PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Στιγμιαίο ανέβασμα θερμοκρασίας
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:23:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Για να το λές σίγουρα θα ξέρεις περισσότερα απο μένα αλλά τότε μετά απο κάθε ζόρισμα ή σκίσιμο γιατί ο η βελόνα του δείκτη δεν ξεπαιρνούσε τους 90+ βαθμούς στο εταιρικό γιαρις ή στα οικογενειακά μου ibiza 1,6 και 1,4 και punto 1,2 ? Shocked

Μόνο στο punto gt που είχα ανέβαζα λίγο θερμοκρασίες αλλά θυμάμαι σε αγριο σκισιμο πχ καλοκαίρι με 40+ βαθμούς.


Δεν ανεβαίνει γιατί στα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις η βελόνα μένει πάντα σταθερή χωρίς μεταβολές και ιδικά στα Γιαπωνέζικα μοντέλα.
Στα δικά μας η λειτουργία του οργάνου είναι σχεδόν πολύ ακριβής και μετράει και την παραμικρή μεταβολή της θερμοκρασίας του νερού.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:33:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kanelj έγραψε:
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? Shocked
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 Exclamation Exclamation


Τώρα τι να σου πω Shocked ……για σκέψου λίγο αυτό που λες και αν δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζει θα σου εξηγήσω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:47:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kanelj έγραψε:
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? Shocked
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 Exclamation Exclamation


και μετά μόλις πέσεις σε μποτιλιάρισμα (οπως εγω πχ στην Κακιά σκάλα) πάς για πλάκα στους 100 !!!
Αν παίζει και τι ρόλο η θερμοκρασία του νερού δεν το γνωρίζω αφού δεν είμαι μηχανικός...
ΑΠΛΑ κάνουμε μια σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα και σίγουρα όσοι οδήγησαμε 206 πρώτη φορά -ερχόμενοι απο άλλη μάρκα- παραξενευτήκαμε με τους 90-100 βαθμούς.
Ομως αφου η μαμά πεζώ λέει NO PROBLEM τότε όλα καλά


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:48:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
kanelj έγραψε:
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? Shocked
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 Exclamation Exclamation


Τώρα τι να σου πω Shocked ……για σκέψου λίγο αυτό που λες και αν δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζει θα σου εξηγήσω

λαθος διατυπωση...!
Εννοω γιατι να ανεβαινει η θερμοκρασια του νερου αν το παταω περισσοτερο απο το κανονικο?
Λογικα δεν θα πρεπει να μενει εκει που ειναι?


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 10:19:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kanelj έγραψε:
Touristas έγραψε:
kanelj έγραψε:
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? Shocked
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 Exclamation Exclamation


Τώρα τι να σου πω Shocked ……για σκέψου λίγο αυτό που λες και αν δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζει θα σου εξηγήσω

λαθος διατυπωση...!
Εννοω γιατι να ανεβαινει η θερμοκρασια του νερου αν το παταω περισσοτερο απο το κανονικο?
Λογικα δεν θα πρεπει να μενει εκει που ειναι?



Όσο περισσότερες στροφές έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερα θερμικά φορτία παράγονται τα οποία μεταφέρονται στο κύκλωμα ψύξης με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η θερμοκρασία του νερού μετά από παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλό αριθμό στροφών.
Αν το κύκλωμα ψύξης είναι σε καλή κατάσταση και επαρκές για τις ανάγκες του κινητήρα θα μπορέσει να κρατήσει την θερμοκρασία σε μία σταθερή τιμή αν όχι θα αρχίσει σταδιακά να ανεβαίνει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 10:27:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπότε με τις υψηλές θερμοκρασίες ποιά σημεία καταπονούνται περισσότερο Αργύρη ?


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 10:35:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Οπότε με τις υψηλές θερμοκρασίες ποιά σημεία καταπονούνται περισσότερο Αργύρη ?

Αν εννοείς την θερμοκρασία λειτουργίας που έχουν δεν καταπονείτε πουθενά

Από εκεί και πέρα τα μεγαλύτερα ποσά θερμότητας παρατηρούνται μέσα και γύρο από των θάλαμο καύσης.
Εξάλλου αν για κάποιο λόγο η θερμοκρασία ανέβει πάρα πολύ ,και δεν μιλάω για στιγμιαίο ανέβασμα , το πρώτο πράμα που δεν αντέχει είναι η φλάντζα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
marios206 (Κώστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207GT rouge ADEN

