Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:23:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Για να το λές σίγουρα θα ξέρεις περισσότερα απο μένα αλλά τότε μετά απο κάθε ζόρισμα ή σκίσιμο γιατί ο η βελόνα του δείκτη δεν ξεπαιρνούσε τους 90+ βαθμούς στο εταιρικό γιαρις ή στα οικογενειακά μου ibiza 1,6 και 1,4 και punto 1,2 ?
Μόνο στο punto gt που είχα ανέβαζα λίγο θερμοκρασίες αλλά θυμάμαι σε αγριο σκισιμο πχ καλοκαίρι με 40+ βαθμούς. |
Δεν ανεβαίνει γιατί στα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις η βελόνα μένει πάντα σταθερή χωρίς μεταβολές και ιδικά στα Γιαπωνέζικα μοντέλα.
Στα δικά μας η λειτουργία του οργάνου είναι σχεδόν πολύ ακριβής και μετράει και την παραμικρή μεταβολή της θερμοκρασίας του νερού. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:33:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | ?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι?
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90  |
Τώρα τι να σου πω ……για σκέψου λίγο αυτό που λες και αν δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζει θα σου εξηγήσω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:47:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | ?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι?
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90  |
και μετά μόλις πέσεις σε μποτιλιάρισμα (οπως εγω πχ στην Κακιά σκάλα) πάς για πλάκα στους 100 !!!
Αν παίζει και τι ρόλο η θερμοκρασία του νερού δεν το γνωρίζω αφού δεν είμαι μηχανικός...
ΑΠΛΑ κάνουμε μια σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα και σίγουρα όσοι οδήγησαμε 206 πρώτη φορά -ερχόμενοι απο άλλη μάρκα- παραξενευτήκαμε με τους 90-100 βαθμούς.
Ομως αφου η μαμά πεζώ λέει NO PROBLEM τότε όλα καλά
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:48:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | kanelj έγραψε: | ?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι?
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90  |
Τώρα τι να σου πω ……για σκέψου λίγο αυτό που λες και αν δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζει θα σου εξηγήσω |
λαθος διατυπωση...!
Εννοω γιατι να ανεβαινει η θερμοκρασια του νερου αν το παταω περισσοτερο απο το κανονικο?
Λογικα δεν θα πρεπει να μενει εκει που ειναι?
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 10:19:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | Touristas έγραψε: | kanelj έγραψε: | ?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι?
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90  |
Τώρα τι να σου πω ……για σκέψου λίγο αυτό που λες και αν δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζει θα σου εξηγήσω |
λαθος διατυπωση...!
Εννοω γιατι να ανεβαινει η θερμοκρασια του νερου αν το παταω περισσοτερο απο το κανονικο?
Λογικα δεν θα πρεπει να μενει εκει που ειναι? |
Όσο περισσότερες στροφές έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερα θερμικά φορτία παράγονται τα οποία μεταφέρονται στο κύκλωμα ψύξης με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η θερμοκρασία του νερού μετά από παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλό αριθμό στροφών.
Αν το κύκλωμα ψύξης είναι σε καλή κατάσταση και επαρκές για τις ανάγκες του κινητήρα θα μπορέσει να κρατήσει την θερμοκρασία σε μία σταθερή τιμή αν όχι θα αρχίσει σταδιακά να ανεβαίνει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 10:27:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπότε με τις υψηλές θερμοκρασίες ποιά σημεία καταπονούνται περισσότερο Αργύρη ?
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 10:35:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Οπότε με τις υψηλές θερμοκρασίες ποιά σημεία καταπονούνται περισσότερο Αργύρη ? |
Αν εννοείς την θερμοκρασία λειτουργίας που έχουν δεν καταπονείτε πουθενά
Από εκεί και πέρα τα μεγαλύτερα ποσά θερμότητας παρατηρούνται μέσα και γύρο από των θάλαμο καύσης.
Εξάλλου αν για κάποιο λόγο η θερμοκρασία ανέβει πάρα πολύ ,και δεν μιλάω για στιγμιαίο ανέβασμα , το πρώτο πράμα που δεν αντέχει είναι η φλάντζα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios206 (Κώστας) Μέλος

 peugeot 207GT rouge ADEN
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 142
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2005, 00:07:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παίδες...ρωτάτε εμένα άν θέλετε για προβήματα.έχω πολλές απαντήσεις.
Λοιπόν.απότομο ανέβασμα θερμοκρασίας.Αισθητήρας θερμόκρασίας νερού του εγκεφάλου.
