Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Νοέ 2009, 11:16:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Σταθης μια χαρα σας τα λεει,απλα εσεις εχετε το μυαλο σας αλλου οταν τα λεμε ξανα και ξανα...
Οι αξονες ειναι ολοιδιοι σε μηκος,αυτα που αλλαζουν με τους κωδικους ειναι η γωνια των δοντιων και το modul.
Επισης σχετικα με την 5η,δεν αλλαζει το μηκος του αξονα αλλα ο τροπος που ασφαλιζει η 5η(με ασφαλεια ή παξιμαδι) για αυτο και με το μυαλο σας νομιζετε οτι διαφερουν σε μηκος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilis106 (vasilis106) Μέλος

Ένταξη: 30 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Νοέ 2009, 18:31:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν εχεις δει διαφορετικα γραναζια σε παχος για ΜΑ σασμαν?(5ης)
πωλειτε μελι ελατου(βυτινας) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Νοέ 2009, 19:47:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | ...αυτα που αλλαζουν με τους κωδικους ειναι η γωνια των δοντιων και το modul... |
ΑΡΑ αφού αλλάζουν η γωνία των δοντιών και το μοντούλ (κορώνας και πινιόν εννοείς έτσι?) θα έχουν και διαφορετική αντοχή σε ροπές.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Νοέ 2009, 23:07:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασιλη εχω δει αλλα δεν ειναι λογο ροπης αλλα εφαρμογης.Ειπα και πριν,ο αξονας δεν αλλαζει μηκος,το παχος του γραναζιου αλλαζει για να σφιξει απο πανω το παξιμαδι(αυτο με την ασφαλεια ειναι πιο χοντρο).
---
Γιαννη σαν δυναμεις ειναι ιδια...14/60 φορανε και αρκετα μεγαλα μοντελα οπως επισης και καποια επαγγελματικα,κοινως εχουν και εκεινα αντοχη σε αρκετη ροπη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Νοέ 2009, 00:20:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οk, Στέλιο, μιά τελευταία ερώτηση (απευθύνομαι σ'εσένα αφού κατέχεις επάξια τον τίτλο του "γκουρού" ):
έχουμε αυτά τα 4 κορωνοπήνια (με τους 4 διαφορετικούς κωδικούς που πόσταρα στην αρχή) χωρίς πλανητικά-ξεπρεσαρισμένες κορώνες δηλαδή με τα αντίστοιχα πινιόν τους- είναι ολόιδια μεταξύ τους? Κι αν όχι ποια είναι αυτά που σηκώνουν παραπάνω ροπή?
Ευχαριστώ για τις απαντησεις 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Νοέ 2009, 07:55:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Οk, Στέλιο, μιά τελευταία ερώτηση (απευθύνομαι σ'εσένα αφού κατέχεις επάξια τον τίτλο του "γκουρού" ): |
Ε,κοψτε το δουλεμα ρε μλκες,θα με παρουν με τις ντοματες καμια ωρα και δεν θα φταιω κιολας.
RoadRunner122 έγραψε: | έχουμε αυτά τα 4 κορωνοπήνια (με τους 4 διαφορετικούς κωδικούς που πόσταρα στην αρχή) χωρίς πλανητικά-ξεπρεσαρισμένες κορώνες δηλαδή με τα αντίστοιχα πινιόν τους- είναι ολόιδια μεταξύ τους? Κι αν όχι ποια είναι αυτά που σηκώνουν παραπάνω ροπή?
Ευχαριστώ για τις απαντησεις |
Οσο η κορωνα εχει ζευγαρι το πινιον της,δεν υπαρχει προβλημα.
Αν γινει κανενα "παντρεμα",εκει αρχιζουν τα ζορια...
Γενικα τα 14/60 ειναι πολυ ανθεκτικα και οι βελτιωσεις που εγιναν κατα καιρους στο γραναζωμα τους αποσκοπουσαν κυριως στον θορυβο και οχι καπου αλλου.
Κανενα γρηγορο μοντελο δεν χρησιμοποιει 14/60(πλην του 106 XSi) αλλα μπαινει σε πολλα μεσαια οικογενειακα μοντελα που εχουν σαν εμφαση την ροπη.
Ακομα και Xsara SW με 1200 κιλα στα 1400 κυβικα,παλι 14/60 φορουσε οποτε μην σας φαινεται παραλογο το οτι αντεχει.
Βασικη παραμετρος να μην εχει "ψωριασει" το Κ/Π.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Νοέ 2009, 11:03:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και πως ξεχωρίζεις αν ενα μεταχειρισμένο "σετ" κ/π ειναι "σωστά" παντρεμένο?
