Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 23:09:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωπα γιατι καπου παρεξηγηθηκαμε χωρις λογο...
Δεν εννοουσα οτι τα συγκεκριμενα εκκεντρα δεν μπαινουν σε τριφυσο απλα επειδη ενας απο τους λογους για τον οποιο τα προτιμανε ειναι η open loop λειτουργια του μονοφυσου εγκεφαλου,για αυτο και δεν αξιζει να επιλεξεις αυτα τα εκκεντρα με τριφυσο εγκεφαλο.
Σαν εκκεντροφοροι ειναι πολυ καλο προφιλ για μαμα πιστονια δινωντας ισως την καλυτερη αναλογια ροπης/αλογων χωρις να χρειαζονται κατι το extreme,απλα αν δεν μπορεις να βαλεις και το προγραμμα της PS,τοτε γ@μ@ το και βαλε κατι αλλο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tesseras (giannis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 42
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιούλ 2010, 16:44:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω ότι κάπως τώρα συνεννοηθήκαμε..  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 15:56:55 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί εκκεντροφόρων σε 106 |
|
|
nfx1587 έγραψε: | 4) Μπούμπις - reprofile
++ Τιμή
+ Απόδοση
Αξιοπιστία? | Δεν νομίζω οτι τείθεται θέμα αξιοπιστίας. Είναι το καλύτερο value for money. Στο λέω γιατι έχω περάσει απ'όλα τα στάδια...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 16:00:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να σας προλαβω...ολοι εχουμε καποιο φιλο που εχει φορεσει μπουμπακια ριπροφαιλ και πανω κατω ολοι ξερουμε τι παιζει και με ωστηρια και με λιπανση τους και αποδοση τους ζεστο κλπ κλπ κλπ κλπ
μη ξανανοιξετε αυτο το κεφαλαιο αρκετα εχετε σκοτωθει για το θεμα στο 106κλαμπ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 16:30:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπάρχουν και αρκετά νέα profile που δεν χτυπάνε τόσο. επίσηςς με ένα ψυγείο λαδίου λύνεται το πρόβλημα... με ένα καταλυτη περνάει κάρτα και το κόστος είναι εξαιρετικά χαμηλό...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 16:37:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λουκα το κλασσικο 272/9,3 τουλαχιστον ειναι αθλιο τοσο για τα ωστηρια,οσο και για την αποδοση...
Οσο αφορα το ψυγειο λαδιου,αν ειναι να δωσει καποιος 200Ε επιπλεον στο συνολο της βελτιωσης,δινει τα επιπλεον χρηματα για ενα σετ εκκεντρων απο κανονικο μασουρι και λυνεται για παντα το προβλημα.
Πιστευω οτι δεν διαφωνεις στα παραπανω...
Ενδιαφερον ομως το γεγονος οτι εβγαλαν νεα προφιλ.Επειδη δεν ειμαι ενημερος(ειλικρινα),εχεις τιποτα info;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 17:23:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
300 profile έχουν βγει δεν τα ξέρω ακριβώς...
ναι αλλά δεν θα έχει ψυγείο λαδίου... επίσης έχω δει reprofile να ρίχνουν σε αρκετα pt... εξαρτάται για τι χρήση το θέλεις! επιλογές πλέον υπάρχουν ΑΠΕΙΡΕΣ
Υ.Γ. εγώ πάντως με τα μπουμπάκια μου είμαι πολυ ευχαριστημένος στο ΑΧ 
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 19:32:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατσε ρε...Δηλαδη το ψυγειο λαδιου εγινε απαραιτητο ξαφνικα;
Γιατι με ενα καλο λαδι,δεν τιθεται θεμα,ακομα και χωρις καν ψυκτρα λαδιου(αυτην του 106).
Απλα το ψυγειο ειναι απαραιτητο για τα reprofile για να αντεχουν τα ωστηρια οποτε απλα δεν βαζεις reprofile και ας μην εχεις ψυγειο.
Οσο αφορα την χρηση παντως,συμφωνω οτι εξαρταται για το τι το θες,αν και ειλικρινα τα μπουμπακια,εκτος απο το πολυ χαμηλο τους κοστος σαν μεταχειρισμενα εκκεντρα,δεν νομιζω οτι προσφερουν τιποτα απολυτος σε σχεση με ενα σετ απο νεο μασουρι.
