PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - μεταδοση - σασμαν για κοντρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2003, 07:03:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Εγω ρε γουρούνια δεν σας έλειψα ;;;;;;;;;; καλααααααααα.......


Μίλησε κανείς? Laughing

Βρε ξανά-καλώς τον Νικολάκη.... Very happy


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούν 2003, 14:31:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ανακαλυψη......... Exclamation Exclamation
Το 13/59=4,54 του ραλλυ ζει και βασιλευει.... Very happy
Το φοραν τα Berlingo,Partner,307 με κινητηρα 1,4
Η peugeot φοραει δυο κιβωτια στους 1,1εως1,6 ΤU
To ενα εχει
1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 6η= όπισθεν= 3.58 για 206 1.6,307 1.4,rallye,vts....και το αλλο στα 1.1,1.4 saxo,206...κτλ με
1η=3.42 2η= 1.8 3η= 1.28 4η=0.98 5η= 0.77 6η= όπισθεν= 3.58
Δηλαδη το πρωτο ειναι πιο κλειστο και το δευτερο πιο αραιο.
Επεισης υπαρχει και πιο κοντο διαφορικο 4,69 αλλα αυτο μαλλον παρα ειναι κοντο και το φοραν τα 307 1,6 και συνδιαζεται με το δευτερο κιβωτιο.
Ενα πολυ ενδιαφερον σαζμαν ειναι του 307 1,4 το οποιο ειναι το σαζμαν του rallye με το 13/59 δηλαδη ετοιμο για.....κοντρες
Ετοιμα κιβωτια στα καινουργεια peugeot citroen που να ευνουν στις επειδοσεις στα 206 1,6 16ν δεν υπαρχουν πολλα,αλλα απο διαφορικα ειναι γεματος ο τοπος οπως των 1,1 που ειναι 4,29 ,κατα εμενα το πυκνο δευτερο σαζμαν ειναι απαραιτητο ομως..






Έχει επεξεργασθεί από τον/την kaisaras96 στις Δευ 16 Ιούν 2003, 18:03:39, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούν 2003, 14:48:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:
κατα εμενα το πυκνο δευτερο σαζμαν ειναι απαραιτητο ομως..


Κώστα αυτή είναι και η δική μου γνώμη, και το έχω πει επανελλειμένως...Το παν είναι να έχουν μικρή απόσταση οι σχέσεις, και όχι να έχεις κοντό διαφορικό. Το κοντό διαφορικό από μόνο του, απλά σε πάει μισή σχέση πίσω και επιπλέον στους αγώνες ράλι και αναβάσεων σου αχρηστεύει την πρώτη, που πλέον είναι πολύ κοντή. Χρειάζονται και σχέσεις για σωστή δουλειά.

Όσο για τα σασμάν, έχω το δεύτερο!
Το πρώτο το φοράει το σάξο 1.1...(άλλη μία διαφορά με τα σάξο).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιούν 2003, 15:10:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το γρηγορο σασμαν που φοραει το 16βαλβιδο 106 δεν το φοραει κανενα αλλο απο οσο ξερω...Υπαρχει μια πιθανοτητα να το φοραει το 16αρι 206 αλλα και αυτο με επιφυλαξη.
Οσο για το διαφορικο,το 13/59 το φοραει μονο το 13αρι 106.Ολα τα υπολοιπα,συμπεριλαμαβανομενων και των επαγγελματικων μοντελων,φορανε το διαφορικο του XSi(4,29).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιούν 2003, 16:28:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαι εγω ετσι πιστευα για το 13/59 αλλα αν κανεις την διαιρεση βγαινει 4,53 δηλαδη οσο και το διαφορικο των 307 1.4,berlingo,Partner(μιλαω για τα face lift) και συμπτωση να ειναι το ιδιο αποτελεσμα εχουν αυτα τα διαφορικα!!!
Επεισης το σαζμαν του vts rallye με αλλο διαφορικο, το φοραν και τα 206 16v οπως και τα 307 1,4.

