PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΓΕΝΙΚΑ - Μήπως δεν ειναι τοσο κακα τα κιβωτια της Peugeot;;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 10:48:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν θα κράξω ούτε θα πω τα υπέρ και τα κατά των Γάλλων όσον αφορά τα σασμάν τους. Άλλωστε αυτά λίγο πολύ όλοι τα ξέρουμε.

Απλά θα εκφράσω μιά απορία: ουσιαστικά τί κάνει ένα γιαπωνέζικο σασμάν να διαφέρει με ένα γαλλικό? Η ποιότητα των υλικών? Ο μηχανολογικός σχεδιασμός τους? Η εξέλιξή του?

Γράφτηκε από αρκετούς το ρητό "ό,τι πληρώσεις παίρνεις". Αυτό θα μπορούσε να έχει μιά σοβαρή βάση στην περίπτωση που τα γιαπωνέζικα σασμάν όντως είναι κατασκευασμένα από κατά πολύ ανώτερα υλικά σε σχέση με τα γαλλικά. Τόσο ανώτερα που να κάνουν τη διαφορά τιμής τους τόσο εμφανή ώστε να ισχύει το παραπάνω ρητό.

Αλήθεια, πόσο ακριβότερο θα ήταν ένα 207GT εάν το σασμάν του (και όλης της σειράς των γρήγορων 207 για παράδειγμα) ήταν κατασκευασμένο από μέταλλα καλύτερης ποιότητας και κοπής?

Και για να μην πηγαίνω ακόμα πιό μακρυά τη βαλίτσα, πιστεύω ότι αλλού πάσχει ο γάλλος: Στο know how της κατασκευής ενός σύγχρονου, γρήγορου, απροβλημάτιστου και ακριβούς σασμάν. Οk, και τα υλικά παίζουν το ρόλο τους, αλλά η τεχνογνωσία και η εξέλιξη, ακόμα μεγαλύτερο. Κι εδώ η peugeot μάλλον έχει πέσει σε λίθαργο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 11:20:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+ 1000!!

εγώ δεν πιστευω οτι ειναι θέμα υλικών!! θεμα κατασκευής-σχεδίασης ειναι.. δεν εχει σημασια απο τι υλικό ειναι τα γραναζια στο σασμαν οταν ο λεβιές παίζει πανω κατω σαν να ειναι π@@τσα και οταν δεν συγχρωνίζει η όπισθεν!!


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 12:12:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι και τα γερμανικά δεν σπάνε, πέρνα από μια VW. Τρελό πρόβλημα τα 6αρια και μάλιστα 2α και εκεί.

Μην λέτε χαζομάρες για know how λες και είναι κανα μυστικό η κατασκευή του οτιδήποτε. Ναι όντως οι Ιάπωνες είναι μπροστά αλλά στα καλά τους μοντέλα που κάνουν αρκετά παραπάνω από τα πεζάκια μας.Και μην ξεχνάτε οτι οι ιάπωνες για πολλά πολλά χρόνια φτηνές κακόγουστες αντιγραφές ευρωπαΐκών ήταν(και στα αμάξια και στα μηχανάκια).

