PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βελτίωση σασμάν 206 1.4
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2003, 00:59:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Πάντως ένα δεκατεσσάρι 206 που είχα οδηγήσει παλιά, το πήγα σε κατηφόρα (με αρκετή κλίση) και το αυτοκίνητο αγκομαχούσε και βογκούσε για να φτάσει τα 130 τόσα χ.α.ω. με τρίτη...


Γεγονος. Αγκομαχαει μετα τα 110 αλλα ετσι και το κρατησεις πατημενο το γκαζι και περιμενεις καμποση ωριτσα θα δεις οτι φτανει και 130 και 132...

Οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ.. δεν ειναι θεμα αν τα φτανει, αλλα ΠΩΣ τα φτανει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2003, 09:03:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
pezomania έγραψε:
Εγώ στην κατηφόρα του Σείριος, με το 206 1.4 QuickSilver (εντελός μαμά)έβγαλε η 5η του 185 και δεν ανέβαζε άλλο.


Παιδιά και σε 'μένα υπερβολικές μου φαίνονται οι επιδόσεις που ανακοινώνετε ορισμένοι για τα 14άρια... Θα παρουσιάσω τις δικές μου επιδόσεις, έτσι για να έχουμε μέτρο σύγκρισης...

Το δικό μου 16άρι, φοράει ένα τελικό της Devil (το λέω έτσι, πληροφοριακά)
Οι επιδόσεις του είναι οι εξής (οι τιμές μου αναφέρονται σε δρόμο με μηδενική κλίση, τελείως επίπεδο) :
Με 1η το αυτοκίνητο λυσσάει στις 6.500 με 55 χ.α.ω. και χτυπάει μανιασμένα στον κόφτη
Με 2α το κοντέρ καρφώνεται στα 100~102 χ.α.ω. και το στροφόμετρο φτάνει αεράτα στον κόφτη...
Με 3η το κοντέρ σταματά στα ~142 χ.α.ω και το στροφόμετρο ακουμπά με άνεση τον κόφτη
Με 4η το αυτοκίνητο περνά τα 180 χ.α.ω. ενώ το στροφόμετρο ζορίζεται αρκετά... (δεν μου έχει τύχει ποτέ να περάσω τις 6.300 r.p.m. Βέβαια ποτέ δεν επέμενα και πολύ γιατί δεν έχει κανένα νόημα...)
Με 5η το αυτοκίνητο (σε απόλυτη ευθεία και κλειστά παράθυρα) αγγίζει 200 χ.α.ω. (καμιά φορά τα περνά κατά 3 με 5 χ.α.ω.). Οι στροφές του κινητήρα σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να είναι άλλες απο αυτές της μέγιστης ισχύος, δηλαδή τις 5.750 r.p.m.

Επίσης τα 80 - 110 χ.α.ω. με τρίτη τα πραγματοποιεί σε λιγότερο από 5,5 δευτερόλεπτα. Την επίδοση αυτή την θεωρώ αρκετά ικανοποιητική...

Πάντως ένα δεκατεσσάρι 206 που είχα οδηγήσει παλιά, το πήγα σε κατηφόρα (με αρκετή κλίση) και το αυτοκίνητο αγκομαχούσε και βογκούσε για να φτάσει τα 130 τόσα χ.α.ω. με τρίτη...


Οι παραπάνω επιδόσεις συμφωνούν με τις δικές μου (του 1.6΄του δικού μου και όχι με το 1.4 του φίλου μου έτσι για να μην μπαιρδευόμαστε Wink ) με μόνες διαφοροποιήσεις τα εξής:

1ον Η δευτέρα κοφτιάζει στα 105-108 με το στροφόμετρο να χτυπάει κόφτη 6.800σαλ και 2ον η τετάρτη μου πιάνει ΑΝΕΤΑ κόφτη στα 190-192 πάλι στις 6.800σαλ. Για να καταλάβετε τη εννοώ, ανεβένοντας τον Σκαραμαγκά (αρκετή ανηφόρα) η τετάρτη μου κοφτιάζει στα 190+ !!!
Η πέμπτη σε ευθεία ακουμπαέι τα 205 (και αν έχεις υπομονή και μεγάλη ευθεία μπροστά σου βλέπεις και παραπάνω). Στην κατηφόρα του ΣΕΙΡΙΟΣ έχω δει 215 στο κοντέρ και ανέβαζε και άλλο (αλλά εγώ ψηλό χ@@τηκα πάνω μου και έκοψα).

