Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 10:48:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν θα κράξω ούτε θα πω τα υπέρ και τα κατά των Γάλλων όσον αφορά τα σασμάν τους. Άλλωστε αυτά λίγο πολύ όλοι τα ξέρουμε.
Απλά θα εκφράσω μιά απορία: ουσιαστικά τί κάνει ένα γιαπωνέζικο σασμάν να διαφέρει με ένα γαλλικό? Η ποιότητα των υλικών? Ο μηχανολογικός σχεδιασμός τους? Η εξέλιξή του?
Γράφτηκε από αρκετούς το ρητό "ό,τι πληρώσεις παίρνεις". Αυτό θα μπορούσε να έχει μιά σοβαρή βάση στην περίπτωση που τα γιαπωνέζικα σασμάν όντως είναι κατασκευασμένα από κατά πολύ ανώτερα υλικά σε σχέση με τα γαλλικά. Τόσο ανώτερα που να κάνουν τη διαφορά τιμής τους τόσο εμφανή ώστε να ισχύει το παραπάνω ρητό.
Αλήθεια, πόσο ακριβότερο θα ήταν ένα 207GT εάν το σασμάν του (και όλης της σειράς των γρήγορων 207 για παράδειγμα) ήταν κατασκευασμένο από μέταλλα καλύτερης ποιότητας και κοπής?
Και για να μην πηγαίνω ακόμα πιό μακρυά τη βαλίτσα, πιστεύω ότι αλλού πάσχει ο γάλλος: Στο know how της κατασκευής ενός σύγχρονου, γρήγορου, απροβλημάτιστου και ακριβούς σασμάν. Οk, και τα υλικά παίζουν το ρόλο τους, αλλά η τεχνογνωσία και η εξέλιξη, ακόμα μεγαλύτερο. Κι εδώ η peugeot μάλλον έχει πέσει σε λίθαργο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 11:20:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+ 1000!!
εγώ δεν πιστευω οτι ειναι θέμα υλικών!! θεμα κατασκευής-σχεδίασης ειναι.. δεν εχει σημασια απο τι υλικό ειναι τα γραναζια στο σασμαν οταν ο λεβιές παίζει πανω κατω σαν να ειναι π@@τσα και οταν δεν συγχρωνίζει η όπισθεν!!
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 12:12:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι και τα γερμανικά δεν σπάνε, πέρνα από μια VW. Τρελό πρόβλημα τα 6αρια και μάλιστα 2α και εκεί.
Μην λέτε χαζομάρες για know how λες και είναι κανα μυστικό η κατασκευή του οτιδήποτε. Ναι όντως οι Ιάπωνες είναι μπροστά αλλά στα καλά τους μοντέλα που κάνουν αρκετά παραπάνω από τα πεζάκια μας.Και μην ξεχνάτε οτι οι ιάπωνες για πολλά πολλά χρόνια φτηνές κακόγουστες αντιγραφές ευρωπαΐκών ήταν(και στα αμάξια και στα μηχανάκια).
Για τα peugeot τώρα. Άν το οδηγούσε ο πατέρας μου το GT(του το έχω δώσει κανα 2 φορές) δεν θα πάθαινε τίποτα το σασμάν ΠΟΤΕ.
Δεν είναι τυχαίο οτι η μεγαλύτερη μάζα από τους "ΚΑΥΤΕΣ", "κοντρακιδες", "Μοτοσποραδες" οδηγούς έχουν Peugeot(Τώρα τελευταία πέρνουν και groupVag εξού και τα σπασμένα 6αρια του ομίλου ). Και μην ξεχνάτε τή ροπή διαχειρίζετε το κάθε σασμάν. Άλλο ένα ατμόσφαιρα με 16-18κιλά, άλλο ένα τουρμπάτο με 30κιλά που μάλιστα τα τρώει και λίγο απότομα σε σχέση με το "άπλωμα" ενός ατμοσφαιρικού.
