PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Σασμαν απο 1.1 8ν σε 1.6 8ν
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 13:17:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To ιδιο προβλημα θα εχω και εγω αλλα και με 20 ατια παραπανω φιλαγμενα μεχρι να πουληθει το 1.1 μοτερ για να μπει σωστο σασμαν...



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:19:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το σασμάν σου είναι ίδιο με το 1.4?

Αν ναι, γιατί να το αλλάξεις?
Θα έχεις χειρότερο 0-100 (2 αλλαγές),
χειρότερες επιδόσεις σε ανοίγματα με 100km/h+,
μεγαλύτερη κατανάλωση,
μεγαλύτερη καταπόνηση σε ημιαξόνια και παρελκόμενα,

καλύτερες ρεπρίζ.

Αν βγαίνεις εθνική, μην το αλλάξεις.
Άκουσέ με.

Τα ίδια μου έλεγαν κι εμένα...
Άλλαξέ το, άλλαξέ το...

Και ενώ το παλιό ήταν σκυλί, το καινούριο (ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΚΙ ΟΛΑΣ!!!) χάλασε μέσα σε 15.000km...


ότι άλλο θές, εδώ.
Παθών.




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:24:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΩΡΑ ΠΗΡΑ ΦΟΡΑ.

ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΑΑΑΑΑΕΙ... Laughing Laughing Laughing

(Θα πεταχτεί τώρα κανένας Στέλιος απ'τη γωνία) - Γι'αυτό το αγαπάω αυτό το παιδί... Laughing Laughing Laughing


Ειδικά αν πηγαίνεις ταξίδια, ΜΗ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ να το αλλάξεις.

Φίλε μου, ξέρεις τι είναι να σπας ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ 4η στα 200 και να συνεχίζεις κυριλέ με 5η στα 220? Και η CLK δίπλα σου να χαζεύει?

Και όταν θες χαλαρό ταξιδάκι? 5η, 3-4rpm και 150+...

Ταξίδι με 14/60?
Ξέχασέ το.

Ο μόνος λόγος που έβαλα 14/60 ήταν ότι θα μένω Ρόδο μόνιμα, οπότε όλες οι μετακινήσεις είναι αστικές.




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:29:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Η εναλλακτικη,και πιο φθηνη,version ειναι να κρατησεις τις σχεσεις ...Το μοναδικο μειονεκτημα στην παραπανω υποθεση ειναι οτι θα εχεις μια 2η λιγο πιο μακρια


Αν ισχύει αυτό (ωχ τι είπα!τόλμησα να αμφισβητήσω τον μέγιστο?) Shocked Laughing Laughing Roll eyes
Love
τότε βολεύει, έχεις και ένα 0-100 της προκοπής.
Άσε που θα απλώνει ωραία με μακριά 2α.




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:38:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με το χρονομετρο στο χερι θα βγαινει βολτα ρε χαμενε το παιδι; Question Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:42:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Με το χρονομετρο στο χερι θα βγαινει βολτα ρε χαμενε το παιδι; Question Laughing


Άμα θέλετε, έχω και χρόνους.
Δικάβαλος.

7.6" με παλιό σασμάν,
8.3" με το 14/60 (και πιο φθαρμένα λάστιχα).

Οκ, με χρονόμετρο χειρός.
Μπλα μπλα μπλα... Laughing Laughing Laughing

Αλλά το επιβεβαίωσα πολλές φορές, και με Leon FR.


Ρε φίλε, άνοιγε ΜΑΓΙΚΑ το αμάξι...
Η 2α ατελείωτηηηηη. 115 βαρούσε. Με αυτό το ελαφρύ, ευεργετικό για τους χρόνους σπινιάρισμα (ως τα 80-90)...

Αχ.... Yahoo!




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:48:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα μεχρι να το σπασω του 1.1 θα το αφησω πανω και θα το επισκευασω οταν σπασει...



