Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 22:08:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vaggelisgr έγραψε: | εγώ πάντως εδώ και ένα χρόνο που το έχω κάνει αυτό το σκηνικό χωρίς την έξτρα δίοδο πίσω απο το φανάρι, όχι με χαρτοσωλήνα μιας και έτσι το ξεκίνησα και γω,αλλά κάθε τρείς και λίγο τσάκιζε ή κοβόταν, δοκίμασα και έναν άλλο σωλήνα παρόμοιο αλλά τα ίδια. έτσι έβαλα έναν ωραιότατο σιλικονούχο και όλα πάνε μια χαρά τουλάχιστον στο δικό μου ραλύ που είναι τρίτο στάδιο από τα παιδιά (etuners)..οπότε δοκιμασμένο και άφοβα..συν ότι δίνει και θόρυβο σε συνδυασμό με το βαρελάκι πίσω..όσοι πιστοί προσέλθετε.. |
Ωραίος ,ανεβασε καμία φωτό να παρουμε ιδέες.
Family Racing Team :D
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 22:17:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα και παλι,
Διαμετρο δεν θυμαμαι ρε παιδια μιας και αυτο που βλεπετε ηταν το demo
και το εφτιαξα ενα απογευμα που επινα καφε με τον κολητο μου
και πανω στην μουρμουρα του (η γυναικα μου δεν γκρηνιαζει ετσι... )
οτι δεν θελει να ξοδευτει, δεν υπαρχει χωρος και αλλα υπαρξιακα προβληματα...
επιασα κατι ρεταλια σωληνας που ειχα και εφτιαξα αυτο που βλεπετε
ειναι πανω απο 6 μηνες
εχει μπει και σε αλλο 207 που μαλιστα εχει κανει και ταξειδια στο εξωτερικο
μεχρι στιγμης το ποσοστο λερωματος ειναι παραπανω αλλα οχι κατι δραματικο...
που να δημιουργει προβλημα.
σιγουρα δεν μπορεις να αφησεις 30.000χλμ το χαρτινο φιλτρο
γνωμη μου ειναι με καθε αλλαγη λαδιου να ανοιγεται και το καπακι
και ειτε να καθαριζεται το ελευθερας ειτε να ελεγχεις την κατασταση του χαρτινου.
Βλεπεις δεν ειναι direct ram air...
Απο εκει και επειτα οπως το βλεπετε στη φωτο ετσι και ειναι,
δηλαδη ειναι μια μεγαλης διαμετρου σωληνα
που χαρην ευκολιας και γρηγοραδας εγω την επιασα με σηλικονη και επειδη επρεπε ο αλλος να φυγει ειχα βαλει και μερικες λαμαρινοβιδες μεχρι να "κατσει"
(τωρα εσεις μπορειτε να το κανετε ποιο funcy "μουρατο" κτλ... αλλα να ξερετε οτι ο σωληνας πρεπει να ειναι ευκαμπτος
μιας και με τα πηγαινε ελα του μοτερ ειναι πιθανο να ξεκουμπωσει σε καποια ενωση...
οποτε χωρις να ειναι και κανονας χρειαζεται κατασκευη τυπου shock absorver.
Επειτα στην μεγαλη και κυρια σωληνα κανεις μια πλαινη τομη και βαζεις μια αλλη που φευγει με τον ηδιο τροπο που παει η μαμα αναροφιση.
και προς χαριν ευκολιας (για το βαλε βγαλε)
κανε τη σχετικα κοντη ωστε να μπορει να εχει ενα μικρο τμημα σαν προεκταση που να φευγει και να πηγαινει και να καθεται ακριβως οπως η μαμα πισω απο το φαναρι.
υπ'οψιν οτι ετσι οπως το βλεπετε καθεται μια χαρα και δεν παει πουθενα
ουτε πιασηματα θελει ουτε τιποτα.
Στο δυναμομετρο τωρα δεν κανει διαφορα εκτος και αν εχουμε παγκου
με συμπιεζομενη καμπινα (δωματιο) κτλ κτλ που εδω στην ελλαδα δεν ξερω αν εχουμε κατι τετοιο...