Οι αλλαγές που έχω κάνει είναι: εξάτμιση από καταλύτη και πίσω & απελευθέρωση της εισαγωγής, αφαιρόντας τους πνίχτες και βάζοντας στην θέση τους σπυράλ σωλήνα που φαίρνει αέρα κατευθείαν από τον προφυλαχτήρα.

Συμφωνώ απόλυτα με τον Άλεξ που φωνάζει ότι σημασία δεν έχει πόσα πιάνεις αλλά σε πόσο χρόνο!!!! Και το 1.6 και το 1.4 πιάνουν τα 100χλμ αλλά η διαφορά είναι ότι το 1.6 τα πιάνει 5 δλτ γρηγορότερα!!!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2003, 13:44:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:
Από ό,τι κατάλαβα το καμάρι σου είναι προ multiplexing,
τι λάστιχα φοράς?
διάσταση εννοώ φυσικά.


Ναι, είναι προ multiplexing (μοντέλο 2001). Τα λάστιχα που φοράω (δε τα έχω αλλάξει ποτέ, το έχω προγραμματίσει για το φθινόπωρο) είναι 195/55/15. Επίσης σκοπεύω να τοποθετήσω και ελεύθερο μεσαίο της Devil, για να πηγαίνει κουτί με το τελικό Devil!
Έπεται η ανάρτηση. Θα αντιγράψω καρμπόν τον Μίλτο (Miltellas)... Razz Razz


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2003, 14:53:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα χιλιομετρα του καρου επηρεαζονται απο πολλους παραγοντες. Π.χ. εγω με ανοιχτο το αυτοκινητο δεν περναω με τιποτα τα 180-185 και ο αερας κοντευει να με παρει απο το καθισμα... Embarassed Embarassed Embarassed

κλειστο το αυτοκινητο προ εκκετροφορων εχω δει 215 στο σειριο χαλαρα επειδη ειναι και ψιλο κατηφορα. Τωρα με τις αλλαγες που εχω κανει (φιλτρο, superchips, εκκεντροφοροι, Gr.N) δεν εχω δει τελικη, εχω δει ομως 115-120 με δευτερα, 165 με τριτη και ο αδερφος μου στο δυναμομετρο εχει 215 με τεταρτη.

Τωρα θα δουμε τι θα γινεται με την αλλαγη του κορωνοπηνιου. προσωπικα μια τελικη της ταξεως των 205-210 πεμπτη κοφτης ειναι αρκετη. Το θεμα ειναι ποσο γρηγορα θα τα φορτωνει... Laughing Cool Razz Twisted evil





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Αύγ 2003, 14:26:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχως δεν ειμαι Ελλαδα τωρα να το παω λιγο να το τρεξω για να σας πω στα ποσα πιανει τον κοφτη, αλλα απο οτι θυμαμαι, μια φορα πηγαινα Καβαλα και εκει στην Εγνατια καπου ειχα τερμα μουσικη και γεματο το αμαξι (5 ατομα) και ξεχασα την 4η (και λογω μουσικης δεν ακουγα το μουγκρητο) αλλα νομιζω ειχα πιασει 150, παραπανω αποκλειεται... Τωρα δεν ξερω αν φταιει το βαρος για το οτι δεν επιασε παραπανω το 1400αρι μου...Παντως τελικη εγω με το ζορι θα δω 180 πια μετα απο 3 χρονια που το εχω, αλλα ειναι και μαμα ετσι? Wink Ας δουμε τωρα με το πειραγμα τι θα γινει... Rambo Rambo Rambo Rambo Rambo Rambo
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 Le Mans No 0638, 106 1,1