εχουν πχ κάποιο κωδικό πάνω τους ή κάτι αλλο που να τα ξεχωρίζεις?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Νοέ 2009, 13:36:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα ειναι βγαλμενο και αποσυναρμολογημενο Μανθο,πολυ ζορικα τα πραγματα(πρεπει να ξερεις καλα για να καταλαβεις).  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Νοέ 2009, 14:52:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φαντάζομαι οτι εκει ειναι και ο προβληματισμός του roadrunner122 μιας και μάλλον βρησκει "σκέτα" (αποσυναρμολογημένα) κ / π ... (και οχι "ετοιμα" πάνω σε σασμαν) οπότε αντε βρες ακρη...
σωστα?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Νοέ 2009, 14:57:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λάθος
Σουαχίλι μιλάω ρε γμτ
Απλά προβληματίζομαι αν θα βρω σασμάν ντε και καλά από xsi Ή αν μου κάνει και ένα κ/π από σασμάν 1.1
Δε με προβληματίζει αν ταιριάζει, αλλά αν αντέχει του 1.1 σε σχέση με αυτό του xsi
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Νοέ 2009, 15:52:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντεχει ρε βλαμμενε,δεν υπαρχει προβλημα.
Το 70% των 14/60 που εχουν μπει σε 106/Saxo ειναι απο 1100.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Νοέ 2009, 16:00:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Αντεχει ρε βλαμμενε,δεν υπαρχει προβλημα.
Το 70% των 14/60 που εχουν μπει σε 106/Saxo ειναι απο 1100.  |
Οκ. Αυτό ήθελα ν'ακουσω ΤΕΛΟΣ 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
katadromeas01 (Θεόφιλος) Νέος χρήστης

Peugeot 106 1.6 (16v) rallye (2002)
Ένταξη: 04 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 67
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Νοέ 2009, 15:43:53 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Κωρονοπήνιο 13/59, + και - |
|
|
Μάγκες καλησπέρα! Εδώ και δύο εβδομάδες έχω βγάλει το ραλλάκι μου από το συνεργείο που του έβαλα κοντό βήμα. Προτήμησα 13/59 με μακριά 5η. Δεν τρέχω σε αγώνες ή αναβάσεις και τέτοια. Το αμάξι εχει γίνει μηχανάκι!!! Φοράω και 14αρια και αφήνω κάτω και 4η! Μοτερικά είναι μαμά. Μια σκούπα μόνο και μια εξάτμηση GrN από δίχαλο χωρις καταλύτη... Απλά ανοιγω το τόπικ αυτό γιατί ακούω αρκετούς να λενε πως χάνω τώρα που έβαλα κοντό βήμα...Τι εννοούν??? 1η,2α,3η εχω ανοίξει με κεντροφοράτο και είμαι μπροστά,4ες 5ες με ράβει και το βρισκω και λογικό! Πια είναι η γνώμη σας? Τι θα πρεπει να προσέξω όταν θα βάλω πρόγραμμα-εκκεντροφόρους και θα αλλάξω ζαντολάστιχα?? Σας ευχαριστώ προκαταβολικα! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Νοέ 2009, 16:02:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γνωμη μου,αν βαλεις εκκεντρα να βαλεις και 15αρες ζαντες με 195 λαστιχο για να περνας τη δυναμη στο δρομο γιατι αν λες οτι αφηνεις κατω και 4η βρασε ορυζα! Βεβαια δεν ειμαι φαν των 15αρων ζαντων,αλλα αν δε το πολυπαιδευεις στις στροφες βαλ'τες.Παντως το να σπιναρεις 4η δεν αμφιβαλω αλλα μου φαινεται λιγο υπερβολικο...αν σκεφτεις οτι το golf vr6 ενος φιλου σε καροτσα γενια 2 σπιναρε μεχρι 3η και ειναι 194+ αλογα...τεσπα.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
katadromeas01 (Θεόφιλος) Νέος χρήστης

Peugeot 106 1.6 (16v) rallye (2002)
Ένταξη: 04 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 67
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Νοέ 2009, 16:14:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Γνωμη μου,αν βαλεις εκκεντρα να βαλεις και 15αρες ζαντες με 195 λαστιχο για να περνας τη δυναμη στο δρομο γιατι αν λες οτι αφηνεις κατω και 4η βρασε ορυζα! Βεβαια δεν ειμαι φαν των 15αρων ζαντων,αλλα αν δε το πολυπαιδευεις στις στροφες βαλ'τες.Παντως το να σπιναρεις 4η δεν αμφιβαλω αλλα μου φαινεται λιγο υπερβολικο...αν σκεφτεις οτι το golf vr6 ενος φιλου σε καροτσα γενια 2 σπιναρε μεχρι 3η και ειναι 194+ αλογα...τεσπα. |
Κοιτα τα λαστιχα δεν ειναι και σε τοσο καλη κατασταση,ισως γι αυτο ...δεν εχω λογο να πουλησω φουμαρα! Ενα ζαντολαστιχο 195/45/15 ειναι στα στανταρ! Εχω ανοιξει και με skoda octavia rs το 1.8 με τα 193ps και μετραγε καροτσες kai δεν το πιστευε! Χαρη στο κοντο σασμαν φυσικα!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallye1294 Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.3 (8v) Rallye '94
Ένταξη: 28 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 83 Τόπος: Γερακας (Αθηνα)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Νοέ 2009, 16:50:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Βεβαια δεν ειμαι φαν των 15αρων ζαντων,αλλα αν δε το πολυπαιδευεις στις στροφες βαλ'τες. |
Το εξηγεις λιγο περισσοτερο?