Στο 106R που είχα δεν είχε ποτέ πρόβλημα(powerflex βάση) και έκανα 170.000χλμ και τράβαγα και τροχόσπιτο με αυτό . Και το ΒΕ σασμάν είναι αντε γειά σε σχέση με το ΜΑ(βλέπε φωτό by Touristas) .
Το τρόβλημα στα 207GT είναι
α. πολύ μαλακές βάσεις μοτέρ
β. δίσκο-πλατό
και όχι το καθεαυτού σασμάν που έχει αποδείξει τι κάνει σε τραβελομετατροπές 106τούρμπονίτρα με καμια 300+αλογάκια κοντράδικα και μόνο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 13:02:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή υποστηρίζεις ότι η peugeot γενικά εξελίσσει τα σασμάν της...
Τι να πω, δε μπορώ να πω κάτι βασικά γιατί δεν είμαι σίγουρος για κάτι.
Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα σχετικά με την οδήγηση του πατέρα σου στο GT για παράδειγμα, είναι ότι αν επέλεγε ο πατέρας σου αυτοκίνητο δεν θα έπερνε GT. Το GT, το Rallye, το RC κοκ απευθύνονται σε κοινό που εξ'ορισμού θα αναζητήσει γρήγορες αλλαγές με σαφές κούμπωμα χωρίς γρατζουνίσματα γρρρ και γρρρ.
Από την άλλη, έχουν βρεθεί τρόποι να customάρεις το αμάξι σου σύμφωνα με τις απαιτήσεις σου βελτιώνοντας κατά πολύ την αίσθηση και την ταχύτητα κουμπώματος. Για παράδειγμα στο 106 με μιά κόντρα powerflex και τις υπόλοιπες PS miniGroupA, έναν πυργολεβιέ και ένα ball-jointed μοχλικό (iceage knows ) η αίσθηση είναι αλλού! Χάνεις βέβαια σε άνεση αλλά αφενός δε μπορείς να τα έχεις όλα, αφετέρου υποτίθεται ότι είσαι συνειδητοποιημένος, κοινώς ξέρεις τι ζητάς απ'το αμάξι.
ΑllienHack, ο τζόγος (πέρα-δώθε) του λεβιέ δεν είναι τυχαίος. Εάν καταφέρεις να εκμηδενίσεις 100% το τζόγο (γίνεται) στην πρώτη γκαζιά η ταχύτητα έχει ξεκουμπώσει από μόνη της! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 13:40:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Δηλαδή υποστηρίζεις ότι η peugeot γενικά εξελίσσει τα σασμάν της...
Τι να πω, δε μπορώ να πω κάτι βασικά γιατί δεν είμαι σίγουρος για κάτι.
|
Και το 6αρι του 308GT δλδ τί είναι. Δεν το έχω οδηγήσει αλλά από τα περιοδικά και το ξένο τύπο το σασμαν είναι άψογο απο θέμα αίσθησης. Όσο για αντοχή ο χρόνος θα δείξει. Και αν εξερέσεις το RC(που θα πρεπε σαν το σπόρ να έχει κάτι καλύτερο) ποιός σου είπε οτι το GΤ φτιάχτηκε για το κοινό που θα κάνει ότι λές(το Rallye είναι κατασκεύασμα της δικιάς μας αντ/πιας για λόγους καθαρά marketing). Μην συνχαίουμε το τί θέλουμε εμείς να κάνουμε(αλλά δεν έχουμε τα λεφτά να το κάνουμε γιατι αλλιώς θα πέρναμε άλλο αυτ/το) με το γιατί φτιάχτηκε ένα αυτοκίνητο.Λές όταν έφτιαχνε η Peugeot το 1.6 206GTI να είχε στο νού της το τρελό Volvo να γυρνάει 1.13- Μέγαρα και να είναι τοπικός ήρωας στο road του Hell.
