PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Τουρμπισμα του 207 1600 120ps
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 17:38:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδι το πιο βασικο κολλημα δεν ειναι η εισαγωγες εξαγωγες και γενικα το μηχανολογικο κοματι αλλα το ηλεκτρολογικο....μην ξεχναμε οπτι εχει valvetronic h κεφαλη που εχει και ηδη αποσο ξερω κανεις δεν εχει ασχοληθει να παιξει με τον εγκεφαλο του σε επειπεδο ατμοσφαιρας ποσο μαλλον σε υπερπιεσης....οποτε οτι γινετε βεβαιος και γινετε και με σωστους μαστορες γινετε και αξιοπρεπεστατο και ανθεκτικο αλλα το θεμα ειναι στο προγραμμα και στις δικλιεδες ασφαλειας που εχει η μαμα ecu...αν παλι θες ντε και καλα να το κανεις να ξερεις οτι
1)Παιζεις με την φλογα απο αποψη προγραματος...
2)Το μαρουλι θα ειναι πολυ και σε μεγαλες δοσεις....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 17:50:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα βασικά προβλήματα που έχει κάποιος να αντιμετωπίσει σε μια τέτοια μετατροπή είναι τα εξής:

Το μοτέρ είναι υψηλής πίεσης καυσίμου και ΔΕΝ υπάρχουν μπεκ για μετατροπές. Οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας (από υψηλής σε χαμηλής) θα ήταν ανέκδοτο.

Επίσης με αυτό τον τρόπο καταργείτε η μέχρι τώρα γνωστή οδό του εξτρα μπεκ. Ο εμπλουτισμός αυτός στηρίζεται σε χαμηλή πίεση καυσίμου.

Από ένα τέτοιο μοτέρ (ατμοσφαιρικό) για να μετατραπεί σωστά σε turbo (και μάλιστα ΤΗΡ) θα πρέπει (καταργώντας και το valvetronic) να χρησιμοποιηθεί η ΚΕΦΑΛΗ από το εργοστασιακό μοτερ με turbo.

Ετσι, για να προχωρήσεις ΣΩΣΤΑ σε μια τέτοια μετατροπή πρέπει:

- Να βρείς ένα έτοιμο μοτερ THP και να αντικαταστήσεις αυτό που ήδη έχεις και μετά να προχωρήσεις σε οποιαδήποτε βελτίωση του εργοστασιακού THP.

- 'H να βρείς Κεφαλή από THP ώστε να την προσαρμόσεις στο δικό σου μοτερ (τα μπλοκ θεωρώ ότι είναι ίδια, χωρίς όμως να έχω ανοίξει ποτέ κάποιο από αυτά, παρά μόνο από αυτά που η ίδια εταιρία λέει). Εκτός από την κεφαλή θα χρειαστείς πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής για να δουλέψεις πάνω σε αυτό.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 21:46:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
το 207 120ps ειναι πολυ "καινουργιο" για να εχουν αρχίσει τα βαθία σκαλίσματα και να υπάρχει στοιχειώδες feedback σχετικά με το τι γίνεται / τι δουλευει / τι σπαει / τι αντεχει / τι αποδιδει καλυτερα κλπ κλπ...

επίσης λανσαριστηκε στην αγορα μαζί με "μαμα τουρμπο" αδελφάκια του 207 γτ/ραλλυε/ρψ οπότε και οι περισσότεροι που εκ των προτέρρων ηθελαν "γκαζι" εχουν πάρει απ την αρχη κάποιο από τα 3 μαμα τουρμπο και ξεκινουν τις βελτιώσεις από εκεί εχοντας ετοιμη την τουρμπο υποδομή.

απ την στιγμή που ειναι και ο ιδιος μηχανικός θα πρέπει να ξέρει πόσο δυσκολο (ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ) ειναι να γινει ενα ατμοσφαιρικο μοτερ -> τουρμπο.

οταν όμως ανοίγει τόπικ "ωραιοι ειστε" εμένα μου κάθετε κάπως στο λαιμό (εκτός και αν το εκανε "κατα λάθος" οντας νέος στο φόρουμ και μη ξέροντας να χειριστει τις επιλογές του ποσταρίσματος ακόμα σωστα - πάντα παίζει αυτό το ενδεχόμενο με τους νέους χρήστες - πχ αντί για απάντηση από λάθος να ανοιγουν νεο τοπικ)

από εκεί και πέρα αν "δεχτεί" τις οποιες επιπτώσεις εχει το τουρμπισμα ενός ατμοσφαιρικου μοτερ (και γενικώς η μεγάλη αυξηση της ισχυος σε σχεση με την εργοστασιακη με οποιο τρόπο κι αν γίνει αυτό) τότε ας προχωρήσει.