Οσο για το πως παει το καθενα,χεσε με,ξερεις καλυτερα απο μενα οτι δεν φταινε τα εκκεντρα που το αλλο σερνοταν και το μπουμπακι ξυριζε...
Απλα ο μηχανικος/προγραμματιστης ηταν μλκας για αυτο και δεν πηγαινε.
Υ.Γ. Στο ΑΧ απο μασουρι δεν φορας ρε τρελε;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106PYRGOS (VASILIS) Μέλος

peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)
Ένταξη: 07 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 198 Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιούλ 2010, 23:48:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | για να σας προλαβω...ολοι εχουμε καποιο φιλο που εχει φορεσει μπουμπακια ριπροφαιλ και πανω κατω ολοι ξερουμε τι παιζει και με ωστηρια και με λιπανση τους και αποδοση τους ζεστο κλπ κλπ κλπ κλπ
μη ξανανοιξετε αυτο το κεφαλαιο αρκετα εχετε σκοτωθει για το θεμα στο 106κλαμπ | εγω παντως που φοραω μπουμπακια κ εχω κανει με τα συγκεκριμενα 120.000χλμ+(το αμαξι τωρα εχει 185.000)δεν εχω αντιμετωπιση ακομα καπιο προβλημα το αμαξι παει μια χαρα ακομα κ με οσα εχω ανοιξει τοσο καιρο τα οποια φοραγαν αλλους επωνυμους εκκεντροφορους,δεν εχω δει μεγαλες διαφορες που να δικαιολογουν το ντορο (κ τα λεφτα) που γινετε για καποια εκκεντρα, 300v crhono motul βαζω συνεχεια κ εχω ξεχασει θορυβους απο ωστηρια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Ιούλ 2010, 00:58:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μισο λεπτο για να ξεκαθαρισουμε κατι...
Reprofile μπουμπακι που ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ωστηρια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Τωρα το ποσο ευαισθητο ειναι το αυτι του καθενος ειναι αλλη υποθεση αλλα γενικοτερα reprofile που να λειτουργει σαν κανονικοι εκκεντροφοροι,ουτε στον υπνο μας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106PYRGOS (VASILIS) Μέλος

peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)
Ένταξη: 07 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 198 Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούλ 2010, 22:28:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιαυτο αναφερω τα συγκεκριμενα λαδια,απο οταν τα εβαλα καμια σχεση ο θορυβος απο ωστηρια,τον εχει ελαχιστοποιησει οχι εξαφανισει ετσι.ειναι κ θεμα συνηθειας βεβαια τοσα χρονια κ τι να ακουσω τελευταια με powerflex κατω κ peugeot sport κουκουναρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 00:19:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
106PYRGOS έγραψε: | ...κ τι να ακουσω τελευταια με powerflex κατω κ peugeot sport κουκουναρα. |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 22:11:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περι τιμης,ειναι αρκετα...
400Ε ειναι η τιμη για τα μελη του club οποτε αντε πες λιγο πανω.
Σχετικα με τους κωδικους,ναι,705 ή 798,κλπ ειναι η συντομογραφια των τελευταιων αριθμων απο τον κωδικο τους.
Σχετικα με την κατασκευη τους,και οι 51 ειναι απο καινουργιο μασουρι ρε,οπως και οι Cat.
Ελατηρια δεν χρειαζονται σε καμια περιπτωση,οσο για την φλαντζα,αν εχεις απλανιστη κεφαλη,παει καπου στο 11,2-11,3,νουμερο υπεραρκετο για τα προαναφερομενα προφιλ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 22:28:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπότε αν βρώ τους 51 στα 400Ε να τους προτιμήσω; Βάζω και την φ από 206 και είμαι κομπλέ!? Εκτός από 'υπεραρκετο' το 11,2-11,3 θεωρείται και 'ασφαλές' να υποθέσω;
Ο αντίστοιχος CAT σε σχέση με τον 51, τελικά ποιός είναι - ο 705; Δεν μπορώ να καταλάβω από τα specs και μόνο. Άλλο βύθισμα, διάρκεια κτλ ότι να ναι δηλαδή... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 22:35:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λιγο απιθανο να βρεις τους 51 στα 400Ε αλλα ακομα και να τους βρεις,εγω στην θεση σου τουλαχιστον δεν θα τους εβαζα...