Ένταξη: 29 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 516
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 09:41:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια το δικό μου με τριτη πιάνει άνετα κόφτη στα 135χαω και με τετάρτη περίπου 175 κοντεράτα. Η πέμπτη δε επιταχύνει μέχρι τα 190 στο κοντέρ και περίπου 6000 στροφές. ΄το έτρεξα στην εγνατία οδό στο τμήμα μετά την Καστανιά προς Κοζάνη. Το αυτοκίνητο είνβαι τελείως μαμά.(Ούτε καν ζαντες δεν έχει, αλλά τώρα που μάζεψα αρκετά ευρά σκέφτομαι να κάνω κάτι)


Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 12:30:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DRAKE έγραψε:
Ρε παιδια το δικό μου με τριτη πιάνει άνετα κόφτη στα 135χαω και με τετάρτη περίπου 175 κοντεράτα. Η πέμπτη δε επιταχύνει μέχρι τα 190 στο κοντέρ και περίπου 6000 στροφές. ΄το έτρεξα στην εγνατία οδό στο τμήμα μετά την Καστανιά προς Κοζάνη. Το αυτοκίνητο είνβαι τελείως μαμά.(Ούτε καν ζαντες δεν έχει, αλλά τώρα που μάζεψα αρκετά ευρά σκέφτομαι να κάνω κάτι)


Ε, εσύ έχεις το 206 WRC γι' αυτό επιταχύνεις καλύτερα!!! Laughing Laughing Wink


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
bebis206vts (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206XS 1.6 16ν 120hp mod

Ένταξη: 25 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 61
Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 13:48:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη ειχα κι εγω 1400 τα νουμερα που λες μου ακουγονται λιγο μεγαλα.. Οπωτε... η οντως ειναι παγματικοτιτα ή το κοντερ σου εχει καποιο προβλημα. Αυτο το λεω γιατι εχω δει με τα ματια μου προβληματικο στροφομετρο.. Λεω μηπως υπαρχει μια περιπτωση στις εκατο να εχει καποιο προβληματακι..Πηγες μαζι με καποιον αλλο να μετρησετε με τα δυο αυτοκινητα αν δειχνουν τα ιδια χιλιομετρα στο κοντερ..??
Τωρα αν θελεις πιο κοντο σασμαν βαλε απο το 1300 rally.. Θα σου παει γυρο στα 500-600 ευρω..


206 πυραυλος!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 Le Mans No 0638, 106 1,1

Ένταξη: 29 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 516
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 14:49:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ήμουν μαζί με ένα φίλο με ενα polo.Περίπου τα ίδια χιλιόμετρα είχε και ο ίδιος (άντε 3 πάνω 3 κάτω). Δε νομίζω να έχει καποιο πρόβλημα αλλά θα το κοιτάξω. Το πολύ πολύ το κοντέρ να έχει λίγο μεγαλύτερο σφάλμα, ίσως εκεί που λέει 135 να είναι 125. Δεν ξέρω....


Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 16:35:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου για αυτα τα 10 εξτρα χμ/ωρα εμεις πληρωνουμε τα μαλλιοκεφαλα μας για να τα δουμε "πραγματικα" και οχι κοντερισια απλως... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 16:53:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χε χε... εγώ τι να πώ που με κλέβει 20 χλμ προς τα.. κάτω;;;



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 17:03:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Χε χε... εγώ τι να πώ που με κλέβει 20 χλμ προς τα.. κάτω;;;


Να προτιμας δεξιες στροφες τοτε ωστε η βελονα απο το κοντερ να γερνει προς μεγαλυτερα νουμερα! Razz Razz Razz Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 17:09:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπάαα το διαόλι δεν αλλάζει με τίποτα!

Στάνταρ πλέον και υπολογισμένα με τα κολωνάκια των χλμ. στις 6.000 στροφές δείχνει 180 ενώ έπρεπε να δείχνει 195. Τελική στις 6.500 κόφτη 5ης βάρεσε 2 φορές (μέσα σε αυτό το Σ/Κ και φοβερά εύκολα) στην ευθεία της Τρίπολης και έδειχνε 195 χλμ ενώ το αυτοκίνητο πήγαινε με 210.