Πάντως μέχρι στιγμης οι οποιες βελτιώσεις εχουν ακουστεί / πειραματιστεί στα νεα 120αρια μοτερ ειναι τα απλά φιλτρο/εξατμιση αντε και κάνα προγραμμα.
δεν εχει πάρει το μάτι μου κάτι για εκκεκντροφόρους κλπ κλπ - ασε πυ μπλέκεις και με την νεα τεχνολογια των μοτερ - δεν μιλάμε για ραλομοτερ που μετα από 10+χρόνια ολοι εχουν μάθει να του βάζουν και να του βγάζουν πράγματα...

Πόσο μάλλον για τουρμπο σε ενα τόσο μπερδεμένο από πλευρας τεχνολογίας μοτερ...
Εγω δεν θα το ρισκαρα...
Ισως αν ειχα κάνα γιαπωνέζικο μοτερ και ολο τον βελτιωτικο κόσμο της ιαπωνίας να ασχολείται με δαυτο να επερνα το ρισκο επιλέγοντας οτι μαθαινα οτι θεωρείται πιο αξιόπιστο...
αλλα΄ετσι στα "τυφλα" δεν θα το εκανα.

Γενικώς απο κει και πέρα ελευθερος ειναι ο καθένας να πειραματιστεί οσο γουσταρει και μάλιστα αν αυτοι οι πειραματισμοι γίνονται με μέτρο και χωρις επιπτώσεις οικονομικές (πεταμενα λεφτα) ή διαδικαστικές (χωρις αμάξι για κάμποσο καιρό - εστω να υπάρχει 2ο...) ειναι πολυ ενδιαφέρουσες και ομορφες... ανεξάρτητα αν θα οδηγησουν σε σουπερ αποτελεσμα...
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2009, 21:54:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Τα βασικά προβλήματα που έχει κάποιος να αντιμετωπίσει σε μια τέτοια μετατροπή είναι τα εξής:

Το μοτέρ είναι υψηλής πίεσης καυσίμου και ΔΕΝ υπάρχουν μπεκ για μετατροπές. Οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας (από υψηλής σε χαμηλής) θα ήταν ανέκδοτο.

Επίσης με αυτό τον τρόπο καταργείτε η μέχρι τώρα γνωστή οδό του εξτρα μπεκ. Ο εμπλουτισμός αυτός στηρίζεται σε χαμηλή πίεση καυσίμου.

Από ένα τέτοιο μοτέρ (ατμοσφαιρικό) για να μετατραπεί σωστά σε turbo (και μάλιστα ΤΗΡ) θα πρέπει (καταργώντας και το valvetronic) να χρησιμοποιηθεί η ΚΕΦΑΛΗ από το εργοστασιακό μοτερ με turbo.

Ετσι, για να προχωρήσεις ΣΩΣΤΑ σε μια τέτοια μετατροπή πρέπει:

- Να βρείς ένα έτοιμο μοτερ THP και να αντικαταστήσεις αυτό που ήδη έχεις και μετά να προχωρήσεις σε οποιαδήποτε βελτίωση του εργοστασιακού THP.

- 'H να βρείς Κεφαλή από THP ώστε να την προσαρμόσεις στο δικό σου μοτερ (τα μπλοκ θεωρώ ότι είναι ίδια, χωρίς όμως να έχω ανοίξει ποτέ κάποιο από αυτά, παρά μόνο από αυτά που η ίδια εταιρία λέει). Εκτός από την κεφαλή θα χρειαστείς πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής για να δουλέψεις πάνω σε αυτό.

Παλι στα ιδια δλδ παει για ενα μοτερακι στανταρ.
Κακα τα ψεμματα παντως καλως το παλικαρι να θελει να βαλει χερι γιατι σιγουρα καποιος καποτε θα ο κανει ,το ποιος θα ειναι ο πρωτος θα το διαλεξει αυτος που θα ξεκινησει.
Παντως θα πεσει πολυ μαρουλι εκτος αν συνατησει 2 παραγοντες καταλυτικους για την περιπτωση.
1ον.Η ειναι πολυ καλο το μοτερ και δεν θα βγαλει τπτ αρα θα βαπτιστει κατευθειαν και αλεξισφαιρο φερνοντας το χαμογελο σε ολους οσους το κετεχουν
2ον.Η θα ειναι τοσο το φαρδος του που θα πεσει στην περιπτωση και θα διαλεξει με τη μια τα σωστα πραγματα και θα καθαρισει.
Φυσικα και στις δυο περιπτωσεις το 5χιλιαρο ειναι απο οτι δειχνουν τα πραγματα απλα εκκινηση οποτε......καλη τυχη σε οποιον θελει να το κανει Wink
και με ολο το θαρρος δλδ...



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
206kwn (kwstas o butcher)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (16v) (2006)

Ένταξη: 14 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 1466
Τόπος: balearic islands

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2009, 01:39:50    Θέμα δημοσίευσης: Re: ωραιοι ειστε Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

soulis έγραψε:
απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σασ κανενασ σασ δεν ασχολειται με μετατροπεσ .