Βλεπε www.drive.gr τεχνικα χαρακτηριστικα

PEUGEOT
3071.4
Αμάξωμα:Χάτσμπακ , 3 πόρτες, 5 θέσεις, 1142.0 κιλά
Κινητήρας:εμπρός, εγκάρσια , 4.0 κύλινδροι , σε σειράεκκεντροφόροι: 1 επικεφαλής,4.0 βαλβίδες/κύλινδρο, τροφοδοσία: πολλαπλός ψεκασμός, 1360.0κ.εκ. (75x77 ), συμπίεση:10.2 : 1, Ιπποδύναμη:75.0 /5500.0 , ροπή:12.2 / 2800.0 , καύσιμο:B , Mπλοκ/καπάκι: ΑΑ
Μετάδοση: κίνηση εμπρός , χειροκίνητο κιβώτιο, σχέσεις 1η=3.46 2η= 1.87 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.86 6η= όπισθεν= 3.33 διαφορικό=4,54Ανάρτηση: Εμπρός:Γόνατα MακΦέρσον, ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος . Πίσω:Ημιάκαμπτος άξονας, ελικοειδή ελατήρια, αντιστρεπτική ράβδος
Τροχοί: Φρένα: αεριζόμενοι δίσκοι /δίσκοι , ζάντες: 6 J, ελαστικά: 195/65 R15
Διαστάσεις: ΜxΠxΥ: 4202.0 x1730.0 x 1510.0 χιλ., μεταξόνιο: 2608.0 χιλ., μετατρόχια: 1513.0 /1497.0 χιλ., χώρος αποσκευών:341 λίτρα , κύκλος στροφής:11.1 μ., ρεζερβουάρ:60.0 λίτρα
Επιδόσεις: 0-100 χλμ/ώρα:13.8 τελική: 167.0 χλμ/ώρα, κατανάλωση: 6.7 λιτ/100 χλμ
Δοκιμή DRIVE:




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιούν 2003, 16:54:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
Το γρηγορο σασμαν που φοραει το 16βαλβιδο 106 δεν το φοραει κανενα αλλο απο οσο ξερω...Υπαρχει μια πιθανοτητα να το φοραει το 16αρι 206 αλλα και αυτο με επιφυλαξη.
Οσο για το διαφορικο,το 13/59 το φοραει μονο το 13αρι 106.Ολα τα υπολοιπα,συμπεριλαμαβανομενων και των επαγγελματικων μοντελων,φορανε το διαφορικο του XSi(4,29).


Τελικα Στελιο θα την κανουμε την δουλεια με το 13/59 σου Question Question Question Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούν 2003, 01:12:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι φοράει το ίδιο σαζμαν!!Σίγουρα πράματα!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούν 2003, 13:48:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για το 206cc ειδα οτι φοραει το 3,77 διαφορικο. Το φιλαρακι του εδρφου μου που ειναι μηχανικος του ειπε να βαλουν το 14/60, το οποιο δεν ξερω απο ποιο μοντελο ειναι.

δηλαδη απο οτι ειδα βγαινει τελικο 4,29, το οποιο το εβαλα στον υπολογιστη μαζι με τα 205/45-16 και ειδα πως κονταινει αρκετα το σασμαν. αρα λογικα τα μπαμ του θα παρουν πολυ.





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούν 2003, 16:10:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω σας λεω οτι δεν ειναι ετσι γιατι με τα διαφορικα την εχω ψαξει πολυ την δουλεια...
Παρολα αυτα οποιος θελει μπορει να το παρει σαν καινουργιο...
Παντως ολοι οι αγωνιζομενοι γιατι λετε να τρελλαινονται για την ευρεση ενος 13/59 αφου το φορανε τοοοσα μοντελα; Wink Μαλλον γιατι τελικα αυτο που φορανε τα υπολοιπα,δεν ειναι 13/59. Smile

Το 14/60 ειναι απο 14αρι XSi.

Οσο για το 14αρι 307,οδηγηστε πρωτα ενα τετοιο και μετα θα μου πειτε τι σασμαν φοραει μολις αλλαξτε απο 4η σε 5η... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούν 2003, 16:34:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε στελιο τωρα με μπερδεψες...