Σαν δυναμη δεν πετυχαινουν το κατι παραπανω απο τα υπολοιπα τυπικα συμμετρικα προφιλ των 260 μοιρων με 9+ βυθισμα.
Για ποιον λογο δεν ξερω,παντως δεεεν...
Περι αντιστοιχιας,δεν υπαρχει κατι παραπλησιο με τους 51,ισως γιατι η Kent ειναι και η μοναδικη εταιρια που επιμενει σε ασυμμετρο προφιλ με τετοια χαρακτηριστικα.
Α!Sorry,και η Colombo,η οποια ομως δυστυχως εχει και αυτη παραπλησια αποτελεσματα...
Οι 51,σε αντιστοιχια με Cat ειναι κατι μεταξυ 705 και 708.Μαλλον για να στο πω ακομα πιο καλα,εισαγωγης 708 με εξαγωγης 705.
Οσο αφορα την συμπιεση με την λεπτη φλαντζα,μια χαρα ειναι και απο αξιοπιστια και απο επαρκεια psi.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 22:46:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Οι 51,σε αντιστοιχια με Cat ειναι κατι μεταξυ 705 και 708.Μαλλον για να στο πω ακομα πιο καλα,εισαγωγης 708 με εξαγωγης 705.  |
Στα ίδια λεφτά είναι - ποιόν θα προτιμούσες εσύ? Δεδομένου πάντα ότι το μόνο άλλο που θα αλλαχθεί θα είναι η φλάτζα (γιατί υποθέτω ότι αλλιώς δεν θα δώ αξιόλογη βελτίωση...). Και οι 2 θέλουν λίγο παραπάνω από τη μαμά πίεση να υποθέσω. Αν όχι, θα ήμουν πολύ χαρούμενος να μην αλλάξω ούτε φλάτζα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 22:52:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παλι θα ελεγα αν εχεις σκοπο για κατι λαιτ βαλε ρεπροφαιλ φλατζχα για συμπιεση και αν εισαι τριφυσσος αστο ετσι ουτε προγραμμα θελει...α και προτιμω χιλιες φορες Χουρδακη απο μπουμπη...ιδια δουλεια και πολυ φθηνοτερη...αν παλι θες κατι πιο extreme βαλε μηχανικα ωστηρια και γλυτωνεις και το προβλημα με τα ωστηρια που χτυπανε κατι τετοιο ομως αξιζει σε αρκετα extreme προφιλ πανω απο 300/11 + γιατι θες κανα 300αρι για τα ωστηρια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 23:08:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η φλαντζα δεν ειναι υποχρεωτικη καθως μπορεις να παιξεις με το χρονισμα.
Απλα χωρις την φλαντζα θα ειναι πιο ραθυμο στις χαμηλομεσαιες...Αν δεν εχεις προβλημα με αυτο,τοτε μην βαζεις.
Περι επιλογης,σου ειπα...
Τα κορυφαια προφιλ θεωρω οτι τα εχει η Schrick με την Piper οι οποιες ομως ειναι απλησιαστες απο κοστολογιο οποτε για να πεις οτι εχεις αξιολογο value for money,τοτε επιλεγεις κατι αλλο.Ετσι και αλλιως η διαφορα μεταξυ των προαναφερομενων εταιριων και των υπολοιπων,δεν προκειται να ειναι πανω απο 1-2 αλογα...
-----
Κωστα χωρις προγραμμα θα παρει το μοτερ στο χερι με βεβαιοτητα...
Και δεν ειναι θεωρια αλλα υπαρχουν εμπρακτα παραδειγματα.
Οσο αφορα τα reprofile με τις παρενεργειες τους,αν ειναι συνειδητοποιημενος αγοραστης και οχι αρπακολλατζης,τοτε σιγουρα δεν προκειται να επιλεξει κατι τετοιο.
Btw για τον reprofilιστα που προτεινεις,ξεχνα το...
Μετρηθηκε προφιλ του και ειναι αλλου για αλλου τα αμυγδαλα στον ιδιο παντα εκκεντροφορο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 06:53:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το reprofile το έχω βγάλει απ το μυαλό μου απ όσα έχω διαβάσει. Προτιμάω να πέσω λίγο όσον αφορά value-for-money, προκειμένου να βάλω κάτι που σίγουρα θα είναι πιο αξιόπιστο. Άντε πάλι ψάξιμο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|