Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2003, 07:03:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Εγω ρε γουρούνια δεν σας έλειψα ;;;;;;;;;; καλααααααααα....... |
Μίλησε κανείς?
Βρε ξανά-καλώς τον Νικολάκη.... 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούν 2003, 14:31:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανακαλυψη.........
Το 13/59=4,54 του ραλλυ ζει και βασιλευει....
Το φοραν τα Berlingo,Partner,307 με κινητηρα 1,4
Η peugeot φοραει δυο κιβωτια στους 1,1εως1,6 ΤU
To ενα εχει
1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 6η= όπισθεν= 3.58 για 206 1.6,307 1.4,rallye,vts....και το αλλο στα 1.1,1.4 saxo,206...κτλ με
1η=3.42 2η= 1.8 3η= 1.28 4η=0.98 5η= 0.77 6η= όπισθεν= 3.58
Δηλαδη το πρωτο ειναι πιο κλειστο και το δευτερο πιο αραιο.
Επεισης υπαρχει και πιο κοντο διαφορικο 4,69 αλλα αυτο μαλλον παρα ειναι κοντο και το φοραν τα 307 1,6 και συνδιαζεται με το δευτερο κιβωτιο.
Ενα πολυ ενδιαφερον σαζμαν ειναι του 307 1,4 το οποιο ειναι το σαζμαν του rallye με το 13/59 δηλαδη ετοιμο για.....κοντρες
Ετοιμα κιβωτια στα καινουργεια peugeot citroen που να ευνουν στις επειδοσεις στα 206 1,6 16ν δεν υπαρχουν πολλα,αλλα απο διαφορικα ειναι γεματος ο τοπος οπως των 1,1 που ειναι 4,29 ,κατα εμενα το πυκνο δευτερο σαζμαν ειναι απαραιτητο ομως..

Έχει επεξεργασθεί από τον/την kaisaras96 στις Δευ 16 Ιούν 2003, 18:03:39, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούν 2003, 14:48:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | κατα εμενα το πυκνο δευτερο σαζμαν ειναι απαραιτητο ομως.. |
Κώστα αυτή είναι και η δική μου γνώμη, και το έχω πει επανελλειμένως...Το παν είναι να έχουν μικρή απόσταση οι σχέσεις, και όχι να έχεις κοντό διαφορικό. Το κοντό διαφορικό από μόνο του, απλά σε πάει μισή σχέση πίσω και επιπλέον στους αγώνες ράλι και αναβάσεων σου αχρηστεύει την πρώτη, που πλέον είναι πολύ κοντή. Χρειάζονται και σχέσεις για σωστή δουλειά.
Όσο για τα σασμάν, έχω το δεύτερο!
Το πρώτο το φοράει το σάξο 1.1...(άλλη μία διαφορά με τα σάξο). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιούν 2003, 15:10:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το γρηγορο σασμαν που φοραει το 16βαλβιδο 106 δεν το φοραει κανενα αλλο απο οσο ξερω...Υπαρχει μια πιθανοτητα να το φοραει το 16αρι 206 αλλα και αυτο με επιφυλαξη.
Οσο για το διαφορικο,το 13/59 το φοραει μονο το 13αρι 106.Ολα τα υπολοιπα,συμπεριλαμαβανομενων και των επαγγελματικων μοντελων,φορανε το διαφορικο του XSi(4,29). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιούν 2003, 16:28:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι εγω ετσι πιστευα για το 13/59 αλλα αν κανεις την διαιρεση βγαινει 4,53 δηλαδη οσο και το διαφορικο των 307 1.4,berlingo,Partner(μιλαω για τα face lift) και συμπτωση να ειναι το ιδιο αποτελεσμα εχουν αυτα τα διαφορικα!!!
Επεισης το σαζμαν του vts rallye με αλλο διαφορικο, το φοραν και τα 206 16v οπως και τα 307 1,4.