Στο ζητούμενο μας και για το δικό μου μπουρδελάκι GT=grand touring,δώσε μου χλμ εθνική να σε πάω ατσαλάκοτο σφαίρα και όχι αναβατικό, με αρκετές τάσεις trackday-ισμου που θα το ήθελα εγώ. Μέχρι εκεί έφτανα και σιγά σιγά το βελτιώνω να το κάνω όπως θέλω, άρε με σάς που έμπλεξα φράγκο δεν θα μου μείνει.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Jim207GT στις Τετ 21 Ιαν 2009, 14:06:47, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 13:58:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ γενικά με όσα λες.
Τώρα όσον αφορά το θέμα της εξέλιξης ξαναείπα ότι δε μπορώ να πω κάτι γιατί δεν είμαι σίγουρος για κάτι.
Επίσης όταν μίλησα για εξέλιξη -ίσως δεν το διατύπωσα κι εγώ σωστά- εννοούσα την εν μέρει βελτίωση στα σημεία που πάσχουν, των σασμάν που υπάρχουν ήδη σε παραγωγή. Για παράδειγμα το ΜΑ του 106 ίδιο ήταν στο Rallye το 13άρι, ίδιο μπήκε και στο 8V ίδιο μπήκε και στο 16V (με αλλαγές στις τελικές σχέσεις μετάδοσης και τα πλανητικά πάλι καλά).
Τέλοσπάντων, ας μη συνεχίσουμε τα "αν" και τα "γιατί" γιατί δε βγαίνει και κάτι ουσιαστικό στην τελική. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 14:22:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ξέρεις πάντος πως όλες οι εταιρίες τα ίδια κάνουν δεν φτιάχνουν 100 διαφορετικά σασμαν για κάθε μοντέλο τους το κόστος θα πήγαινε στο θεό.Φτίαχνουν 2-3 μηχανικά άντε και 1 αυτόματο που μπορεί να το μοιράζοντε και με άλλες εταιρίες(tiptronic, dsg) και με αυτά παίζουν μπάλα. Πάντος για τους έχοντες ΜΑ σασμάν βελτίωση υπάρχει και μάλιστα από τη μαμά peugeot με την ενισχυμένη Ντίζα+ELF TRP= άλλο σασμάν!! Αν δε βάλεις και ένα quickshift ακόμα καλύτερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
FOT307_GR (Φωτης) Νέος χρήστης
206 1.4(8v)
Ένταξη: 11 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: Δραπετσωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 16:18:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας παιδια ειδα το θεμα και ειπα να πω και 'γω τη γνωμη μου γιατι εξ' αιτιας αυτου του μεγαλου θεματος(για τους κοτοχους peugeot) τσακωθηκα
με εναν καρ@γκιοζη hondakia στο youtube,συν οτι μεσα σε 10 χρονια εχω αλλαξει 3 πεζο!!!
Το rallye ειχε αριστη αισθηση(το δικο μου τουλαχιστον)οι σχεσεις εμπαιναν σχεδον χωρις να τις καταλαβαινω με μια μικρη εξαιρεση την οπισθεν,το ειχα παρει με 38000χλμ και το εφτασα 102000χλμ και ολα αυτα τα χλμ αλλαχθηκε μονο ο δισκος πλατο ντιζα συμπλεκτη και βαλβολινες!!!!!
Το 307 παλι οι ταχυτητες εμπαιναν μονο εαν ζεσταινοταν το κιβωτιο,μετρια αισθηση μακριες σχεσεις,και οι οπισθεν εμπαινε σχετικα ανετα!!!!!!αντε να βρεις ακρη!!
