Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΠΕΖΟΥΛΑΣ (ΝΤΟΥΚ) Μόλις έγραψα
"Peugeot 307 1.4 (8V) XR (2003)
Ένταξη: 08 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 28
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2007, 11:16:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλημερα σε ολους ηθελα και εγω την αποψη οσον τυχον ξερουν η εχου εμπειρια στο θεμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2007, 11:36:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΒΟΥΛΑ - ΒΑΓΓΕΛΗΣ έγραψε: | Τα ελαστικά προδιαγραφών F1 θα πρέπει να είναι εξαιρετικά ανθεκτικά, αντέχοντας υψηλά φορτία και θερμοκρασίες. Η θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο πέλμα αγγίζει τους 125βαθμούς κελσίου ενώ το κάθε ελαστικό γυρίζει 3000 φορές ανά λεπτό όταν το μονοθέσιο κινείται στη μέγιστη ταχύτήτά του. Γι' αυτό και τα ελαστικά δεν περιέχουν αέρα, αλλά ένα μίγμα εμπλουτισμένο με άζωτο και χωρίς υγρασία, για να μην επηρεάζεται η πίεση των ελαστικών από τις καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του "φουσκώματός" τους.
Όταν τα ελαστικά είναι κατασκευασμένα από λάστιχο ή καουτσούκ θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση του μίγματος με άζωτο.
Το ελαστικό που προτείνεται για αυτό το μίγμα αζώτου είναι αυτό που κατασκευάζεται από άνθρακα σε μορφή carbon black, πολυμερή, ορυκτέλαια και ειδικά χημικά επεξεργασίας (curatives). |
το αζωτο ειναι μονο κ καθαρα για αγωνιστικη χρηση κ οχι για βολταδικο ελαστικο ετσι κ αλλιως ο κοινος αερας περιεχει 67% αζωτο τα λαστιχα ειναι ζωντανος οργανισμος κ με την χρηση αζωτου απλα λιγοστευουμε την ζωη τους κ καταστρεφουμε τα τοιχωματα λογω ξηρασιας. αυτα ειχε πει καποιος αγγλος σε ενα σεμιναριο ελαστικων κ ειναι σωστα.......[/
http://hrisikos-tires.car.gr/contact/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2007, 11:41:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%B6%CF%89%CF%84%CE%BF
Λίγα λόγια για το Αζωτο. Στον αέρα που αναπνέουμε υπάρχει σε ένα ποσοστό 78%. Από το 78 έως το 100% δεν είναι και καμία τραγική διαφορά που ναι μεν μπορεί να είναι ψιλοαισθητή, αμφιβάλω όμως αν είναι ουσιαστική.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2007, 12:41:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ουσια του αζωτου (και ο βασικος λογος που ενδεικνειται για αγωνηστικη χρηση) ειναι οτι εχει μια πολυ βασικη διαφορα με τον ατμοσφαιρικο αερα:
Ο ατμοσφαιρικος αερας περιεχει και ΥΓΡΑΣΙΑ, η οποια ευθηνεται για την αυξηση και μειωση του ογκου του αναλογα με τη θερμοκρασια.
Οποτε με τη ζεστη, ο ατμοσφαιρικος αερας μεσα στο λαστιχο αυξανεται σε ογκο οποτε και αυξανει και η πιεση του ελαστικου (και το αναποδο).
Το αζωτο συμπεριφερεται παρομια αλλα σε πολυ μικροτερο ποσοστο. Γι'αυτο και χρησιμοποιειται για αγωνηστικη χρηση, ωστε να ειναι οσο το δυνατο πιο σταθερη η πιεση των ελαστικων.
Ουσιαστικα η διαφορα σε συνθικες δρομου πρεπει να ειναι ανεπαισθητη.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Αύγ 2007, 12:12:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αζωτο χρησιμοποιω εδω και δυο χρονια.Αυτα που εχω παρατηρησει ειναι τα εξης:
1) Προστατευει απο υπερθερμανση το καλοκαιρι.