Για τα peugeot τώρα. Άν το οδηγούσε ο πατέρας μου το GT(του το έχω δώσει κανα 2 φορές) δεν θα πάθαινε τίποτα το σασμάν ΠΟΤΕ.
Δεν είναι τυχαίο οτι η μεγαλύτερη μάζα από τους "ΚΑΥΤΕΣ", "κοντρακιδες", "Μοτοσποραδες" οδηγούς έχουν Peugeot(Τώρα τελευταία πέρνουν και groupVag εξού και τα σπασμένα 6αρια του ομίλου Laughing ). Και μην ξεχνάτε τή ροπή διαχειρίζετε το κάθε σασμάν. Άλλο ένα ατμόσφαιρα με 16-18κιλά, άλλο ένα τουρμπάτο με 30κιλά που μάλιστα τα τρώει και λίγο απότομα σε σχέση με το "άπλωμα" ενός ατμοσφαιρικού.
Στο 106R που είχα δεν είχε ποτέ πρόβλημα(powerflex βάση) και έκανα 170.000χλμ και τράβαγα και τροχόσπιτο με αυτό Shocked . Και το ΒΕ σασμάν είναι αντε γειά σε σχέση με το ΜΑ(βλέπε φωτό by Touristas) .
Το τρόβλημα στα 207GT είναι
α. πολύ μαλακές βάσεις μοτέρ
β. δίσκο-πλατό
και όχι το καθεαυτού σασμάν που έχει αποδείξει τι κάνει σε τραβελομετατροπές 106τούρμπονίτρα με καμια 300+αλογάκια κοντράδικα και μόνο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 13:02:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή υποστηρίζεις ότι η peugeot γενικά εξελίσσει τα σασμάν της...
Τι να πω, δε μπορώ να πω κάτι βασικά γιατί δεν είμαι σίγουρος για κάτι.

Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα σχετικά με την οδήγηση του πατέρα σου στο GT για παράδειγμα, είναι ότι αν επέλεγε ο πατέρας σου αυτοκίνητο δεν θα έπερνε GT. Το GT, το Rallye, το RC κοκ απευθύνονται σε κοινό που εξ'ορισμού θα αναζητήσει γρήγορες αλλαγές με σαφές κούμπωμα χωρίς γρατζουνίσματα γρρρ και γρρρ.

Από την άλλη, έχουν βρεθεί τρόποι να customάρεις το αμάξι σου σύμφωνα με τις απαιτήσεις σου βελτιώνοντας κατά πολύ την αίσθηση και την ταχύτητα κουμπώματος. Για παράδειγμα στο 106 με μιά κόντρα powerflex και τις υπόλοιπες PS miniGroupA, έναν πυργολεβιέ και ένα ball-jointed μοχλικό (iceage knows Very happy ) η αίσθηση είναι αλλού! Χάνεις βέβαια σε άνεση αλλά αφενός δε μπορείς να τα έχεις όλα, αφετέρου υποτίθεται ότι είσαι συνειδητοποιημένος, κοινώς ξέρεις τι ζητάς απ'το αμάξι.

ΑllienHack, ο τζόγος (πέρα-δώθε) του λεβιέ δεν είναι τυχαίος. Εάν καταφέρεις να εκμηδενίσεις 100% το τζόγο (γίνεται) στην πρώτη γκαζιά η ταχύτητα έχει ξεκουμπώσει από μόνη της!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 13:40:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Δηλαδή υποστηρίζεις ότι η peugeot γενικά εξελίσσει τα σασμάν της...
Τι να πω, δε μπορώ να πω κάτι βασικά γιατί δεν είμαι σίγουρος για κάτι.


Και το 6αρι του 308GT δλδ τί είναι. Δεν το έχω οδηγήσει αλλά από τα περιοδικά και το ξένο τύπο το σασμαν είναι άψογο απο θέμα αίσθησης. Όσο για αντοχή ο χρόνος θα δείξει. Και αν εξερέσεις το RC(που θα πρεπε σαν το σπόρ να έχει κάτι καλύτερο) ποιός σου είπε οτι το GΤ φτιάχτηκε για το κοινό που θα κάνει ότι λές(το Rallye είναι κατασκεύασμα της δικιάς μας αντ/πιας για λόγους καθαρά marketing). Μην συνχαίουμε το τί θέλουμε εμείς να κάνουμε(αλλά δεν έχουμε τα λεφτά να το κάνουμε γιατι αλλιώς θα πέρναμε άλλο αυτ/το) με το γιατί φτιάχτηκε ένα αυτοκίνητο.Λές όταν έφτιαχνε η Peugeot το 1.6 206GTI να είχε στο νού της το τρελό Volvo να γυρνάει 1.13- Μέγαρα και να είναι τοπικός ήρωας στο road του Hell.
Στο ζητούμενο μας και για το δικό μου μπουρδελάκι GT=grand touring,δώσε μου χλμ εθνική να σε πάω ατσαλάκοτο σφαίρα και όχι αναβατικό, με αρκετές τάσεις trackday-ισμου που θα το ήθελα εγώ. Μέχρι εκεί έφτανα και σιγά σιγά το βελτιώνω να το κάνω όπως θέλω, άρε με σάς που έμπλεξα φράγκο δεν θα μου μείνει.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Jim207GT στις Τετ 21 Ιαν 2009, 14:06:47, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 13:58:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ γενικά με όσα λες.

