Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Οκτ 2009, 00:35:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nik_marin έγραψε: | pan306 έγραψε: | βασικα το μοντελο με το εξαρι στην ευρωπη το ελεγε RACE και στην αγγλια gti6 |
RΑCE λεγόταν μόνο στην Ελλάδα και δεν έιχει να κάνει με το εξάρι άλλα με τον εξοπλισμό (όπως με το 106).
παντού εκτός Γαλλίας λεγόταν Rallye (αυτά με λίγο εξοπλισμό) και Γαλλία S16 BV6 Confort
αυτα με full εξοπλισμό λέγονταν gti6 και Γαλλια S16 BV6 Premium |
σιγουρα το χεισ το θεμα καλιτερα απο μενα και τορα εμαθα καιγ ω....
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Οκτ 2009, 06:42:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θέμα είναι ότι εκτός από το εξάρι το πιο νέο μοτέρ(RFS) είναι πραγματικά δυνατότερο και πιο γραμμικό,αυτό με τους μεταβλητούς αυλους(RFT) ήταν ελαφρώς...τζούφιο(σε σχέση με αυτό που ήταν πακέτο με το εξάρι) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|