Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 13:17:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To ιδιο προβλημα θα εχω και εγω αλλα και με 20 ατια παραπανω φιλαγμενα μεχρι να πουληθει το 1.1 μοτερ για να μπει σωστο σασμαν...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:19:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το σασμάν σου είναι ίδιο με το 1.4?
Αν ναι, γιατί να το αλλάξεις?
Θα έχεις χειρότερο 0-100 (2 αλλαγές),
χειρότερες επιδόσεις σε ανοίγματα με 100km/h+,
μεγαλύτερη κατανάλωση,
μεγαλύτερη καταπόνηση σε ημιαξόνια και παρελκόμενα,
καλύτερες ρεπρίζ.
Αν βγαίνεις εθνική, μην το αλλάξεις.
Άκουσέ με.
Τα ίδια μου έλεγαν κι εμένα...
Άλλαξέ το, άλλαξέ το...
Και ενώ το παλιό ήταν σκυλί, το καινούριο (ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΚΙ ΟΛΑΣ!!!) χάλασε μέσα σε 15.000km...
ότι άλλο θές, εδώ.
Παθών.
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:24:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΩΡΑ ΠΗΡΑ ΦΟΡΑ.
ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΑΑΑΑΑΕΙ...
(Θα πεταχτεί τώρα κανένας Στέλιος απ'τη γωνία) - Γι'αυτό το αγαπάω αυτό το παιδί...
Ειδικά αν πηγαίνεις ταξίδια, ΜΗ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ να το αλλάξεις.
Φίλε μου, ξέρεις τι είναι να σπας ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ 4η στα 200 και να συνεχίζεις κυριλέ με 5η στα 220? Και η CLK δίπλα σου να χαζεύει?
Και όταν θες χαλαρό ταξιδάκι? 5η, 3-4rpm και 150+...
Ταξίδι με 14/60?
Ξέχασέ το.
Ο μόνος λόγος που έβαλα 14/60 ήταν ότι θα μένω Ρόδο μόνιμα, οπότε όλες οι μετακινήσεις είναι αστικές.
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:29:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Η εναλλακτικη,και πιο φθηνη,version ειναι να κρατησεις τις σχεσεις ...Το μοναδικο μειονεκτημα στην παραπανω υποθεση ειναι οτι θα εχεις μια 2η λιγο πιο μακρια |
Αν ισχύει αυτό (ωχ τι είπα!τόλμησα να αμφισβητήσω τον μέγιστο?)
τότε βολεύει, έχεις και ένα 0-100 της προκοπής.
Άσε που θα απλώνει ωραία με μακριά 2α.
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:38:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το χρονομετρο στο χερι θα βγαινει βολτα ρε χαμενε το παιδι; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:42:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Με το χρονομετρο στο χερι θα βγαινει βολτα ρε χαμενε το παιδι; |
Άμα θέλετε, έχω και χρόνους.
Δικάβαλος.
7.6" με παλιό σασμάν,
8.3" με το 14/60 (και πιο φθαρμένα λάστιχα).
Οκ, με χρονόμετρο χειρός.
Μπλα μπλα μπλα...
Αλλά το επιβεβαίωσα πολλές φορές, και με Leon FR.
Ρε φίλε, άνοιγε ΜΑΓΙΚΑ το αμάξι...
Η 2α ατελείωτηηηηη. 115 βαρούσε. Με αυτό το ελαφρύ, ευεργετικό για τους χρόνους σπινιάρισμα (ως τα 80-90)...
Αχ....
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:48:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα μεχρι να το σπασω του 1.1 θα το αφησω πανω και θα το επισκευασω οταν σπασει...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 20:01:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερωτηση...
Με το μακρυ,ευεργετικο σασμαν που εχει αυτο το ελαφρυ γλιστρυμα μεχρι τα 80-90,πως θα ειναι στο βουνο ιδιαιτερα αν η προσφυση ειναι καλη; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 23:17:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα μια χαρα ανεβαζει και με το 1,1 ακομα φανταζομαι με τα διπλα αλογα...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
andreaskoudou (Aνδρεας) Μέλος
Peugeot 106 1.6 8v 4throttle Rallye 1999
Ένταξη: 20 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 141 Τόπος: ΠΑΤΡΑ-ΛΕΙΒΑΔΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 23:19:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σ'εθχαριστω πολυ φιλε μου.
Εγω εχω το μαμα σασμαν του 1.1
εμενα με συμφαιρει να το κρατησω φυσηκα γιατι ξερω οτι το δικο μου ειναι σε πολυ καλη κατασταση.
το θεμα λοιπον ειναι εαν το "δεχεται" με τον κινιτηρα τον 1.6 8ν.
κατι αλλο, δεν θα το δηλωσεις ουτε συ ε????
1.6 8v 4-throtlle on fire..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 23:40:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το περνει κανονικα το σασμαν σου.Για αρχη δεν για μετα βλεπουμε.
Φρενα και αξονα εχεις αλλαξει?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 09:41:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: | εμενα μια χαρα ανεβαζει και με το 1,1 ακομα φανταζομαι με τα διπλα αλογα... |
Εγω δεν ειπα οτι δεν ανεβαζει,το θεμα ειναι τι Κ/Π φοραει μεσα.
Γιατι αν το Κ/Π ειναι 3,77 τοτε δεν ανεβαζει ουτε ο Θεος να το τραβαει απο την μετωπη.
Αν παλι το σασμαν ειναι απο κανενα Saxo 1100 που φορουσαν 14/60 πανω,λογικο ειναι να τραβαει σαν χαζο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 09:58:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ερωτηση...