Αν πάνε όλα στα κόκκινα δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητό σου ανέβασε και θερμοκρασία.Στο 206 ο θερμοστάστης ανοίγει στους 90 βαθμούς, η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ στους 97 και η δεύτερη που είναι και η σκάλα ασφαλείας στους 110.Αν κολλήσει ο αισθητήρας θερμοκρασίας νερού του εγκεφάλου τότε δεν λειτουργεί η πρώτη σκάλα του βεντιλατερ στους 97 βαθμούς.μπαίνει όμως σε λειτουργεία η δευτερη σκάλα ανεξαρτήτως θερμοκρασίας.αλλά για να σε προειδοποιήσει το αυτοκινητάκι σου ότι έχεις κάποιο πρόβλημα σου πετάει στιγμιαία τον δείκτη στα κόκκινα και σου ανάβει και το stop.Dont worry..είσαι ασφαλής από την δεύτερη σκαλά.
Πρόσεχε.υπάρχουν 2 αισθητήρες θερμοκρασίας για το νερό στο ψυγείο.Πίνακα οργάνων και εγκεφ΄΄αλου.εσύ χρειάζεσε τον δεύτερο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
307 turbo-nos (giotis) Μόλις έγραψα

 307 turbo-nos
Ένταξη: 22 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2005, 12:04:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΛΑΕΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΓΡΟ ΤΗΣ ΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΝΕΡΑ.
ΤΟΥΡΜΠΙΣΤΕ ΚΑΙ ΨΕΚΑΣΤΕ
http://www.psclub.gr/forum/album_pic.php?pic_id=483 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
307 turbo-nos (giotis) Μόλις έγραψα

 307 turbo-nos
Ένταξη: 22 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2005, 12:04:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΛΑΕΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΓΡΟ ΤΗΣ ΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΝΕΡΑ.
ΤΟΥΡΜΠΙΣΤΕ ΚΑΙ ΨΕΚΑΣΤΕ
http://www.psclub.gr/forum/album_pic.php?pic_id=483 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2005, 17:42:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω κ'εγω μια σχετικη ερωτηση.
Λοιπον δεν ειχα ποτε προβλημα υπερθερμανσης αλλα εχω μια απορια. Δεν εχω πετυχει ποτε το βεντιλατερ να δουλευει ΜΕ ΣΒΗΣΤΟ κινητηρα. Ειναι νορμαλ αυτο ??? Δηλαδη θημαμαι σε αλλα αμαξια μας (Audi 80, Alfa 147) που μετα απο βολτα ειδικα το καλοκαιρι, το παρκαρα και καθος εφευγα ακουγα το βεντιλατερ να δουλευει. Στο 206 μου ΠΟΤΕ. Μηπως θα επρεπε???
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2005, 21:49:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε στελιο αποτι ξερω τα περισοτερα καινουργια αυτοκινητα με το που θα το σβησεις το αυτοκινητο σταματαει και το βεντιλατερ ακομα και να δουλευαι πριν.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2005, 22:40:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χτες εγινε το εξης.Σταματαω το αυτοκινητο για ενα λεπτο με αναμενη τη μηχανη και με το που γυρναω βλεπω την ενδειξη στοπ αναμενη και θερμοκρασια στο θεο!Το σβηνω,κανω να σβησω και τα φωτα,ο διακοπτης γυρισε αλλα αυτα εμειναν αναμενα!Κρυωσε,το εβαλα παλι μπρος και η θερμοκρασια δεν ξανανεβηκε!Τι εγινε?Αν δεν ειχα δει την ενδειξη στοπ,τι θα γινοτανε? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2005, 08:16:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | ΚΟΛΑΕΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ |
Εστω και για λίγο με αποτέλεσμα --> 200ευρώ για το ψυγείο καλοριφέρ που τα φτυσε.
Παράθεση: | ΜΕ ΣΒΗΣΤΟ κινητηρα το βεντιλατερ ... ΔΕΝ δουλευει... Στο 206 μου ΠΟΤΕ... Μηπως θα επρεπε ??? |
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
307 turbo-nos (giotis) Μόλις έγραψα

 307 turbo-nos
Ένταξη: 22 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Τρικαλα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2005, 16:15:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | kanelj έγραψε: | Touristas έγραψε: | kanelj έγραψε: | ?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι?
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90  |
Τώρα τι να σου πω ……για σκέψου λίγο αυτό που λες και αν δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζει θα σου εξηγήσω |
λαθος διατυπωση...!
Εννοω γιατι να ανεβαινει η θερμοκρασια του νερου αν το παταω περισσοτερο απο το κανονικο?