2)Τα λαστιχα δειχνουν να αργουν λιγο περισσοτερο να ζεσταθουν το χειμωνα.
3) Και στα avon zv3 αλλα και στα pirelli p6 εχει βοηθησει να επιμηκυνθει ο χρονος ζωης τους.
4)Τα μικρογλυστρηματα που εκαναν ειδικα τα avon μεσα στην Αθηνα με το αζωτο εξαφανιστηκαν.Οι πιεσεις που χρησιμοποιω ειναι 36 εμπρος-πισω και με αζωτο αλλα και με απλο αερα.
5) Το abs μπαινει λιγοτερο.Σε σημειο που να λεω μηπως εχει βλαβη.Παω επιτηδες σε ενα σημειο κοντα στο γραφειο με πολυ σκονη στο δρομο και τοτε βεβαιωνομαι οτι το abs λειτουργει.Αυτο παρατηρηθηκε στα avon αφου στα pirelli εχω μονο αζωτο.
Πρωτη φορα ακουω οτι μειωνει το χρονο ζωης των ελαστικων.Στα περιπου 70.000 χλμ που εχω κανει και με τα δυο ελαστικα μονο καλο εχω δει απο το αζωτο,συν το γεγονος οτι δεν τρεχω καθε λιγο να τσεκαρω πιεσεις.Απο δοκιμη και μονο εκανα να το τσεκαρω 2 μηνες και ειχε χασει λιγοτερο απο 1 psi.
Αυτα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών
Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Αύγ 2007, 13:15:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και που πας να τσεκάρεις την πίεση, σε βενζινάδικα, έχουν άζωτο εκεί ?
Δηλαδή θέλω να πω, όταν χρειασθείς εκτάκτως να βάλεις αέρα που πας ?
Φυσικά δεν έχω ιδέα περί αζώτου . . . και για αυτό ρωτάω ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Αύγ 2007, 15:06:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλα πας στο βεμζιναδικο και αναμιγνυεις με αερα η πας στο μαγαζι που στο πουλησε και συμπληρωνεις....Αλλα οπως ειπε και ο mike δεν ειναι για βολτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
peugeotναύτης21 (Αλέξανδρος) Μέλος
207 RALLYE 1.6T
Ένταξη: 28 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2009, 13:34:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω βάλει άζωτο στά λάστιχα εδώ και ένα τρίμηνο, ο λαστιχάς μου είχε πει οτι το άζωτο σπάνια έχει απώλειες και οτι δε κάνει να αναμιγνίεται με αέρα.Δε ξέρω κατα πόσο ισχύουν αύτα,μιας και τα λάστιχα μου όταν τα ελέγχουμε στο πιεσόμετρο(του αζώτου) έχουν πάντα μικρές απώλειες.Ποιά οι γνώνη σας(και γενικότερα για το άζωτο)?Φοράτε κ άλλοι άζωτό?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
denlafkas (dionisis) Μέλος
207rally2008
Ένταξη: 25 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 170 Τόπος: lefkada
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2009, 14:12:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχw βαλει αζοτο εδω κ ενα μηνα περιπου (10ε) δεν ξερω τι λετε αλλα εγω νομιζω οτι εχω αλλαξει αυτοκ λιγο χτυπημα σε λακουβεs αλλα κ πολυ καλυτερο κρατημα
ola ok |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
peugeotναύτης21 (Αλέξανδρος) Μέλος
207 RALLYE 1.6T
Ένταξη: 28 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2009, 14:20:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητέ Διονύση εγώ το έβαλα τσάμπα(φίλος ο λαστιχάς),συμφωνώ μαζί σου,έχει πολύ καλύτερο κράτημα.Αλλά πολύ κοπάνημα στις λακούβες ρε φίλε...τουλάχιστον σε εμένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ypovoleas (manos) Δραστήριο μέλος
peugeot 207 GT