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 20:01:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερωτηση...
Με το μακρυ,ευεργετικο σασμαν που εχει αυτο το ελαφρυ γλιστρυμα μεχρι τα 80-90,πως θα ειναι στο βουνο ιδιαιτερα αν η προσφυση ειναι καλη; Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 23:17:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα μια χαρα ανεβαζει και με το 1,1 ακομα φανταζομαι με τα διπλα αλογα...



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
andreaskoudou (Aνδρεας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 1.6 8v 4throttle Rallye 1999

Ένταξη: 20 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 141
Τόπος: ΠΑΤΡΑ-ΛΕΙΒΑΔΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 23:19:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σ'εθχαριστω πολυ φιλε μου.
Εγω εχω το μαμα σασμαν του 1.1
εμενα με συμφαιρει να το κρατησω φυσηκα γιατι ξερω οτι το δικο μου ειναι σε πολυ καλη κατασταση.
το θεμα λοιπον ειναι εαν το "δεχεται" με τον κινιτηρα τον 1.6 8ν.
κατι αλλο, δεν θα το δηλωσεις ουτε συ ε????


1.6 8v 4-throtlle on fire.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 23:40:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το περνει κανονικα το σασμαν σου.Για αρχη δεν για μετα βλεπουμε.
Φρενα και αξονα εχεις αλλαξει?



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 09:41:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jean έγραψε:
εμενα μια χαρα ανεβαζει και με το 1,1 ακομα φανταζομαι με τα διπλα αλογα...

Εγω δεν ειπα οτι δεν ανεβαζει,το θεμα ειναι τι Κ/Π φοραει μεσα.
Γιατι αν το Κ/Π ειναι 3,77 τοτε δεν ανεβαζει ουτε ο Θεος να το τραβαει απο την μετωπη. Laughing
Αν παλι το σασμαν ειναι απο κανενα Saxo 1100 που φορουσαν 14/60 πανω,λογικο ειναι να τραβαει σαν χαζο. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 09:58:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Ερωτηση...
Με το μακρυ,ευεργετικο σασμαν που εχει αυτο το ελαφρυ γλιστρυμα μεχρι τα 80-90,πως θα ειναι στο βουνο ιδιαιτερα αν η προσφυση ειναι καλη; Rolling eyes


Κοίτα.

Σε βουνό, όπως καταλαβαίνεις δεν είναι και στα καλύτερά του.
Αλλά δε νομίζω το παιδί να κάνει αναβάσεις?!? Shocked Laughing
Σε θάλασσα φυσικά θα πήγαινε πολύ καλύτερα!
Αλλά αν έχεις 9ποδο χταπόδι και σκούπα (ηλεκτρική πάντα,ε!) θα σου πρότεινα και πεδιάδα με λίμνες!

Να σου πω, όμως, σε συνθήκες κόντρας τι συμβαίνει.

Με 2α και 40-50 το αμάξι θα σου φαίνεται ότι δεν τραβάει.
αλλά με γεμάτη 6η θα φυσάει!
Βέβαια αν καρφώσεις μια 4η θα είναι όλα τα λεφτά...!

Ελπίζω να σε βοήθησα φίλε!!
Πάντα στη διάθεση σου!! Very happy




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 10:07:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WilDuck έγραψε:
Pughell έγραψε:
Ερωτηση...
Με το μακρυ,ευεργετικο σασμαν που εχει αυτο το ελαφρυ γλιστρυμα μεχρι τα 80-90,πως θα ειναι στο βουνο ιδιαιτερα αν η προσφυση ειναι καλη; Rolling eyes


Κοίτα.

Σε βουνό, όπως καταλαβαίνεις δεν είναι και στα καλύτερά του.
Αλλά δε νομίζω το παιδί να κάνει αναβάσεις?!? Shocked Laughing
Σε θάλασσα φυσικά θα πήγαινε πολύ καλύτερα!
Αλλά αν έχεις 9ποδο χταπόδι και σκούπα (ηλεκτρική πάντα,ε!) θα σου πρότεινα και πεδιάδα με λίμνες!