Υπ'οψιν οτι επειδη ο σκοπος ειναι να τροφοδοτησουμε με κρυο αερα
και σε δευτερη φαση να κραταμε "γεματη" αλλα οχι πρεσσαρισμενη την εισαγωγη δεν εχω σημεια στεγανοποιησης κτλ...
Καθως σε μαμα προγραμμα δεν θελουμε να το φτωχηνουμε
τωρα σε φασεις "σταματα-ξεκινα" αυτο το συστημα ακολουθει τον ηδιο ακριβως τροπο λειτουργιας με το μαμα σετ απ.
Δηλαδη σε ταχυτητες κατω των 50 (και βασικα κατω απο 20χλμ)
θα τραβηξει αερα ταυτοχρονα και απο τις δυο μεριες
και ο ενας απο τους λογους που υπαρχουν 2 αναροφησεις ειναι
για να εχεις την μικροτερη δυνατη πτωση πιεσης στο στηγμιαιο πατημα γκαζιου.
μια αναροφιση θα μεγαλωνε το λαγκ...
και απο τα 20 και επειτα αρχιζει και τροφοδοτει "κρυο" αερα και μαλιστα με ποιο στρωτη ροη (οι 90αρες γωνιες ειναι θανατος για ενα μοτερ που θελεις να στροφαρει ψηλα και οταν δεν μπορεις να τις αποφυγεις πρεπει να τις λαβεις υπ'οψιν σου στην κατασκευη σου)
οποτε αντι να τραβας ζεστο αερα και οσο ανεβαινουν τα χλμ
να εχεις μια μικρη απομαστευση που να καταθλιβει μια ποσοτητα "κρυου" αερα
εχεις μια αναροφιση που αμεσως μετα την κινηση του αυτοκινητου τραβαει κρυο αερα...
και οσο ανεβαινουν τα χλμ η περησια του αερα (που θα εχει την ταση να πρεσσαρει την εισαγωγη)
βρισκει εξοδο απο την πλαινη αναροφιση που στηγμιαια γινεται καταθλιψη...
απλο ειναι...
Τωρα και προγραμμα να εχει κανεις δεν βλεπω λογο (αν ειναι τελιως μαμα)
να μην το κανει....
απλα εμενα η αποψη μου ειναι οτι (ειδηκα στα ΤΗP μοτερ)
με δεδομενο οτι ξερεις μεχρι που θελεις να πας
πρωτα φτιαχνεις την εξατμιση (που εκει ειδηκα τα ραλλυ/GT παιρνουν μια ωραια τροποποιηση )
μετα βελτιωνεις την εισαγωγη
και γενικα οτι αλλο θελεις να κανεις (πχ ι/c)
και μετα πας σε εναν προγραμματιστη και του ζητας προγραμμα...
(ταπεινη μου γνωμη βεβαια αυτο που ανεφερα)
τωρα στο part II εκει παιζει χοντρη μοντιφα στο υπαρχον φιλτροκουτι
η αν δεν θελεις καθολου το μαμα φιλτροκουτι παιζει ωραιο σκηνικο ειτε με βαρελακι ειτε με χωανη.
αλλα αυτο πριν παρουσιασω φωτος κτλ
θελω να δυο μερικα πραγματα στην πραξη
στο γυρισμο μετα απο το καλοκαιρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 22:20:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gr13 έγραψε: | vaggelisgr έγραψε: | εγώ πάντως εδώ και ένα χρόνο που το έχω κάνει αυτό το σκηνικό χωρίς την έξτρα δίοδο πίσω απο το φανάρι, όχι με χαρτοσωλήνα μιας και έτσι το ξεκίνησα και γω,αλλά κάθε τρείς και λίγο τσάκιζε ή κοβόταν, δοκίμασα και έναν άλλο σωλήνα παρόμοιο αλλά τα ίδια. έτσι έβαλα έναν ωραιότατο σιλικονούχο και όλα πάνε μια χαρά τουλάχιστον στο δικό μου ραλύ που είναι τρίτο στάδιο από τα παιδιά (etuners)..οπότε δοκιμασμένο και άφοβα..συν ότι δίνει και θόρυβο σε συνδυασμό με το βαρελάκι πίσω..όσοι πιστοί προσέλθετε.. |
Ωραίος ,ανεβασε καμία φωτό να παρουμε ιδέες. |
Ναι για δειξε καμια φωτο!!!