Ένταξη: 26 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: thesaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2009, 19:22:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειχα βαλει αζωτο στο σταρλετ που ειχα με ελαστικα toyo-t1r 195-45-15. τιμη 15ευρω.διαφορες που ειδα ηταν οτι το τιμονι 'βαρινε' ποιο πολυ,καλυτερο κρατημα,αλλα ποιο σκληρο στα κοπανηματα στις λακουβες.δεν χανει αερα,μετα απο 7 μηνες που τα κοιταξα και που ηταν και καλοκαιρι εχασε 1bar!δεν συμφωνω οτι ειναι ΜΟΝΟ για αγωνιστικη χρηση,σιγα.οσο για την φθορα,περισσοτερη δεν ηταν με τιποτα.παντως με το αζωτο το λαστιχο 'αγκαλιαζει' καθε ανωμαλια του δρομου(ειχα πατησει ενα ξυλο και φαινοταν ξεφουσκωτο) αυτος πιστευω ειναι ο λογος που εχει καλυτερο κρατημα....οτι γινεται ενα με τον δρομο και αποκτα καλυτερη προσφυση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Φεβ 2009, 16:08:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κάνει τέτοια πράματα το άζωτο ???????
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
peugeotναύτης21 (Αλέξανδρος) Μέλος
207 RALLYE 1.6T
Ένταξη: 28 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 12:00:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με βάση οτι το άζωτο συμπεριφέρεται διαφορετικά απ'ότι ο αέρας,πρέπει να συμβουλευόμαστε τις πιέσεις του κατασκευαστή(αυτές που αναγράφονται στην πόρτα του οδηγού στο 207) όταν χρησιμοποιούμε άζωτο στα ελαστικά ή΄όχι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 12:19:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
glf έγραψε: | κάνει τέτοια πράματα το άζωτο ??????? |
+111111111111111111111111111
ημαρτον με την μαλ***α σας παραμιθιαζουν
στο επομενο σεμηναριο που θα παω το καλοκαιρι θα κανω την ερωτηση αυτη για ακομα μια φορα στο ιαπωνεζο την bridgestone η στον γαλλο της michelin κ θα το τραβηξω βιντεακι μπας κ ανοιξουν τα ματακια σας το αζωτο προκαλη ξηρασια στον σκελετο με αποτελεσμα ενα λαστηχο να χαλαει το πρωτο κ δευτερο στρωμα
οσο για το οτι το αμαξη στριβει καλυτερα εμενα να δειτε πως στριβη οταν ακουω τερμα psychedelic αλλο αμαξι παιδια νομιζω οτι εχω τετρακινητο
http://hrisikos-tires.car.gr/contact/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
denlafkas (dionisis) Μέλος
207rally2008
Ένταξη: 25 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 170 Τόπος: lefkada
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 12:28:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σεβαστη k η αποψη κ οι γνωση σαs ...για το αν ξερενετε το λαστιχο δεν ξερω δεν εχω αποψη. αλλα οτι με το αζωτο η συμπεριφορα του αυτοκινιτου ειναι καλυτερη δεν το συζητω..
ola ok |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 12:33:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Placebo |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
denlafkas (dionisis) Μέλος
207rally2008
Ένταξη: 25 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 170 Τόπος: lefkada
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 12:56:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Μη μου στεναχωρείτε τον λαστιχά μου | σε καμια περιπτωση ετσι κ αλλιωs (λιαν σuντομοs) κ δικοs μαs θα γινει
ola ok |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
peugeotναύτης21 (Αλέξανδρος) Μέλος
207 RALLYE 1.6T
Ένταξη: 28 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2009, 13:36:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το συγκεκριμένο κείμενο το βρήκα από άλλο forum συζύτησης περι αζώτου και αέρα στα ελαστικά,μου φάνηκαν σώστα αύτα που αναφέρονται.(sorry για το μεγάλο post).