δηλαδη για ποιο διαφορικο να κοιταξω??????

εγω τωρα ειμαι 3,77 τελικο και εχω 205/45-16 ροδες

να παω για το 14/60 που μου προτεινει ο μηχανικος?
να παω για το 13/59 ή θα μου βγει παρα πολυ κοντο?

για πες μου αφου την εχεις ψαξει πολυ?? εγω ειμαι ασχετος στο συγκεκριμενο...

Thanx





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 09:37:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα!!!
Και τα δυο θα σου βγουν πολυ κοντα...Με 145-150 αλογα και τοσο κοντο διαφορικο θα αφηνεις 1η και 2η στον αερα οποτε ουσιαστικα θα τις αχρηστεψεις...Καταρχην τα λαστιχα σου ειναι λαθος παρολο που με αυτα το φερνει η αντιπροσωπεια γιατι στην αρχη ηταν 185/55/15 και στο GT ηταν 195/45/16.
Στα CC εβαλαν 205/45/16 χωρις να αλλαξει κατι στην μεταδοση με αποτελεσμα να μακρυνει το βημα και να κοψει αντιστοιχα σε επιδοσεις.

Για μενα ενα 4,06 απο 16αρι 8βαλβιδο 106 θα ειναι μια χαρα! Wink
Ενναλακτικα αν πας για 4,29 ή 4,54 τοτε πηγαινε το και στον Μπουμπη να στο κανει μπλοκε για να ξεκινας. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 11:16:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μαλλον θα μπει το 4,29. τωρα για το μπλοκε σωστα λες αλλα προς το παρον δεν υπαρχει το μαρουλι... ποσο κοστιζει ο μπουμπης?? κανα 500ευρο???

για το σασμαν θα μου παρουν 250 ευρο. καλα ειναι??

το θεμα ξεκινηματος πιστευω να στρωσει και με την αναρτηση αφου την μουρη θα την κατεβασω πιο πολυ απο τι πισω για να εχω ελαφρια μετατοπιση βαρους στους εμπρος τροχους (βλεπε dragster μπροσθιοκινητα).

ασε που στην επομενη αλλαγη ελαστικων θα παω για κορυφαιο λαστιχακι για προσφυση (yoko 039, yoko parada spec2, z zero corsa ή κατι παρομοιο). τωρα μπροστα φοραω τα good year f1 την καινουρια γομα γιατι το πρωτο ζευγαρι τα επαιξε... Cool Cool Cool





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 13:08:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
Καλημερα!!!
Και τα δυο θα σου βγουν πολυ κοντα...Με 145-150 αλογα και τοσο κοντο διαφορικο θα αφηνεις 1η και 2η στον αερα οποτε ουσιαστικα θα τις αχρηστεψεις...Καταρχην τα λαστιχα σου ειναι λαθος παρολο που με αυτα το φερνει η αντιπροσωπεια γιατι στην αρχη ηταν 185/55/15 και στο GT ηταν 195/45/16.
Στα CC εβαλαν 205/45/16 χωρις να αλλαξει κατι στην μεταδοση με αποτελεσμα να μακρυνει το βημα και να κοψει αντιστοιχα σε επιδοσεις.

Για μενα ενα 4,06 απο 16αρι 8βαλβιδο 106 θα ειναι μια χαρα! Wink
Ενναλακτικα αν πας για 4,29 ή 4,54 τοτε πηγαινε το και στον Μπουμπη να στο κανει μπλοκε για να ξεκινας. Confused

Ανασταση!!! πες τα ρε pughell!!!
με τοσα αλογα το διαφορικο 13/59 θα ειναι παντελως αχρηστο για κοντρες παντα!!! οπως επισης και του 1.4!! παντα μιλαω για τις κοντρες που αναφερεται ο kouzman!!!!!
εγω φοραω το 4,06 του 8βαλβιδου και ειδα τρομερη διαφορα χωρις να χανεις τη δυναμη του κινητηρα στις υψηλες στροφες και αφηνει τον κινητηρα να απλωνει τη δυναμη του ικανοποιητικα!!!
για μενα και το 4,29 του 1.4 ειναι λαθος λυση γιατι ειναι παλι κοντο για αυτο που το θελει ο kouz.και ειδικα χωρις μπλοκε αστα βραστα!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 13:34:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
Ανασταση!!! πες τα ρε pughell!!!
με τοσα αλογα το διαφορικο 13/59 θα ειναι παντελως αχρηστο για κοντρες παντα!!! !!!