Τελος στο 306 η αισθηση του κιβωτιου ειναι η καλυτερη που ειχα δει σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα οδηγησει...αφρος.....λιγο μακριες οι σχεσεις βεβαια και οι οπισθεν ψιλοτσιναει(κλασσικα)
Ορισμενοι που μιλανε για τα σασμαν της peugeot,ας οδηγησουν το skoda favorit που ειχε ο παππους μου, που εσπρωχνα τον λεβιε με το ποδι μου για να μπουν οι σχεσεις και μετα ασ σχολιασουν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Athens (Αθηνά) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206cc 1.6
Ένταξη: 11 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 570 Τόπος: Αιγάλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 16:22:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
FOT307_GR έγραψε: |
Ορισμενοι που μιλανε για τα σασμαν της peugeot,ας οδηγησουν το skoda favorit που ειχε ο παππους μου, που εσπρωχνα τον λεβιε με το ποδι μου για να μπουν οι σχεσεις και μετα ασ σχολιασουν |
εμένα μάρεσε πάρα πολυ το κιβώτιο του ford fiesta '04 και fiat stilo '03. Μετά μόλις ξαναοδήγησα το δικό μου ψιλοξενέρωσα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 16:39:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oλα ειναι θεμα σωστης χρησης και συντηρησης...Ακουω εδω και καιρο "στραβαδια" που αγορασαν 3α και 4α χερια 106/σαξο την ατακα "μα τι μπουρδελα σαζμαν εχουν,σπανε με το παραμικρο".
Εγω προσωπικα ανοιξα το σαζμαν μου για ριμπιλντ στις 195.000χλμ...και οσοι με ξερουν γνωριζουν τη χρηση το κανω ...
Οποτε απο την στιγμη που αντεξε τοσο πολυ,δε μπορω να πιστεψω πως αλλοι,σε 30.000 χλμ βγαζουν "οφ" ενα σαζμαν...
Υ.Γ. ισως καθοριστικο ρολο να επαιξε πως ανεκαθεν ειχα πς βασεις μηχανης,οποτε μηχανη-σαζμαν-σασι ηταν "ενα"...
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manaros (manos) Τρελλαμένο μέλος
207 GT(mini)
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 539 Τόπος: Χαιδαρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 17:04:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδη με το 206 ειχα κανει καμποσα χιλιομετρα ενω το 207 το εχω μολις 2 εβδομαδες,θα κανω μια παρατηρηση για το 206...μπορει να εχω οδηγησει αυτοκινητα με καλυτερη αισθηση στα κουμπωματα(υποκειμενικο) αλλα κανενα αλλο δεν μου ειχε προσφερει αυτη την ανεση να αλλαζω εν κινηση τοσο γλυκα ταχυτητες!μιλαμε για νορμαλ οδηγηση και οχι για κοφτες!!μιλαμε το χαιδευα και αυτο τις επαιρνε!και ποτε μα ποτε δεν εχανε ταχυτητα εκτος απο την οπισθεν που ποτε ποτε ηθελε ζορισματακι!αυτο για μενα λεγεται ευκολοδηγητο αυτοκινητο και ας χανει λιγο σε αισθηση.πραγματικα χαιρομουν να αλλαζω ταχυτητες!
207 project Mini |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 12:20:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: |
Εγω προσωπικα ανοιξα το σαζμαν μου για ριμπιλντ στις 195.000χλμ...και οσοι με ξερουν γνωριζουν τη χρηση το κανω ... |
εχεις τοσα πολλα χλμ ρε Θυριο?? παρε κανενα καινουριο!! Εβραιε!!
kane έγραψε: |
Υ.Γ. ισως καθοριστικο ρολο να επαιξε πως ανεκαθεν ειχα πς βασεις μηχανης,οποτε μηχανη-σαζμαν-σασι ηταν "ενα"... |
+1000
Νομιζω οτι παιζει μεγαλο ρολο να ειναι "δεμενο" το αμαξι μπροστα. Αν ειναι χαρχαλο οι βασεις, τα σινεμπλοκ κτλ ολα τα εξαρτηματα φθηρονται απο τους πολυ καλους δρομους μας!!
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
206kwn (kwstas o butcher) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 206 1.4 (16v) (2006)
Ένταξη: 14 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 1466 Τόπος: balearic islands
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 12:40:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως και στα γαλλικα ισχυει το οτι π[ληρωνεις παιρνεις... ενας φιλος μου εχει σασμαν peugeot sport..... εκει να δειτε.......