ειμαι παντα περιεργος για καινουργιες ιδεες η εφαρμογες
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 23:36:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
by mechanic tuning...

Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spyros_rallye (SPYROS) Φανατικό μέλος

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 20 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 361
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2010, 16:39:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο βοηθαει και στην εξοικονομηση καυσιμου? οι φωτο πριν εδειχναν και αρκετα χαμηλη καταναλωση...για gt!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2010, 18:11:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο στιγμη που ανεβαζεις το βαθμο αποδοσης
τοτε σιγουρα στη φυσιολογικη οδιγηση θα καιει και λιγοτερο.
(οι φωτος παντως ειναι απο RC) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spyros_rallye (SPYROS) Φανατικό μέλος

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 20 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 361
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2010, 17:27:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι διαμετρο ειναι η σωληνα που χρειαζομαστε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2010, 22:35:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: | by mechanic tuning...
 |
SDT φιλος...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2010, 11:18:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θανάση εν αναμονεί και του part II, αν κάνουμε την μετατροπή του part I, υπάρχει κάτι που ίσως καταστραφεί και μετά ισως μας χρειαστεί για το part II, πχ το κομμάτι που έκοψες που τροφοδοτεί με κρύο απο τη μετώπη? Ή απλά το part II θα έχει να κάνει μόνο με παρέμβαση στο φιλτροκούτι και οι σωληνώσεις θα μείνουν ως έχουν απο την πρώτη βελτίωση 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2010, 16:52:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tipota den paei petameno...
kai tipota akrivo den xreiazetai na agoraseis
to part II einai akrivos i synexeia tou I
otan gyriso tha anevaso fotos klt...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την mechanic στις Κυρ 23 Ιαν 2011, 17:01:30, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
totoris (thodoris) Μόλις έγραψα

207 rallye 2009
Ένταξη: 19 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: χανια-κρητη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 16:21:42 Θέμα δημοσίευσης: Ram air για 207 part I |
|
|
παιδια καλησπερα..σιγουρα δεν θα παιρνει νερα η μοντιφα αυτη τις πολυ βροχερες μερες...?? ειναι δοκιμασμενο σε τετοιου ειδους τεστακι?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 17:10:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ayti i montifa xrisimopoiei tis idies (mama) anarofiseis
apla me diaforetiko tropo.
opote na kindinepseis na gemiseis me nera tin eisagogi kai na spasei to moter ligo dyskolo...
-ektos kai an i stathmi tou nerou einai sto ypsos tou floroleonta opote tote,
nai... einai poly pithano na spasei to moter
(an den exei arxisei na epipleei prota to amaksi)
-allios to mono pou mporei na sou kanei einai an eisai piso apo
"water sprey"
na sou nopiasei i allios ellinisti "papariasei" to filtro |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DENMARK (SOTIRIS) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 CC 1.6 THP Sport Pack (2009)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 57 Τόπος: LARISA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάϊ 2012, 22:26:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρήκα λίγο χρόνο και με λίγο κόψε-ράψε προέκυψε αυτό....
Περιμένω τα σχόλια και τις γνώμες σας......
Αν θέλετε κ’ άλλες Φώτο υπάρχουν και αν νομίζετε πως αξίζει κάνω κ’ ένα DIY...... 
Catch me ……………if you can !!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάϊ 2012, 11:15:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάλε και άλλες φώτο.
Αυτό το χρειάζεσαι για να στείλεις αέρα στο μαμά φιλτροκούτι? Από το thp είναι έτσι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάϊ 2012, 20:58:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DENMARK έγραψε: | Βρήκα λίγο χρόνο και με λίγο κόψε-ράψε προέκυψε αυτό....
Περιμένω τα σχόλια και τις γνώμες σας......