Τώρα όσον αφορά το θέμα της εξέλιξης ξαναείπα ότι δε μπορώ να πω κάτι γιατί δεν είμαι σίγουρος για κάτι.

Επίσης όταν μίλησα για εξέλιξη -ίσως δεν το διατύπωσα κι εγώ σωστά- εννοούσα την εν μέρει βελτίωση στα σημεία που πάσχουν, των σασμάν που υπάρχουν ήδη σε παραγωγή. Για παράδειγμα το ΜΑ του 106 ίδιο ήταν στο Rallye το 13άρι, ίδιο μπήκε και στο 8V ίδιο μπήκε και στο 16V (με αλλαγές στις τελικές σχέσεις μετάδοσης και τα πλανητικά πάλι καλά).

Τέλοσπάντων, ας μη συνεχίσουμε τα "αν" και τα "γιατί" γιατί δε βγαίνει και κάτι ουσιαστικό στην τελική.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 14:22:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ξέρεις πάντος πως όλες οι εταιρίες τα ίδια κάνουν δεν φτιάχνουν 100 διαφορετικά σασμαν για κάθε μοντέλο τους το κόστος θα πήγαινε στο θεό.Φτίαχνουν 2-3 μηχανικά άντε και 1 αυτόματο που μπορεί να το μοιράζοντε και με άλλες εταιρίες(tiptronic, dsg) και με αυτά παίζουν μπάλα. Πάντος για τους έχοντες ΜΑ σασμάν βελτίωση υπάρχει και μάλιστα από τη μαμά peugeot με την ενισχυμένη Ντίζα+ELF TRP= άλλο σασμάν!! Αν δε βάλεις και ένα quickshift ακόμα καλύτερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
FOT307_GR (Φωτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.4(8v)

Ένταξη: 11 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 61
Τόπος: Δραπετσωνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 16:18:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας παιδια ειδα το θεμα και ειπα να πω και 'γω τη γνωμη μου γιατι εξ' αιτιας αυτου του μεγαλου θεματος(για τους κοτοχους peugeot) τσακωθηκα
με εναν καρ@γκιοζη hondakia στο youtube,συν οτι μεσα σε 10 χρονια εχω αλλαξει 3 πεζο!!!
Το rallye ειχε αριστη αισθηση(το δικο μου τουλαχιστον)οι σχεσεις εμπαιναν σχεδον χωρις να τις καταλαβαινω με μια μικρη εξαιρεση την οπισθεν,το ειχα παρει με 38000χλμ και το εφτασα 102000χλμ και ολα αυτα τα χλμ αλλαχθηκε μονο ο δισκος πλατο ντιζα συμπλεκτη και βαλβολινες!!!!!

Το 307 παλι οι ταχυτητες εμπαιναν μονο εαν ζεσταινοταν το κιβωτιο,μετρια αισθηση μακριες σχεσεις,και οι οπισθεν εμπαινε σχετικα ανετα!!!!!!αντε να βρεις ακρη!!

Τελος στο 306 η αισθηση του κιβωτιου ειναι η καλυτερη που ειχα δει σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα οδηγησει...αφρος.....λιγο μακριες οι σχεσεις βεβαια και οι οπισθεν ψιλοτσιναει(κλασσικα)

Ορισμενοι που μιλανε για τα σασμαν της peugeot,ας οδηγησουν το skoda favorit που ειχε ο παππους μου, που εσπρωχνα τον λεβιε με το ποδι μου για να μπουν οι σχεσεις και μετα ασ σχολιασουν Very happy Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Athens (Αθηνά)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206cc 1.6

