PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μπρος, πίσω ή στα 4... η μετάδοση της κίνησης???
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 20:46:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω πηρα τα πουρακια τα καπρις μου και χαλαρωνω περιμενοντας το χαος.... Laughing


και για να ρωτησω εγω ο ασχετος εσας τους υπερειδικους...
γιατι σε καμια ΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ πιστα και εκει που φαινεται η πραγματικη οδηγηση δεν ασχολειται κανεις με μπροσθιοκινητα και τετρακινητα αλλα ολα ειναι πισωκινητα?
απο φορμουλα 1 ως wtcc ....
oeo???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 21:04:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ετοιμο κ το παγωτο κ εχει πολυ σασπενς η ολη υποθεση.οποιος προλαβει γιατι βλεπω να μπαινει κανενας mod κ να τελειωνει στη μεση το εργο... Confused
κ παμε επι του θεματος,τι αποριες εχετε για το πακετο,σχετικα με το μεγαλωμα τουρμπινας,για να δουμε μπας κ μπορεσει καποιος να τις λυσει,κ να επιστρεψουμε στο θεμα μας,πριν επικρατησει χαος εδω μεσα Twisted evil



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 21:17:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ζύγισμα και διαχείριση δύναμης. Κάτι που πολύ δύκολα το έχεις σε ένα FF άντε μέχρι 300άλογα κάτι έκανε η Ford με το καινούργιο RS(και το 306 300είχε) από εκεί και πάνω......... φαντάσου FF με 500άλογα και 285+/35-/19+ μπροστινό λάστιχο να προσπαθεί να στρίψει....... ανέκδοτο ακούγετε.

Πάντως σκεφτείτε στην θεωρία τα κεντρομήχανα(ΜR) είναι το ιδανικό αλλά πείτε μου πόσα τέτοια αμάξια ξέρετε και εάν είναι φιλικά και ευκολοδηγητα. Άλλο τα αγωνιστικά και άλλο τα κοινά αυτ/να.

@ Volvos Ρε μπουζούκι τα wtcc κατα βάση μπροστοκούνες είναι εκτός από τα BMW 320
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 21:21:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι αγορι μου αλλα στο wtcc ta exoyn φλωρεψει τα bmw μεχρι εκει που δε παιρνει για να ειναι ανταγωνιστικοι οι υπολοιποι ....
η μοναδικη περιπτωση αγωνων πιστας που εχουν καταφερει να κανουν ανταγωνιστικα τα μπροσθιοκινητα μεσω ενος σκασμου κανονισμων


εγω παντως θεωρω οτι εχει δικιο ο στειλιος και λετε μαλ***ες (στελιο τα μπεκ ???)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 21:34:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ κερδίζουμε LeMan με Diesel τι σας χαλάνε τα FF..... Laughing Laughing
Φανταστείτε Τάκη να οδηγεί το 908 και να προσπαθεί να αλλάζει στις 4.000(τα μισά από κιτκαρο)

Ααααχχχ τί κόσμο θα παραδώσουμε στα παιδιά μας.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2009, 23:41:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:

χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?

Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....


Δημήτρη, συγκράτησε ό,τι απόψεις μπορεί να έχεις αποκτήσει από εφήμερίδες/περιοδικά/video αγώνων και αν ενδιαφέρεσαι περισσότερο για το θέμα θα φροντίσω να σε προμηθεύσω με την αντίστοιχη βιβλιογραφία και θα σου προτείνω να παρακολουθήσεις αντίστοιχα μαθήματα στο πολυτεχνείο. Εγώ είχα τη χαρά να τα δω από πρώτο χέρι.


Τώρα αν ο μπαρμπαμήτσος που έτρεχε 40 χρόνια με Ντάτσουν σε ράλλι έχει αντίθετη γνώμη, στα @@ μου. Και όχι μόνο τα δικά μου αλλά και όλων των εταιρειών που έκαναν εξέλιξη για να φτάσουμε εκεί που βρισκόμαστε σήμερα.

Όσα έγραψα αποτελούν διαπιστώσεις ενός τόνου βιβλίων από τη μαθηματική μοντελοποίηση των αυτοκινήτων. Όλων αυτών των προτύπων που χρησιμοποιούν οι ομάδες καθημερινά στην εξέλιξή τους για να ορίσουν τόσο το στήσιμο όσο και τη γεωμετρία αναρτήσεων και σασί.

Γιατί αν νομίζεις ότι το στήσιμο ενός αυτοκινήτου γίνεται μόνο με δοκιμές στην πίστα, οδηγούς με 50ετή πείρα και εμπειρικές συνταγές αναρτησάδων (όπως στην Ελλάδα), είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος.

Και για να καταλάβεις πόσο OFF this world είσαι θυμήσου το 306 Maxi (αν το έχεις ακουστά).

Τώρα ρούφα το αυγουλάκι και εξήγησέ μου πως μπόρεσε ένα δικίνητο να αλλάξει τους κανονισμούς ολόκληρης κατηγορίας για να το ξεφορτωθούν αφού ήταν υποδεέστερο μηχανολογικά;


Τετρακίνητα και @@ μάντολες. Απλώς για σένα εμένα και τον άλλον, που είμαστε κουλομαρίες κατά γενική ομολογία, είναι πιο εύκολο να οδηγήσουμε ένα τετρακίνητο.


Εις ό,τι αφορά τα της αναβάθμισης της φτερωτής εισαγωγής σε φτερωτή S3, οι ακριβείς λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες για όσους θέλουν να την κάνουν.


Κοιτα, δεν θα σου απαντήσω στο ίδιο στύλ.
Εισαι λάθος και μην είσαι απόλυτος γιατί και η θεωρία αλλά και η πράξη το λέει αυτό εδώ και πολλάααα χρόνια.

