενζίνη.
Αν τώρα θέλουμε να μετρήσουμε την μέγιστη δυνατή απόδοση του κινητήρα μας τότε το καλύτερο καύσιμο είναι απαραίτητο αφού μόνο έτσι ο κινητήρας θα δείξει τις maximum δυνατότητες του. Εξαρτάται τι θέλουμε να δούμε.
Αν ο κινητήρας είναι βελτιωμένος τότε η 100ρα επιβάλλεται γιατί δεν νοείται να ξοδεύουμε χρήματα για ανταλλακτικά και εργασίες βελτίωσης και να «πνίγουμε» τον κινητήρα με νορμάλ βενζίνη και να έχουμε και την απαίτηση να δούμε και maximum απόδοση…
Πάντα φιλικά
Speedy100 |
Εννοείται. Αναφερόμουν σε νορμάλ ή σχεδόν νορμάλ όπως του φίλου που έθεσε το ερώτημα.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Δεκ 2004, 01:59:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Ενδιαφέρουσα η εξήγηση σου για την μη μέτρηση των απωλειών.
Δεν θα χαρακτήριζα όμως λανθασμένη την επένδυση του συγκεκριμένου. Απλώς, όπως κάθε άνθρωπος με γνώση και άποψη, κάνει κάποιες επιλογές που φαίνονται ακραίες. Μην ξεχνάμε όμως ότι έτσι κι αλλιώς ασχολείται με πολύ extreme κατασκευές που πλησιάζουν τα νούμερα που αναφέρεις, με πρώτη απ' όλες τη δική του...
Έχοντας μετρήσει μία ευρεία γκάμα αυτοκινήτων στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο, μου έκανε εντύπωση η καλή επαναληψιμότητα και το γεγονός ότι οι τιμές που δίνει, στις περισσότερες των περιπτώσεων επαληθεύονται με ακρίβεια (εκτός από ορισμένα μοντέλα που ο κατασκευαστής δηλώνει εσκεμένα διαφορετικη ισχύ από την πραγματική, ή αν το αυτοκίνητο είναι ταλαιπωρημένο (κλασσική περίπτωση δημοσιογραφικού..). Βέβαια δεν είμαι ειδικός στα δυναμόμετρα για να έχω αυστηρότερα κριτήρια.
|
Για να μη γίνει καμιά παρεξήγηση χωρίς λόγο, τον άνθρωπο δεν τον ξέρω κι η κριτική μου σχετικά με την επιλογή του δυναμόμετρου αφορά μόνο την καταλληλότητα τέτοιου μεγέθους σε σχέση με την αγορά μας δηλαδή την πρακτική καθημερινή χρήση του για επαγγελματικό σκοπό. Αν κάποιος έχει την οικονομική δυνατότητα να κάνει μια τόσο ακριβή επένδυση για τον οποιοδήποτε λόγο εγώ σίγουρα δεν έχω κανένα πρόβλημα. Μακάρι να είχα και εγώ τέτοια οικονομική ευχέρεια και σίγουρα θα έκανα αντίστοιχες αγορές για δική μου χρήση…
Φιλικά
Speedy100
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Δεκ 2004, 12:39:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj's 206 = 109hp 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Δεκ 2004, 11:07:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλημέρα παιδιά και χρόνια πολλά.
Θέλω να ρωτήσω που βρίσκεται αυτός ο Δημητριάδης ?
Στον Πειραιά ποιοί βρίσκονται ???
Θέλω και εγώ να κάνω μια δυναμομέτρηση. !!!
Αντε και καλή πρωτοχρονιά και να μας βρει ο νέος χρόνος όλους καλά και με υγεία !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|