Kατσε ρε Ντανι.....δηλαδη τα αγωνιστικα τα GROUP A που εχουν και καμια 170 αλογα γιατι φωρανε 13/59 Question Εκεινοι οι κυριοι χαζοι ειναι Question Να τα δεις εκκινηση να σου φυγει η μαγκια Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 15:36:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χεχεχε.... Very happy


Τα mini group A φορανε εντελως διαφορετικο σασμαν με πολυ μακριες τις 2 πρωτες σχεσεις για να μην σπινιαρει.Για αυτο ειναι και θεοκοντο αλλα εχει και μπλοκε αλλα και 1η που βγαζει 65 χλμ!!! Shocked Shocked Shocked

Ο Ντανι εχει οντως δικιο...Και εμενα κατα την γνωμη μου το καλυτερο διαφορικο για το 16αρι μοτερ ειναι το 4,06. Wink

Kouzman θα σε συμβουλευα να χαμηλωσεις το ιδιο μπρος-πισω γιατι μετα απο καθε ευθεια υπαρχει μια στροφη,και αν το κανεις ετσι οπως λες,τοτε πολυ απλα δεν θα στριψεις! Confused Sad

Ο Μπουμπης κοστιζει κανενα 500αρικο αν θυμαμαι καλα. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 16:30:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αααααααα μπερδεμα ειναι...

αν θυμαμαι καλα στην εκπομπη του πατσουρεα ειχε παει ενα 206 1.6 με σκουπα, εξατμιση και σασμαν απο 1.3 rallye και το χαμενο εδωσε 8.7 sec για τα 100 με τελικη ομως 195 στον κοφτη...

παντως και το 14/60 ειναι δοκιμασμενο αφου το φοραει ο μηχανικος του αδερφου μου και μου εχει πει πως το αυτοκινητο τρελενεται και τα βγαζει...

βρε παιδια μην φανταστειτε πως θα το κανω κατσικι σαν τα ντραγκστεροειδη. εδω και το rallye απο την μαμα του ειναι πολυ ελαφρως πιο χαμηλο εμπρος...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 16:51:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολλοι κανουν το λαθος και επιλεγουν οτι πιο "κοντο" βρουν χωρις να βλεπουν και τις αναγκες τους...

Με ενα κοντο διαφορικο,αρκετα πιο κοντο απο το εργοστασιακο,το μοτερ ναι μεν γεμιζει πολυ καλυτερα αλλα κυριολεκτικα ξεσκιζει το μοτερ στο ταξιδι γιατι δουλευει σε πολυ ψηλοτερες στροφες,χανοντας απο την μακροζωια του,ανεβαζοντας πολυ την θερμοκρασια των λαδιων και ενα αρκετα βασικο,κανει παααρα πολυ κουραστικο το ταξιδι! Sad

Για αυτο δινεις τα χρηματα απο την αρχη και ακομα και σε μαμα μοτερ βαζεις ενα σασμαν απο mini group A και ξενοιαζεις...Συμπληρωνεις και μια σκουπα με εξατμιση και "παιζεις" για πλακα με μοτερ των 150-160 αλογων,ιδιαιτερα στα φαναρια. Wink
Γιατι στο συγκεκριμενο σασμαν βαζεις οτι διαφορικο θελεις χωρις προβληματα και απωλειες απο σπινιαρισμα απλουστατα γιατι εχει κλιμακωση αντιστοιχη με αυτην που εχει ενα πιστιαρικο μηχανακι οποτε οση δυναμη και να του δωσεις αυτο θα ξεκιναει χωρις προβλημα! Wink Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2003, 15:12:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διαβαζοντας αυτα για κοντρες και το καταλληλο σαζμαν,αναρωτηθηκα τα καλα πολυστροφα εργοστασιακα με τι κιβωτιο δουλευουν???
s2000 1η:8,0 2η:12,21 3η:16,91 4η:21,57 5η:25,8 6η:30,89
typeR 1η:7.47 2η:11.45 3η:16.07 4η:21.26 5η:26.48 6η:33.04

Δηλαδη πιανουν περιπου στον κοφτη 60-65 με 1η,100-105 με 2η,140-150 με 3η,170 με 4η και μιλαμε για αυτοκινητα 2000κεκ με 200-240 αλογα απο φοβερο μοτερ.