Ένταξη: 13 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 142

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2005, 00:07:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παίδες...ρωτάτε εμένα άν θέλετε για προβήματα.έχω πολλές απαντήσεις.
Λοιπόν.απότομο ανέβασμα θερμοκρασίας.Αισθητήρας θερμόκρασίας νερού του εγκεφάλου.
Αν πάνε όλα στα κόκκινα δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητό σου ανέβασε και θερμοκρασία.Στο 206 ο θερμοστάστης ανοίγει στους 90 βαθμούς, η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ στους 97 και η δεύτερη που είναι και η σκάλα ασφαλείας στους 110.Αν κολλήσει ο αισθητήρας θερμοκρασίας νερού του εγκεφάλου τότε δεν λειτουργεί η πρώτη σκάλα του βεντιλατερ στους 97 βαθμούς.μπαίνει όμως σε λειτουργεία η δευτερη σκάλα ανεξαρτήτως θερμοκρασίας.αλλά για να σε προειδοποιήσει το αυτοκινητάκι σου ότι έχεις κάποιο πρόβλημα σου πετάει στιγμιαία τον δείκτη στα κόκκινα και σου ανάβει και το stop.Dont worry..είσαι ασφαλής από την δεύτερη σκαλά.
Πρόσεχε.υπάρχουν 2 αισθητήρες θερμοκρασίας για το νερό στο ψυγείο.Πίνακα οργάνων και εγκεφ΄΄αλου.εσύ χρειάζεσε τον δεύτερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
307 turbo-nos (giotis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 turbo-nos

Ένταξη: 22 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 36
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2005, 12:04:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΛΑΕΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΓΡΟ ΤΗΣ ΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΝΕΡΑ.


ΤΟΥΡΜΠΙΣΤΕ ΚΑΙ ΨΕΚΑΣΤΕ
http://www.psclub.gr/forum/album_pic.php?pic_id=483
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
307 turbo-nos (giotis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 turbo-nos

Ένταξη: 22 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 36
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2005, 12:04:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΛΑΕΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΓΡΟ ΤΗΣ ΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΝΕΡΑ.


ΤΟΥΡΜΠΙΣΤΕ ΚΑΙ ΨΕΚΑΣΤΕ
http://www.psclub.gr/forum/album_pic.php?pic_id=483
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2005, 17:42:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω κ'εγω μια σχετικη ερωτηση.
Λοιπον δεν ειχα ποτε προβλημα υπερθερμανσης αλλα εχω μια απορια. Δεν εχω πετυχει ποτε το βεντιλατερ να δουλευει ΜΕ ΣΒΗΣΤΟ κινητηρα. Ειναι νορμαλ αυτο ??? Δηλαδη θημαμαι σε αλλα αμαξια μας (Audi 80, Alfa 147) που μετα απο βολτα ειδικα το καλοκαιρι, το παρκαρα και καθος εφευγα ακουγα το βεντιλατερ να δουλευει. Στο 206 μου ΠΟΤΕ. Μηπως θα επρεπε???


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2005, 21:49:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε στελιο αποτι ξερω τα περισοτερα καινουργια αυτοκινητα με το που θα το σβησεις το αυτοκινητο σταματαει και το βεντιλατερ ακομα και να δουλευαι πριν....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2005, 22:40:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χτες εγινε το εξης.Σταματαω το αυτοκινητο για ενα λεπτο με αναμενη τη μηχανη και με το που γυρναω βλεπω την ενδειξη στοπ αναμενη και θερμοκρασια στο θεο!Το σβηνω,κανω να σβησω και τα φωτα,ο διακοπτης γυρισε αλλα αυτα εμειναν αναμενα!Κρυωσε,το εβαλα παλι μπρος και η θερμοκρασια δεν ξανανεβηκε!Τι εγινε?Αν δεν ειχα δει την ενδειξη στοπ,τι θα γινοτανε? Rolling eyes


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2005, 08:16:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
ΚΟΛΑΕΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ


Εστω και για λίγο με αποτέλεσμα --> 200ευρώ για το ψυγείο καλοριφέρ που τα φτυσε. Confused



Παράθεση:
ΜΕ ΣΒΗΣΤΟ κινητηρα το βεντιλατερ ... ΔΕΝ δουλευει... Στο 206 μου ΠΟΤΕ... Μηπως θα επρεπε ???



TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
307 turbo-nos (giotis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 turbo-nos

Ένταξη: 22 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 36
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2005, 10:45:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ 307 ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΟ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ


ΤΟΥΡΜΠΙΣΤΕ ΚΑΙ ΨΕΚΑΣΤΕ
http://www.psclub.gr/forum/album_pic.php?pic_id=483
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2005, 16:15:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
kanelj έγραψε:
Touristas έγραψε:
kanelj έγραψε:
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? Shocked
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 Exclamation Exclamation


Τώρα τι να σου πω Shocked ……για σκέψου λίγο αυτό που λες και αν δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζει θα σου εξηγήσω

λαθος διατυπωση...!
Εννοω γιατι να ανεβαινει η θερμοκρασια του νερου αν το παταω περισσοτερο απο το κανονικο?
Λογικα δεν θα πρεπει να μενει εκει που ειναι?