Τέλος το χειρότερο απ'όλα είναι ότι στα 120 χλμ που δείχνει η πραγματική ταχύτητα είναι 130 οπότε θα φάω καμμιά κλήση... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 01:29:54    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΑΣΜΑΝ!!!!!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

jimos έγραψε:
Μαγκες τι να κανω με αυτο το σασμαν για 1.4 ειναι πολυ μακρι γεινετε ενα 1.4 η 4η" να βγαζει 185χιλ Shocked στον κοφτι και την πεμτη τη την εχει για οβερ ντριβε και πας στην ευθεια δεν παει πανω απο 180χιλ Evil δεν μπορουσαν να το κοντινουν λιγω πεστε καμια ειδεα για κανενα διαφορικο η' σασμαν με πιο σφικτες ταχιτιτες Idea

Μονο με 5η κοντη γεινετε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 12:53:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπως σωστα ειπε και ο Τηλεμαχος οι λυσεις ειναι μπροστα σας και δεν κανετε τιποτα.
Smile Ολο το group PSA εχει 2-3 τυπους σασμαν.Αν θελετε κοντες σχεσεις,κοτσαρετε τα γραναζια απο ενα 106 rallye. Wink Αν ειστε ηδη ευχαριστημενοι με τις σχεσεις τοτε αλλαζετε το διαφορικο με ενα πιο κοντο και κονταινει ολο το σασμαν διατηρωντας τις ιδιες σχεσεις... Smile

Που μπερδευεστε δεν μπορω να καταλαβω... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 13:05:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
Που μπερδευεστε δεν μπορω να καταλαβω... Confused


Να χαμε να λεγαμε.........Δεν καταλαβες Question Question Question Εγω απορω με τον Δουκα που θελει αμορτισερ.Ενω του εχω πει ακριβως τι να κανει αυτος εξακολουθει να κανει το δικο του και μετα να γκρινιαζει.Τι παιδια ειστε εσεις με τα 206 μου λετε Question Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 15:06:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Τελική στις 6.500 κόφτη 5ης βάρεσε 2 φορές (μέσα σε αυτό το Σ/Κ και φοβερά εύκολα) στην ευθεία της Τρίπολης και έδειχνε 195 χλμ ενώ το αυτοκίνητο πήγαινε με 210.


Το στροφόμετρό σου έχει μάλλον κάποιο πρόβλημα.
5η και κόφτης είναι αδύνατο να συνυπάρχουν, εκτός αν πείραξες κάτι...

ΑΑΑΑ! Τώρα θυμήθηκα!!! Έχεις αλλάξει κορωνοπηνίο... Razz Razz

Τότε μάλλον δικαιολογούνται τα νούμερα που παρουσιάζεις. Το κοντέρ σου δουλεύει μια χαρά. Εφόσον άλλαξες τελική σχέση μετάδοσης (κορωνοπηνίο) μειώθηκε η τελική σου ταχύτητα (κόντυνε όλο το σαζμάν). Γι' αυτό και το αυτοκίνητο μπορεί να ξεπερνά τις στροφές μέγιστης ισχύος με 5η... (τα λέγαμε στην ταβέρνα, θυμάσαι; Rolling eyes )

Υστερόγραφο.
Από την αρχή θυμόμουνα ότι άλλαξες κορωνοπηνίο, αλλά "έκανα την πάπια" για να τονίσω για ακόμα μια φορά : Η τελική ταχύτητα ΔΕΝ μπορεί να βρίσκεται πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος...Τότε δεν έχει νόημα η έννοια "μέγιστη ισχύς".