Με το μακρυ,ευεργετικο σασμαν που εχει αυτο το ελαφρυ γλιστρυμα μεχρι τα 80-90,πως θα ειναι στο βουνο ιδιαιτερα αν η προσφυση ειναι καλη; |
Κοίτα.
Σε βουνό, όπως καταλαβαίνεις δεν είναι και στα καλύτερά του.
Αλλά δε νομίζω το παιδί να κάνει αναβάσεις?!?
Σε θάλασσα φυσικά θα πήγαινε πολύ καλύτερα!
Αλλά αν έχεις 9ποδο χταπόδι και σκούπα (ηλεκτρική πάντα,ε!) θα σου πρότεινα και πεδιάδα με λίμνες!
Να σου πω, όμως, σε συνθήκες κόντρας τι συμβαίνει.
Με 2α και 40-50 το αμάξι θα σου φαίνεται ότι δεν τραβάει.
αλλά με γεμάτη 6η θα φυσάει!
Βέβαια αν καρφώσεις μια 4η θα είναι όλα τα λεφτά...!
Ελπίζω να σε βοήθησα φίλε!!
Πάντα στη διάθεση σου!!
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 10:07:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WilDuck έγραψε: | Pughell έγραψε: | Ερωτηση...
Με το μακρυ,ευεργετικο σασμαν που εχει αυτο το ελαφρυ γλιστρυμα μεχρι τα 80-90,πως θα ειναι στο βουνο ιδιαιτερα αν η προσφυση ειναι καλη; |
Κοίτα.
Σε βουνό, όπως καταλαβαίνεις δεν είναι και στα καλύτερά του.
Αλλά δε νομίζω το παιδί να κάνει αναβάσεις?!?
Σε θάλασσα φυσικά θα πήγαινε πολύ καλύτερα!
Αλλά αν έχεις 9ποδο χταπόδι και σκούπα (ηλεκτρική πάντα,ε!) θα σου πρότεινα και πεδιάδα με λίμνες!
Να σου πω, όμως, σε συνθήκες κόντρας τι συμβαίνει.
Με 2α και 40-50 το αμάξι θα σου φαίνεται ότι δεν τραβάει.
αλλά με γεμάτη 6η θα φυσάει!
Βέβαια αν καρφώσεις μια 4η θα είναι όλα τα λεφτά...!
Ελπίζω να σε βοήθησα φίλε!!
Πάντα στη διάθεση σου!! |
Αυτά είναι του έξυπνου του αδερφού μου, που είναι άσχετος από αμάξια και κολλημένος με τη μπάλα...
--------
Συνεχίζω σοβαρά τώρα.
Σε συνθήκες κόντρας, παρακαλάς να βρεις τον άλλον με 80, γιατί το 80-100 γίνεται χαλαρά σε 2", ίσως και λιγότερο.
Από 40-50... ξέχνα το!
Βγαίνεις εθνική?
Αν ναι, κρατάς το κιβωτιάκι σου.
Με 13άρια, θα κοφτιάζεις ως εξής:
1η 65
2α 115
3η 160
4η 200
5η 220 πήγα.
Αυτά.
Ότι άλλο θες, εδώ.
Ελπίζω να μην πεταχτεί ο μπούφος ο αδερφός μου πάλι όταν λείπω.
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 11:08:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα σου πω τιποτα για το σοι σου δεν θα παρεξηγηθεις,ε;
Καταρχην το παιδι θελει να κανει ενα ορθο Rallye και οχι ενα "κρυφοτ(σ)αγιερ" οποτε το πιο λογικο ειναι οτι θα βαλει 14αρες.
Με το 16αρι μοτερ το εργοστασιακο 4,06 ειναι κοντο ακομα και για το μαμα μοτερ οποτε στο ΦΠΕ θα πλησιαζει σχετικα ευκολα τον κοφτη παρα την εργοστασιακη μεταδοση.
Για το 14/60 δεν διαφωνω,το 16αρι μοτερ(8v) δεν ειναι και το πιο δυνατο χαρτι μετα τις 6500-6800 οποτε και το συγκεκριμενο Κ/Π κρινεται μαλλον ακαταλληλο για overall χρηση.
Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 11:47:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα. |
ΣΩΣΤΟΣ.
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 12:09:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω θα βγαινω εθνικη πηγαινω Λαμια λογο σπουδων
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 12:35:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WilDuck έγραψε: | Pughell έγραψε: | Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα. |
ΣΩΣΤΟΣ. |
Οταν στα ελεγα βρε κεφαλα τοτε ηθελες κοντο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 12:40:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: | Εγω θα βγαινω εθνικη πηγαινω Λαμια λογο σπουδων |
Θα δεις πόσο θα σε βολέψει το 1.1 σασμάν...
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 12:43:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | WilDuck έγραψε: | Pughell έγραψε: | Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα. |
ΣΩΣΤΟΣ. |
Οταν στα ελεγα βρε κεφαλα τοτε ηθελες κοντο... |
Μου τα έλεγες? Δε θυμάμαι..
Ε βέβαια, τι άλλο θα σχολίαζε ο σοφός του φόρουμ?
|Στα 'λεγα, να είδες τώρα που δε με άκουσες" κτλ...
Τέσπα, για τη Ρόδο είναι ιδανικό το 14/60.
Δρόμους δεν έχουμε, ευθείες δεν έχουμε, οπότε...
Αλλά αν βγαίνεις εθνική, δεν το συζητώ!
Ξέρεις τι είναι να κατεβαίνεις Σαλόνικα-Αθήνα σπασμένος με 6000rpm+ ?
Το λυπάσαι το αμάξι.
Ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες το λάδι.
Για να μη μιλήσω για κατανάλωση.
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|