Όσο περισσότερες στροφές έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερα θερμικά φορτία παράγονται τα οποία μεταφέρονται στο κύκλωμα ψύξης με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η θερμοκρασία του νερού μετά από παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλό αριθμό στροφών.
Αν το κύκλωμα ψύξης είναι σε καλή κατάσταση και επαρκές για τις ανάγκες του κινητήρα θα μπορέσει να κρατήσει την θερμοκρασία σε μία σταθερή τιμή αν όχι θα αρχίσει σταδιακά να ανεβαίνει


Αυτο εννοω:

Θερμοκρασια μεσα στην πολη,με μικρες ταχυτητες (αλλα πολυ ζεστη):



Θερμοκρασια στην εθνικη μετα απο αρκετο ζορισμα:



Aρα ισχυει (τουλαχιστον σε μενα) αυτο που γραφω....


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2005, 17:43:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι φωτογραφίες γιάννη είναι "μαγική εικόνα". Η πρώτη είναι λίγο πριν ανάψει το βεντιλατέρ ώστε να ρίξει την θερμοκρασία που έχει ανέβει (λογικό) και η δεύτερη είναι αμέσως μετά το βεντιλατέρ που η θερμοκρασία έχει πέσει σε φυσιολογικά επίπεδα. Αν δεν κάνω λάθος το βεντιλατέρ ανάβει στους 97 βαθμούς.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2005, 17:54:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:

Όσο περισσότερες στροφές έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερα θερμικά φορτία παράγονται τα οποία μεταφέρονται στο κύκλωμα ψύξης με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η θερμοκρασία του νερού μετά από παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλό αριθμό στροφών.
Αν το κύκλωμα ψύξης είναι σε καλή κατάσταση και επαρκές για τις ανάγκες του κινητήρα θα μπορέσει να κρατήσει την θερμοκρασία σε μία σταθερή τιμή αν όχι θα αρχίσει σταδιακά να ανεβαίνει




Αν ισχυει αυτο που λεει ο Αργυρης (που ισχυει) και υποθεσουμε οτι το κυκλωμα ψυξης μου ειναι μια χαρα,θα επρεπε να εχω μια σταθερη θερμοκρασια κοντα στο 90-95!
Εγω οσο και να το λιωνω η τιμη μενει στα 85... Shocked

Ξαναλεω οτι αυτο συμβαινει εδω και 2 βδομαδες μονο!


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
zafeirop (Αναστάσης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (8V) XR (2001)

Ένταξη: 30 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 48

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 03:57:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μη ξεχνάτε πως η ταχύτητα επηρεάζει και αυτή τη θερμοκράσια του κυκλώματος ψύξης.

Όσο πιο πολύ τρέχει το αμάξι, τόσο πιο καλά αερίζεται...

Βέβαια υπάρχει και μια δυναμική ισορροπία μεταξύ των δύο.

Επίσης για αυτούς που τα σπάνε τα κακόμοιρα τα αμάξια τους να πω το εξής:
είναι καλύτερο να το σπας με 5η και 180 παρά με 2η και 80.

Ενώ και στις 2 περιπτώσεις ο κινητήρας περιστρέφεται με 6000 rpm περίπου και επομένως παράγει ίδια θερμικά φορτία, στην πρώτη περίπτωση αερίζεται πολύ καλύτερα από τη δεύτερη. Επομένως είναι και επόμενο να έχουμε και χαμηλότερη θερμοκρασία σε διαδρομές WOT με μεγάλες σχέσεις παρά σε WOT με χαμηλές. Laughing

Και μη μου πείτε τώρα ότι το βεντιλατέρ μπορεί να προσφέρει ροή αέρα αντίστοιχη αυτή των 120+ km/h. Έτυχε να δω πως δουλεύει βεντιλατέρ απο Μερσεντές 230 στη τελευταία σκάλα και θα το ταύτιζα περίπου με ροή αέρα 60-70 km/h.

Γενικά συνιστάται συντηρητική οδήγηση. Λιγότερο γκάζι, λιγότερος μπελάς.

Βοήθησα καθόλου Question


My brain is runnin lean
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:45:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι καλα ολαυτα, αλλα πως να το σπας ενα αυτοκινητο με 5η και 180 οταν εχει 90ps και τελικη περιπου εκει??? Confused

Δεν ξερω πως δουλευει το βεντιλατερ των Peugeot, στα BMW παντως οσο και να τα πιεζεις η βελονα δεν κουνιεται απο το κεντρο!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1492s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on