Συνηθως, βαζουμε 15αρες με σκοπο να παμε σε μεγαλυτερου πλατους ελαστικα ετσι ωστε να αυξησουμε την επιφανεια τριβης αρα και την προσφυση (που ειναι το ζητουμενο στις στροφες).
Εσυ γιατι το θεωρεις αρνητικο (αν καταλαβα καλα....)?
Be quick or be dead... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Νοέ 2009, 19:24:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
rallye1294 έγραψε: | geo106xs έγραψε: | Βεβαια δεν ειμαι φαν των 15αρων ζαντων,αλλα αν δε το πολυπαιδευεις στις στροφες βαλ'τες. |
Το εξηγεις λιγο περισσοτερο?
Συνηθως, βαζουμε 15αρες με σκοπο να παμε σε μεγαλυτερου πλατους ελαστικα ετσι ωστε να αυξησουμε την επιφανεια τριβης αρα και την προσφυση (που ειναι το ζητουμενο στις στροφες).
Εσυ γιατι το θεωρεις αρνητικο (αν καταλαβα καλα....)? |
Αρχικα,Θεοφιλε δεν ειπα οτι πουλας φουμαρα σε καμια περιπτωση απλα σου ειπα πως μου φαινεται too much κατι που εξηγειται οπως ειπες απο τα ελαστικα σου κατι που παρελειψα να αναφερω,δηλαδη τον παραγοντα ελαστικο
Οσο για τα 15αρια φιλε rallye1294 δε το θεωρω αρνητικο απ'την αποψη της προσφυσης αλλωστε ποιος ειμαι εγω που θα μπορουσα να πω οτι τα 14αρια ειναι πιο καλα στο θεμα κρατηματος,απλα αρνητικο στα 15αρια και βαλε ειναι οτι χρησιμοποιεις ελαστικο χαμηλοτερου προφιλ κατι που καθιστα το αυτοκινητο πιο "νευρικο" και αποτομο σε σχεση με το να χρησιμοποιεις 55αρι προφιλ σε 14αρα...αυτο αφορα καθαρα εμενα αφου μ'αρεσει το αυτοκινητο να μοιαζει οτι σε προειδοποιει οταν πας να περασεις το "οριο". Βεβαια μπορει και να αλλαξω γνωμη αν βαλω 15αρια 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teo106 16v 2001 (θεοφιλος) Μέλος

peugeot 106 1600 16v 2001
Ένταξη: 15 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: κερκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Νοέ 2009, 00:09:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα. και με 15αρες με πενηνταρι προφιλ (τωρα εβαλα 45 γιατι εβρισκε εμπρος στα τερμα τιμονια)δεν ειχα δει καποια τρομερα αισθητη διαφορα σε μειωση επιδοσεων σε σχεση με τις μαμα 14αρες ραλλοζαντες που ειχα πρωτα αλλα σε κρατηματα μπορω να πω οτι ξεκολουσε αρκετα πιο δυσκολα ο κ***ς στις στροφες και το μπαζω με τα οσα
στριβω με γαλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Νοέ 2009, 12:51:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να λυθούν κάποιες απορίες:
Στο παραπάνω διάγραμμα βλέπουμε:
16/63 με ελαστικά 195/45/15
13/59 με ελαστικά 195/50/15 και 5η 43x33
Παρατηρήστε ότι και στις 2 περιπτώσεις, η 5η σχεδόν ταυτίζεται (ίδιες rpm, ίδια km/h)
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Νοέ 2009, 16:09:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελειο,ανετο,οικονομικό...
Ειδικα για τους βουνισιους ή πιστακηδες που υποχρεωτικα φορανε 50ρι προφιλ.
Ωρα για 13/59 λοιπον.
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|