Αν θέλετε κ’ άλλες Φώτο υπάρχουν και αν νομίζετε πως αξίζει κάνω κ’ ένα DIY......  |
Καλη προσπαθεια αλλα χωρις να θελω να σε απαγοητευσω...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT secret project
Ένταξη: 02 Αύγ 2011 Δημοσιεύσεις: 656 Τόπος: ΒΟΛΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Μάϊ 2012, 18:21:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο το εχουμε πει κατι χρονια πριν (σαν μια προχειρη λυση) για οποιον εχει βαρελακι ΒΜΨ και δεν εχει τι να το κανει
Και να ρωτησω εγω κατι?
Επωνιμη λυση και τα τετοια μου κουνιουνται,
το πορτακι αυτο και γενικα ολο το σεταπ σε αυτο το σημειο του 207 ειναι ετσι φτιαγμενο ωστε το φιλτρο καμπινας+Α/Ψ να αναροφα ατμοσφαιρικο αερα.
με το να το κρατησεις ανοιγμενο μαντεψε τι αερα θα τραβαει για την καμπινα
Ασε που αυτο αν θελει καποιος (ειδηκα αμερικανος ) μπορει να κανει μυνηση οτι τον επιασε κριση ασθματος γιατι ανεπνευσε αναθυμιασεις απο τον κινητηρα
(μην σας φαινεται παλαβο, οι αμερικανοι κανουν μυνηση για πολυ ποιο χαζα θεματα)
Επι του θεματος παντως,
ειναι μια καλη μεν,
προχειρη λυση ομως δε.
Που το καλαβαινω να προερχεται απο ενα ηδιωτη που ειχε ενα βαρελακι,
δεν ηξερε τι να το κανει και βρηκε μια τετοια εφαρμογη (που υπαρχουν καλυτερες δηλαδη).
Αλλα να πληρωσετε κατι σε "επωνυμη τιμη" για να τραβατε μισο/μισο αερα μηχανοστασιου οταν εισαστε εν κινηση
και μονο μηχανοστασιου οταν εισαστε σταματημενοι,
δεν το βλεπω και πολυ εξυπνο...
Εκτος και αν θελετε να μυριζετε/αναπνεετε απ'ευθειας οτι και το μοτερ σας
+του να διοχετευσετε το καλοκαιρι και ζεστο αερα μηχανοστασιου στο αιρκοντησιον σας  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT secret project
Ένταξη: 02 Αύγ 2011 Δημοσιεύσεις: 656 Τόπος: ΒΟΛΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Μάϊ 2012, 01:43:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: |
Ασε που αυτο αν θελει καποιος (ειδηκα αμερικανος ) μπορει να κανει μυνηση οτι τον επιασε κριση ασθματος γιατι ανεπνευσε αναθυμιασεις απο τον κινητηρα
(μην σας φαινεται παλαβο, οι αμερικανοι κανουν μυνηση για πολυ ποιο χαζα θεματα) |
mechanic έγραψε: |
Επι του θεματος παντως,
ειναι μια καλη μεν,
προχειρη λυση ομως δε.
Που το καλαβαινω να προερχεται απο ενα ηδιωτη που ειχε ενα βαρελακι,
δεν ηξερε τι να το κανει και βρηκε μια τετοια εφαρμογη (που υπαρχουν καλυτερες δηλαδη).
Αλλα να πληρωσετε κατι σε "επωνυμη τιμη" για να τραβατε μισο/μισο αερα μηχανοστασιου οταν εισαστε εν κινηση
και μονο μηχανοστασιου οταν εισαστε σταματημενοι,
δεν το βλεπω και πολυ εξυπνο...
Εκτος και αν θελετε να μυριζετε/αναπνεετε απ'ευθειας οτι και το μοτερ σας
+του να διοχετευσετε το καλοκαιρι και ζεστο αερα μηχανοστασιου στο αιρκοντησιον σας  |
Άρα μάπα το καρπούζι! 
Πωλείται 207 GT 350+ άλογα. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3505380/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάϊ 2012, 13:37:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι...
αλλα ειναι επωνυμο και με αναλογη τιμη  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT secret project
Ένταξη: 02 Αύγ 2011 Δημοσιεύσεις: 656 Τόπος: ΒΟΛΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|