Απόσο ξέρω (και γώ από ΕΜΠ είμαι) οι μηχ ΕΜΠ δεν έχουν καμμία ουσιώδη πρακτική σχέση με το θέμα αυτοκινήτου και κινητήρων εσωτερικής καύσης...παρά μόνο σε πολύ βασικό επίπεδο και καλά κάνουν για την ελλάδα... είναι και άλλοι εδω να με επιβεβαιώσουν.
Επίσης ποιός καθηγητής στο μάθημά του είπε κάτι τέτοιο???
Μήπως ήταν προσωπική άποψη??
Ειναι ολόκληρη συζήτηση βέβαια και εδώ είναι off topic.

Μπορούμε να την κάνουμε βέβαια άν θές!

To ξέθαψα γιατί μου έκανε πολύ εντύπωση αυτή σου η διατύπωση που δεν έχει κανένα θεωρητικό αλλα και πρακτικό αντίκρισμα!

Ασχολήσου λίγο με την οδήγηση και θα δείς ότι έχω δίκιο.
Ρώτα και κάποιον που έχει ασχοληθεί, όχι τον μπαρμπαμήτσο, αλλά καποιον διακεκριμένο ή μή....κάθε εμπειρία μετράει και έχει αξία.


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούν 2009, 02:01:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
salex έγραψε:


Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι, που πρέπει να σας ανέφεραν στη Σχολή για τα σοβαρά αυτοκίνητα παραγωγής και γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει προσθιοκίνητα:
1) Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο γιατί είναι απλούστερα σε κατασκευή.

2) Στρίβεις καλύτερα όταν τραβάς ένα αυτοκίνητο από τη μούρη παρά όταν το σπρώχνεις από πίσω. Επίσης μπορείς να ελέγξεις καλύτερα την ευστάθειά του.

3) Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα σε πορεία δεν είναι "unconditionally stable". Δηλαδή μετά από ένα όριο ισχύος χάνουν τη δυνατότητά τους να πηγαίνουν ευθεία. Κάτι που τα κάνει άχρηστα για σοβαρό tuning και πραγματικές επιδόσεις.



χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?

Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....


μιλάτε για τελειως διαφορετικα πραγματα
αλλο ενα καθημερινο πολιτικο αμάξι "φτιαγμένο" και άλλο ενα αγωνιστικο.

ο Στελιος αυτου που λέει δεν εχει να κάνει με την αισθηση που σου αποπνέει ενα αυτοκινητο αλλα με την "ευκολία αποτελεσματικότητας"

κοινώς λεει οτι από ενα ΑΣΧΕΤΟ / ΑΧΡΗΣΤΟ ΟΔΗΓΟ ενα δυνατο προσθιοκινητο μπορει να οδηγηθει πολυ ευκολότερα από οτι ενα αντιστοιχα δυνατο πισωκινητο.

Συγκρινεται ανόμια πραγματα και ξεχνάτε το πολυ βασικο:
το κοινο που απευθυνεται η καθε εταιρια οταν βγάζει στην παραγωγή ενα οποιοδηποτε μοντελο ειναι σχετικά διαφορετικο και η κάθε "σχολή" (μετάδοσης) εχει τα δικά της χαρακτηριστικά (θετικά και αρνητικά) το οποία νομιζω οτι δεν ειναι συγκρίσιμα μεταξυ τους γιατι πολυ απλά ειναι διαφορετικά.

ενα καλοστημένο μπροστικινητο μπορει να κινηθει το ιδιο καλά με ενα καλοστημένο πισωκινητο
ενα κακοστημένο μπροστιοκινητο μπορει να ειναι το ιδιο ανεξέλεκτο με ενα αντίστοιχα κακοστημενο πισωκινητο και πάει λέγοντας...

κατα καιρους εχουν παραχθει εξισου καλά (αλλα και κακά) αυτοκινητα και των 2 σχολών... οπως και αντίστοιχα καλα και κακα 4κινητα...

δεν νομιζω οτι χρειάζεται να αναφέρουμε συγκεκριμένα παραδειγματα.



αυτο που εχει σχετικο ενδιαφέρον για εμένα ειναι πόσο "ευκολα" ή "δυσκολα" μπορεις να στησεις ενα μπροσθιοκινητο ή πισωκινητο αντίστοιχα ωστε να γίνει πραγματικα αποτελεσματικο (υπό συγκεκριμένες συνθηκες και οχι για να πάς για ψώνια στην λαικη...)


οντως ενα πισωκινητο οχημα εχει "εκ γενετης" σωστότερη κατανομη βάρους αλλα και εμπρος αξονα απαλαγμένο από την μεταφορα δυναμης.
ταυτοχρονα ομως με "απλή" πίσω γεωμετρία/διάταξη ανάρτηση το μόνο που μπορει να κάνει καλά ειναι παντηλίκια σε πλατείες... βλ πχ Lada 2101...
οπότε από μόνης της η πίσω κινηση δεν λεει κάτι... Laughing

αντίστοιχα και ενα απλό προσθιοκινητο με μακφερσον εμπρός και ελάχιστα παραπάνω αλογα σε κάθε πάτημα του γκαζιου οδηγεί με μουτρα στο παρακείμενο χαντάκι... βλ Uno... Laughing


ε δεν νομιζω οτι ουτε το ενα ουτε και το άλλο ειναι λόγοι για να αφορισει κάποιος την μια η την άλλη σχολή... Wink


αυτα τα ολίγα και συνεχιζουμε...
παω να φτιάξω ποπ κορν για αυριο Laughing



υ.γ. εδω... παλιά... ειχαν γραφτει κάτι πολυ ομορφα και γραφικά πραγματα από τους "παλιους" guru του club... Razz Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1048s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on