αλλα και απο την αλλη αποψη
οπως εχουν βγαλει τα 106 σκοτωστρες ετσι εχουν βγαλει και τα σασμαν των πεζο για πεταμα..... εγω δεν ειδα κανεναν να πηγαινε σαν ανθρωπος με 106 και να σκοτωθηκε... ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα.......
οσο το σπασεις,τοσο θα σπασει......
εχω περιπτωση (φιλο μου) που σε 8 μηνες αλλαξε 6 σασμαν σε evo (τα καλυψε η εγγυηση) τη στιγμη που εγω δεν εχω αλλαξει κανενα σε 2μιση χρονια......απο αυτο μπορει καποιος να καταλαβει..........
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 13:34:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206kwn έγραψε: | αλλα και απο την αλλη αποψη
οπως εχουν βγαλει τα 106 σκοτωστρες ετσι εχουν βγαλει και τα σασμαν των πεζο για πεταμα..... εγω δεν ειδα κανεναν να πηγαινε σαν ανθρωπος με 106 και να σκοτωθηκε... ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα....... |
+1000
Για να μπορέσεις να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για κάτι (πχ την αντοχή ενός σασμάν) πρέπει να έχεις 2 παράγοντες σταθερούς: το σασμάν και τον χειριστή. Αν πάρεις σαν χειριστή αναφοράς έναν κάφτη-σιδεροφάγο (όπως αυτός με το evo που είπες) ε τότε ψάχνουμε ψήλους στ'άχυρα! Εννοώ ότι ακόμα κι αν δεν ξέρεις τι αντοχή έχει ένα σασμάν peugeot, δεν θα πας να ρωτήσεις αυτόν που σπάει σασμάν evo για πρωινό, την απάντηση την ξέρεις ήδη. Ρωτάς έναν μέσο χειριστή που ξέρει να του φέρεται όπως πρέπει. Και είπαμε, εάν δε σε ικανοποιεί και είσαι διατεθειμένος να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις (πχ στην άνεση) υπάρχουν ένα σωρό τρόποι customizing (βάσεις ps, πυργολεβιέδες, shortshift κ.α.) ώστε να το φέρεις στα μέτρα σου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 13:39:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | 206kwn έγραψε: | αλλα και απο την αλλη αποψη
οπως εχουν βγαλει τα 106 σκοτωστρες ετσι εχουν βγαλει και τα σασμαν των πεζο για πεταμα..... εγω δεν ειδα κανεναν να πηγαινε σαν ανθρωπος με 106 και να σκοτωθηκε... ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα....... |
+1000
Για να μπορέσεις να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για κάτι (πχ την αντοχή ενός σασμάν) πρέπει να έχεις 2 παράγοντες σταθερούς: το σασμάν και τον χειριστή. Αν πάρεις σαν χειριστή αναφοράς έναν κάφτη-σιδεροφάγο (όπως αυτός με το evo που είπες) ε τότε ψάχνουμε ψήλους στ'άχυρα! Εννοώ ότι ακόμα κι αν δεν ξέρεις τι αντοχή έχει ένα σασμάν peugeot, δεν θα πας να ρωτήσεις αυτόν που σπάει σασμάν evo για πρωινό, την απάντηση την ξέρεις ήδη. Ρωτάς έναν μέσο χειριστή που ξέρει να του φέρεται όπως πρέπει. Και είπαμε, εάν δε σε ικανοποιεί και είσαι διατεθειμένος να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις (πχ στην άνεση) υπάρχουν ένα σωρό τρόποι customizing (βάσεις ps, πυργολεβιέδες, shortshift κ.α.) ώστε να το φέρεις στα μέτρα σου |
Ξεχάσατε και τις βαλβολήνες όπου είναι ένας νευραλγικός τομέας για τα σασμάν μας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 13:47:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206kwn έγραψε: | ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα.......