Βλεπε www.drive.gr τεχνικα χαρακτηριστικα
PEUGEOT
3071.4
Αμάξωμα:Χάτσμπακ , 3 πόρτες, 5 θέσεις, 1142.0 κιλά
Κινητήρας:εμπρός, εγκάρσια , 4.0 κύλινδροι , σε σειράεκκεντροφόροι: 1 επικεφαλής,4.0 βαλβίδες/κύλινδρο, τροφοδοσία: πολλαπλός ψεκασμός, 1360.0κ.εκ. (75x77 ), συμπίεση:10.2 : 1, Ιπποδύναμη:75.0 /5500.0 , ροπή:12.2 / 2800.0 , καύσιμο:B , Mπλοκ/καπάκι: ΑΑ
Μετάδοση: κίνηση εμπρός , χειροκίνητο κιβώτιο, σχέσεις 1η=3.46 2η= 1.87 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.86 6η= όπισθεν= 3.33 διαφορικό=4,54Ανάρτηση: Εμπρός:Γόνατα MακΦέρσον, ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος . Πίσω:Ημιάκαμπτος άξονας, ελικοειδή ελατήρια, αντιστρεπτική ράβδος
Τροχοί: Φρένα: αεριζόμενοι δίσκοι /δίσκοι , ζάντες: 6 J, ελαστικά: 195/65 R15
Διαστάσεις: ΜxΠxΥ: 4202.0 x1730.0 x 1510.0 χιλ., μεταξόνιο: 2608.0 χιλ., μετατρόχια: 1513.0 /1497.0 χιλ., χώρος αποσκευών:341 λίτρα , κύκλος στροφής:11.1 μ., ρεζερβουάρ:60.0 λίτρα
Επιδόσεις: 0-100 χλμ/ώρα:13.8 τελική: 167.0 χλμ/ώρα, κατανάλωση: 6.7 λιτ/100 χλμ
Δοκιμή DRIVE:
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιούν 2003, 16:54:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Το γρηγορο σασμαν που φοραει το 16βαλβιδο 106 δεν το φοραει κανενα αλλο απο οσο ξερω...Υπαρχει μια πιθανοτητα να το φοραει το 16αρι 206 αλλα και αυτο με επιφυλαξη.
Οσο για το διαφορικο,το 13/59 το φοραει μονο το 13αρι 106.Ολα τα υπολοιπα,συμπεριλαμαβανομενων και των επαγγελματικων μοντελων,φορανε το διαφορικο του XSi(4,29). |
Τελικα Στελιο θα την κανουμε την δουλεια με το 13/59 σου 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούν 2003, 01:12:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι φοράει το ίδιο σαζμαν!!Σίγουρα πράματα!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούν 2003, 13:48:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για το 206cc ειδα οτι φοραει το 3,77 διαφορικο. Το φιλαρακι του εδρφου μου που ειναι μηχανικος του ειπε να βαλουν το 14/60, το οποιο δεν ξερω απο ποιο μοντελο ειναι.
δηλαδη απο οτι ειδα βγαινει τελικο 4,29, το οποιο το εβαλα στον υπολογιστη μαζι με τα 205/45-16 και ειδα πως κονταινει αρκετα το σασμαν. αρα λογικα τα μπαμ του θα παρουν πολυ.
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούν 2003, 16:10:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω σας λεω οτι δεν ειναι ετσι γιατι με τα διαφορικα την εχω ψαξει πολυ την δουλεια...
Παρολα αυτα οποιος θελει μπορει να το παρει σαν καινουργιο...
Παντως ολοι οι αγωνιζομενοι γιατι λετε να τρελλαινονται για την ευρεση ενος 13/59 αφου το φορανε τοοοσα μοντελα; Μαλλον γιατι τελικα αυτο που φορανε τα υπολοιπα,δεν ειναι 13/59.
Το 14/60 ειναι απο 14αρι XSi.
Οσο για το 14αρι 307,οδηγηστε πρωτα ενα τετοιο και μετα θα μου πειτε τι σασμαν φοραει μολις αλλαξτε απο 4η σε 5η...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούν 2003, 16:34:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε στελιο τωρα με μπερδεψες...