Η μακρια πρωτη εχει πλακα αλλα στο Οκταβια του father που πιανει 70 ειναι πολυ κουραστικη.
Κρατωντας το ιδιο σαζμαν και αλλαζοντας μονο διαφορικο μενει το ιδιο κενο μεταξυ των σχεσεων δηλαδη παρολο που τα χιλιομετρα ειναι λιγοτερα απο 2α σε 3η(για τον ιδιο κοφτη)οι στροφες θα πεσουν στο ιδιο νουμερο.
Αρα αν το σαζμαν μας δεν δουλευει τον κινητηρα στο σωστο ευρος στροφων οτι και να βαλουμε δεν θα τον εκμεταλευομαστε πληρως!Τα πισταδικα σαζμαν δεν ειναι για κοντρες γιατι εχοντας μια θεομακρη πρωτη και μια θεοκοντη πεμπτη οι σχεσεις οι υπολοιπες ειναι πολυ κοντα και το μοτερ στα ανεβασματα θα πεφτει 1000 στροφες και κατι και δεν θα μπορει να απλωσει την δυναμη του οπως λεει και ο ντανιελος.Αντιθετα σε στροφες θα εχεις παντα δυναμη να σε ξελασπωσει........

Παντως εμενα το ταπεινο 110αρη την πρωτη σπανια την παταει(αυτα τα continental λιωνουν γρηγορα)και εχει πλακα,καλα με κοντο........

Με βαση τα τεχνικα χαρακτηριστικα απο τα νεα μοντελα της psa partner berlingo και 307 ολα σε 1,4 παω στοιχημα οτι θα γεμισει ο τοπος διαφορικα 13/59 ή αν θελετε 4,54 Embarassed Embarassed Crying or Very sad Confused αλλιως θα μαι ο πρωτος που θα πεταξει ντοματες στο Drive Splat Splat Splat Splat




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2003, 15:48:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Get ready!!!
...Γιατι το DRIVE οταν ακομα εκανε συγκριτικα με 106/Saxo/Punto GT κ.λ.π. στα δυο PSA ειχε την τελικη σχεση μεταδοσης απο το 16αρι 8βαλβιδο 106. Confused
Και εχω δει και αλλα πολλα τετοια ευτραπελα στο ιδιο περιοδικο...Παρολα αυτα παντως το προτιμαω σε σχεση με τα υπολοιπα. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
peugeot_maniak (Κωστας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peuegeot 307

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 14:06:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:

Ενα πολυ ενδιαφερον σαζμαν ειναι του 307 1,4 το οποιο ειναι το σαζμαν του rallye με το 13/59 δηλαδη ετοιμο για.....κοντρες..



apisteyto!!!!!!!
proti fora diavazo sxoleio kalo gia to argotero aytokinito pou exei skeftei pote o an8ropinos nus!!!!

kai omologo pos xarika dioti teoio karo anexomai k ego...
1175 kila... 75 hp...

tespa omologoumenos..to kivotio einai kaloutsiko
ena kalo moter pote 8a vgalei i peugeot?????????
k na rotiso k kati to symperasma sas meta apo ayti tin sizitisi poio einai??aksizei na kanei kaneis tetoia metatropi?
re c stelio otan eixame vre8ei proti fora sto panorama me ta paidia mou eixes pei na valo diaforiko apo 307 1.6??ti allages 8a do poso 8a mou vgei???EKSIGISOU!!!!!


3k0ts7
slow in=fast out
fast in=no out
tu1.4=slow in+slow out
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1415s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on