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2003, 14:51:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι ρε Μητσο δηλαδη εμενα που η 5η μπαινει στα κοκκινα πειραζει; Confused
Η' μηπως αν δεν μπαινει στα κοκκινα σημαινει οτι μπορεις να πηγαινεις με τις ωρες ακριβως εκει που "βγαινει" η μεγιστη ιπποδυναμη; Question
Μην ακουω χαζομαρες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Θεοδόσης 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 2002

Ένταξη: 07 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 15

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2003, 16:50:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει δίκαιο ο Στέλιος. Από πού βγαίνει το συμπέρασμα ότι η τελική είναι στη μέγιστη ισχύ; Καμία σχέση Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2003, 19:22:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θεοδόσης έγραψε:
Έχει δίκαιο ο Στέλιος. Από πού βγαίνει το συμπέρασμα ότι η τελική είναι στη μέγιστη ισχύ; Καμία σχέση Smile


ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ;;;;;;;;
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Εφόσον είστε πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος (για το 1,6 16v - 5.800 rpm) και το αυτοκίνητο συνεχίζει να επιταχύνει σημαίνει πως η ταχύτητα που αντιστοιχεί εκεί (π.χ. 6.500rpm - 195 km/h) ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ την μέγιστη ισχύ από το αυτοκίνητο (για διάφορος λόγους). Το αυτοκίνητο σταματάει να επιταχύνει αφού μετά τις 6.500 rpm είτε πιάνει κόφτη, είτε μειώνεται πάρα πολύ η ροπή στρέψεως.

Αν σε όλους εσάς που πιάνετε κόφτη με 5η, τοποθετήσουν και μια πολύ μακρυά 6η, τότε το αυτοκίνητο δεν θα ξεπερνά ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ τις στροφές μέγιστης ισχύος. Αυτό θα γίνει επειδή η αυξημένη τελική ταχύτητα που θα προκύψει θα δημιουργεί και μεγαλύτερες αεροδυναμικές αντιστάσεις, οι οποίες για την υπερνίκησή τους θα απαιτούν τόση ισχύ, όση μπορεί να βγάλει και ο κινητήρας (παραβλέπουμε τις αμελητέες, σε σχέση με την αεροδυναμική αντίσταση, τριβές των ελαστικών, οι οποίες απαιτούν και αυτές ένα μικρό ποσό ισχύος για να υπερνικηθούν).

Μιλάμε απλά για ισορροπία δυνάμεων...

Αν δεν ήμουν 100% σίγουρος, δεν θα ήμουν και τόσο κατηγορηματικός...

Την 5η του 206 1,6 16v (και σχεδόν όλων των αυτοκινήτων) την έχουν ρυθμίσει έτσι από το εργοστάσιο, ώστε η ταχύτητα που βγάζει στις 5.800 rpm (Τι σύμπτωση! μέγιστη ισχύς) να απαιτεί όλη την ισχύ από τον κινητήρα (για να εξισορροπήσει τις μεγάλες αεροδυναμικές αντιστάσεις, κυρίως). Γι' αυτόν τον λόγο εξάλλου το στροφόμετρο σταματάει εκεί (μιλάμε πάντα σε ευθεία...).

Ο Sidobre για παράδειγμα που έβαλε κοντύτερο κορωνοπηνίο, μπορεί να ξεπερνά τις στροφές μέγιστης ισχύος, αλλά μειώθηκε ο τελική του, προκειμένου να διατηρηθεί το ισοζύγιο δυνάμεων (ή αλλιώς κόντυνε όλο το σαζμάν του). Που να την βρεί ο κινητήρας την δύναμη στις 6.500 rpm για να κρατήσει το (ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ) αυτοκίνητο στα 210 km/h Question Question Question
Το κοντέρ του δουλεύει μια χαρά...

Αν ήταν κάποιο άλλο αυτοκίνητο (με μικρότερο συντελεστή αεροδυναμικής οπισθέλκουσας, Cd) με τον ίδιο κινητήρα, τότε το συζητούσαμε...
Οι κατασκευαστές όμως ενός τέτοιου αυτοκινήτου θα εκμεταλλεύονταν το προτέρημα αυτό και θα το εφοδιάζαν με μια μακρύτερη 5η (ή 6η)



Συγνώμη γι' αυτό που είπα στην αρχή, αλλά μου ήρθε αυθόρμητα...
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Κυρ 19 Οκτ 2003, 19:54:33, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1533s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on