δηλαδη για ποιο διαφορικο να κοιταξω??????
εγω τωρα ειμαι 3,77 τελικο και εχω 205/45-16 ροδες
να παω για το 14/60 που μου προτεινει ο μηχανικος?
να παω για το 13/59 ή θα μου βγει παρα πολυ κοντο?
για πες μου αφου την εχεις ψαξει πολυ?? εγω ειμαι ασχετος στο συγκεκριμενο...
Thanx
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 09:37:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα!!!
Και τα δυο θα σου βγουν πολυ κοντα...Με 145-150 αλογα και τοσο κοντο διαφορικο θα αφηνεις 1η και 2η στον αερα οποτε ουσιαστικα θα τις αχρηστεψεις...Καταρχην τα λαστιχα σου ειναι λαθος παρολο που με αυτα το φερνει η αντιπροσωπεια γιατι στην αρχη ηταν 185/55/15 και στο GT ηταν 195/45/16.
Στα CC εβαλαν 205/45/16 χωρις να αλλαξει κατι στην μεταδοση με αποτελεσμα να μακρυνει το βημα και να κοψει αντιστοιχα σε επιδοσεις.
Για μενα ενα 4,06 απο 16αρι 8βαλβιδο 106 θα ειναι μια χαρα!
Ενναλακτικα αν πας για 4,29 ή 4,54 τοτε πηγαινε το και στον Μπουμπη να στο κανει μπλοκε για να ξεκινας.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 11:16:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαλλον θα μπει το 4,29. τωρα για το μπλοκε σωστα λες αλλα προς το παρον δεν υπαρχει το μαρουλι... ποσο κοστιζει ο μπουμπης?? κανα 500ευρο???
για το σασμαν θα μου παρουν 250 ευρο. καλα ειναι??
το θεμα ξεκινηματος πιστευω να στρωσει και με την αναρτηση αφου την μουρη θα την κατεβασω πιο πολυ απο τι πισω για να εχω ελαφρια μετατοπιση βαρους στους εμπρος τροχους (βλεπε dragster μπροσθιοκινητα).
ασε που στην επομενη αλλαγη ελαστικων θα παω για κορυφαιο λαστιχακι για προσφυση (yoko 039, yoko parada spec2, z zero corsa ή κατι παρομοιο). τωρα μπροστα φοραω τα good year f1 την καινουρια γομα γιατι το πρωτο ζευγαρι τα επαιξε... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 13:08:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Καλημερα!!!
Και τα δυο θα σου βγουν πολυ κοντα...Με 145-150 αλογα και τοσο κοντο διαφορικο θα αφηνεις 1η και 2η στον αερα οποτε ουσιαστικα θα τις αχρηστεψεις...Καταρχην τα λαστιχα σου ειναι λαθος παρολο που με αυτα το φερνει η αντιπροσωπεια γιατι στην αρχη ηταν 185/55/15 και στο GT ηταν 195/45/16.
Στα CC εβαλαν 205/45/16 χωρις να αλλαξει κατι στην μεταδοση με αποτελεσμα να μακρυνει το βημα και να κοψει αντιστοιχα σε επιδοσεις.
Για μενα ενα 4,06 απο 16αρι 8βαλβιδο 106 θα ειναι μια χαρα!
Ενναλακτικα αν πας για 4,29 ή 4,54 τοτε πηγαινε το και στον Μπουμπη να στο κανει μπλοκε για να ξεκινας.  |
Ανασταση!!! πες τα ρε pughell!!!
με τοσα αλογα το διαφορικο 13/59 θα ειναι παντελως αχρηστο για κοντρες παντα!!! οπως επισης και του 1.4!! παντα μιλαω για τις κοντρες που αναφερεται ο kouzman!!!!!
εγω φοραω το 4,06 του 8βαλβιδου και ειδα τρομερη διαφορα χωρις να χανεις τη δυναμη του κινητηρα στις υψηλες στροφες και αφηνει τον κινητηρα να απλωνει τη δυναμη του ικανοποιητικα!!!