Να σου πω, όμως, σε συνθήκες κόντρας τι συμβαίνει.

Με 2α και 40-50 το αμάξι θα σου φαίνεται ότι δεν τραβάει.
αλλά με γεμάτη 6η θα φυσάει!
Βέβαια αν καρφώσεις μια 4η θα είναι όλα τα λεφτά...!

Ελπίζω να σε βοήθησα φίλε!!
Πάντα στη διάθεση σου!! Very happy


Αυτά είναι του έξυπνου του αδερφού μου, που είναι άσχετος από αμάξια και κολλημένος με τη μπάλα... W00t Roll eyes Dizzy2

--------

Συνεχίζω σοβαρά τώρα.

Σε συνθήκες κόντρας, παρακαλάς να βρεις τον άλλον με 80, γιατί το 80-100 γίνεται χαλαρά σε 2", ίσως και λιγότερο.

Από 40-50... ξέχνα το! Laughing

Βγαίνεις εθνική?
Αν ναι, κρατάς το κιβωτιάκι σου.

Με 13άρια, θα κοφτιάζεις ως εξής:

1η 65
2α 115
3η 160
4η 200
5η 220 πήγα.


Αυτά.

Ότι άλλο θες, εδώ.

Ελπίζω να μην πεταχτεί ο μπούφος ο αδερφός μου πάλι όταν λείπω. Very happy




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 11:08:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα σου πω τιποτα για το σοι σου δεν θα παρεξηγηθεις,ε; Laughing Laughing Laughing

Καταρχην το παιδι θελει να κανει ενα ορθο Rallye και οχι ενα "κρυφοτ(σ)αγιερ" οποτε το πιο λογικο ειναι οτι θα βαλει 14αρες.
Με το 16αρι μοτερ το εργοστασιακο 4,06 ειναι κοντο ακομα και για το μαμα μοτερ οποτε στο ΦΠΕ θα πλησιαζει σχετικα ευκολα τον κοφτη παρα την εργοστασιακη μεταδοση.

Για το 14/60 δεν διαφωνω,το 16αρι μοτερ(8v) δεν ειναι και το πιο δυνατο χαρτι μετα τις 6500-6800 οποτε και το συγκεκριμενο Κ/Π κρινεται μαλλον ακαταλληλο για overall χρηση.

Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 11:47:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα.


ΣΩΣΤΟΣ. Cool




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 12:09:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω θα βγαινω εθνικη πηγαινω Λαμια λογο σπουδων



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 12:35:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WilDuck έγραψε:
Pughell έγραψε:
Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα.


ΣΩΣΤΟΣ. Cool

Οταν στα ελεγα βρε κεφαλα τοτε ηθελες κοντο... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 12:40:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jean έγραψε:
Εγω θα βγαινω εθνικη πηγαινω Λαμια λογο σπουδων


Θα δεις πόσο θα σε βολέψει το 1.1 σασμάν...




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 12:43:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
WilDuck έγραψε:
Pughell έγραψε:
Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα.


ΣΩΣΤΟΣ. Cool

Οταν στα ελεγα βρε κεφαλα τοτε ηθελες κοντο... Rolling eyes



Μου τα έλεγες? Δε θυμάμαι.. Rolling eyes

Ε βέβαια, τι άλλο θα σχολίαζε ο σοφός του φόρουμ?
|Στα 'λεγα, να είδες τώρα που δε με άκουσες" κτλ... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Τέσπα, για τη Ρόδο είναι ιδανικό το 14/60.

Δρόμους δεν έχουμε, ευθείες δεν έχουμε, οπότε... Laughing


Αλλά αν βγαίνεις εθνική, δεν το συζητώ!
Ξέρεις τι είναι να κατεβαίνεις Σαλόνικα-Αθήνα σπασμένος με 6000rpm+ ?

Το λυπάσαι το αμάξι.
Ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες το λάδι.
Για να μη μιλήσω για κατανάλωση.




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1778s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on