με τετοιου ειδους μετατροπες νομιζω οτι δεν υπαρχει κανενας λογος να ασχοληθει καποιος πολυ απλα για 1 και μονο λογο my friend:
κοιτα λιγο ποσο πουλας το δικο σου
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/190193

βαζεις και κανα 2χιλιαρο παραπανω και ξαφνικα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/150702

+ξεκινας με αυτα τα 150 τα εργοστασιακα....
+με ενα πιο ανθεκτικο μοτερ σε τετοιες πιεσεις και κοντρες και οτι αλλο θες.... το μονο σιγουρο ειναι οτι με λιγοτερα λεφτα θα βγαλεις περισσοτερα αλογα και πιο αξιοπιστα οπως επισης και πιο πολιτισμενα στο δρομο.......

soulis έγραψε:
γιατι ολα για ετοιμα πραγματα μου λετε.


ναι γιατι τα ετοιμα και εργοστασιακα δουλευουν......
memsound έγραψε:
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ


οπως επισης να προσθεσω + το οτι βελτιωνονται
memsound έγραψε:
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ


+με λιγοτερα λεφτα ανα ιππο

soulis έγραψε:
και κανεισ δεν ασχολειται με κοντρεσ και τετοια φασι.


+για αυτο υπαρχουν διαφορα τοπικ που αναφερονται σε κοντρεσ και τετοια φασι .......... Wink

btw δικη σου η αποφαση,εμεις τις αποψεις μας λεμε.......
αν τελικα αποφασισεις να το τουρμπισεις καλη επιτυχια απο μενα και σου ευχομαι να πανε ολα κατ ευχην Wink .... και αναμενουμε....!!!!

α!!!! και κατι τελευταιο.... η ειρωνεια δεν βοηθησε ποτε κανεναν και δεν κρινει εμας... εμεις μια χαρα ειμαστε και το ξερουμε!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2009, 08:34:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν θες μίλα και με αυτήν την εταιρεία

http://www.dp-engineering.nl/projects.php

Όπως βλέπεις έχουν τουρμπίσει πολλά Peugeot.
Δες αν κοίταξαν καθόλου το μοτέρ σου.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
p3r1kl1s (Όχι άλλες κλήσης για όρια ταχύτητας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 1.6 120Hp

Ένταξη: 19 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 68
Τόπος: ptolemaida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2009, 15:16:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είμαι περίεργος…από όλο το forum δεν υπάρχει κανένας επαγγελματίας που να ασχολείτο με βελτιώσεις ώστε να πάρει κόπια θέση πάνω σε αυτό το θέμα???
Είναι πολλοί οι ενδιαφερόμενοι και πιστεύω υπάρχει «ψωμί» για πόλους.
Ας βγει λυπών κάποιος και ας κάνει το πρώτο βήμα…
Κοστίζει χχχχχ
Θα μας πάρει τόσο χρόνο χχχχχ
Θα βάλουμε αυτά πάνω χχχχχ
Τόσο τις % επιτυχία χχχχχ
Αυτά τα άλογα χχχχχ
Γιατί από ότι βλέπω ο κάθε νέος κάτοχος αυτού του μοτέρ θα κάνει τις ίδιες ερώτησης και θα έχουμε τον ίδιο φαύλο κύκλο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2009, 16:04:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο λεμε φιλε μου οτι ακομα δεν υπαρχει φως γιαυτο το μοτερ...εκτος και αθες εσυ η οπιος αλλος να κανει την αρχη και να δειξει και τον δρομο....
Οποτε και οκαθε τεχνικος και επαγγελματιας να σου πει τι....?αυτο που ουτε εκεινος ξερει..?Ας μην ειμαστε προπετες και ας μην βγαζυμε συμπερασματα ετσι....αμαρτια ειναι να λεμε ανυποστατα πραγματα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
p3r1kl1s (Όχι άλλες κλήσης για όρια ταχύτητας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 1.6 120Hp

Ένταξη: 19 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 68
Τόπος: ptolemaida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2009, 18:38:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σωστά :P
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2009, 19:02:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Αυτο λεμε φιλε μου οτι ακομα δεν υπαρχει φως γιαυτο το μοτερ...εκτος και αθες εσυ η οπιος αλλος να κανει την αρχη και να δειξει και τον δρομο....
Οποτε και οκαθε τεχνικος και επαγγελματιας να σου πει τι....?αυτο που ουτε εκεινος ξερει..?Ας μην ειμαστε προπετες και ας μην βγαζυμε συμπερασματα ετσι....αμαρτια ειναι να λεμε ανυποστατα πραγματα!

Πολυ σωστα.
Μετα αμα κανουν μαμακια θα τους βγαλουμε και απατεωνες...



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1186s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on