για μενα και το 4,29 του 1.4 ειναι λαθος λυση γιατι ειναι παλι κοντο για αυτο που το θελει ο kouz.και ειδικα χωρις μπλοκε αστα βραστα!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 13:34:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | Ανασταση!!! πες τα ρε pughell!!!
με τοσα αλογα το διαφορικο 13/59 θα ειναι παντελως αχρηστο για κοντρες παντα!!! !!! |
Kατσε ρε Ντανι.....δηλαδη τα αγωνιστικα τα GROUP A που εχουν και καμια 170 αλογα γιατι φωρανε 13/59 Εκεινοι οι κυριοι χαζοι ειναι Να τα δεις εκκινηση να σου φυγει η μαγκια 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 15:36:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χεχεχε....
Τα mini group A φορανε εντελως διαφορετικο σασμαν με πολυ μακριες τις 2 πρωτες σχεσεις για να μην σπινιαρει.Για αυτο ειναι και θεοκοντο αλλα εχει και μπλοκε αλλα και 1η που βγαζει 65 χλμ!!!
Ο Ντανι εχει οντως δικιο...Και εμενα κατα την γνωμη μου το καλυτερο διαφορικο για το 16αρι μοτερ ειναι το 4,06.
Kouzman θα σε συμβουλευα να χαμηλωσεις το ιδιο μπρος-πισω γιατι μετα απο καθε ευθεια υπαρχει μια στροφη,και αν το κανεις ετσι οπως λες,τοτε πολυ απλα δεν θα στριψεις!
Ο Μπουμπης κοστιζει κανενα 500αρικο αν θυμαμαι καλα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 16:30:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αααααααα μπερδεμα ειναι...
αν θυμαμαι καλα στην εκπομπη του πατσουρεα ειχε παει ενα 206 1.6 με σκουπα, εξατμιση και σασμαν απο 1.3 rallye και το χαμενο εδωσε 8.7 sec για τα 100 με τελικη ομως 195 στον κοφτη...
παντως και το 14/60 ειναι δοκιμασμενο αφου το φοραει ο μηχανικος του αδερφου μου και μου εχει πει πως το αυτοκινητο τρελενεται και τα βγαζει...
βρε παιδια μην φανταστειτε πως θα το κανω κατσικι σαν τα ντραγκστεροειδη. εδω και το rallye απο την μαμα του ειναι πολυ ελαφρως πιο χαμηλο εμπρος...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 16:51:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολλοι κανουν το λαθος και επιλεγουν οτι πιο "κοντο" βρουν χωρις να βλεπουν και τις αναγκες τους...
Με ενα κοντο διαφορικο,αρκετα πιο κοντο απο το εργοστασιακο,το μοτερ ναι μεν γεμιζει πολυ καλυτερα αλλα κυριολεκτικα ξεσκιζει το μοτερ στο ταξιδι γιατι δουλευει σε πολυ ψηλοτερες στροφες,χανοντας απο την μακροζωια του,ανεβαζοντας πολυ την θερμοκρασια των λαδιων και ενα αρκετα βασικο,κανει παααρα πολυ κουραστικο το ταξιδι!
Για αυτο δινεις τα χρηματα απο την αρχη και ακομα και σε μαμα μοτερ βαζεις ενα σασμαν απο mini group A και ξενοιαζεις...Συμπληρωνεις και μια σκουπα με εξατμιση και "παιζεις" για πλακα με μοτερ των 150-160 αλογων,ιδιαιτερα στα φαναρια.