''Καλύτερο κράτημα, λιγότερη φθορά των ελαστικών
Οι κατασκευαστές των ελαστικών συνιστούν συγκεκριμένη πίεση για κάθε τύπο ελαστικού. Όταν η πίεση αυτή μειωθεί, τότε αυξάνεται η φθορά του πέλματος. Το άζωτο διατηρεί την πίεση αμετάβλητη για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα οπότε αποφεύγεται η πρόσθετη φθορά.
Ελαστικά με πεπιεσμένο αέρα
Το λάστιχο μοιάζει να είναι αεροστεγές αλλά στην πραγματικότητα τα αέρια μπορούν να το διαπεράσουν. Τα μόρια του πεπιεσμένου αέρα που περιέχουν τα λάστιχα βρίσκονται σε συνεχή κίνηση και διαπερνούν τα τοιχώματα, καθώς και το σημείο εφαρμογής της βαλβίδας πάνω στη ζάντα. Οι εναλλαγές στη θερμοκρασία επιτείνουν τη γρήγορη απώλεια της πίεσης.
Ελαστικά με άζωτο
Το άζωτο είναι αδρανές αέριο και το μέγεθος των μορίων του είναι μεγαλύτερο από του οξυγόνου, έτσι δε διαπερνούν εύκολα τα τοιχώματα. Ελαστικά που φουσκώνονται με άζωτο διατηρούν την πίεσή τους για μεγάλο χρονικό διάστημα..
Όχι πια οξείδωση της ζάντας
Το άζωτο είναι πιο ξηρό από τον ατμοσφαιρικό αέρα. Η έλλειψη υγρασίας εξαλείφει το φαινόμενο οξείδωσης των ζαντών στα σημεία επαφής με τα ελαστικά.
Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου
Η πίεση φουσκώματος και η αντίσταση κύλισης των ελαστικών έχουν άμεση σχέση μεταξύ τους. Η χαμηλή πίεση οδηγεί στην υψηλή αντίσταση κύλισης. Αυτό σημαίνει ότι η μηχανή του αυτοκίνητου σας πρέπει να προσφέρει περισσότερη δύναμη για να κυλήσει τους τροχούς συνεπώς αυξημένη κατανάλωση καυσίμου.
Το άζωτο κρατάει την πίεση των ελαστικών σταθερή και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σταθερή κύλιση και εξοικονόμηση καυσίμων έως και 15% σε σύγκριση με ελαστικά που είναι φουσκωμένα με αέρα.
Τεχνολογία αγώνων της Formula 1
Στους αγώνες ταχύτητας της Formula 1, όπου τα ελαστικά δοκιμάζονται σε ακραίες συνθήκες χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο άζωτο. Το φούσκωμα των αγωνιστικών ελαστικών με άζωτο σε σχέση με τον πεπιεσμένο αέρα κάνει την συμπεριφορά των αυτοκινήτων πιο προβλέψιμη και επιτυγχάνει σημαντική βελτίωση της πρόσφυσης στο δρόμο. Αεροσκάφη, βυτία μεταφοράς καυσίμων και εύφλεκτων υλικών χρησιμοποιούν μόνο άζωτο στα ελαστικά τους.
Ασφάλεια
Όταν τα ελαστικά είναι φουσκωμένα με πεπιεσμένο αέρα υφίστανται μια μόνιμη γήρανση και αυξάνεται η σκληρότητά τους. Σε συνδυασμό με την αύξηση της πίεσης εύκολα μπορούν να κλατάρουν θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή μας.
Όταν τα ελαστικά φουσκώνονται με άζωτο αποφεύγονται οι χημικές οξειδώσεις που προκαλούνται από το οξυγόνο και συνεπώς η σκλήρυνση και γήρανση των ελαστικών. Δεν αυξάνεται η πίεση με την άνοδο της θερμοκρασίας και έτσι ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες κλαταρίσματος''. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|