Λογικα δεν θα πρεπει να μενει εκει που ειναι? |
Όσο περισσότερες στροφές έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερα θερμικά φορτία παράγονται τα οποία μεταφέρονται στο κύκλωμα ψύξης με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η θερμοκρασία του νερού μετά από παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλό αριθμό στροφών.
Αν το κύκλωμα ψύξης είναι σε καλή κατάσταση και επαρκές για τις ανάγκες του κινητήρα θα μπορέσει να κρατήσει την θερμοκρασία σε μία σταθερή τιμή αν όχι θα αρχίσει σταδιακά να ανεβαίνει |
Αυτο εννοω:
Θερμοκρασια μεσα στην πολη,με μικρες ταχυτητες (αλλα πολυ ζεστη):
Θερμοκρασια στην εθνικη μετα απο αρκετο ζορισμα:
Aρα ισχυει (τουλαχιστον σε μενα) αυτο που γραφω....
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2005, 17:43:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι φωτογραφίες γιάννη είναι "μαγική εικόνα". Η πρώτη είναι λίγο πριν ανάψει το βεντιλατέρ ώστε να ρίξει την θερμοκρασία που έχει ανέβει (λογικό) και η δεύτερη είναι αμέσως μετά το βεντιλατέρ που η θερμοκρασία έχει πέσει σε φυσιολογικά επίπεδα. Αν δεν κάνω λάθος το βεντιλατέρ ανάβει στους 97 βαθμούς. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2005, 17:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: |
Όσο περισσότερες στροφές έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερα θερμικά φορτία παράγονται τα οποία μεταφέρονται στο κύκλωμα ψύξης με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η θερμοκρασία του νερού μετά από παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλό αριθμό στροφών.
Αν το κύκλωμα ψύξης είναι σε καλή κατάσταση και επαρκές για τις ανάγκες του κινητήρα θα μπορέσει να κρατήσει την θερμοκρασία σε μία σταθερή τιμή αν όχι θα αρχίσει σταδιακά να ανεβαίνει |
Αν ισχυει αυτο που λεει ο Αργυρης (που ισχυει) και υποθεσουμε οτι το κυκλωμα ψυξης μου ειναι μια χαρα,θα επρεπε να εχω μια σταθερη θερμοκρασια κοντα στο 90-95!
Εγω οσο και να το λιωνω η τιμη μενει στα 85...
Ξαναλεω οτι αυτο συμβαινει εδω και 2 βδομαδες μονο!
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zafeirop (Αναστάσης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (8V) XR (2001)
Ένταξη: 30 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 48
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 03:57:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μη ξεχνάτε πως η ταχύτητα επηρεάζει και αυτή τη θερμοκράσια του κυκλώματος ψύξης.
Όσο πιο πολύ τρέχει το αμάξι, τόσο πιο καλά αερίζεται...
Βέβαια υπάρχει και μια δυναμική ισορροπία μεταξύ των δύο.
Επίσης για αυτούς που τα σπάνε τα κακόμοιρα τα αμάξια τους να πω το εξής:
είναι καλύτερο να το σπας με 5η και 180 παρά με 2η και 80.
Ενώ και στις 2 περιπτώσεις ο κινητήρας περιστρέφεται με 6000 rpm περίπου και επομένως παράγει ίδια θερμικά φορτία, στην πρώτη περίπτωση αερίζεται πολύ καλύτερα από τη δεύτερη. Επομένως είναι και επόμενο να έχουμε και χαμηλότερη θερμοκρασία σε διαδρομές WOT με μεγάλες σχέσεις παρά σε WOT με χαμηλές.
Και μη μου πείτε τώρα ότι το βεντιλατέρ μπορεί να προσφέρει ροή αέρα αντίστοιχη αυτή των 120+ km/h. Έτυχε να δω πως δουλεύει βεντιλατέρ απο Μερσεντές 230 στη τελευταία σκάλα και θα το ταύτιζα περίπου με ροή αέρα 60-70 km/h.
Γενικά συνιστάται συντηρητική οδήγηση. Λιγότερο γκάζι, λιγότερος μπελάς.
Βοήθησα καθόλου 
My brain is runnin lean |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:45:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι καλα ολαυτα, αλλα πως να το σπας ενα αυτοκινητο με 5η και 180 οταν εχει 90ps και τελικη περιπου εκει???
Δεν ξερω πως δουλευει το βεντιλατερ των Peugeot, στα BMW παντως οσο και να τα πιεζεις η βελονα δεν κουνιεται απο το κεντρο!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|