Ένταξη: 11 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 570
Τόπος: Αιγάλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 16:22:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

FOT307_GR έγραψε:

Ορισμενοι που μιλανε για τα σασμαν της peugeot,ας οδηγησουν το skoda favorit που ειχε ο παππους μου, που εσπρωχνα τον λεβιε με το ποδι μου για να μπουν οι σχεσεις και μετα ασ σχολιασουν Very happy Shocked



Laughing Laughing Laughing Laughing εμένα μάρεσε πάρα πολυ το κιβώτιο του ford fiesta '04 και fiat stilo '03. Μετά μόλις ξαναοδήγησα το δικό μου ψιλοξενέρωσα Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 16:39:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oλα ειναι θεμα σωστης χρησης και συντηρησης...Ακουω εδω και καιρο "στραβαδια" που αγορασαν 3α και 4α χερια 106/σαξο την ατακα "μα τι μπουρδελα σαζμαν εχουν,σπανε με το παραμικρο".

Εγω προσωπικα ανοιξα το σαζμαν μου για ριμπιλντ στις 195.000χλμ...και οσοι με ξερουν γνωριζουν τη χρηση το κανω Laughing Laughing Laughing ...

Οποτε απο την στιγμη που αντεξε τοσο πολυ,δε μπορω να πιστεψω πως αλλοι,σε 30.000 χλμ βγαζουν "οφ" ενα σαζμαν...

Υ.Γ. ισως καθοριστικο ρολο να επαιξε πως ανεκαθεν ειχα πς βασεις μηχανης,οποτε μηχανη-σαζμαν-σασι ηταν "ενα"...


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
manaros (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT(mini)

Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 539
Τόπος: Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 17:04:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επειδη με το 206 ειχα κανει καμποσα χιλιομετρα ενω το 207 το εχω μολις 2 εβδομαδες,θα κανω μια παρατηρηση για το 206...μπορει να εχω οδηγησει αυτοκινητα με καλυτερη αισθηση στα κουμπωματα(υποκειμενικο) αλλα κανενα αλλο δεν μου ειχε προσφερει αυτη την ανεση να αλλαζω εν κινηση τοσο γλυκα ταχυτητες!μιλαμε για νορμαλ οδηγηση και οχι για κοφτες!!μιλαμε το χαιδευα και αυτο τις επαιρνε!και ποτε μα ποτε δεν εχανε ταχυτητα εκτος απο την οπισθεν που ποτε ποτε ηθελε ζορισματακι!αυτο για μενα λεγεται ευκολοδηγητο αυτοκινητο και ας χανει λιγο σε αισθηση.πραγματικα χαιρομουν να αλλαζω ταχυτητες!


207 project Mini
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 12:20:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kane έγραψε:

Εγω προσωπικα ανοιξα το σαζμαν μου για ριμπιλντ στις 195.000χλμ...και οσοι με ξερουν γνωριζουν τη χρηση το κανω Laughing Laughing Laughing ...


εχεις τοσα πολλα χλμ ρε Θυριο?? παρε κανενα καινουριο!! Εβραιε!! Laughing



kane έγραψε:

Υ.Γ. ισως καθοριστικο ρολο να επαιξε πως ανεκαθεν ειχα πς βασεις μηχανης,οποτε μηχανη-σαζμαν-σασι ηταν "ενα"...


+1000

Νομιζω οτι παιζει μεγαλο ρολο να ειναι "δεμενο" το αμαξι μπροστα. Αν ειναι χαρχαλο οι βασεις, τα σινεμπλοκ κτλ ολα τα εξαρτηματα φθηρονται απο τους πολυ καλους δρομους μας!!


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
206kwn (kwstas o butcher)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (16v) (2006)

Ένταξη: 14 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 1466
Τόπος: balearic islands

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 12:40:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως και στα γαλλικα ισχυει το οτι π[ληρωνεις παιρνεις... ενας φιλος μου εχει σασμαν peugeot sport..... εκει να δειτε.......