Γιατι στο συγκεκριμενο σασμαν βαζεις οτι διαφορικο θελεις χωρις προβληματα και απωλειες απο σπινιαρισμα απλουστατα γιατι εχει κλιμακωση αντιστοιχη με αυτην που εχει ενα πιστιαρικο μηχανακι οποτε οση δυναμη και να του δωσεις αυτο θα ξεκιναει χωρις προβλημα!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2003, 15:12:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διαβαζοντας αυτα για κοντρες και το καταλληλο σαζμαν,αναρωτηθηκα τα καλα πολυστροφα εργοστασιακα με τι κιβωτιο δουλευουν???
s2000 1η:8,0 2η:12,21 3η:16,91 4η:21,57 5η:25,8 6η:30,89
typeR 1η:7.47 2η:11.45 3η:16.07 4η:21.26 5η:26.48 6η:33.04
Δηλαδη πιανουν περιπου στον κοφτη 60-65 με 1η,100-105 με 2η,140-150 με 3η,170 με 4η και μιλαμε για αυτοκινητα 2000κεκ με 200-240 αλογα απο φοβερο μοτερ.
Η μακρια πρωτη εχει πλακα αλλα στο Οκταβια του father που πιανει 70 ειναι πολυ κουραστικη.
Κρατωντας το ιδιο σαζμαν και αλλαζοντας μονο διαφορικο μενει το ιδιο κενο μεταξυ των σχεσεων δηλαδη παρολο που τα χιλιομετρα ειναι λιγοτερα απο 2α σε 3η(για τον ιδιο κοφτη)οι στροφες θα πεσουν στο ιδιο νουμερο.
Αρα αν το σαζμαν μας δεν δουλευει τον κινητηρα στο σωστο ευρος στροφων οτι και να βαλουμε δεν θα τον εκμεταλευομαστε πληρως!Τα πισταδικα σαζμαν δεν ειναι για κοντρες γιατι εχοντας μια θεομακρη πρωτη και μια θεοκοντη πεμπτη οι σχεσεις οι υπολοιπες ειναι πολυ κοντα και το μοτερ στα ανεβασματα θα πεφτει 1000 στροφες και κατι και δεν θα μπορει να απλωσει την δυναμη του οπως λεει και ο ντανιελος.Αντιθετα σε στροφες θα εχεις παντα δυναμη να σε ξελασπωσει........
Παντως εμενα το ταπεινο 110αρη την πρωτη σπανια την παταει(αυτα τα continental λιωνουν γρηγορα)και εχει πλακα,καλα με κοντο........
Με βαση τα τεχνικα χαρακτηριστικα απο τα νεα μοντελα της psa partner berlingo και 307 ολα σε 1,4 παω στοιχημα οτι θα γεμισει ο τοπος διαφορικα 13/59 ή αν θελετε 4,54 αλλιως θα μαι ο πρωτος που θα πεταξει ντοματες στο Drive 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2003, 15:48:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Get ready!!!
...Γιατι το DRIVE οταν ακομα εκανε συγκριτικα με 106/Saxo/Punto GT κ.λ.π. στα δυο PSA ειχε την τελικη σχεση μεταδοσης απο το 16αρι 8βαλβιδο 106.
Και εχω δει και αλλα πολλα τετοια ευτραπελα στο ιδιο περιοδικο...Παρολα αυτα παντως το προτιμαω σε σχεση με τα υπολοιπα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot_maniak (Κωστας) Μόλις έγραψα

 peuegeot 307
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 14:06:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: |
Ενα πολυ ενδιαφερον σαζμαν ειναι του 307 1,4 το οποιο ειναι το σαζμαν του rallye με το 13/59 δηλαδη ετοιμο για.....κοντρες.. |
apisteyto!!!!!!!
proti fora diavazo sxoleio kalo gia to argotero aytokinito pou exei skeftei pote o an8ropinos nus!!!!
kai omologo pos xarika dioti teoio karo anexomai k ego...
1175 kila... 75 hp...
tespa omologoumenos..to kivotio einai kaloutsiko
ena kalo moter pote 8a vgalei i peugeot?????????
k na rotiso k kati to symperasma sas meta apo ayti tin sizitisi poio einai??aksizei na kanei kaneis tetoia metatropi?
re c stelio otan eixame vre8ei proti fora sto panorama me ta paidia mou eixes pei na valo diaforiko apo 307 1.6??ti allages 8a do poso 8a mou vgei???EKSIGISOU!!!!!
3k0ts7
slow in=fast out
fast in=no out
tu1.4=slow in+slow out |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|