οσο το σπασεις,τοσο θα σπασει...... |
Διαφωνώ πλήρως... Το σασμάν μου είχε πρόβλημα από την πρώτη μέρα που το αγόρασα (η 1η έμπαινε μόνο με σφυρί κλπ), η peugeot το παιξε "μια χαρά είναι, όλα έτσι είναι" και στα 50.000χλμ (και εκτός εγγύησης φυσικά) έφυγε στα σκουπίδια. Και είναι και άλλοι εδώ μέσα που τους είχε σπάσει τόσο νωρίς και είχαν τα ίδια συμπτώματα από την πρώτη μέρα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 13:57:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντος προσωπικά προτιμώ να έχω μία σωστή κλιμάκωση (κάτι στο οποίο η Peugeot δεν παίζεται, μιλάω για ρεμπρίζ) και ας μην έχω το κούμπωμα και την σαφήνεια των ιαπωνικών. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 14:05:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ζηση θα διαφωνησω...
Εχωντας αλλαξει περιπου 10 σασμαν συνολικα σε ολα τα 106 που περασαν απο τα χερια μου,με λογικη/συνετη χρηση ποτε δεν ειχα προβλημα.
Σιγουρα δεν λεω οτι το δικο σου δεν ειχε προβλημα αλλα κατα 80% ειναι η εξαιρεση στον κανονα και οχι ο κανονας καθως και αλλους τοσους που ξερω που εχουν 106/206/306/Xsara/Saxo,κλπ που δεν ειναι καφτες,δεν αντιμετωπισαν ποτε προβλημα.
Σαν κατασκευη ειναι μια χαρα τα ΜΑ/ΒΕ,αρκει να υπαρχει και η στοιχειωδης νοημοσυνη απο πλευρας του χειριστη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!
207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 14:07:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το σιγουρο παντως ειναι οτι οσοι εχουν 207 καλο ειναι να πεταξουν τις βαλβολινες και να βαλουν κατι καλυτερο.
Εγω αυτο θα κανω και μαλιστα λειαν συντομως και οχι μονο.
Και το δισκο-πλατο στα σκουπιδια.Ευθυνεται για παρα πολλες απο τις χαμενες αλλαγες αλλα και για την κουραση που τρωει το κιβωτιο καθε μερα.
Στις γιορτες μου εκανε και το κουφο να πατιναρει με 4η τη στιγμη που εχω 30000χλμ στο κοντερ.Μια φορα και δεν το ξανακανε.
Μαλλον σκαρτα αναλωσιμα εχουν οχι τοσο σκαρτα σασμαν τλχιστον στα τελευταια.
Επισης οσες φορες εχω γδαρει την 2α μονο απο λαθος μιας και οταν πατας στιγμιαια το συμπλεκτη καμια φορα δεν τον πας μεχρι κατω.
Αν πατηθει καλα(θεμα οδηγου δηλ) ειναι μια χαρουλα.
Μαλλον πολλα ισως ειναι και λαθη δικα μας.
Ξερω περιπτωση με σαξο προπερσι που την 1η μερα το πηρε στο χερι το κιβωτιο.
Ο ιδιος πριν 4 μηνες με το s2000 πλεον πηρε και του χοντα στο χερι.
Μαλλον δεν ηταν το σασμαν.....
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 14:12:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iceage έγραψε: | Πάντος προσωπικά προτιμώ να έχω μία σωστή κλιμάκωση (κάτι στο οποίο η Peugeot δεν παίζεται, μιλάω για ρεμπρίζ) και ας μην έχω το κούμπωμα και την σαφήνεια των ιαπωνικών. |
Θα συμφωνήσω. Πόσα γιαπωνέζικα δυνατά supermini έχουν βγει με θεόμακρες σχέσεις στα σασμάν? Starlet turbo? Daihatsu YRV turbo? Colt CZT?
Και μην πάμε μακρυά... στο 107 η 1η είναι πολύ κοντή και το αδύναμο μοτεράκι τραβάει. Με το που κουμπώνεις 2α γονατίζει λες και κούμπωσες 4η!
Και μιά που είπε ο Σώτος για συμπλεκτάρισμα... στα γερμανικά (Vag τουλάχιστον) που αποσυμπλέκει ο συμπλέκτης? Τέρμα θεού... στο βάθος κήπος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|