αλλα και απο την αλλη αποψη
οπως εχουν βγαλει τα 106 σκοτωστρες ετσι εχουν βγαλει και τα σασμαν των πεζο για πεταμα..... εγω δεν ειδα κανεναν να πηγαινε σαν ανθρωπος με 106 και να σκοτωθηκε... ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα.......
οσο το σπασεις,τοσο θα σπασει......
εχω περιπτωση (φιλο μου) που σε 8 μηνες αλλαξε 6 σασμαν σε evo (τα καλυψε η εγγυηση) τη στιγμη που εγω δεν εχω αλλαξει κανενα σε 2μιση χρονια......απο αυτο μπορει καποιος να καταλαβει..........


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 13:34:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206kwn έγραψε:
αλλα και απο την αλλη αποψη
οπως εχουν βγαλει τα 106 σκοτωστρες ετσι εχουν βγαλει και τα σασμαν των πεζο για πεταμα..... εγω δεν ειδα κανεναν να πηγαινε σαν ανθρωπος με 106 και να σκοτωθηκε... ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα.......


+1000

Για να μπορέσεις να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για κάτι (πχ την αντοχή ενός σασμάν) πρέπει να έχεις 2 παράγοντες σταθερούς: το σασμάν και τον χειριστή. Αν πάρεις σαν χειριστή αναφοράς έναν κάφτη-σιδεροφάγο (όπως αυτός με το evo που είπες) ε τότε ψάχνουμε ψήλους στ'άχυρα! Εννοώ ότι ακόμα κι αν δεν ξέρεις τι αντοχή έχει ένα σασμάν peugeot, δεν θα πας να ρωτήσεις αυτόν που σπάει σασμάν evo για πρωινό, την απάντηση την ξέρεις ήδη. Ρωτάς έναν μέσο χειριστή που ξέρει να του φέρεται όπως πρέπει. Και είπαμε, εάν δε σε ικανοποιεί και είσαι διατεθειμένος να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις (πχ στην άνεση) υπάρχουν ένα σωρό τρόποι customizing (βάσεις ps, πυργολεβιέδες, shortshift κ.α.) ώστε να το φέρεις στα μέτρα σου Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 13:39:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
206kwn έγραψε:
αλλα και απο την αλλη αποψη
οπως εχουν βγαλει τα 106 σκοτωστρες ετσι εχουν βγαλει και τα σασμαν των πεζο για πεταμα..... εγω δεν ειδα κανεναν να πηγαινε σαν ανθρωπος με 106 και να σκοτωθηκε... ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα.......


+1000

Για να μπορέσεις να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για κάτι (πχ την αντοχή ενός σασμάν) πρέπει να έχεις 2 παράγοντες σταθερούς: το σασμάν και τον χειριστή. Αν πάρεις σαν χειριστή αναφοράς έναν κάφτη-σιδεροφάγο (όπως αυτός με το evo που είπες) ε τότε ψάχνουμε ψήλους στ'άχυρα! Εννοώ ότι ακόμα κι αν δεν ξέρεις τι αντοχή έχει ένα σασμάν peugeot, δεν θα πας να ρωτήσεις αυτόν που σπάει σασμάν evo για πρωινό, την απάντηση την ξέρεις ήδη. Ρωτάς έναν μέσο χειριστή που ξέρει να του φέρεται όπως πρέπει. Και είπαμε, εάν δε σε ικανοποιεί και είσαι διατεθειμένος να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις (πχ στην άνεση) υπάρχουν ένα σωρό τρόποι customizing (βάσεις ps, πυργολεβιέδες, shortshift κ.α.) ώστε να το φέρεις στα μέτρα σου Wink

Ξεχάσατε και τις βαλβολήνες όπου είναι ένας νευραλγικός τομέας για τα σασμάν μας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 13:47:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206kwn έγραψε:
ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα.......
οσο το σπασεις,τοσο θα σπασει......


Διαφωνώ πλήρως... Το σασμάν μου είχε πρόβλημα από την πρώτη μέρα που το αγόρασα (η 1η έμπαινε μόνο με σφυρί κλπ), η peugeot το παιξε "μια χαρά είναι, όλα έτσι είναι" και στα 50.000χλμ (και εκτός εγγύησης φυσικά) έφυγε στα σκουπίδια. Και είναι και άλλοι εδώ μέσα που τους είχε σπάσει τόσο νωρίς και είχαν τα ίδια συμπτώματα από την πρώτη μέρα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 13:57:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντος προσωπικά προτιμώ να έχω μία σωστή κλιμάκωση (κάτι στο οποίο η Peugeot δεν παίζεται, μιλάω για ρεμπρίζ) και ας μην έχω το κούμπωμα και την σαφήνεια των ιαπωνικών.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 14:05:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ζηση θα διαφωνησω...
Εχωντας αλλαξει περιπου 10 σασμαν συνολικα σε ολα τα 106 που περασαν απο τα χερια μου,με λογικη/συνετη χρηση ποτε δεν ειχα προβλημα.
Σιγουρα δεν λεω οτι το δικο σου δεν ειχε προβλημα αλλα κατα 80% ειναι η εξαιρεση στον κανονα και οχι ο κανονας καθως και αλλους τοσους που ξερω που εχουν 106/206/306/Xsara/Saxo,κλπ που δεν ειναι καφτες,δεν αντιμετωπισαν ποτε προβλημα.

Σαν κατασκευη ειναι μια χαρα τα ΜΑ/ΒΕ,αρκει να υπαρχει και η στοιχειωδης νοημοσυνη απο πλευρας του χειριστη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 14:07:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το σιγουρο παντως ειναι οτι οσοι εχουν 207 καλο ειναι να πεταξουν τις βαλβολινες και να βαλουν κατι καλυτερο.
Εγω αυτο θα κανω και μαλιστα λειαν συντομως και οχι μονο.
Και το δισκο-πλατο στα σκουπιδια.Ευθυνεται για παρα πολλες απο τις χαμενες αλλαγες αλλα και για την κουραση που τρωει το κιβωτιο καθε μερα.
Στις γιορτες μου εκανε και το κουφο να πατιναρει με 4η τη στιγμη που εχω 30000χλμ στο κοντερ.Μια φορα και δεν το ξανακανε.
Μαλλον σκαρτα αναλωσιμα εχουν οχι τοσο σκαρτα σασμαν τλχιστον στα τελευταια.
Επισης οσες φορες εχω γδαρει την 2α μονο απο λαθος μιας και οταν πατας στιγμιαια το συμπλεκτη καμια φορα δεν τον πας μεχρι κατω.
Αν πατηθει καλα(θεμα οδηγου δηλ) ειναι μια χαρουλα.
Μαλλον πολλα ισως ειναι και λαθη δικα μας.
Ξερω περιπτωση με σαξο προπερσι που την 1η μερα το πηρε στο χερι το κιβωτιο.
Ο ιδιος πριν 4 μηνες με το s2000 πλεον πηρε και του χοντα στο χερι.
Μαλλον δεν ηταν το σασμαν.....



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 14:12:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

iceage έγραψε:
Πάντος προσωπικά προτιμώ να έχω μία σωστή κλιμάκωση (κάτι στο οποίο η Peugeot δεν παίζεται, μιλάω για ρεμπρίζ) και ας μην έχω το κούμπωμα και την σαφήνεια των ιαπωνικών.


Θα συμφωνήσω. Πόσα γιαπωνέζικα δυνατά supermini έχουν βγει με θεόμακρες σχέσεις στα σασμάν? Starlet turbo? Daihatsu YRV turbo? Colt CZT?

Και μην πάμε μακρυά... στο 107 η 1η είναι πολύ κοντή και το αδύναμο μοτεράκι τραβάει. Με το που κουμπώνεις 2α γονατίζει λες και κούμπωσες 4η!

Και μιά που είπε ο Σώτος για συμπλεκτάρισμα... στα γερμανικά (Vag τουλάχιστον) που αποσυμπλέκει ο συμπλέκτης? Τέρμα θεού... στο βάθος κήπος! Mad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1539s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on